На 90-я ден на протести около 300 души поискаха оставката на кабинета

Според МВР към 20 часа протестиращите са били около 200

© Пресцентър на МВР

Според МВР към 20 часа протестиращите са били около 200



Около 300 души се включиха в традиционния протест в София в 90 ден на протести срещу срещу правителството на Пламен Орешарски. Шествието тръгна от площад "Независимост" и финишира пред парламента.


"Оставка" и "Червени боклуци" бяха най-често чуваните скандирания. Сред лозунгите се виждат "Цяла България пред Народното събрание и държавните институции", "Чакаме докато не стигнем бялото знаме", "Държавата=мафия – не ви искаме. Вън". На един от плакатите се чете "Трябват ни иновации, а не партокрации".


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (172)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 1478 Весело

    Дайте поименен списък по азбучен ред!

  2. 2 Профил на Митко Василев
    Митко Василев
    Рейтинг: 676 Весело

    Викам вече да спираме - ДСБ си намери нов файтон помагачи, професионалните граждани ще осигурят илюзия за прозрачност. Нема нужда вече

    това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно това
  3. 3 Профил на Karla c Україна Hanneman
    Karla c Україна Hanneman
    Рейтинг: 739 Неутрално

    Приключи протеста. Костоваците си го присвоиха , отровиха и отвратиха всичко свестно от него. Както всичко , до което се докоснат.
    Някога имаше ОДС , един милион на Цариградско , изпълзяха отгоре костоваците и четири години по-късно - 16%. Имаше и СДС - съюзиха се с костваците - 5% , 1.2%...
    Имаше и протести срещу правителството , накацаха ги костоваците и от 20-50 хиляди - 200-300.
    Искаше се ОСТАВКА , вече не се иска , вече правят "пародии" , извадиха от скриновете знамената дето са носили по мнифестациите когато са били комсомолски секретари и убиха протеста за радост на господарите си от БСП(к).

    To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
  4. 4 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    ОСТАВКА!!!

    Истината няма пресечна точка с популизма на БСП
  5. 5 Профил на Urkobozambo
    Urkobozambo
    Рейтинг: 477 Неутрално

    На 90-я ден на протести около 300 души поискаха оставката на кабинета..

    - Скоро ,... за ужас на управляващите
    ще са 300 000,...че и повече...
    - От МВР , да се научат да броят !!!

    urkobozambo
  6. 6 Профил на ministry09
    ministry09
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Бре,бре...А на бас,че тая цифра 300 е търсена умишлено от гениите на това куклено шоу...Толкова сте прозрачни,ивковчета.(Не знам вече как да ги наричам,за да не получа десетия си бан за тия 90 дни)

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Месеци бан заради обикновен въпрос- кога мисли Прокопиев да си плати данъците?
  7. 7 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1071 Неутрално

    Повече бяха, не повтаряйте като папагали официалната бройка на МВР. Между 500 и хиляда на око. Но все пак са малко, не може 90 дни да се разхождаш и да не ти омръзне.

    Няма шики-мики.
  8. 8 Профил на sapka6
    sapka6
    Рейтинг: 627 Любопитно

    ''На 90-я ден на протести около 300 души поискаха оставката на кабинета''.

    Що та бря - само 300 ?

  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  10. 10 Профил на Питър Паркър
    Питър Паркър
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Бяха 10 000 по едно време..а в другите големи градове имаше по няколко десетки човека. Сега са 300,следващия месец ще са 100 и накрая..контра-протестиращите ще са повече.

  11. 11 Профил на vladek
    vladek
    Рейтинг: 505 Неутрално

    А снимката я прават когато хората се изтеглят пред БНБ... тази снимка е когато шествието вече беше тръгна...

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  12. 12 Профил на Karla c Україна Hanneman
    Karla c Україна Hanneman
    Рейтинг: 739 Неутрално

    [quote#7:"Daniel Defoe - Аз бях на протест. А ти?"]не може 90 дни да се разхождаш и да не ти омръзне[/quote]

    Не е за това. Просто хората , които пълнеха площада бяха отблъснати от шайката самозванци , които се самопровъзгласиха за водачи. Опротивя им фарса , в който тези превърнаха протеста.
    Освен това много са малко хората , които искат да бъдат използвани за ПР на ОФ 2.0 , повечето отдавна разбраха за кого работи т.нар. "реформаторски блок" и главатарите му и не желаят и те да допринасят за спокойстието на БСП(к) във властта.

    To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
  13. 13 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 733 Неутрално

    [quote#7:"Daniel Defoe - Аз бях на протест. А ти?"]хиляда на око. Но все пак са малко, не може 90 дни да се разхождаш и да не ти омръзне.[/quote]
    Не е до омръзване. Права е Карла че изродиха и просто ликвидираха протеста. Кой го е направил, ще си покаже някой ден. жалко за толкова разпиляна енергия. И то за радост на тройната шайка!

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  14. 14 Профил на compos_sui
    compos_sui
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Ако приемем че протестът затихва ... накъде отива тая държава?

  15. 15 Профил на Michel
    Michel
    Рейтинг: 676 Неутрално

    Няма значение, колко... Ами 90 дни непрекъснати протести, като бройката варира, естествено... И 30 хиляди (!) сме били на площада, и 300, и 3 хиляди, и хиляди, и 10'000. НИКОЙ не ни организира, обединява ни само едно -- омразата ни към МАФИЯТА, която си присвои държавата! Нито Пеевски, нито Орешарски ще го преглътнем. И ще има протест, докато това корумпирано управление не падне!

    ОСТАВКА!!!

  16. 16 Профил на Karla c Україна Hanneman
    Karla c Україна Hanneman
    Рейтинг: 739 Неутрално

    [quote#8:"sapka6"]Що та бря - само 300 ?[/quote]

    Щото толкова са костоваците. Ти колко искаш да са?

    Това обаче не означава , че огромното мнозинство вече не иска оставката на комунистическата шайка превратаджии , само означава , че не щат да се заиграват със слугите на БСП(к) - т.нар. "реформаторски блок".

    To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
  17. 17 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#9] от "Борис Тодоров":
    Алилуя!+++++++
    Класическа мутра, с походка на селски бабаит, просташки изцепки, месианска маниакалност, комплексиран от жалкото си пожарникарско битие в мечтата му за златни генералски пагони, добрал се в провинциалната си образованост до "литературните върхове" на Винету и смърфовете и до музикалните шедьоври от сорта на "Батальонът се строява".
    http://www.razkritia.com/wp-content/uploads/2011/04/boiko-borisov-300x207.jpg

  18. 18 Профил на Michel
    Michel
    Рейтинг: 676 Неутрално

    [quote#13:"raining"]Не е до омръзване. Права е Карла че изродиха и просто ликвидираха протеста. [/quote]

    Никой не е изродил нито провалил протеста. Досега не е имало и ЕДНО партийно искане на този протест, нито ЕДНО партийно знаме не се е развявало! Ние сме граждани срещу мафията, ние не сме партийни, ние не сме нито десни нито леви!

    Всеки, който иска, може ВСЕКИ ден да излезе и да се присъедини към #ДАНСwithme! Ние сме всеки ден, до ОСТАВКА!

  19. 19 Профил на Митко Василев
    Митко Василев
    Рейтинг: 676 Неутрално

    До коментар [#16] от "Karla Addams Hanneman":

    Точно това е.

    това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно това
  20. 20 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1855 Неутрално

    До коментар [#5] от "Urkobozambo":

    Някъде в Интернет четох, че има конкурс за професионален оптимист. Намери го и се включи в него, дават заплата. Съвсем сериозно, за бира Ариана е.

    http://igrisnagradi.com/igra/stani-profisionalen-optimist-na-ariana-i-specheli-12-meseca-x-2000lv/

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  21. 21 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#13:"raining"] Права е Карла че изродиха и просто ликвидираха протеста. [/quote]
    Не е права Карла. Изроди го Бойко. Отиде при протестиращите. те го погледнаха с любоф. Издадоха са, чи са гербери. И..приказката отиди по дяволите

  22. 22 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1991 Неутрално

    До коментар [#16] от "Karla Addams Hanneman":

    Какво е -костовак?

  23. 23 Профил на chudomor
    chudomor
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#12] от "Karla Addams Hanneman":

    "Не е за това"
    Чувала си го иначе, ама и така е вярно - Който не може , не може...

    От идиоти отговор не чакам
  24. 24 Профил на zmii4e
    zmii4e
    Рейтинг: 684 Любопитно

    Каква я мислеха , каква стана - протестите за импийчмънт на президента да са по-масови от тези за оставка на правителството .

    “Кучето гледа пръчката, а лъвът — онзи, който я хвърля” аз гледам и тримата ...
  25. 25 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1855 Неутрално

    До коментар [#18] от "Michel":

    Нямаше партийни знамена но имаше партийни лидери които даваха интервюта от протеста. За тях нямаше никаква реакция но когато за 5 минути се появи един друг партиен лидер тези които дотогава се пишеха надпартийни лидери на Протеста скочиха. Дотолкова надпартийни бяха че носиха лозунги срещу партията му въпреки че канеха симпатизантите на тази партия да участват в протеста, доста абсурдно.

    Впрочем кой и кога ги избра за лидери на протеста и кой им даде право да говорят от наше име? Много ми прилича на февруари когато пак така няколко се инсталираха начело на февруарските протести. Единият от тях се казва Ангел Че Славчев.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  26. 26 Профил на Karla c Україна Hanneman
    Karla c Україна Hanneman
    Рейтинг: 739 Неутрално

    [quote#18:"Michel"]Ние сме граждани срещу мафията[/quote]

    Коя е тая мафия бе? Как се протестира срещу мафия?

    Протестираше се за ОСТАВКА на правителството на комунистическата шайка превратаджии , не срещу някакъв смътен и неопределен обект като "мафия" и "олигархия". И исканията бяха ПОЛИТИЧЕСКИ - срещу политици от една определена политическа сила (или две , както искаш) , не срещу мъглата и вятъра.

    Сега се разхождат с портрети на Г.Димитров... Пфу!

    To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
  27. 27 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 733 Неутрално

    До коментар [#17] от "Култура ми Бойко":
    Не е хубаво да бориш противника, като иронизираш външния му вид. Между другото, да подцениш противника е изиграло не една и две лоши шеги някому с прекалено самочувствие.
    Мерси за линка под комикса! Много ме разсмя. Самолетоносач срещу фар...хаххха

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  28. 28 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 733 Неутрално

    [quote#21:"Култура ми Бойко"]Издадоха са, чи са гербери. И..приказката отиди по дяволите[/quote]
    Както и огромната част от протестиращите се отказаха да участвуват в подобен цирк.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  29. 29 Профил на Michel
    Michel
    Рейтинг: 676 Неутрално

    [quote#21:"Култура ми Бойко"]Издадоха са, чи са гербери. И..приказката отиди по дяволите[/quote]

    Бойко никота не е бил на този протест, защото ще бъде ОСВИРКАН веднага! Скрийте се бе, червени коментатори! Кого заблуждавате?

  30. 30 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1855 Неутрално

    До коментар [#15] от "Michel":

    Можеш ли да ми кажеш колко пъти трябва да бъде повторен един лозунг за да стане факт? И колко големи трябва да са буквите? Ако знаеш отговора се наемам да напиша един скрипт който да автоматизира процеса и под всяка статия да слага по едно 100-200 мнения с "ОСТАВКА! ОСТАВКА! ОСТАВКА!....". Дължината на надписа се определя от клиента.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  31. 31 Профил на Уточнител
    Уточнител
    Рейтинг: 676 Неутрално

    ПРАВИЛНО се каза по-горе: враговете на България не са някаква неопределена "мафия", а точно ЧервеноРуската Мафия. А кои са петата колона, кой ги води откъм сенките?
    - Нека си спомним фактите – някога, когато Човека с Черното Сърце имаше 100% от цялата власт в Републиката, той остави червената Мафия на спокойствие и здрава храна, вместо да я унищожи. Срещу това си осигури комфорта да лапа безнаказано и затова се обкръжи с деца и внуци на АБпФК. Създаде здрави връзки с Червената мафия и се утвърди като резервна патерица на БСП в сянка. Общо взето той е любимият "опозиционен лидер" на червените медии и е можеби единственият политик в страната, който е лишен на 100% от съвест (сред останалите, дори и при Доган, изглежда има някакви остатъци от тази категория, които от време на време ги мъчат..). Лицемерен, лъжлив, хитър като невестулка, страхлив и отмъстителен. Един високоинтелигентен предател на всичко и на всеки - нещо като събирателен образ между Фуше и Талейран на българска почва - еманация на подлост и безчестие...

    истината е по-важна от честта на Великая Россия
  32. 32 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3260 Неутрално

    [quote#26:"Karla Addams Hanneman"]Коя е тая мафия бе? Как се протестира срещу мафия?

    Протестираше се за ОСТАВКА на правителството на комунистическата шайка превратаджии , не срещу някакъв смътен и неопределен обект като "мафия" и "олигархия".[/quote]
    Ха-ха-хааа! ВдЕнахте, че Перманентната революция не върши работа?
    И що се жалите герберите? Вашите са такива прагматици, а вие се жалите, че играта се връща във вашето русло.
    На всичкото отгоре вождовете на Перманентната революция налазиха РБ. Вярно, че и там мат'рялът мрънка срещу тях и не се знае накъде ще тръгне, ама все пак заразата е у противника.
    Нали ваш Бойко бие всякога и де как хване - радвайте се, тепихът е ваш!

  33. 33 Профил на Борис  Тодоров
    Борис Тодоров
    Рейтинг: 402 Весело

    До коментар [#17] от "Култура ми Бойко":

    да обаче напоследък се убедих,че Борисов(дето е маал филий с мас) е великан на фона на самовлюбените,безпогрешни,автентични костовашки болшевики,е каква алтернатива да има това правителство-опг герб или истеричните българофоби от седесетата ,които са толкова десни,че от както изпаднаха от държавната ясла вият като млада вдовичка за х....й.Между другото Винету е велика книга просто костоваците не са я разбрали щото вместо Карл Май са ,чели на тато пройзведенията по това време.

    България над всичко!
  34. 34 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#29:"Michel"]Бойко никота не е бил на този протест, защото ще бъде ОСВИРКАН веднага[/quote]
    Къф червен коментатор, вее, я сляс от клона! Даже ръка искаше един от протестиращите да му целува, ноо си изостанал, бре

  35. 35 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#28] от "raining":
    Каквото и да си говорим, проблемите и мисленето на депутата комунист (или депесар, или атакист) са много по-близки до тези на депутата гербер, нежели до тези, които са ги избирали. Депутати и изобщо управляваща върхушка гледат с презрение и без страх на избирателите си и им е по-важно да не си развалят достлука с “колегите”, отколкото с избирателите. А трябва да е обратното – политикът да се страхува от избирателя.

  36. 36 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Гледам грешката - сегашното управление не държи никаква сметка за нравствени категории. Важното е котката да лови мишки. Каза го председателят на БСП Сергей Станишев и нищо не може да се направи, за да се промени тази цинична формула. Имам малко успокоение - че геберската котка и мишки не ловеше. Герберите с а също толкова безнравствени и с държане наподобяващо това на гуруто им - основната селска мутра.

  37. 37 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 740 Неутрално

    На протестите останаха само някакви странни хора:
    http://pik.bg/f/news/99/660_8964a98a0f172b59d568e45f91b37485.jpg

  38. 38 Профил на Асенов, който иска референдум!
    Асенов, който иска референдум!
    Рейтинг: 740 Разстроено

    ТРИСТА...
    Кат шепа спартанци под сганта на Ксеркса.
    Нема вече паре...

  39. 39 Профил на pm
    pm
    Рейтинг: 452 Неутрално

    Протестът не е бил нито употребен нито яхнат (макар че ББ направи опит и много бързо се опари), а просто много яростно оплют от всички, които едни нови правила в политиката не ги устройват! Е, има и заблудени хорица, които поддържат хора на оплюването, вярвайки на пропагандни глупости като "Сорос", "Костов", "Умни и красиви срещу селяни и бедни", и т.н.
    Важното в случая е, че все повече хора започват да мислят и все по-малко да вярват на игрите на мафиотските партии. Промяната ще е бавна, но сигурна!

    "Лошото е, че [българите] оставиха истинските си политици вън от властта, вкарвайки в парламента само олигархичните корпорации."
  40. 40 Профил на lynyrdskynyrd
    lynyrdskynyrd
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Тези 300 (с Леонид или без начело) са същата измама като онези 300 (които са били 3000 и Леонид не бил на 30 , а на 60 години и не били партиоти, а яростно защитаващи се хомосексуални двойки...). Но не затова върви думата. Та "нашите" 300 не знам дали ще катурнат поредното олигархическо правителство, но че компорментираха идеята за протестите като гражданска форма на невъзприемане и несъгласие - няма спор. Значи, ако аз днес реша да се присъединя трябва да усвоя терминологията на омразата и да спра да си задавам въпроси от рода на - оставка , и после?.... Нейсе - 300 стигат за да се посмеем със Смях през сълзи. И да очакваме следващият претоплен реформаторски обяд - "Гъз, ти си нашето знаме"? Спрете земята-искам да сляза.............

  41. 41 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1428 Неутрално

    [quote#3:"Karla Addams Hanneman"]Приключи протеста. Костоваците си го присвоиха , отровиха и отвратиха всичко свестно от него. Както всичко , до което се докоснат.
    Някога имаше ОДС , един милион на Цариградско , изпълзяха отгоре костоваците и четири години по-късно - 16%. Имаше и СДС - съюзиха се с костваците - 5% , 1.2%... [/quote]
    По-голяма глупост не бях чел отдавна. На крива ракета космоса ѝ пречи.
    Подобни коментари и настроения са естествено в услуга единствено на комунистите.

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  42. 42 Профил на atropin
    atropin
    Рейтинг: 595 Неутрално

    За ужас на амбразурчиците протеста ще продължи до оставка на гнойната коалиция.

  43. 43 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2752 Неутрално

    До коментар [#7] от "Daniel Defoe - Аз бях на протест. А ти?":
    ами престанете да се разхождате и мислете . цената пада

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  44. 44 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2752 Неутрално

    До коментар [#12] от "Karla Addams Hanneman":
    егати , страшно си права

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  45. 45 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2752 Неутрално

    До коментар [#18] от "Michel":
    до тук сте прави ! айде сега вкарайте и разум , идеи , предложения ....другото е само инерция

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  46. 46 Профил на ministry09
    ministry09
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Какво става тука бе?Що сте се хванали за гушите "десните"?Парите ли свършиха или застудяването почна да плаши горещите протестиращи сърца?Моя съвет е следния-прибирайте тия жалки хорица,че се превърнаха на клошари и вече и роднините им ги е срам от тях.Почвайте здрава подготовка за евроизборите догодина.Излизате пред хората с ясни програми- първо,второ,трето...Не някакви мъгляви граждански определения-в парламента влизат политици,срамно няма.Марш от редиците ви на всички куневици,зеленогорски,неделчевци и тем подобни до болка омръзнали муцуни.Далеч от тиквата- както виждате,разбрал се е с комунягите- нито обещаните от Станишев разкрития се случват,нито Цацаров го гони за нещо.Убедите ли хората да гласуват за вас за европарламента,ще имате огромен инструмент за натиск върху правителството.Ако не ги убедите- на кой да се сърдим?За добро или лошо,сме парламентарна република,други начини освен избори няма!Не виждам абсолютно никаква полза от избори сега-България е в пълен крах,дори се чудя на Орешарски на какво чудо се надява,че да изкара зимата.И не знам защо е тая истерия за избори веднага- умирате от желание да поемете негативите от управлението на Герб ли?Нещо не ми се вярва...А ако всичката енергия е за няколко депутатски места- тогава всичко това,което съм надраскал,няма никакъв смисъл-объркал съм и хората,и целите им.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Месеци бан заради обикновен въпрос- кога мисли Прокопиев да си плати данъците?
  47. 47 Профил на ба'Йван
    ба'Йван
    Рейтинг: 571 Весело

    Основните активи на държавата ни, трупани повече от 70 години, се трансформирараха в около 3000 крупни частни фирми, които притежават повече от 85% от икономиката.

    The truth is like poetry - And most people fucking hate poetry
  48. 48 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 943 Неутрално

    Няма как оставката ще е факт.
    Самите болшевики..те не са комунисти ,те не вярват и не се борят за равенство а само за ВЛАСТ. Но..вече си покаха лицето пред Европа.Скоро Станишев ще гледса ПЕС от последния ред. Алчността му ще го възнагради..с вечна забрава.
    Сбогом и на повечèто самоотвержени другари.
    Сбогом!!
    Помнете ми думата май месец те ще молят за избори.

  49. 49 Профил на Michel
    Michel
    Рейтинг: 676 Неутрално

    [quote#34:"Култура ми Бойко"]Даже ръка искаше един от протестиращите да му целува,[/quote]

    Аз, за разлика от теб, съм бил на поне 70-75 от 90-те протеста досега, и никога не съм виждал Бойко. Имаш ли снимка, кой кого целува или си филостваш зад компа?

    Този протест е хората срещу мафията, хората срещу Орешарски и марионетното му правителство, хората срещу БСП+ДПС+АТАКА. И този протест няма да спре, докато това правителство не подаде ОСТАВКА. Между другото, макар на площада сме само няколко хиляди, ни подкрепят над 80% от гражданите на България. А когато истинската икономическа криза удари (тази, която тройната коалиция ще предизвика съвсем скоро!) на площада ще сме стотици хиляди и тогава ще е късно за Ореха да подаде мирно оставка...

  50. 50 Профил на Орлин  Данев
    Орлин Данев
    Рейтинг: 626 Весело

    До коментар [#11] от "vladek":
    [quote#11:"vladek"]А снимката я прават когато хората се изтеглят пред БНБ... тази снимка е когато шествието вече беше тръгна... [/quote]
    Защо...иначе на идване колко бяхте?С двама човека повече ли?
    Споко,бе и тия двамата са там...сигурно са отишли до тоалетна по околните входове на сградите...

  51. 51 Профил на Michel
    Michel
    Рейтинг: 676 Неутрално
  52. 52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  53. 53 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2519 Неутрално

    Четете социологические проучвания и проследете как се развиват по месеци. Неодобрението за червените не може да е паднало от само себе си. Протестите имат свой принос.
    Без протести нямаше да се създаде реформаторския блок или поне нямаше да бъде в сегашния вид. Без протестите партийните активисти нямаше да отстъпят никакво влияние на външни хора -както става сега с гражданския съвет.
    Протестите имат огромно влияние в нашето общество. Но няма шанс да решат въпроса за властта. По тази причина съм изцяло доволен от протестите.

    подпис
  54. 54 Профил на Орлин  Данев
    Орлин Данев
    Рейтинг: 626 Весело

    До коментар [#3] от "Karla Addams Hanneman":
    [quote#3:"Karla Addams Hanneman"]Приключи протеста. Костоваците си го присвоиха , отровиха и отвратиха всичко свестно от него. Както всичко , до което се докоснат. [/quote]
    Стига си плюла по "естествените си съюзници"бе герберке
    Нали вашите общи американо-западняшки юдео-масонски господари(тия колонизаторите с дебелите бузи,дето все размахват пръст заканително и се карат на България)
    ви спуснаха заповед да не се карате помежду си,а да се обедините помежду си,за да можете по-бързо да дойдете на власт и да им поднесете България на тепсия...
    -както на тях,така и на техните приятели-брадатите ислямистки канибали....

  55. 55 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1331 Любопитно

    [quote#30:"Fred"]под всяка статия да слага по едно 100-200 мнения с "ОСТАВКА! ОСТАВКА! ОСТАВКА![/quote]

    хих... помниш ли баре колко излезе ограничението, писательо-печатар

  56. 56 Профил на Орлин  Данев
    Орлин Данев
    Рейтинг: 626 Весело

    До коментар [#5] от "Urkobozambo":
    [quote#5:"Urkobozambo"]На 90-я ден на протести около 300 души поискаха оставката на кабинета..
    - Скоро ,... за ужас на управляващите
    ще са 300 000,...че и повече...
    - От МВР , да се научат да броят !![/quote]
    Закъснял си с броенето...Протестиращите са вече три милиона,
    не ги ли виждаш?...

  57. 57 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 859 Неутрално

    [quote#39:"pm"]Протестът не е бил нито употребен нито яхнат [/quote]
    http://www.bnews.bg/article-85574

  58. 58 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1855 Неутрално

    До коментар [#46] от "ministry09":

    Доколкото разбирам предложение за нова дясна партия? Нищо против стига да стане нещо свястно. Засега такова на хоризонта не се забелязва. Но и да се роди пълен абсурд е да се очаква да вземе 51% догодина месец май. Времето на Спасителя отмина. Хората се париха със СДС, с Царя, дори с ББ и повече не вярват.

    Защо не искам да чакам повече ли? Ами защото ще ни загробят тези комунисти. Само Белене ще е хомот за 30-40 милиарда лева има да го изплащат 2 поколения. И измъкване няма, официално сключен договор с неустойките и край. Защото ще окрадат пенсионните вноски, вече почнаха с Доверие. Защото ще окрадат спестяванията, Манджуков и Банев вече разправят как щели да дават по-голям дивидент от лихвите. И колко още бели ще направят, виждате какво е за 100 дни представете си го за 4 години.

    Така че избори догодина най-късно. Което означава че играем с наличните играчи да махнем голямото зло и пътем мислим как да се борим нататък. Пък ако се роди нещо ново в дясно да помага добре. Но досегашният опит показва, че са все нови и все боклук.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  59. 59 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2791 Неутрално

    Ами то убаво.. живи и здрави да са тези 300 души ама няма да отворят вече пътя между НС и БАН ...ако се съберат 1000 сигурно ще затворят и широкия център?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  60. 60 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 740 Весело

    Явно протестърите още са на почивка по морето (нали така цял месец "независимите" ни телевизии обясняваха малката посещаемост).

  61. 61 Профил на Michel
    Michel
    Рейтинг: 676 Неутрално

    [quote#50:"багаин"]Защо...иначе на идване колко бяхте?С двама човека повече ли? [/quote]

    Една снимка говори повече от хиляда думи. Ето една снимка, само преди няколко дни е (понеже изпуснах днешния протест):
    https://twitter.com/optimiced/status/377873502600036352/photo/1/large

    Снимах от малката куличка на БНТ операторите. В другата посока, към фонтана на Президенството и към БНБ, имаше много повече хора. Че днес или вчера е имало малко по-малко хора, голяма работа... важното е, че протестът не спира и че хиляди граждани излизат да протестират срещу Орешарски, всеки ден. Той вече е паднал, само още не го знае... може би затова сега е в Китай, да е по-далечко...

  62. 62 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 740 Любопитно

    До коментар [#37] от "virgin":Защо да са странни? Това не са ли младите и интелигентните?

  63. 63 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 859 Неутрално

    [quote#58:"Fred"]Доколкото разбирам предложение за нова дясна партия?[/quote]
    Пак ли нова дясна партия. България сигурно е страната с най-много десни партии в света (с по 5 човека всяка). Куцо и сакато дясна партия прави. И това са десни партии с леви идеи, използващи лява фразеология, целите и начините на действията са им леви - те правят революции, борят се с олигарси, организират стачки.

  64. 64 Профил на Орлин  Данев
    Орлин Данев
    Рейтинг: 626 Весело

    До коментар [#6] от "ministry09":
    [quote#6:"ministry09"]Бре,бре...А на бас,че тая цифра 300 е търсена умишлено от гениите на това куклено шоу...Толкова сте прозрачни,ивковчета.(Не знам вече как да ги наричам,за да не получа десетия си бан за тия 90 дни)
    [/quote]
    Най-вероятно цифрата 300 е търсена умишлено и има някаква символика в нея,както героична,така и ежедневно-битова
    300 са шепата спартанци на Термопилите предвождани от Леонид(но не Брежнев)срещу "сганта на Ксеркса"(по стихотворението)
    300 е и броят на теменужките в Гетсиманската(пардон Драгалевската )
    градина на Гаргамел
    И най-вече 300 е броят на филиите с мас изядени от Слънцеподобния,преди да бъде забелязан от"едни хора"
    ...които го съжалили , след което му връчили шланга
    и по този начин минал на нормална казармена храна-първо,второ и трето(плюс бели чаршафи)

  65. 65 Профил на pm
    pm
    Рейтинг: 452 Неутрално

    До коментар [#57] от "teridan":

    Не е лошо да прочетеш цялата статия:
    http://noresharski.com/protestna-mrezha-sreshha-s-borisov-ne-e-imalo-ima-greshno-tsitirane-na-borisov/

    А, това, че някой от ГЕРБ го е казал още повече трябва да ти включи червената лампичка.

    "Лошото е, че [българите] оставиха истинските си политици вън от властта, вкарвайки в парламента само олигархичните корпорации."
  66. 66 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Ето кадри от събитието: http://www.youtube.com/watch?v=3J4iVXdjw6M

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  67. 67 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Боко и Цвъки не направиха толкова за полицаите когато бяха на власт, колкото сега. Всеки ден около 1500 полицаи от цялата страна са командировани в София и получават допълнителни средства. Затова и пари за социални "мерки" не са останали. А днес един познат полицай ми се оплака,че тия командировъчни не им ги били изплатили.

  68. 68 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 859 Неутрално

    До коментар [#65] от "pm":

    Няма дим без огън.

  69. 69 Профил на Michel
    Michel
    Рейтинг: 676 Неутрално

    [quote#38:"Асенов-който иска война!"]Нема вече паре... [/quote]

    Ей, без клевети! На никой не се плаща да протестира! Млък!

    Всеки, който иска, излиза на протест срещу Орешарски! Който не иска -- не излиза.

  70. 70 Профил на Орлин  Данев
    Орлин Данев
    Рейтинг: 626 Весело

    До коментар [#8] от "sapka6":
    [quote#8:"sapka6"]На 90-я ден на протести около 300 души поискаха оставката на кабинета''.
    Що та бря - само 300 ?[/quote]
    Ами Румен Пашата свърши кинтите,а Дедо Сорос отпуска
    надници само за 300 човека на ден.По рано като им разправях,че е скръндзив старец,те не ми вярвахаПак добре,че не си е
    поискал предишните пари обратно-за несвършена работа...

  71. 71 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1855 Неутрално

    [quote#53:"Иван К"]Четете социологические проучвания и проследете как се развиват по месеци. Неодобрението за червените не може да е паднало от само себе си.[/quote]
    Дай ги. От Алфа Рисърч на която вярвам показват, че БСП вече е първа политическа сила, с малко но пред ГЕРБ.

    Неодобрението за правителството на Орешарски и назначенията му факт. Но то не се прехвърля върху БСП/ДПС. Може да изглежда абсурдно но е лесно за обяснение - електората им е железен и вече е свит до твърдото си ядро. Неодобрението за Орешарски не се прехвърля като одобрение към ГЕРБ или РБ, стари добре познати играчи. ГЕРБ леко пада с 1-2%, нищо чудно при тези атаки отляво с цялата държавна мощ и ударите в гърба от дясно от РБ. Ако сега се проведат избори единственият положителен факт е, че Атака остава извън парламента. Останалото е каша.

    Събрани ГЕРБ+РБ като че ли са равни на БСП+ДПС. Това е резултатът от войната на 2 фронта на протеста и безадресната "война с мафията".

    Следващият етап е вкарването на резервни играчи от типа на Бареков които да късат от неориентираните и да не им позволяват да отидат в ГЕРБ или РБ. Ако те продължат с глупавата борба между себе си отлив и от двата лагера и следващият парламент отново имате БСП/ДПС на власт. Честито.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  72. 72 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 451 Неутрално

    [quote#71:"Fred"]Следващият етап е вкарването на резервни играчи от типа на Бареков които да късат от неориентираните и да не им позволяват да отидат в ГЕРБ или РБ. [/quote]
    това и аз го подозирам... Браво на Фред за прозрението.

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  73. 73 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1078 Неутрално

    До коментар [#39] от "pm":

    много правилно казано. мнозинството от хората, които подкрепят протеста и са за ОСТАВКА! дори не излязоха на пл. Независимост, или за 90 дена дойдоха 2-3, или 10-15 пъти. колкото - толкова, но за истинска и дълбока промяна трябва постоянство и неспирно повтаряне на ОСТАВКА!

    и това трябва да се прави най-вече от сряда до петък, от 9:00 до 13:00.

    а хората се измориха, обидиха се, че в повечето сутрешни блокове и всякакви обзорни предавания никой не смееше да наругае кутевци, маноловци, сергишевци, местановци и всякаква останала гнилоч, която обябяваше протестиращите за платените империалисти, които искат да откраднат законно и грижливо трупаните пенсии на пенсионерите... и тези соросоиди искат да тикнат страната ни в пропастта на пазарната икономика и на кокуренцията

    затова и хората разредиха ходенията си, защото не виждат надежда за подкрепа от синдикати, нито шанс да получим ОСТАВКА! скоро...

    е, ние ОСТАВКА! ще получим, защото няма комунистическо правителство, което да не създаде катастрофа, въпросът е да не допускаме поредното скачане в бездната, натоварени с дългове, които да изплатим като оцелеем от катастрофата...

    РЕФОРМИ !
  74. 74 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1855 Неутрално

    До коментар [#63] от "teridan":

    Съгласен. Ако си забелязал тонът ми беше доста скептичен. Все пак има неизползван потенциал - 15-20% отвратени от сегашните десни партии които не гласуват защото никога няма да дадат гласът си вляво. Като ги гледат тези 15-20% на доста хора им текат лигите и затова непрекъснато се пръкват нови "десни проекти". Само че тези хора са достатъчно патили за да дадат лесно гласът си на всяко нещо което си закичи на ревера етикета "десен". Това обяснява скептицизмът ми.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  75. 75 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#49] от "Michel":
    Не ми се спори, гледай телевизия, питай близките си хора, на които вярваш. Седя половин час като истукан сред протестиращите. После си тръгна. Тук таме се чуха възгласи "Бойко, Бойко..Което си е истина Бойко има харизма и народът го обича, няма спор. Релевантно/тая дума не знам какво означава, ама й модерна/ е да се търси някакъв божествен произход при тази странна персона на българския политически небосклон.

  76. 76 Профил на Karla c Україна Hanneman
    Karla c Україна Hanneman
    Рейтинг: 739 Гневно

    До коментар [#32] от "xm...":

    Кви гербери бе катил!? Става дума за бъдещето на България , на децата ти (надявам се да нямаш все пак)! Не става дума за мачле между наш'та мах'ла и ваш'та. Става дума да не ви управляват повече комунисти!

    To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
  77. 77 Профил на Орлин  Данев
    Орлин Данев
    Рейтинг: 626 Весело

    До коментар [#9] от "Борис Тодоров":
    [quote#9:"Борис Тодоров"]красив,умен и възвишен протестиращ http://3.bp.blogspot.com/-IhPGfO7YM18/UfA65FrtD6I/AAAAAAAADos/IUJmfXHIU9Q/s1600/Negative0-03-03%25281%2529.jpg[/quote]
    Това е класическият образ на съвременния безсловесен роб на
    американо-западняшките юдео-масонски колонизатори
    Така (според тези сатанисти с дебелите бузи,които постоянно размахват заканително пръст и се карат на България)
    трябва да изглежда един "щастливо безсловесно
    същество"от среден род -техен поданик в
    колониална България. Със замъглен от дрога поглед,
    пикаещо клекнало,макар и мъжко и отчаяно поради
    факта,че е изхвърлено на улицата от банкерите за
    непогасен кредит,който съществото е употребило
    за да си набави дрогаИ което същество естествено надали ще доживее до пенсионна възраст за радост на господарите си!
    Така американо-западняшките колонизатори и сатанисти от Клуба Билдерберг искат да изглеждат всички техни
    безсловесни колониални роби!

  78. 78 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1416 Разстроено

    [quote#73:"Rage Against"]никой не смееше да наругае кутевци, маноловци, сергишевци, местановци и всякаква останала гнилоч[/quote]
    Не й верно туй, дет го споменахти! Тес, сичките споменати другаре са ени червени боклуци, които заслужават по сто тояги на голо! Не, по двеста ше им е малко, тяхната...негодници такива, дебелокожи и глухи , на всичкото отгоре!

  79. 79 Профил на Karla c Україна Hanneman
    Karla c Україна Hanneman
    Рейтинг: 739 Любопитно

    До коментар [#57] от "teridan":

    И кво викаш Радан Костов може да ходи на протеста щото той не е политик и не иска да го яхне , Бойко Борисов обаче не може да ходи щото той е алчен за власт , тиква и пожарникар , и се опитва да го яхне? И добре че сте вие , правоверните , да му попречите?

    To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
  80. 80 Профил на Орлин  Данев
    Орлин Данев
    Рейтинг: 626 Любопитно

    До коментар [#14] от "compos_sui":
    [quote#14:"compos_sui"]Ако приемем че протестът затихва ... накъде отива тая държава? [/quote]
    Отива там където винаги е било нейното място-а именно в Орбитата на Православна Русия-Съвременната Нова Византия
    -защитничката на източно-православните християнски ценности
    -Русия-кошмарът на юдео-масонските,илюминатски и сатаниски колонизатори от САЩ,НАТО и ЕС ,както и на техните остриета и протежета-брадатите ислямистки изверги-канибали!

  81. 81 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1331 Неутрално

    До коментар [#57] от "teridan":

    хехе, гербаджиите не били организирани... сигурно, ама точно на 3-ти един активист със семейни интереси в СО ми разправяше как утре щело да стане страшно щот Бойко казал "Всички да излизат на площада"... ма май нещо не са се намерили желаещи хахаха... напоследък из общините бая често чувам уговорката "аз не съм от ГЕРБ, безпартиен съм" още преди да си отворя устата

  82. 82 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#81:"extraCACA"]напоследък из общините бая често чувам уговорката "аз не съм от ГЕРБ, безпартиен съм" [/quote]
    Така си е. "ГЕРБ" стана обидна дума.

  83. 83 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#82:"Култура ми Бойко"]Така си е. "ГЕРБ" стана обидна дума.[/quote]
    ... че и смешна бих казал

    Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)
  84. 84 Профил на Нощен злодей
    Нощен злодей
    Рейтинг: 402 Неутрално

    То и Боко вече не ходи

  85. 85 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1855 Неутрално

    [quote#82:"Култура ми Бойко"]Така си е. "ГЕРБ" стана обидна дума. [/quote]

    Или опасна. Къде по-печелившо е сега да се вика "Да живее другарят Станишев! Да живее братската дружба между БСП и ДПС".



    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  86. 86 Профил на mto
    mto
    Рейтинг: 1022 Гневно

    До коментар [#8] от "sapka6":

    А колко ще бъдат достатъчно? 90 дни властта е глуха! КОЛКО рябват и кой ще ги брои? ОСТАВКА БЕ! И НОВИ ИЗБОРИ!

    Вместо виц: "Високият морален стандарт в политиката, който зададе ГЕРБ!"
  87. 87 Профил на Karla c Україна Hanneman
    Karla c Україна Hanneman
    Рейтинг: 739 Неутрално

    До коментар [#85] от "Fred":

    "Лютви Местан: Основна задача на Орешарски е да разгради властовата система на ГЕРБ"

    http://www.dnevnik.bg/intervju/2013/09/11/2138565_ljutvi_mestan_osnovna_zadacha_na_oresharski_e_da/?ref=id

    To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
  88. 88 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 859 Весело

    До коментар [#79] от "Karla Addams Hanneman":

    Факти, Карла, факти. Спориш с фактите, не с мен.

  89. 89 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1855 Неутрално

    ***
    [quote#61:"Michel"]Една снимка говори повече от хиляда думи. Ето една снимка, само преди няколко дни е (понеже изпуснах днешния протест): [/quote]

    Ако говориш за вечерта на 4-ти ти вярвам. Тогава обнадеждени от станалото сутринта хората повярваха че има надежда и дойдоха доста. Груба оценка 6-8,000 души. Само че след това Протестна мрежа се разграничи рязко от ГЕРБ, осъди се атаката срещу загражденията, хората там бяха наречени провокатори и платени протестиращи и се отправи призив протестът да продължи "мирен и красив". Резултатът - стремително намаляване броят на протестиращите като по едно време достигна до 150-200. И полицията веднага показа рогата си като затвори кръстовището при Ректората и не позволи както обикновено да се ходи до Орлов мост. А тази вечер бяха повече от 300, според мен около 600-800 може и 1000. МВР откъдето редакциите вземат данните си винаги намалява поне 2-3 пъти броят.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  90. 90 Профил на navy
    navy
    Рейтинг: 907 Неутрално

    До коментар [#3] от "Karla Addams Hanneman":
    [quote#3:"Karla Addams Hanneman"]Приключи протеста. Костоваците си го присвоиха , отровиха и отвратиха всичко свестно от него. [/quote]

    Приключи!
    Ама приключи на 04,09,2013 когато оня с мярката за неотклонение по нареждане на Кратунчо докара рейсовете от провинцията и си правиха цуни-гуни с тях пред Коня!
    Що цели осемдесет/80/ дена костоваците беха всеки ден сред протестиращите и не го отровиха и приключиха , а трябваше да дойде 04,09 и след това да не се събират и една сватба народ ?
    Ама на тебе злобата ти пречи да активираш и самотната клетка между ушите и да схванеш очевидното.
    За умните,успелите и красивите Слънчо е един политически Остап Бендер .
    Криминалинчо Борисов !

    Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разряд
  91. 91 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 859 Неутрално

    До коментар [#74] от "Fred":

    Десните имаха голям исторически шанс и го пропиляха. Обществото работи принципа на махалото - обществените настроения осцилират между лявото и дясното. И когато настроенията бяха съвсем вдясно и десните взеха властта, я употребиха, за да разпродадат държавата на безценица и да опустошат каквото докопат. Сега доста хора им се гади само като чуят за тях. Всяко компрометирано име, което е свързано с тези събития е способно да опорочи всяка новосъздадена дясна партия. А те са като хлебарките - няма изчистване и се врат навсякъде.

  92. 92 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1855 Неутрално

    [quote#87:"Karla Addams Hanneman"]"Лютви Местан: Основна задача на Орешарски е да разгради властовата система на ГЕРБ" [/quote]

    Изпуснал е да добави "С помощта на новата десница. Както вече съм казвал тя още не е готова но ние ще я почакаме и тогава ще направим изборите.

    В разграждането много щеше да помогне нашият ценен кадър Пеевски но за съжаление той получи внезапен катарзис и сега се лекува. Надяваме се след оздравяването му да се включи в борбата, КС каза че надеждите не са загубени"

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  93. 93 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1099 Неутрално

    300 души? Бяха поне 10% повече! Беше грандиозно.
    Смех!

  94. 94 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 740 Неутрално

    [quote#71:"Fred"]Събрани ГЕРБ+РБ като че ли са равни на БСП+ДПС. [/quote]
    Не знаеш колко си прав. Като че ли са равни. Ама както казваше класикът Бочаров: Да, ама не.Герб е в разпад, а РФ са виртуална сила,която я няма на политическия терен. БСП пък ако е на границите на твърдия си електорат, означава че само може да расте. За ДПС няма какво да се говори. Или ако се говори, трябва да се има предвид,че те са във властта и всеки път когато са там, електоратът им се увеличава. За съжаление, това е така поради факта, че гробарите,заедно със старите муцуни от РФ като политически представители на едната част от олигархията, смачкаха под себе си протеста против правителството, което е на на другата част на олигархията. Нормалните,искащи демокрация, а не охлокрация хора се отдръпнаха от протестите и те станаха това, което са. Фарс. И още една дума от речника на гражданина стана загуби съдържанието си.

  95. 95 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 859 Весело

    До коментар [#93] от "yavooor":

    Чисти манипулации, аз като гледам снимката са поне 100 000.

  96. 96 Профил на sapka6
    sapka6
    Рейтинг: 627 Неутрално

    До коментар [#86] от "mto":
    ]
    [quote#86:"mto"]А колко ще бъдат достатъчно? 90 дни властта е глуха! КОЛКО рябват и кой ще ги брои? ОСТАВКА БЕ! И НОВИ ИЗБОРИ! [/quote]

    Спокойно бе колега ......аз само питам ! Пък и ще прегракнеш !

  97. 97 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1855 Неутрално

    [quote#90:"navy"]Ама приключи на 04,09,2013 когато оня с мярката за неотклонение по нареждане на Кратунчо докара рейсовете от провинцията[/quote]

    Много интересно как приключи на 4-ти когато се събраха 8-10,000 души включително тези които не обичаш? Или приключи на 5-ти след като Протестна мрежа започна с глупостите си и от тогава той неумолимо се топи.

    И да, цели 80 дена костоваците бяха успешно сред хората докато от 50,000 те станаха 500-1000 души. Да бъда честен не обвинявам тях а тези които смятат, че с песни и танци се сваля комунист от власт. Чак на 4-ти септември когато хората помислиха, че ще се прави нещо реално дойдоха отново. За да им кажат на 5-ти че махането на заграждения е зло дело и че пак ще се прогонват зли духове с удряне на барабани.

    Впрочем някой може ли да ми каже дали барабаните издържат на дъжда? Защото идват дъждове и след тях снегове. Питам съвсем сериозно.



    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  98. 98 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1855 Неутрално

    [quote#94:"cobanmaala"]БСП пък ако е на границите на твърдия си електорат, означава че само може да расте.[/quote]
    И как ще расте, нещо с увеличаване на продължителността на животът не червените бабички ли са измислили? Или ще възкресяват мъртвите от гробищата?

    Аааа, знам откъде ще расте - от мургавият електорат, те са с висока раждаемост. Виж, с това съм съгласен, виж подписът ми. Само че ние имаме мнооого подъл ход, ще ги засилим към Европа. А там бат Сали няма как да ги намери.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  99. 99 Профил на mto
    mto
    Рейтинг: 1022 Неутрално

    До коментар [#96] от "sapka6":

    Е, и аз само питам. Ама много глухи има вече 90 дни. Пък не виждам и ти да отговаряш колко още ще са достатъчни. ОСТАВКА!

    Вместо виц: "Високият морален стандарт в политиката, който зададе ГЕРБ!"
  100. 100 Профил на Karla c Україна Hanneman
    Karla c Україна Hanneman
    Рейтинг: 739 Неутрално

    [quote#97:"Fred"]на 5-ти че махането на заграждения е зло дело и че пак ще се прогонват зли духове с удряне на барабани[/quote]

    Това , което мен окончателно ме отврати от протеста беше "пародията" на 9.9.13.
    Та те си носеха знамената , които са носели преди 24 години , имаха си и портрети на вождовете и униформите са си запазили и всичко.
    На маоята фамилия не са им давали комунистите да ходят на манифестации за първи май , били са "врагове на народа" и си нямаме скътано знаме от тях , но и да сме имали щях да съм си разпалила камината с него мноого отдавна , а те си ги пазят.
    Така , че всички видяхме кои са тези от "протестна мрежа" - тези , които си пазят съкровища от комунизма.

    To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK