Пътя между София и Ниш ще бъде затварян утре заради взривни работи

Пътя между София и Ниш ще бъде затварян утре заради взривни работи

© Архив



Движението по международния път Ниш-Пирот-София ще бъде напълно спряно утре на пъти за по няколко часа заради взривни работи, свързани със строителството на магистралата от транспортния коридор номер 10, съобщи агенция "Танюг". В момента се работи край пиротското село Чифлик, като трафика няма да бъде пропуска в периода от 9 до 11 часа и от 14 до 16 часа.


След това движението ще се извършва с последователно пропускане на колите по едното платно и по другото и ще се регулира с помощта на семафор.

Коментари (41)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на moloko_
    moloko_
    Рейтинг: 613 Любопитно

    Хората работят и си сторят магистралите,а къде е нашата магистрала до Калотина?

  2. 2 Профил на Angelina
    Angelina
    Рейтинг: 524 Неутрално

    След като такава е причината разбираемо е.

  3. 3 Профил на TPOTOAP
    TPOTOAP
    Рейтинг: 620 Неутрално

    В заглавието има правописна грешка

  4. 4 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 810 Неутрално

    Дали някой знае, каква е разликата межди "семафор" и "светофар"?

  5. 5 Профил на eyewitness
    eyewitness
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Съседите строят, не чакат членство.

  6. 6 Профил на naskom44
    naskom44
    Рейтинг: 642 Неутрално

    Уж не са в ЕС , войни водиха, стачкуваха , сменяха се правителства ,а направиха обходноя път на Белград от южната страна, почти е готова магистралата до Суботица а пътя към калотина е трасиран почти целия догодина сигурно ще изливат асфалт в някои участъци, а какви са планини и теснини особено от Пирот до Ниш? Как ли го правят ? Дали крадат толкова малко?

  7. 7 Профил на naskom44
    naskom44
    Рейтинг: 642 Неутрално

    До коментар [#4] от "dissident":

    едното е в ЖП-то другото е на шосето

  8. 8 Профил на Lazar Petrov
    Lazar Petrov
    Рейтинг: 596 Неутрално

    До коментар [#6] от "naskom44":

    айде по леко, за последните 35 години са построили около 150 км магистрали - около Нови Сад и Белград - хърватската граница. А след нашата граница са трасирани в полето 10 км и има няколко малки моста полуготови.

  9. 9 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2812 Весело

    До коментар [#4] от "dissident":


    [quote#4:"dissident"]Дали някой знае, каква е разликата межди "семафор" и "светофар"? [/quote]
    ==================

    У нас в България има разлика според нашия ЗДП и ППЗДП :
    светофарната уредба е за така наречените водачи на МПС ,
    а семафора е за локомотивните машинисти
    -----------------
    Но в случая преводача , ако е и,ало такъв вероятно не е знаел , че сърбите казват на светофара - = - семафор

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  10. 10 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2812 Неутрално

    [quote#9:"Чардо"]и,ало[/quote]

    иМало
    , , .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  11. 11 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2812 Весело

    До коментар [#8] от "toshiro":


    [quote#8:"toshiro"]айде по леко, за последните 35 години са построили около 150 км магистрали - около Нови Сад и Белград - хърватската граница.[/quote]
    -------------

    Изпускаш Ниш - Белград
    и Ниш - Скопие

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  12. 12 Профил на nage
    nage
    Рейтинг: 581 Неутрално

    сърбите и без еврофондове са по-добре от нас, тука милиарди се наляха и пак подскачаме по дупките

  13. 13 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#9] от "Чардо":

    Най-верният отговор.
    Семафор е това с механична ръка. Застава хоризонтално и вертикално. Дори и в ЖПто вече ги заменят със светофари. Ползвали са семафори и за регулиране на пътищата преди години, дори много стари коли ги ползват за мигач.

  14. 14 Профил на Аvеree
    Аvеree
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Както каза Доган:
    „Пътят за Европа минава през Истанбул!”

  15. 15 Профил на TPOTOAP
    TPOTOAP
    Рейтинг: 620 Неутрално

    Хайде без сърбомански изригвания. Какви толкова пътища са построили в сравнение с нас?
    Отгоре някой пита как аджеба строяли сърбите, сякаш са направили хиляди километри аутобани (а те са горе-долу колкото нашите). Взимат заеми, строят и после изплащат магистралите от тол такси. Само че ако българско правителство реши да построи така Хемус, гаранция давам, че същите които сега възхваляват 'страхотните сръбски магистрали', тогава ще изреват най на умряло.

  16. 16 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2812 Весело

    До коментар [#13] от "dissident":


    [quote#13:"dissident"] дори много стари коли ги ползват за мигач. [/quote]
    =================

    Бяха монтирани вътре в колоната между вратите и подскачаше нагоре - надолу , все едно правиш физ зарядка

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  17. 17 Профил на 993
    993
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#8] от "toshiro": Глупости на търкалета... От Ниш се продължава към Западна Европа и през Унгария и през Хърватия по магистрали... 150 км. си ги сънувал някъде... Хората работят, а не бръщолевят като теб Тоширо сан. Никакви трасирани в полето... Явно не си вдигнал глава нагоре щото си карал някоя сапунерка... Магистралата е качена горе по планините..., ама то трябва да разбираш от тези работи. Единствено около Пирот вървят долу по равното.

    911,959,964,993
  18. 18 Профил на TPOTOAP
    TPOTOAP
    Рейтинг: 620 Неутрално

    До коментар [#1] от "moloko_":

    Нашата магистрала до Калотина не й е дошъл редът. Преди нея имаме по-важни отсечки като Струма и Хемус.

  19. 19 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 677 Неутрално

    Взеха заем от световната и с него строят, а парите връщат с пътни такси, а може и да доплащат.
    Ниш - Суботица илиза около 16 Евро с лека кола.
    Като завършат пътя до Ниш сигурно Калотина - Суботица (унгарска граница) ще е към 25 Евро.

    Разбира се, тука ореваха орталъка, че асфалт не се яде, пък бил той финансира от ЕС....

  20. 20 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2812 Любопитно

    До коментар [#15] от "TPOTOAP":


    [quote#15:"TPOTOAP"] и после изплащат магистралите от тол такси.[/quote]
    ==================

    Десетки години събираха тол такса за """магистралата""" от Белград до Суботица , а в същност си бе най-обикновен двулентов път !
    Бе направена само едната лента на магистралата , а събираха пари като за самолетна писта . Преди години имаха най-високите такси в Европа !
    Намалиха ги някъде около 2000-та , ако не ме лъже паметта !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  21. 21 Профил на TPOTOAP
    TPOTOAP
    Рейтинг: 620 Неутрално

    До коментар [#19] от "Big_Villager":

    Съгласен ли си да плащаш 40 - 50 лева от София до Варна?

  22. 22 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#5] от "eyewitness":

    Хайде, моля ви се, преди 4 дни минавах оттам - на 30 км отсечка работят няма и 100 човека с 3 багера и 2 камиона. Поразорали са полето и това е. С това темпо ще я строят поне 5 година, а отсечката си е през равното поле между Пирот и Димитровград. За трудния участък след Пирот не се и говори. При нас последните години се построиха значително повече и продължава да се строи. Аман от нихилизъм.

  23. 23 Профил на TPOTOAP
    TPOTOAP
    Рейтинг: 620 Неутрално

    До коментар [#22] от "ugi":

    Трудният участък след Пирот в момента е в застой доколкото знам, понеже австрийците, на които го бяха дали да го строят, фалираха.

  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  25. 25 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 585 Неутрално

    [quote#12:"nage"]сърбите и без еврофондове са по-добре от нас[/quote]

    Статистиките говорят друго. Не и на любителите на "сръбско".
    Бягай да слушаш чалга и да мааш пръжки с лук, друже! Това са твоите стихии

    Не съм магаре;-)
  26. 26 Профил на eyewitness
    eyewitness
    Рейтинг: 466 Неутрално

    [quote#22:"ugi"]Хайде, моля ви се, преди 4 дни минавах оттам - на 30 км отсечка работят няма и 100 човека с 3 багера и 2 камиона. Поразорали са полето и това е. С това темпо ще я строят поне 5 година, а отсечката си е през равното поле между Пирот и Димитровград. За трудния участък след Пирот не се и говори. При нас последните години се построиха значително повече и продължава да се строи. Аман от нихилизъм. [/quote]
    От 31.03.2011г. до 28.05.2012г. минах оттам 7 пъти и за една година строителите прекараха грубата част на трасето по хълмовете над Димитровград, също бяха готови вертикалните части на мостовите конструкции над няколкото бари по равнинната част на трасето след Димитровград до прохода преди Ниш (прибл. 30км) и почти цялата конструкция на първия мост над сегашния път, веднага след влизането в Сърбия. А какви неща изникнаха за една година в Белград...
    Ако поне веднъж сте държал лопата от правилната страна ще знаеш, че това не става със 100 човека, три багера и два камиона за една година. Верно миналата година някаква криза ги захапа и може да не работят със същите темпове. Въпреки това въобще не става дума за нихилизъм, а за сериозни наблюдения и трезва оценка.
    А сега си завийте заучените фрази на рулце и бегом обратно!

  27. 27
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  28. 28 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1097 Любопитно

    До коментар [#27] от "eyewitness":

    Проверете какво строят съедите и какво не, с каква скорост го строят, как финансират строителството и каква е общата финансова ситуация в държавата, пък тогава пишете за чакането на фондове.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  29. 29 Профил на eyewitness
    eyewitness
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#28] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    В първия коментар писах, че не чакат членство, за да строят и да се развиват, а във втория - че строят достатъчно бързо и без да имат европски чатал на врата. Ние, за разлика от тях, си мислехме, че аха да влезем в Юниона и всичко одма ще се подреди и ще има само да взимаме. Относно финансирането на проекти - има достатъчно ефективни механизми и без прословутите еврофондове.
    Пък ако има по-осведомени, моля, пишете, аз лично обичам да чета.

  30. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  31. 31
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  32. 32 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1097 Любопитно

    До коментар [#29] от "eyewitness":

    Първо, какво строят съседите и какво не. Голяма част от откритите през последните години магистрални участъци са всъщност само наполовина нови, защото представляват пристрояване на две активни и една аварийна ленти към съществуващите от югославско време "полумагистрали" с три ленти. Освен това усилията не са съсредоточени върху завършването на трасетата с безспорно международно и вътрешно значение, а са разпилени между Коридор 10 и спорни проекти като Коридор 11, в резултат на което нито един от двата не е завършен изцяло. Второ, с каква скорост се строи. В Сърбия се работи сравнително бавно и един от често използваните в темите за инфраструктурното развитие изрази е "пробијени рокови", неспазени срокове. Трето, основната част от строителството се финансира с външни заеми, като общата стойност на заемите за инфраструктура надхвърля милиард евро, които все някога ще трябва да бъдат върнати. Четвърто, заради невъзможността държавата да обслужва сама старите дългове се достигна до началото на дългова криза, за избягването на която неотдавна беше обявен план за болезнени реформи, включващи орязване на високите бюджетни заплати и уволняване на стотици хиляди държавни служители в условия на безработица от над 25%. В каква степен този план ще бъде приложен на практика тепърва ще стане ясно. Та какво казвате за фондовете?

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  33. 33 Профил на eyewitness
    eyewitness
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#32] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Единственото трасе, което коментирам е Пирот-Ниш, което си е чисто ново, а скоростта - доста висока. Реалистичността на сроковете и тяхната оценка - друга бира и чисто политическа функция най-често. Целесъобразността на развитието на инфраструктурата им не коментирам, но ми беше интересно да науча нещо ново.
    Относно финансирането - ще преодолеят дълговата криза (аз не бих я нарекъл така), когато се установи някакъв макар и крехък баланс между сферите на влияние на Русия и ЕС. Те, сърбите, за разлика от нас, имат сериозен политически субект (за съжаление не помня името на партията), чиято основна цел е невлизането на Сърбия в ЕС и НАТО, която се подкрепя от сериозна част от населението, около 40%, но числото е твърде относително.
    За фондовете пак да кажа - няма нужда от еврофондове, за да строиш. Защото, те, сами по себе си, са ефективни, но вървят с едни други изисквания...

  34. 34 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1097 Любопитно

    До коментар [#33] от "eyewitness":

    Доколкото разбирам, Вие повтаряте типичните изпразнени от съдържание мантри на проруските последователи на БСП. В Сърбия вече няма нито една голяма и влиятелна партия, която да е против влизането в ЕС. В Народната скупщина от общо 250 депутати над 200 са представители на партии, подкрепящи пълноправното членство в съюза. Може да се каже, че европейската ориентация представлява широк политически консенсус. Близките отношения с Русия се поддържат от всички партии, но те не се въприемат като алтернатива на ЕС. Членството в НАТО никога не е било официална цел на водещите партии и не се разглежда като свързано с влизането в ЕС.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  35. 35 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1097 Любопитно

    До коментар [#33] от "eyewitness":

    П. п. Според социологическо проучване от юли 2013 година на референум по темата влизане в ЕС само 24% от сръбските граждани биха гласували против, 50% биха гласували за, 19% не биха гласували, а 8% нямат отговор:

    Ukoliko bi sutra bio održan referendum sa pitanjem “Da li podržavate učlanjenje Srbije u EU?”, 50% građana Srbije glasalo bi za, 24% bi glasalo protiv, 19% ne bi glasalo, dok 8% ne zna šta bi odgovorilo, rezultat je prvog ovogodišnjeg istraživanja javnog mnenja “Evropska orijentacija građana Srbije – trendovi”, koje je Kancelarija za evropske integracije Vlade Srbije sprovela početkom jula 2013.

    http://www.euractiv.rs/srbija-i-eu/6127-polovina-graana-srbije-za-lanstvo-u-eu

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  36. 36 Профил на eyewitness
    eyewitness
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#34] от "Югозомби (в творчески отпуск)":

    Определено не разбирате, Толкова далеч съм както от проруските последователи, тъй и от БСП, да не кажа на обратната страна на Луната.
    А цитираните от Вас резултати само потвърждават моите изводи за мащабите на подкрепата за неприсъединяването на Сърбия в ЕС. И да, отношенията с Русия не са политическа алтернатива, но са икономическа такава. След 6 години членство и не помня колко години на предприсъединителен период ние не можем да се отървем от руското икономическо влияние (друга тема е полезността и вредността от него), а какво остава за съседите.
    С пожелания за висока плодовитост на творческият отпуск!

  37. 37 Профил на Lazar Petrov
    Lazar Petrov
    Рейтинг: 596 Неутрално

    До коментар [#17] от "993":

    очевидно не познаваш Сърбия. Коментърът ми е точен, за твоя информация магистралата Ниш - Белград 220 км е построена преди повече от 30 години от бивша Югославия. Така че смятай, чети ,мисли, анализирай и ми кажи за последните 35 години колко км магистрали са построили аджеба сърбите????

  38. 38 Профил на Lazar Petrov
    Lazar Petrov
    Рейтинг: 596 Неутрално

    До коментар [#11] от "Чардо":

    чети коментарът ми по горе!

  39. 39 Профил на 993
    993
    Рейтинг: 581 Любопитно

    До коментар [#37] от "toshiro": Очевидно, много отдавна си карал по тези трасета, което аз правя всеки втори месец. А от Белград до унгарската граница колко километра са? Това е вече магистрала, плюс чисто нов паралелен мост над Дунав между Белград и Нови Сад, който никък не е къс и нисък!!! Не ми се прави на ментор със старите си познания...

    911,959,964,993
  40. 40 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 664 Неутрално

    За да минеш през Сърбия в посока Хърватия трябва да платиш към 10€ в едната посока. В същото време, за да минеш през БГ е достатъчно да платиш само половината - 10лв за винетка. Ето така сърбите имат повече пари за строителство на магистрали.

    Защо "Титаник", а не "Аврора" ?!
  41. 41 Профил на Lazar Petrov
    Lazar Petrov
    Рейтинг: 596 Неутрално

    До коментар [#39] от "993":

    и аз пътувам постоянно, смятай колко са готовите километри де? Мога по години да ти напиша кога кое са направили. През 2-3 месеца съм в Австрия и Унгария през последните 10 години.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK