Кунева призова за предизборна коалиция с партиите от Реформаторския блок

Меглена Кунева

© Красимир Юскеселиев

Меглена Кунева



Лидерът на "Движение България на гражданите" (ДБГ) Меглена Кунева призова съпартийците си да се обявят за задълбочаване на сътрудничеството с Реформаторския блок, защото той може да даде алтернатива на хораха, които не вярват нито на сегашните управляващи, нито на предишните.


В отчета за дейността си като председател на ДБГ на днешното национално събрание на партията Кунева заяви, че вижда блока като "платформа, инициатива, възможност" не просто за прескачане на бариерата за влизане в парламента, а за превръщането на България в европейска държава. И призова делегатите да подкрепят проект на политическа резолюция, която задължава новоизбраното ръководство да "положи максимални усилия за постигане на предизборна коалиция" с партиите от Реформаторския блок за предсрочни парламентарни избори и за изборите за европарламент.


Кунева определи "Движение България на гражданите" като "честна, но открита и непримирима опозиция на ГЕРБ и БСП без смекчаване". Посочи, че етикетът "дясна партия" не е свършил работа на ГЕРБ "заради подслушването, мачкането на цели съсловия - лекарите от Горна Оряховица, уволнената съдия Мирослава Тодорова, подкупваните медии с европейски пари, пиарките на министъра на земеделието, фалшивите обществени поръчки, уволненията, черните джипове, ръмжащи край изборните секции на местните избори, фалшивите бюлетини".




Лидерът на ДБГ се обяви за незабавни предсрочни избори, защото предсрочният вот през май е задълбочил политическата криза в страната. "В рамките на часове стана ясно, че българското правителство, представено като експертно, е правителство на олигархията и няма никакво намерение да осъществи обществените пориви за справедливост и правов ред", каза тя.


На националното събрание на ДБГ присъстват около 800 делегати. Предстои гласуване на резолюцията, предложена от Меглена Кунева, промени в устава и избор на нов председател и ръководство на партията. Кунева е единственият кандидат за председател.

Коментари (145)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на гарата
    гарата
    Рейтинг: 998 Неутрално

    Коалиция разбира се! Иначе няма смисъл че сте се събрали.

  2. 2 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 1145 Весело
  3. 3 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1441 Весело

    Е те точно твоето присъствие, както и на корман исмаилов + паси, отвращава хората от реформаторската панелка.....Ама кой да се сети....Тва мисленето е сложна програма, която на вас не е инсталирана.....

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  4. 4 Профил на Sinite - завоят наляво забранен
    Sinite - завоят наляво забранен
    Рейтинг: 1052 Неутрално

    подкрепям

    Има два пътя - единият е десен, другият е грешен.
  5. 5 Профил на Лукс  на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Лукс на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Задължително условие за явяване на избори. Май са изборите за евро парламент.

  6. 6 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 4271 Неутрално

    До коментар [#3] от "ARRI":


    [quote#3:"ARRI"]Е те точно твоето присъствие, както и на корман исмаилов + паси, отвращава хората от реформаторската панелка.....[/quote]И Касим Дал-на изборите,каквито и да са,ще се види...

  7. 7 Профил на Лукс  на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Лукс на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Рейтинг: 696 Неутрално

    [quote#2:"SSmart"]КОга са изборите? [/quote]
    Питай Доган и Боко...

  8. 8 Профил на Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Рейтинг: 1212 Любопитно

    Само не разбрах, какво значи "Коалиция с Блока" ? Или си в "блока", при хора със сходни идеи, или не си...

    "В сърцето на тирана,аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравее." Георги Бенковски
  9. 9 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Правилно, просто няма друг начин. Въпреки особеното ми мнение към присъединяването на Куенева към РБ.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  10. 10 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1441 Весело

    [quote#9:"ПАВЛА - సటోరి"]Куенева[/quote]
    Кунева, имах предвид.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  11. 11 Профил на krista_p
    krista_p
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#8] от "Велислав":

    Коалиция с партиите от блока, не с блока Това е пътят.

  12. 12 Профил на Салмонела
    Салмонела
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Естествено, че коалиция!
    Няма смисъл да се пилеят гласове срещу монолитите на БСП и ДПС.
    На зла круша - зъл прът!

    УСПЕШНА НОВА ГОДИНА!!!
  13. 13 Профил на Цензуриран от антибългари.
    Цензуриран от антибългари.
    Рейтинг: 577 Неутрално

    Първо се беше самоуволнила кат лидер уж май нали. Там след неуспешните избори.
    Фтору - явно никви идеологии не са важни явно за която и да е "партия" от "блока". Важното е да се докопаме до кокала. Пък после ще му мислим.
    Трету - въобще не ви иде на акъля, че требе да се махнете, че да не ви гледаме суратите... Тая раота ни за миг не ви просветва в глъвите. Сметате, че единствено и само вие сте способните и други не може и няма как да има.
    Що не земете да се скриете ?

  14. 14 Профил на Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    До коментар [#11] от "krista_p":

    Ок, това е по-различно. Защото като прочетох заглавието, първата ми асоциация беше, че може не се чувстват част от Реф.Блок... Мерси за уточнението.

    "В сърцето на тирана,аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравее." Георги Бенковски
  15. 15 Профил на matera
    matera
    Рейтинг: 732 Неутрално

    До коментар [#4] от "Sinite - завоят наляво забранен":

    точно така:или си син или не!Някои преминаха през всички цветове на дъгата,но още не знаят от кои са и за какво са/най-важното/.

  16. 16 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 535 Неутрално

    Кунева някак не се вписва в понятието "реформаторски". С неистовото си желание да се докопа до власт работи единствено в полза на БСП-ГЕРБ.

  17. 17 Профил на hinin37
    hinin37
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Хората от долните пластове ще се съединят. Ама,"воеводите" ще си избодат очите, докато се стигне до "орел,рак и щука" и по-нататък....

  18. 18 Профил на 3аНиЗа
    3аНиЗа
    Рейтинг: 2106 Весело

    "хораха, които не вярват нито на сегашните управляващи, нито на предишните" - ТЕ и "бъдещите" само за вяра са...

    Коментиране на анализираното, вече...
  19. 19 Профил на rumata
    rumata
    Рейтинг: 704 Неутрално

    Червената Пръмовица, която смени всички цветове на дъгата, трябваше отдавна да е история в политиката! Присъствието и, както и коментарите в нейна подкрепа показват, че напълно заслужавате окаяното си полужение. Това, за историята, важи и за 99.9% от политическата плява, избуяла буйно в този разграден двор с претенции за държава!! Докато структурите на 'Държавна Сигурност' остават непокътнати, ТАКА ЩЕ Е!!!

    Според Козяшката прислуга, на Шипка, РУСКИ АГРЕСОРИ И БЪЛГАРСКИ СЕПАРАТИСТИ ВЛЯЗОХА В БОЙ СЪС ЗАКОННАТА ОСМАНСКА ВЛАСТ.
  20. 20 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 4271 Неутрално

    До коментар [#8] от "Велислав":


    [quote#8:"Велислав"]Само не разбрах, какво значи "Коалиция с Блока" ? Или си в "блока", при хора със сходни идеи, или не си... [/quote]Ами сега е вътре,ама като влезе в парламента,ще е отвън Блока...

  21. 21 Профил на krasimiren
    krasimiren
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Жална БЪЛГАРИЯ...... Още колко много има да страдаме....

  22. 22 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 4271 Неутрално

    До коментар [#13] от "bluescreen":


    [quote#13:"bluescreen"]явно никви идеологии не са важни явно за която и да е "партия" от "блока". Важното е да се докопаме до кокала. Пък после ще му мислим. [/quote]Глутницата действа заедно,докато докопа плячката(депутатските места) .После започва следващата фаза-борба между партиите-за да разделят плячката.Гледай съдбата на печалната Синя Коалиция.За която и аз съм гласувал,но няма да повторя грешката си пак.


  23. 23 Профил на Sann
    Sann
    Рейтинг: 466 Неутрално

    То беше ясно, че тоя блок беше създаден именно за да се пробва да се докопа до властта на следващите избори. Много показателно е, че бе създаден именно след като се видя, че правителство се клати. Ясна е идеята - "Я да сме готови ние, че като си идат те, да дойдем ние". Всичките са еднакви...

  24. 24 Профил на Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Рейтинг: 638 Неутрално

    От Фейсбук:

    Васил Давидов
    Следният размисъл е предизвикан от поредицата снимки и спомени на г-н Александър Йорданов, които той публикува през последните дни.

    „ТОЛКОВА СИ БЕШЕ ДОБРЕ, НО СЕ ПОЯВИ СДС И СЪСИПА ВСИЧКО!"

    Сигурно няма човек, който не е чувал тая крилата фраза под една или друга форма. Тя се появи през есента на 1990, когато от магазините изчезнаха хранителните стоки и се редяхме с часове на опашки за хляб и мляко, а за салама и другите колбаси бяха въведени купони. Тогава бях изумен и ужасен от факта, че на тая плитка и предназначена за абсолютни малоумници пропаганда се ловят толкова хора. Тогава за пръв път осъзнах много болезнено къде живея и какво може да очаквам в бъдеще. До тоя момент животът ми протичаше в затворения кръг на колеги, приятели и семейство, където комуникацията беше на доста различно равнище. Но нямаше сериозна демографска информация, нямаше свобода на публичното говорене и писане, нямаше възможност за широк поглед към обществото. Имаше само „Свободна Европа”, но тя съвсем не беше достатъчна. И когато такава възможност се появи вследствие на промените, започнали в края на 1989, лъсна изключително грозната истина за състоянието, до което е доведена огромна част от българския народ вследствие на половинвековното много тежко промиване на мозъци и липса на обективна информация като коректив. Изминалите години показаха, че от това състояние няма изход, то се предава и на поколенията не само чрез домашните контакти, но вече и генетично.
    Не зная каква наглост и извратен ум трябва да имаш, за да посмееш без колебание да прехвърлиш с толкова лека ръка вината за 45 годишното ти суперпрестъпно управление върху организация, искаща с пълно основание края на това управление, но нито управлявала до тогава, нито носеща отговорност за състоянието, в което държавата и хората бяха изпаднали. Просто самото появяване на тая организация се оказа, че е нещо толкова катастрофално, че всичко светло, добро и полезно се е сринало за дни само при споменаване на абревиатурата й...
    През следващите години вината почна да придобива и персонални и все по-зловещи очертания. Първият от поредицата образи на абсолютното зло беше Филип Димитров. За едногодишното си управление той се оказа виновен за всички бедствия и нещастия, сполетели Родината едва ли не от Ньойския договор насам, и тоталното хулене и плюене по неговите така и неосъществени реформи продължаваха нестихващо пет години - чак до момента, в който се появи следващото правителство на същата политическа сила. Тогава неговото име набързо бе забравено, защото се беше появил още по-голям виновник, враг, вредител и съвършен престъпник – Иван Костов! Нищо, че той успя да стабилизира окончателно паричната система, което до тогава беше мираж, нищо, че разпродаде почти всички свестни предприятия на червени активисти, участвали година преди това в колосално ограбване на населението и придобили по тоя начин средствата да ги изкупят... Важното бе, че имаше нов, всеобхватен символ и образ на злото.
    Тоя път сатанизирането на образа му продължи цели осем години, тъй като през тоя период властта отново бе в ръцете на същите социалисти/комунисти, на които като слънцето и въздуха им трябваше именно такъв цялостен виновник като оправдание за всичките им провали и некадърности.
    И тъкмо се бяха поуспокоили, че вече пропагандата им е постигнала своето, СДС е разгромен и разцепен на микроформации и никога повече няма да може да ги застраши с нищо, и най-неочаквано се появи един човек, който за кратко успя да вдъхне надежда в отчаяните и обезверени седесари, да ги поведе след себе си и да постигне най-разгромяващата победа до днес над социалистическата партия. Естествено беше в тоя момент образът на Костов да избледнее и отиде на заден план, а новият дявол – вече дори не с обикновено човешко лице, а с бандитска мутра, с глава от тиква, неграмотен, прост, носител на всичкото мислимо и немислимо зло - да бъде победилият ги изневиделица Бойко Борисов....
    Какво се случи от началото на тая година до днес всички помним отлично. Неуспял референдум, последван от решителни стъпки за откъсване от руското влияние, добре организиран метеж, последван от оставка, уникална по своята изобретателност и перверзност намеса върху резултата от изборите, нестихваща медийна канонада, впрягане на всички сили на прокуратура и съд, та дано намерят някакви нередности, за да отстранят ръководителите на така омразната партия ГЕРБ от обществения (а защо не и от биологическия?) живот...
    Връщам се към заглавието. Вече нямам никаква убеденост, че население, способно да се поддава на манипулации от толкова примитивен тип, е в състояние да реши успешно извънредно отговорните и съдбовни проблеми, които му поставя днешният ден. Агитаторите проглушиха ушите на хората, че Борисов бил казал, че „материалът е лош”. Не, той не е казвал тия думи. Каза просто, че това е електоралния материал и политикът е длъжен да се съобразява с него. Никога не го е определял като лош или добър. Но след всичко, което изложих дотук, имам основанието да кажа доста по-ясно: Материалът е много лош! Развалян е умишлено и методично почти 70 години, дотогава е бил един от най-добрите в Европа. Нямам представа докъде може да ни доведе неговото ниско качество. Само се моля Господ да пази България.

    Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет Тачър
  25. 25 Профил на Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Нека не забравяме, че другарката Пръмова е пряк и деен участник в описаните в предишния ми коментар събития! Долу поредната патерица на БСП, която се опитват да ни пробутат!

    Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет Тачър
  26. 26 Профил на Социалист за 1 мандат
    *****
    Весело

    Тъй, Кунева, требе ви асансьор за да влезете в Парламента!

    Как пък се събрахте все от кол и въже маргиналки бре?

  27. 27 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2806 Любопитно

    Бих посъветвал това кречетало първо да съобрази, колко хора ще отблъсне нейното присъствие в РБ. Пиша го като неизпълнимо пожелание, защото тя няма тази съобразителност. Но къде са другите в РБ? Не са ли наясно, че минималните шансове на РБ да направи нещо се умножават на нула от нейното присъствие?

  28. 28 Профил на proizvoditel
    proizvoditel
    Рейтинг: 1048 Неутрално

    НАЙ-ПОСЛЕ! БРАВО !!!
    Но все пак внимавайте с предателите останали в СДС, Софиянски, Бакърджиев и другите продажни кукли. Те провалиха много добри идеи и обединения.

  29. 29 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1443 Неутрално

    РБ засега няма алтернатива, дано на познатите кратуни най-сетне им уврат главите...

  30. 30 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2806 Весело

    Общо взето, се радвам на това развитие, защото преизбирането на Пръмова е възможно най-силният удар срещу креатурата на Костов-РБ. Креатура, създадена в услуга и в синхрон с аверите му от БСП и ДПС. Защо в синхрон?-защото по искане на Станишев соцагенциите помпят процентите на РБ, създавайки илюзия за някакъв растеж. Гола вода- хората масово са отвратени от тази иезуитщина.

  31. 31 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 4271 Неутрално

    До коментар [#27] от "Дон Кихот":


    [quote#27:"Дон Кихот"]Но къде са другите в РБ? Не са ли наясно, че минималните шансове на РБ да направи нещо се умножават на нула от нейното присъствие? [/quote]Като се казва в една реклама -"Ей сега ще им се изясни!" На следващите избори.

  32. 32 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 4271 Неутрално

    До коментар [#26] от "Социалист за 1 мандат":


    [quote#26:"Социалист за 1 мандат"]Тъй, Кунева, требе ви асансьор за да влезете в Парламента! [/quote]Може и бял автобус.От БСП/ДПС винаги могат да и услужат.

  33. 33 Профил на proizvoditel
    proizvoditel
    Рейтинг: 1048 Неутрално

    [quote#24:"Кокетна - за незабавна ОСТАВКА!"]а за салама и другите колбаси бяха въведени купони.[/quote]

    Лъжеш приятелю - купони имашехе само за хляб и за бензин.
    И още - като ближеш червеният ЗАДник на Бойко все пак забравяш, че и той се включи много активно в кампанията по очерняне на единственият държавник управлявал България в полза на народа през последните 24 години - Иван Костов. Да Бойко изрече много лъжи и изля огромно количество помия по Костов. Истината е, че Бойко бетонира заменките, макар че уж щеше да ги преследва. Забрави да вземе върнатите от Симеон на себе си десеттина хиляди декара земи и гори.

  34. 34 Профил на proizvoditel
    proizvoditel
    Рейтинг: 1048 Неутрално

    Остави парите на държавата в банките на олигарсите. Разпредели основната част от европейските пари на същите олигарси, които изведнъж станаха огромни строители. Съдействаше всячески за унищожаването на наченките на пазар в България и заменянето му с неестествени монополи на ТИМ, Лукойл и т.н. Изобщо хич не ми прави Борисов и Цветанов нещо различно от мутри на един от клановете на червените. Той също е плод на червената дяволска генетика.

  35. 35 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 770 Любопитно

    [quote#4:"Sinite - завоят наляво забранен"]подкрепям[/quote]

    Чудя се как може да се поставят минуси на човек че е изразил подкрепа за нещо!!!Чак антидемократично ми се вижда,дори болшевишко!!!


  36. 36 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 770 Неутрално

    [quote#29:"charlesdegaulle"]РБ засега няма алтернатива, дано на познатите кратуни най-сетне им уврат главите...[/quote]

    Един приятел е намерил точното определение: "ПАРТИЗАНИ НА ПОВИКВАНЕ"

    Като такива те наистина нямат алтернатива.

    За протокола:На последните избори гласувах за Меглена Кунева.Ако следващите избори за парламент са преди пролетта на 2017 година,най-вероятно няма да гласувам.

  37. 37 Профил на selianin
    selianin
    Рейтинг: 680 Неутрално

    "...защото той може да даде алтернатива
    на хораха,..."

    Вярно ! Не на "хораха " а на селянина
    може би ? (Дневник хораха ???? )

    ...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTIN
  38. 38 Профил на kokobo
    kokobo
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Пръмова дясна....... повръща ми се.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  39. 39 Профил на badjanak
    badjanak
    Рейтинг: 969 Весело

    На зор е, затова и е мазен куйрука.

    "Не бъди сладък, ще те изядат, не бъди горчив, ще те изплюят" "Всеки се оплаква от липса на пари, от липса на ум-никой" Еврейски мъдрости.
  40. 40 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1441 Разстроено

    [quote#38:"kokobo"]Пръмова дясна....... повръща ми се.[/quote]

    И на мен, но заради факта, че ДСБ я признават за такава!

    РБ е новото ОФ, троянски коне на БСП/ДПС са всички в това маргинално обединение!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  41. 41 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Костов и Пръмова са стари дружки-още от зората на демокрацията!

    Да им е честито!

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  42. 42 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Неутрално

    До коментар [#31] от "yanne":

    Напразно си хабите енергията....Герб пропуснаха възможността да се докажат като дясна партия на практика. Ако бяха се доказали, всички мислещи десни гласоподаватели щяха да гласуват за вас. Сега е късно....Герб предизвикват в мен ярост, заради излъганите надежди, подигравка, заради азиатското ви почитане на гуруто и абсолютно недоверие....

  43. 43 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Гневно

    [quote#40:"Курт Деликуртев 570 plus 3"]троянски коне на БСП/ДПС[/quote]

    Вие сте троянски коне! След вашето управление Бсп скочиха от 40 на 84 дупетата и управляват с етническата партия. Нищо не направихте за да ги мачкате тях, не малките десни партии...

  44. 44 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Гневно

    [quote#33:"proizvoditel"]Бойко бетонира заменките, макар че уж щеше да ги преследва. Забрави да вземе върнатите от Симеон на себе си десеттина хиляди декара земи и гори[/quote]

  45. 45 Профил на mart.in
    mart.in
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#34] от "proizvoditel":

    Истинските монополисти в ред сфери (не само медийни) са КТБ, а пример за олигарх е Ц. Василев. А с кого се свързват КТБ? С ДПС. Следователно какъв ни реалния проблем? Тия в парламента. Именно тях трябва да разкараме!

  46. 46 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Стара любов ръжда не хваща-Костов лично е препоръчвал Пръмова.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  47. 47 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Весело

    [quote#22:"yanne"]печалната Синя Коалиция.За която и аз съм гласувал[/quote]

    Айде да не лъжеш....От 2001 г. ти се въртеше около Ндсв, после стана бойковист....

  48. 48 Профил на ultra_61
    ultra_61
    Рейтинг: 633 Неутрално

    В думата коалиция няма нищо лошо, негативният смисъл й беше придаден от Тройната коалиция на комунисти, турци и царедворци преди, а сега и от атакисти! Естественият завършек на родилните мъки на РБ, разбира се е политическа коалиция между съставляващите го партии, досега поне в демократичните общества, не е познат друг прийом за политическо представителство на повече от една партийна структура. Каквото и да се изговори, каквито и да са опасенията, съмненията, обвиненията за минало и настояще и т.н. и т.н., на едни или други симпатизанти на която и да е от партиите в блока, единственият верен път е СИЛНА И МОЩНА КОАЛИЦИЯ на демократичните партии, в противовес на монолитното и трудно разбиваемо статукво - БСП/ДПС. Колкото до ГЕРБ, за момента е напълно логично, а и наложително взаимодействието между тях и РБ, докато това правителство не бъде пометено от политическата сцена на БГ, а след това избирателят ще определи на кого има повече доверие! Това е простата истина и аритметика, без шикалкавене!

  49. 49 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Неутрално

    [quote#6:"yanne"]Касим Дал-на изборите[/quote]

    Ще го сбият с Дпс в Кържали, Коркман Исмаилов в Разград.......Пък каквото покажат?........Други въпроси?!

  50. 50 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2655 Неутрално

    № 24 "Кокетна - за незабавна ОСТАВКА!" - много хубав и изстрадан коментар. И на мене някои от реф. блок не сами семпатични, особено Кунева, но ако наистина се преслезват тези цели, които са обявени и не се отстъпва от тях, може и да излезе нещо. По- добре повече хора с обща цел отколкото прекрасни мохикани с шепа хора зад тях.

  51. 51 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Вижте защо се прегърнаха Костаки и Снахата Пръмова!

    http://toross.blog.bg/politika/2013/09/15/pak-za-snahata-prymova-kuneva.1148796

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  52. 52 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2079 Неутрално

    До коментар [#2] от "SSmart":

    През май месец. ?017 - та година .

  53. 53 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1518 Любопитно

    Кунева определи "Движение България на гражданите" като "честна, но открита и непримирима опозиция на ГЕРБ и БСП без смекчаване".

    че българското правителство, представено като експертно, е правителство на олигархията

    След като ще е "честно,но открито",без да разбирам нуждата от "но", прочетете моля публично списъка на олигарсите,че да внесете яснота сред ошашавения електорат!

    ГЛАВАНАЦИТЕ РОДИНАТА ОНОЖДАТ
  54. 54 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    "Кунева призова за предизборна коалиция с партиите от Реформаторския блок"

    Пръмова и Костаки си бяха в предизборна коалиция в Новото ОФ,заедно с БСП и ДПС,Трактора,Сидеров,Архонта и прочие.

    За какво призовава-то коалицията си седи и чака господарите им да ги задействат!

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  55. 55 Профил на Лукс  на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Лукс на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Рейтинг: 696 Неутрално

    [quote#41:"mr.wonderworld-Реформаторски блок=ОФ."]Костов и Пръмова са стари дружки-още от зората на демокрацията! [/quote]
    Когато Костов беше Мин.предсетател, Кунева работеше в правната дирекция, само като експерт...

  56. 56 Профил на Лукс  на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Лукс на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Гепб и РБ някога ще имат министри и власт, но Боко с оня прякор, никога повече няма да бъде премиер, а цв ще бъде при бай Ставри!

  57. 57 Профил на phill11
    phill11
    Рейтинг: 510 Неутрално

    [quote#42:"dobrich"]Герб предизвикват в мен ярост, заради излъганите надежди, подигравка, заради азиатското ви почитане на гуруто и абсолютно недоверие.... [/quote]
    30% срещу 2,9% преди 3 месеца, сменяме само първата дума в изречението ти и откри топлата вода.

  58. 58 Профил на Лукс  на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Лукс на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Рейтинг: 696 Неутрално

    [quote#57:"olly"]30%[/quote]
    вече са 17....

  59. 59 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2079 Неутрално

    Всички който си мечтаят за коалиция , да внимават , какво си пожелават и как си го пожелават. Защото може и да им се сбъдне . РБ по някаква случайност може и да влезне в парламента . Е , и ? Дали не се надява и на пълно мнозинство ? Някой да е чул такава заявка ? Явно не . Тогава , ако иска да участва във властта , иска - не иска , трябва да се прилепи към някоя от акулите , ако я поискат. Има такива риби прилепала , който обслужват акулите - чистят ги от паразити . И тогава ще бъдат принудени да сменят политиката си - в името на "доброто на народа" ще се съюзят дори и със Сатаната . Но такива доста са минали през парламента . Като метеорчета - светнат и изгорят . Без да светят.

  60. 60 Профил на phill11
    phill11
    Рейтинг: 510 Неутрално

    До коментар [#58] от "Мoni56":

    И когато се убедите, за пореден път, че не са 17, както и че нямате шанс за управление, а то пак е в някаква тройна коалиция, благодарение и на вас, какво ще правите?
    Ще псувате "тъпия народ" за не знам кой път, и каква полза от това?

  61. 61 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2079 Любопитно

    До коментар [#45] от "martoooo":

    Лесна работа . Остава да кажеш само как ?

  62. 62 Профил на todoriadis
    todoriadis
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#19] от "rumatа"

    Никога не е била червена, нито е сменяла цветовете на дъгата, говориш глупости. Била е в НДСВ. Толкова. Целият ти коментар е е дно голямо клише. Ако не пишеш по поръчка, мисли с главата си, човече!

  63. 63 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1289 Неутрално

    Някои от министрите на Олигарски не са ли твърде близки до движението на Кунева? Доживяхме тази да реди десни листи

  64. 64 Профил на todoriadis
    todoriadis
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Решението за обединяване е единственото правилно. То е възможно само за политици, които не са поели задкулисни ангажименти. Аз тук виждам гаранцията и доказателството, че в Реформаторския блок са встрани от мафията.

  65. 65 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1342 Неутрално

    До коментар [#23] от "Black Bee":
    Ясна е идеята - "Я да сме готови ние, че като си идат те, да дойдем ние"."

    -Не ми е ясно дали ще са готови.

  66. 66 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2806 Неутрално

    До коментар [#53] от "Майндърбайндър":

    "без да разбирам нуждата от "но"..."

    Това "но" е много важно- то определя нивото на мислене и словоблудния манталитет на въпросната. За мен то е още едно потвърждение, че в нейно лице виждаме римейк на незабравимата Людмила Живкова, която изливаше потоци от думи, за да не каже нищо.
    За морала на това нищожество не ми се говори въобще...


  67. 67 Профил на phill11
    phill11
    Рейтинг: 510 Неутрално

    [quote#64:"todoriadis"]Решението за обединяване е единственото правилно.[/quote]
    Къде видя обединяване, говори се за предизборна коалиция за явяване на избори. Надежда Нейнски искаше обединяване с Костов преди изборите и уж затова се оттегли, сега мълчи.
    Не е зле да се придържате към фактите, а ако искате обединяване кажете им го, що мълчите?

  68. 68 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 770 Неутрално

    [quote#33:"proizvoditel"]Забрави да вземе върнатите от Симеон на себе си десеттина хиляди декара земи и гори.[/quote]

    За да не плещиш на аба,давам ти линк от заседание на Народното събрание през 2009 год.Това е стенограма.Мораториумът за разпореждане с царските имоти/Обърни внимание :Царските,не на Сульо или Пульо/ си е чиста форма на експроприяция.Предложението е внесено от булонката на Бойко Яне Янев,но е подкрепено от цялата ТКЗС-арска сган от ГЕРБ,РЗС,АТАКА и Синята коалиция:
    http://www.parliament.bg/bg/plenaryst/ns/50/ID/654/

  69. 69 Профил на Karla c Україна Hanneman
    Karla c Україна Hanneman
    Рейтинг: 753 Неутрално

    "заради подслушването, мачкането на цели съсловия - лекарите от Горна Оряховица, уволнената съдия Мирослава Тодорова, подкупваните медии с европейски пари, пиарките на министъра на земеделието, фалшивите обществени поръчки, уволненията, черните джипове, ръмжащи край изборните секции на местните избори, фалшивите бюлетини"

    Точка едно : долу ГЕРБ.
    Точка две : дайте да влезем в парламента , другари.
    Точка три : точка.

    To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
  70. 70 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3627 Неутрално

    Тази е много припряна. Изборите са чак след четири години.

  71. 71 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4782 Неутрално

    До коментар [#69] от "Karla Addams Hanneman":
    Трябва ли да правим конкретно заключение от твоите писания по-горе?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  72. 72 Профил на gibi
    gibi
    Рейтинг: 753 Неутрално

    [quote#9:"ПАВЛА - సటోరి"]Правилно, просто няма друг начин. Въпреки особеното ми мнение към присъединяването на Куенева към РБ.[/quote]
    Абе ти не извлече ли никаква поука от последните избори?

  73. 73 Профил на yosuf
    yosuf
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Това да го каже толкова тясно свързана с БКП жена е направо нагло. Прогнозата ми е жестоко скарване за бъдещи постове в "Реформаторския" блок месец преди изборите. Реалната алтернатива на БСП/АТАКА/ДПС е само ГЕРБ, всички други помагат на комунистите.

  74. 74 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 4271 Неутрално

    До коментар [#42] от "dobrich":


    [quote#42:"dobrich"]Напразно си хабите енергията.[/quote]Това се вижда само по един начин-на избори.И сега как се чувстваш като защитник на Пръмова,която само преди два месеца оплюваше?!Касим Дало поне е умен-стои на заден план.На Пръмова не и стига акъла-все се тика пред обектива...

  75. 75 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 4271 Неутрално

    До коментар [#47] от "dobrich":


    [quote#47:"dobrich"]От 2001 г. ти се въртеше около Ндсв,[/quote]Ти не ме познаваш и се бъркаш с някой.Около никоя партия не съм се въртял.С партии имам взимане-даване само,когато гласувам.Престани да си пишеш глупостите-остатъците от НДСВ,а именно Пръмова са си при вас.

  76. 76 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 4271 Неутрално

    До коментар [#60] от "olly":


    [quote#60:"olly"]И когато се убедите, за пореден път, че не са 17, както и че нямате шанс за управление, а то пак е в някаква тройна коалиция, благодарение и на вас, какво ще правите? [/quote]Шанс за дясно управление има само ако ГЕРБ и малките десни работят заедно.Затова и Пръмова беше вкарана в РБ-за да блокира този процес.Тъкмо Кънев спря да говори срещу ГЕРБ и Атанас Атанасов и Даниел Вълчев веднага излязоха с остри нападки срещу ГЕРБ.Защото пътя на управление на БСП/ДПС минава през раздробена десница.ГЕРБ няма да могат да управляват сами,а Пръмова ще продължава да върши това,което Костов вършеше преди нея-да руши.Така,че не съм оптимист-и след следващите избори май ще се "радваме" на мъдрите приказки на Местан и Сергея.Защото "мат'ряла" толкова си може.А "реформаторите" ще си припомнят какво е уможение по 0 .

  77. 77 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 4271 Неутрално

    До коментар [#63] от "daam":


    [quote#63:"daam"]Някои от министрите на Олигарски не са ли твърде близки до движението на Кунева? [/quote]не "близки" те са част от нейната партия и бяха предложени от нея на Сергей Станишев.Кунева беше първата,с която Сергея преговаряше,за да вкара "експерти" .Нейни кадри са Зинаида Златанова,Петър Стоянович,Даниела Дивизиева-шеф на кабинета на Орешарски,Людмила Елкова-зам. финансов министър .Така,че Пръмова е опозиция сама на себе си...

  78. 78 Профил на phill11
    phill11
    Рейтинг: 510 Неутрално

    До коментар [#76] от "yanne":

    Не Пръмова е основния проблем в говоренето на РБ. ДСБ с оттеглянето на Костов не мръдна и на йота, те повтарят нонстоп това което той им завеща в уж "последната" си реч.
    Пръмова е ветропоказател, върти според вятъра.
    Мераците им бяха да оберат някакъв протестен вот, но не се сбъднаха, те и до днес не казват защо, залъгват се с някакви мечти за огромни проценти. След време под сурдинка ще отчетат грешки за няколко месеца и после пак ще цъфнат, което Пръмова прави и днес.
    Ако сравните 12-те им стълба в политиката и програмата на парламента от миналата седмица за национално единство ще откриете учудващо съвпадение, в стил ала-бала, нека вечно да е лято.
    РБ е файтон за спасение на ходещи мъртъвци, както се бе изразил някой тук, ще се добутат до парламента и до там. Този проект е лишен от потенциал, по много причини.

  79. 79 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Весело

    [quote#75:"yanne"]не ме познаваш и се бъркаш с някой[/quote]

    хехехехе.....Енчо, Енчо....Ми нали каза преди няколко месеца, че в Добрич си дал много навремето за СДС?! Айде стига, стига.....Знаем те кой си!.......

  80. 80 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Весело

    [quote#74:"yanne"]как се чувстваш като защитник на Пръмова[/quote]

    Ами ти как се чувстваш като защитник на най големия рИформатор в цееелия свят?!

  81. 81 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Весело

    [quote#67:"olly"]ако искате обединяване кажете им го, що мълчите?
    [/quote]

    хехехехе....Добре, ще използваме драгоценния ти и безценен съвет....

  82. 82 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Весело

    [quote#69:"Karla Addams Hanneman"]Точка едно : долу ГЕРБ/ БСП[/quote]

  83. 83 Профил на phill11
    phill11
    Рейтинг: 510 Неутрално

    До коментар [#81] от "dobrich":

    Защото го искате ли? Убавото Наде искаше се съединява , а вие как сте днес? С Надето не можеше а с Кунева????

  84. 84 Профил на Karla c Україна Hanneman
    Karla c Україна Hanneman
    Рейтинг: 753 Неутрално

    [quote#71:"Храбър"]Трябва ли да правим конкретно заключение от твоите писания по-горе? [/quote]

    Ти - не. Костоваците сте известни главно с неумението си да разбирате какво се случва около вас и с нулевата ви връзка с реалността. Така че не , не трябва. Който трябва да го разбере , той ще си го разбере.

    To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
  85. 85 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Гневно

    [quote#76:"yanne"] пътя на управление на БСП/ДПС минава през раздробена десница[/quote]

    Вашите затова ли смачкаха малките десни партии?!

  86. 86 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Весело

    [quote#83:"olly"] С Надето не можеше а с Кунева???? [/quote]

    Абе ти да не биограф на Н.М.?!

  87. 87
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  88. 88 Профил на krummm
    krummm
    Рейтинг: 665 Неутрално

    Е, как няма да подкрепя коалиция, след като извън нея от Кунева не е останало нищо. А пък като е в Блока, той може и да мине 4 процента.

  89. 89 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Весело

    [quote#77:"yanne"].Нейни кадри[/quote]

    Боко на кого беше кадър, та от пожарникар и сикаджия, стана главен секретар на МВР в двойната коалиция?! И после се разсърди на царчока, че не го предложи за министър в тройната коалиция. И намрази до смърт Съсела, когато той го отхвърли, когато му се самопредложи...

  90. 90 Профил на phill11
    phill11
    Рейтинг: 510 Неутрално

    До коментар [#86] от "dobrich":

    Що някакъв проблем ли има Надето с биографията или вие почнахте да помните по 3 минутки?

  91. 91 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Весело

    Преди около 1 час Цветанов призна, че се срещал 5-6 пъти с Пеевски в миналия парламент. Остава открит въпроса - защо един вътрешен министър, се среща с опозиционен дупетат !? От етническата партия, при това! Според други депутати срещите били 30-40, а според по-други - 300!

  92. 92 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Само се чудя какви прави СДС в тази коалиция,наречена РъБъ?

    Съвсем се обезличиха!

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  93. 93 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9134 Неутрално

    До коментар [#78] от "olly":
    На вас май, все Костов ви е в акъла.Не можете да се примирите,че скъпия на сърцето ви ББ е на светлинни години от Костов.
    И колко ли трябва да мразиш себе си,семейството си и дори собствената си родина,за да избереш престъпници и мафиоти като Борисов и Цветанов да решават съдбата ти.

  94. 94 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Весело

    [quote#91:"dobrich"] Остава открит въпроса - защо един вътрешен министър, се среща с опозиционен дупетат !? От етническата партия, при това! Според други депутати срещите били 30-40, а според по-други - 300! [/quote]

    Остава открит въпроса - защо Пеевски, дупетат от Дпс, гласуваше винаги за Герб в миналия парламент. Както и извайваше култа към личността на Боко и беше патерица с медиите си на Герб?! А след последните избори, от тачен и благ приятел на Боковата партия, се превърна....в техен яростен враг?! Дори Боко проплака, че Пеевски щял да го вкара в пандиза, където да го убият...

  95. 95 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2151 Неутрално

    До коментар [#34] от "proizvoditel":
    "Изобщо хич не ми прави Борисов и Цветанов нещо различно от мутри на един от клановете на червените. Той също е плод на червената дяволска генетика. "

    На съученичката на г-жа Пръмова-Кунева, г-жа Кокетна Чемширова, трудно ще обясните. Чистачката на тоалетните, пардон, на имиджа на ГЕРБерския вожд, не би признала нищо от горе написаното, като истинска комунистка. Цитирам по памет : " и чавдарче бях, и пионерче и комсомолче и партийче...", това е преразказ на цитат на г-жа Кокетна Чемширова в момент на откровение. Както и основателно доказателство за принадлежност към една прослойка.

  96. 96 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 4271 Неутрално

    До коментар [#79] от "dobrich":


    [quote#79:"dobrich"]Ми нали каза преди няколко месеца, че в Добрич си дал много навремето за СДС?![/quote]не съм "казвал" а съм писал,че съм гласувал.навремето-че през 2001-ва съм бил още студент,бе градски....

  97. 97 Профил на gfn_666
    gfn_666
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Тази дава подкрепа на Реформаторския блок. Герб се опитват да се съюзят с този блок. Кунева не ще и да чуе за Борисов. Трайчо Трайков е отлъчен от ГЕРБ и член на Реформаторския блок. Найден Зеленогорски не е цвете за мирисане. Интересен брак ще се получи накрая.

  98. 98 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 4271 Неутрално

    До коментар [#80] от "dobrich":


    [quote#80:"dobrich"]Ами ти как се чувстваш като защитник на най големия рИформатор в цееелия свят?! [/quote]нали знаеш кои отговарят с въпрос?!Тези,които нямат отговор.Аз аз нямам проблем със съвестта си,защото каквото съм писал сега,това съм писал и преди три месеца и преди една година.и същото ще пиша и след една година.

  99. 99 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Весело

    До коментар [#96] от "yanne":

    Остава открит въпроса - защо един вътрешен министър, се среща с опозиционен дупетат !? От етническата партия, при това! Според други депутати срещите били 30-40, а според по-други - 300!
    Защо Пеевски, дупетат от Дпс, гласуваше винаги за Герб в миналия парламент. Както и извайваше култа към личността на Боко и беше патерица с медиите си на Герб?! А след последните избори, от тачен и благ приятел на Боковата партия, се превърна....в техен яростен враг?! Дори Боко проплака, че Пеевски щял да го вкара в пандиза, където да го убият...

  100. 100 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 4271 Любопитно

    До коментар [#85] от "dobrich":


    [quote#85:"dobrich"]Вашите затова ли смачкаха малките десни партии?! [/quote]Хм-това към Костов ли е въпрос?!Чий човек беше Мартин Димитров?!Заради кого той и Надежда Михайлова разцепиха СДС?!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK