Затварянето на границата с Турция би струвало 10-11 милиона лева месечно

Светлозар Лазаров

© Анелия Николова

Светлозар Лазаров



Затварянето на границата с Турция като предпазна мярка от вълната сирийски бежанци би струвала още около 10–11 милиона лева месечно. Това заяви в интервю за БНР главният секретар на МВР Светлозар Лазаров.


"Към момента това няма как да стане", уточни Лазаров и допълни, че дължината на границата с Турция е около 274 км, от които 58 километра са с изградено интегрирано наблюдение.


До дни броят на бежанците ще достигне пет хиляди – максимумът, с който страната ни може да се справи сама, уточни още Лазаров. "30% от лицата, които влизат, обикновено са лица, които са придружени от своите майки, тоест, на практика ние имаме над 50% жени и деца и дори да разположим жива сила на границата, отсреща, като застанат жените и децата – как реагираме? Имайте предвид, че към нас ще се насочат всички европейски партньори и ще засилят вниманието си вследствие на тези действия", каза комисар Лазаров.




Той очаква и увеличение на притока бежанци заради затварянето на гръцко-турската граница.


Министърът на отбраната Ангел Найденов също отхвърли вероятността за затваряне на границата с Турция.


Това е опция, която не е била предмет на разглеждане в МС, но е опция, която не бива да бъде изключена като краен вариант. Преди да разглеждаме подобни хипотези, трябва да си даваме сметка за драмата на хората, които търсят подслон и убежище, или които пристигат в България с очакването да заминат за трета страна, обясни Найденов.


За изминалото денонощие на българско-турската граница са заловени 80 бежанци, като 53-ма от тях са граждани на Сирия, съобщиха от МВР. Към момента местата в домовете за настаняване на бежанци са надхвърлени с 430. Допълнително са командировани полицаи, които да следят за охраната на границата ни с Турция и за обработката на документите на заловените бежанци.


Вчера вътрешният министър Цветлин Йовчев съобщи, че вече е направена първата стъпка за отпускането на финансов ресурс - поставянето на въпроса на политическо ниво. Може да се кандидатства само тогава, когато е налице извънредна ситуация, допълни той. Конкретно финансова помощ се търси от Европейския бежански фонд и Европейския фонд "Външни граници". Общата сума, която може да бъде разпределена по тази линия до края на годината е 13 милиона евро за всички държави.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (75)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 3242 Неутрално

    Откога разправях за 3 метра дувар с 3 ката бодлива тел !!!

  2. 2 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 3545 Неутрално

    Темата е много глупава.
    България не може да затвори границата си с никоя съседна страна.....особенно тази с Турция.ЕС няма да разреши,а реакцията на Турция ще е дълеч по-голяма от това което България може да издържи !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  3. 3 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Според мен затварянето на границата е противозаконно и антихуманно!
    Това не решава проблема с притока на бежанци!
    И само сикаме пари от Фронтекс и други подобни фондове - но за кого - за вас или за бежанците?

    Tony
  4. 4 Профил на bitaka
    bitaka
    Рейтинг: 544 Любопитно

    До коментар [#2] от "EREBUS":

    гърция може обаче.и никой не я гледа.как стаа тоя номер?

    харпун
  5. 5 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 3545 Неутрално

    ''Министърът на отбраната Ангел Найденов също отхвърли вероятността за затваряне на границата с Турция.''

    Този поне са го информирали от щаба,че ако Турция кихне.........!

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 7 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 3545 Любопитно

    До коментар [#4] от "bitaka":

    Да построиш ограда е едно нещо,да затвориш границата съвсем друго.
    Между другото кои българи решиха да бъде махната старата ограда ?

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  8. 8 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Сега ЕС доволно потрива ръце,че не ни прие в Шенген.
    Освен това управляващите Сава,Павел и Башев няма да се противопоставят на фундаменталистките си спонсори

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  9. 9 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2731 Неутрално

    Навремето на толкова се изчисляваше построяването на стена срещу дивите прасета които разнасяха шапа. При всички случаи ако възстановим старите заграждения по границата ще ни излезе много по евтино от проблемите с ислямската напаст.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  10. 10 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    Абе Светлозаре, абе Лазаров...нали ви казах да освободите и сегашната гранична полиция ...хем пара ше се икономиса, хем сичкото араП ше е доволно, като стигне до Овча Купел...само джамиите са малко...та, земете да посторите неколко в района за удобство на "бежанците"...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 684 Неутрално

    "Той очаква и увеличение на притока бежанци заради затварянето на гръцко-турската граница."

    А гърците какво правят като се застанат жените с децата?

    [quote#2:"EREBUS"]ЕС няма да разреши,а реакцията на Турция ще е дълеч по-голяма от това което България може да издържи ! [/quote]

    Гърция как затвори границата си. Това е решение на всяка държава поотделно. Реакцията на Турция? Турция няма право на подобна реакция. Все още сме суверенна държава.

  13. 13 Профил на Салмонела
    Салмонела
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    Правителството няма никаква представа какво се прави в такива случаи и няма никаква стратегия за действие.
    Всеки втори български ром, посещавал Италия, Франция, Белгия, Швеция и т.н., ще обясни на Йовчев, Найденов и с-ие некомпетентници как се процедира в един лагер/катун/ общежитие...
    Като не могат да се справят с 5001 бежанци - да си подават ОСТАВКИТЕ!!!

    УСПЕШНА НОВА ГОДИНА!!!
  14. 14 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#11] от "442":




    [quote#11:"442"]Ами като това е толкова скъпо, минирайте я, и през двадесет метра поставете табели[/quote]

    "Arabs first"

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  15. 15 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1116 Неутрално

    Затворете границата веднага!

    Апокалипсисът апокалиптичен
  16. 16 Профил на Udo Ulfkotte
    Udo Ulfkotte
    Рейтинг: 853 Неутрално

    До коментар [#6] от "Търпана":
    Категорично! Сигурността на държавата ни няма цена, затова тия 10 - 11 милиона месечно допълнителни разходи не могат да служат като оправдание.

    "Купените журналисти" ("Gekaufte Journalisten")
  17. 17 Профил на На комунист доверие да нямаш
    На комунист доверие да нямаш
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Да ги натоварват на самолети - и към САЩ, Саудитска Арабия и Катар - последните да си плащат сметката за поддръжката на въоръжените банди на Ал Каида, а не да наливат масло в огъня, а друг да опира пешкира.

    Безбожен народ иска морални политици, но такива няма да му се явят
  18. 18 Профил на Радостина
    Радостина
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Понеже държавата ни не може да се справя , по-добре е да затвори границата си с Турция според мен. Аз не съм против бежанците от Сирия ,знам на какво са подложени хората там , против съм некомпетентността на нашата полиция ,която не би могла да разпознае влизащи и терористи от Турция . Затова по-добре затворена граница и извинение поради некомпетентност ,отколкото скоро следващ Пазарджик и т.н. Защото официалната позиция на България е с т,нар. бунтовници . Ние не можем да се справяме, това вече и децата го знаят. Признайте си го господине от снимката !

    Свободата Санчо, ....
  19. 19 Профил на Udo Ulfkotte
    Udo Ulfkotte
    Рейтинг: 853 Неутрално

    Въобще не трябва да ни пука от евролицемерите. Преди две години Франция затвори границата си с Италия и спря пътническите влакове дотам, като остави жабарите сами да се оправят с потока бежанци, предизвикан около войната в Либия. Сега тия от ЕС са последните, които имат право да ни търсят сметка, ако направим същото.

    "Купените журналисти" ("Gekaufte Journalisten")
  20. 20 Профил на krasnoselo
    krasnoselo
    Рейтинг: 462 Неутрално

    Да затворим границата струва много скъпо, за това поне Европа да ни помогне финансово!

  21. 21 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1493 Неутрално

    Единственото решение е разполагане на цигански катуни по границата. Хем ще се бият с арабите, хем Хелзингския комитет няма да взема страна, хем ако направят някоя дивотия, можем да ги изселим във Франция - там пак ще се бият с арабите.

    Живеем във времена на суши, фондю и жулиен, а аз продължавам да обичам кюфтенца с пържени картофки и баничка с боза. Моята простотия край няма!
  22. 22 Профил на smokingpipe
    smokingpipe
    Рейтинг: 458 Неутрално

    " Затварянето на границата с Турция би струвало 10-11 милиона лева месечно "


    И Мая картечарката го може .
    За по-малко .

  23. 23 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1110 Неутрално

    Ми изтеглихте 1 млрд. А колко ще струва издръжката им?

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  24. 24 Профил на drakar65
    drakar65
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    "До дни броят на бежанците ще достигне пет хиляди – максимумът, с който страната ни може да се справи сама, уточни още Лазаров."

    Вие вече сте ги калкулирали?
    Много ми е интересно Гранична полиция кви ги върши? ГИД на бежанците?
    За какво бяха тези съвременни устройства, автомобили, когато хиляди бежанци не ги признават и си минават границата...
    Да сте чували термина репатрирам?
    А вие Шенген...

    “Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!
  25. 25 Профил на ddemi
    ddemi
    Рейтинг: 543 Неутрално

    Визите не са откритие на България. Ако група жени и деца искат да влязат в САЩ или в Канада или в Австралия без визи защото били жени и деца, те едва ли ще успеят да убедят тамошните граничари, че законите им са само за мъжете. Та тоя горе говори простотии - не можело да ги спрат понеже имало жени и деца. Със същото обяснение хората в БГ не могат сами да защитят имотите си от вандалстващи групи наши съграждани, а трябвало след като ги ограбят, да се оплачат в полицията. Държавата трябва да се грижи преди всичко за правата на своите граждани и едва след това за правата на бежанци или на улични кучета или на вандалстващи съграждани.

  26. 26 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 796 Неутрално

    [quote#21:"mitko11"]Единственото решение е разполагане на цигански катуни по границата. Хем ще се бият с арабите, хем Хелзингския комитет няма да взема страна, хем ако направят някоя дивотия, можем да ги изселим във Франция - там пак ще се бият с арабите. [/quote]

    Да и аз това го казах, но никой не слуша, тъй и тъй си имаме цигани и главоболия с тях , поне да ги използваме за нещо полезно. Само, че не по границата, а да настаняваме бежанците около циганските махали.

  27. 27 Профил на Радостина
    Радостина
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Турция и СА официално обучават и подпомагат терористите в Сирия. В България има вече протурска партия и много салафити и не знам какви си , пред които нашето правосъдие е на колене.. Само двама главорези да влязат у нас заедно с множеството невинни хора , принудени да бягат ,за да спасят живота си е ужасно. Ако струва 10 млн. да затворите границата- дайте ги ,ако можете да гарантиране невлизане на терористи не ги давайте. Но носете персонална отговорност ,ако сгрешите. Останалото са само думи ей така...

    Свободата Санчо, ....
  28. 28 Профил на Fazer
    Fazer
    Рейтинг: 515 Неутрално

    А издръжката на тези 5000 бежанци колко струва месечно?

  29. 29 Профил на lucky_07
    lucky_07
    Рейтинг: 517 Гневно

    Управляващи, незабавно започвайте възстановяването на Кльона!
    ----

    http://www.youtube.com/watch?v=67mZq7BSErk
    ----

  30. 30 Профил на Орлин  Данев
    Орлин Данев
    Рейтинг: 627 Любопитно

    До коментар [#2] от "EREBUS":
    [quote#2:"EREBUS"]Темата е много глупава.
    България не може да затвори границата си с никоя съседна страна.....особенно тази с Турция.ЕС няма да разреши,а реакцията на Турция ще е дълеч по-голяма от това което България може да издържи ! [/quote]
    Абсолютно си прав,въпреки,че сума ти неграмотници са
    ти писали минусиИма само един начин да се спре напливът на емигранти и бежанци и той е:
    1)Излизане на България и Гърция,както от НАТО,така и от ЕС
    2)След това моментално разполагане на руски войски на
    териториите на България и Гърция като отговор от
    заканите и заплахите от страна на САЩ и ЕС,които няма да закъснеят
    3)Формиране на ОБЩ ПРАВОСЛАВЕН ФРОНТ от Русия,България и Гърция
    Това е!Друг изход няма,защото САЩ и ЕС са най-големите крепители на ислямистките сърцеяди по всички краища на света

  31. 31 Профил на Орлин  Данев
    Орлин Данев
    Рейтинг: 627 Гневно

    До коментар [#5] от "EREBUS":
    [quote#5:"EREBUS"]'Министърът на отбраната Ангел Найденов също отхвърли вероятността за затваряне на границата с Турция.''
    Този поне са го информирали от щаба,че ако Турция кихне.........! [/quote]
    Оказва се,че комунистите от БСП са същите национални предатели като ГЕРБ,Реформаторския блок и РЗС
    И комунягите от БСП са лакеи на САЩ и ЕС като останалите партии
    Затова в най-скоро време ние от АТАКА ще си оттеглим
    мълчаливата подкрепа за тях и ще им набием
    един як атакистки шут в задника

  32. 32 Профил на Аvеree
    Аvеree
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#30] от "багаин":


    [quote#30:"багаин"]Има само един начин[/quote]
    Има и друг начин.
    Плащаме на един СИРИЙСКИ полк да ни пази границата от бежанците.

  33. 33 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 684 Неутрално

    " и дори да разположим жива сила на границата, отсреща, като застанат жените и децата – как реагираме? "


    ДЕБИЛ!

  34. 34 Профил на Орлин  Данев
    Орлин Данев
    Рейтинг: 627 Гневно

    До коментар [#17] от "Орешко Работният, покажи си тефтерчето":
    [quote#17:"Орешко Работният, покажи си тефтерчето"]Да ги натоварват на самолети - и към САЩ, Саудитска Арабия и Катар - последните да си плащат сметката за поддръжката на въоръжените банди на Ал Каида, а не да наливат масло в огъня, а друг да опира пешкира. [/quote]
    Подкрепям те на 100% Точно така трябва да се направи
    Само че се оказва изненадващо че БСП са също такива
    лакеи на САЩ и ЕС,като останалите "опозиционни"партии
    Затова нашите от АТАКА внесоха предложение
    в деловодството на Парламента:Веднага да се затвори
    границата с Турция Ако това наше предложение не
    бъде прието АТАКА ще напусне парламента и
    също ще излезе на площада срещу правителството
    Затова комунягите,или трябва да клекнат на нашето предложение,или са пътници!

  35. 35 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2484 Неутрално

    [quote#2:"EREBUS"]България не може да затвори границата си с никоя съседна страна.....особенно тази с Турция.ЕС няма да разреши,а реакцията на Турция ще е дълеч по-голяма от това което България може да издържи ! [/quote]
    А гърците как си затвориха границата?
    Какъв е проблема да затворим границата с Турция и да се прави щателна проверка на всички турски тирове?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  36. 36 Профил на Търпана
    Търпана
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Къде е сега уникалният ФИЛИП ДИМИТРОВ, да обясни защо разруши кльона?!
    А, сетих се, на топличко местенце като посланик на ЕС в Грузия.
    Заслуги явно има човекът... пред ЕС, де!

    Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!
  37. 37 Профил на Орлин  Данев
    Орлин Данев
    Рейтинг: 627 Гневно

    До коментар [#33] от "aleko":
    [quote#33:"aleko"]" и дори да разположим жива сила на границата, отсреща, като застанат жените и децата – как реагираме? " [/quote]
    А как биха реагирали комунягите,ако АТАКА напусне парламента и им набие един шут изотзад?
    А това ще стане тия дни,ако комунягите и ДуПеСе не приемат нашето(на АТАКА)предложение за моменталното затваряне на турската граница
    Ако БСП и ДуПеСе са решили да се мазнят на САЩ,ЕС и ислямистите -не са познали!Пътници са!

  38. 38 Профил на На комунист доверие да нямаш
    На комунист доверие да нямаш
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#34] от "багаин":

    А какъв срок давате на правителството да затвори границите?

    Безбожен народ иска морални политици, но такива няма да му се явят
  39. 39 Профил на ivanasenov
    ivanasenov
    Рейтинг: 458 Весело

    Когато е за Шенген - готови сме...
    Когато реално трябва да сме готови- не можем...
    Полицаи - ментета...
    Също милиционерлите от 1960...

  40. 40 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1493 Неутрално

    До коментар [#37] от "багаин":

    Не може. Воленчо вече се е спазарил и няма излизане от парламента. Най-много да мрънка за някой и друг лев за подкрепяне на партия.

    Живеем във времена на суши, фондю и жулиен, а аз продължавам да обичам кюфтенца с пържени картофки и баничка с боза. Моята простотия край няма!
  41. 41 Профил на Irina
    Irina
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    Какво точно означава „затваряне на границата“?
    Ако е само едно ограждане -сигурна съм , че със средствата за 2-3месеца т.е.20-30млн. ще може да се стъкне едно доста добро ограждение..

  42. 42 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1362 Неутрално

    До коментар [#29] от "lucky_07":

    Те въобще не трябваше да го премахват, но това е друга тема!+++++++++++++++++++++++

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  43. 43 Профил на Орлин  Данев
    Орлин Данев
    Рейтинг: 627 Любопитно

    До коментар [#38] от "Орешко Работният, покажи си тефтерчето":
    [quote#38:"Орешко Работният, покажи си тефтерчето"]До коментар [#34] от "багаин":

    А какъв срок давате на правителството да затвори границите? [/quote]
    Не мога да ти отговоря точно по технически причини
    Ще питам в нашия щаб
    Предложението на АТАКА
    за затварянето на Турската граница е внесено в
    канцеларията на Парламента
    Трябва да се подложи на
    гласуване
    Предполагаме,че БСП,ДуПеСе и ГЕРБ ще го отхвърлят,
    като ще разправят "бла бла,бла,Европа,бла,бла,бла"
    Тогава ние от АТАКА си тръгваме и също така излизаме на улицата
    Ясно ти е че при това положение само след един-два дена
    и БСП и ДуПеСе падат
    Затова предполагам,че комунягите и турците ще клекнат и ще затворят границата
    Ако обаче БСП и ДуПеСе решат да се правят на"европейци" и предпочетат да паднат
    не виждам и при следващо правителство
    да речем от ГЕРБ,РБ и РЗС как ще се оправят нещата
    Защото сам знаеш,че и ГЕРБ и РБ и РЗС също са
    лакейски на САЩ и ЕС партии и също няма да затворят границата
    ---------------
    Абе, предстоят интересни събития колега
    Етническо -верският сценарии упорито налаган от САЩ и ЕС
    ще се развие и в БългарияСтой та гледай!
    в деловодството Трябва

  44. 44 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1000 Неутрално

    Отново сме на опашката в дадения случай. Гръцките съседи отдавна са взели мерки - с над 1000 души е засилена граничната охрана на турската граница като са привлечени и армейски подразделения, осигурени са допълнителни средства от ЕС и т.н. При нас от самото начало беше известно, че обстановката деградира със всеки изминат ден, но както винаги надаваме вой, когато ножът е опрял до кокъла. Аз бих нарекъл това пълна безпомощност и липса на каквато и да било стратегия по конкретния въпрос от страна на МВнР, МВР и правителството.

  45. 45 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 796 Неутрално

    Защо и този говори за затваряне на границата? Става дума за охрана на границата. Да се затвори границата е едно, да се охранява е съвсем друго.
    10млн лева месечно???
    Всеки идиот говори каквото му дойде на ум. Границата с Турция е 240км. Това прави на месец 41лв на метър за охрана.

  46. 46 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1493 Неутрално

    До коментар [#41] от "Irina":

    Слагат на граничната бразда табелка с работно време, през останалото е затворена.
    Ако се абстрахираме от шегите, проблемът е, че Турция не е подписала споразумение за реадмисия с ЕС и хванатите бежанци не можем да й ги връщаме обратно. В момента има денонощно термовизионно наблюдение на границата.

    Живеем във времена на суши, фондю и жулиен, а аз продължавам да обичам кюфтенца с пържени картофки и баничка с боза. Моята простотия край няма!
  47. 47 Профил на Аvеree
    Аvеree
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#36] от "Търпана":


    [quote#36:"Търпана"]Къде е сега уникалният ФИЛИП ДИМИТРОВ, да обясни защо разруши кльона?! [/quote]
    Хубаво е, че напомни името му.
    Сега младите българи да знаят защо родителите им плащат такива високи данъци и акцизи.
    Защото бежанците ще се издържат с пари от бюджета.

  48. 48
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  49. 49 Профил на Орлин  Данев
    Орлин Данев
    Рейтинг: 627 Гневно

    До коментар [#20] от "krasnoselo":
    [quote#20:"krasnoselo"]Да затворим границата струва много скъпо, за това поне Европа да ни помогне финансово! [/quote]
    Точно на това разчитат и комунягите от БСП де
    ЕС да им даде пари та да ги прилапат
    ЕС обаче се ослушват,особено в даването на каквито и да било пари защото са на мнение,че българските комуняги са
    Троянският кон на Русия в ЕС
    Да,ама Дядя Вова пък е на мнение,че българските комуняги
    са"въжеиграчи" и също ще им спре кранчето
    Защото нищо което би било в интерес на Русия
    не се случва в България
    АЕЦ Белене не се строи,Южен поток и Бургас-Александруполис-също
    А сега вече се приемат и емигранти-ислямисти
    Та затова в най скоро време(до няколко дни)
    ние от АТАКА е твърде вероятно да им набием
    шута изотзат на "европейските социалисти"
    и да им вземем"хард"електората
    Много започнаха да ни нервят нещо БСП на последък
    а това при всички положения няма да свърши
    никак добре за тях(меко казано)

  50. 50 Профил на ivanasenov
    ivanasenov
    Рейтинг: 458 Весело

    До коментар [#41] от "Irina":
    То ще има държавна поръчка, после обжалване..
    После ще чакаме европейско финансиране....


  51. 51 Профил на ivanasenov
    ivanasenov
    Рейтинг: 458 Весело

    До коментар [#45] от "dissident":
    Това включва ли учебната стрелба...

  52. 52 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1078 Неутрално

    До коментар [#43] от "багаин":
    Багаине,дори и да успеете,ще затворим границата като КПП,а тези,които си минават през браздата.С това как ще оправим?

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  53. 53 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3758 Гневно

    До колкото разбрах през последното денонощие са влезли около 83 нелегални, от които само половината са сирийци.
    Не знам дали ще затворят границата, но трябва да положат максимални усилия да отделят кривото от читавото! Не може да пуснем всички араби само, защото сирийците имат проблем!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  54. 54 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3758 Неутрално

    [quote#17:"Орешко Работният, покажи си тефтерчето"]Да ги натоварват на самолети - и към САЩ, Саудитска Арабия и Катар - последните да си плащат сметката за поддръжката на въоръжените банди на Ал Каида, а не да наливат масло в огъня, а друг да опира пешкира[/quote]
    Към дестинациите трябва да се включи и Русия. Те също носят голяма вина за положението там.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  55. 55 Профил на ivanasenov
    ivanasenov
    Рейтинг: 458 Весело

    До коментар [#53] от "Храбър":

    За съжаление, всичко което не трябва да става, тук в БГ - става...
    Така че сирийците и алкайдците са на Халите...

  56. 56 Профил на miho45
    miho45
    Рейтинг: 766 Неутрално

    До коментар [#23] от "Синята шапчица":
    Да,от тази сума могат да се отделят дори 15 милиона,аз съм съгласен....

  57. 57 Профил на Dreadlord
    Dreadlord
    Рейтинг: 740 Весело

    До коментар [#1] от "SS":

    Може и 3 реда минни полета. А ще се изплатят моментално от продажба на ТВ правата за гърмежите.

    Who is General Failure and why is he reading my disk?
  58. 58 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3758 Неутрално

    [quote#52:"Cherry_Paprika"]С това как ще оправим?[/quote]
    С кльон.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  59. 59 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 853 Неутрално

    [quote#6:"Търпана"]А дори наистина да е 10 млн - т[/quote]
    ами 10 милиона..лъжат пак гадовете още искат да крадат. сметката е проста, от 270км граница 60 са охранявани, остават 210. на всеки 100м да сложиш по един човек, това прави 2100 човека. дай им по 1000 лева заплата на месец, това са 2.1 милиона. на 2 смени са 4,2 милиона лева. толкоз.

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  60. 60 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 796 Неутрално

    До коментар [#51] от "ivanasenov":

    За каква стрелба говориш? За 41лв на метър за месец, със сопи ще я бранят.
    4 приятели ще се редуват да охраняват 100м и всеки ще печели над 1000лв месечно. Така ще се елиминира безработицата.

  61. 61 Профил на Търпана
    Търпана
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#47] от "mrdan":

    О, за ФИЛИП ДИМИТРОВ се сещам по бая поводи:
    - ликвидира кооперативното земеделие (ткзс-тата)
    - унищожи оръжейната промишленост
    - спря строежа на АЕЦ Белене, която беше готова на 90%! Факт е, че реакторът беше вече доставен до строителната площадка!
    - оказа натиск върху Конституционния съд да не забранява ДПС (май 1992). За благодарност, Доган му би депесарския шут след 2-3 месец

    Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!
  62. 62 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 853 Весело

    [quote#43:"багаин"]Тогава ние от АТАКА си тръгваме и също така излизаме на улицата
    Ясно ти е че при това положение само след един-два дена
    и БСП и ДуПеСе падат [/quote]
    мухахаххахааааааааааа.
    може за нищо друго да не ставате, но поне чуство за хумор май имате......

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  63. 63 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1493 Неутрално

    До коментар [#60] от "dissident":

    Пък като сложиш и подкупите от пуснатите бежанци, направо ще вземат повече от митничари...
    Сериозно ли мислиш, че някой ще им даде повече от 500 лв. и няма да вземе останалите?

    Живеем във времена на суши, фондю и жулиен, а аз продължавам да обичам кюфтенца с пържени картофки и баничка с боза. Моята простотия край няма!
  64. 64 Профил на clearly
    clearly
    Рейтинг: 515 Неутрално

    МВР: ОТ 274 КМ. ГРАНИЦА С ТУРЦИЯ ГЛЕДАМЕ САМО 58 – БЪЛГАРИЯ ОФИЦИАЛНО ПРИЗНАВА, ЧЕ НЯМА ГРАНИЦА С ЮЖНАТА НИ СЪСЕДКА
    ЦЯЛАТА ИНФОРМАЦИЯ, КОЯТО Е ПОДАВАНА ДОСЕГА ЗА НЕЛЕГАЛНИ ЕМИГРАНТИ, БЕЖАНЦИ И ГРАНИЧЕН КОНТРОЛ МОЖЕ ДА СЕ ОКАЖЕ ЛЪЖА
    Вторник, Септември 24, 2013
    Главният секретар на МВР (Светлозар Лазаров) направи фрапантното изяление: „На практика ние имаме 274-километрова граница, от която 58 имаме изградено интегрирано наблюдение. В останалата част нямаме по причини, в които не искам да влизам… Тя (границата) се охранява чрез физическа сила и ние бройката на лицата, които задържаме, е почти 100-процентова…“
    Очевидно останалата част е оставена на произвола на съдбата. В
    Затварянето на сухопътната границата с Турция ще струва около 10–11 милиона лева месечно и едва ли ще се стигне до подобна мярка. Това стана ясно от думите на военния министър Ангел Найденов и главния секретар на МВР Светлозар Лазаров във вторник.
    Трудно комуникиращият с медиите кадър продължи с откровенията пред БНР, като обяви, че евентуалното затваряне на сухопътната граница ще изисква 3 хиляди служители и ще струва между 10 и 11 милиона месечно на страната.
    На въпрос защо не се възстанови оградата и не се охранява границата, главният секретар на МВР коментира, че аналогията с Гърция не е подходяща, тъй като тя има 12 км. сухоземна граница с Турция. Да, но там има 4 метра бетонна стена и върши идеална работа, защото преди да я направят оттам минаваха до 100 хиляди души на година!
    Нелегалният трафик към България продължава, като за последното денонощие са заснети и транспортирани 80 лица, които са преминали нелегално турско-българската граница, от които само (забележете) 53 са граждани на Сирия.
    Секретарят каза още, че в момента се работи за осигуряване на възможност да бъдат настанени бежанци в казармите около Момчилград.
    http://obshtestvo.net/%D0%BC%D0%B2%D1%80-%D0%BE%D1%82-274-%D0%BA%D0%BC-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B0-%D1%81-%D1%82%D1%83%D1%80%D1%86%D0%B8%D1%8F-%D0%B3%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%BC%D0%B5-%D1%81%D0%B0%D0%BC/

    toni
  65. 65
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  66. 66
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  67. 67 Профил на Ментор
    Ментор
    Рейтинг: 796 Неутрално

    10 млн. на месец за няколко месеца са смешна сума сравнено с разходите около увеличаващата се сган. Личи си, че правителството е в някакъв ступор и няма никаква идея какво да прави нито с границата, нито с вече промъкналите се (нито с каквото и да било, но това е друга тема).
    Докато България се пълни с всякаква паплач, а правителството обяснява какво няма да направи и кое колко струва, Гърция вече затвори границата си.

  68. 68 Профил на gkbg
    gkbg
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Tozi gospodin nqma kakvo drugo da kaje. No polojenieto e tejkoi vseki go znae. V Turcia ima okolo 800 hiledi bejantsi po neofitsialni danni.
    Tezi otgore Erdoganovtsi i negovite hora gi razpruskat vyv vatreshnite na stranata. V severnite i zapadnite gradove.
    V Izmir ot sega imat nad 100 hiledi!
    Nqma plan, nqma nikakva organizacia. Tova e plana na Erdoganovtsi che shte gi polzva v idvashtite izbori. Moje bi zvuchi smeshno i neseriozno. No priateli tova e fakt, i te mogat da gi polzvar tezi hora sys svoite tseli. Tuk e Turcia, Ciganska durjava koqto nqma upravlenie.
    Bulgaria trqbva da vnimava, tezi koito ne sa zapoznati s zakona da go prochete vnimatelno. Bejantsite vlizat li vyv Bulgaria, veche e Vash Problem! A ne e na EU. Kadeto i da gi prashtate, shte Vi gi vyrnat OBRATNO.
    Trqbva nezabavno RADIKALNI MERKI ot strana na Bulgaria. Taka smqtam az.

    Izvinqvam se za pravopisaneto i greshkite.
    Vsicko hubovo Vi jelaq.

  69. 69 Профил на Postmodern Reality
    Postmodern Reality
    Рейтинг: 1247 Весело

    "Има много примери, че властта подценява интелигентността на българите. Един от тях са сирийските бежанци. Настрана, че и властници, и медии съзнателно или не плашат хората. Когато се говори за бежанците от Сирия, задължително е да се почне с „кризата с бежанците” и „бежанска вълна”.
    По официални данни към 24 септември 2013 година в България има всичко 4500 бежанци. От тях даже половината не са сирийци. Каква криза, каква вълна.

    Не стига това, но властта бомбардира българите не само с подтекстови заплахи, но и с директни внушения, че сирийците ще ни подяждат. Един през друг отговорни иначе люде твърдят, че издръжката на бежанците ни струва 10 милиона месечно. (Идеята да затворим границата пък даже не ми се ще да коментирам.)

    10 милиона лева на месец, поделени между 4500 човека, прави 2222 лева и 22 стотинки на човек. 74 лева на ден. За тия пари почти всеки хотелиер в България ще вземе сирийци, иракчани, патагонци – и ще ги храни All Inclusive. И чаршафите ще им сменя – ако не всеки ден, през ден.

    Не като сега, сврени по 10-12 души в една стая, с мръсни одеяла, без лекари, като в концлагер.

    Тия наистина ни имат за големи будали.

    Има два варианта – или властта се кани да иска от Европа по 10 милиона на месец за бежанците, или краде и от тях, от бежанците. Може и двете, а даже и трите. Да вземе 10-те милиона от Европа и да продължи да краде.

    Но 10-те милиона са по-малкият кахър.

    По-страшна е манипулацията.

    Наскоро си говорих с един пенсионер и той искрено се тревожеше, че на всичката оправия ще ни се троснат и някакви сирийци. То за нас няма, а сега и тях трябва да храним, рече.

    Ето това е ефектът от сирийския апокалипсис. Пенсионерът не мисли, че пенсията му няма и 100 евро, загрижен е как ще се оправим със сирийците.

    България може да изхрани много повече от 5000 сирийци. Дори и сега, при днешното ни дередже. Но ако върхушката спре да краде или поне намали краденето, ще изхраним и подслоним не 5 хиляди, а десетки пъти повече. Дано не се налага.

    Все едно. Думата е за друго. Нашата власт, българската, дето сме я избирали да се грижи за общите ни работи, не само не се е стреснала, но и продължава да си кара, както досега. Сиреч – да краде и да лъже.

    По-малко лъжете, другари. Или поне по-достоверно."
    Георги Даскалов

    Ала, бала!
  70. 70 Профил на zeer_streng
    zeer_streng
    Рейтинг: 627 Любопитно

    [quote#2:"EREBUS"]България не може да затвори границата си с никоя съседна страна[/quote]

    А Гърция как така може? Нали и тя е в Европа?

  71. 71 Профил на lucky_07
    lucky_07
    Рейтинг: 517 Неутрално

    Този господин няма какво друго да каже, но положението е тежко и всеки го знае. В Турция по неофициални данни има около 800 хиляди бежанци.
    Тези отгоре Ердогановци и неговите хора ги разпръскват във вътрешността на страната. В северните и западните градове.
    В Измир досега има 100 000. Няма план, няма никаква организация. Планът на Ердогановци е да ги ползват за идващите избори. Може би звучи смешно и несериозно. Но приятели, това е факт, и те могат да ги ползват тези хора за своите цели. Тук е Турция. Циганска държава, която няма управление. България трябва да внимава. Тези които не са запознати със законите да ги прочетат внимателно. Влязат ли веднъж бежанците в България това е Ваш Проблем, не е проблем на ЕС. Където и да ги пращате, ще Ви ги върнат ОБРАТНО. Трябва незабавно да се предприемат РАДИКАЛНИ МЕРКИ от страна на България. Така смятам аз.
    Всичко хубаво ви желая.
    ---------------------------------
    До коментар [#68] от "gkbg":
    Ти наистина си добър човек, щом си написал истината.
    Бъди жив и здрав.

  72. 72 Профил на imagic
    imagic
    Рейтинг: 5 Неутрално

    Незабавно изграждане на бетонна стена по цялата граница. Да се работи на три смени, така ще се съкрати времето за строеж а самите работници по този начин ще охраняват и границата.

  73. 73 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4070 Неутрално

    [quote#70:"zeer_streng"]А Гърция как така може? Нали и тя е в Европа?
    [/quote]
    Гърция, а и другите европейски страни бяха предвидили бежанската вълна още отпреди няколко месеца. За разлика от нашите тъпани и дебили, които мислят от днес за вчера. Първо пуснаха няколко хиляди, Мунчо Йовчев отиде в Брюксел да иска пари (изгониха го), а този дебил от снимката ми обяснява, че бил необходими по 11 млн месечно за затварянето на границата.
    Да разбираме ли, че досега е била изцяло отворена (със страна, която не е член на ЕС)
    Е.ах ти идиота!

  74. 74 Профил на k73
    k73
    Рейтинг: 515 Неутрално

    За гърците защо не е загуба затварянето на границата ? Защо не се възстановява мрежата и бодливата тел ? Някой от Брюксел ще ви се скара ли ?

  75. 75 Профил на lucky_07
    lucky_07
    Рейтинг: 517 Неутрално

    Ето един от "ключовете към бараката":
    През юни 2012 г. ЕС и Турция парафираха споразумение за реадмисия на нелегалните имигранти, но Турция обвърза подписването на споразумението за реадмисия с условието да отпаднат визите за пътуване на турски граждани в ЕС.
    Т.е. нищо официално и окончателно не е подписано, нито от страна на ЕС, нито от Турция.
    -------
    http://www.dnevnik.bg/evropa/razshiriavane/2012/06/22/1851606_es_i_turciia_parafiraha_sporazumenie_za_readmisiia_na/
    -----------






За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK