Окупацията в СУ продължава трети ден

Студенти окупираха зала на Софийския университет с искане за оставка

© Велко Ангелов, Капитал

Студенти окупираха зала на Софийския университет с искане за оставка



Окупацията на най-голямата аудитория в Софийския университет "Св. Климент Охридски" продължава за трети ден. Предварително беше предвидено студентите да останат до петък, като за 18 ч. днес е предвидена втора общостудентска среща, на която да се обсъдят следващите действия.


За днес те са поканили председателят на Конституционния съд (КС) Димитър Токушев, пред който в сряда изчетоха декларацията си, а той се обърна и си тръгна, за да поговорят с него и да му зададат въпроси. Не е известно, дали той се е съгласил да се появи.


Вчера окупацията се разрастна и обхвана още два факултета - журналистическия и по математика, като преподаватели от Философския факултет започнаха подписка за подкрепа на действията на студентите.




В социалната мрежа "Фейсбук" за днес е организирана и среща на журналисти завършили Факултета по журналистика,  с която да се солидализират със студентите, които вчера окупираха най-голямата зала там.


"Всички заедно ще попитаме "Кой?", защото онези малки смели хора там вярват, че въпросите им са важни, въпреки, че цялата държавна машина и придворните й медии, се опитват да им обяснят, че няма никакво значение не само кой, но и защо", се призовава в социалната мрежа.


Две вечери протестът срещу правителството също стига до под прозорците на 272-ра аудитория в знак на солидарност с исканията на младите хора. В четвъртък Реформаторския блок също организира протест срещу удължаването на мораториума за забрана продажбата на земя на чужденци.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (177)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1103 Неутрално

    Браво колеги!
    Само Вие може да свалите това правителство!
    България е с Вас!

    Машини прости, народ неук.
  2. 2 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1423 Неутрално

    Побъркаха децата.Вместо да си гледат науките...това никъде го няма.По света стачкуват студенти само за когато имат проблеми с таксите си.

  3. 3 Профил на Чърчил
    Чърчил
    Рейтинг: 647 Неутрално

    С Вас сме! А въпросите към председателя на КС техен колега( обръщение в тези среди),нееднозначно говори че правосъдието е в КОМА.

    ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНО
  4. 4 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Айдеееее, ново 20. Не е ясно какво искат, ама да ги дават по телевизията. Ей, как не ви омръзна бе?!
    Искат те промяна. Ми нали те са промяната.

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  5. 5 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2336 Неутрално

    Вчера гледах и слушах "лекцията на Калин Янакиев пред тях.голямачаст от въпросите след това подсказват защо реакцията им е толкова закъсняла.

    коментар [#2] от "xalikarans":По света стачкуват студенти само за когато имат проблеми с таксите си.

    Е това е по света, тук се учат на политика от пеленачета, да протестират, да "валсуват", да не спазват закона и да нарушават правата на другите, несъгласни с тях!

  6. 6 Профил на Аvеree
    Аvеree
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Добре де, какво му пречи на Димитър Токушев да се срещне със студентите и да си поговорят?
    Ако не иска да им отиде на крака
    (разбирам го!), да направят скайп връзка.

  7. 7 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 918 Весело

    До коментар [#1] от "Zizu":

    Надай се, най-много да им изтеглят ушетата и да ги изцибат от университета за дребно хулиганство....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  8. 8 Профил на Чърчил
    Чърчил
    Рейтинг: 647 Неутрално

    [quote#2:"xalikarans"]По света стачкуват студенти само за когато имат проблеми с таксите си.[/quote]Студентските вълненията във Франция 1968 г. опровергават това ти твърдение .Е демокрацията ни е в годините 1968 !Жалко!

    ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНО
  9. 9 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Не всички обаче са такива!

    Интервюираха студенти, които смятат, че Алма Матер не е мястото за такива акции.

    Явно, че има и разумни м/у тях, които гледат обективно на нещата, и това ме кара да мисля, че имаме бъдеще.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  10. 10 Профил на drachan
    drachan
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Правилно, трябва промяна 52 университета за бедната ни държава са много, "куцо и сакато" е станало студент.

  11. 11 Профил на патиуанчо
    патиуанчо
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#9] от "socialen":

    Най-разумни са тия, които не са там изобщо. А не са там, защото виждат, че гьонсуратлъка по върховете на държавата им е обезмислил бъдещето отдавна.

    ден година храни.
  12. 12 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#2] от "xalikarans":

    Това не са деца, а големи хора, които напълно осъзнават, какво вършат!

    В техните действия няма нищо спонтанно, а напротив. Идеализъм в техните действия аз не вижда. Както и ползата за обществото от това е нулева.

    Те се борят да сменят едни либерали с други либерали и с либертарианци, които не успяха да влезнат в НС.

    Това са наши, софиански работи, които нямат нищо общо с останалата част на страната.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  13. 13 Профил на peron
    peron
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#5] от "batzdravo":

    Айде бе! В другите държави не са толкова материалисти студентите, че да мислят само за такси. Навсякъде студентите показват социална и политическа позиция по някой въпрос, чрез протести. В Мексико 2005г., затвориха всички университета, за да протестират срещу нарко картелите и ширещатата се война. Френските студенти през 1968г. стигнаха дотам да свалят най-достолепния президент в историята на Франция, а именно героя от ВСВ Шарл де Гол.
    А пък в една песен на групата Систем оф а Даун се визират много добре събитията от 1989г. в Китай - "Защо децата са на площад Тянанъм? Едва ли причината да са там е, че е модерно".

  14. 14 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3982 Неутрално

    [quote#7:"boby1945"]Надай се, най-много да им изтеглят ушетата и да ги изцибат от университета за дребно хулиганство....[/quote]
    Всъщност твоето държание е меко казано неприемливо. Сякаш става дума за някакви непослушни деца, които трябва да бъдат наказани. Не разбираш ли, че това са граждани на България и че те имат същите права като твоите, като тези на Станишев, Миков, Местан, Сидеров и подобните им. Опитите ти да ги унижиш, като се отнасят по този пренебрежителен начин, само настройват хората срещу теб. Същата грешка правят и гореизброените политици, които се държат като недосегаеми и богоизбрани, а точно това е най-отвратителното и грозното.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  15. 15 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1423 Неутрално

    До коментар [#12] от "socialen":


    [quote#12:"socialen"]В техните действия няма нищо спонтанно, а напротив. Идеализъм в техните действия аз не вижда. Както и ползата за обществото от това е нулева[/quote]
    Напротив много добре знаят какво правят-каквото чуят в къщи отмам и тате,а те все още ги хранят.И може да ги пратят в чужбина,но трябва мъъънинко да побутнат.

  16. 16 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3982 Неутрално

    До коментар [#11] от "патиуанчо":
    Не! То рано или късно тези самозабравили се политици, ще съжаляват горчиво за целият си гьосуратлък и дребни шегички с народа.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  17. 17 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    В крайна сметка, проблемът в страната ни не са нито "комунистите", нито "гербаджиите", нито "ДС", нито който и да е било.

    Проблемът сме ние, както ни наричат в страната, "шопите", които не се наядохме 24 години, и тероризираме цялата страна с "проблемите" си, които никой друг не разбира.

    Останалите са се свили и само гледат какво става в София.

    Докато не се промени тази централизация, ще се затрием окончателно.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  18. 18 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1423 Неутрално

    Обръщение:Деца вие подронвате авторитета на най-престижното ни учебно заведение.Обезсмислята и нашето образование, което е образование на вашите бащи и майки.На какво се надявате на Кембридж§Харвард, еми тичкайте там ви очакват с Дипломите....

  19. 19 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1423 Неутрално

    Вие смачквате самочувствието на вашите приятели,които са избрали Образования ТУК за да се докажат като граждани пред света.Просто ме е СРАМ от подбудителите.

  20. 20 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#15] от "xalikarans":

    Точно така!

    Накрая ще спечелят по една стипендийка от фондацията за защита на демокрацията или от института за либерални стратегии и ще изкарат по една специализация в САЩ.

    Колелото на историята се повтаря. Виж 1989/1990 г.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  21. 21 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    Крайно време е висшето образование да стане напълно платено. Плащай си и ако искаш учи, ако искаш окупирай.

  22. 22 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 524 Любопитно

    По колко ли им плащат на новите емилкошлуковци? Дано да успеят да осребрят като него дръзновението си! Иначе, за пред непредубедените- статукварите са хвърлили в боя свежите резерви. Нищо не трябва да се променя в колонията България! Мислете българи! Ако можете разбира се?!

  23. 23 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 897 Неутрално

    Комунистическият председател президент с танковете беше принуден да подаде оставка след студентската стачка през 1990. А дано събитията се повторят!

    The best way to predict the future is to invent it.
  24. 24 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#21] от "Мърмор":

    Категорично не съм съгласен, защото бедните семейства се дискриминират.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  25. 25 Профил на mavricii.plovdiv
    mavricii.plovdiv
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Става все по-интересно!

  26. 26 Профил на kardinalat
    kardinalat
    Рейтинг: 925 Весело

    Не се изненадвам за нивото на съдебната ни система, като гледам какви трагедии се готвят да станат юристи. МАЛОУМНИЦИ!!!!

    и най-умният си е малко прост....
  27. 27 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 810 Неутрално

    [quote#21:"Мърмор"]Крайно време е висшето образование да стане напълно платено.[/quote]
    То и сега не е безплатно, плаща се за всичко, дори редовна форма държавна поръчка. А за магистратурите да не говорим.

  28. 28 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 459 Неутрално

    [quote#6:"капи"]обре де, какво му пречи на Димитър Токушев да се срещне със студентите и да си поговорят? [/quote]
    С хунвейбини как се говори? Та чу ли исказа на организаторите? Та те имат толкова беден речник и объркана логика на мисълта. Просто да се чуди човек как са прескочили средното образование.

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  29. 29 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#23] от "virakocha":

    Сам го каза - комунистически.

    Сравнения със сега не са уместни.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  30. 30 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 897 Неутрално

    До коментар [#29] от "socialen":

    Искаш да кажеш че БСП не е комунистическа партия?

    The best way to predict the future is to invent it.
  31. 31 Профил на Гражданин Н
    Гражданин Н
    Рейтинг: 466 Неутрално

    [quote#2:"xalikarans"]Побъркаха децата.Вместо да си гледат науките.[/quote]
    Хайде, холан. Побърканите са 5 човека. Същата работа като ония протестъри отвън. Еднакво съотношение. Защото и на тия "исканията" са като на на ония отвън. А против реалните проблеми няма кой да протестира- корупция, контрабанда, шуробаджанащина, котерийни борби сред управляващите.

  32. 32 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    [quote#24:"socialen"]Категорично не съм съгласен, защото бедните семейства се дискриминират[/quote]
    По света, за да учат децата от бедни семейства /и не само децата от бедни семейства/ работят, вземат специални кредити, печелят стипендии. Като все пак отчитам безпокойството ви и съобразявайки се с ника ви /социален/ искам да помислите по въпроса, дали прекомерната социалност не развращава. С "папкай, рожбо" може само да ти се качат на главата, което и се случва.

  33. 33 Профил на БСП създаде Пеевски ГЕРБ го нахрани
    БСП създаде Пеевски ГЕРБ го нахрани
    Рейтинг: 1530 Неутрално

    "защото онези малки смели хора там вярват, че въпросите им са важни, въпреки, че цялата държавна машина и придворните й медии, се опитват да им обяснят, че няма никакво значение"
    ==========================
    само така

    ОСТАВКА ВЕДНАГА

    РЕФОРМИРАНЕ НА ПРОКУРАТУРАТА ВЕДНАГА
  34. 34 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 810 Неутрално

    [quote#28:"geo_19"]Просто да се чуди човек как са прескочили средното образование. [/quote]
    Дали са им го. И там са "учили" толкова, колкото и тук ще "учат".

  35. 35 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 810 Неутрално

    [quote#33:"Sinite - завоят наляво забранен"]"защото онези малки смели хора [/quote]
    Какво значи "смели", при положение че знаят че в разграден двор като "демократична" Бългерия всичко е позволено ?

  36. 36 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    [quote#27:"Каишков - Гласът на Америка"]То и сега не е безплатно, плаща се за всичко[/quote]
    Вярно, но аз говоря за пари, а не за 5 лв. Медицина - 10000 лв., право - 5000 лв., т.н. За магистратурите сте прав.

  37. 37 Профил на block
    block
    Рейтинг: 874 Неутрално

    До коментар [#7] от "boby1945":

    хахахах верно си забавен

  38. 38 Профил на Гражданин Н
    Гражданин Н
    Рейтинг: 466 Неутрално

    [quote#30:"virakocha"]Искаш да кажеш че БСП не е комунистическа партия? [/quote]
    Че ти не си ли го разбрал досега? БСП е партия на "едрия" капитал у нас. А "едрият капитал" у нас бе добит тоталитарната върхушка.Това че електоратът и гласува за "програмата" й, а получава нещо съвсем различно, си е проблем на електората й. Докато смятащите се за десни и леви, не разтълкуват това на целия електорат, тая бивша върхушка няма да бъде извадена от властта. Затова и няма десни партии. Десните действия в икономиката ги прави БСП. С това тя иззема ролята на "десните". Как да запишат в програмите си че ще правят това,което прави БСП? След това хвърля доста медийни локуми как ще помага на народа и някой лев за пенсии и майчински и ИлИкторатът - във възторг.

  39. 39 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 738 Гневно

    Надявам се, това да бъде началото на края на мафията в България! Не вярвам да посегнете да биете студенти, нали? Най-невъзможния, най-компроментирания и най-антинародния Парламент трябва да бъде разпуснат! Вчера!!!
    Оставка!!

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  40. 40 Профил на патиуанчо
    патиуанчо
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#17] от "socialen":

    Ахааа, значи не са виновни шайката капути, които разсипаха държавата до голо на няколко пъти и след това си я изкупиха обратно с крадени пари и сега продължават да доят каквото могат?

    Викаш, виновни са бедняците, които некак си се борят да избичат акцизите и ДДС-то и да платят и сметките на капутите, и разноските по купуването на следващите избори, и следващите Бареков и Пеевски?

    Патриот си.

    ден година храни.
  41. 41 Профил на патиуанчо
    патиуанчо
    Рейтинг: 524 Весело

    До коментар [#26] от "kardinalat":

    Не се изненадвам от нивото на бъдещите юристи, като гледам какви полуграмотни селски идиоти им организират образованието и след това им преподават.

    Малцина могат да надскочат учител, който ги саботира нарочно.

    ден година храни.
  42. 42 Профил на newgenerations
    newgenerations
    Рейтинг: 619 Гневно

    Като чета коментарите си мисля, че Бойко за едно беше прав-просто "матрияла" ни е такъв...Във всеки един момент на историята на цивилизования свят нациите всъщност са заслужавали политиците и управниците си, та и ние също. Стойте си на топло у дома, дръжте и вашите деца-студенти там. С какви очи плюете по тези момичета и момчета ? Какво дадохте на нашето поколение- на ценности ли ни научихте, показахте ли ни какво е демокрация, какво е гражданско общество, какво е истинската държава (изключвам '97) ? Оставете ги да се опитат да направят нещо с живота си, с живота ни. Всеки млад човек е длъжен да се опита поне.

  43. 43 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#26] от "kardinalat":

    Не трябва така общо.

    Повечето са разумни и будни млади хора, които не окупират.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  44. 44 Профил на demonoid - чао тирани!
    demonoid - чао тирани!
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Тези все още са на нивото "Кой". А като си помисля, че навремето в СУ имаше елитни студенти.

    http://whynot-reflect.blogspot.com/
  45. 45 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 1000 Неутрално

    Аз в това виждам коренна разлика от онова,което се прави по площадите.Тези момчета и момичета искат да разговарят и да им се отговаря на въпросите,а не да мучат като побъркани:"Оставка!".
    Обнадежден съм!Желая им успех!

  46. 45 Профил на Коте
    Коте
    Рейтинг: 982 Неутрално

    Браво, след вас идват други, оставката на правителството е неминуема!

  47. 47 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#30] от "virakocha":

    Разбира се, че не е. Моля те!

    Ето фактите:

    БСП отхвърли марксизма-ленинизма като доктрина, призна частната собственост, отхвърли плановата икономика, призна пазарната икономика, призна личната свобода, призна религиозната свобода, призна новата конституция, призна ЕС, призна НАТО, призна демократични избори, призна демократичен парламент, призна отварянето на границите и прочие, и прочие.

    БСП призна социалдемокрацията!

    БСП са най-големите капиталисти, които сега поставиха едно либерално правителство.

    къде е Комунизмът?

    Моля Ви, недопустимо е в 2013 година да се задават такива въпроси от хора, които имат претенции да са интелигентни!

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  48. 48 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1984 Неутрално

    Не трябва да се надценява това което става ( говоря за станалото до момента), но не трябва и да го подценяваме. На много места по света, студентската младеж е тази, която започва и става катализатор на процеси, които след това се оказват значими. Дали ще говорим за Париж -68, дали за студентските стачки и окупации в САЩ против войната във Виетнам, дали за Китай и т.н. и слава Богу днес и у нас. Колкото и в някои от постовете да се говори за деца, за лошо образование ( то наистина не е добро) и въобще да се омаловажава случилото се, факт е че там е мястото (особено СУ), където са част от най-будните и активни младежи. Надявам се никой не очаква това да се случи в някоя чалга-дискотека например.
    Как ще повлияе, предстои да видим, но за да добие истинското си значение, трябва студентите от другите факултети и университети, да подкрепят своите колеги. Обществото като цяло, нито се е успокоили, нито се е отказало, да свали настоящото управление и това което се случва може да породи поредната, а защо не и последна вълна, която най-после да прати „народните избраници“, на поправителна сесия. Ако мене ме питате, те имат нужда не от „поправка“, а от „кандидат-студентски“ изпити, но засега тази форма е неприложима за наглите муцуни, които претендират че имат легитимно право да ни управляват.

  49. 49 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#40] от "патиуанчо":

    Не си ме разбрал. В контекста имах друго напредвид.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  50. 50 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    До коментар [#2] от "xalikarans":

    това категорично не е вярно!

    студентите във всяка една западна държава са част от прогресивните промени. а студентите във всяка една азиатска и тоталитарна държава са предимно поддръжници на статуквото.

    затова българските студенти трябва да се събудят отново и да са част от движението за демократични промени в днешна България.

    ОКУПАЦИЯ !

    РЕФОРМИ !
  51. 51 Профил на патиуанчо
    патиуанчо
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#49] от "socialen":

    Много добре съм те разбрал. А и на български няма дума "напредвид", вземете го научете тоя език мааму стара.

    Роден ви се води.

    ден година храни.
  52. 52 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 798 Неутрално

    [quote#12:"socialen"]Това са наши, софиански работи, които нямат нищо общо с останалата част на страната. [/quote]
    Ти си доказан идиот. Доказателство за идиотщината ти е този ти цитат.
    Непрозрачното и некадърно управление е за цялата държава.

    [quote#18:"xalikarans"]Деца вие подронвате авторитета на най-престижното ни учебно заведение[/quote]
    Като завършил същото Висше Учебно Заведение, не съм съгласен с теб.
    Нещо повече, точно на противоположното мнение съм.
    Колегите са навършили 18г и са също толкова равноправни граждани, колкото сме и аз и ти. Мен ме интересува кой и на какъв принцип назначава меринджеите в държавните агенции.
    Ако теб не те интересува, позволи на заинтересованите да опитат да се информират.

    Eff U Greta
  53. 53
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  54. 54 Профил на demonoid - чао тирани!
    demonoid - чао тирани!
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Вече месеци наред България се тресе от един и същ въпрос: "Кой предложи Делян Пеевски?" И често пъти питащите не могат да обяснят за какво се касае - дали за депутат, или за председател на ДАНС. Отговорът на първата питанка е много лесен и въобще не може да става въпрос за питане. Естествено ДПС, щом като е в тяхната листа. А щом като десетки хиляди избиратели са гласували за него, не може обявили се за "реформатори" и тем подобни, без някой да ги е упълномощил и за какво, непрестанно да "питат". Не е труден и отговорът на втория въпрос - естествено - управляващите. Какво значение има дали е хикс или игрек. Днес дори новопоявили се "борци" се възмущаваха, че като питали различните лидери, всеки отговарял, че е той. И се чудеха как няколко души могат да са автори на предложението.

    Никой от протестиращите не може да посочи какво да се направи, а всички в един глас повтарят като папагали: "Оставка". Дори депутатите от ГЕРБ озвучават и пленарната зала с този "призив". Не случайно днес един социолог запита: "Какво ще стане, ако Пеевски не е депутат - дали от това ще се увеличи брутният вътрешен продукт, заплатите, пенсиите? Последният позорен акт е "окупирането на най-голямата аула на Софийския университет "Кл. Охридски". Двадесетина "бабаити" се нанесли в нея и искали преподавателят им проф. Токушев, който е председател на Конституционния съд, да обясни защо решили, че Пеевски не е загубил депутатското си място! И на всичкото отгоре това били студенти по право, които едва ли са на "ти" с юридическите науки. И го правят малко след тържественото честване на 125-тата годишнина на Алма матер. Представям си какви съдии и прокурори ще излязат от тях.

    http://whynot-reflect.blogspot.com/
  55. 55 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#32] от "Мърмор":

    Това е изкривена "картина"/изкривен мироглед!

    "Социално" първо няма нищо общо с политика, а идва от църковната сфера.

    Второ, това което пишеш, е една либерална/либертанска полемика, която назовава всичко комунистическо/социалистическо, което е в услуга на обществото. При нас това е особено обострено, защото от 24 години само такива ни управляват и това се набива в главите ни ежечасно.

    Както виждаш, в развитите западни страни Никой не иска пазарните либерали и либертарианците - в Германия ги изхвьрлиха от парламента, в Италия не са, във Франция също не са, в САЩ Обама им даде една лекция, когато се блокираха страната 17 дена!

    Ние всички сме за частна собственост, за пазарна икономика, за лична и религиозна свобода, за свободни граници и свобода човек да пътува, където си иска.

    Къде е комунизъм/социализъм в това?

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  56. 56 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#15] от "xalikarans":

    Ами ако не побутнат ще бъдат пратени в чужбина от това правителство . А ако побутнат правителствтото може да има поне малка надежда за младите у нас... Ама с такива коментари като твоя не виждам надежда, Вие не мислите, че един доктор на науките е необходим на България повече отколкото 15 пияни Миковци или Станигейовци...

    www.soundcloud.com/x2805
  57. 57 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#52] от "lo_ridah":

    С твоя коментар доказа, че сме двама!

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  58. 58 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 646 Неутрално

    Липсата на правила и дисциплина води до такива действия....
    А политиците, загубили идентичност, само това използват.

  59. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  60. 60 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#51] от "патиуанчо":

    Мерси за корекцията!

    Аз съм "шоп". Ние така пишем.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  61. 61 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#51] от "патиуанчо":

    Тролове винаги имат проблем с родния език и с правилната оценка на ситуацията. Все пак те получават пари за да пишат глупости. Сигурно в заданието няма изискване за правопис.
    Да се сливат с матр'яла. Отрудени хора с мнение, без много пари и с липсваши копчета по клавиатурата

    www.soundcloud.com/x2805
  62. 62 Профил на stoicho2
    stoicho2
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Ето истината:

    "След това поискаха и оставката на кабинета а в крайна сметка обявиха плановете си да окупират аудиторията до петък. По този начин само вчера бяха провалени занятията на около 900 студенти, като се оказа, че самите протестиращи падат в капана на политическите амбиции на двама свои преподаватели – Атанас Семов и Георги Близнашки, както и на юридическия съветник на президента Росен Плевнелиев – Наталия Киселова.
    Междувременно част от колегите на участниците в окупацията издадоха, че протестиращите всъщност са част от двата кръжока към Юридическия факултет по „Право на ЕС” и „Конституционно право”, водени съответно от бившия депутат от РЗС Атанас Семов и експарламентаристът от БСП Георги Близнашки. Вторият прави активни опити да се присламчи към протестите срещу кабинета още от самото им начало, като вчера Близнашки също не пропусна да се появи в аудиторията, зовейки студентите да се вдигнат на бунт по подобие на възпитаниците на гръцката Политехника по време на преврата през 1974 г. Ден преди окупацията – в сряда пък, Семов събрал своя кръжок и настоял пред възпитаниците си да бъдат по-активни. Междувременно в Юридическия факултет се заговори, че Близнашки и Семов бунят духовете под давлението на правния съветник на Плевнелиев – Наталия Киселова. Тя съчетава писането на мотиви за исканията и становищата на президента до КС с работата си на асистент на Близнашки и доктор по конституционно право, а освен това е близка с бившия говорител на служебния кабинет Ивет Добромирова, която също не крие амбициите си да дава насоки на протестиращите в социалните мрежи.
    Пак вчера

    опит за протест имаше и в Нов български университет

    който обаче се сведе до участието на само двама студенти. Те разпънаха плакат „Окупация” пред аулата на вуза. Тандемът Близнашки-Киселова се подвизава и там като преподавателски екип. В Алма матер се говори, че пак двамата успели да пробутат и личния асистент на Атанас Семов Христо Христев във виртуалния граждански проект на Саша Безуханова „България може”. Зад който се твърди, че също стои обкръжението на Росен Плевнелиев и енергийния олигарх Иво Прокопиев.

  63. 63 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 753 Неутрално

    [quote#50:"Rage Against"]студентите във всяка една западна държава са част от прогресивните промени. [/quote]
    Извинявай, но "прогресивни промени" се използваше от комунистическите агитатори. Приемаше се че "прогресивни сили" (и тем подобни "прогресии" ) са левите. Да, има студентски вълнения, но примерно тези във Франция от 1968 - срещу какво са? Левичари и анархисти се вдигат срещу съществуващия тогава авторитаризъм (нещо като бойковизмът в България).

  64. 64 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Весело

    До коментар [#61] от "x2805":

    Е, след като това са ви единствените аргументи, то ви пожелавам от сърце успешна борба с/у Комунизма, ДС, Пеевски, Задкулисието и Филанкишията през следващите 50 години!

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  65. 65 Профил на 1_bulgarin
    1_bulgarin
    Рейтинг: 516 Неутрално

    ДПС мълчи. И има защо. При гласуването на мораториума бяха предадени и унизени от БСП. Протестите се разрастват. След студентите вече е ясно ,че това управление е аут.Правителството предлага един бюджет, който се изразява в това да се крадат и разпиляват едни пари взети назаем. Най удобния момент ДПС да се разкара от загиващата БСП е точно сега, като направи правителството служебно и се обяви за избори заедно с европейските.До няколко дни ще се реши въпроса.

  66. 66 Профил на патиуанчо
    патиуанчо
    Рейтинг: 524 Весело

    [quote#60:"socialen"]Аз съм "шоп".[/quote]

    Минал си покрай шопите, "шопе".

    [quote#54:"demonoid"] не може да посочи какво да се направи, а всички в един глас повтарят като папагали: "Оставка"[/quote]

    Да ти посоча очевидното, троле -- без "оставка" нищо не може да се направи. Първо оставка, после може -- предизборно -- да се обсъжда сериозно какво да се прави.

    Капиш?

    ден година храни.
  67. 67 Профил на dnda
    dnda
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Вувузелите намаляха яката и ни дойде идеята да впрегнем студенти, ама сбрахме само 20-30 спонтанно ранобудни и да да влизат по 5-6 и "завземат" зали .... Дано да дойде тази оставка вече, че други идеи няма, пък и парите свършиха.....
    Когато студентите стачкуват, правителството може би пада, но много по-сигурно е, че двама-трима от въпросните активисти отиват да учат без пари в Щатите! Този номер вече сме го гледали таман три пъти. Първо Кошлуков и компания, после още едни, а сетне и още един комплект аудиторни тарикати, се изучиха без да плащат родителите им в САЩ. Другите студенти си останаха само със спомените от "важните и значими събития", в които са били масовка. Нито олигарсите са отстранени, нито политическата ни "класа" е станала по-малко крадлива.

  68. 68
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  69. 69 Профил на demonoid - чао тирани!
    demonoid - чао тирани!
    Рейтинг: 753 Неутрално

    [quote#66:"патиуанчо"]Първо оставка, после може -- предизборно -- да се обсъжда сериозно какво да се прави. [/quote]

    Ти сериозно ли викаш "хоп" преди да си скочил?!

    http://whynot-reflect.blogspot.com/
  70. 70 Профил на Thrasimedes
    Thrasimedes
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#2] от "xalikarans":

    Когато в едно общество има дефицит на свобода или на справедливост, винаги начело на протестите е академичната общност. Ето защо например при сталинисткия режим, цветът на руската академична общност е бил не по университетите, а в Гулаг.

    Самата поява на университетите през епохата на Средновековието е свързана с освобождаването на един синдикат от преподаватели и учащи от опеката на местните (политически и църковни) власти. Така са се появили първите университети в Болоня и Париж.

  71. 71 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 1000 Весело

    [quote#47:"socialen"]къде е Комунизмът?[/quote]

    Навсякъде около БСП.Тези първи се излекуваха.С демократичната опозиция положението е по-сериозно.

  72. 72 Профил на патиуанчо
    патиуанчо
    Рейтинг: 524 Весело

    До борците за право на студентите да учат: всички ползвате словосъчетанието "алма матер" неправилно и правите една и съща грешка.

    Това показва:

    а) че не сте били студенти, иначе щяхте да знаете какво значи и как се използва въпросната фраза
    б) че преписвате от един и същи материал
    в) че авторът на материала също не е завършил добро средно училище.

    Оставям ви за домашно да разберете каква грешка допускате.

    До коментар [#69] от "demonoid":

    Не говорим за селските ви надскачания, драги ми смехурко, а за сериозни работи.

    ден година храни.
  73. 73
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  74. 74 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#69] от "demonoid":

    Те са борци против Задкулисието.

    В библията е казано за тях:

    "Прости им, Боже, че не знаят какво правят."

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  75. 75
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  76. 76 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#72] от "патиуанчо":

    Извинявам се!

    По-подходящата дума за окупацията е Алма Ата! (да ме прощават в Казахстан!)

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  77. 77 Профил на патиуанчо
    патиуанчо
    Рейтинг: 524 Весело

    До коментар [#76] от "socialen":

    И това разсъждение не Ви стига за тройка, колега, все още не знаете какво значи "Алма Матер" и как се използва.

    ден година храни.
  78. 78 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#77] от "патиуанчо":

    Напротив! (виж заглавието на статията)
    Продължаването на спора по това е обида за интелигентността.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  79. 79 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#72] от "патиуанчо":

    Виж какво, моето момче/момиче:

    Прибери се в тука, обиколи страната, запознай се със ситуацията и пък тогава пак си пиши либералните неща, на които те учат там, където си в чужбина.

    Помни, ти никога няма да си равен с тях, защото те няма да те допуснат при тях и гледат на тебе като на мисионираното от Балканите.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  80. 80 Профил на патиуанчо
    патиуанчо
    Рейтинг: 524 Весело

    До коментар [#78] от "socialen":

    А, не се притеснявай, не се обиждам толкова лесно. Еле па от неграмотници.

    ден година храни.
  81. 81 Профил на патиуанчо
    патиуанчо
    Рейтинг: 524 Весело

    [quote#79:"socialen"]ти никога няма да си равен с тях[/quote]

    По-добре първи на село, отколкото втори в Рим, а?

    Ама наистина ли си първи на село или само така си мисуиш?

    П.п. "моето момче/момиче" викай на децата, дето ти ги е родила жена ти -- и то само след анализ на ДНК-то, да си сигурен, че не са от съседа.

    ден година храни.
  82. 82 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 897 Неутрално

    До коментар [#47] от "socialen":

    ХАХАХА - комунистите казват че не са комунисти Защо ли не им вярвам

    The best way to predict the future is to invent it.
  83. 83 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Весело

    До коментар [#81] от "патиуанчо":

    Смятам, че си, горе-долу, на годините на моите "дечурлига".

    Понеже сте вече големи хора - по какъвто и път да поемеш в този живот, трябва да си автентичен. Сервилничеството е лоша черта.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  84. 84 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#10] от "drachan":Правилно, трябва промяна 52 университета за бедната ни държава са много, "куцо и сакато" е станало студент. "

    -И аз като много гледах и слушах,не че много им се разбра,останах с впечатлението,че точно за това протестират

  85. 85 Профил на патиуанчо
    патиуанчо
    Рейтинг: 524 Весело

    [quote#83:"socialen"]Смятам,[/quote]

    Бегай си учи уроците, дечко неграмотен.

    ден година храни.
  86. 86
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  87. 87 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#82] от "virakocha":

    Къде виждаш комунизъм?

    Един тест за интелигентност - каква е разликата м/у комунизъм, Марксизъм и социализъм, и кое беше и нас преди 1989?

    Ако знаеш, ще си отговориш сам на въпроса.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  88. 88 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#85] от "патиуанчо":

    Ако ти си "цветът на нацията", то сегашната катастрофа "ряпа да яде", ако един ден решиш да "работиш" нещо за тази държава.

    Най-добре си стой там, където си!

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  89. 89 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 897 Неутрално

    До коментар [#87] от "socialen":

    Ти сериозно ли мислиш че децата на партокрацията, на заслужилите борци против фашизма, на комунистическите убийци - днешните БСП управници, не са също комунисти в червата? Или си много наивен, или си глупав, или си платен трол

    The best way to predict the future is to invent it.
  90. 90 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#64] от "socialen":


    Студентите дават много добро обоснованиe защo го правят това. От един кабинет се иска да работи в полза на народа - този не иска. А срещу Пеевски какво да имам - ако просто беше собственик на няколко обективни и качествени медии - не би имал никакви проблеми. Но когато си народен представител/шеф на Данс и т.н. се иска доста повече личностни качества освен голямо тегло и голям джип. Трябва и малко мисъл да протича в главата ти... А не само идеи как да очерниш този или онзи в собствените си вестници - понеже ти пречи/ или е по умен от теб. И няма какво да се крият - то само, който не е чул за България не знае за КТБ Василев, мама Свинка и Юрист мамин Пеевски. Вместо да пише до чужди медии Ц. Вaсилев да каже: Да богат съм и да защитавам интересите на компаниите, които притежавам или, в които участвам - КТБ, БТ и т.н.A аз се майтапя с троловете понеже българския им е труден за разбиране и доводите им са, че онези по-горе са просперирали едва ли не с пот на челото...

    www.soundcloud.com/x2805
  91. 91 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#74] от "socialen":

    То това май за вас се отнася - нещо стокхолмски синдром Ви гони всичките.
    Да таковаха ни... ама беше яко и без вазелин и само над 45 години...

    www.soundcloud.com/x2805
  92. 92 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#89] от "virakocha":

    Моето момче/моето момиче,
    кой ви ги говори тези глупости!?

    И това ли научихте за 24 години Демокрация!?

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  93. 93 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 897 Неутрално

    До коментар [#92] от "socialen":

    Не съм ти момче. Аз съм на 39 и много добре помня мръсния ви комунизъм! Станишев на кого е син бе? А Боруджиева на кой мръсен комунистически убиец е котило? Христо Монов, който ни нарече "интернет лумпени" на коя служба е бил агент?

    The best way to predict the future is to invent it.
  94. 94 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1208 Неутрално
  95. 95 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#93] от "virakocha":

    Никой не защитава комунизма. Аз, още по-малко!

    Същността на сегашния проблем е, че се сугестират с тази полемика неща, които нямат нищо общо с това, което беше преди 1989.

    Помисли малко - 24 години Демокрация! Хора, родени през 1989, имат самите те вече деца.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  96. 96 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 897 Неутрално

    До коментар [#95] от "socialen":

    Защитаваш наследниците на комунизма! Това е същото! Единственото спасение за България е 100-ова лустрация.

    The best way to predict the future is to invent it.
  97. 97 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 2022 Неутрално

    До коментар [#1] от "Zizu":


    [quote#1:"Zizu"]Браво колеги!
    Само Вие може да свалите това правителство!
    България е с Вас![/quote]

    Вие предполагам сте говорителят на България?

  98. 98 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 798 Весело

    [quote#95:"socialen"]24 години Демокрация[/quote]
    1991-1992 - 2 години
    1997-2001 - 4 години

    Аз ги изкарвам 6. Другите 18 ?
    Беров ли, Виденов ли, Станишев ли, Царя ли, кой е демократ ?
    Орешарски ?

    Eff U Greta
  99. 99 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#96] от "virakocha":

    Но не е толератно, и е недемократично. Още по-малко пък към наследниците на когото и да било, които не са отговорни за делата на бащите и дядовците си.

    Разбираш ли разликата?

    Противното е пак диктатура, дискриминация, заплаха, радикализъм, пораждащ радикализъм от другата страна.

    Трябва да се спре с това мислене, че който не е с нас, е против нас.

    Демокрация!

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  100. 100 Профил на Хелиана
    Хелиана
    Рейтинг: 1260 Неутрално

    [quote#17:"socialen"]Проблемът сме ние, както ни наричат в страната, "шопите", които не се наядохме 24 години, и тероризираме цялата страна с "проблемите" си, които никой друг не разбира.
    Останалите са се свили и само гледат какво става в София. [/quote]
    Ами ако София и още два-три големи града в момента са във феодалния строй, останалите са някъде в робовладелския. Т.е. София и тези два-три града имат задължението да започнат и продължат дотогава, докато не преминат в по-развито общество като останалата част от Европа. Лошото е, че сме доказали невъзможността си да прескачаме етапи на развитие и при това положение останалата част от България най-много ще премине във феодалния строй. И там със сигурност има някой и друг Спартак, но масата толкова се е парализирала от страха си към местния робовладелец и вродената си философия, че политиката не е за нея (там горе решават, те по-добре знаят как, от мен нищо не зависи и съответно аз не съм отговорен за нищо), че и нямам как картината в момента да е друга. Просто критично мислещите и желаещите да поемат отговорност за собственото и националното си бъдеще в София са над един критичен минимум, който, като веднъж се премине, и нещата започват да се случват. За щастие.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK