Водещите Цолова и Николаев: Някой внушава, че зад всяко човешко действие стоят пари

Анна Цолова и Виктор Николаев

© БиТиВи

Анна Цолова и Виктор Николаев



Водещите Анна Цолова и Виктор Николаев, които наскоро преминаха от Би Ти Ви в конкурента й Нова телевизия, където от понеделник започват да водят сутрешния блок, заявиха пред новата си медия, че проблемът, заради който са напуснали, не е в Би Ти Ви, а извън нея.  


Те отрекоха, че мотив за смяната на работното място е висока заплата, каквито публикации в медиите има. Заподозряха, че някой се опитва да накара хората да ги намразят, като се тиражират нереално високи и неверни суми на заплащането им. Някой внушава, че всяко човешко действие може да бъде облечено в пари, коментираха двамата водещи и дадоха пример с подобни обвиненията и по адрес на протестиращите срещу сегашното управление.


Журналистите не трябва да съществуват, за да бъдат харесвани и угоявани от властта, трябва да са опозиция на властта, каза Цолова.  


Двамата казаха, че винаги са задавали на политиците логичните, а не дръзките или смелите въпроси, но въпреки това не винаги са получавали отговори. Коментираха, че медийната среда в страната е такава, че вече изглежда смело да зададеш логичния въпрос.Колко е жалко когато задаването на един логичен въпрос се превръща геройство, каза Цолова и напомни, че не случайно България е на едно от последните места в ЕС по медийна свобода. Истината се оказа изключително луксозно и скъпо място, което не всеки може да си позволи, добави Николаев. 

Коментари (55)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Freedom of Speech
    Freedom of Speech
    Рейтинг: 648 Любопитно

    Вики, ти за без пари ли напусна БНТ навремето?

    Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.
  2. 2 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 1119 Весело

    Не всичко е пари, но като гледам телевизиите, любовта е най-платежна

  3. 3 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1234 Неутрално
  4. 4 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 792 Неутрално

    Водещите Цолова и Николаев: Някой внушава, че зад всяко човешко действие стоят пари
    =======================================
    Нема начин, така е! И вие отивате в Нова ТВ за 300лв. заплата. Обаче и оттам ще напуснете. Въгареца ви е в ауспуха.

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  5. 5 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1278 Неутрално

    Причината за да ги пратят в отпуск и да се наложи да сменят телевизията е само една:
    http://vbox7.com/play:9a71ed01eb

    Който не го е гледал, да го види и сам да си извади изводите, какъв човек е премиера ни! Моето заключение беше - ОСТАВКА ВЕДНАГА!!!

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  6. 6 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 754 Неутрално

    Просто Нова е доста "по-свободна" от БТВ и ТВ7, от БТВ вероятно са се опитали да ги натиснат заради неудобни въпроси в студиото и така. Иначе не е тайна че в БТВ и ТВ7 взимат повече пари.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  7. 7 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 754 Неутрално

    Истината се оказа изключително луксозно и скъпо място, което не всеки може да си позволи, добави Николаев.
    =====================================
    Дали Николаев е знаел какво иска да каже? Силно се съмнявам.

  8. 8 Профил на http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    Рейтинг: 647 Неутрално

    Каквото и да ти говорят знай, че става дума за пари.

    Животът не е само пари,но всичко в живота е пари.

  9. 9 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1227 Неутрално

    За мен са добри журналисти и БТВ само загуби от напускането им. Тъжно е, че новите водещи на Сутрешния блок по БТВ успешно парират и недопускат критики на правитлството в обажданията н зрителите. Просто няда ги гледам, както не гледам тв 7

  10. 10 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2940 Разстроено

    "Някой внушава, че всяко човешко действие може да бъде облечено в пари" - така е, ако има човешко желание, а не приспособяване към "някой". Затова, че няма човешки отношения, ИСТИНАТА в медиите е някъде ТАМ, дори не и между редовете...

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  11. 11 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Имат излъчване, интелигентност, обиграха се в тандем, рядко, но все пак изпълняваха и политически поръчки и им личеше по физиономиите. Според мен са най-добрия тв дует за момента. Дано в Нова да имат повече простор. Ако пък Виктор си оправи малко фъфленето, цена няма да имат.

  12. 12 Профил на lynyrdS
    lynyrdS
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Аиде сега заплатите в ТВ7 никъде ги няма.
    До сега нито един не е напуснал въпреки че ги вързват на каишка да приказват шизофренни глупости и да се резилят редом до барека.

  13. 13 Профил на myth
    myth
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Уважаеми водещи, кого смятате че заблуждавате? Вие почти се изявявахте като организатори на протестите. Поведението ви беше толкова тенденциозно в полза на ГЕРБ, че не се търпеше. Освен това - извинете, но какъв е този мит за вашата интелигентност? Особено на Цолова? Винаги ми е било почти неудобно да слушам нелепите й, излъчващи неинтелигентност въпроси.

  14. 14 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Водещите Цолова и Николаев: Някой внушава, че зад всяко човешко действие стоят пари...
    Ако зад всяко ваше човешко действие не стоят пари, стоят много пари...С тлъсти заплати от по 10 бона се уредиха Ани Цолова и Виктор Николаев в Нова ТВ. А братът на Анна Цолова – репортерът Стоян Георгиев /незнайно защо не се представя с фамилията си/ няма ли да се уреди с тлъста заплата...

  15. 15 Профил на Цензуриран от антибългари.
    Цензуриран от антибългари.
    Рейтинг: 517 Весело

    Тия докога ще ни ги изтъквате ?

    Не са чак толкоз важни. Кажете им че да се успокоят.

  16. 16 Профил на drakar65
    drakar65
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#11] от "aleko":
    Да, съгласен.
    Дали е заради истината или заради пари...незнам...Но бяха определено разпознаваеми на екрана. И то доста време. Босфор-тв си заби автогол. Докато изградят подходящ тандем...
    Тия новите у босфора въобще не са в час!

    “Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!
  17. 17 Профил на vasco
    vasco
    Рейтинг: 1394 Весело

    [quote#6:"dragozow"]Просто Нова е доста "по-свободна" от БТВ и ТВ7[/quote]
    Доколкото може да е свободна медия под контрола на Баце и хората му! Лагерите се оформят : Медиите на КТБ с правителството, НОВА &Ко с ГЕРБ, бТВ винаги на "правилната" страна. За нас остава да хвърлим телевизорите и вестниците и да се информираме от интернет - него, вярвам, не могат да узурпират. А класирането ни при "Репортери без граници - надолу и все по-надолу.

    "....а сенките раждат чудовища, нали, г-н Пеевски?"
  18. 18 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 648 Весело

    [quote#16:"drakar65"]Тия новите у босфора въобще не са в час! [/quote]
    Да, мяукащото Гинче е напълно неубедително и подходящо само за водеща на кулинарно предаване, а недоразумението до нея въобще не подлежи на коментар.

  19. 19 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Много им се иска на 4ервените другари вси4ко да се обеснява с пари и народната любов да може да се купи с 4% намаление на тока и малко пове4е детски.
    Гнус ме е от ВАС 4ервени б....ци.
    Боже, какво съгрешихме Българите 4е ни наказа с това управление!

  20. 20 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3608 Неутрално

    [quote#6:"dragozow"]Просто Нова е доста "по-свободна" от БТВ и ТВ7, [/quote]
    Съжалявам за предните. Бяха хем симпатични, хем умни!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  22. 22 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Видно е, че нивото в ьтв ще продължи да пада. Нормалните бягат, какво странно има?

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  23. 23
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  24. 24 Профил на smeshnotoani
    smeshnotoani
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Тези да не мислят, че сме идиоти... естествено, че зад това решение стоят пари.

  25. 25 Профил на stefan111
    stefan111
    Рейтинг: 328 Неутрално

    [quote#6:"dragozow"]Нова е доста "по-свободна"[/quote]
    Нова, от няколко месеца, така рязко обърна платната платната и стана супер неприятна телевизия!

  26. 26 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1077 Неутрално

    До коментар [#5] от "Георги":

    Напълно съм съгласен.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  27. 27 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 541 Неутрално

    В интерес на истината и двамата са "гола вода"!
    На водещия мрънкането и "ъкането" е непоносимо, а водещата колкото е некомпетентна, толкова и агресивна в отнемането на думата на колегата си в борбата и за доминантност!

    Аз не бих дал никакви пари за тия двамката!
    Но...в България нивото и изискванията явно са съвсем други!

  28. 28 Профил на ministry09
    ministry09
    Рейтинг: 427 Неутрално

    Напуснаха(изгониха ги),защото са отявлени герберасти!Знам,че е срамно да си такъв през 2013 и да си го признаеш.Затова разбирам нелепите им утопични оправдания,но честно-на кой му дреме за тия двамата?Ако са кадърни(надали)ще си имат фенове и в Нова.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Месеци бан заради обикновен въпрос- кога мисли Прокопиев да си плати данъците?
  29. 29 Профил на mib58316647-Жалки и смешни цензури сте
    mib58316647-Жалки и смешни цензури сте
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Посредствени са като водещи и адски необективни. С Люба Кулезич ще си паснат идеално.
    Със сегашните собственици на медии в България няма шанс за независима медийна среда.

  30. 30 Профил на e.coli
    e.coli
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Типична българска простотия. Взехме едни пари, ама да се правим, че не сме. Никой нямаше да ги съди, ако бяха си замълчали, но не - мноо сме морални, пък и умни???

  31. 31 Профил на mi6kro
    mi6kro
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Какво означава това, Цолова и Николаев ?

    "проблемът, заради който са напуснали, не е в Би Ти Ви, а извън нея. "

    Нима проблемът не е продажната Люба Ризова?
    Иначе, кой е:
    Вики Политова, Боян Калчев, Вера Стоянова, Апостол Пенчев, Весела Димова, Петя Терзиева, Вилма Павлова, Анна Горанова, Петър Димитров, Александър Илиев, Васил Димитров

    Ето това е робския манталитет на българите. Къде е истината?

    Местан да се извини за "РИТОРИЧЕСКИ" ! #236 едно-мандатни региона за страната + 4 едно-мандатни района за чужбина
  32. 32 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3608 Неутрално

    [quote#16:"drakar65"]Но бяха определено разпознаваеми на екрана. И то доста време. Босфор-тв си заби автогол.[/quote]
    Това е най-точното описание на случилото се ! Напълно се съгласявам с мнението ти.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  33. 33 Профил на mi6kro
    mi6kro
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#27] от "péro":

    Колкото и съгласни да сме за ъканията и мъканията, това не е причината за раздялата им с БТВ. Двамата изкараха не само един сезон на екран в предаването, а и другите топ водещи ъкат и мъкат също като тях. Така че ходи се заври там дето слънце не огрява с определенията си "гола вода".

    Местан да се извини за "РИТОРИЧЕСКИ" ! #236 едно-мандатни региона за страната + 4 едно-мандатни района за чужбина
  34. 34 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3393 Весело

    ...Истината се оказа изключително луксозно и скъпо място, което не всеки може да си позволи, добави Николаев....

    Мммм ...
    Освен беспорната, но вече известна отдавна като максима, истина за истината , то ... какво е имал предвид?

    Не било за повече пари, т.е. отишли са на по-евтино място, с разликата "плащайки" за истината? Ма нали вината не била в Битивиту? Пък излиза, че била лъжовна тази талавизия, значи, ама търсачите на истината не напуснали заради това?
    Пък и те бяха там дълги години. Излиза, че като не можещи дори да дишат без истината, са изкарали толкова време явно дишайки истината с пълни гърди. В Битивиту това. И сал напоследък нещо им станало задушно.
    Ех, вие, джурнализи! Бе, четете си сценария там пред камерите, ама не се пробвайте да се опитвате собствена мисъл да цръцнете, че става конфузно ...

  35. 35 Профил на Питанка
    Питанка
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    [quote#0:"статията"]Колко е жалко когато задаването на един логичен въпрос се превръща геройство, каза Цолова и напомни, че не случайно България е на едно от последните места в ЕС по медийна свобода. Истината се оказа изключително луксозно и скъпо място, което не всеки може да си позволи, добави Николаев. [/quote]

    Босфор ТВ за пореден път си вкарва автогол.

    "Въпросителната" е просто уморена "Удивителна!"
  36. 36 Профил на bramasole
    bramasole
    Рейтинг: 3622 Неутрално

    "Колко е жалко когато задаването на един логичен въпрос се превръща геройство"

    Констатацията е диагноза за състоянието на бълг. журналистика в момента.
    Имам плахата надежда новите работодатели да са успели да внушат на Ани Цолова да не доминира в ефир и да изслушва колегата си.

    "На народите с къса памет преходите са им много дълги." Тони Филипов, д-р
  37. 37 Профил на nmw
    nmw
    Рейтинг: 541 Весело

    Хубаво е, когато неприятните публични физиономии се събират в една телевизия. Улеснява ми работата с дистанционното. Махам Нова от списъка с каналите.

  38. 38 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1014 Весело

    Боко си ги прибра в неговата телевизия

  39. 39 Профил на 4i4e
    4i4e
    Рейтинг: 488 Неутрално

    КВИ ПАРИ БЕ,МНОГО ПАРИ СТОЯТ ЗАД ТИЕ СУТРЕШНИТЕ БЛОКОВЕ ДЕТО ЗОМБИРАТ НАЦИЯТА

  40. 40 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 948 Неутрално

    Аз пък мисля че зад всяко действие на тази журналистка стоеше желанието да си намери гадже.

  41. 41 Профил на Brickleberry
    Brickleberry
    Рейтинг: 758 Неутрално

    До коментар [#7] от "Каишков - Гласът на Америка":

    А дали другарят Каишков е знаел какво иска да каже?
    Силно се съмнявам.

    "Не е важно какво е казал, все е вярно каквото и да е казал" by shileto @ 11:18; 18 ное, 2015
  42. 42 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Как беше:
    "Нещо което не се купува с пари, се купува с много пари."

  43. 43 Профил на Brickleberry
    Brickleberry
    Рейтинг: 758 Неутрално

    [quote#11:"aleko"]Според мен са най-добрия тв дует за момента. [/quote]
    Друг път. Досегашните водещи на Нова имат доста по-интелигентно излъчване и изказ, а Мирослава Иванова, въпреки че доста години е била в сянката на Цветанка Ризова като неин главен редактор и не е била в ефир, за краткото време в което е, доказа че е с няколко класи над Ани Цолова. Да ги плеснат директно Цолова и Николаев в местата на сегашните титуляри е най-голямата грешка/глупост, която Нова ТВ би могла да си причини.

    "Не е важно какво е казал, все е вярно каквото и да е казал" by shileto @ 11:18; 18 ное, 2015
  44. 44 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 886 Неутрално

    Не мога да повярвам, че тези водевилни комици си приписват някакъв героичен ореол... и ми говорят с недомлъвки, точно като политиците които интервюират.

    Нещо да ви пречи да кажете, че сте цензурирани, ако сте цензурирани???

    Апропо, Мирослава от сутрешния блок е поне две класи над буквално глупавата Цолова. А водещия до момента, по не е толкова досаден като Виктор, драскащ сценарий след сценарий в опит да формулира следващия си въпрос....

  45. 45 Профил на Brickleberry
    Brickleberry
    Рейтинг: 758 Неутрално

    [quote#12:"lynyrdS"]Аиде сега заплатите в ТВ7 никъде ги няма.
    До сега нито един не е напуснал въпреки че ги вързват на каишка да приказват шизофренни глупости и да се резилят редом до барека. [/quote]
    То и това със заплатите е до време. Ако си по-навътре в нещата ще знаеш, че така беше и при появата на ТВ Европа преди малко повече от 10 г., така беше и при медийните проекти на Петър Манджуков, и за последно така беше и при сформирането и събирането на екипа на "Bulgaria on Air" (Радинела Бусерска от БНТ, някогашните бенетейци Нери Терзиева и Милена Милотинова и т.н.). При всички тези телевизии високите заплати са за около година-две, и после надолу. Или пък половината служители се съкращават, обема на работата се увеличава двойно (а той в сферата на новините особено е на практика безкраен) и оставаш почти без почивка.

    "Не е важно какво е казал, все е вярно каквото и да е казал" by shileto @ 11:18; 18 ное, 2015
  46. 46 Профил на г-н Думанов
    г-н Думанов
    Рейтинг: 1307 Неутрално

    Дните на Виктор в БТВ бяха преброени, когато направи онзи номер на Станишката, като вкара Цъки в студиото, когато оня му гостуваше. Злият съсел е отмъстителен, така че поне за него причините са ясни.

    CONTADOR GRATUITO!
  47. 47 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1074 Неутрално

    Работата не е в парите , а в тяхното количество

  48. 48 Профил на red.mary
    red.mary
    Рейтинг: 494 Разстроено

    Тез двамцата, набедени за морални стожери и герои на нашето време. Майко мила...трагедия

  49. 49 Профил на tedimar35
    tedimar35
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Хубаво е да си достатъчно добър, за да можеш избереш работно място, където се диша свободно, а не да си принуден да правиш компромиси. Желая успех на двамата водещи! Аз съм участвал в тяхно предаване по БТВ, посветено на здравна тема, и мога да кажа, че са изключително добре подготвени по всяка тема, която разискват и с въпросите си не щадят никого.

  50. 50 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 687 Неутрално

    На мен ми харесва, че са останали журналисти все пак след "тайфуна" Деян. Гледах предаването, в което разказаха играта на Орешарски. Видях как ги гледаше той. Беше неизбежно да ги отсвирят.Добри журналисти са. Желая им успех и успешно възстановяване след ударите, които неизбежно са понесли заради професионализма си. Живи и здрави!

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  51. 51 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 1253 Неутрално

    До коментар [#11] от "aleko":

    Мнението ти е балансирано и умерено! Браво! Почти всичко друго се дуе като за последно и си мисли, че казва кой знае какво интересно! Цолова и Николаев наистина са най-добрите и подготвени водещи (от тези, които са на екран)!

  52. 52 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 488 Весело


    "Двамата казаха, че винаги са задавали на политиците логичните, а не дръзките или смелите въпроси, но въпреки това не винаги са получавали отговори"-Дневникъ------------------------------------Тези двамцата, нас за калинки ли ни вземат? За тях знаем, че са, ама ние отстрани виждаме по добре и по точно, кой кой е. Дребни селски крет.ни!

  53. 53 Профил на Brickleberry
    Brickleberry
    Рейтинг: 758 Весело

    [quote#51:"Митев"]Цолова и Николаев наистина са най-добрите и подготвени водещи[/quote]
    А?

    Викаш че са "най-добрите", щото са най-добрите. Ето на това му казвам убийствен аргумент!

    Това прословуто интервю с Орешарски, въпреки ореола който им създаде, не променя факта че журналистическият им капацитет е ограничен. Даже колежката на Цолова от ТВ7, Мая Костадинова (харесвам я от разследванията й в bTV ACTION) е по-способен журналист. Разбира се спрях да й симпатизирам, поради про-червените позиции които зае телевизията вследствие на войната на небеизвестния й ИД с ГЕРБ.
    Според личната ми класация Ани Цолова е около средата, но от долната половина на дамите в гилдията. Виктор Николаев пък въобще не попада там в мъжкия еквивалент.

    "Не е важно какво е казал, все е вярно каквото и да е казал" by shileto @ 11:18; 18 ное, 2015
  54. 54 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1918 Неутрално

    Излишна героизация и митологизация на някакви говорители в телевизия, които се представят за държащи факела на Свободата.
    Нека да си публикуват размера на заплащането от бТВ и това на Нова за да си направим изводите дали не е за пари. Ама, май ги е страх от потенциалния скандал...

    http://www.flickr.com/photos/[email protected]/3712408729/
  55. 55 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#33] от "mi6kro":
    Ти си се родил май шестак, а?!
    Шестак не като отдел.
    Дръж се малко дришек.
    Ама дееееее!






За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK