Правителството е подготвило искане за финансова помощ от Европа заради сирийските бежанци

Министърът на отбраната Ангел Найденов

© Георги Кожухаров

Министърът на отбраната Ангел Найденов



Правителството е започнало процедура за искане на финансова помощ от европейските институции в две посоки, обяви в Перник министърът на отбраната Ангел Найденов, цитиран от БТА.


Първата посока на искането е по линия на Държавната агенция за бежанците за предоставяне на убежище, а втората - по отношение на фондовете, намиращи се под контрола на еврокомисаря по вътрешните работи Сесилия Малстрьом.


Найденов каза още, че в началото на октомври в България ще пристигне група експерти, която ще се запознае със ситуацията и ще реши какви средства да бъдат предоставени на България.




По думите му в момента критичният брой на бежанците – 5 000 души – скоро ще бъде достигнат. Втората критична граница от гледна точка на здравната ситуация била 7 000 – 7 500 души, но бежанският поток продължава, заради което не е изключено затваряне на границата. Мярката обаче не била желателна. "Тя е крайно средство, когато наистина сме се убедили, че всички други възможности за контрол на бежанския поток са изчерпани", каза той.


По-рано днес Найденов обяви възможността за затваряне на границата в интервю за БНР.


Според военния министър в рамките на критичната зона между 5 000 и 10 000 души е желателна намеса на Европейската комисия не само по отношение на техническите, но и на финансовите параметри.


Найденов каза още, че с решение на Министерския съвет за актуализация на националния оперативен план ще бъде направен опит за структуриране на допълнителен бюджет за Държавната агенция за бежанците. Ще бъдат определени допълнителни бройки за назначаване на експерти, необходими за осъществяване на дейността по приема, обслужването и контрола на бежанците.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (68)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Freedom of Speech
    Freedom of Speech
    Рейтинг: 684 Гневно

    Тука вече ще се опапкат доста парици...
    Само заради сирийци не сме гладували още :@

    Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.
  2. 2 Профил на Миша
    Миша
    Рейтинг: 988 Неутрално

    Още е рано да се иска. Реално разходите не са много засега и са в повечето случаи за нашата бюрокрация.

    Миша
  3. 3 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 931 Весело

    Еми трябва да се иска )))) 2 - 3 милиарда евро ако отпуснат, ще е добре Все пак трябва да се строят центрове за бежанци и съответната инфраструктура покрай тях. Сега, защо да не се свърже Центъра в Свиленград с този в Овча купел с 6 лентова магистрала? Ми хората трябва да могат да се предвижват, а не да се лънгъркат по черните пътища!

  4. 4 Профил на gfn_666
    gfn_666
    Рейтинг: 424 Неутрално
  5. 5 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 931 Весело

    До коментар [#1] от "Freedom of Speech":
    До коментар [#2] от "Миша":

    Колеги? Вие да не сте против Евросъюза да поотпусне малко парички? Ако сте против значи никаква национално отговорна позиция нямате! Все пак предпочитам парите да ги дава Фрау Меркел отколкото Чобанов, ако ме разбирате

  6. 6 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1091 Неутрално

    1) за токова малко бецанци Европа/ЕС помощ няма да даде!
    2) България си руши имижда пред така и несъществуващите инвеститири с подобно просене!
    33млрд лв е бюджетът на държавата!
    10млн/мес стрували бежанците!
    А я си представете коко струват бежанците на една турция, ливан или Иран?

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  7. 7 Профил на nmw
    nmw
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Хубаво би било да бръкнат и на пиндосите в джоба заради бежанците от Сирия, но едва ли ще се случи. Ако няма къде, да ги настаняват в американските военни бази.

  8. 8 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1416 Гневно

    Аман от тия бежанци! Който си ги харесва, да си ги прибира в къщи и да си ги гледа! Българите гладни ходят, ще ти мисля за ... да не казвам!

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  9. 9 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    Ами те техническите,включват и финансовите параметри.

  10. 10 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 931 Весело

    Викаш Янчо Ковачев да прибере някой прогресивен мъченик с четирите му жени? Може

  11. 11 Профил на аневалС
    аневалС
    Рейтинг: 702 Весело

    До коментар [#10] от "Федор Венедиктович Езерский":

    По-скоро прогресивният мъченик ще прибере Янчо за пета жена...

    "Ако винаги, когато се извършва неправда някъде по света, те обхваща справедлив гняв, сме приятели, а това е най-важното." Че
  12. 12 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 859 Неутрално

    [quote#6:"~песимист с бедна фантазия"]1) за токова малко бецанци Европа/ЕС помощ няма да даде! [/quote]
    Да, но пък ако Европа ни каже "я го д.....е", това ще се отрази пагубно на европейските перспективи на България.

  13. 13 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#8] от "ПАВЛА - సటోరి":
    Не били "бежанци". Били нарушители на границата. Изобщо не минавали под този статут - на бежанци. работата била много "дълбока" - имало организирани мафии/каналджии/, които въртели много пари и се отчитали където трябва. Затова май, макар да ги знаят поименно, не ги закачат? През 199г Костов по съвсем цивилизован начин внесе в НС предложение, гласуваха го официално. Трябва и сега да се направи така - ако приемаме бежанци, трябва да е прес КПП, за да се лекуват болните, да не се внасят зарази и прочие. А сега - по "кози" пътеки жени, деца, старци... половината умирали по пътя..трагедия човешка.

  14. 14 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2554 Неутрално

    абе да поискат поне 10 милиарда помощ ,чак сега се светвам ,защо само 45 гранични полицаи обикалят цялата турска граница , а колегите им край дунава по цял ден пият кафе в бензиностанциите край северната ни граница ,явно пазят някой бежанец да не се измъкне ,че пари ще падат

  15. 15 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1191 Весело

    [quote#10:"Федор Венедиктович Езерский"] да прибере някой прогресивен мъченик с четирите му жени?[/quote]

    Мале-мале,а децата какво ще ги правим с тоз недостиг на детски градини?

  16. 16 Профил на Urkobozambo
    Urkobozambo
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Правителството е подготвило искане за финансова помощ от Европа заради сирийските бежанци...

    - Пари на комунисти,
    Европа трудно ще даде...
    - Правителството, е на Станишев...
    Търсете .. помощ от Москва..

    urkobozambo
  17. 17 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    [quote#13:"Култура ми Бойко"]ако приемаме бежанци, трябва да е прес КПП, за да се лекуват болните, да не се внасят зарази и прочие. А сега - по "кози" пътеки жени, деца, старци... [/quote]
    Много си прав.
    Да видим защо експертите не са помислили за това.

  18. 18 Профил на rhj53394435
    rhj53394435
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Франсетата здраво наливат пари във войната там, така че ще отворят портмонето за последствията от това у нас!

  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  20. 20 Профил на limbize
    limbize
    Рейтинг: 1075 Неутрално

    Дам, тука вече е поизтрезнял, сутрешното интервю доста по-радикално го даваше.

    Някой може ли да ми обясни механизмът на затваряне на границата? Хващат се 5000 човека като за шопска копаница и не пускат никой да мине или нещо от рода на : кръгом или ще стрелям?

  21. 21 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3514 Неутрално

    До коментар [#14] от "tur671":
    ти си човека докторе , няма да шиеш рани само дърпаш клиничната пътека и ги пращаш при хирург.кофти ако той пък има съвест и спре кръга, иначе ти го праща пак за направление

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  22. 22 Профил на Чичо Ваньо
    Чичо Ваньо
    Рейтинг: 536 Неутрално

    Аз ли имам проблеми с паметта,или правителството доскоро ни убеждаваше,че проблеми с бежанци от Сирия не се очакват?

    "Проблемът на света е,че глупавите са самоуверени,а умните се колебаят."Бъртранд Ръсел
  23. 23 Профил на Димитров
    Димитров
    Рейтинг: 965 Неутрално

    Показателна е неспособността на това правителство да се справи с елементарна задача. Тези хора управляват страната, за да я унищожат.

    ОСТАВКА!!!

  24. 24 Профил на victor2
    victor2
    Рейтинг: 1303 Разстроено

    И това правителство е нашата поредна есен!

  25. 25 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 1333 Неутрално

    Тъй като чувството ми за хумор взе да дава фира, че ползвам великия и просто неподражаем комик проф. Вучков.
    "Гледам и не вярвам на ушите си!"
    Че повечето коментари са ксенофобски, не ме учудва.Че се подигравате и иронизирате хора, които дори не познавате е само начин да покажете комлекси и излеете фрустрацията си върху тях, същества, чийто живот никога няма да е вече същия. Защото дълги години, а може би завинаги няма да могат да се върнат в родината си.
    А някой задава ли си въпроса, къде е политиката и становището на кабинета от август по създалата се ситуация след масаката със зарина? Как така парламентите на другите членки на ЕС обсъдиха и гласуваха дори бройката бежанци, която могат да приемат. А наште се печаха на слънце и кво ли си казаха."..Айде бе и това си е далаверка, тя държавата и без туй опустя...що да не си внесем десетина хиляди? Пък тя европата ще плати..що да не плати.Нали така ще излезнем и по човеци...така да се каже..."
    Честит ви празник на "независимостта"..от хуманизма!

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  26. 26 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 684 Неутрално

    [quote#16:"Urkobozambo"]- Правителството, е на Станишев...
    Търсете .. помощ от Москва.. [/quote]

    Защо от Москва, а не от Оланд по партийна линия, а и Франция си е бая виновна за съсипването на Сирия.

  27. 27 Профил на kimba3
    kimba3
    Рейтинг: 1247 Гневно

    Ндааа!!! Ето къде беше заровено кучето!!! В парите , които смятат да получат от Е.С. , за тези уж бежанци , с цел да ги окрадат!!!!Политическите ни еничари , заради пари са готови да продадат не само род и родина , но и собствените си деца!!! Вкараха в България за два месеца над 5000 емигранти, дано сега най-сетне затворят границата с Турция!!! Ако в България има правосъдна система , виновните за превръщането на българско-турската граница в РАЗГРАДЕН ДВОР , до един трябва да бъдат осъдени за НАЦИОНАЛНО ПРЕДАТЕЛСТВО!!!!

  28. 28 Профил на DEDOVIA
    DEDOVIA
    Рейтинг: 789 Неутрално

    До коментар [#25] от "raining":

    И да и не. Но хората са наплашени, но за това от къде идва страха е друг въпрос, доста дълъг за разнищване. Та този страх поражда и отношението. Но друго е по интересно. Конфликта е първо от доста време, имаше химическа атака, друг е въпроса кой е виновен. Но масовата бежанска вълна се появи след намесата и заплахите на САЩ за военни удари. Та нека САЩ и подгласниците им да си поемат последиците.

    русофобството и соросоизма са тежка психична диагноза
  29. 29 Профил на limbize
    limbize
    Рейтинг: 1075 Неутрално

    До коментар [#5] от "Федор Венедиктович Езерский":

    Бе бая парички требе да отпусне, чета призиви за заграждения "Берлинска стена" - битоня и патроните да не са без пари.

  30. 30 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 1333 Неутрално

    [quote#28:"МАГИСТРАТ"]г за разнищване. Та този страх поражда и отношението. Но друго е по интересно. Конфликта е първо от доста време, имаше химическа атака, друг е въпроса кой е виновен[/quote]
    Сега...напълно съм убедена, че имаме някакъв закон за бежанците. Не знам дали изобщо някой е предвидил определени квоти, които държавата е в състояние да поеме, така че да не ощетяват бюджета, но и да може наистина да се помогне. А не както сега. Приели 5000 и половината барабар с дечицата в затвора. Слушах по нова тв. Ужасно е, как системата се отнася с тези и без това" осъдени души". Давали им основно хляб, на децата нищо сладко. Момиче на 10-11 г.само дето не се разплака, че са в затвора. Абе трябва да се гледа-Репортажът на Нова от тази вечер.
    Не може една Австрия цял ден да обсъжда в Парламента само този проблем и да излезе с решение за 500 до 800 като граници за прием на бежанци от Сирия, а наште да си чешат само езиците и после дай Европа мангизи...

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  31. 31 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3278 Неутрално

    [quote#26:"baxter"]Защо от Москва, а не от Оланд по партийна линия, а и Франция си е бая виновна за съсипването на Сирия. [/quote]
    Кристалина Георгиева нищо няма да даде ще трябва ние с нашите си данъци да хрантутим бежанците и чиновниците които ще ги администрират !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  32. 32 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Ако зависеше от мен отговора на молбата, щях да изпратя материална и логистична помощ. Парите ще потънат. Или, голяма част от тях. Ще изпратя дрехи, лекарства, храни, ще изпратя лекари, ще помогна за оборудването и ремонта на сгради, където да бъдат настанени, ще помогна в администрирането на такива лагери, но пари.... Не!

    goblenka
  33. 33 Профил на plamenhristov5
    plamenhristov5
    Рейтинг: 627 Неутрално

    решението е в затваряне на границата

    plamenhristov5
  34. 34 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#33] от "plamenhristov5":

    Не е! Не е това решението!

    goblenka
  35. 35 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4404 Неутрално

    [quote#28:"МАГИСТРАТ"]Но масовата бежанска вълна се появи след намесата и заплахите на САЩ за военни удари[/quote]
    Е що не тръгнаха към Русия, която защитава режима им, а към съюзниците на на САЩ бе таварашч?

  36. 36 Профил на http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    Рейтинг: 684 Неутрално

    [quote#16:"Urkobozambo"]Търсете .. помощ от Москва.. [/quote]
    Докато Москва командваше Сирия сирийски бежанци нямаше - търсете сега пари от Хюсеин първи от черния дом.

  37. 37 Профил на http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    Рейтинг: 684 Неутрално

    [quote#35:"historama"]Е що не тръгнаха към Русия, която защитава режима им,[/quote]
    Защото само ЕС има нужда от араби и и дава бадева помощи.Обърни се към Брюксел.

  38. 38 Профил на Мишето_66
    Мишето_66
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#37] от "Дива селянка":колкото и да ми е неприятно,тука уцели 10-ката.

  39. 39 Профил на http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    Рейтинг: 684 Неутрално

    [quote#38:"Мишето_66"]колкото и да ми е неприятно,тука уцели 10-ката. [/quote]
    Ми те сами си го казват - Европа остарява безвъзвратно,деца няма -милиони европейци в репродуктивна възраст са ялови или обратни- и решението е араби- потентни и възпроизвеждащи се.

  40. 40 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1780 Неутрално

    Бежанците и евро няма да видят от исканите пари, всичките ще отидат по джобовете на комунистите.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  41. 41 Профил на Горгона Медуза
    Горгона Медуза
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Еми ще трябва да, само да идат парите по предназначение, а не да са предлог за нова кражба.

  42. 42 Профил на vyzroden
    vyzroden
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Сетила се Мара да се ...............

  43. 43 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    Бравооооо, комунистическата реакция е като на албански реотан. Месец-два закъснение не е никакъв проблем.

    А това, че всеки влиза в страната както си иска, пък даже е удобство, къде ще се занимаваме с разни КППта..

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  44. 44 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 853 Весело

    Бе комуноидите що все на фона на драпирани завеси се снимат? Намекват ни, че са лоши актьори в грозна пиеса ли?

    А за бедстващите вече българи кога ще искат помощ? Или като станем и ние бежанци, страните, в които забегнем да му мислят???

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  45. 45 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#44] от "moriarti":

    Ами, ние сме де факто бежанци за тях. Икономически емигранти. И, те реагират. Виждаш: не ни пускат в Шенген, затварят си границите / Холандия и не само тя /, връщат ни емигрантите / Франция /. Но, у нас няма военни действия, няма полицейски изстъпления. Ние имаме проблем с безотговорните си политици. За това и се опитват да ни пренасочат в правилна посока по дипломатичен път и с финансови лостове, но, не отбелязват успех. Ние имаме уникални политици. Но, за жалост, в негативен план!

    goblenka
  46. 46 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#41] от "Горгона Медуза":

    Ще бъдат повод за кражба! Такава ни е практиката! За жалост!

    goblenka
  47. 47 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#39] от "Дива селянка":

    Че, нашият проблем да не би да е различен? Ама уж сме толерантни, пък расизмът си показва рогата!

    goblenka
  48. 48 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 915 Весело

    Да се радваме че не сме в Шенген, щото тогава бежанците щяха да бъдат поне 50 000 към "дадения" момент!!!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  49. 49 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#48] от "boby1945":

    Аааа... Тук вероятно ще им е " междинна станция". Никой не иска затвор, без да е престъпник и мизерия.

    goblenka
  50. 50 Профил на http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    Рейтинг: 684 Весело

    [quote#47:"goblenka"]Че, нашият проблем да не би да е различен[/quote]
    Нали сме европейци. И ние изчезваме, и ние сме ялови или гейове- тогава да влизат сирийците. И дет се вика -мархаба,ана фархане ктир бшовтак.,я сиди.....хе-хе-хе

  51. 51 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1311 Неутрално

    До коментар [#2] от "Миша":
    Още е рано да се иска. Реално разходите не са много засега и са в повечето случаи за нашата бюрокрация. "

    Дори са закъснели.Даването не става веднага с поискването,а те засега са даже в процедура на подготовка на искане.

  52. 52 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#50] от "Дива селянка":

    Това, последното не го разбрах! И да си ме благословила, това е! Ти си го написала като шега, но това е самата истина.

    goblenka
  53. 53 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#51] от "dedo pepo":

    Деди, на нашите им трябва само помощ, за да ускорят процедурата по даване на статут. Те сами ще побързат да се изнесат хората!

    goblenka
  54. 54 Профил на http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    Рейтинг: 684 Весело

    [quote#52:"goblenka"]И да си ме благословила, това е! [/quote]
    напротив - поздравих сирийците с - здравейте ,много се радвам да ви видя ,господа.

  55. 55 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#54] от "Дива селянка":

    Аха... Ми, това,. Като не разбирам езика... Но, така е. Права си. Така трябва.

    goblenka
  56. 56 Профил на Fazer
    Fazer
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#49] от "goblenka":

    То отдавна България им е междинна станция. Как мислиш стигат до Западна Европа и Скандинавието Цели уреждачи имат да ги прекарват, затова и бягат от лагерите, понеже нищо в дългосрочен план няма да им се даде в България.

  57. 57 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    До коментар [#48] от "boby1945":

    Или 0.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  58. 58 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#56] от "Fazer":

    Така е. То, за нас е начална точка на дълги пътешествия без обратен билет, какво остава за тях, дето нямат пъпна връзка с България.

    goblenka
  59. 59 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 915 Весело

    До коментар [#57] от "Тони!":

    Е не брат, далече си от истината. Гърция е член на Шенген ието какво четем в СМИ "Since the onset of their country's war in March 2011, some 20,000 Syrians have entered Greece, mostly from neighbouring Turkey, according to the Community of Free Syrians Abroad in Athens." Подробности тук:
    http://www.theguardian.com/world/2013/jul/25/syrian-refugees-greece-war

    Така че Алах керим,че се отърваваме само с 5000.....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  60. 60 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    До коментар [#59] от "boby1945":

    Това какво гърците са направили и какво е можело да направят са различни неща. Ако сме част от Шенгенското пространство, би трябвало никой да не влиза през чукарите, а само през КППтата. А там кого и колко ще приемем е единствено политическо решение - може и 0.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  61. 61 Профил на boku
    boku
    Рейтинг: 233 Неутрално

    И като дойдат тези пари едно усвояване ще падне, за чудо и приказ.

  62. 62 Профил на novina
    novina
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Защо министърът на отбраната съобщава това?

    novina
  63. 63 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1395 Неутрално

    По-всяка вероятност без помощ няма да можем да се справим с бежанците

  64. 64 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 1068 Неутрално

    търсете пари от русия. ако не са руснаците асад отдавна да си е отишъл и войната да беше свършила.

  65. 65 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 1100 Любопитно

    Освен заеми и помощи нещо друго да предложат?

  66. 66 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 575 Неутрално

    До коментар [#5] от "Федор Венедиктович Езерский":
    От самото възникване на проблема знаем какво предпочиташ, Колега. На тези около Хорешарски и Миков, отдалеч им личеше...

  67. 67 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 931 Весело

    До коментар [#66] от "dimko":

    Ми разбира се, че е ясно, но тук за пари си говорим. Не си ли съгласен, че е по-хубаво да се вземат, отколкото да се дават? Пък ти мен не ме гледай. Дори да беше сега правителство на уважаваният св. Иван Костов, пак щях да викам, че предпочитам европейски пари, отколкото български, родни, платени от "данъкоплатеца"

  68. 68 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 575 Неутрално

    Викай, викай, друго не ти остава...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK