Президентът вероятно ще сезира следващата седмица Конституционния съд по казуса "Пеевски"

Президентът Росен Плевнелиев

© Анелия Николова

Президентът Росен Плевнелиев



Президентът Росен Плевнелиев ще сезира вероятно следващата седмица Конституционния съд по казуса "Пеевски". Това научи "Дневник" от източник от "Дондуков" 2.


Президентът със свое искане


Преди седмица Реформаторският блок внесе при държавния глава предложение за ново сезиране на Конституционния съд с искане да бъде обявено за противоконституционно оставането на Делян Пеевски в Народното събрание. Според Реформаторския блок парламентът няма правомощията да отмени свое решение, с което е назначен ръководител на държавна институция с мандат и изрично посочени основания за предсрочно прекратяване на мандата му, какъвто е случаят с Пеевски. Поради това не е налице прекратяване на мандата му като председател на ДАНС и той продължава да бъде в несъвместимост, смятат още от блока.




Държавният глава вероятно ще подготви свое искане до съда, което не е изключено да съдържа и други въпроси.


На 8 октомври Конституционният съд остави Делян Пеевски като депутат, след като конституционните съдии не се обединиха около решение по казуса. Съдиите в КС са 12 и за да вземат решение, трябва да има поне седем гласа, които да се произнесат еднакво. След няколкочасово заседание обаче те се разделиха, с което на практика искането дали Пеевски е бил в несъвместимост е било отхвърлено и той се връща като депутат в парламента.


Нова кампания срещу президента


Дни след внесеното искане до президента от Реформаторския блок, срещу държавния глава започна нова кампания в медиите, контролирани от Делян Пеевски и Цветан Василев. Нейн говорител стана Николай Бареков, който се готви за политическа кариера и имаше специални медийни изяви, за да обяви, че изпраща сигнал до главния прокурор за проверка на Плевнелиев за търговия с влияние и пране на пари. Бареков дори настоя президентът до няколко часа да си подаде оставката. Информации за имота на президента в Гърция и как е бил закупен (ТВ7 показа превод на документи, че е платен в брой) заляха медиите. Президентът на два пъти реагира, като първо заяви, че ще съди всеки, който разпространява клевети и лъжи за него, а на следващия ден на въпроси на журналисти каза  "Посочил съм имота в данъчната си декларация още през 2007 година, посочил съм приходите си, платил съм данъците си, декларирал съм имота пред Сметната палата. Това, което в момента се тиражира, са абсолютни лъжи". Той допълни, че е платил по банков път и има доказателства.


Кампания срещу президента имаше и в средата на юни, веднага след скандала с избора на Делян Пеевски за председател на ДАНС, когато президентът коментира, че изборът трябва да бъде преразгледан. Тогава той каза, че "председателят на ДАНС няма нищо общо с поетия пред мен и пред българския народ ангажимент за прозрачнос" и заяви, че кредитът му на доверие към правителството е изчерпан.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (191)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3846 Весело

    Чудесно. От решението на КС ще можем да разберем дали изборите са достатъчно наближили.... дотам се изчерпва полезността на този съд. Като ветропоказател.

    Доброто е заразно
  2. 2 Профил на ЧеГоБараш
    ЧеГоБараш
    Рейтинг: 508 Неутрално

    За пореден път адмирации за Президента!

  3. 3 Профил на Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Рейтинг: 581 Неутрално

    На шахматен език, имаме шах с Царя, с предложение за ...мат.

    Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?
  4. 4 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Президент Плевнелиев обезателно трябва да сезира КС по случая Пеевски.

    Tony
  5. 5 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2419 Неутрално

    Президента трябва да изпълни тази процедура ,защото е ясно ,че конституционния съд използва различни тълкования ,за да не бута статуквото ,но в случая ,няма как да се извърти и да използва доводите ,които използва при първото сезиране ,така ,че вероятността Пеевски да не е депутат е голяма ,но от друга точка ,това няма никакво значение ,защото държавата се тресе вече 4 месеца край интересите на една единствена личност ,а в същото време остри проблеми стоят непогледнати ,поредните български простотии

  6. 6 Профил на siegmund_freud
    siegmund_freud
    Рейтинг: 409 Любопитно

    Връща му го на Пеевски,задето неговите медии правят разследвания около офшорките и имотите на президента,нищо ново под слънцето.Явно войната между двата кръга тепърва отново ще се разгаря.

  7. 7 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2934 Неутрално

    Пеевски - АУТ! ДПС-БСП-Юруш-АУТ!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  8. 8 Профил на leko_uchuden
    leko_uchuden
    Рейтинг: 524 Неутрално

    евала ! достойна позиция! сега задкулисието ще почне да вие !

  9. 9 Профил на Conservative Future
    Conservative Future
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Това го казах, че трябва да стане още когато прочетох особеното мнение на конституционен съдия Цанка Цанкова. Тя е права - Свинчо не е никакъв депутат, че да се спори има ли несъвмостимост или не. Благодаря Ви, че за пореден път застанахте на страната на правовата държава и гражданското общество, господин Президент!

    Формулата за спасение на Европа и на България: християнство, патриотизъм, капитализъм. Другото е от лукавия.
  10. 10 Профил на leko_uchuden
    leko_uchuden
    Рейтинг: 524 Неутрално

    евала ! достойна позиция ! сега задкулисието ще почне да вие, очакваме още атаки срещу президента.

  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  12. 12 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Очаквам тонове кал по президента! В защита на кого?! - На Пеевски!!!

    chavo64
  13. 13 Профил на petark
    petark
    Рейтинг: 466 Неутрално

    браво на Плевнелиев! чакаме поредните залпове по тв7

  14. 14 Профил на Софиянец
    Софиянец
    Рейтинг: 595 Неутрално

    Браво на президента. В тази така тежка за страната ситуация добре, че имаме поне един държавник..Само си представете какво щеше да бъде ако президент беше Калфин..или някое друго червено протеже...

  15. 15 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2079 Неутрално

    Да го внесе . Но да внимана , да не се произнесат съдиите , че искането е недопустимо . Ще сложи още един минус в имиджа си . Иначе е добре - ще се престане да се дъвчи тази дъвка и протестантите ще мирясат. Може би .

  16. 16 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 617 Неутрално

    До коментар [#5] от "tur671":
    Депутат ли е Пеевски или не, може да ни каже само началника на Секретна секция в централата на ДАНС !!!...
    Конституционният съд е пределно неясен ...

  17. 17 Профил на tripleaaa
    tripleaaa
    Рейтинг: 581 Любопитно

    Ако искате и КС да даде тълкувание на:

    Чл.1 (2) Цялата държавна власт произтича от народа. Тя се осъществява от него непосредствено и чрез органите, предвидени в тази Конституция.

    моля ударете плюс.

    Агресивност, Арогантност, Аргументираност
  18. 18 Профил на vasco
    vasco
    Рейтинг: 1456 Неутрално

    Само така, бой по канчетата ! Плевнелиев трябва да играе много по-твърдо , според мен. Сгреши, че се опита да работи цивилизовано с политически главорези като Станишев , Местан, Сидеров и мафиотските кръгове зад тях. Медиите им му влизат с бутонките още от март, ясно беше какво го чака. По нашите земи диалогичното поведение и избягването на конфронтация се възприемат като слабост.

    "....а сенките раждат чудовища, нали, г-н Пеевски?"
  19. 19 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2079 Неутрално

    Попрочетох някой и друг пост. Не бравосвайте предварително президента . Каквото и да стане , той е една пощенска кутия . Без възможности за влияние . Молете се КС да промени по някакво причина първоначалното си мнение . Което ще бъде прецедент , доколкото знам. Тогава може да се усмихнете . Малко е вероятно , но ви пожелавам поне малко радост. Защото каквото и да е решението , отражението върху ситуацията в парламента ще бъде нулево . Кервана ще си върви .

  20. 20 Профил на georgi_val
    georgi_val
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Много правилно решение!
    А междувременно да заведе шумно дело срещу онуй от тв7.

  21. 21 Профил на Смърт на peterman! - Да живее "Икономедия"!
    Смърт на peterman! - Да живее "Икономедия"!
    Рейтинг: 636 Весело

    [quote#14:"Софиянец"]Само си представете какво щеше да бъде ако президент беше Калфин..или някое друго червено протеже... [/quote]
    Сега целта е "мъжът" Попова да замести Плевнелиев, а после комунягите ще "завземат" Централна поща, БНТ и БНР... И цялата власт ще бъде тяхна за още 70 години.

    Knocking on heaven's door
  22. 22 Профил на Сотир Методиев Пеевски
    Сотир Методиев Пеевски
    Рейтинг: 544 Неутрално

    "Държавният глава вероятно ще подготви свое искане до съда, което не е изключено да съдържа и други въпроси."

    Росене, ако си решил да стреляш, гледай да е в десетката!!!
    Успех!

    "ПОЛИТИЧЕСКИЯТ ЕЛИТ" в БГ - ПРЕСТЪПНИ ГРУПИРОВКИ, МАСКИРАНИ КАТО "ПАРТИИ"
  23. 23 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2079 Неутрално



    [quote#18:"vasco"]По нашите земи диалогичното поведение и избягването на конфронтация се възприемат като слабост. [/quote]Когато водиш диалог , който предлагаш като монолог и избягваш конфронтация , просто престават да ти обръщат внимание и престават да те зачитат като фактор.

  24. 24 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 456 Неутрално

    [quote#6:"siegmund_freud"]Връща му го на Пеевски,задето неговите медии правят разследвания около офшорките и имотите на президента[/quote]
    Какво му връща? Пеевски в момента не е нито депутат (не вярвам да влезе в залата на НС), нито е председател на ДАНС. Ще му го накриви един вид. Докато Плевнелиев има какво да губи...

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  25. 25 Профил на nekoj_ot_dale4e (дисидент za "Икономедиа" )
    nekoj_ot_dale4e (дисидент za "Икономедиа" )
    Рейтинг: 409 Весело

    [quote#20:"georgi_val"]А междувременно да заведе шумно дело срещу онуй от тв7[/quote]

    За кое по-точно? Да немаш в предвид за мангизите които е заработил докато е спал по паркинзите???

  26. 26 Профил на vasco
    vasco
    Рейтинг: 1456 Весело

    [quote#14:"Софиянец"]Само си представете какво щеше да бъде ако президент беше Калфин..или някое друго червено протеже...
    [/quote]
    Потрисам се като си го представя
    Ами хипотетичното служебно правителство, назначено от червеното протеже?! Пеевски сигурно щеше да е премиер!

    "....а сенките раждат чудовища, нали, г-н Пеевски?"
  27. 27
    Доналд Радев
    Рейтинг: 456 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  28. 28 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2079 Неутрално

    [quote#21:"peterman"]И цялата власт ще бъде тяхна за още 70 години. [/quote]
    Ами тя , властта не е боклук , че да се въргаля на улицата . Нали и други я вземаха , що не я задържаха " Слаби са им ръчичките . Които ,разбира се , се командват от Главата .

  29. 29 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2079 Неутрално

    До коментар [#22] от "mlu666":

    Голям стрелец - с топ по врабците .

  30. 30 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 456 Неутрално

    Според Реформаторския блок парламентът няма правомощията да отмени свое решение, с което е назначен ръководител на държавна институция с мандат и изрично посочени основания за предсрочно прекратяване на мандата му, какъвто е случаят с Пеевски. Поради това не е налице прекратяване на мандата му като председател на ДАНС...
    ----
    Ха, ха.. РФ май искат да му изпишат вежди и да принудят Писанчев да се оттегли в полза на Пеевски...

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  31. 31 Профил на Смърт на peterman! - Да живее "Икономедия"!
    Смърт на peterman! - Да живее "Икономедия"!
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#24:"geo_19"]Какво му връща? [/quote]
    Донякъде си прав. Но от друга страна, ТРЯБВА непрекъснато да се чука по червеното яйце КС, от което след време може да се излюпи дракон.

    Knocking on heaven's door
  32. 32 Профил на vasco
    vasco
    Рейтинг: 1456 Неутрално

    [quote#24:"geo_19"]Докато Плевнелиев има какво да губи... [/quote]
    Няма какво да губи. Ако не отвърне на ударите, ще го натикат в ъгъла, ще го дискредитират и унижат и ще трябва да бъде само фикус до края на мандата си. И без това няма много правомощия, репутацията му е всичко - тя кара хората да се заслушат. Не може да си позволи да изглежда слаб в очите на публиката.

    "....а сенките раждат чудовища, нали, г-н Пеевски?"
  33. 33 Профил на Лукс  на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Лукс на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Рейтинг: 696 Неутрално

    [quote#2:"poluivanov"]За пореден път адмирации за Президента! [/quote]
    И на тези, които му предложиха това!

  34. 34 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2079 Неутрално

    [quote#17:"tripleaaa"]

    Ако искате и КС да даде тълкувание на:

    Чл.1 (2) Цялата държавна власт произтича от народа. Тя се осъществява от него непосредствено и чрез органите, предвидени в тази Конституция.

    моля ударете плюс. [/quote]
    Ако беше посочил Ал 3 щеше де е по точно . Макар че за случая би ли пояснил какво е връзката на посочения член с КС?

  35. 35 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2079 Неутрално

    До коментар [#32] от "vasco":

    Ами всичко това вече се е случило . Президента е включен в режим на обяснения . От които съвсем няма да му е лесно да се измъкне .

  36. 36 Профил на vasco
    vasco
    Рейтинг: 1456 Неутрално

    [quote#27:"geo_19"]Президентът олицетворява единството на нацията. то е видно, че такова еинство няма.. ама ти май подстрекаваш президента да задълбочи разединението? [/quote]
    Зависи как разбираш "единството", а това че президента разединил нацията е тъпо пропагандно клише. Беше си разединена нацията много преди Плевнелиев да застъпи на пост.
    Трябва ли да си мълчи , когато се вършат свинщини? Напротив, според мен , много по-рано трябваше да се изрепчи, още като беше министър. Не реагираш ли навреме, проблема се задълбочава. Така ги виждам нещата.

    "....а сенките раждат чудовища, нали, г-н Пеевски?"
  37. 37 Профил на Koba Stalin
    Koba Stalin
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    [quote#5:"tur671"]вероятността Пеевски да не е депутат е голяма ,но от друга точка ,това няма никакво значение[/quote]

    Братчед, и за какво е целият зор, тогава? Сигурен съм ,че и Орешарски ще подаде оставка, когато вече няма "никакво значение".

    /не се чете/
  38. 38 Профил на Смърт на peterman! - Да живее "Икономедия"!
    Смърт на peterman! - Да живее "Икономедия"!
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#0:"статията"]Държавният глава вероятно ще подготви свое искане до съда, което не е изключено да съдържа и други въпроси.[/quote]
    А, дано! Глупост е да се настоява, че Пеевски все още е шеф на ДАНС! Все повече става ясно, че чрез него някой се опитва да насочва гнева народен в неправилната посока, да показва колко дълбоко невярно е твърдението, че народът е справедлив. Вижте само какво ни казват чрез т.н."писмо" - "вие завиждате на един млад и преуспял човек и затова се бунтувате"... От друга страна, протестите постигнаха победа - "Пеевски" стана нарицателно на корупция, олигархия, некадърност, политически чадър и на обръчовидното ДПС (голямо, кръгло, отвътре празно). Затова утре ВСС няма да може да го възстанови на старата длъжност тихомълком. Само това да е - стига!

    Knocking on heaven's door
  39. 39 Профил на vasco
    vasco
    Рейтинг: 1456 Неутрално

    До коментар [#35] от "papyre":

    Да. Няма как хем да не се обяснява на плужеци като Бареков, хем да опровергава своевременно всяко съмнение в изрядността си. А ония ще продължат да вадят голословни обвинения, независимо колко доказателства срещу тях им се представят.

    "....а сенките раждат чудовища, нали, г-н Пеевски?"
  40. 40 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 456 Неутрално

    [quote#36:"vasco"]Трябва ли да си мълчи , когато се вършат свинщини?[/quote]
    Корекцията на Дянковия бюджет наричаш "свнщина"?

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  41. 41 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2079 Неутрално

    [quote#39:"vasco"]А ония ще продължат да вадят голословни обвинения, независимо колко доказателства срещу тях им се представят
    Би било така , ако и президента покаже доказателства . Голословието не върши работа , когато е взаимно .

  42. 42 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 456 Неутрално

    [quote#32:"vasco"]Няма какво да губи. Ако не отвърне на ударите, ще го натикат в ъгъла, ще го дискредитират и унижат и ще трябва да бъде само фикус до края на мандата си.[/quote]
    Има си приказка: Ако се бориш с прасето в калта ти ще заприличаш на прасе... Най-глупавото е Плевнелиев да води граждански искове от позицията си на президент.
    Просто трябваше да даде за публикация факсимилетата на преводните банкови нареждания с които да докаже, че е платил по банков път имата си. Но не го прави. Сигурно има смущаващи моменти.

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  43. 43 Профил на Смърт на peterman! - Да живее "Икономедия"!
    Смърт на peterman! - Да живее "Икономедия"!
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#42:"geo_19"]Най-глупавото е Плевнелиев да води граждански искове от позицията си на президент. [/quote]
    Точно така е! Съгласен съм.

    Knocking on heaven's door
  44. 44 Профил на Смърт на peterman! - Да живее "Икономедия"!
    Смърт на peterman! - Да живее "Икономедия"!
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#42:"geo_19"]Просто трябваше да даде за публикация факсимилетата на преводните банкови нареждания [/quote]
    Не е длъжен да се оправдава публично за нищо. Доказателства се представят пред съд, а ТВ7 не е трибунал, на какъвто се опитва да прилича, предоставяйки клеветите си като "истина от последна инстанция".

    Knocking on heaven's door
  45. 45 Профил на Koba Stalin
    Koba Stalin
    Рейтинг: 1441 Весело

    [quote#42:"geo_19"]трябваше да даде за публикация факсимилетата на преводните банкови нареждания с които да докаже, че е платил по банков път имата си. Но не го прави. Сигурно има смущаващи моменти.[/quote]

    Братчед, във всеки един бизнес има "смущаващи" моменти.

    /не се чете/
  46. 46 Профил на Смърт на peterman! - Да живее "Икономедия"!
    Смърт на peterman! - Да живее "Икономедия"!
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#45:"Тони Шнайдера"]във всеки един бизнес има "смущаващи" моменти. [/quote]
    Така ми казваше навремето един богат човек бизнесмен, един от първите, които тръгна да инвестира в България - "запомнете, че в бизнеса "ангели" няма, а "експерт" може да е само Господ."

    Knocking on heaven's door
  47. 47 Профил на robespier
    robespier
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Ако президента може да докаже твърденията си,трябва веднага да предяви иск!Останалото е "мижи да те лажем"

  48. 48 Профил на acd30520326
    acd30520326
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Президентът трябва да действа по-бързо, по-смело и хладнокръвно срещу безобразията на наглите комуноиди!
    И без илюзии!

    "Ти какво пожертва, за да има и утре България?" ИЛИЯ МИНЕВ
  49. 49 Профил на Чърчил
    Чърчил
    Рейтинг: 1623 Неутрално

    До коментар [#4] от "Free person"
    Съгласен ! Но какво ще кажеш за номинацията на г-н Велчев за член на КС от квотата на президента.Това като една дребна подробност ли да го смятам.Имайки пред вид как гласува тази БЕЗличност (такъв бе и като главен прокурор) по делото Пеевски.

    ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНО
  50. 50 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1289 Неутрално

    То е ясно защо е омаскаряван от медиите на мафията Плевнелиев

  51. 51 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3996 Неутрално

    Държавният глава вероятно ще подготви свое искане до съда, което не е изключено да съдържа и други въпроси.
    е тука е ключа. следващия номер мотика ?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  52. 52 Профил на Koba Stalin
    Koba Stalin
    Рейтинг: 1441 Весело

    [quote#46:"peterman"] "запомнете, че в бизнеса "ангели" няма[/quote]

    Много правилно ти е казал човекът. И основната причина е, че на "пазара" се конкурираш с всякаква порода, безогледни мошеници. Има критични моменти, в които си принуден да направиш и ти като тях - къс пас "встрани", за да избегнеш фалита. Ако искаш да си изцяло чист, по-добре е да зарежеш биснеса и да станеш член на някое църковно настоятелство. Но и това не е решение - току виж цъфнал Цветан Василев с молба, да го принтирате на някоя от стените в храма.

    /не се чете/
  53. 53 Профил на Koba Stalin
    Koba Stalin
    Рейтинг: 1441 Весело

    [quote#49:"Чърчил"]какво ще кажеш за номинацията на г-н Велчев за член на КС от квотата на президента.[/quote]

    Братчед, ами той и Цацаров се "разля" в стола на Главния прокурор, с любезното съдействие на ГЕРБ.

    /не се чете/
  54. 54 Профил на Ivan Donchev
    Ivan Donchev
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Г-н Президент, подкрепям Ви абсолютно и безусловно!!!

  55. 55 Профил на Смърт на peterman! - Да живее "Икономедия"!
    Смърт на peterman! - Да живее "Икономедия"!
    Рейтинг: 636 Весело

    [quote#52:"Тони Шнайдера"]Но и това не е решение - току виж цъфнал Цветан Василев с молба, да го принтирате на някоя от стените в храма. [/quote]
    Хахаха! Разлях си питието от смях!

    Knocking on heaven's door
  56. 56 Профил на vasco
    vasco
    Рейтинг: 1456 Весело

    [quote#53:"Тони Шнайдера"]Братчед, ами той и Цацаров се "разля" в стола на Главния прокурор, с любезното съдействие на ГЕРБ. [/quote]
    А така, припомняй им от време на време, че герберите имат една удобна избирателна амнезия...също както идола им.

    "....а сенките раждат чудовища, нали, г-н Пеевски?"
  57. 57 Профил на Васил Дакев
    Васил Дакев
    Рейтинг: 710 Неутрално

    Българския президент с всеки изминал ден буквално се срива,слиза все по-ниско и по-ниско. А има толкова проблеми,които България трябва да решава! И най-несъществения,най-маловажния е проблема " Пеевски" .Дали българския президент не прави опит да отклони вниманието на българското общество от самия себе и и от батака с имотите,в който той затъна. За обикновения българин е без особено значение въпросите,свързани с платени данъци ,плащане или не плащане кеш за една сделка,офшорни фирми и други подобни.За обикновения българин е от значение двореца на българското черноморие на стойност милион лв.,двореца на гръцкия остров на стойност над милион лв.,налични пари в банки според декларацията му от миналата година в размер над милион лв. И това имущество притежава човек,за който няма данни да е получил нито той,нито баща му прословутите куфарчета с пари от бившето Политбюро,с което новите демократи толкова години вече залъгват българите.А президента се занимава с казуса "Пеевски ".С този казус ли той ще сваля правителството на Орешарски,което той заяви ,че не подкрепя? Или със заявената си открита подкрепа на "младите,красивите и умните" по софиййските улици,които вече останаха стотина.Парламента продължава да работи,ГЕРБ полагат неистови усилия да го срине,правителството е в отговорен етап за формирани на бюджета за следващата година,финализира се работата по новия изборен кодекс,нахлуват бежанци от къде ли не,идва зимата,а българския президент занимава електората с казуса "Пеевски" !!!! Както казваше някога дядо ми :"За главата си му е!"

  58. 58 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 456 Неутрално

    [quote#44:"peterman"]Не е длъжен да се оправдава публично за нищо. Доказателства се представят пред съд, а ТВ7 не е трибунал,[/quote]
    Е, можеше да остави да "изтекат" тези факсимилета...

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  59. 59 Профил на Смърт на peterman! - Да живее "Икономедия"!
    Смърт на peterman! - Да живее "Икономедия"!
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#53:"Тони Шнайдера"]Братчед, ами той и Цацаров се "разля" в стола на Главния прокурор, с любезното съдействие на ГЕРБ. [/quote]
    Абсолютно вярно! Обаче има нещо гнило в Дания... Според мен, Велчев бе отстранен чрез повишение (тиха и синекурна длъжност), а Цацаров беше пробутан на негово място от същите хора, които спретнаха костинбродската акция. Наивно от страна на Борисов, безспорно!

    Knocking on heaven's door
  60. 60 Профил на vasco
    vasco
    Рейтинг: 1456 Неутрално

    [quote#58:"geo_19"]Е, можеше да остави да "изтекат" тези факсимилета...

    [/quote]
    Дано си пази бумагите...от 2007 г.

    "....а сенките раждат чудовища, нали, г-н Пеевски?"
  61. 61 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1426 Неутрално

    Президента ни прави всичко което е необходимо.Незнам защо протестират и против него всяка вечер.

  62. 62 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3996 Неутрално

    До коментар [#58] от "geo_19":
    да де , и народа матриал

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  63. 63 Профил на vasco
    vasco
    Рейтинг: 1456 Весело

    [quote#61:"xalikarans"]Незнам защо протестират и против него всяка вечер.
    [/quote]
    А, тия от контрапротеста ли? И те не знаят

    "....а сенките раждат чудовища, нали, г-н Пеевски?"
  64. 64 Профил на spokoen
    spokoen
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Президента да изкара платежното за къщата си, щото един от двамата мощно лъже.

  65. 65 Профил на Koba Stalin
    Koba Stalin
    Рейтинг: 1441 Весело

    [quote#59:"peterman"] Според мен, Велчев бе отстранен чрез повишение ...Цацаров беше пробутан на негово място от същите хора, които спретнаха костинбродската акция. Наивно от страна на Борисов, безспорно![/quote]

    По-скоро, на Велчев му "изтече" мандата и Плевнелиев се надяваше на неговата подкрепа в КС. За Цацаров си прав. Анализирайки и двата случая, може да заявим следното.
    1. От всеки Велчев, Щирлиц не става.
    2. Ако Щирлиц действаше като Цацаров, Третият райх щеше да е спечелил войната.

    /не се чете/
  66. 66 Профил на glatzial
    glatzial
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#6] от "siegmund_freud":
    Ако под правят имаш предвид измислят си съвсем точен.

  67. 67 Профил на Смърт на peterman! - Да живее "Икономедия"!
    Смърт на peterman! - Да живее "Икономедия"!
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#65:"Тони Шнайдера"]По-скоро, на Велчев му "изтече" мандата[/quote]
    Изтичаше след изборите тази година, но явно сценаристите не са били сигурни, че БСП ще има мнозинство в НС, за да си посочи нов главен прокурор. Цяла пиеса може да се напише по този сюжет. Той си беше послушко и безгласна буква, верен на Първанов и (още по-лошо!) добре работещ с Борисов ... Според мен, държан в подчинение с някакъв компромат от тези, които го избраха през 2006.

    Knocking on heaven's door
  68. 68 Профил на Koba Stalin
    Koba Stalin
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#67] от "peterman":

    Сигурно си прав, не съм запознат в детайли с въпроса. Колкото до това, че е бил "държан" в подчинение - ами то други няма в голямата политика, братчед. Всички са юнаци с "картонени" мечове.

    /не се чете/
  69. 69
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  70. 70 Профил на dakl
    dakl
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Т.нар. реформаторски блок е чист необолшевишки блок и действува по болшевистки на политическата сцена в България. Политика , която гарантира че отново няма да имат представителство в парламента даже и с помоща на г-н държавния глава!

  71. 71
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  72. 72
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  73. 73 Профил на Стенли1
    Стенли1
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#2] от "poluivanov":Е за какво му ръкопляскаш? За това че е от левски, а не от цска? С какво се различава едната групировка от другата? Вероятно с това, че ти се отчита засега! С какво т.н. президент се отличава от Пеевски? Бил си декларирал тази къща, а онзи не. Ами другите къщи, пари, акции, връзки? Ами как така сравнително млад човек, като т.н. президент забогатява толкова стремително, без да е наследил от богати родители? Иначе има добре построена защитна линия, но и Мамин син нищо незаконно не е направил. Освен, че не е от левски! Оставете двете групировки без внимание, независимо какво тиражират в своите медии! Те от това се хранят! В момента в който не обръщаме внимание (модерно казано игнор) и на едните и на другите, медиите по необходимост ще започнат да търсят. И тогава имаме шанса да попаднем на нещо истинско! А дано, ама както е казал Манго надали! Ще родим решението, но няма да е просто. И без НПО-та!

  74. 74 Профил на Urkobozambo
    Urkobozambo
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Президентът вероятно ще сезира следващата седмица Конституционния съд по казуса "Пеевски"...

    - Мафиотите , от БСП и ДПС,..
    впрегнати, за спасяването на .. толума.

    urkobozambo
  75. 75 Профил на balkantourist
    balkantourist
    Рейтинг: 858 Неутрално

    Пожелавам успех, но се съмнявам, имайки предвид последното решение на КС.

  76. 76 Профил на nando
    nando
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#57] от "molesan2":

    Ави човече ти на кой свят живееш или какви розови сънища сънуваш. Най-важният въпрос, КАЗУСЪТ НА КАЗУСИТЕ е каква ще бъде съдбата на Пеевски в този парламент и в политическия живот! ДАли със ЗАКОН може да бъде бита една мутра или не може! От действията на политиците и институциите по този въпрос се решава БЪДЕЩЕТО ни!

  77. 77 Профил на adenauer
    adenauer
    Рейтинг: 581 Гневно

    До коментар [#22] от "mlu666":

    Аз ще добавя ,че изстрел в десетката пастирката можеше да направи в мандата на служебното правителство,но той стреля в тъмното.В този момент си пролича ,че този комсомолец не може да надскочи ръста си и комунистическия си произход и продължи статуквото на грабеж в полза на агенти и комуняги.А можеше да промени от корен положението в държавата и да извърши хирургическата операция на обществото и смяна на политическата система.А много знайковците да си говорят ,че президента нямал власт.Само правото му да се появява по телевизията и говои във всеки един момент на денонощието е огромна власт.Аз говорих по този въпрос когато му беше времето.Тази безлична личност можеше да бъде надежда на целия народ за смяна на комунистическата система у нас,но той нямаше смелостта на Дубчек,Имре Наги,един Гомулка да не говорим за гения Й.Б.Тито портретите на който са постоянно присъствие на президентите на която и да е Република от бивша Югославия.Но за всичко това трябват политически знания ,опит,решителност и най-вече здраво дупе.Тези качества не е проявил нито един български комунист и нито един не се издигна до нивото на средно европейския комунист.Както казва Р.Ралин 7 мил.Угундури и Чукондури.Друг наш мислител и поет пък се изразил "право в десетката" :Не народ ,а мърша,туй ще да кажа и свърша.

  78. 78 Профил на nando
    nando
    Рейтинг: 581 Неутрално

    [quote#45:"Тони Шнайдера"]Братчед, във всеки един бизнес има "смущаващи" моменти. [/quote]

    Това са абсолютни митове. Аз познавам поне няколко човека, които имат отличен стандарт на живот и мога да кажа ТОЧНО КАК им идват парите и възможностите. Това че в България е пълно с мутри и мафиоти, които точат държавата и рекетират отделни фирми е факт, който е оценка за уменията на МВР, прокурорите, а не за бизнеса. И отделно - логично е политиците да общуват с контабандисти и престъпници, а не с редовните бизнесмени, просто защото едните говорят за работа, а другите за далавери! Е познай с кой иска да си говори депутатът Пеевски и жената на Станишев?!

  79. 79 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4850 Неутрално

    До коментар [#21] от "peterman":

    Ми щом като хванахте вяра на Костинбродските бюлетини така ще бъде. Тази вечер в лице с лице всички вкупом обвиняват ГЕРБ за сегашното състояние на държавата ни. Като че ли криза при управлението на ГЕРБ е нямало, като че ли тройната не остави 850 млн.лв дупка в бюджета и на туй отгоре намали фискалния резерв с четири милиарда лева и го направи от 12 млрд. лв. на 8 млрд.лв.
    И още като че ли пак тази тройна коалиция не остави няразплатени 750 млн.лв. към бизнеса.
    Да спомена ли и за 350 то млн.лв които Герб трябваше да плати за поръчаната от БСП в края на мандата си експертиза на Белене.
    Да спомена ли и за преизчисляването на пенсиите през Октомври 2008г така че ГЕРБ трябваше вече да плаща увеличените пенсии и колоко колко други неща има с които БСП, да точно стратезите на БСП направиха така че ГЕРБ ще не ще да изкара такъв мандат.

  80. 80 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2793 Неутрално

    Поздравления за Плевнелиев!
    Каквито и критики да има към него, нека си спомним за онези времена, когато едно "момченце с лимбичка" се изцепИ срещу собственото си правителство.

    I Want To Believe
  81. 81 Профил на Граф  фон Пърчевич
    Граф фон Пърчевич
    Рейтинг: 466 Разстроено

    До коментар [#8] от "leko_uchuden": По -добре да му бъде намерена жена! Аман от изпълнения на мокър пясък.

    След пет пълни мандата на НС България ще прилича на пакистанска провинция.
  82. 82 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 1285 Неутрално

    До коментар [#13] от "petark":

    Те залповете вече са факт. Атаките на медиите на свинката целят точно това - да поставят президента в зависимост, така че да се откаже да сезира "конституционния" съд.

  83. 83 Профил на Граф  фон Пърчевич
    Граф фон Пърчевич
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Президента да свика КНС за бежанците, а да не се занимава с Пеевски!

    След пет пълни мандата на НС България ще прилича на пакистанска провинция.
  84. 84 Профил на adenauer
    adenauer
    Рейтинг: 581 Любопитно

    Комунягите наложиха цензура чрез технически похвати.

  85. 85 Профил на Смърт на peterman! - Да живее "Икономедия"!
    Смърт на peterman! - Да живее "Икономедия"!
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#79:"сидер"]Ми щом като хванахте вяра на Костинбродските бюлетини така ще бъде[/quote]
    Ти или се шегуваш или нищо не си разбрал. Кой е "хванал вяра"?
    Аз ли?! Вземи прочети какво съм писал от самото начало и ще разбереш, че сме на едно и също мнение. Не бързай да хвърляш вината на "гъбарите" върху всеки, който ти покаже резултата от преврата. Много ми заприлича на преторианците на Костов, сидере! Чел-недочел и айде - лични обиди!

    Knocking on heaven's door
  86. 86 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 456 Неутрално

    [quote#78:"nando"]Това са абсолютни митове. Аз познавам поне няколко човека, които имат отличен стандарт на живот и мога да кажа ТОЧНО КАК им идват парите и възможностите. [/quote]
    Ама ще имат моменти от личния живот, които не биха желали да станат достояние на жълтата преса? Било незаконно дете 9 плод от младостта.. било практикуването на садо-маздо практики в настоящия си живот с разни проститутки...

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  87. 87 Профил на zaza
    zaza
    Рейтинг: 574 Любопитно

    До коментар [#5] от "tur671":

    Тук вече КС не може да не се произнесе, че решението на парламента ще е противоконституционно. Въпросът ще е много добре зададен, защото ако има такъв прецедент, то по същия начин може да се отменя и назначаване на конституционни съдии! Т.е. утре парламентът може да реши да отмени решение за назначаване на съдии взето при предния парламент, а и при настоящия и т.н.

    Няма по-глух от този, който не иска да чуе и по-сляп от този, който не иска да види!
  88. 88 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4850 Неутрално

    До коментар [#85] от "peterman":

    Извинявай, че те използвах като катапулт, но нямаше подобно на твоето изказване, не го вземай лично. Обърни внимание, че съм наблегнал на днешното предаване лице с лице, където всички вкупом обвиняваха ГЕРБ за сегашното състояние на нещата.
    Пак моля за извинение.

  89. 89 Профил на sqrt
    sqrt
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Назначения за президент Плевню се чуди как да отвлече вниманието от собствените си далавери... само дето дебелата свиня не е президент и все тая дали е или не е депутат, а за Плевню съвсем не е така. Но така или иначе и двамата са просто поставени лица и дребни мошеници така че все тая...

  90. 90 Профил на Борис  Тодоров
    Борис Тодоров
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Вместо да свика кСНС по най-важния въпрос за страната в момента-бежанците,Асенов взема страна в битката Прокопиев срещу КТБ,Асенов отново доказва,че е зависим и поставен на поста си в услуга на едно олигархично лоби.Асенов щом си невинен покажи документите.Воя на платените ти подръжници и медий няма да те спаси от правосъдието.Народа иска да знае,как може един дребен,шмекер,партийно чадо и безпринципен "мъж" да говори за морал,откритост и национално единение

    България над всичко!
  91. 91 Профил на Смърт на peterman! - Да живее "Икономедия"!
    Смърт на peterman! - Да живее "Икономедия"!
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#88:"сидер"]Обърни внимание, че съм наблегнал на днешното предаване лице с лице [/quote]
    Всичко е наред. Това предаване не го гледам. Ококорената очиларка си е комунистка отвсякъде - "гадюка с высшим образованием"!

    Knocking on heaven's door
  92. 92 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1005 Неутрално

    Пеевски най -вероятно няма да стъпи в това народно събрание ,(както е правил и в предишните където е бил депутат ) ,но за него изглежда е много важен самия статут на "народен представител" - за това е и тия антиконституционното решение на съда който уж трябва да тълкува конституцията , а и истеричните напъни на всички от новата тройна коалиция да защитят "другарчето" си .

  93. 93 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4782 Гневно

    Дори БНТ, която по закон би трябвало да бъде независима от партийно влияние, подхожда субективно.
    С какво право Бойко Василев от "Панорама" задава толкова подвеждащи въпроси.
    Токущо той попита представител на ГЕРБ дали биха защитили Плевнелиев, след като те били го избрали за порезидент.
    Нека напомня на този самозабравил се журналист, че нашият президент Росен Плевнелиев не е избран от ГЕРБ, а от целия български народ.
    Факт, който го прави с много по-силни позиции от всеки един партийно избран депутат.
    Субективно (партийно) подхождащи журналисти не трябва да работят в БНТ.
    Да използвам случая да попитам ръководството на БНТ. Колко пъти в тази НАЦИОНАЛНА и НЕЗАВИСИМА телевизия са давали думата на лидери от Пеформаторския блок и колко пъти са давали думата на управляващите?
    И всичкото това при положение, че управляващите имат на разположение още няколко медии тяхна лична собственост.
    Така ли управляващите разбират свободата на словото и равнопоставеността на всички политически партии и организации в нашата ужевропейска държава!?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  94. 94 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1633 Весело

    [quote#15:"papyre"]Иначе е добре - ще се престане да се дъвчи тази дъвка и протестантите ще мирясат. Може би .[/quote]
    Тц,няма да мирясаме докато гадничата дъвка "всички са маскари"надува миризливи балони дезинформация.Плевнелиев е Президент,а успелия 33-годишен е мехур от заръки и лъжи.

  95. 95 Профил на fiona
    fiona
    Рейтинг: 428 Неутрално

    До коментар [#11] от "Ламинат Латексов":

    В нормалните държави човек е НЕВИНЕН до доказване на противното. Само комунистите успяха да изкривят юридическите принципи така, че обвиненият да се защитава без някой да е доказал вината му. Но това време е в миналото, макар че тъмните кръгове от това минало все още имат сили.

    fff
  96. 96 Профил на Смърт на peterman! - Да живее "Икономедия"!
    Смърт на peterman! - Да живее "Икономедия"!
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#93:"Храбър"]С какво право Бойко Василев от "Панорама" задава толкова подвеждащи въпроси. [/quote]
    Ти не разбра ли, че са го освободили от директорски пост заради въпроса "кой" към Орешарски. Духнали са му под опашката.

    Knocking on heaven's door
  97. 97 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 456 Неутрално

    [quote#93:"Храбър"]Нека напомня на този самозабравил се журналист, че нашият президент Росен Плевнелиев не е избран от ГЕРБ, а от целия български народ. [/quote]
    Тиквоний каза, че и магаре да предложи за президент и него ще изберат... Всъщност даржим благодарност на Алексей Петров, който пресече пътя ня Цветан Цветанов към президентския пост (като го разконспириа с 6-те апартамента). Чак не ми се мисли ако Цвъчко беше станал президент... Пък Плевнелиев... безобиден будала...

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  98. 98
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  99. 99 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Весело

    Аз предлагам, както има всяка седмица вот на недоверие към правителството, така да има и всяка седмица сезиране на КС против Пеевски.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  100. 100 Профил на Смърт на peterman! - Да живее "Икономедия"!
    Смърт на peterman! - Да живее "Икономедия"!
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#97:"geo_19"]Всъщност даржим благодарност на Алексей Петров, който пресече пътя ня Цветан Цветанов към президентския пост (като го разконспириа с 6-те апартамента). [/quote]
    Не се чувате какво говорите, ей! Спирка нямате с тая омраза! Ходете да му целувате ръка на Алексей Петров! До там паднете, а после разправяйте, че сте интелигентна опозиция! Вие сте рупори на комунягите още отсега!

    Knocking on heaven's door




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK