Протестиращи ще събират подписи за референдум за лустрацията

Протестните акции срещу кабинета продължават вече над 120 дни.

© Велко Ангелов

Протестните акции срещу кабинета продължават вече над 120 дни.



Инициативен комитет "Чисти ръце" на участници в антиправителствените протести започва събирането на подписи за свикването на референдум по въпроса трябва ли на служители и сътрудници на Държавна сигурност да бъде забранен достъпът до класифицирана информация, както и участието в органите на държавната власт и местното самоуправление. Подписите ще се събират на площад "Народно събрание" в София, както и на специално определени пунктове в цялата страна.


В съобщение до медиите от комитета заявяват, че в сряда ще внесат уведомление до председателя на парламента за началото на кампанията, която ще е и първа стъпка от операция "Чисти ръце". Изпращат и отворено писмо с мотивите си до държавните институции, медиите и неправителствените организации, в което припомнят, че през 2000 г. е приет закон, обявяващ комунистическия режим за престъпен.


Организаторите, сред които има и представители на "Протестна мрежа", заявяват, че обществото е било заблуждавано за прехода, който трябвало да изведе страната от тежкото наследство на комунистическия режим. "Действително бе направен мним преход, но от комунистически към олигархичен режим", пише в писмото.




Авторите настояват, че за да започне все някога истински преход, трябва да се направи първата стъпка - неутрализирането на Държавна сигурност. И подчертават, че референдумът е един от най-демократичните инструменти и Народното събрание ще трябва да се съобрази с резултатите от него.


Миналата седмица Конституционният съд обяви за противоконституционен лустрационния текст в Закона за радиото и телевизията, който забраняваше на щатни и нещатни сътрудници на Държавна сигурност да заемат постове в Съвета за електронни медии и в ръководствата на БНТ и БНР.


"В съвременната демократична държава е недопустимо която и да е свобода, включително и свободата на медиите от всякаква цензура, да бъде гарантирана посредством законодателно ограничаване на конституционни права на гражданите", пише в решението на съда. Според него текстовете са дискриминационни, защото няма закон, който да въвежда обща забрана за заемане на публични длъжности от сътрудници на бившата държавна сигурност.


Съдът се позовава и на предишни свои решения през годините, с които лустрационни текстове са обявявани за противоконституционни.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (63)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Митко Василев
    Митко Василев
    Рейтинг: 633 Неутрално

    Лошо няма, но това не е ли кауза на ДСБ по принцип?

    това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно това
  2. 2 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 2792 Неутрално

    И тъй,и тъй събират - да включат и лустрация на правителството барабар с 42-я парламент !!!

  3. 3 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1505 Разстроено

    Те така събираха и подписи против Олигарски, пък на края ги представиха като подписи в подкрепа на същият...

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  4. 4 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2273 Неутрално

    напишете къде са пунктовете по места ,ха стига само комунистите са събирали подписи от дърти бабички ,нека и младите си дадем мнението за това ,което става

  5. 5 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2794 Неутрално

    КС ще е винаги против, защото лустрацията засяга и тях!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  6. 6 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1341 Разстроено

    А "контрапротестиращи" ще спретнат подписка за автоматично награждаване на всеки, нарочен за лустрация от протестиращите, с орден "Стара планина". На път сме съвсем да се вдетиним. Нищо чудно. Древен народ сме, време беше и за старческото оглупяване.

    Уви, отдавна изтървахме този влак. Можеше да бъдат написани и приети много сериозни и много полезни лустрационни закони в България... някога. Това "някога", боя се, отдавна отмина.

    Свобода за Надежда Савченко!
  7. 7 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1027 Весело

    Отлична идея за референдум за лустрация на ДС кадри!

    Лустрацията за агенти и кадрови служители на ЩАЗИ - бившият репресивен апарат на Германската единна социалистическа партия в Германия, е удължена до 2019 г.
    http://desebg.com/2011-01-06-11-52-19/425--2019-

  8. 8 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1305 Неутрално

    До коментар [#1] от "Митко Василев":
    Това е проблем на всеки българин, който иска държавата му да се освободи от кърлежа ДС. Това е проблем за спасението на България. Не ни пробутвай комунистически номерца за разцепление.

  9. 9 Профил на Urkobozambo
    Urkobozambo
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Протестиращи ще събират подписи за референдум за лустрацията...

    - Крайно време беше ...
    - Браво за инициативата !!!

    urkobozambo
  10. 10 Профил на Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
    Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
    Рейтинг: 594 Неутрално

    [quote#2:"SS"]И тъй,и тъй събират - да включат и лустрация на правителството барабар с 42-я парламент !!! [/quote]
    Съгласен! За депутатите-и данъчна ревизия!

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  11. 11 Профил на Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
    Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
    Рейтинг: 594 Неутрално

    [quote#5:"lz2"]КС ще е винаги против, защото лустрацията засяга и тях! [/quote]
    Да!

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  12. 12 Профил на blame
    blame
    Рейтинг: 434 Неутрално

    За, за, хиляди пъти ЗА! Спасението на България минава през лустрация!!!

  13. 13 Профил на pbd
    pbd
    Рейтинг: 434 Неутрално
  14. 14 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    "...започва събирането на подписи за свикването на референдум по въпроса трябва ли на служители и сътрудници на Държавна сигурност да бъде забранен достъпът до класифицирана информация, както и участието в органите на държавната власт и местното самоуправление..."

    ...ако се случи този рефеферендум и се приеме идеята му, кой депутат ше гласува ЗА...нали тия до един са от ДС...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  15. 15 Профил на pbd
    pbd
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Къде ще тръгне подписката ? Нека се организира и в провинцията. Не всички в провинцията са заспали.

  16. 16 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1505 Неутрално

    Първата стъпка трябва да бъде забрана и разпускане на БКП /БСП/ и ДПС, след което да се мисли за смислен закон за лустрация.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  17. 17 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1027 Весело

    Забранява ли лустрация Европейската конвенция за правата на човека?

    Съдът в Страсбург никога не е заявявал, че изискванията за непринадлежност към бившите тайни служби на хора, заемащи държавни длъжности, представлява недопустима дискриминация.
    http://www.capital.bg/blogove/pravo/2013/10/14/2160153_zabraniava_li_lustraciia_evropeiskata_konvenciia_za/

  18. 18 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 754 Неутрално

    Не само ДС, а и всички бивши ръководни кадри на БКП и ДКМС!

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  19. 19 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1341 Весело

    Подкрепам с две ръце закон за лустрацията......Требе никой, който е имал нещо общо с дс-то и бкп-то да нямат достъп до властта ....... Бсп-то са ясни....Ами кво ша правим с бобър борисич, гордия член на бкп-то....???
    И он ша е извън политиканстването.....И не само той де....цвък....цвецка цвачева......президента, гордия член на дскме-то......и още мнооогооо други бивши горди комундери....

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  20. 20 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#18] от "The Core":

    Оставаме без президент бре.....Недей така.....

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  21. 21 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1505 Неутрално

    До коментар [#18] от "The Core":

    Не само бивши но и настоящи! Децата на червените кхмери, са не по-малко разрушителни и вредни от родителите си! Сергей Станишев е по-голям **** и от баща си!

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  22. 23 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1341 Разстроено

    За католиците свети Юда е покровител на загубените (безнадеждните) каузи... Авторите на идеята - които иначе чувствам близки по дух - могат да го приемат и за свой покровител.

    Вече е късно, бедата е сторена, щетите са нанесени, метастазите са плъзнали. Именно метастазите ще отсъждат... дали да има такъв референдум, дали да няма. Метастазите ще организират провеждането му, ако се стигне до такова. Метастазите ще броят гласовете "За" и "Против". Метастазите ще тълкуват резултата.

    Даже разпищолени, дребни - напоследък и дребнави - доносници на ДС и без друго вече се чувстват свободни да обобщават, че работещите в БНТ са... "простаци" ли беше, "идиоти" ли... вече не помня точно какво изръси Алберт наскоро. Направи го - това помня - в студио на същата тази БНТ.

    Проблемът е морален. За цялото ни общество, при това. Закони морал не поправят.

    Свобода за Надежда Савченко!
  23. 24 Профил на robespier
    robespier
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Истинска лустрация ,не на парче!Това ще бъде първата крачка към истинска демокрация!

  24. 25
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  25. 26 Профил на blame
    blame
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#23] от "GogoPG":

    Така е, закони морал не оправят, но ако не направим нещо, за да спасим България, няма да има кой да ни затвори очите. Децата бягат и не се обръщат дори!

  26. 27 Профил на Лукс  на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Лукс на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Едната мафия се бори с другата!

  27. 28 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1305 Неутрално

    До коментар [#23] от "GogoPG":

    Гого, още през 1992 г. комунягите ни убеждаваха със същите аргументи, че е късно. Като е късно, защо е такава съпротивата??

  28. 29 Профил на dukatinche
    dukatinche
    Рейтинг: 434 Неутрално

    „И тук много скоро…,започва да си въобразява че именно неговата личност управлява,че не друг,а той именно,подобно на Чудомировите управници,коли кучето.Вкопчила се е като троскот в нашата действителност душата но еснафа, формирана под въздействие на буржоазният морал в миналото!!!”
    Петър Пондев,предговор към том 1-„Чудомир,разкази и фейлетони”-1971 г.

  29. 30 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Подкрепям ++++++++++++++
    Нека се публикуват всички пунктове за да знаят хората къде са.
    ОСТАВКА !!! ПЪЛНА ЛУСТРАЦИЯ !!!

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  30. 31 Профил на Митко Василев
    Митко Василев
    Рейтинг: 633 Любопитно

    До коментар [#8] от "авторът":

    Що, проблем ли има?

    това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно това
  31. 32 Профил на Чърчил
    Чърчил
    Рейтинг: 1573 Неутрално

    ПОДКРЕПЯМ! Хипотеза.Ако референдумът реши ,че сътрудници на ДС не могат да заемат такива длъжности ,в какво ли положение ще е "независимия" Конституционен Съд.Референдумът може ли да обезсмисли решението на " независимите" съдии от КС?

    ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНО
  32. 33 Профил на dukatinche
    dukatinche
    Рейтинг: 434 Неутрално

    [quote#21:"Георги"]Не само бивши но и настоящи! Децата на червените кхмери, са не по-малко разрушителни и вредни от родителите си! Сергей Станишев е по-голям **** и от баща си! [/quote]
    Благодарен съм ти, че си готов да предадеш цялата власт на държавата в мои ръце, но ще отклоня предложението ти,малко множко ще ми дойде, а съм и против авторитаризма!!!Но още веднъж,хиляди благодарности!!!

  33. 34 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1027 Весело

    [quote#25:"Мони56"]ЕКСЛУЗИВНО! ДОКУМЕНТИТЕ, КОИТО ДОКАЗВАТ, ЧЕ ПРЕЗИДЕНТЪТ ПЛЕВНЕЛИЕВ Л..Е! [/quote]Много сте смешни и жалки в тези елементарни ЛЪЖИ срещу Президента Плевнелиев. На тях може да повярва само наивник, който никога не е продавал или купувал недвижим имот.

    Текстът, че плащането по сделка за недвижим имот е било в брой е СТАНДАРТЕН, НЕЗАВИСИМО от това как реално е направено плащането. Нека всеки от читателите, който има СОБСТВЕН нотариален акт за покупка на имот да го извади и прочете. В моят нотариален акт също пише, че продавачите са получили сумата в брой, въпреки че реално това стана по банков път.

  34. 35 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1341 Разстроено

    До коментар [#28] от "авторът":

    Помня. Но тогава не беше късно, всъщност. Тогава "вълната" беше в наша полза. Тогава разни забавни общоевропейски съдилища не бяха склонни - или не им стискаше - да се произнасят срещу лустрационни мерки. А утре, решим ли да водим тази битка, ще се сблъскаме и с тях, и с вече огласени от тях постановления... Кофти постановления, без съмнение, ама налични.

    Тъжно е. Но е факт, за съжаление. Легислатурният локомотив отпътува отдавна. Още през втората половина на 90-те години от предишния век Ханес Свобода - не беше на днешния си пост, разбира се - докато го интервюирах, си каза - европейските социалисти нямат проблеми с принадлежността към болшевишкия репресивен апарат на онези, които са решили да подкрепят.

    Туй то.

    Свобода за Надежда Савченко!
  35. 36 Профил на dukatinche
    dukatinche
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Май нищо ново под слънцето, струва ми се,а на вас???
    Петър Пондев,предговор към том 1-„Чудомир,разкази и фейлетони”-1971 г.
    „Днес творчеството на Чудомир ни е необходимо не само с изобличението но онова, което времето е отрекло,но и с изобличението на съществуващите злини в живота!!!В нашият живот не са престанали да виреят нравствените плевели на миналото.В него не само продължават да живеят,но и твърдо умело се преспособява старият морал от миналото.Ако вчера еснафът е бил способен да се кичи с отличията на буржоазната показна външност!!!,днес той е способен да се накичи с марксическите формули и да превърне собственото се поведение във формула!!!

  36. 37 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2644 Неутрално

    Приветствувам, но имам гадното усещане, че както в много предишни кампании, ентусиазмът ще отиде само за парата. Хайде поне веднаж да се покажем мъже, още повече, че по този повод не би трябвало да играят партийни пристрастия (изключвам тези, които вече са напълнили гащите, защото реализацията на такава инициатива ги изхвърля в блатото, където им е мястото).

  37. 38 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 3044 Неутрално

    Най-после нещо конкретно, макар и безнадеждно закъсняло. Ще се сетят ли протестърите покрай маймунджулуците да поискат и премахването на МОЧА, примерно. Нещо много конкретно и лесно за изпълнение. Аре ве!

  38. 39 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Трябва да има лустрация,иначе червените комуноиди съвсем ще си втвърдят редиците!А и е необходимо да стане.Омръзнаха ми ченгета от всички възрасти и цветове навсякъде!
    Време е да си отидат!

    Tony
  39. 40 Профил на dukatinche
    dukatinche
    Рейтинг: 434 Неутрално

    КОМУНИСТИЧЕСКИЯТ НАЦИОНАЛИЗЪМ
    Албена Хранова
    ). Във всички тези документи от периода 1944-1950 г. може да се абстрахира, цитира и опише една плътна линия на непрестанно бдене от страна на различни автори и оратори - да не би предикатът "фашистки" при стигматизирането на когото и каквото и да е случайно да липсва от езика на други автори и оратори!!!"
    И някой от промяната на лексиката съдят, че света се е променил!Каква жалка ирония на съдбата!!!
    Ах Ганьо, Ганьо, защо напусна книгата на Алеко!!!

  40. 41 Профил на glog
    glog
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#1] от "Митко Василев": Лошо няма, но това не е ли кауза на ДСБ по принцип?

    Ако по принцип предложението е добро, какво значение има дали е на ДСБ, на ГЕРБ или на ДПС?

  41. 42 Профил на glog
    glog
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#16] от "Георги": Първата стъпка трябва да бъде забрана и разпускане на БКП /БСП/ и ДПС, след което да се мисли за смислен закон за лустрация.

    Значи искаш най-напред да лустрираме цели две политически партии и чак след това да си направим закон за лустрацията. Много умно - но не се ли сещаш, че идругите разбират, когато искаш да ги пратиш за зелен хайвер?

  42. 43 Профил на glog
    glog
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#19] от "ARRI":

    Ари, защо си мислиш, че като си кълчиш езика и се лигавиш ще станеш по-интересен? По дяволите, чел съм доста от твоите коментари и зная, че интелигентността ти е на доста по-високо ниво. Тогава?

    Не че изобщо не трябва да се лигавиш и кълчиш - но ако е с мярка, има по-голяв шанс да хване дикиш.

  43. 44 Профил на dukatinche
    dukatinche
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Карл Маркс-син на правист,общински съветник, булжаозна издънка!!!
    Фридрих Енгелс-син на богат фабрикант,едра буржоазия
    Ленин-буржоазна интелигенция...
    Фидел Кастро-син на богат земевладелец,латифундист
    Георги Калчев-Ламята,син на най-богатият селянин в Калчево,завършил право-едра селска буржоазия и т.н. и т.н.,то край няма!!!И как комунизмът няма да се провали, като е създаден и ръководен от внедрени буржоазни агенти!!!

  44. 45 Профил на glog
    glog
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#23] от "GogoPG": Проблемът е морален. За цялото ни общество, при това. Закони морал не поправят.

    Проблемът не е морален, а е изцяло политически. Морален щеше да е ако президентът извърши прелюбодействие, като Клинтън, и за това решем, че трябва да го свалим от власт. Защото неговото прелюбодействие не се отразява с нищо върху благоденствието на държавата. Но когато един бивш комунистически рицар от тайните служби се вре в управлението на държава, която отрича комунизма, или в медиите, които създават общественото мнение в държавата, това вече се отразява върху управлението, а от там - и върху благоденствието на държавата, поради което е 100% политическо.

    Така че си измисли някоя по-правдоподобна лъжа. Белким хване дикиш.

  45. 46 Профил на gorid
    gorid
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Лустрация за фашягите ,техните наследници и симпатизанти ,роялистите ,наследниците на монарсите ,виновници за националните катастрофи,всички ,които ни вкараха в НАТО и ЕС и унищожиха индустрията ,сел.стопанство,култура ,просвета ,спорт и доведоха до мизерия народа ни и потъпкаха националното ни достойнство...

  46. 47 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 822 Неутрално

    Ами кой ще го разреши този референдум? Тройната ли?! Забравете, не се хабете...По-добре влезте и ги изкарайте от там. Знае се откъде. Това е диктатура. Престъпна шайка извърши(перфектно) тих преврат на 12.05.2013г. Черна дата. Така ли ще останем в историята? Никакви референдуми, нищо по време на тая хунта няма да се случи.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  47. 48 Профил на Медунчо
    Медунчо
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Много добра новина! Де да можеше и да се намалят необходимите подписи за референдум на 50 хиляди!

  48. 49 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2536 Неутрално

    Комунистите си осигуриха посредством Гоце мнозинство в КС и след това сиразиграха коня, както искат.
    Тъжната равносметка е, че правоителството на Орешарски е първото с мандат на БСП и въпреки това, червените успяха да постигант каквото им трябваше...
    Десните избиратели "произвеждаха мнозинства в последните 15г. и в резултат на това, Основни ценности като лустрацията бяха изметени от Комунистите. Това говори еднозначно за каюеството на т.нар. Десни политици!

    I Want To Believe
  49. 50 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 822 Неутрално

    [quote#49:"2.5"] от Комунистите. Това говори еднозначно за каюеството на т.нар. Десни политици![/quote]

    цитат от поста ти в съседната статия преди 40 мин.:

    "накратко - Костов е способен политика, който отгоре на всичко управлява в най-трудния период за последните близо 50г. Човекът свърши много"

    Абе, парче ти на колко стана тъчеш. Недей така. Или да си направя логичния извод, че Костов е ляв политик?!

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  50. 51 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2536 Неутрално

    [quote#50:"raining"]Или да си направя логичния извод, че Костов е ляв политик?![/quote]

    Всеки прави такива избори, каквито може!
    Освен Костов като десни се самоопределяха СДС, хората на Деди, Кунева, Яни Янев и разбира се Боце.
    Като сумираш цялата менажерия се получава, че с мандат на десни партии е управлявано 3 пъти, 1 път с мандат на ДПС(нали не са в групата на ПЕС в Европарламента) и едва сега има правителство с мандат на БСП - ФАКТ?
    Свободен си да си правиш всякакви изводи, но това са фактите - харесват ни или не!

    I Want To Believe
  51. 52 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Протестиращите се чудят с какво едно от друго по-незначително да се занимават.

    Един такъв закон няма да издържи и 1 един в Страсбург.

    Пък после ще се чудят и ще псуват, че държавата плаща и обезщетения на доносниците от ДС.

    В крайна сметка, изминаха вече 24 години. България има много по-наложителни проблеми да решава.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  52. 53 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    За да се случи лустрация, на референдума трябва да идат да гласуват 60% от гласувалите на предните избори.
    НАрода е докаран до просешка тояга(целенасочено) и съзнанието му е заето с идеята да си набави 20 лева повече, за да оцелее.На народа не му пука за ченгета и ДС.
    Срещу демократичния инструмент - референдум седи мрекобесното, ченгеджийско БК(С)П със 120 годишна история в интригантстване, сеенето на раздори и златен медал по задкулисие.Това е смазваща, смъртоносна машина,управлявала 75 години България. Срещу нея не се излиза с референдум, а с истински оръжия и бойни патрони.

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  53. 54 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1021 Весело

    [quote#52:"socialen"]Един такъв закон няма да издържи и 1 един в Страсбург.
    [/quote]
    въх не думай, другаря -социалист Понта как не се е сетил за таз' оопасност,преди няколко месеца тресна посевместна лустрация в Румъния.
    само в България видиш ли , според загрижените за хорските права комунета, лустрацията нямала да успее и нямала да издържи за пред Страсбург.
    тия пудри ходи ги ръси на Бузлуджа,там ше ти хванат дикиш.

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  54. 55 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    [quote#6:"GogoPG"]Можеше да бъдат написани и приети много сериозни и много полезни лустрационни закони в България... някога. Това "някога", боя се, отдавна отмина. [/quote]Никога не е късно за лустрация! ДС е още жива и продължават да определя съдбата на милиони българи.

  55. 56 Профил на gorid
    gorid
    Рейтинг: 541 Весело

    До коментар [#55] от "emils":

    Просвети ме... Не знаех,че чиновниците от Брюксел/Всичките/ са били агенти на ДС...

  56. 57 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2273 Неутрално

    лустрацията трябва да включва и изравняване на пенсиите на тези дето вземат сега максимума ,а нищо не са работили цял живот и са пенсионирани на по 40 ,да им се отнемат и да върнат сумите заграбени от пенсионния фонд ,ако трябва и с конфискация на цяло имущество ,защото това е масово явление ,партийци ,военни и милиционери дето не са внасяли адекватни вноски са с максимум пенсии от 30 години насам,а родителите ни с по 40-45 години стаж вземат по 145 лв -лустрация

  57. 58 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1245 Неутрално

    До коментар [#12] от "blame":За, за, хиляди пъти ЗА! Спасението на България минава през лустрация!!!"

    -Твърде късно,ми се види.Толкова много изразходвани усилия за нещо,което ще засегне много малко хора и то евентуално.Дечицата и внучетата им златни,които не ги лови закон за лустрация,отдавна са ни напъплили и погълнали.

  58. 59 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2644 Весело

    До коментар [#50] от "raining":

    "Или да си направя логичния извод, че Костов е ляв политик?! "

    Най-логичният извод е, че Костов не е политик. Той е случайно оказала се на гребена на вълната черна кутия, която впоследствие се оказа с достатъчно гъвкав и адаптиращ се аморфен пълнеж. Това му позволяваше дълго време да извършва глистообразни движения в променящата се порлитическа ситуация и да се задържа на повърхността.Но, както се казва, и най-мъдрият си е малко прост.
    Сега стигнахме до лаборатория...Лошо няма, много открития са били направени в лабораторни условия. Може топлата вода да е поредното такова чудо на иновациите.

  59. 60 Профил на radoslavivanov
    radoslavivanov
    Рейтинг: 489 Весело

    Поздравления за инициаторите на подписката !
    Явно не назначените политици на прехода, а хората ще поставят Важните въпроси за обществото ни .
    Въпросът "ЗА пълната лустрация" ще определи следващите 20-30 години .И няма да се вайкаме послед - "ама защо така стана" и "защо вместо да тичаме напред, ние още пълзим?" .
    Изцяло ЗА пълна лустрация!

  60. 61 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2644 Неутрално

    До коментар [#60] от "radoslavivanov":

    "Поздравления за инициаторите на подписката"

    Най-доброто и ефективно поздравление ще бъде, ако отидем и се подпишем. Иначе всичко ще остане само лозунги. Бих помолил тези, които по-активно участвуват в организацията на социалните мрежи, да въведат някакъв вид периодично напомняне от типа "Ти подписа ли се за люстрацията?".

  61. 62 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2644 Разстроено

    Извинявам се , "...за лустрацията".

  62. 63 Профил на ellli
    ellli
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#16] от "Георги":
    И последна да е тази стъпка пак добре!
    Отдавна тези престъпници трябваше да са обявени извън закона, а те на всичко отгоре и управляват! А ние на всичко отгоре продължаваме да плащаме данъци и дълг за да си изпълняват "социалните "обещания. До кога????????





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK