Трайчо Трайков, Цветозар Томов и Георги Ганев ще участват в граждански съвет към Реформаторския блок (обновена)

Трайчо Трайков

© Юлия Лазарова

Трайчо Трайков



Министърът на икономиката в кабинета "Борисов" Трайчо Трайков, социологът Цветозар Томов и Георги Ганев от Центъра за либерални стратегии ще бъдат част от граждански съвет към Реформаторския блок. Това се разбра от интервю за "Нова телевизия" на зам.-председателя на ДСБ Петър Москов.


Гражданският съвет ще бъде обявен на 10 септември в 11 ч. в зала "Мати". В него ще участват както политици от партиите в блока, така и "смислени представители на гражданското общество". Всички съвместно ще изработват политиките и ще взимат решения с консенсус. "Това е начинът да противопоставим пирамидата и юмрука срещу мрежите и разума", уточни дейността на съвета Москов. По думите му ще участват и хора, които досега са изпитвали отвращение от участие в политиката.


"Реформаторският блок в частта си политически партии ще спре разширяването си. Той е отворена структура, но засега ще спрем", каза още той на въпрос дали ще бъдат приети нови формации. В момента участват седем формации - ДСБ, "Движение България на гражданите", Народна партия "Свобода и достойнство", "Зелените", "Синьо единство" и по-късно присъединилите се СДС и БЗНС.




Той коментира и политическата конюнктура. "Целта на Реформаторския блок не е да се доберем до властта, а да извадим мафията от управлението на страната", каза още Москов. По думите му смисълът е да се пренапишат радикално правилата, по които се движи държавата. "Всички казваме, че това не може да продължава повече. Хайде да го направим", добави той.


Според него е необходима радикална промяна чрез реформи в съдебната система и системата за сигурност, както и с ултимативна икономическа  програма, която да отчита както краткосрочни ефекти върху икономиката, така и стратегическото позициониране на България като член на Европейския съюз и част от глобалния свят.


Попитан как ще се борят за участие във властта, той отговори, че те не са против това правителство, а против начина, по който се упражнява властта. "Партийните апарати са се сраснали с властта", каза той и добави, че административната реформа трябва да отговаря на въпросите кой отива на определена позиция, как го прави и каква работа върши на тази позиция. "Това е начинът, по който иска и ще функционира Реформаторският блок - ще се противопоставяме на правенето на политика като пирамида", посочи Москов.


Москов повтори, че Реформаторският блок подкрепя изцяло исканията в декларацията от седмицата на "Протестната мрежа" и като цяло застават зад протеста. "Начинът на взаимодействие зависи от тях, това е спонтанно човешко действие, което няма да бъде партийно", добави той. Отрече да яхват протеста.

Коментари (218)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Къти
    Къти
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Държавна сигурност е пуснала рИформаторски блъф, а медии го играят развален телИфон и ни "превеждат" блок?

    Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bg
  2. 2 Профил на Sinite - завоят наляво забранен
    Sinite - завоят наляво забранен
    Рейтинг: 1038 Неутрално

    РБ се развива доста добре до момента - подкрепям

    Има два пътя - единият е десен, другият е грешен.
  3. 3 Профил на Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Рейтинг: 627 Неутрално

    От Фейсбук:

    Стоян Стоянов

    Към реформаторите: Имайте милост към зрителя...

    Имаше една паметна реплика на покойния вече Чочо Попйорданов от филма "Вчера" - "Шушумуши и дисциплиноразваля в час". Сетих се за нея, докато четях за интензивните обиколки на г-н Борисов и останалите народни представители от ГЕРБ из страната. Видно е, че новите избори наближават. Днес би било далеч по-правдиво да чуем от Доган репликата "мирише ми на избори", но той явно е изгубил обонянието си. Пък и нали е недопокушена жертва на атентат, може би си лекува стреса с отлежала ирландска ракия, нейде из сараите. Негова воля, хич нямаме нужда от носа му, пък и той се оказа доста ненадежден източник на информация, когато става дума за изборни прогнози. Друго е по-важното тук. Докато ГЕРБ отново са сред хората и в открити срещи с тях изслушват болежките им и ги запознават с плановете и перспективите пред тях, родните реформатори са се изпокрили по офиси и канцеларии и явно интензивно шушумушат, съдейки по периодичните им изявления. Изявления страховити и съкрушителни, вещаещи предстоящи вливания, сливания и преливания на нови партии и партийки в ударната група по предстоящите поголовни реформи, в настръхналата ни от недоволство Родина. Бррр... тръпки ме побиват, като си представя другарката снаха Пръмова да почне да ме реформира, пък било и само тъй, в чисто теоретичен план. Нейсе, нека си шушумушат хората, щом ги влече, но незнайно защо ми се чини, че хич не мислят да приложат в пълния и обем чочовата реплика и да започнат И да дисциплиноразвалят. Поне когато се касае за желязната дисциплина на Партията-майка - БСП. Спрямо нейните ежедневни безобразия, дивните ни "реформатори" пазят подозрително мълчание. Само наследникът на др. Костов свенливо заяви в нарочно обръщение към зажаднелия да бъде реформиран електорат, че тайзи стратегическа позиция, на не-говорене срещу червената мафия, била породена от тяхната опозиционност по подразбиране, своеобразен default в идеологията на всите реформаторски вождове, ерго, заемането на позиции и най-паче клатенето на стола на сегашното, омразно за болшинството българи правителство, не е измежду приоритетите на блокаджиите. Поради което същите намират за по-реформаторско и по-належащо да оплюват по повод и без повод ГЕРБ и Борисов. Може би понеже ни считат за не достатъчно достойни и съвсем не достатъчно десни, та да се влеем в буйния прилив на реформаторската вълна. Като че ли ние сме заритали да влизаме в пазарлъци с Кунева и Зеленогорски или да пази Бог - със Самия Лидер на ДСБ - Светиня Му Другарят Кънев. Говорим си само за сваляне на правителството, за сега. Пък след изборите, живот и здраве, ще видим дали ще се обединяваме, дали ще се разграничаваме или ще се люспим, по примера на едновремешното СДС. Тъй де, такива са ми, значи, наблюденията към момента и понеже започнах със спомен за един отдавнашен и вече позабравен български филм, ми се ще да завърша със спомен от един далеч не така отдавнашен реален сюжет, като сигнал за реформаторите. Точно преди изборите през май "гербаджиите" пак така интензивно обикаляха из страната и пълнеха площадите на градове и села със свои симпатизанти, докато едни други, а по същество баш същите другари, пак тъй шушумушеха из канцеларии и кабинети и току се мъчеха да дисциплиноразвалят из електората Борисов. В резултат шушумушащите сега са извън Парламента, което хич не е намалило мераците им да дисциплиноразвалят из ГЕРБ. Поради което ми се ще да им река - ама другари, хайде стига вече със старите филми, дайте нещо ново на зрителя!

    Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет Тачър
  4. 4 Профил на Иван  К
    Иван К
    Рейтинг: 3190 Неутрално

    Подкрепям тези стъпки

    подпис
  5. 5 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Сравнението на моментната политика с пирамида е много сполучливо.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  6. 6 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 769 Неутрално

    Целта на реставраторския блок била да извади мафията от властта,а не самата власт??? Как така без да влезеш във властта ще извадиш някого от нея? Да не говорим че за да можеш да правиш нещо такова трябва да си в парламента не с 10-15 човека, ами и да си в позиция да кадруваш в изпълнителната власт, което означава че трябва да си част от болшинството в парламента.
    Досега освен такива бомбастични заявки никакви други идеи не сме видяли от реставраторите.

  7. 7 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1401 Неутрално

    Трайков замислете се евентуално и за БАСТА

  8. 8 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    Впечатленията ми от Траичо Траиков като министър, бяха, че си разбира от работата...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  9. 9 Профил на http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    Рейтинг: 684 Неутрално

    от Центъра за либерални стратегии ще бъдат част от граждански съвет към Реформаторския блок.
    =====================================
    абе тези колко сухо получaват от Държавния ни бюджет.

  10. 10 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1303 Весело

    До коментар [#1] от "Къти":

    Привържениците на "най големия рИформатор в цееееелия свят" се пукат от ревност и злоба.....

  11. 11 Профил на jzd12316391
    jzd12316391
    Рейтинг: 8 Весело

    С цялата тази сбирщина ще го докарате ли до 4% или с новия Изборен кодекс трябва да смъкнат бариерата на по-малко?

  12. 12 Профил на fortunes
    fortunes
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Чудесна новина! Дано и други достойни публични фигури от гражданското общество ги последват!

  13. 13 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Трайчо Трайков, социологът Цветозар Томов и Георги Ганев от Центъра за либерални стратегии ще бъдат част от граждански съвет към Реформаторския блок.
    Сульо, Пульо и Марульо вече ще бъдат „реформатори“.

  14. 14 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1303 Гневно

    [quote#6:"cobanmaala"] Как така без да влезеш във властта ще извадиш някого от нея?[/quote]

    Вие като бяхте почти 4 години във властта с пълно мнозинство извадихте ли мафията от политико-икономическите структури на държавата?!

  15. 15 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1303 Гневно

    [quote#13:"Гневник"]Сульо, Пульо и Марульо вече ще бъдат „реформатори“[/quote]

    Боко и Цоко ги видяхме - не стават!....Айде в лево.....

  16. 16 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 757 Неутрално

    [quote#8:"Γαλλα"]Впечатленията ми от Траичо Траиков като министър, бяха, че си разбира от работата...[/quote]

    Той беше нормален министър и ще го запомня с няколко крилати фрази,които не могат да бъдат изречени от ненормалник.

  17. 17 Профил на zmii4e
    zmii4e
    Рейтинг: 684 Весело

    Новия бардак се напълни със стари ....

    “Кучето гледа пръчката, а лъвът — онзи, който я хвърля” аз гледам и тримата ...
  18. 18 Профил на http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Поредното дъ-ра-бъра на един или друг представител, на така рекламираният, "безплатно" от медийните мажоретки "Демократичен Реформаторски Блок". Блокари, поникнали под снизходителният, благ поглед на БУДАлясалия банкялия; "здравословната сянка на българският Ердоган /Касим Дал & ko/;
    базисните ценности на неолибертарианскоторобовладелство, проповядвани от местни и чужди "мисионери" /"свободни" интелектуалци/ живеещи на широко за сметка, на "даренията", на най-големият хедж играч Сорос и бг плутократите от кръгът "Капитал", корпоративното олигархистично обединение КРИБ & компания от банкери, банкерки и други герои на нашето време -"честни" пазарджии и „коректни” партньори на почти най-евтината наемна работна сила в цивилизования свят.
    ИЗВОД: "Не бойте се деца за утрешния ден!"... Реформаторският блок идва, за да бетонира господстващите интереси на едрата частна собственост.

  19. 19 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3916 Неутрално

    До коментар [#2] от "Sinite - завоят наляво забранен":
    уви не достатъчно бързо хиените се прегрупираха и вече почват да печелят заблудени души. герб , обикалят , някаква баста , тоя безскруполен тип бареков. същия сценарий се повтаря

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  20. 20 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Подкрепям.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  21. 21 Профил на whitesnake72
    whitesnake72
    Рейтинг: 410 Неутрално

    Ясно е, че колкото повече набира инерция РБ, толкова повече ще се пише и говори срещу него (някои от писанията тук го доказват), което би трябвало да говори, че тези хора наистина не са част от статуквото и че представляват заплаха за тези, които дърпат конците в момента ... Още по-ясно е, че към момента няма друга реална и разумна алтернатива на управлението. Ангажирането на хора като гореизброените е доста смислено, остава и г-жа Кунева прояви достатъчно здрав разум и вземе да се оттегли (нищо лично спрямо нея, просто е факт, че присъствието й не се приема еднозначно от потенциалните привърженици на блока)

  22. 22 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 740 Неутрално

    [quote#9:"Дива селянка"]от Центъра за либерални стратегии ще бъдат част от граждански съвет към Реформаторския блок.
    =====================================
    абе тези колко сухо получaват от Държавния ни бюджет.[/quote]

    До коментар [#9] от "Дива селянка":Милиони държавна субсидия получава соросовата фондация - Център за либерални стратегии. Няколко неправителствени организации получават всяка година милиони като държавно финансиране, без ясни критерии и отчетност.
    Субсидии за милиони долари е раздал и Тръстът за гражданско общество за Централна и Източна Европа на наши фондации.

  23. 23 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#2:"Sinite - завоят наляво забранен"]РБ се развива доста добре до момента - подкрепям[/quote]

    И аз

    Governments never learn. Only people learn.
  24. 24 Профил на gorodetski
    gorodetski
    Рейтинг: 599 Неутрално

    [quote#8:"Γαλλα"]Впечатленията ми от Траичо Траиков като министър, бяха, че си разбира от работата... [/quote]

    ... и отстояваше българския интерес. Нещо, което много отдавна никой български политик не го е правил!

  25. 25 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 757 Неутрално

    [quote#6:"cobanmaala"]Целта на реставраторския блок била да извади мафията от властта,а не самата власт??? Как така без да влезеш във властта ще извадиш някого от нея?[/quote]

    Приятелски съвет:Абстрахирай се от глупостите които е наговорил и които предстои да наговори Москов и има надежда да видиш нещо положително!Този е непоправим въздухар.

  26. 26 Профил на jzd12316391
    jzd12316391
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#23] от "vladimirkarolev":

    Ти ще влизаш ли в "мозъчния тръст"? Много ясно, че подкрепяш, за това ти плащат!

  27. 27 Профил на http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#22] от "Гневник":

    Излиза ,чe ги хрантутиме и тях.Ох,на кака интелетуалците дето ми пощипват от дбожа ,за да плямпат врели-некипели и да се докопат от големия кокал...отново.

  28. 28
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  29. 29 Профил на cnn
    cnn
    Рейтинг: 453 Неутрално

    [quote#17:"zmii4e"]Новия бардак се напълни със стари ....[/quote]
    Тези си сменят дрехите и окраската по-бързо, отколкото проститутка бикините след сеанс.

    ariel28 -> http://www.youtube.com/watch?v=rUwr8zJczYs
  30. 30 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 769 Любопитно

    [quote#14:"dobrich"]Вие като бяхте почти 4 години във властта с пълно мнозинство извадихте ли мафията от политико-икономическите структури на държавата?! [/quote]
    Кои ние,че нещо не те разбирам?

  31. 31 Профил на gotze
    gotze
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Видимо е , че РБ добива все повече смисъл до Кокетна от по-горен коментар- явно некомпетентноста и неспособноста на ГЕРБ да управлява се превръщат в комплекс. Няма как ГЕРБ да стане смислена партия защото просто няма ресурс!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  32. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  33. 33 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    [quote#23:"vladimirkarolev"]
    РБ се развива доста добре до момента - подкрепям- цитат на коментар #2 от “Sinite - завоят наляво забранен”
    И аз [/quote]

    С какви мотиви? Как?

  34. 34 Профил на pqo13316408
    pqo13316408
    Рейтинг: 0 Весело

    Поредния опит на кукловодите да създадат поредния "месия", който да ни "оправи" неформално.Лошото е 4е формацията е абсолютно безпринципна, и е водена единственно от желанието да усвоят парите отделени за напъна.Формацията се състои от провалени политици, кариеристи,полити4ески проститутки, които тепърва ще откриват топлата вода.

  35. 35 Профил на http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    Рейтинг: 684 Неутрално

    [quote#28:"Гневник"] Марикостиново. [/quote]
    Мдам. И на него ще му подарят калните бани в Марикостиново,както Фъндъкова подари на Боко банкянската вода за 15 год. без пари.ЛЕКЕТА.

  36. 36 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 2310 Любопитно

    укрепването на РБ означава и краят на фалшификата герб

  37. 37 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 902 Весело

    С тези "помощници" поражението на суросинкавите политически маргинали ще е окончателно.....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  38. 38 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#27] от "Дива селянка":Ежегодно в централния бюджет на държавата се заделя огромна сума, която се разпределя под формата на бюджетни субсидии за НПО.
    Източниците на държавно финансиране за НПО могат да се групират в няколко категории:
    Към първата категория спада държавният бюджет - централен бюджет и бюджетите местните органи управление. Средствата в централния бюджет за НПО биват обособени общо в отделно перо и/или в бюджетите на отделни министерства, агенции или други държавни органи, които при провеждане държавната политика в определени области, финансират НПО за реализацията на различни проекти. Механизмите за разпределяне на средствата от централния или местния бюджети са: пряко държавно финансиране (бюджетни субсидии) или държавно финансиране на НПО.
    Към втората категория са средствата, събрани от данъци и данъчно-подобни механизми. Тук спадат данъкът за 1 %, който в различите държави се урежда със специален закон или с регламентация в данъчните закони. Механизмът, чрез който се разпределят средствата до НПО, събрани чрез този данък е разгледан по-долу. Има примери и за специални данъци, средствата от които се насочват към НПО.
    Към третата категория попадат различни други източници като приходи от приватизация, лотарии, които се насочват към НПО. Механизмите за разпределяне на средства, събрани от тези източници са различни – чрез специално създадени фондове, чрез включването им към бюджетите на държавни органи, които впоследствие ги разпределят към НПО. Като интересен източник за финансиране на НПО могат да се разгледат приходите, които държавата е получила от приватизацията на държавни предприятия и част, от които е насочила към неправителствения сектор. Характерното за този източник на финансиране е, че той обикновено е ограничен във времето (до наличието на приходи от приватизацията)...и т. н.
    1. Анализът е подготвен от Българския център за нестопанско право по проект „Бюджетни субсидии за НПО: Анализ и препоръки” с финансовата подкрепа на Институт Отворено общество – София.
    2. В бюджетите на държавите – членки на ЕС има и отделно перо за осъществяване на официалната държавна помощ, по която бенефициенти са НПО.

  39. 39 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 1814 Любопитно

    Не помня. Тр. Тр. обичаше или не обичаше да го подслушват?

  40. 40 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3477 Неутрално

    Георги Ганев - една от малкото обществени фигури, която можеш да видиш редовно в автобус 84. Обратно на повечето мастити светила от СУ, които щурмуват с колите си тротоарите около университета.

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  41. 41 Профил на http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    Рейтинг: 684 Неутрално

    [quote#38:"Гневник"]:Ежегодно в централния бюджет на държавата се заделя огромна сума, [/quote]
    Искам я точната сума. Виденов го пучираха,че им отказа да даде от бюджета 42,1 млн. лв ,но от тогава мина много време ,а никъде не излиза КОЛКО Е днес годишно лептата.

  42. 42 Профил на Obongo
    Obongo
    Рейтинг: 458 Неутрално

    ха ха ха , хвани единия и удари другия

  43. 43 Профил на http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    Рейтинг: 684 Весело

    [quote#23:"vladimirkarolev"]И аз [/quote]
    Ремонтираното Общежитие си повярвало, че е станало Небостъргач.

  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  45. 45 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1539 Неутрално

    [quote#1:"Къти"]Държавна сигурност е пуснала рИформаторски блъф, а медии го играят развален телИфон и ни "превеждат"[/quote]

    Къти , нещо си се зачервила повечко. Дано да е от жегата. Трайчо е тайното звено на ДС за шпионаж в детските градини. Цветозар Томов е един от малкото безпристрастни социолози ,а Ганев е един от най-грамотните икономисти в България

    15.02.1989 - 07.02.2018
  46. 46 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3477 Неутрално

    Трайчо Трайков преди да се пише съветник, трябва да седне на клавиатурата и да си излее душата как изглеждаше ВЕИ балонът отвътре. Кой и как го е притискал да гледа пред очите си разрастването на този грабеж, без д обели дума.

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  47. 47 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 740 Неутрално

    [quote#41:"Дива селянка"]Искам я точната сума.[/quote]

    До коментар [#41] от "Дива селянка":http://www.bcnl.org/bg/news/1030-%D0%B4%D0%B8%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BD%D0%B8-%D0%B1%D1%8E%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%B8-%D1%81%D1%83%D0%B1%D1%81%D0%B8%D0%B4%D0%B8%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D0%BD%D0%BF%D0%BE-%D0%B2-%D0%B1%D1%8E%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D1%82-2012.html
    http://www.bcnl.org/bg/articles/121-%D0%BF%D1%80%D1%8F%D0%BA%D0%BE-%D0%B4%D1%8A%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%BE-%D1%84%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%BD%D0%B5%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%B8.html

  48. 48 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#32:"cnn"]Ей, мушморок, дай доклада за Белене![/quote]

    Искай го от човека, когото си избрал да управлява държавата и който го е поръчал

    Governments never learn. Only people learn.
  49. 49 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1539 Неутрално

    [quote#11:"jzd12316391"]С цялата тази сбирщина ще го докарате ли до 4% или с новия Изборен кодекс трябва да смъкнат бариерата на по-малко? [/quote]

    Според МБМД сме на 4-5% от ГЕРБ , а има бая време до изборите. Освен това всички социолози казват ,че има една тенденция и тя е следната -всички , освен РБ губят подкрепа ,а единствено РБ печели

    15.02.1989 - 07.02.2018
  50. 50 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1303 Гневно

    До коментар [#38] от "Гневник":

    Много пари се пилеят у нас. Как няма да сме бедни....

  51. 51 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2257 Весело

    [quote#27:"Дива селянка"]Излиза ,чe ги хрантутиме и тях.[/quote]
    На копривленски патладжани изпращахте неврокопския залез.
    Колко романтично.

  52. 52 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#49:"Karelson (Не съм платен ,мразя ви безплатно)"]всички , освен РБ губят подкрепа ,а единствено РБ печели[/quote]

    Като дойде зимата и Волен пак почне да тръби национализация на ЕРП-тата, комунистите-пишман-националисти пак ще напомпат подкрепа. Да не забравяме, че навсякъде по света поне 10% от населението са комунисти, а в БГ са си поне 20%.

    Governments never learn. Only people learn.
  53. 53 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1539 Весело

    [quote#13:"Гневник"]Сульо, Пульо и Марульо вече ще бъдат „реформатори“. [/quote]

    Много ясно , за какво трябва да правим реформи , като може да затваряме хипермаркетите за уикенда. Както беше казал някой в петъчния брой на 24 часа - направо по един автоматчик и да раздаваме и тоалетна хартия - това са най-добрите реформи!

    15.02.1989 - 07.02.2018
  54. 54 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#53:"Karelson (Не съм платен ,мразя ви безплатно)"]Много ясно , за какво трябва да правим реформи[/quote]

    Повечето българи доказано не обичат реформи - разваля им се корупционният рахатлък.

    Governments never learn. Only people learn.
  55. 55 Профил на sushi
    sushi
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Ах-ах-хааа!! Смех! Смех! Смех! А като се има предвид и подкрепата от Каролев е ясно , че към алигаторите и кайманите се прави опит да се присъединят и други дзверове/ неясни и многоглави/ при разкъсването на жертвата. Реформаторски блок от Кунева, Трайчо, Ганев...... Смех! Смех! Смех!

  56. 56 Профил на peshkobg
    peshkobg
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Дневник, ставате скучни с явните си пристрастия към Реформаторския Блок.
    Изпаднахте в канала на медиите с прозрачния си спонсор.
    Никой вече не обръща внимание на плюсовете, минусите и рейтинга в коментарите. Отегчихте и най-пасивните си читатели с Прокопиевата жажда за власт.

    То е ясно, че без политически спонсор Икономедия няма как да съществува, ама вашето отдавна не е журналистика, а трибуна на платци.

    Натяквате едно и също дни наред. Като американската външна политика е Прокопиев: хем не е прав, хем се натиска. Да си стои в Малайзия и да оставя медията на качествената журналистика, щото аман от болните му амбиции да се внедри в новата власт!

  57. 57 Профил на http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    Рейтинг: 684 Любопитно

    До коментар [#51] от "Започваме фронтална война с мафията":

    Кой тоя бе.... да му нашокам канчето.

  58. 58 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#55:"sushi"]Ганев...... [/quote]

    Гоги Ганев ви е голям трън в очите на социалистите

    Governments never learn. Only people learn.
  59. 59 Профил на jzd12316391
    jzd12316391
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#48] от "vladimirkarolev":

    Като си започнал да отговаряш, кажи нещо за това защо изгонихте навремето БАТ от сделката за Булгартабак? Доган ли ви натисна или мафията? Кажи си Владко! 280 млн. долара кеш, 200 млн. долара инвестиции и регионален лидер за призводство на цигари. Какво по-добро искахте? Аааа да, някой нямаше да печели стотитици милиони годишно от контрабанда.

  60. 60 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    [quote#52:"vladimirkarolev"] Волен пак почне да тръби национализация на ЕРП-тата, [/quote]
    Сега е изявен кворумен партньор, има съществена разлика.

  61. 61 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#46] от "cinik":
    Прокуристчето на "ЕВН България Топлофикация" и на "ЕВН България Електроразпределение" и министърчето на икономиката, енергетиката и туризма на България Трайчо Трайков подари "Горна Арда" на австрийската компания ЕВН, без да провежда конкурс. Той тогава загадъчно ни обясни, че австрийската компания е избрана без конкурс, защото такъв не е бил необходим.

  62. 62 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1142 Неутрално

    Цветозар Томов е комунист, разберете го най-после!!!

    Няма шики-мики.
  63. 63 Профил на ddemi
    ddemi
    Рейтинг: 513 Неутрално

    Личностите, които влизат в гражданския съвет, вдъхват много надежда. Моите опасения са, че преди години СДС също привлече светли имена като съветници в изграждане на новата политика на СДС. Резултатът беше изключително унизителен за СДС - един Каба-простаков начело на СДС и цялото СДС в услуга на Цветан Цветанов, който за кариерните си амбиции не се посвени да пожертва представителя на Съюза на Съдиите в БГ и една невинна българка пред олтара на американската ДЕА. Има ли някаква гаранция, че сегашните светли имена, а те са наистина светли и вдъхващи надежда, няма да бъдат използвани по подобен начин?

  64. 64 Профил на Вальо
    Вальо
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Ако Трайчо наистина разбираше от икономика и особено от енергетика толкова, колкото подобава на министър, щеше да има 20 чужди и поне 10 БГ фирми, дето щяха да го вземат на работа. Факт е за наше огромно съжаление, че в тази объркана държава можеш да станеш министър само ако нищо не разбираш и слушаш някоя партия. А нивото на партията е или колкото на усмихнат червен мишок без един ден трудов стаж, или колкото на пожарникар.
    Ако човек разбираше колкото Трайчо от енергетиката, несъмнено щеше да си търси друга работа, защото той нищо не разбира. Има хиляди факти за това, но ще спомена само един: Най-тъпия, най-заробващия и най-лобисткия Закон за ВЕИ беше приет и предложен точно от Трайчо. Поредния глупав министър на икономиката….

  65. 65 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 740 Неутрално

    [quote#58:"vladimirkarolev"]Гоги Ганев ви е голям трън в очите на социалистите [/quote]

    До коментар [#58] от "vladimirkarolev":...кокоши трън отдолу на петата на страната...

  66. 66 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2257 Весело

    [quote#62:"Daniel Defoe - Аз бях на протест. А ти?"]
    Цветозар Томов е комунист, разберете го най-после!!! [/quote]

    Това че е комунист само показва лошото състояние в което се намира БСП.

  67. 67 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 1814 Неутрално

    До коментар [#58] от "vladimirkarolev":

    Повече ще се зарадвам на човек, който ще е трън в очите на бюрокрацията...

  68. 68 Профил на fribble
    fribble
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#29:"cnn"]Тези си сменят дрехите и окраската по-бързо, отколкото проститутка бикините след сеанс.[/quote]
    Доста си наясно по въпроса с бикините.

  69. 69 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1539 Неутрално

    [quote#52:"vladimirkarolev"]Като дойде зимата и Волен пак почне да тръби национализация на ЕРП-тата, комунистите-пишман-националисти пак ще напомпат подкрепа. Да не забравяме, че навсякъде по света поне 10% от населението са комунисти, а в БГ са си поне 20%. [/quote]

    Ми не смятам. Дончева не е за подценяване и според мен ще намери някакви пари. С тях ще привлече Жоро Кадиев , Гоце , манекен Пис и други подобни. В авангарда ще изкарат Кадиев и Гоце.
    Болен е труп , след като тури феса. За лумпенпролетариата прегръдката с ДПС е непростима.
    Бареков , който отказва да играе в играта ляво-дясно ще вземе според мене повече гласове от БСП с анти ГЕРБ реториката.
    Така че БСП ги брой бегали. 900хил. гласа - 100 за бареков , 300 за Дончева - третото място ще е трудно постижима цел за тях.

    В проблем ще се превърнат Национален Фронт за Спасение на Бойко , които с парите на С.Бинев 90% влизат в парламента.

    И л@йната около Янаки Ганчев , къде в момента Бого Манчев , Пеевски и който се сетиш мафиот още наливат пари - те също ще са проблем

    15.02.1989 - 07.02.2018
  70. 70 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#67:"ju.li"]Повече ще се зарадвам на човек, който ще е трън в очите на бюрокрацията...[/quote]

    Той Гоги Ганев иска да я намали с 95%. Затова социалистите пищят като на заколение

    Governments never learn. Only people learn.
  71. 71 Профил на usmivka99
    usmivka99
    Рейтинг: 433 Неутрално

    За първи път няма да ходя да гласувам, защото винаги съм била за синята идея, която с годините се изкористи, но аз гласувах.сега , когато се обединиха с г-жа кривоустова и други от нейния ранг дсб ме изгубиха като гласоподавател.от 25 години чакам нещо да се случи.аз бях студентка , а майка ми с която скачахме по площадите остаря , докато вечно набедените лица да ни управляват си забогатяха , като изградиха само за себе си.егати алчността за власт и егати безморалието от хора които все те са призвани да ни управляват-ама така нали те все знаят и могат, все тебили наследници на разни които уж участвали в шипка , все техните дядовци били съратници на революционери....странно сигурно е ген, защото прародителите им все са в управлението, и при цар и при господар.горко ни българи

  72. 72
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  73. 73 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 1814 Весело

    До коментар [#70] от "vladimirkarolev":

    Значи го харесвам, но за подкрепа -ще трябва да ме убеждава (ако иска, де)

  74. 74 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#71:"kristinastoeva"]докато вечно набедените лица да ни управляват си забогатяха , като изградиха само за себе си[/quote]

    Твоите приятели костовисти обедняха от РМД-тата, да знаеш. Бедна ми, бедна, ДСБ-арко

    Governments never learn. Only people learn.
  75. 75 Профил на http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#47] от "Гневник":

    Пуашим се от това дето ми постна.Долу системата;

  76. 76 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 815 Неутрално

    Печелят ме най-вече с две неща:

    "По думите му ще участват и хора, които досега са изпитвали отвращение от участие в политиката."

    "Целта на Реформаторския блок не е да се доберем до властта, а да извадим мафията от управлението на страната"

  77. 77 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#70] от "vladimirkarolev":http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80_%D0%9A%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B2
    Владимир Каролев е роден на 31 юли 1961 година в град Варна. През 1986 година завършва УНСС. През 1993 година завършва магистратура по бизнес в университета на Алберта, Канада,[1][2] където се запознава с Питър Мунк, унгарски евреин, собственик на „Барик голд“, най-голямата златодобивна компания в света. Той го лансира на свои партньори като Натанил Ротшилд, с когото Питър Мунк е съсобственик на „Тригранит“, в „Барик голд“ и др. компании. В един момент те го лансират на Иван Костов и Каролев става преводач на Костов в посещенията му на запад, по-конкретно в Лондон. След 2001 година Каролев и Красимир Катев мениджират капитали на кръговете около Питър Мунк в имоти и собствености в България.[1]
    [quote#70:"vladimirkarolev"]Затова социалистите пищят като на заколение [/quote]

  78. 78 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1539 Неутрално

    [quote#71:"kristinastoeva"]За първи път няма да ходя да гласувам, защото винаги съм била за синята идея,[/quote]

    Скрий си синята идея обратно в червената ти книжка. Познавате се от километри

    15.02.1989 - 07.02.2018
  79. 79 Профил на usmivka99
    usmivka99
    Рейтинг: 433 Неутрално

    До коментар [#74] от "vladimirkarolev":

    Не знам дали съм бедна дсбарка, ама ако си истинският каролев мога да ти кажа , че може и да имаш много пари които открадна с милен велчев от нас българите, но си многоооо... беден духовно.аз имам достатъчно и пари и душа за разлика от теб

  80. 80 Профил на jzd12316391
    jzd12316391
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#74] от "vladimirkarolev":

    Владимирчо, отговори на пост 59 ако обичаш. Ти спецо по приватизация, дето нахлуваше в тв студиата и громеше приватизацията на Костов. Кажи бе куневче, колко сделки развалихте после? А?

  81. 81 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#80:"jzd12316391"]громеше приватизацията на Костов. Кажи бе куневче, колко сделки развалихте после? А?[/quote]

    Развалихме рахатлъка ви на костовистите с РМД-тата Колко РМД-та подарихте на комунисти и колко червени олигарси направихте, имат ли бройка?

    Governments never learn. Only people learn.
  82. 82 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#79:"kristinastoeva"]може и да имаш много пари които открадна с милен велчев от нас българите[/quote]

    Чрез коя точно обществена поръчка? Или съм влизал в дома ти да крада?

    Governments never learn. Only people learn.
  83. 83 Профил на usmivka99
    usmivka99
    Рейтинг: 433 Неутрално

    До коментар [#78] от "Karelson (Не съм платен ,мразя ви безплатно)":

    Кого мразиш безплатно себе си ли или тези които не те допускат до кокала.нали ви гледам по стачките, повечето учихте и недоучихте по чужбина и сега сте новите интелектуалци.само , че кокала няма да ви го пуснат.

  84. 84
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  85. 85 Профил на usmivka99
    usmivka99
    Рейтинг: 433 Неутрално

    До коментар [#82] от "vladimirkarolev":

    Не си заслужава на истински хора да влизат в задочен спор с теб.не си заслужава , защото такива като тебе сте вампири, храните се с позитивната енергия на хората, защото вие сте крадливи негативисти

  86. 86 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    До коментар [#74] от "vladimirkarolev":
    Нещо ти се губи при кой бяха РМД-тата и книжките за масовата и фондовете им, с кои другари коалиционни партньори близки на Пеевски, където щяха оправят всички за 800 дни.

  87. 87 Профил на jzd12316391
    jzd12316391
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#81] от "vladimirkarolev":

    Какви костовисти бе, кажи за Булгартабак и БТК недей да се правиш на ударен. Кажи за ТИМ и Черепа, за Пацата Петров, Ники Василев. Кажи и за Бойко Борисов и войните му с Милен Велчев. Кажи за Ревизора. Кажи си бе шутчо, ти ли ще ни даваш акъл?
    И костовисти и комунисти и гербери и лъжци като теб заслужават само съд.

  88. 88 Профил на zmii4e
    zmii4e
    Рейтинг: 684 Любопитно

    [quote#52:"vladimirkarolev"]10% от населението са комунисти, а в БГ са си поне 20%[/quote]
    А дали знаете какво е комунист или просто си повтаряте изтърканата мантра ?

    “Кучето гледа пръчката, а лъвът — онзи, който я хвърля” аз гледам и тримата ...
  89. 89
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  90. 90 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#86:"Започваме фронтална война с мафията"]с кои другари коалиционни партньори близки на Пеевски, където щяха оправят всички за 800 дни.[/quote]

    Я ми дай линк, където някой от НДСВ е казал, че ще оправи каквото и да било за 800 дни? Ама, ако може, да не е от жълтите вестници, близки до съответните, омразни от теб партии

    Governments never learn. Only people learn.
  91. 91 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#88:"zmii4e"]А дали знаете какво е комунист[/quote]

    Много добър и благороден човек

    Governments never learn. Only people learn.
  92. 92
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  93. 93 Профил на zmii4e
    zmii4e
    Рейтинг: 684 Весело

    До коментар [#91] от "vladimirkarolev":
    Приемам отговора Ви за проява на лицемерие и защо ли не съм изненадан . Екс министър лицемер , който не може да обясни думичка , която използва всеки ден - нормално .

    “Кучето гледа пръчката, а лъвът — онзи, който я хвърля” аз гледам и тримата ...
  94. 94 Профил на smokingpipe
    smokingpipe
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Стар бакалски номер за пробутване на сбиротъкът , покрит с читавото .

  95. 95 Профил на jzd12316391
    jzd12316391
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#90] от "vladimirkarolev":

    Теб ей така по човешки да те питам, ако искаш отговаряй. Не изпитваш ли поне малко неудобство и срам за това, че си бил част от една фабрика за лъжи? Не ти ли е съвестно? Как ще даваш акъл на хората след като си бил част от управлението ви с турци и социалисти. Плюехте сектата на Костов, сега се събирате с нея. Бойко ви беше главен секретар на МВР бе човече!!! Наскоро ти лъснаха и едни далаверки по Черноморието в Капитал. Защо не се скриеш някъде и не ръси мозък, отдавна сме те разбрали защо за шут си. С няколко гънки мозък повече от Камен Влахов, трябва да го признаем това. Но пък си същия хрантутник, то е ясно.

  96. 96 Профил на zmii4e
    zmii4e
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#90] от "vladimirkarolev":
    http://www.youtube.com/watch?v=jd-IIhHFg4k - 4:30 или този убавец не е от НДСВ ?
    [quote#90:"vladimirkarolev"]Я ми дай линк, където някой от НДСВ е казал, че ще оправи каквото и да било за 800 дни? [/quote]

    “Кучето гледа пръчката, а лъвът — онзи, който я хвърля” аз гледам и тримата ...
  97. 97 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1177 Неутрално

    "...Москов...смисълът е да се пренапишат радикално правилата, по които се движи държавата..."

    Когато чуя "радикално" ставам особено внимателен. Радикалната реформа граничи с революция, т.е. с обществено-икономически трус. А когато радикалният реформатор е болшевик, като лицето Москов, нищо добро не чака държавата. Много паплач влезе във властта, още повече помияри се домогват до нея. А "умните" българчета скачат - одрипавяха, оскотяха, изпростяха, но акълът им никакъв го няма. Пак ще духат супата, този път не на светло бъдеще, а на всемогъща реформа. Има и мнозинство за такава реформа - седем големи, мнооого големи и представителни партии.
    Умно село, Доньооо! Умно село!

  98. 98 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1303 Любопитно

    [quote#97:"Мърмор"]радикалният реформатор е болшевик, като лицето Москов[/quote]

    Някакви доказателства да имаш?!

  99. 99 Профил на райничка цветкова
    райничка цветкова
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#21] от "whitesnake72":Картинки от старите ленти. тези които имат доста голям принос за днешното ни дередже ,щяли да борят статуквото. Айде бе,надай се куме на пияна жена.

  100. 100 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1303 Весело

    [quote#95:"jzd12316391"] С няколко гънки мозък повече от Камен Влахов[/quote]

    Или от Лъчо Мозъка, приятеля на Боко. Един мандат дупетат от НДСВ, два от Герб!?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK