Прокуратурата пак поиска имунитета на Цветанов - заради присвояване от бюджета на МВР

Прокуратурата пак поиска имунитета на Цветанов - заради присвояване от бюджета на МВР

© Анелия Николова



Главният прокурор Сотир Цацаров внесе искане за снемане на имунитета на бившия вътрешен министър и заместник-председател на ГЕРБ Цветан Цветанов заради данни, че е присвоил 50 хил. лв. от бюджета на МВР. Това съобщиха от пресцентъра на държавното обвинение.


Според държавното обвинение Цветанов е присвоил близо 50 хил. лв. в полза на Орлин Тодоров, който е бивш директор на ГДБОП във Велико Търново. "В нарушение на закона като министър на вътрешните работи Цветанов е разпоредил на това лице да бъде изплатено трудово възнаграждение за времето от отстраняването му от длъжност и обезщетения за период, в който Тодоров реално е бил задържан под стража в затвора Ловеч".


Така Тодоров е получил заплата и обезщетение за неползван отпуск за времето на задържането си, както и впоследствие 20 заплати при пенсионирането му от МВР, смятат от прокуратурата.




Обвинението срещу Цветанов е, че той е извършил длъжностно присвояване в големи размери - около 50 хил. лв. средства от бюджета на МВР, като за улесняването му е извършено и престъпление по служба.


Името на Орлин Тодоров се свързва и с едно от другите две дела срещу бившия вътрешен министър. В съда вече е обвинението, че Цветанов не е разпоредил СРС–та по разследване срещу Тодоров. Освен това му беше повдигнато обвинение и във връзка с проверката за нерегламентирано подслушване в МВР,


През март 2011 г. Тодоров e задържан и обвинен - за разгласяване на държавна тайна, която му е била поверена по служба и за длъжностно престъпление. Тогава съдът уважава искането на държавното обвинение за налагане на постоянна мярка за неотклонение "задържане под стража". Няколко дни по-късно
Цветанов, като вътрешен министър, образувал дисциплинарно производство срещу Тодоров и го отстранил от длъжност. В МВР била сформирана дисциплинарна комисия по казуса "Тодоров".


На 21 ноември 2011 г. на антимафиота от Велико Търново е отнето и разрешението му за достъп до класифицирана информация. Именно това е станало основание и дисциплинарната комисия да предложи на тогавашния вътрешен министър да отстрани от длъжност Тодоров – според чл. 234,ал. 1, т. 4 от ЗМВР служител с отнет достъп се отстранява от длъжност.


Независимо от законовите разпоредби, на 23 декември 2011 г. Цветан Цветанов наложил наказание "порицание" на Орлин Тодоров и го възстановил на същата длъжност – шеф на сектор БОП в Търново. В случая Тодоров нямало как да заеме отново длъжността си, защото все още бил в ареста.


Освен това с тази заповед Цветан Цветанов е разпоредил да се изплати възнаграждение на Орлин Тодоров за времето от неговото отстраняване, считано от 21.03.2011г. до датата на издаване на заповедта.


На 09.01.2012г. е издадена нова заповед от Цветан Цветанов, с която за втори път временно е отстранил от длъжност Орлин Тодоров, като двете заповеди /от 23.12.2011г. и от 09.01.2012г. са връчени на Тодоров в един и същи ден – на 13.01.2012г./.


Впоследствие, на 07.02.2012г. продължавайки да се намира в Затвора – Ловеч с мярка за неотклонение "задържане под стража", Орлин Тодоров подал заявление за прекратяване на служебното правоотношение по собствено желание, като повод на това заявление със заповед на Цветанов от 29.02.2012г. е прекратено служебното правоотношение на Орлин Тодоров.


Със същата заповед министър Цветанов е разпоредил на Орлин Тодоров да бъдат изплатени в пълен размер обезщетения съгласно ЗМВР. На 25.04.2012г. със заповед на Станимир Флоров /директор на ГДБОП към този момент/ е разпоредено на Орлин Тодоров да бъдат изплатени обезщетенията за неползван платен годишен отпуск, вкл. и за времето през което Тодоров е бил задържан под стража.

Ключови думи към статията:

Коментари (132)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Lm911
    Lm911
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Като удариш тежко мафията ти се връща тройно..

    The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it
  2. 2 Профил на purple_rain
    purple_rain
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Доста му се насъбра на Цветан Цветанов,но на мен ми е интересно с какво оправдание ще мине за послушването?

  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  4. 4 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1174 Весело

    В. Боевски, Маргина, Лупи и т.н. не са интересни за тази прокуратура Обвинява се единственият пресъпник в БГ
    По всичко личи, че изборите ще са скоро...

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  5. 5 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1453 Любопитно

    А въпросният БОП-аджия в крайна сметка осъден ли е?

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  6. 6 Профил на outside
    outside
    Рейтинг: 688 Любопитно

    Цветанов не е удрял мафията, защото мафията сама себе си не удря.
    Но вътрешните правила на мафията са такива, че не се прощават грешките. А той май много ги направи.

  7. 7 Профил на dimitar2007
    dimitar2007
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Цв. Цв. тепърва ще бере горчивите плодове от некадърното и мутренско управление на МВР по негово време. На мен обаче ми е по-интересно какво се случва със Станимир Флоров, прокуратурата ще му повдига ли обвинение за подкупи, или не? Иначе прогнозата ми за Цветанов е, че е пътник, повече няма да се види никога като министър.

  8. 8 Профил на ironhorse
    ironhorse
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Така, да припомним цацаратурата:
    1. Констинбродската афера, от организиран опит за държавен преврат се превърна в административно нарушение.
    2. Подсушването е до никъде
    3. Обвинение за неподслушване, пак до никъде
    4. Обвиненията за апартаментите отпаднаха
    5. Обвинението за допуститеслтво по служба, Европа се смее
    6. ...

    Та така работи цацаратурата, храненик на имотната мафия !

    Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
  9. 9 Профил на ironhorse
    ironhorse
    Рейтинг: 861 Неутрално

    До коментар [#5] от "Цецо":

    Не !

    Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
  10. 10 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1679 Неутрално

    поредната димка... зоооор

  11. 11 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 793 Неутрално

    Цветанов и имунитета му станаха като млада монахиня - всички си искат, тя не дава.

  12. 12 Профил на Geoimg
    Geoimg
    Рейтинг: 805 Весело

    Доскоро живеех срещу затвора, сега живея срещу нас

    *Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!
  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  14. 14 Профил на Phik
    Phik
    Рейтинг: 217 Неутрално

    "Държавен служител в МВР може да бъде временно отстранен от длъжност: когато бъде отнет достъпът му до класифицирана информация; в този случай отстраняването се извършва от органа по назначаването"

    "Въпреки това, в нарушение на закона, със своя заповед от 23.12.2011г., Цветан Цветанов наложил наказание "Порицание"

    Цацаратурата може ли да чете. Изрично е написано "може да бъде отстранен", а не "трябва да бъде отстранен". Обвинителните актове на прокуратурата в последно време са като написани от 10 класник, учещ Етика и Право (само, че без етиката)

  15. 15 Профил на georgi_val
    georgi_val
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Вчера оневиниха Маргина, днеска отново Цветанов е под обстрел... хмм и как удобно съвпада с най-големия протест на студентите днеска .. пак се опитват да ни отвлекат вниманието. Друго си е топ-новината довечера по всички медии пак да е Цветанов, а не желаната оставка на премиера.

  16. 16 Профил на leko_uchuden
    leko_uchuden
    Рейтинг: 479 Неутрално

    значи до колкото разбираме от Икономическото министерство на България (бившата Прокуратура) цветанов се съди защо не е уволнил това лице дисциплинарно. това е преценка на началника и за това в затвора не можеш да вкараш.
    изплащането на основание разпоредбите в закона и едва ли е е престъпление.
    дори и да е цветанов не се е обогатил.

    Любимият масон на българия измисля глупсот след глупост , но е важно бизнесът да върви и парите да се въртят.

  17. 17 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 3353 Весело

    Що тормозите човека, бе?

  18. 18 Профил на iq146
    iq146
    Рейтинг: 525 Неутрално

    Т.нар. "престъпления" на единствения, който се опълчи на МАФИЯТА в съдебната система, ще ви се видят детска игра, когато започнат да излизат наяве деянията на сегашните престъпници. На диктаторите, които дойдоха на власт! Да-а-а, скъпи малоумници, най-накрая намерихте, каквото търсехте. Питахте и говорехте за диктатори и диктатура - НАСЛАЖДАВАЙТЕ ИМ СЕ СЕГА! И ВАС НЯМА ДА ПОДМИНЕ, НЕ СИ ПРАВЕТЕ ИЛЮЗИИ. НАЙ-МАЛКОТО ЩЕ ВИ ОКРАДАТ ТАКА, КАКТО И БАШИБОЗУК НЕ Е КРАЛ България!

  19. 19 Профил на arnautsky
    arnautsky
    Рейтинг: 895 Любопитно

    До коментар [#1] от "Lm911":
    За Костов ли говориш?
    Щото този ....... ЦЦ дори не заслужава да го коментираш.

    Keep it cool, keep it funny, keep on changing the world.
  20. 20 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1211 Любопитно

    ". със своя заповед от 23.12.2011г. Цветанов е разпоредил да се изплати възнаграждение на Орлин Тодоров за времето от неговото отстраняване, считано от 21.03.2011г. до 23.12.2011г. датата на издаване на заповедта". - Тодоров е получил заплата и обезщетение за неползван отпуск за времето на задържането си, а после и 20 заплати при пенсионирането му в размер на 50 000.......Какви пари си делят мюлюцюнерти!?

  21. 21 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 995 Любопитно

    Надявам се дори и "стачкуващите" да не могат да спасят Цвъкнята от затвора!

  22. 22 Профил на _dan_
    _dan_
    Рейтинг: 578 Любопитно

    Няма ли да го вкарат в затвора най-накрая? Заедно с Тиквата?

  23. 23 Профил на Моди трий нищо да не остане!
    Моди трий нищо да не остане!
    Рейтинг: 536 Неутрално

    До коментар [#8] от "ironhorse":

    Е това с апартаментите приключи по негово си оправдание, даже главния НАП-джия който не го интересуваха пенсиите на тъста е депутат... моля те да изредиш как свършиха арестите на медузите, цонев и т.н.... прокуратурата винаги е на страната на власт имащите. И да не забравяме Н. Кокинов - ти си го избра

  24. 24 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Горкият. А всичко започна толкова обнадеждаващо.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  25. 25 Профил на xrp43572691
    xrp43572691
    Рейтинг: 1212 Весело

    [quote#7:"dimitar2007"]Цв. Цв. тепърва ще бере горчивите плодове от некадърното и мутренско управление на МВР по негово време. [/quote]


    Той ги бере вече, муахаха

    Цветанов се жалва от Цветанов за нарушени права

    http://pressadaily.bg/publication/26528-Цветанов-се-жалва-от-Цветанов-за-нарушени-права

  26. 26 Профил на georgi_val
    georgi_val
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#18] от "iq146":

    Да нали, добре че дойдоха червените другари да се освободим от полицейщината, да се оставят на мира най-накрая съвестни, успели граждани като Маргина и Алексей Петров, да се даде шанс на други успели като Пеевски да променят България (страх ме е да разбера как), да използваме цялата сила на полицията вече по предназначение - разпръскване на "мързеливите" студенти, ако ги изтласкаме до терминал 2 най-добре.... и тогава какъв живот ще си живеят пенсионери и цигани....
    Аз в този свят не искам да живея, ама няма да им позволя и да ме изгонят, затова ...
    ОСТАВКА на червените б... (те си знаят)

  27. 27 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 995 Весело

    [quote#18:"iq146"]Т.нар. "престъпления" на единствения, който се опълчи на МАФИЯТА в съдебната система[/quote]

    Това е вица на деня

  28. 28 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 995 Весело

    [quote#18:"iq146"]Т.нар. "престъпления" на единствения, който се опълчи на МАФИЯТА в съдебната система, [/quote]

    Затова ли адвоката на братя Галеви е и негов адвокат? При това му е близък

  29. 29 Профил на анализирам данни
    анализирам данни
    Рейтинг: 531 Разстроено

    Това вече е толкова преднамерена политическа употреба на съдебната власт, че наистина очаквам доклада на ЕС в края тази година да е унищожителен... за България.

    Дотогава така или иначе комунетата ще са паднали, но последствията за държавата ще са катастрофални. За 6-7 месеца ще докараха държавата до състояние в което на Виденов му трябваше 2 години

    МАФИЯ ОСТАВКА НЕ ПОДАВА, но опитите в България продължават
  30. 30 Профил на Lm911
    Lm911
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#19] от "arnautsky":

    Ей платен ПР драскач Костов умря! Стига вече с него!

    The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it
  31. 31 Профил на xrp43572691
    xrp43572691
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    [quote#18:"iq146"]Т.нар. "престъпления" на единствения, който се опълчи на МАФИЯТА в съдебната система[/quote]

    Ама нещо пропусна мафията ИЗВЪН СЪДЕБНАТА СИСТЕМА....

  32. 32 Профил на Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Време Орлин Тодоров да бъде разпита и да си каже какви тайни крие за Цветанов, че последният така прегазва законите в него ва полза.
    А и Цветанов може сам да си признае(поради що е зависим от Тодоров)), но той е школата на истинските комунисти, които при разпит мълчат....като нас...ни.

    Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?
  33. 33 Профил на ambros
    ambros
    Рейтинг: 563 Неутрално

    Май Цветанов наистина е бил настъпал здраво мафията, щом главният й защитник така се е ожесточил срещу него.
    Цацаров & со. да не си мислят, че ще им се размине безнаказано. Един ден ще отговарят за всички мерзости, които вършиха под диктовката на БСП и ДПС.

  34. 34 Профил на ТНТ
    ТНТ
    Рейтинг: 872 Гневно

    [quote#18:"iq146"] ЩЕ ВИ ОКРАДАТ ТАКА, КАКТО И БАШИБОЗУК НЕ Е КРАЛ[/quote]

    Ми че то краденето си върви, бе! Първо беше 1 млрд лв актуализация на бюджета, после 800 млн евро /1,6 млрд лв/ заем от ЕБР и най-накрая вчерашния борч от "Газпром" от 750 млн евро /1,5 млрд лв/ и ето ти ги четири милиарда лева за четири месеца управление! Найс, нали?! А се гласят да изкарат пълен мандат 4 години! Боже, пази България!

    "Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"
  35. 35 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 531 Весело

    До коментар [#8] от "ironhorse":
    Не Европа, тези които четат написаното от Вас се смеят. Ама много се смеят....

  36. 36 Профил на ivanka86
    ivanka86
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Баси .... наистина в началото не вярвах че и цацата е в играта на БКП. ама явно е.

  37. 37 Профил на Skydiver
    Skydiver
    Рейтинг: 486 Неутрално

    Този Орлин Тодоров изглежда голям красавец, пример за това колко гладни седят смелите борци срещу мафията

    http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=1165110

  38. 38 Профил на xrp43572691
    xrp43572691
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    [quote#33:"ambros"]Май Цветанов наистина е бил настъпал здраво мафията, щом главният й защитник така се е ожесточил срещу него.[/quote]

    Чак пък.
    Цв.Цв. нали е фокусът и душата на структурите на партия ГЕРБ по места, по думите на Б.Б.. Най-вероятно на прокурора Цацарини е възложено да внесе смут и дезорганизация в структурите на ГЕРБ, като поне временно извади от строя Цв.Цв.

  39. 39 Профил на magnas
    magnas
    Рейтинг: 573 Неутрално

    Какво да кажем ?
    Дано всички държавни служители ги мерят с този аршин .
    Да няма наши и ваши . Може и да действа превантивно , да се наплашат и да спрат да крадат !

  40. 40 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1213 Неутрално

    Не си играйте на дребно.Вземете му главата.

  41. 41 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8418 Неутрално

    Хайде,да бяха го осъдили вече този Цветанов.Май работата ще заприлича на тази с Вальо Топлото.От 10 години го съдят и още нищо.затова никой не вярва на съда.

  42. 42 Профил на bilbotorbins
    bilbotorbins
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Малее, колко Гербер на амбразурата! Мислех малко да са намалели в опозиция.
    Колкото до изплатените пари - няма как да бъдеш в ареста и да ти плащат пари за лежането.

  43. 43 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1496 Неутрално

    Тая работа е като оная, костинбродската. Четеш "фалшиви бюлетини", пък то накрая вятър и мъгла.

  44. 44 Профил на ivanka86
    ivanka86
    Рейтинг: 426 Неутрално

    След като видях на какви измами са виновни комунетата вече никак не вярвам на тези атаки срещу Цветанов

  45. 45 Профил на arnautsky
    arnautsky
    Рейтинг: 895 Весело

    До коментар [#30] от "Lm911":

    Ей,безплатен т.пак,тиквата дори за лабораторна мишка не става, защото му е малко сърчицето и не издържа на напрежението.
    Не го ли разбра?

    Keep it cool, keep it funny, keep on changing the world.
  46. 46 Профил на nik_177.
    nik_177.
    Рейтинг: 425 Неутрално

    Виж, сега, № 39. Това е превантивен удар. Прав си. И цели сплашване, естествено. Сплашване на всеки властимащ, дръзнал да се опълчи на мафията. На всеки, проявил лоялност към западните ни съюзници. На всеки, отказал да играе играта на Русия и Турция тук. Чудно как още не са го вкарали в затвора. И Борисов също. Онзи ден по повод изявление на Валери Симеонов /СКАТ- НФСБ/ че Лукойл продава на черно и парите влизат в джобове на босовети му, от там изригнаха: Как е възможно някой в България, който иска да развива политическа дейност, да се опълчи срещу Лукойл! Почти дословно това пишеше в изявлението им. Може ли да забравят и простят, например, излагацията с измервателните уреди, когато Борисов ги притисна да си плащат акцизите. Нечувано. Още тогава се разбра, че ще му го върнат тъпокано. И на Цветанов също - таз империалистическа слуга!

  47. 47 Профил на Уточнител
    Уточнител
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Цацаратура и ЧервеноРуска Мафия* в единен строй, Бандата** подтичва отзад...
    ____________________________________________
    *потомците и роднините на АБпФК(закоравели убийци), техните слуги и клиентела, заедно с КДС/КГБшпионите - всичките вкупом Руска агентура
    **бандата на Черното сърце: костовисти, куневисти, (лъже)реформатори и вся остальная..., всичките заедно свързани с роднини и слуги на АБпФК

    истината е по-важна от честта на Великая Россия
  48. 48 Профил на Картина
    Картина
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Ей, тази стоглава комунистическа хидра не може да се успокои. Порязоха я малко при бръснене и сега се гърчи все едно глава й отрязоха.

    Пази се да не бъдеш измамен от суетна слава - тя е пропаст за ограничените умове.
  49. 49
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  50. 50 Профил на inn
    inn
    Рейтинг: 1173 Неутрално

    Дългото съобщение от прокуратурата в известна степен обърква да се определи къде точно е "гафът" на Цветанов (де да беше само гаф). А истинската му стъпка към пропастта е в следното:

    1. "На 19.03.2011 г. Цветан Цветанов в качеството му на министър на вътрешните работи е образувал дисциплинарно производство срещу Тодоров и го е ОТСТРАНИЛ ВРЕМЕННО ОТ ДЛЪЖНОСТ".

    (след това във времето се е развило дисциплинарното производство с/у Тодоров)

    2. "На 23.12.2011 г., Цветан Цветанов наложил наказание "Порицание" на Орлин Тодоров и го ВЪЗСТАНОВИЛ на същата длъжност...

    (дотук хубаво - не харесал предложението на дисциплинарния състав...).

    3. На 23.12.2011 г. Цветан Цветанов е разпоредил да се изплати възнаграждение на Орлин Тодоров за времето от неговото отстраняване, считано от 21.03.2011 г. до датата на издаване на заповедта - т.е. до 23.12.2011 г.

    С тази трета стъпка г-н Цветанов вече е загазил здраво. Проблемът е в това, че Тодоров Е БИЛ ОТСТРАНЕН ОТ ДЛЪЖНОСТ за времето от 21.3. до 23.12., а това, че дисциплинарното производство не е приключило с уволнение, по никакъв начин не заличава факта, че през въпросния период Тодоров не е заемал длъжността, следователно - няма право на заплати, обезщетения за неизползван отпуск и пр.

    С други г-н Цветанов е абсолютно сам в случая - от начало до края тези действия са си само негови, което изключително улеснява задачата на прокуратурата...

  51. 51 Профил на Сбогом!
    Сбогом!
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#38:"Митридат"]Най-вероятно на прокурора Цацарини е възложено да внесе смут и дезорганизация в структурите на ГЕРБ[/quote]
    И тази задача изобщо не е по силите му, видно от мотивите на обвинението. Както се знае, Тодоров е невинен до доказване на противното. Чудя се какво общо имат катерушките с този случай и кой от В. Търново е толкова "засегнат" от него, та цялата държава сега да гледа сеир на безпомощния Цапаров. Търси под вола теле! Пак! И се е качил толкова високо, че както и да се върти, се вижда маймунското червено!

    You were always on my mind
  52. 52 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1327 Неутрално

    Прокуратурата обича да си играе с думите. Когато Станишев предава секретни доклади на престъпни групировки той "губи от внимание". Когато Цветанов дава обезщетение той "присвоява". Тези разлики няма как да не се набиват на очи.

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ГЛАСУВАЛИ С "ДА" НА РЕФЕРЕНДУМА СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ.
  53. 53 Профил на fortunes
    fortunes
    Рейтинг: 479 Весело

    Този човек трябва да лежи в затвора за толкова много работи, но най-вероятно ще излезе изпран и изчистен през българската съдебна система, както други малки и големи БГ политици-мошенници...

  54. 54 Профил на fitkov
    fitkov
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Циецко, ква стана тя...много си крал...за лакомия г@з си чувал нали дето се на@ква от много краднене...време е за карето.

  55. 55 Профил на keko2
    keko2
    Рейтинг: 473 Весело

    [quote#24:"socialen"]Горкият. А всичко започна толкова обнадеждаващо. [/quote]
    Днес е "Хубав ден за българската демокрация"......
    Днеска Цецо, утре Боци .... нека има радост за народа!
    Кураж, цецко, дано в затвора попаднеш на хора! Дано са нежни с теб!

  56. 56 Профил на keko2
    keko2
    Рейтинг: 473 Весело

    [quote#49:"Johnnie"]Дори и да не е виновен, тези двамата Бойко и "мъжката" му секретарка, са за затвора... [/quote]
    Айде бе бай Ставри се пренада чака го на папанци ....

  57. 57 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Нещата започват да идват на местата си. Справедливост за самозабравилия се ще има

  58. 58 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 720 Гневно

    Откакто съм го видял този тип за пръв път,допуснал съм да извърши каквото и да е престъпление.Без изключение.
    Всеки ден да му внасят обвинения не бих се изненадал.

  59. 59 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1496 Весело
  60. 60 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1050 Неутрално

    Явно чрез прокуратурата няма да се отървем от Цветанов.
    Да го дадат на здравеопазването!

  61. 61 Профил на Картина
    Картина
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#50] от "inn":

    Е добре човек не може ли да сгреши, когато работи или да бъде подведен? Защо е текста за маловажно престъпление тогава? И най-важното е, че някой ги пише тези заповеди и ги поднася за подпис. Това са юристите и се съгласува.

    Пази се да не бъдеш измамен от суетна слава - тя е пропаст за ограничените умове.
  62. 62 Профил на nefpanta22
    nefpanta22
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#42] от "bilbotorbins":

    Този закон беше при бай Тошо. Арестуват те, и профкомитета партиината организация, комсомола провеждат събрания че петниш социализма и трудовите хора. После взимат решение да бъдеш изгонен дисциплинарно. Сега поне си мисля че не е така .ама де да знаеш Онези бяха само тъпи . а ТЕЗИ СА И БОГАТИ ТЪПИ.

  63. 63 Профил на ddm2010
    ddm2010
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#18] от "iq146":

    Май ти е в повече единицата в айкю-то??

  64. 64 Профил на inn
    inn
    Рейтинг: 1173 Неутрално

    До коментар [#61] от "Картина":

    Признавам си, че ме развесели, за което съм благодарен.

    Да се "сгреши" винаги е човешко, проблемът е доколко сериозно "грешките" нарушават закона. В случая обаче "грешките" на Цветанов едва ли могат да бъдат квалифицирани само с това морално понятие; мисля, че деянията му покриват юридическото понятие "престъпления". Защото:
    1. За прилагане на СРС спрямо Орлин Тодоров г-н Цветанов 6 пъти (мисля толкова бяха) в нарушение на ЗМВР е разпоредил "Не!"
    2. Няма как имуществена вреда от 50 000 лв. да стане "маловажна". Ако разходването е било правомерно - ще бъде оправдан, ако не - осъден, но в никакъв случай не може да се говори за "малозначително деяние" (чл. 9, ал. 2 НК).
    3. Юристите само предлагат, отговорността е за този, който подписва. Друг въпрос, че ако г-н Цветанов поне малко уважаваше юристите, сега нямаше да е на този хал...

  65. 65 Профил на prokopi
    prokopi
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#2] от "purple_rain":кое по-точно, че е разрешил или че не е разрешил подслушване??? Щото са взаимно изключващи се и безмислени. Обвиненията са начин да се покаже на простолюдието че истината няма значение, важно какво е наредено на прокуратурата.

  66. 66 Профил на ikar_01
    ikar_01
    Рейтинг: 888 Неутрално

    До коментар [#14] от "philipk":
    А как ще работи с материалите, които се използват в работата на тази служба и основно носят гриф "секретно" или "строго секретно"? Може би ще трябва някой негов заместник да ги ползва, а този с отнетия достъп, само да раздава акъл.

  67. 67 Профил на avalon2468
    avalon2468
    Рейтинг: 426 Неутрално

    абе хора, чета и не вярвам...или вие сте доста ограничени или наистина не разбирате абсолютно нищо...абе холан - точно Цветанов се прегръщаше с Цацаров и го препоръчваше за "най-добрия съдия"...абе вие наистина ли не помните или пишете просто по-навик...Цветанов направи поредица от глупости разберете го това най-сетне...всичко има край....

  68. 68 Профил на nefpanta22
    nefpanta22
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#60] от "yavooor":

    Там сега са заети с Бареков Вчера президент утре Наполеон Търсят легло и за " ментата". Те пък докторите май не си дават зор щото нямат пари.

  69. 69 Профил на navy
    navy
    Рейтинг: 845 Неутрално

    До коментар [#51] от "gledashta":
    [quote#51:"gledashta"]Тодоров е невинен до доказване на противното. Чудя се какво общо имат катерушките с този случай и кой от В. Търново е толкова "засегнат" от него, та цялата държава сега да гледа сеир на безпомощния Цапаров. Търси под вола теле! Пак!..........[/quote]

    Катерушки имаш само у празното подпокривно пространство!Иначе бозата от ВТ е забъркана от протежето на Туй -Орлин което е държало чадърчето над търновските "братя Галеви" с прозвища Американеца,Диска и Гюро.
    Ама със сигурност е така без никаква корист и изобщо тия тримата не са делкали за него и Цуцко !
    Е така са не са ги закачали,за нищо!
    Ако си спомняте Цацаров какво каза като го бъзикаха за катерушките?
    "Ами ако не са само катерушки?Ами ако има нещо друго......... -изнудване например?"

    Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разряд
  70. 70 Профил на Картина
    Картина
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Има ли някой да настъпи комунягите лошо го чака. Александър Томов, толкова кадърен човек, който можеше да е премиер и да оправи страната, го влачат с дела вече години. От какво- от завист. Онзи ден се включи Гриша Филипов от разкошната си градина, платена от нас, естествено , в предаването "На светло" и ни в клин, ни в ръкав, заяви, че Александър Томов бил "квази лидер". Какво означава последното оставам на по интелигентните да определят, но това отново беше нападка по един определено кадърен човек и то безпричинно. Същото е сега с Цветанов. Докато не смачкат фасона на всички не кандисват. Ами, добре, като искате да управлявате намерете си интелигентни хора, махнете Станишев и онези, които той назначава по места и хората ще ви дадат властта. ако БСП не е престъпна организация, значи е завладяна от престъпници и трябва да се пречисти и тогава да настоява за управление. Те в съюз с ДПС само крадат и мачкат всички, които им пречат.

    Пази се да не бъдеш измамен от суетна слава - тя е пропаст за ограничените умове.
  71. 71 Профил на Сбогом!
    Сбогом!
    Рейтинг: 636 Весело

    [quote#50:"inn"]това, че дисциплинарното производство не е приключило с уволнение, по никакъв начин не заличава факта, че през въпросния период Тодоров не е заемал длъжността, следователно - няма право на заплати, обезщетения за неизползван отпуск и пр. [/quote]

    Я, да почетем малко, а?

    ЗМВР "Чл. 234. (1) Държавен служител в МВР може да бъде временно отстранен от длъжност:
    1. по реда на Наказателно-процесуалния кодекс;
    2. (изм. - ДВ, бр. 69 от 2008 г.) когато срещу него е образувано дисциплинарно производство по чл. 230 и служебното му положение би затруднило разкриването на обективната истина; в този случай отстраняването се извършва от органа по назначаването;
    3. когато се явява в състояние, което не му позволява да изпълнява служебните си задължения; в този случай отстраняването се извършва от непосредствения или по-горестоящия ръководител и продължава, докато служителят възстанови годността си за изпълнение на служебните си задължения;
    4. (нова - ДВ, бр. 69 от 2008 г.) когато бъде отнет достъпът му до класифицирана информация, ако заеманата длъжност изисква такъв - до влизане в сила или отмяната на акта, с който е отнет достъпът до класифицирана информация; в този случай отстраняването се извършва от органа по назначаването.
    (2) Държавният служител не получава заплата за времето, през което е бил отстранен.
    (3) Когато дисциплинарното производство по ал. 1, т. 2 бъде прекратено или когато на служителя не бъде наложено дисциплинарно наказание уволнение, на него му се изплаща възнаграждението за времето на отстраняване."

    Кой издава заповедта по чл. 234, ал.3 ЗМВР си пише в чл. 29 от Инструкция № Iз-1015 от 4 юли 2006 г. за дисциплината и дисциплинарната практика в МВР.

    You were always on my mind
  72. 72 Профил на Сбогом!
    Сбогом!
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#69:"navy"]Ако си спомняте Цацаров какво каза като го бъзикаха за катерушките?
    "Ами ако не са само катерушки?Ами ако има нещо друго......... -изнудване например?"
    [/quote]
    Ами ако го имаше, да бяха го записали в обвинението срещу Тодоров или Цветанов, например, а?

    You were always on my mind
  73. 73 Профил на nefpanta22
    nefpanta22
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#64] от "inn":

    За катерушките отказал 6 пъти но за рекет и отвличане е подписал .Май партенка излезе че най много е подслушвал Цветанов?

  74. 74 Профил на Сбогом!
    Сбогом!
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#70:"Картина"] Онзи ден се включи Гриша Филипов от разкошната си градина, платена от нас, естествено , в предаването "На светло"[/quote]
    Мисля, че той се пренесе в отвъдното още през 1994 г. За същия ли става дума?

    You were always on my mind
  75. 75 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1327 Неутрално

    Отново прозрачна политическа акция на цацаратурата с привкус Вишински. Поредното кокошкарско обвинение към Цветанов този път за "присвоени" изплатени 50 бона трудови възнаграждения съпроводено с искане на имунитет какъвто той вече няма. Целта на акцията е във време разделно да бъде повишен бойният дух на контрапротестиращите наемници и най-важното да се всее смут в редиците на протестиращите защото е известно че отношението към Цветанов е нееднозначно. Удавник и за сламка се хваща.

    А Станишев ще излезе невинен че е "отслабил внимание" от секретни доклади попаднали дето се вика направо от бюрото му в ръцете на мафиотите. Срам!

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ГЛАСУВАЛИ С "ДА" НА РЕФЕРЕНДУМА СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ.
  76. 76 Профил на navy
    navy
    Рейтинг: 845 Весело

    До коментар [#72] от "gledashta":
    [quote#72:"gledashta"]Ами ако го имаше, да бяха го записали в обвинението срещу Тодоров или Цветанов, например, а[/quote]

    Ще го запишат ,ама Туй е писал толкова пъти "НЕ" на искането да "слушкат" Орлинчо колкото апартамента има ! Чат ли си!
    Затова го разсецват сега Туй!
    Капиш!
    Ама става с мислене ,не с гледане!

    Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разряд
  77. 77 Профил на Freedom of Speech
    Freedom of Speech
    Рейтинг: 636 Любопитно

    Интересно е да се разбере, защо онези, които пролетта плюеха против Цветанов, днес ревностно го защитават?!

    Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.
  78. 78 Профил на Сбогом!
    Сбогом!
    Рейтинг: 636 Весело

    До коментар [#76] от "navy":

    Ще го запишат?! А иначе Цацаров само го намеква, тъй ли? Верно трябва да си сложа катерушки в празната надстройка аз!

    You were always on my mind
  79. 79 Профил на inn
    inn
    Рейтинг: 1173 Неутрално

    До коментар [#71] от "gledashta":

    Абсолютно уважавам четенето. Благодаря и за точния цитат на чл. 234 ЗМВР. Обаче само пействането на един законов текст не винаги решава проблемите. В конкретния случай:
    1. Към месец март в лицето на г-н Орлин Тодоров са съществували две САМОСТОЯТЕЛНИ основания за отстраняване от длъжност: а) дисциплинарното производство по чл. 230 ЗМВР (чл. 234, ал. 1, т. 2 ЗМВР), и б) отнетият достъпът му до класифицирана информация (чл. чл. 234, ал. 1, т. 4 ЗМВР).
    2. След като доста благосклонно г-н Цветанов е приключил дисциплинарката с/у Тодоров само с порицание (да не забряваме отношението на г-н Цветанов към задържането под стража), а не с уволнение, то (тук си прав), служителят може да си получи заплатите за времето на отстраняването (с обратна сила) - чл. 234, ал. 3 ЗМВР.
    3. Проблемът за г-н Цветанов е в това, че много яко е неглижирал отнетият достъп до КИ на О. Тодоров. Ако го беше отстранил от длъжност на това САМОСТОЯТЕЛНО основание, то дори и впоследствие възстановеният достъп до КИ (макар че такова изобщо не се случи), това НЕ ВОДИ до право на получаване на заплатите за времето, през което служителят е бил отстранен от длъжност - чл. 234, ал. 3 и 4 ЗМВР.

    С две думи - точно това е тезата на прокуратурата - Цветанов съзнателно не е отстранил от длъжност Тодоров на основание чл. 234, ал. 1, т. 4 ЗМВР (извършено престъпление по служба), за да му плати въпросните заплати (за времето докато е бил в ареста, все пак), като приключва благосклонно (с порицание, а не уволнение) дисциплинарката с/у него.

    Сложни текстове, обаче голите гъзове винаги лъсват...

  80. 80 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 1959 Неутрално

    До коментар [#32] от "nuzzo":" А и Цветанов може сам да си признае(поради що е зависим от Тодоров)), но той е школата на истинските комунисти, които при разпит мълчат....като нас...ни."

    "НЕ човек, а ЖЕЛЯЗО!" Има си човека закваската...

  81. 81 Профил на Картина
    Картина
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Още от заглавието се вижда, че това е кьорфишек. Никъде в културните държави не се казва "обвинен за присвояване". Винаги се добавя думата ПРЕДПОЛАГАЕМО, защото те сега му очернят името, а нищо не е доказано. И винаги , когато се говори за престъплението се добавя ПРЕДПОЛАГАЕМО.

    Пази се да не бъдеш измамен от суетна слава - тя е пропаст за ограничените умове.
  82. 82 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 1959 Неутрално

    До коментар [#33] от "ambros":
    "Май Цветанов наистина е бил настъпал здраво мафията, щом главният й защитник така се е ожесточил срещу него."

    Главният защитник на мафията, МУ е персонален защитник! Чети, момче, чети!

  83. 83 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 709 Неутрално

    [quote#67:"avalon2468"]абсолютно нищо...абе холан - точно Цветанов се прегръщаше с Цацаров и го препоръчваше за [/quote]
    Е, чак пък да се е прегръщал...
    И все забравяме Юда...
    Господи, пази ме от приятелите ми! От враговете си сам ще се пазя. Иска се малко жизнен опит, за да разбереш че да гласуваш доверие някому, винаги крие риск. Пък в мътните води на съдебната ни система....си е направо руска рулетка. не съм адвокат никому. Да оставим стда да си каже думата.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  84. 84 Профил на kaliman123
    kaliman123
    Рейтинг: 374 Неутрално

    цвъ цвъ пак се е оцвъцал

  85. 85 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 1959 Неутрално

    До коментар [#40] от "dedo pepo":"Не си играйте на дребно.Вземете му главата."

    Дедо Пепо, мноо си накръвен, бе! Ми той е дребна "цаца". Да питат шефа, Слънчо!


  86. 86 Профил на x_wing_fighter
    x_wing_fighter
    Рейтинг: 426 Неутрално

    [quote#75:"emil"]имунитет какъвто той вече няма[/quote]

    Кога точно Цвинокио се отказа от имунитета си, че не се сещам?

  87. 87 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 709 Неутрално

    До коментар [#79] от "inn":

    Вие юрист ли сте?

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  88. 88 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 1959 Неутрално

    До коментар [#43] от "spiegel":"Тая работа е като оная, костинбродската. Четеш "фалшиви бюлетини", пък то накрая вятър и мъгла."

    Вятъра и мъглата, са у нечии глави. Има стара поговорка: Веднаж стомна за вода, ..., на третия път се счупила! Че няма все да минава метър...

  89. 89 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 1959 Неутрално

    До коментар [#46] от "nik_177.":"Може ли да забравят и простят, например, излагацията с измервателните уреди, когато Борисов ги притисна да си плащат акцизите. Нечувано. Още тогава се разбра, че ще му го върнат тъпокано. И на Цветанов също - таз империалистическа слуга!"

    Ама ти сериозно ли? Че комай, Слънчо редовно ядеше бой на карти от В.Златев? Ама ти, вероятно не си чувал такива работи, те са "вражеска" пропаганда, нали?

  90. 90 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 1959 Неутрално

    До коментар [#52] от "emil":"Прокуратурата обича да си играе с думите. Когато Станишев предава секретни доклади на престъпни групировки той "губи от внимание". Когато Цветанов дава обезщетение той "присвоява". Тези разлики няма как да не се набиват на очи."

    Цв. Цв. е предвидлив, сто на сто е помислил за бъдещето си при бай Ставри.

  91. 91 Профил на gripen
    gripen
    Рейтинг: 881 Весело

    Мислеха, че ще управляват 1000 години, но не било писано...

    За Европа: бяла, християнска и силна!
  92. 92 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 1959 Весело

    До коментар [#58] от "vjacho":"Откакто съм го видял този тип за пръв път,допуснал съм да извърши каквото и да е престъпление.Без изключение.
    Всеки ден да му внасят обвинения не бих се изненадал."

    Ей не можете да му простите "магистратурата" по право, а и " юнашката" диплома, завистници такива! Да не говорим пък за следдипломните квалификации в "престижни" шпионски, пардон, "приятелски" служби. Нищо не разбират кухите ви тикви!

  93. 93 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 1959 Неутрално

    До коментар [#61] от "Картина":"Това са юристите и се съгласува."

    Че той нали е "юрист"? Де му е бил акъла Га е подписвал?

  94. 94 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1496 Неутрално

    До коментар [#88] от "batzdravo":

    Цацаратурата още не може да се похвали със здрава стомна.

  95. 95 Профил на x_wing_fighter
    x_wing_fighter
    Рейтинг: 426 Неутрално

    [quote#81:"Картина"]Винаги се добавя думата ПРЕДПОЛАГАЕМО, защото те сега му очернят името, а нищо не е доказано.[/quote]

    Споко, Цецо по-черен няма как да стане. Когато Цецик си мисли, че поне първите две деца са от него, това е предположение. Зад обвиненията стоят документи, подписани от Цвинокио, нищо предполагаемо няма в подписи и печати!

  96. 96 Профил на бАрни
    бАрни
    Рейтинг: 575 Весело

    Станал е абонат на прокуратурата...

  97. 97 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 1959 Неутрално

    До коментар [#69] от "navy":" Ако си спомняте Цацаров какво каза като го бъзикаха за катерушките?
    "Ами ако не са само катерушки?Ами ако има нещо друго......... -изнудване например?" "

    Виж сега, при "болярите" мафия нема! Значи, нема и кой да изнудва, значи таковата, човеко е невинен! Кви са тия изнудвания, хората сами "спонсорираха...


  98. 98 Профил на Сбогом!
    Сбогом!
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#79:"inn"]В конкретния случай:
    1. Към месец март в лицето на г-н Орлин Тодоров са съществували две САМОСТОЯТЕЛНИ основания за отстраняване от длъжност: а) дисциплинарното производство по чл. 230 ЗМВР (чл. 234, ал. 1, т. 2 ЗМВР), и б) отнетият достъпът му до класифицирана информация (чл. чл. 234, ал. 1, т. 4 ЗМВР). [/quote]
    Ще се наложи отново да почетем. За съжаление, фактите са само тези, които ни се поднасят в статията. А там е написано следното:
    1. "През март 2011 г. Тодоров e задържан и обвинен - за разгласяване на държавна тайна, която му е била поверена по служба и за длъжностно престъпление. "
    2. "На 21 ноември 2011 г. на антимафиота от Велико Търново е отнето и разрешението му за достъп до класифицирана информация. Именно това е станало основание и дисциплинарната комисия да предложи на тогавашния вътрешен министър да отстрани от длъжност Тодоров – според чл. 234,ал. 1, т. 4 от ЗМВР служител с отнет достъп се отстранява от длъжност."
    3. Заповедта на Цветанов за възстановяването в длъжност е от 23.12.2011. "Освен това с тази заповед Цветан Цветанов е разпоредил да се изплати възнаграждение на Орлин Тодоров за времето от неговото отстраняване, считано от 21.03.2011г. до датата на издаване на заповедта."
    4.На 09.01.2012г. е издадена нова заповед от Цветан Цветанов, с която за втори път временно е отстранил от длъжност Орлин Тодоров, като двете заповеди /от 23.12.2011г. и от 09.01.2012г. са връчени на Тодоров в един и същи ден – на 13.01.2012г./.
    Следователно, ако се ограничим само до твоето твърдение от цитата, към м. март НЕ СА съществували две основания по чл. 234, ал.1 (по т.2 и по т.4) ЗМВР. Второто основание е възникнало на 21.11.2011 г. Заповедта за него е издадена на 09.01.2012 г., а трудовото правоотношение е прекратено на 29.02.2012г. Липсват данни, дали за времето от 21.11.11 до 29.02.2012 на Тодоров е изплатено трудово възнаграждение. Остава и основният въпрос, има ли пречка да се изплати обезщетението от 20 заплати, ако три месеца преди прекратяването на трудовия договор служителят е бил отстранен от длъжност. Убедена съм, че ако се поровя в закона, правилника и инструкцията, дори аз ще намеря основание, с което да оборя обвинението. Достатъчно е само да спомена чл. 245, ал.5 ЗМВР и 252, ал.1 ЗМВР.
    Адвокатът на Цветанов пак ще има повод да ликува, а Цацаров пак трябва да бъде подсетен да се завре някъде и да подава оставка!

    You were always on my mind
  99. 99 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 1959 Неутрално

    До коментар [#70] от "Картина":"...Ами, добре, като искате да управлявате намерете си интелигентни хора, махнете Станишев и онези, които той назначава по места и хората ще ви дадат властта..."

    Пич, ти си готов за назначение, глей как хубаво хортуваш, сигурно ша фанеш дикиш!

  100. 100 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 1959 Неутрално

    До коментар [#75] от "emil":"А Станишев ще излезе невинен че е "отслабил внимание" от секретни доклади попаднали дето се вика направо от бюрото му в ръцете на мафиотите. Срам!"

    Голем срам! От бюрото на Станишев, на бюрото на мафиота Борисов, да си умреш от срам!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK