Ден 6 на окупацията: В очакване на решението на Академичния съвет на СУ (хронология)

Плакат на протестиращите срещу окупацията

© Лора Филева

Плакат на протестиращите срещу окупацията



На шестия ден от окупацията на Софийския университет "Св. Климент Охридски" протестните действия достигнаха и до други университети - до НАФИЗ, Нов български университет и Великотърновския университет. Докато студентите окупатори очакват решението на Академичния съвет на СУ, се проведе и контрапротест срещу окупацията.


15.45 ч. Групата на "Ранобудните студенти" във Facebook съобщи, че в 16 ч. ще бъде окупирана пета аудитория на Пловдивски университет, като окупацията ще продължи цяла вечер и цяла нощ. Освен това студенти от Пловдивския университет идват с автобус да подкрепят колегите си от СУ.


15.34 ч. Студентите в зала 272 съобщиха, че от утре към окупацията ще се присъедини и Биологическият факултет.




14.50 ч. Момчето, което прочете декларацията, беше изведено с кордон от студенти - окупатори. Хора, подкрепящи окупацията, го питат дали не се чувства като Орешарски. След като достигна до бариерата, събралите се хора там бурно го освиркаха. Момчето се казва Борис Боев.


Извеждането на студента, който прочете декларация срещу окупацията.

© Юлия Лазарова

Извеждането на студента, който прочете декларация срещу окупацията.


14.38 ч. Дойдоха и студенти от НБУ със скандирания оставка.


14.37 ч. Появи се човек, който застана на стълбите на входа на СУ и започна да чете декларация, според която окупацията е антистудентска. Той чете под виковете провокатор и освирквания. Твърди, че учи история в СУ и нарече окупацията метеж. Хората го призовават да си покаже студентската книжка.


Студенти от Медицинския университет

© Лора Филева

Студенти от Медицинския университет


Момчето заяви, че е дошло на академичния съвет и че не е сам. Студентите му крещят "Махай се". В следващото видео, заснето от блогъра Иво Божков, можете да видите кадри от случилото се. 


Video streaming by Ustream 14.19 ч. Академичния съвет току-що е започнал. Преподавателите са заявили, че няма да дават изявления пред медиите след това. Пред залата, в която се провежда събранието, са били опънати плакати: "Ако не ние, кой? Ако не сега, кога?" и "Лудите, лудите, ние да сме живи"


Студенти от Медицинския университет

© Лора Филева

Студенти от Медицинския университет


Събитията до 14 часа:


Обявеният за 11 ч. контрапротест реално не се състоя във вида, в който се случи в неделя. До входа на СУ до подлеза на метрото се бяха събрали десетина студенти, които се представиха като обучаващите се в Историческия и Философския факултет.


Те са поставили плакат "Политиката вън от СУ" и един по-малък "Не на окупацията". Пред медиите, които бяха повече от тях, те заявиха, че искат да учат, че исканията за оставка, поставени от окупаторите, са политически и не трябва да бъдат поставяни в университета.


Попитани как си обясняват случката от вчера, при която придружавани от депутата от БСП Борис Цветков младежи опитаха да разбият врата, те отговориха: "Ами Калин Янакиев не е ли в ръководството на ДСБ". Проф. Калин Янакиев, който преподава във Философския факултет, подкрепя протеста на студентите.


Ден 6 на окупацията: В очакване на решението на Академичния съвет на СУ (хронология)

© Лора Филева


Момче, което каза, че учи във Философския факултет, заяви, че "проявите на вандализъм от вчера са изолирани" и че студентите против окупацията са поискали да не бъдат допускани хора от агитките.


Междувременно край бариерата а един от входовете на СУ се бяха събрали хора, които подкрепят студентите, окупирали университета. Някои от тях носеха храна, други заявиха, че са там, за да не допуснат провокатори. При бариерата имаше символичен пропускателен режим, като някои от студентите носеха жилетки на които пише "Охрана".


Събралите се край бариерата не допуснаха микробус на News 7 – телевизия от групата на ТВ7, като го освиркаха, скандираха "Мафия" и "Предатели".


Малко преди 12 ч. част от подкрепящите студентите се преместиха до входа до подлеза и разговарят с хората срещу окупацията. За момента няма напрежение и полицейско присъствие.


Очаква се в 16 ч. да има изявление на студентите окупатори. Междувременно те отново призоваха за подкрепа.


Днес и академичният съвет на СУ трябва да излезе с решение какво ще се случва оттук нататък. По информация на "Дневник" най-вероятно ръководството на висшето училище ще подкрепи протестиращите и няма да предприеме действия да ги изгони. Има вероятност дори да бъде затворен целият университет.


Екипът на "Алфа" не беше допуснат в градинката на Ректората и беше изпратен с викове "Довиждане"

© Велислава Попова

Екипът на "Алфа" не беше допуснат в градинката на Ректората и беше изпратен с викове "Довиждане"


Към 13 ч. екип на ТВ "Алфа" - телевизията на "Атака" - се опита да влезе в двора на Ректората, но подкрепящите студентите не ги пуснаха, защото са партийна телевизия. Освен това в неделя репортер на "Алфа" е скъсал декларацията на студентите в ефир.


Няколко възрастни жени сложиха бели найлонови пликове през обектива на камерите, за да не снимат. В района се събират все повече хора, дошли за да изразят подкрепа за окупацията.


Ден 6 на окупацията: В очакване на решението на Академичния съвет на СУ (хронология)

© Лора Филева


Преди началото на срещата на Академичния съвет на СУ в двора на ректората се събраха преподаватели, подкрепящи акцията на студентите, които направиха коридор и издигнаха листи с "България сега вази гледа". Те окуражат преподавателите, които идват за съвета, така че да подкрепят студентите.


Подкрепа от преподавателите

© Лора Филева

Подкрепа от преподавателите


В 14 ч. се очаква нова контраакция срещу окупацията на университета. Междувременно студенти, които сутринта бяха на контрапротест, се опитват да влязат на двора, но нито студентите, нито подкрепящите ги протестиращи ги допускат. Те викат "Червени боклуци, вървете на "Позитано". Момчетата, които се опитаха да влязат в градинката на Ректората, все пак си тръгнаха под скандирания "Довиждане".


Малко преди 14 ч. пристигнаха студенти от Медицински университет, дошли да подкрепят окупацията. Посрещнаха ги с ръкопляскания и задружни викове "Оставка".


"Окупаторите правят нещо противоконституционно"


Кристиян Калчев учи културология в Софийския университет. Говори спокойно, облечен е в костюм. Дошъл е пред Софийския университет, защото не смята, че висшето училище е мястото за политически искания. Такова по думите му е искането за оставка. Твърди, че е участвал в протестите през февруари и в някои от шествията срещу избора на Делян Пеевски за шеф на ДАНС.


"Исканията им са само едни  - оставка, в началото беше кой предложи Пеевски, после го превърнаха в оставка. Това само по себе си не е лошо, аз адмирирам хората, които имат позиция, тъй като в дебата се поражда истината. Но това, което правят е противоконституционно, нарушават закона за висшето образование и вътрешния правилник на университета. Няма право да се проповядват политически идеологии. Всеки има право на мнение, но не в мястото, където се образоваме. Има институции, в които е забранено политическото говорене", смята Кристиан.


Попитан как си обяснява, че вчера депутатът от БСП придружаваше контрапротестиращите, които се опитаха да влязат в Ректората, той заяви:


"Доколкото разбрах от интервютата на господин Цветков, той е бивш студент в Софийския университет. Същевременно той искаше да отговори на политическите искания на студентите, но успя да разговаря само с един от тях".


"Днес тези хора са изолирани. Повечето от нас вчера приканиха да се спре тази вандалщина, защото тя нелицеприятна. но всъщност основното беше това, а повечето медии отразиха този вулгаризъм, а не се отразиха останалите наши искания, зад които застанаха над 100 студенти", заяви още студентът по повод действията на контрапротестиращите в неделя. 


По думите на Кристиан няма контраокупация. "Против окупацията се обявяват мнозинството от студентите. Хората, които са вътре не е ясно дали са студенти самите. А те са хора, които очакват ние да отидем и да се легитимираме със студентски книжки. Имам един апел към медиите, те само с вас си говорят и въобще питайте ги дали са студенти. Това не става ясно". 


Той повтори,че не познава студентите - окупатори, които са се представили, че са от  философския факултет. "Не разпознавам нито едно от лицата, които са вътре. Познавам само професор Калин Янакиев, който е преподавател в моя факултет и също така знам, че е член на ДСБ, кандидат за депутат в Ловеч".


"Винаги ще има контра, докато не се изясни въпроса с комунистическото минало" 

Отец Арбарйй се държи на двете си патерици. Отказва помощ от жената, която се опитва да го придържа. Дошъл е да подкрепи студентите. Готов е да спори с всеки, който е против действията им.


"Тук съм, защото те изразяват чувствата на целия българския народ. Те не могат да подкрепят едно правителство, което е дошло с измама. Вътре в парламента се коалираха с псевдонационалистите на "Атака" и с турците, за да могат да налагат вердикт върху решенията на НС", заяви отец Арбарий.


Обяснява си контрапротеста така: "В тази държава винаги ще има контра, дотогава докато не се изясни въпроса с комунистическото минало в тази държава с комунистическата агентура, която управлява и в този момент нашата държава".


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (122)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на galia66
    galia66
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Бюреков да внимава да не го уцелят с нещо кафяво и миризливо.Да не ходи при студентите

  2. 2 Профил на Холдън Колфийлд
    Холдън Колфийлд
    Рейтинг: 1056 Неутрално

    Академичният съвет на СУ попълва теста по морал. Да видим резултатите ...

  3. 3 Профил на Питанка
    Питанка
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    С вас сме! Обичаме ви!

    "Въпросителната" е просто уморена "Удивителна!"
  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  5. 5 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 837 Неутрално

    Ми интересно хората , коит оси плащат данъците, коит оотиват за обучението на тези студенти, защо никой не ги пита дали са съгласни да плащат? Аз например въобще не виждам смисъл да плащам на студенти, да не говорим за такива, които не учат. Откъде накъде трябва да се плаща за студенти? Стига комунисти са ни управлявали - в САЩ всички си плащат ако искат да учат пък после ако искат да окупират ама у нас защото или не плащат или плащат някакви стотинки и им е широко около врата, нали други работят а тези само лентяйстват и се чудят каква просотия да свършат.

  6. 6 Профил на Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#1] от "galia66":

    Въобще няма да личи като (Го) уцелиш голямо кафяво миризливо с...друго кафяво и миризливо.

    Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?
  7. 7 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 837 Неутрално

    Интересно какви денси са тези, които висят на държавната хранилка

  8. 8 Профил на Blue paint
    Blue paint
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Смяна на олигарсите. Решено е. Няма път назад. Обществените поръчки не могат да чакат.

  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  10. 10 Профил на Веселин Николов
    Веселин Николов
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Не съм виждал досега студенти по света да протестират, окупирайки университет. Винаги мястото им е било по улиците и площадите. Но явно това е някаква нова мода...

  11. 11 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3378 Неутрално

    Ха-хаааа....
    Времето работи срещу олигархията и РУСКАТА чЕТВОРКА в парламента.
    Жалките пиески наричани претнциозно "антипротест" с участието на БИСЕР ПЕТНОТО,ДЕПУТАТИ НА БСП и качулковци на заплата от агитките само показват КОЙ КОЙ Е В България.
    Апропо,на тези от Философския факултет кой им пречи да учат.
    Техните занятия са в друга сграда.Не са в Ректората.
    Или става въпрос за СТАТИСТИ,които се представят само за студенти

  12. 12 Профил на blame
    blame
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Днес ще стане ясно има сраснали корени между Академичния съвет и Конституционния съд. Дано да се сетят, че деца се възпитват с показване, а не с казване.

  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  14. 14 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1426 Неутрално

    "Дни на проверка",както е казал поета.

  15. 15 Профил на Дневник,  я ме цункайте по дупето !
    Дневник, я ме цункайте по дупето !
    Рейтинг: 524 Весело

    ШиШарски да си връзва ските, първия сняГ носи не само радост на деЦата !

    Albert Einstein : "Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher."
  16. 16 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1412 Весело

    [quote#1:"galia66"]Бюреков да внимава да не го уцелят с нещо кафяво и миризливо.Да не ходи при студентите
    [/quote]
    Т.е. да него уцелят със самия него.

  17. 17 Профил на Фес Deffender
    Фес Deffender
    Рейтинг: 581 Любопитно

    [quote#5:"sqrt"]Ми интересно хората , коит оси плащат данъците, коит оотиват за обучението на тези студенти, защо никой не ги пита дали са съгласни да плащат? Аз например въобще не виждам смисъл да плащам на студенти, да не говорим за такива, които не учат. Откъде накъде трябва да се плаща за студенти?[/quote]


    Ти въобще бил ли си в университет? Имам две висши и нещо не мога да се сетя да не съм си плащал семестрите.

    Definition of FOOL : Knowing the truth, seeing the truth, but still believing the lies.
  18. 18 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1412 Весело

    [quote#5:"sqrt"]Аз например въобще не виждам смисъл да плащам на студенти, да не говорим за такива, които не учат. [/quote]
    За СУ ще плащам,за НСА и УНСС хич и не ща.

  19. 19 Профил на keko2
    keko2
    Рейтинг: 492 Весело

    [quote#13:"comtec"]Съветът на ректорите не подкрепят окупацията:[/quote]
    Абе тея студенти тичат след вятъра, от кога минаха топлите събития за протести.... като „Мишо бирата“, „кмета Тотев в Пловдив“, „Пеевски“, „Цветанов“ и чак сега се събудиха.... дали тея младежи са зле и бавно загряващи индивиди-реотани или пък ...... просто ПАРИТЕ СА ЗАКЪСНЯЛИ....

  20. 20 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 753 Весело

    Е,сега не само в СУ,а и в други Вузове.
    Бъдете горди и неотстъпчиви,млади будни хора!
    Ние сме с вас!
    Успех!
    ОСЪАВКА!

    Tony
  21. 21 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1412 Неутрално

    [quote#10:"comtec"]Не съм виждал досега студенти по света да протестират, окупирайки университет. Винаги мястото им е било по улиците и площадите. Но явно това е някаква нова мода...[/quote]
    1968 г.в Париж студентите окупираха не само университета,а и целия Латински квартал.Четете,не пишете.

  22. 22 Профил на Dimitar Atanassov
    Dimitar Atanassov
    Рейтинг: 237 Неутрално

    За да изчезне политиката от университетите, трябва да бъдат скъсани обвързаностите на преподавателите със задкулисието. А един от тях вече доказа, че е силно повлиян от поздемни сили - отказалият да даде коментар по случая с Пеевски.

    http://dimitaratanassov.wordpress.com/2013/10/28/stud-vs-id/

  23. 23 Профил на pump it!
    pump it!
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#10] от "comtec":


    [quote#10:"comtec"]Не съм виждал досега студенти по света да протестират, окупирайки университет[/quote]


    Пишеш глупости!

    Не е толкова страшно да има и неграмотни хора, неприятно става, когато започнат да парадират с неграмотността си!

    pump it!
  24. 24 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 901 Весело

    До коментар [#4] от "gogo98":

    Ама така де!
    Костов сума години в опозиция! Мегленчето опущи момента!
    Още една сюрия гарги на счупения клон на политиката в България!
    Най зле е Боко! Така да му отнемат дерибействането! Бива ли?
    Има и много нови - разни "басти" и "реформатори"!
    Цяла политическа България участва в цирка, а населението се е заредило с пуканки!

    pastor
  25. 25 Профил на Салмонела
    Салмонела
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    [quote#10:"comtec"]Не съм виждал досега студенти по света да протестират, окупирайки университет. Винаги мястото им е било по улиците и площадите. Но явно това е някаква нова мода...[/quote]
    А ако прочетеш малко или влезеш в интернет, или просто излезеш на запад от западна Берковица, може да видиш следното:
    http://university.nycga.net/files/2012/01/IMG_20120501_151917.jpg

    УСПЕШНА НОВА ГОДИНА!!!
  26. 26 Профил на Салмонела
    Салмонела
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    Току що научих, че студенти са окупирали Ректората на Великотърновския Университет!
    БРАВО!!!

    УСПЕШНА НОВА ГОДИНА!!!
  27. 27 Профил на ban
    ban
    Рейтинг: 850 Неутрално

    До коментар [#17] от "Че`бурашка":

    първо по закон не можеш да имаш две редовни висши държавна поръчка! Второ, дори да си плащал, това е една малка част от разходите, които се правят! Все още висшето образование в България е доста евтино, независимо, че някъде таксите удариха хилядарка и нагоре! Трето, висшето образование, има по-скоро социални функции, дори и за дилетанта е ясно, че всичките тези висшисти едва ли ще си намерят работа въобще, или по специалността, независимо от разните рейтинги и проучвания!

  28. 28 Профил на keko2
    keko2
    Рейтинг: 492 Весело

    [quote#20:"Free person"]Е,сега не само в СУ,а и в други Вузове.
    Бъдете горди и неотстъпчиви,млади будни хора!
    Ние сме с вас!
    Успех!
    ОСЪАВКА! [/quote]
    Ректорите на висшите учебни заведения в България порицаха окупационния порив на протестиращите срещу правителството на Пламен Орешарски студенти. На заседание в сградата на УНСС днес те изготвиха общо становище по окупациите през последните няколко дни.Съветът на ректорите, в който участва и този на Софийския университет - Иван Илчев, признават правото на студентите да протестират. Те обаче възразяват срещу злоупотребата с права, както и с тяхното упражняване, ако това накърнява права или законни интереси на други. Ректорите изразяват опасения, че протестните действия могат да провалят академичната 2013/14 година и остро възразяват срещу "всякакви опити висшите училища да се използват като територия на политически искания и действия".

    Ректорите призовават към "разум, гражданска отговорност, конструктивен публичен диалог, използването на законни начини за изразяване на гражданската позиция и цивилизованите средства за решаване на проблеми". /БЛИЦ

  29. 29 Профил на lili56
    lili56
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Нов български университет се включи в общия протест. Студенти блокираха аулата на сградата в кв. "Овча купел", където се събира и подписка в подкрепа на студентските искания за оставка, разпускане на парламента и насрочване на нови избори. За един час над сто души се включиха в нея. Преподаватели от висшето училище също подписаха петицията.


  30. 30 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2307 Неутрално

    До коментар [#10] от "comtec":

    Гласът на разума. Така е, ако приемем, че някоя институция трябва да бъде окупирана, това е парламентът.
    Подкрепям целта, не одобрявам средствата.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  31. 31 Профил на rehwaz
    rehwaz
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Припознавам нещо познато тук:
    https://introspectiveye.wordpress.com/2013/07/13/%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%BD-%D0%B7%D0%B8%D0%BC%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%82-%D0%BB%D1%8F%D1%82%D0%BE/

    Всички подкрепяме протеста и окупацията! На кого му пука за 1 ден, 1 седмица, 1 месец обучение/образование, когато тук говорим за 1 живот развитие, прогрес, „нормален живот“, както го наричат. Жертвай 1 седмица от живота си, направи целия си един-единствен живот достоен и нормален... на някои хора им е трудно да го разберат това нещо. :///

  32. 32 Профил на бабачко
    бабачко
    Рейтинг: 484 Неутрално

    [quote#13:"comtec"]Съветът на ректорите не подкрепят окупацията: http://www.blitz.bg/news/article/230205[/quote]

    Сайтът е част от медийната група на Пеевски ...

    искаш нов монитор? изтрий тук: ##############
  33. 33 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 809 Весело

    До коментар [#19] от "keko2":
    кеко, кеко, кекоо... Хайде да не казвам какво ти е меко.
    Академичната година в Софийски Университет започва в първия понеделник на м. Октовмри. Още вървят записвания на семестри, плащания на такси, настанявания в общежития и т.н.
    Вървят първите лекции, по повечето предмети не са започнали упраженията още. Това с философския беше комично - ами той е на 4ти км до стопанския, който съм завършил и аз.
    Е как така никой от колегите от стопанския не е против окупирането на ректората ? Когото и да съм питал/срещнал - всички подкрепят колегите от Юридическия.

    Eff U Greta
  34. 34 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 459 Неутрално

    [quote#21:"Лелка"]1968 г.в Париж студентите окупираха не само университета,а и целия Латински квартал.Четете,не пишете.[/quote]
    Кой университет?

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  36. 36 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 459 Неутрално

    През март 1968 година няколко студенти нападат парижкото представителство на агенция „Америкън експрес”. След тяхното арестуване приятелите им, студенти в Университет Париж-Х Нантер (филиал на Сорбоната), се вдигат на простест като завземат сградата на университетската администрация.
    http://nookofselene.wordpress.com/2009/10/14/1968-france/

    Има разлика от завземане на административна сграда и от завземане на учебни зали?
    Историята може да се повтори само като пародия

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  37. 37 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 638 Весело

    [quote#33:"lo_ridah"]Е как така никой от колегите от стопанския не е против окупирането на ректората [/quote]
    ... ама и от Боилогическия не са протиФ... Кат' не им сА пречи- подкрепят... То и на мен не ми пречат вечерните блокади на жлЪтите павета... язе от там не минавам.

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  38. 38 Профил на THE CONCEPTUAL PENIS AS A SOCIAL CONSTRUCT
    THE CONCEPTUAL PENIS AS A SOCIAL CONSTRUCT
    Рейтинг: 524 Любопитно

    [quote#31:"rehwaz"]Жертвай 1 седмица от живота си, направи целия си един-единствен живот достоен и нормален... на някои хора им е трудно да го разберат това нещо. [/quote]
    Наистина е трудно да разбере човек как седмица окупация ти оправя всичко за цял живот. Нещо като миг невнимание и цял живот мъртав, а?!?

    #killwhitey
  39. 39 Профил на THE CONCEPTUAL PENIS AS A SOCIAL CONSTRUCT
    THE CONCEPTUAL PENIS AS A SOCIAL CONSTRUCT
    Рейтинг: 524 Неутрално

    МъртАв не е грешка :P

    #killwhitey
  40. 40 Профил на the_sceptic
    the_sceptic
    Рейтинг: 810 Неутрално

    [quote#5:"sqrt"]Ми интересно хората , коит оси плащат данъците, коит оотиват за обучението на тези студенти, защо никой не ги пита дали са съгласни да плащат?[/quote]

    tough...

    аз не съм съгласен да плащам за руския аецбелене, не желая да плащам милионите хонорари на хидрофилософа ахмеддемирдоган, не желая моите данъци да пълнят гушите на васочерепа и ковачки, не съм съгласен държавните плащания да минават през ктб или цвети банкерката

    та така

    един не е сългасен с едно, друг с друго

    кводасепраи

  41. 41
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  42. 42 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 459 Неутрално

    А как е свършила "френската студенства револючия":

    ...Ако бунтарите имаха малко по-добра организация, единство и подкрепа от страна на средната класа, напълно е било възможно в тези дни Петата република да бъде отхвърлена. Но правителството постепенно започва да възвръща контрола си. Парламентарните избори са спечелени убедително от „голистите”, които събират 73%.
    ----
    Та каво си мислят нашите мамини момченца и момиченца? Как ще свършат сегашните избори?

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  43. 43 Профил на Blue paint
    Blue paint
    Рейтинг: 0 Неутрално

    [quote#35:"_dan_"]Като искат да протестират, да отидат да окупират някой МОЛ или банка, но това не им стиска, защото ще бъдат изхвърлени като мръсни котета от там! [/quote]


    Аз им слушах инструкциите вчера - там се казваше да се окупира университета, а не мола.

  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  46. 46 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 809 Весело

    До коментар [#45] от "_dan_":

    Е сам със себе си не се посвени да разговаряш

    Подкрепяш ли правителствотo _dan_ ?
    Гласува ли за БСП _dan_ ?

    Eff U Greta
  47. 47 Профил на mun_cho13
    mun_cho13
    Рейтинг: 409 Весело

    До коментар [#13] от "comtec":


    [quote#13:"comtec"]Съветът на ректорите не подкрепят окупацията[/quote]

    Намерил си кого да цитираш ... Пеевски нюз
    И какво очакваш от Съвет на Ректорите, в който мнозинството са с досиета от ДС, а останалите нямат, защото са били на трудов договор пак там

    Led Zeppelin Forever !!!
  48. 48 Профил на mun_cho13
    mun_cho13
    Рейтинг: 409 Весело

    [quote#42:"geo_19"]Парламентарните избори са спечелени убедително от „голистите”, които събират 73%.
    ----
    Та каво си мислят нашите мамини момченца и момиченца? Как ще свършат сегашните избори?[/quote]

    Така де - голистите са френските десни. И ние това искаме, нъл така ?
    Оставка !!!

    Led Zeppelin Forever !!!
  49. 49 Профил на Асенов, който иска референдум!
    Асенов, който иска референдум!
    Рейтинг: 753 Разстроено

    Хайде, да приключва този Академичен съвет, да подкрепят протестиращите и да се свършва. Правителството ще обяви нулева година и протестантите да се прибират на село. Ще се спестят парите от бюджета за университета а може и да се дадат на тези университети които учат или за здравеопазване. Платените такси ще отидат в джобовете на калинянакиевци. Точка.

  50. 50 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1412 Неутрално

    До коментар [#36] от "geo_19":
    "Сорбоната е в епицентъра на студентските протести от май 1968, след което Парижкият университет е разделен на тринадесет университета, от Париж I до Париж XIII, всеки от които е относително специализиран в дадена област."
    http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%B6

  51. 51 Профил на _dan_
    _dan_
    Рейтинг: 581 Любопитно

    [quote#31:"rehwaz"]Жертвай 1 седмица от живота си, направи целия си един-единствен живот достоен и нормален... [/quote]

    Поименно мога да ти изброя тези, които жертваха една седмица от живота си, за да си оправят целия живот - Емил Кошлуков, Александър Божков, Александър Йорданов, Иван Костов, Надежда Михайлова, Евгени Бакърджиев, Едвин Сугарев, Евгени Дайнов и т.н. и т.н. За съжаление, останалите милиони българи останаха с излъгани надежди от началото на 90-те, когато очакваха някаква реална промяна.
    БСП-то са същите мошеници като СДС-та и ОДС-та, но поне не говорят постоянно за промяна и свобода.

  52. 52 Профил на lili56
    lili56
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Студентският протест се разраства: Вдигнаха се НАТФИЗ, ВТУ, НБУ и ПУ

  53. 53
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  54. 54 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 1146 Неутрално

    [quote#40:"the_sceptic"]аз не съм съгласен да плащам за руския аецбелене, не желая да плащам милионите хонорари на хидрофилософа ахмеддемирдоган, не желая моите данъци да пълнят гушите на васочерепа и ковачки, не съм съгласен държавните плащания да минават през ктб или цвети банкерката [/quote]
    Такова животно,като "твоите данъци" или "моите данъци",или дори "нашите данъци".Данъците са на държавата,с тях се разпорежда изпълнителната власт,по правила и бюджет,приети от законодателната и споровете се решават от съдебната.
    А какво ще се прави ,го казват представителите ни,които ние упълномощяваме на избори.И това пълномощно е за един мандат.Нито за един ден ,нито за вечни времена.

  55. 55 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 459 Неутрално

    „Забранено е да се забранява“
    „Цялата власт – на въображението“
    „Всичко – и то сега!“
    „Скуката е контрареволюционна“
    „Под паветата на булеварда е плажът“
    „Всичко е прекрасно – две и две вече не е четири“
    „Структурите за хората, а не хора за структурите“
    „Университетите – на студентите, заводите – на работниците, радиото – на журналистите, властта – на всички!“
    „В общество, което е отменило авантюрата, единствената авантюра е да се отмени обществото“

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  56. 56 Профил на Stream
    Stream
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    "
    Перверзната симбиоза между парите на ГЕРБ и фанатизма на провалената десница роди поредната бутафорна картинка в центъра на София, този път в Универитета. Случващото се там от петък вечерта е свещен съюз на Бай Ганьо, Полиграф Полиграфович, Йозеф Гьобелс и Андрей Жданов, сформиран в имено на "великата цел" - да бъдат върнати на власт герберите, а ако може покрай тях в парламента да се промуши и остатъчната десница. Глваните роли в тази пошла комедия са поверени на активисти на ГЕРБ и ДСБ, предрешени като "интелектуалци" и "университетски преподаватели". Епизодичните роли са дадени на други персони - журналистки и пи ар-ки с огомни претенции и нулев умствен капацитет, както и либералстващо-папагалстващи NGO-активисти. Това е средата, в която българската десница вирее най-добре - среда на претенциозни алитерати. Ще помоля да не се говори за "морална революция" и "чистота на помислите". Случващото се е банален опит на снобеещата неолиберална олигархия да задържи позициите си. Десницата, разбира се, винаги е готова да помогне. Ако трябва, ще организира "поход към Рим" или "нощ на дългите ножове" срещу всеки, който си позволява да мисли различно от десните "интелектуалци". Изобщо днешната българска десница е едно от най-авторитарните образувания на този свят. Говори за европейски ценности, а в мокрите й сънища се явява Аугусто Пиночет. В краен случай Бойко Борисов...

    "
    Петър Волгин

    Аз се присъединявам към това мнение!

    Хитростта пречи на мисълта!
  57. 57 Профил на az_protestiram
    az_protestiram
    Рейтинг: 486 Неутрално

    хахахаха то се вижда че плаката "Политиката вън от СУ" е писан от някой неграмотен футболен фен хахаха

    Леле колко са жалки с отчаяните си провокации тия комунисти бе!!! Много ги е страх вече май ))

    ОСТАВКААА!

  58. 58
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  59. 59 Профил на Ослик, суслик, паукан
    Ослик, суслик, паукан
    Рейтинг: 504 Неутрално

    Кристиян Калчев е апаратчик wanna be от БСП, който работи в Народното събрание, така че няма какво да се прави на протестиращ.

    https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1383083_514904245269434_540531184_n.jpg

    Снимката е от свалена от профила му, където сега не може да бъде намерена, защо ли?

    I had a dream, Joe
  60. 60 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1102 Неутрално

    До коментар [#5] от "sqrt":
    Без да визирам конкретни държави, ако съм разчел правилно мнението ви, съгласен съм с вас, че в образованието трябва да се въведат ясни икономически отношения. Не сме толкова богати, че да финансираме образованието на други държави. Особено в областта на медицината, фармацията, информатиката, архитектура и строителство, инженерни специалности. Плащаш си образованието и след това може да избереш пътя си. Нямаше да има и помен от окупации и други подобни образователни екстри. Платилите, просто няма да допуснат подобна политика във вузовете.

  61. 61 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 638 Весело

    [quote#48:"mun_cho13"]Парламентарните избори са спечелени убедително от „голистите”, които събират 73%.
    ----
    Та каво си мислят нашите мамини момченца и момиченца? Как ще свършат сегашните избори?- цитат на коментар #42 от “geo_19”

    Така де - голистите са френските десни. И ние това искаме, нъл така ? [/quote]
    ... верно ли... След протестите срещу "голистите", те ста'ат по-силни и стигат до 73%... Примера с 68-ма и резултата от него, удряте греда...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  62. 62 Профил на lele266
    lele266
    Рейтинг: 459 Неутрално

    Авторката на Хари Потър голям предсказател се оказа Който е чел книгите в които злите магьосници бяха превзели министерството и медиите(вестника) сигурно виждат паралели в ситуацията в България. Че даже и на финала бунтовниците се окупират в университета, а гадовете отвън искат да го превземат.

  63. 63 Профил на lili56
    lili56
    Рейтинг: 237 Неутрално

    След всяко комунистичесто минусче - хоп ново окупирано университетче!

  64. 64 Профил на ivobivo
    ivobivo
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Специално този плакат, сутринта отивайки към работата ми видях младеж да подготвя да го залепи. Зад него вървеше фотограф с обектив на около 20м и му даваше указания къде да лепи. оставка!

  65. 65
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  66. 66 Профил на lili56
    lili56
    Рейтинг: 237 Неутрално


    Богословският университет е поредно висше учебно заведение, което се присъеди към студентските протести.

    "Уважаеми колеги – професори, доценти, асистенти, докторанти и студенти, служители на българската Алма Матер – СУ “Св. Климент Охридски”, Солидарни с исканията и протестите на българските граждани и на студентите от Софийския университет, ние, преподаватели, студенти и докторанти от Богословския факултет, подкрепяме справедливия протест на българското гражданско общество от последните месеци, който е в резултат от безсрамното олигархично управление на страната ни", се казва в официална позиция на университета.

    "Подкрепяме „раннобудните студенти” от Софийския университет,...

    "Уважаеми колеги – професори, доценти, асистенти, докторанти и студенти, служители на българската Алма Матер – СУ “Св. Климент Охридски”, Солидарни с исканията и протестите на българските граждани и на студентите от Софийския университет, ние, преподаватели, студенти и докторанти от Богословския факултет, подкрепяме справедливия протест на българското гражданско общество от последните месеци, който е в резултат от безсрамното олигархично управление на страната ни", се казва в официална позиция на университета.

    "Подкрепяме „раннобудните студенти” от Софийския университет,.....

  67. 67 Профил на Alexander Lazarov
    Alexander Lazarov
    Рейтинг: 524 Гневно

    Ето го тоя красавец Калчев: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/15074_458374717574701_1268683258_n.jpg

    Да си събира чуковете (и сърповете) и марш в КНДР или Венецуела.

    rm -rf /bin/laden
  68. 68 Профил на Miloslava
    Miloslava
    Рейтинг: 412 Неутрално

    Надявам се само и тази окупация да не свърши като тази пред парламента - пренебрегната от странно "ослепелите" и "оглушали" нахалници от БСП и ДПС, чиито оставки се искат...

  69. 69 Профил на Ivayloto бе
    Ivayloto бе
    Рейтинг: 821 Неутрално

    само вижте "студента" когото цитират, а негови колеги казват, че не е стъпвал от Април

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=111246252287551&set=a.102594226486087.5378.100002065302595&type=1&theater

    За едни благата, за други ла*ната
  70. 70 Профил на Ivayloto бе
    Ivayloto бе
    Рейтинг: 821 Неутрално

    До коментар [#66] от "burn":

    И Бог с нами!

    За едни благата, за други ла*ната
  71. 71 Профил на Dimitar Atanassov
    Dimitar Atanassov
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Първо - трябва да изчистим университетите от задкулисие. Факт е, че една от причините за падането на нивото на висшето образование е бягството на читавите зад граница и оставането у нас на мнозинство вредители, бивши агенти на ДС и техни ученици. Такива задкулисни зависимости има и лицето Д. Токушев, който отказа да коментира пред студентите си казус, свързан с тяхното обучение като прависти.

    http://dimitaratanassov.wordpress.com/2013/10/28/stud-vs-id/

  72. 72 Профил на Nikolay
    Nikolay
    Рейтинг: 431 Неутрално

    До коментар [#10] от "comtec":

    а може би просто си невежа

  73. 73 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 459 Неутрално

    „Забранено е да се забранява“
    „Цялата власт – на въображението“
    „Всичко – и то сега!“
    „Скуката е контрареволюционна“
    „Под паветата на булеварда е плажът“
    „Всичко е прекрасно – две и две вече не е четири“
    „Структурите за хората, а не хора за структурите“
    „Университетите – на студентите, заводите – на работниците, радиото – на журналистите, властта – на всички!“
    „В общество, което е отменило авантюрата, единствената авантюра е да се отмени обществото“
    [quote#48:"mun_cho13"]Така де - голистите са френските десни. И ние това искаме, нъл така ? [/quote]
    Да, ама де Гол е бил на власт по време на "революцията" и след нея излиза още по-силен.

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  74. 74 Профил на lele266
    lele266
    Рейтинг: 459 Неутрално

    До коментар [#63] от "burn":

    Май тази седмица е времето когато трябва да падна парламента. Университетският бунт се разгаря. трябва и протеста пред министерския съвет и орлов мост само да се върне на нивата от началото и сме готови. Види му се края.

  75. 75 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 759 Неутрално

    "Кристиян Калчев учи културология в Софийския университет. Говори спокойно, облечен е в костюм. Дошъл е пред Софийския университет, защото не смята, че висшето училище е мястото за политически искания. Такова по думите му е искането за оставка. Твърди, че е участвал в протестите през февруари и в някои от шествията срещу избора на Делян Пеевски за шеф на ДАНС "


    тоя същият не е ли помощник на депутат от БСП????

  76. 76 Профил на entwickler
    entwickler
    Рейтинг: 471 Любопитно

    вълнуващо е. След работа със жена ми - слизаме на СУ.

  77. 77 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 459 Неутрално

    Те на свой ред предизвикват още по-силна реакционна вълна и ноща на 10-ти срещу 11 май се превръща в
    "Нощта на барикадите"
    Тези събития оказват силно влияние на френската икономика. Работници масово не отиват на работа, положението е критично. Говори се за над 10 милиона стачкуващи. Правителството е поставено под натиск. И то действа. Минималната работна заплата се увеличава с една трета, пенсионната възраст е намалена.
    ---
    Последното (за минималната заплата и пенсионната възраст) вече се прави... дори и без нито един работник стачкуващ

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  78. 78 Профил на Ослик, суслик, паукан
    Ослик, суслик, паукан
    Рейтинг: 504 Неутрално

    [quote#69:"Ivayloto бе"]само вижте "студента" когото цитират, а негови колеги казват, че не е стъпвал от Април [/quote]

    Личи му по физиономията, че е деен подлизурко, шетащ из Н.С.

    I had a dream, Joe
  79. 79 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1102 Неутрално

    Богословите се присъединили към "раннобудните". Те, затова българите са атеисти. Какво богословие, във факултет, в който командва болшевик от класа. Факултетът ще надмине АОНСУ по демагогия и наглост. Щях да приключа със "смях", но се поправям. Страх!

  80. 80 Профил на lili56
    lili56
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Липсват такситата и градския транспорт..

    И таксиметровите шофьори в Пловдив поискаха оставката на кмета Иван Тотев. В знак на протест по-късно през деня е планирано шествие. Колоната от таксита ще премине и през хотел „Империал", за който се знае, че е собственост на семейството на кмета.
    Кросс

  81. 81 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1088 Неутрално

    Преди седмица Цачева каза, че арсеналът им не е изчерпан и се очакват изненади.
    Като им гледам "арсенала", следващият ход трябва да е убийство.

  82. 82 Профил на alex_p
    alex_p
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Браво за политическата позиция на студенти и млади българи, изразили мненнието си под някаква форма. Браво на израза на позицията им. Хора, все пак са окупирали по една единствена аула в посочените университети. Всички останали са свободни за лекции, за образование и учебния процес си върви. Стига разбира се на ръководството да му се занимае да постанови план график на всички учебни зали, съобразени с водените лекции в окупираната заличка. Ако тези часове се пренасочат клъм други зали в други часове, на никой не му пречи групата протестиращи. Университетите правят промени за щяло и нещяло, така, че това няма да им е проблем.

  83. 83 Профил на merkel
    merkel
    Рейтинг: 868 Неутрално

    Що се окупира ДЪРЖАВНА СОБСТВЕНОСТ А НЕ ЧАСТНА??? 90% вече всичко е частна собственост и въпреки това пошлият театър и цирк се разиграва в СУ що? Защо не окупират Нов български университет той е частен??? Или БТВ тя е частна? Пак казвам 90% вече всичко е частно и никой няма да им каже копче ако окупират частна собственост и да правят квото си искат. НО НЕ И ДЪРЖАВНА защото НИЕ данъкоплатците СУБИСДИАРМЕ тия университети и собственост! Пошъл тиатър и жалък ЦИРК! На кой болен мозък му хрумна тая идея???

    В САЩ окупираха уолстрийт символа на капитализма а тука държавна собственост. Да ходят да окупират нов български университет да ударят в джоба малко чуждите изедници. А държавата да си удържи от субсидията за всички дни на хошъл театър и цирк!

  84. 84 Профил на adenauer
    adenauer
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#28] от "keko2":

    Всички ректори ,декани ,професори и всякакви други присвоили си титли и звания са комунистически възпитаници ,произлезли от едно змииско гнездо БКП и ДС.И комунягата Илчев и всички преди него са комунистически и агентурни престъпници.Това се отнася и за всички изкуствено създадени университети 53 на брой,където намериха клатикурски местенца всички некадърници агенти и учени ментета.Изгонете първо тях с политическите искания на Германския модел:Всеобхватна декомунизация на науката ,Лустрация на комунисти и агенти от всички звена на просветата и науката,.По -късно ще поискате национализация на техните богатства заграбени под различна форма от вас -студентите.Всички тези калтаци комунисти -и агенти до един са милионери ,става въпрос за преподаватели,ректори ,декани ,доценти и всякакви тути-кванти учени облечени в корупция и подкупи.Умен,честен,знаещ,можещ,справедлив,работлив и морален български комунист и агент на ДС или техни наследници няма и не може да има.

  85. 85 Профил на Yuri Dobrev
    Yuri Dobrev
    Рейтинг: 581 Весело

    До коментар [#77] от "geo_19":
    +! На незнаещите и непомнещите да натиснат само: May 1968. За мързеливите geo_19 Ви го каза! Бъдете умни!

  86. 86 Профил на kaliman123
    kaliman123
    Рейтинг: 409 Неутрално

    разтуряйте седянката вече

  87. 87 Профил на kaliman123
    kaliman123
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#81] от "yavooor":

    цецо прострелва боко и по навик обявява тъщата си за виновна)

  88. 88 Профил на Boris Petrov
    Boris Petrov
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#28] от "keko2":

    Ако престанеш да цитираш сайтове, свързани с медийната империя на "всички знаем кой" МОЖЕ БИ някой ще ти обърне внимание.

    Междувременно познай какво точно си мислят всички тук за теб.

    Поздрави,

    Студент от СУ, който нощува в 272

    "Stay hungry. Stay foolish." Steve Jobs
  89. 89
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  90. 90 Профил на vencho80
    vencho80
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Контрите за 5 лв и топла супа и майките си биха продали

  91. 91 Профил на georgi_val
    georgi_val
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Браво отново на студентите!
    Вчера Ореха беше готов на диалог, днеска мълчи. Цялата власт се прави че нищо не се случва! До кога така?

  92. 92
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  93. 93
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  94. 95 Профил на mun_cho13
    mun_cho13
    Рейтинг: 409 Весело

    До коментар [#61] от "dzwer":

    Да не искаш да ми кажеш, че БСП автоматично ще повтори резултата на голистите и ще стигне до 73%
    Да знаеш - ще го приема този риск
    Оставка !!!

    Led Zeppelin Forever !!!
  95. 96 Профил на mun_cho13
    mun_cho13
    Рейтинг: 409 Неутрално

    [quote#89:"merkel"]Няколко въпроса които да поставите и да се замислите за протеста на студентите от СУ.
    [/quote]
    Меркел, спри с тези плитки манипулации ... никой не говори за Боко в момента. На ред е др. СтаниШеф, др. Олигархски и шайка .... Айде те първо да освободят сцената, а ако случайно бат Бойко пак дойде - да му мисли какви ще ги говори и прави....както и всеки друг от която и да е партия.
    Затова е борбата - партиите да си седнат на задника и да започнат да мислят за България, иначе - аут и следващия, моля !!!

    Led Zeppelin Forever !!!
  96. 97 Профил на martosto
    martosto
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Ум царува, ум робува, ум патки пасе. Викайте полиция и окупацията да спре!

    Не вярвай сляпо в идеали, защото лесно се трошат!
  97. 98 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 638 Весело

    [quote#95:"mun_cho13"]а не искаш да ми кажеш, че БСП автоматично ще повтори резултата на голистите и ще стигне до 73% [/quote]
    ... ти май сА вторачи у процентите и изпусна главното.

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  98. 99 Профил на alex_p
    alex_p
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#83] от "merkel":

    Не си чел внимателно новините. Тогава още в същия ден в който студенти окупираха учебна стая в СУ се направи и символична окупация на една от учебните зали в НБУ. Днес тази символична окупация вече е активна! Във Великотърновския университет също.
    На въпроса ти защо: защото от частна собсвтеност можеш да бъдеш изгонен, а от държавна собствебност с общественосвободен достъп - не! Логиката и Правото са взаимносвързани...само дето за това трябва човек малко да се замисли.

  99. 100 Профил на lili56
    lili56
    Рейтинг: 237 Неутрално

    ВТУ: Не желаем подмяна, а промяна!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK