"Галъп": Близо половината българи подкрепят студентската окупация, за 72% страната върви към по-лошо

"Галъп": Близо половината българи подкрепят студентската окупация, за 72% страната върви към по-лошо

© Галъп



Близо половината българи подкрепят студентската окупация, а едва един от десет не е чувал за нея, показва месечният политически и икономически индекс на "Галъп интернешънъл" за ноември. Действията на студентите не срещат подкрепата на 39 на сто от българите, а 14 на сто не са сигурни в позицията си.


Окупация, която да не пречи


Според представителното изследване на "Галъп", направено между 31 октомври и 7 ноември, 45 на сто от пълнолетните българи смятат, че зад окупацията на Софийския университет стоят политически сили, а едва 28% не се съгласяват с твърдението. Същевременно 40% мислят, че окупацията е независимо решение на студентите. Почти половината интервюирани определят окупирането на университета като прекалено крайно действие, но 49% намират исканията на протестите за справедливи. Толкова са и българите, които смятат, че студентите имат демократичното право да протестират срещу правителството на Пламен Орешарски по този начин. Повече от две трети са на мнение, че протестиращите студенти не трябва да пречат на останалите да посещават лекции.




Хората с по-ниски доходи и образование, на по-висока възраст, привържениците на БСП и ДПС са по-големи привърженици на правителството, докато привържениците на окупацията са в противоположния лагер, пишат социолозите от "Галъп".


В последните месеци отчитахме стабилизация на нагласите в обществото, но напрежението оставаше и можеше да се очаква обществена мобилизация. С новите протести от последния месец тази мобилизация е факт, каза на пресконференция днес политологът и директор на "Галъп интернешънъл" Първан Симеонов. По думите му българите имат резерви към методите и формата на протест, използвана от студентите, но като цяло данните показват висока подкрепа за исканията им.


"Галъп": Близо половината българи подкрепят студентската окупация, за 72% страната върви към по-лошо

© Галъп


Одобрението към кабинета намалява


Симеонов каза още, че  всички показатели, които отчитат непопулярност на правителството, отбелязват покачване. Преди декември обаче било рано да се говори за тенденция. Протестите срещу кабинета "Орешарски" вече срещат подкрепата на 49% от българите, докато през октомври делът им е бил 41 на сто. Всеки четвърти заявява готовност да се включи в протест срещу кабинета. "Контрапротестът" в подкрепа на правителството среща одобрението на една четвърт от интервюираните, а цели 61% не го одобряват. През миналия месец делът на противниците на контрапротестите е бил 56 на сто. Данните са от началото на ноември и не обхващат партийните митинги в края на миналата седмица.


По равно са интервюираните, които смятат, че предсрочни парламентарни избори са необходими, и тези на противоположното мнение - по 42 на сто. Близо половината българи мислят, че правителството на Пламен Орешарски трябва да подаде оставка, а 37% искат то да се задържи. Преди месец двете групи са били с равен дял - 41 на сто. Цели 65% от интервюираните нямат доверие в правителството, а едва една четвърт му вярват.


Все повече са българите, които смятат, че страната като цяло отива към по-лошо - през ноември те са 72% от интервюираните, най-голям дял от началото на века. Оптимисти за развитието на страната са едва 14%. Ако това стане тенденция, ще станем свидетели на стойности, които не са познати от 90-те години насам, коментира Симеонов.


"Галъп": Близо половината българи подкрепят студентската окупация, за 72% страната върви към по-лошо

© Галъп


Доверието в президента продължава да спада


Тенденцията от лятото доверието в президента Росен Плевнелиев да намалява се запазва и през този месец, отчитат социолозите. Едва 30% вярват на държавния глава срещу 58 на сто на обратната позиция. Толкова ниски стойности от "Галъп" не са отчитали в двата президентски мандата на Георги Първанов (2002 - 2012 г.).


Президентът стана жертва на "престрелката" между политическите сили, обясни данните Първан Симеонов. Той посочи, че срещу Плевнелиев седмици и дори месеци наред е имало сериозна атака. Същевременно държавният глава е бил припознат като ответник на гнева на "контрапротестиращите".


Симеонов повтори и тезата си от предишните месеци, че всеки път, в който президентът се намеси активно в политическия дебат, доверието в него намалява. Така било и по времето, в което Георги Първанов обявил създаването на движението си АБВ.


Политологът уточни, че острото противопоставяне в политическия елит не е толкова силно в обществото, тъй като хората по-скоро изпитват недоумение какво се случва. Така, ако престрелката продължава с тази интензивност, със същата интензивност ще расте и отдалечаването на политическия елит от обществото, което пък ще отвори ниша за крайни популистки формации.


"Галъп": Близо половината българи подкрепят студентската окупация, за 72% страната върви към по-лошо

© Галъп


Бареков и Реформаторският блок - все по-разпознаваеми


Ако изборите са днес, за БСП биха гласували 21.4 на сто от всички интервюирани, или с около процент по-малко от миналия месец. Подкрепата за ГЕРБ също намалява с толкова - за партията на Бойко Борисов през ноември биха гласували 18.1 на сто.


Ръст от един процент в данните на "Галъп" отбелязва "Атака" - от 1.4 на сто през октомври до 2.4% месец по-късно. Малко под 40% са заявили, че няма да гласуват.


За партии от Реформаторския блок биха гласували близо 7 на сто от интервюираните. Социолозите обаче уточняват, че такава коалиция няма и отбелязаният дял обхваща подкрепата и за отделните партии в обединението. Около 2% са онези, посочили директно блока.


За партия на бившия телевизионен водещ Николай Бареков биха гласували 1.6% при 0.7 на сто през предишните два месеца. В проучването на "Галъп" партията носи условно името на движението на Бареков - "България без цензура".



Редовното изследване на "Галъп интернешънъл" е изготвено от 31 октомври до 7 ноември 2013 г., представително е за пълнолетното население на страната и обхваща 1012 пълнолетни българи чрез пряко интервю по домовете. Известно е като ежемесечен Политически и икономически индекс на "Галъп интернешънъл"® Максималното стандартно статистическо отклонение при 50-процентните дялове е ±3%. Методиката е сравнима с всички ежемесечни редовни сондажи на "Галъп интернешънъл" в България от 1992 г. насам.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (147)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  4. 4 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 1372 Весело

    Това означава ,че над половината НЕ одобряват окупацията!
    Стъкмистика!

  5. 5 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1424 Весело

    Бре! Близо половината от Позитано 20 подкрепяли студентската окупация! Това вече е новина!

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  6. 6 Профил на Салмонела
    Салмонела
    Рейтинг: 1264 Неутрално

    Щом и агенцията на БСП дава тенденция на спад в доверието към правителството, значи че предсрочните избори направо закъсняват!!!

    УСПЕШНА НОВА ГОДИНА!!!
  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1284 Весело

    Ледът е спукан.ОСТАВКА,нищо няма да е същото!

  9. 9 Профил на Karla c Україна Hanneman
    Karla c Україна Hanneman
    Рейтинг: 687 Любопитно

    Аз подкрепям студентските ПРОТЕСТИ , но съм категорично ПРОТИВ окупацията.
    Ами сега?
    Към коя графа ще ме причисли "Галъп"?

    To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
  10. 10 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#8:"Лелка"]ОСТАВКА,нищо няма да е същото![/quote]
    Съгласен!++++
    Само, че тате требе първо ми купи колелото, дето ми обеща. Каза..друг път! Значи, сигурно е

  11. 11 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#9:"Karla ОСТАВКА Hanneman"]Към коя графа ще ме причисли "Галъп"?[/quote]
    Тривиален гербер, какво друго очакваш

  12. 12 Профил на ves_d
    ves_d
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Поредната съмнителна стъкмистика, целяща да покаже, че всъщност положението няма да се промени, дори сега да има избори. Вече няма да ги чета, много ясно си спомням разговор от 1995-та с представители на една водеща агенция за социологически проучвания, които ми казаха в прав текст, че тогава БСП са имали пари да платят проучванията и са ги използвали да манипулират мнението на хората, за да спечелят изборите, от които сърбахме супата през 1997-ма...

  13. 13 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Два въпроса:
    Подкрепяте ли исканията на студентите за морал в политиката?
    Подкрепяте ли окупацията на зали и затваряне на университета?

    Като изключим данните за президента и електоралните нагласи всичко друго е мижи да те лажем. Ат електорабните естествено трябва да се махне РБ, но не защото няма да влезе, а защото въпросите са зададени некоректно, веднъж се прави сбор за партиите в него, втори път към тях се прибавят 2(два) процента заявили, че ще гласуват за РБ. Това говори, че РБ не е станал разпознаваем, а никой от електоратът на съставящите го партии не иска да чуе за него.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  14. 14 Профил на Митко Василев
    Митко Василев
    Рейтинг: 628 Неутрално

    По принцип, което става в университета не би следвало да е работа на населението. Казвам го, заради принципа. Иначе всеки има право на мнение, но е редно определящото да е това на хората, които са засегнати.
    Медицинският даде много ясен пример за начина.

    това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно това
  15. 15 Профил на georgi_val
    georgi_val
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Прави ми впечатление нещо - от една страна БСП е водеща политическа сила, от друга страна правителството с мандат на БСП се ползва с безпрецедентно ниско доверие. ....

  16. 16 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1316 Любопитно

    До коментар [#8] от "Лелка":


    [quote#8:"Лелка"]Ледът е спукан[/quote]
    Когато е в чаша не пречи...

  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  18. 18 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1329 Неутрално

    Обществото или е напълно ошашавено, или лъже и мами наред.
    От една страна подкрепя студентите, от друга е готово да се закълне, че страната се е сурнала в пропаста отдавна, но ако има избори щяла да гласува тъй: http://www.gallup-bbss.com/images/November%202013/electoral.jpg

    Нищо не разбирам от тази демоскопия. Ама нищичко. Анкетираните или не знаят нищо за Ранобудните, но ги харесват защото са студенти, ама ще си гласуват или за ГЕРБ или за БСП и ДПС, или са в тежки съмнения, че цялата пара на Ранобудните върви у рояла и балона до НС и са готови отново да пробват де с милиционерите, де с комунистите.
    Нищичко не разбирам.

    Ecrasez l’infâme
  19. 19 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#6:"Депутат 241"] значи че предсрочните избори направо закъсняват!!! [/quote]

    Ако съберете достатъчно пари ще говоря с момчетата и можем да уредим предсрочни избори. Иначе след 3.5 години, просто не ви бива за нищо, кама ли да предизвикате избори. Помислете и сумата да не е такава, че да обиди нито мен, нито вас! Трябва да й платите и данъците, че не знам как се прави.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  21. 21 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#15:"georgi_val"]правителството с мандат на БСП се ползва с безпрецедентно ниско доверие. ...[/quote]
    Не смятам, че е така. основната маса от населението има доверие не на БСП, а конкретно на Орешарски. Защото е пич и знае много. Професионалист, в пълния смисъл на думата. Това е истината. Народът никога не греши.

  22. 22 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 2010 Весело

    А другата половина просто не знаят какво е това студент...

  23. 23 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#15:"georgi_val"]от друга страна правителството с мандат на БСП се ползва с безпрецедентно ниско доверие. .... [/quote]

    Бъркаш! По точно агенциите правят свободни интерпретации. Подкрепа от 31% е огромна за едно правителство, а сегашната подкрепа за НС от 11% е най-високата от пролетта на 2010 насам.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  24. 24 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1316 Любопитно

    Галъп, ако наистина е така, защо останалите студенти не подкрепиха окупацията? как така не излязоха поне веднъж да подкрепят рехавите редички на пишман-протестантите? Нещо май не ви се връзват "сметките", струва ми са на мени..

  25. 25 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2639 Неутрално

    До коментар [#9] от "Karla ОСТАВКА Hanneman":
    В този случай съм съгласен с тебе.

  26. 26 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#22] от "BGman1":

    +++++++++++++++++++

  27. 27 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    "...българите, които смятат, че страната като цяло отива към по-лошо - през ноември те са 72% от интервюираните, най-голям дял от началото на века."
    Това не е вярно! Държавата не само, че не върви надолу, а в ръцете на Орешарски започва своя разцвет. Който не вярва, да се обзаложи с мен

  28. 28 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1329 Неутрално

    До коментар [#17] от "Rage Against":

    Когато успеете да разберете, че "утайката" ходи да гласува, па се пробвате да я прилъжете, че от нея става добра тор и върху нея могат да цъфтят свежи цветя, па скриете леко презрението си и самочувствието си, че сте каймака и ухаете на рози и не бърчите гнусливо нос около компоста...
    Може и да минете границата от 6%.
    Това - съвсем приятелски.

    Ecrasez l’infâme
  29. 29 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2639 Весело

    [quote#22:"BGman1"]А другата половина просто не знаят какво е това студент..[/quote]
    Е как да не знаят..Вече всички разбраха от медиите, че това е едно самоуверено и недоучило демагогче с брада,което "изпитва държавата" от една голяяма зала, където то се е самозаселило за неопределен срок от време.За ранообразие скача върху колите на парламентаристите, мразени от него или се върдаля пред НС,"обляно в кръфф"

  30. 30 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 636 Неутрално

    защо останалите студенти не подкрепиха окупацията? [/quote]
    Имаше едно изследване без статистически и други грешки, в Медицинска и там резултатите бяха коренно различни.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  31. 31 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2155 Неутрално

    [quote#21:"Култура ми Бойко"]населението има доверие не на БСП, а конкретно на Орешарски. Защото е пич и знае много. Професионалист, в пълния смисъл на думата. [/quote]

    Не знаех, че тези, дето се крият по задните изходи, били "ПИЧ"ове!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  32. 32 Профил на Чарли Мишкин
    Чарли Мишкин
    Рейтинг: 1755 Неутрално

    [quote#21:"Култура ми Бойко"]Защото е пич и знае много. Професионалист,[/quote]

    До коментар [#21] от "Култура ми Бойко":

    Да бе, да?
    Може да е "пич", а може да е само с добавката "-ка", а?
    Както казват на село: "О тоз нищо не става".

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  33. 33 Профил на Мондиана
    Мондиана
    Рейтинг: 1364 Неутрално

    Кънчо-Райчевата агенция плахо отива към излизане в опозиция. Какво ли значи това. Като не им знам в детайли кликите и зависимостите... Примерно релациите с Първановците.

  34. 34 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#21] от "Култура ми Бойко":

    Кат ти разпраам„, че немат чувство за майтап...

  35. 35 Профил на castle81
    castle81
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Не вярвам ан социолози, но че с това правителство стараната ни не върви на добре е повече от очевидно.

  36. 36 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Забележете, е това е червената агенция узурпирала незаконно името Галъп. Т.е. реално подкрепата за студентите вероятно е над 70%.

    The best way to predict the future is to invent it.
  37. 37 Профил на ergen4ev
    ergen4ev
    Рейтинг: 426 Неутрално

    призовавам дъртите,необразованите,неразбиращите,и глупавите националисти да не гласуват на предстоящите избори, а да оставят нас младите да определим съдбата си и на нашите деца,призовете и вие вашите баби и дядовци болни и наивни по носталгията за миналото да не дават глас отново за тази безкрупулна мафия

  38. 38 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2086 Неутрално

    Щом и кънчовците дават такива резултати, явно вятърът духа в друга посока. Те са известни с привързаността си към столетницата, но и със склонността към реверанси. Гневният патос на Кънчото срещу ББ след изборите напоследък позатихна. А така приличаше на Пеевски срещу Цв.

    * ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание
  39. 39 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 740 Любопитно

    До коментар [#15] от "georgi_val":

    А от друга страна - БСП водят в проучванията за популярност, ама панически се страхуват от избори...

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  40. 40 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1058 Неутрално

    Цифрите са достатъчно красноречиви. И те идват от червената агенция!

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  41. 41 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Много тъпо животно е това Ганьо.

    Начи всеки път като президента се намеси в политиката - рейтинга му падал. Ако си седи там на Дондуков и си трае като мишка, ще се радва на висок рейтинг.

    Това обяснява и високия рейтинг на Кристалина Георгиева - тя си гледа там брюкселските задачи, тук работа няма и не се меша в политиката - значи с висок рейтинг. И за чии и е тоя рейтинг, като за 5ст. работа за България не върши???

  42. 42 Профил на Сбогом!
    Сбогом!
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#0:"статията"]представително е за пълнолетното население на страната и обхваща 1012 пълнолетни българи чрез пряко интервю по домовете. [/quote]
    Аз не бих им отворила дори прозореца си на тия мошеници от Кънчорайчев Калъп... Сигурно са задължавали "електорални единици" чрез партийно поръчение... или с ятаган

    You were always on my mind
  43. 43 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Относно "разпознаваемия" Бюреков, то в БГ винаги си е имало критична маса идиоти, които гласуват я за Яне, я за Бюреков...

    Демокрация сме и идиотите имат право на представителство във властта.

  44. 44 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 952 Неутрално

    До коментар [#2] от "joyrestart":

    през живота си едва ли ще гласувам за БСП, но по-неграмотна от първия до последния човек и по-олигархична партия от ГРОБ не съм виждал! Е, БСП или ДС ще измислят нов проект, никога не е късно.... А бате ти Боко е бил препоръчан за глав сек на МВР от знакови фигури като Бригадир Аспарухов-шеф на разузнаването, който свали Флилп Димитров- и Георги Първанов-последния е добре известен, няма какво да напомням биографията му! И как такива БСП-ДС титани да не се застъпят за връщането на Бойко Ипонов Борисов като глав сек на МВР, след като пред 90-та г, Бойко Ипонов Борисов геройски напуска пожарната, за да НЕ напусне БКП! Закона за деполитизацията! Плюенето по БСП все още е много модерно, но по политическите проекти на БСП и ДС-те се забравят! Те са "десни" Щом ЕНП .!. ги е признала за такива! Щом съдираха по 9 кожи! Щом само олигарси, кихащи стабилни подкупи се добираха до държавни поръчки! Щом тиквона присъедини сума ти ВЕИ-та, които аз и останалите живи в БалгариА да му ги плащам! Щом плащаше на руската Атом-строй нам си кво от нашия джоб! Щом един не вкара в затвора за корупция! По делата им ще ги познаете-беше казал Исус от Назарет! Щом нявма вкарани в затовра за корупция-значи са десни! Това важи с пълна сила и за ГЕРБ, и за БСП!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  45. 45 Профил на makadam
    makadam
    Рейтинг: 583 Весело

    "за 72% страната върви към по-лошо"
    За 72% българи страната върви към по-лошо означава ,че до 89г. е била по-добре. Твърдението ,че вече 24г. само се краде означава , че преди това се е трупал материал за крадене.
    Бре, седерастията от глупост сама признава провала си.

  46. 46 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1002 Неутрално

    Потрес,но не от предполагаемите резултати, а от тенденцията 40% да не гласуват.
    Точно тези НЕгласуващи докараха ДПС на власт и я направиха всесилна.При 70% активност Соп..пардон СоколЯ ще види 5-10 депутатченца.
    Гъбарите, вие сте виновни.Ние другите, макар че се ръфаме според пристрастията си - гласуваме.
    ВСеки трябва да поеме отговорност с гласа си.

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  47. 47 Профил на dutch
    dutch
    Рейтинг: 471 Неутрално

    "Окупация, която да не пречи" - е малко като дървено желязо. Ако не пречи кой ще им обърне внимание?
    От друга страна една 24 часова генерална стачка, много ще ги впечатли и ще ги накара да си стегнат багажа доста бързо. Оставка!

  48. 48 Профил на makadam
    makadam
    Рейтинг: 583 Разстроено

    [quote#44:"~песимист с бедна фантазия"]Щом тиквона присъедини сума ти ВЕИ-та, които аз и останалите живи в БалгариА да му ги плащам! Щом плащаше на руската Атом-строй нам си кво от нашия джоб![/quote]
    Смешник, ти плащаш и на американските Марици, защо ги пропускаш и не протестираш и против тях? Вярно си с бедна фантазия и смяташ другите за наивници.

  49. 49 Профил на El Chuncho
    El Chuncho
    Рейтинг: 1156 Неутрално

    [quote#21:"Култура ми Бойко"]основната маса от населението има доверие не на БСП, а конкретно на Орешарски. Защото е пич и знае много. Професионалист, в пълния смисъл на думата. Това е истината. Народът никога не греши.[/quote]
    Култура ти Кутев.

    Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов
  50. 50 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 602 Неутрално

    [quote#30:"др. Иванов"]Имаше едно изследване без статистически и други грешки, в Медицинска и там резултатите бяха коренно различни.[/quote]

    След него окупантите се върнаха на класическите изследвания, удобни и на свободните медии.

    На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!
  51. 51 Профил на makadam
    makadam
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#46] от "Cherry_24 години "укопация" на държавата":

    +++++++++ точно.

  52. 52 Профил на iSiktir
    iSiktir
    Рейтинг: 531 Неутрално

    72% смятат, че страната върви към по-лошо.
    Това ОК.

    Кой как го тълкува:
    - фен на ГЕРБ/ДСБ : Орешарски води страната към по-лошо
    - фен на БСП : ранобудниците и протестите водят страната към по-лошо
    - фен на атака/бюреков : емигрантите от Сирия водят страната към по-лошо
    - безпартиен : всички политици + студентите водят страната към по-лошо
    - друг безпартиен : цяла европа върви към по-лошо

    Това го споменавам с плахата надежда най-свирепите последователи на политическите линии да помислят за възможни други гледни точки.

    Путин - враг номер 1 на тутраканската селищна система
  53. 53 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2865 Неутрално

    До коментар [#2] от "joyrestart":
    joyrestart
    Рейтинг: 0

    Всеки който не е фен на соросоидния модел и на чудите посолства които направляват #протестите на всякъде в колониите е олигархически фашизоид какъв друг друг да е?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  54. 54 Профил на El Chuncho
    El Chuncho
    Рейтинг: 1156 Неутрално

    До коментар [#28] от "Graf":
    Да бе,хубави митинги прави утайката,70 000 ли бяха.

    Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов
  55. 55 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Неминуемото неизбежно се случва - подкрепата към превратаджиите става от малка към по-малка.

  56. 56 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 419 Неутрално

    [quote#24:"Култура ми Бойко"]Галъп, ако наистина е така, защо останалите студенти не подкрепиха окупацията?[/quote]
    Ами защото обикновеното население гледа репортажите по БТВ и НТВ... а по тези две телевизии ката ден правят великолепни ракурси от едни мижави събития и на народецът му се чини, че те предават на живо протичането на една справедлива революция. Че кой ли ще погледне от птичи поглед (с камерите.бг) и да види камерността на събитието представяно ни за революция?

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  57. 57 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1180 Неутрално

    След като и управляваната от двама видни комунисти и СЪРАБОТНИЦИ на управляващите агенция дава такива данни, нещата за правителството въобще не вървят добре.

  58. 58 Профил на stein
    stein
    Рейтинг: 725 Весело

    И "Галъп" са едни майстори на въпросите. Пример от първата картинка:

    - "Окупациите като тази са съвсем нормална демократична практика": нито думата "съвсем" си е на мястото, нито пък е ясно какво е това "демократична практика". Но хайде, приемаме, че Галъп толкова могат;

    - "Окупациите като тази трябва да бъдат забранени". Тук вече имаме сериозен проблем, защото отрицанието на първата теза е "Окупациите като тази не са съвсем нормална демократична практика". Забраната няма нищо общо и само изкривява резултата, защото нещо може да не е съвсем нормално и да няма нужда от забрана. Пример: да ходиш гол до кръста, когато вали сняг, не е съвсем нормално, но си е твое право;

    - "Не мога да преценя". Това е най-точната формулировка

    "Свободата започва там, където свършва невежеството." Виктор Юго.
  59. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  60. 60 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1002 Неутрално

    [quote#21:"Култура ми Бойко"]Не смятам, че е така. основната маса от населението има доверие не на БСП, а конкретно на Орешарски. Професионалист, в пълния смисъл на думата. [/quote]
    Трябва да се прави разлика между БСП и Орешарски.Това са две различни неща.БСП са жалки популисти и кариеристчета от нисък калибър,Орешарски ги държи на власт.Без него са нула.
    Когато навремето ГЕРБ взеха мандата се переха,че ще правят технократско правителство.Видяхме кво направиха.
    Сега, имаме почти-технократско правителство,което в условията на минимум подкрепа може да изкара сложни реформи.В смисъл,така и така не е долюбвано,поне да се "възползва" от това.Проблема е,че аз тия 6 месеца не виждам нещо направено.Орешарски и Таня Фаса се тръшкаха,че октомври ще представят амбициозна реформа в здравето - НИЩО не видяхме.Нищо. 200 болници трябва да затворят, и те го знаят....като ги е страх от мечката да не ходят в гората.
    Оня на труда само мънка и се занимавам със социалната политика.Ми то ако няма труд, ква социална политика.
    Чудя се на ентусиазма ти да вярваш тия 6 месеца.
    За мен няма надежда в тунела.Нито сега в Орешарски,нито в ГЕРБ. Реформаторите се занимават с глупости, а има потенциал в тях.Явно липсата на опит и младостта на повечето от тях им вкарва автогол. Барека ще ги задмине скоро.
    Държавата продължава да върти празни обороти.

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  61. 61 Профил на Boris Gaganelov
    Boris Gaganelov
    Рейтинг: 478 Неутрално

    [quote#1:"Синия Прокопиев стана червен шеф на жълт таблоид"]Кви схеми мога да им поръчам да ми нарисуват и аз. Само да им кихна един куфар пари. Това им е работата.[/quote]
    Мхм.

    За истински данни най-добре да се допитаме до НЦИОМ...о чакай....тях ги уволниха, защото вадят истински данни, че българският народ не ТЪРПИ текущото наложено, управление от нагли узурпатори.

  62. 62 Профил на Shkembechorba
    Shkembechorba
    Рейтинг: 431 Неутрално

    Хората с по-ниски доходи и образование, на по-висока възраст, привържениците на БСП и ДПС са по-големи привърженици на правителството, докато привържениците на окупацията са в противоположния лагер, пишат социолозите от "Галъп".

    ----------------------------------------------------------------------------------

    Мисля, че тук всичко е казано повече от ясно. Дори и от Галъп!

  63. 63 Профил на Миша
    Миша
    Рейтинг: 812 Разстроено

    Леле, много е зле ситуацията, щом и другарите от " Галъп" показват такива резултати. Отделно какви въпроси са задали. Другарчета, спасявайте се с по-близки избори. Времето работи срещу вас.

    Миша
  64. 64 Профил на theanalyser
    theanalyser
    Рейтинг: 1316 Весело

    Даже и в Китай ги подкрепят.
    И в Австралия...

  65. 65 Профил на Асенов, който иска референдум!
    Асенов, който иска референдум!
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Галъп - Близо половината българи подкрепят студентската окупация, за 72% страната върви към по-лошо, а ако има избори БСП печели 21.4%.
    Нещо в това изречение не ми се връзва. Нонсенс... или първата част не е вярна или втората.

  66. 66 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1671 Любопитно

    Многоуважаеми, другари, товаришЧи, партайгеносета, просто геносета, величества, господинчовци, господарчета, ”граждани”, протестъри, ”буржоа”, ”избрани”, ”привилегировани”, ”експерти”, „бизнесмени”, милиционери и ”полицаи”, агитатори, имиджмейкъри и прочие преходна каша на прехода, до сега ВИЕ ИЗИСКВАХТЕ, НАЛАГАХТЕ, ЗАДЪЛЖАВАХТЕ ВАШИТЕ приятели, сподвижници, последователи, гласоподаватели, зависими, управлявани, приобщавани, отритвани, употребявани ДА СА ЛОЯЛНИ КЪМ ВАС!
    И ЛОВКО ПРОПУСКАХТЕ да сте ЛОЯЛНИ КЪМ ТЯХ!
    Сега ТЕ ОТКАЗВАТ ДА СА ВИ ЛОЯЛНИ!
    ТЕ ДЕМОНСТРИРАТ СВОЯТА НЕлоялност!
    Както ВИЕ ДЕМОНСТРИРАХТЕ вашата!
    Така се стига до почти сакралното ”Какво да се прави?”, на което Вие нямате отговор. А ТЕ имат. И той е отговор ”БЕЗ ВАС”!
    !

  67. 67 Профил на Един Българин
    Един Българин
    Рейтинг: 993 Неутрално

    ДС роди Галъп и шом и те припознават поражението, значи ще е тежко . Надявам се да бъркат (вероятно целенасочено), но 40% и дори и 30% негласуващи е прекалено много. Тези хора или се радват на комунизма и партизанщината в държавата или живеят на друга планета и нямат никакво чувство към родината и народа и.

    Един Българин
  68. 68 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3074 Неутрално

    До коментар [#12] от "ves_d":


    [quote#12:"ves_d"]Поредната съмнителна стъкмистика, целяща да покаже, че всъщност положението няма да се промени, дори сега да има избори. [/quote]Кажи само "Андрей Райчев" и толкова.Няма нужда от коментар.

  69. 69 Профил на Инспектор Стрезов
    Инспектор Стрезов
    Рейтинг: 529 Неутрално

    Положението е неудържимо, щом и Кънчовците взеха да признават тенденциите.

    "Я з москалями не балакаю!"
  70. 70 Профил на Йордан Халачев
    Йордан Халачев
    Рейтинг: 430 Любопитно

    Почти безпрецедентна е ситуацията и при президента Плевнелиев- доверието в институцията спада до нива от 30%, а недоверието стига близо 60%. Това е ситуация, която не се помни много отдавна, каза Първан Симеонов.
    60% не вярват на Плевнелиев!?
    http://1223bg.blogspot.com/2013/11/2013-214-181-67-59-24-16.html

  71. 71 Профил на bora bora
    bora bora
    Рейтинг: 1005 Весело

    [quote#32:"Чарли"]
    Да бе, да?
    Може да е "пич", а може да е само с добавката "-ка", а? [/quote]
    Да бе да!
    Точно така с добавката "- ка"

    До коментар [#33] от "Мондиана":

    Хм-м-м -да ! Май се е снишил да види от къде дха вятъра!

  72. 72 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2865 Неутрално

    [quote#60:"Cherry_24 години "укопация" на държавата"]За мен няма надежда в тунела.Нито сега в Орешарски,нито в ГЕРБ. Реформаторите се занимават с глупости, а има потенциал в тях.[/quote]
    Абе какъв потенциал може да има в хора като Кунева които открито работят против интересите на България?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  73. 75 Профил на Ментор
    Ментор
    Рейтинг: 1541 Неутрално

    какво ли е действителното положение, след като дори комунистическите мекерета от Галъп признават, че "Цели 65% от интервюираните нямат доверие в правителството".
    Ако се отсеят необразованите и пенсионерите, недоверието в правителството вероятно надхвърля 90%.

  74. 76 Профил на 4i4e
    4i4e
    Рейтинг: 479 Неутрално

    КЪФ ГЪЛЪП БЕ,ДОСЕГА НЕ ЧУХ НЕКОЙ ОТ ТИЯ ДЕТО РАЗГОВАРЯМ С ТЕХ ДА ГИ ПОДКРЕПЯ ТИЯ,А РАЗТОВАРЯМ С МНОГО ХОРА!!!НЕЩО НЕ ВИ Е НАРЕД ,ТОВА ЩЕ ВИ КАЖА САМО.

  75. 77 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3823 Неутрално

    По правилно е да напишат " Българите за пореден път проспаха шанса за промяна" Прочие това и заслужаваме.

    klimentm
  76. 78 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1002 Неутрално

    До коментар [#28] от "Graf":

    за съжаление си напълно прав. и към утайката трябва да се подхожда внимателно, с търпение и най-вече с постоянство.

    но утайата иска всичко и го иска сега. то нейното всичко е доста занижена самооценка и стойност, но това е отделна тема.

    утайка трябва да бъде приучена на труд, самообучение, образование и самообразование и най-вече и тя да подходи с постоянство и търпение към собственото си замогване и забогатяване и утвърждаване като част от средната класа...

    за съжаление в българската политика, утайката винаги е прослойката с най-нисък приоритет, защото има доста по-належащи проблеми, които трябва да се решат. а нуждите на утайката винаги са били минимални и устата й най-лесно се запушва с малко чалга, кебапчета и домашна ракийца...

    РЕФОРМИ !
  77. 79 Профил на greeneyes
    greeneyes
    Рейтинг: 2889 Неутрално

    [quote#75:"Ментор"]Ако се отсеят необразованите и пенсионерите, недоверието в правителството вероятно надхвърля 90%. [/quote]

    Нищо на този свят не е случайно. А ако се добави и ролята на Главния Кворумоносител мозайката се нарежда. Държавата(парламент, правителство) зависят от кефа на Партията Юруш, представяща се за бившата партия Атака. Видя се, че крепежния елемент е Сидеров и ако не му е кеф или не си е получил транша(куфарчето) няма заседание. Такъв парламент и правителство няма как да изглеждат сериозно, камо ли да се хвалят като рибари лузъри. А че тази власт не я бива и няма да я бива няма никакво съмнение.
    Така че 90% недоверие към Олигарското правителство ми се струва коректна цифра.

    Пазете се от доносника vesolr
  78. 80
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  79. 81 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Гръмко заглавие, но истината е в:
    "Ако изборите са днес, за БСП биха гласували 21.4 на сто от всички интервюирани, или с около процент по-малко от миналия месец. Подкрепата за ГЕРБ също намалява с толкова - за партията на Бойко Борисов през ноември биха гласували 18.1 на сто."
    При 40% негласували, БСП ще вземе 35% от гласовете. При последните избори имаше 26%.
    Нови избори, стари мутри, същите резултати.

  80. 82 Профил на ungeheuer
    ungeheuer
    Рейтинг: 501 Неутрално

    До коментар [#28] от "Graf":

    принципно си прав. Обаче тръгне ли някоя партия да лъже масовия електорат, да го прилапва с обещания, какъв е смисълът? Пътят до корумпирана партия, която обещава много, а прави малко е много кратък. А ако си на власт, подхвърляш малко подаяния и си до гроб в парламента.

    Няма смисъл от това. Трябва новите партии да заложат именно на честността - пък ако е наивно и не стане - е, поне сме опитали.

    Мен са ми най-смешни десни, които се имат за много повече от "другите".

  81. 83 Профил на ба'Йван
    ба'Йван
    Рейтинг: 531 Весело

    Бъдете нащрек. Следете новините. Ако новият Закон за МВР бъде приет от Народното събрание, знайте, че Конституцията и републиката бяха ДОТУК.
    Обаждате се на своите приятели и роднини и излизате на площада, за да си изчистим кочината.
    Съжалявам, че трябва да го кажа, но някои промени не минават без кръв по площадите. И нека не се лъжем -. Ще бъде предимно нашата

    ---------- # ostavka # оставка

    The truth is like poetry - And most people fucking hate poetry
  82. 84 Профил на Фес Deffender
    Фес Deffender
    Рейтинг: 531 Гневно

    "Малко под 40% са заявили, че няма да гласуват."

    Ей тия тъпуни са за здрав еб...!

    Definition of FOOL : Knowing the truth, seeing the truth, but still believing the lies.
  83. 85 Профил на Фес Deffender
    Фес Deffender
    Рейтинг: 531 Весело

    Definition of FOOL : Knowing the truth, seeing the truth, but still believing the lies.
  84. 86 Профил на tmax500
    tmax500
    Рейтинг: 432 Неутрално

    По-зле не е било. Притеснява ме обаче какво ще стане след евентуални избори... А и самите избори със сигурност ще са най-гнусното нещо в историята ни като гледам апетита за власт

  85. 87 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До вчера ги подкрепяха 3/4 (75%). Сега пък близо половината.
    Всеки ден бълвате тъпотии!
    200 човека протестират. Те ли ще решават?

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  86. 88 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 688 Весело

    Кънчовия Галъп лелелеле бегай

  87. 89 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 642 Любопитно

    Не знам къде го виждат по-лошото което идвало при положение, че ЕС ни осинови и пръска десетки милиарди евро при нас. Според мен пък никога не е било по-добре и с всяка следваща година положението се подобрява.. Хората около мен имат по 2-3 жилища, нови коли, ходят на по 2-3 екскурзии годишно, взимат поне по 1000 лева заплати... а най-досадното е че постоянно мрънкат, че не са милионери, нямат яхти и Бил Гейтс е по-богат.. Български синдром...

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  88. 90 Профил на keko2
    keko2
    Рейтинг: 448 Весело

    [quote#76:"4i4e"]КЪФ ГЪЛЪП БЕ,ДОСЕГА НЕ ЧУХ НЕКОЙ ОТ ТИЯ ДЕТО РАЗГОВАРЯМ С ТЕХ ДА ГИ ПОДКРЕПЯ ТИЯ,А РАЗТОВАРЯМ С МНОГО ХОРА!!!НЕЩО НЕ ВИ Е НАРЕД ,ТОВА ЩЕ ВИ КАЖА САМО. [/quote]
    Ти глей сега ко става кат излезе на фронта Мира Радова /дет е такована кат малка от дрът пергиш/ ....какви %-ти ша са дигнат за ГЕРП ..... мое да минат и 150%

  89. 91 Профил на ба'Йван
    ба'Йван
    Рейтинг: 531 Весело

    Митингът на БСП - ДпС .. от птчи поглед!

    http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/klz1384873046w.jpg

    Защо Незабавна оставка? - Е сега малко доводи .... Ако правителството и НС се бяха самоспасили на 150 ден на Протеста поне - щяхме да си спестим следните неща:
    - Български полицаи нямаше да пребиват български граждани
    . - Български министър нямаше да лъже като кифладжия-справка - Иво Божков
    - Органите на реда нямаше да посещават по домовете протестиращи, за да ги страхуват. - Новият проектозакон за МВР, който превръща полицията в репресивен апарат нямаше да е проектозакон, а НС нямаше да се изкушава да противоконституциоосневателств
    ува по този повод.
    - Премиерът нямаше да сипе противоконституционни заплахи, за да страхува служителите на държавната администрация.
    - Неонацистки банди нямаше да обикалят центъра на София, за да всяват страх у минувачите и отвращение у всеки нормален човек, разбрал за тях.
    - Неонацистки формирования да си пробиват пропаганден път в националните медии.
    - Заплахите за спиране на еврофондове нямаше да са толкова категорични.
    - На няколко хиляди закрепостени български граждани щеше да им бъде спестена унизителната разходка до София и Пловдив за още по-унизителния провал в опит за доказване на .... партиен примитивизъм.
    -. Нямаше да влизаме в Евразийския съюз както обяви Путин .... Изобщо щеше да си спестим много срам в международен план и човешко и национално унижение - и това само за последната седмица. Не съм ги градирала или хроногизирала, даже сигурно съм пропуснала нещо .... Всички са достатъчно унизителни. Имаше и неща позитивни - ДПС наля на умрелото от глад БДЖ 72 000 лв за транспорт на 1 000 човека. Стана ясно, че няма ПООД-КРЕЕ-ПААА за това правителство насред Орлов мост, но ние това много добре го знаем. А да, и агитките на ЦСКА и Левски се обединиха! Ама тия три неща топлят ли ви след горните? Още ли не искате # НЕЗАБАВНАОСТАВКА ? Чакате следващата седмица? - За нови унижения, за да се вихрят нацистите и да трупат рейтинг преди следващите избори? За да се злоупотребява с човешките права на българските граждани? Тази седмица премиерът, нацитата и МВР заплашваха приятелите ми ... Вие сте следващите .... # НЕЗАНАБАВНАОСТАВКА , за да не си честитим след месец и половина Честита нова 1984г. ДАНСwithme # # occupyBGparliament # ОСТАВКА


    The truth is like poetry - And most people fucking hate poetry
  90. 92 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 531 Неутрално

    "Политологът уточни, че острото противопоставяне в политическия елит не е толкова силно в обществото, тъй като хората по-скоро изпитват недоумение какво се случва."

    Нека не подценяваме "хората"...
    Честното им "недоумение" е, още колко политически "крила" ще нацвъкат олигархичните ни кланове, за участие в очевидно разразяващата се "междуайдушка" война у нас...
    Като Народ и Общество, ние отново се набутваме в отдавна познатата ни, "кърджалийска" фаза на общ живот...

  91. 93 Профил на georgievp
    georgievp
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#2] от "joyrestart":

    Поет! - помисли си Щирлиц.

    Глупак! - помисли си Мюле

  92. 94 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#60:"Cherry_24 години "укопация" на държавата"]БСП са жалки популисти и кариеристчета от нисък калибър,Орешарски ги държи на власт.Без него са нула. [/quote]
    Аз точно това казвма от доста време. Затова посъветвах бат Бойко да го причака в тъмното и с некой каратистки ноимер - шат-пат, насинява му лявото око и..Герб ше си земат вотия мандат. Иначе не става

  93. 95 Профил на Thermobee
    Thermobee
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Плевнелиев го разкриха - комаомолски секретар при ОК на БКП Благоевград, съмнителен, спящ по немските паркинги назначен "бизнесмен", марионетка на Бойко Борисов, изтикана на неговите плещи до президентския пост,офшоркаджия.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Не на ислямската инвазия в Европа!
  94. 96 Профил на georgievp
    georgievp
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Веднага се открояват две противоречащи си твърдения:

    Зад окупацията на СУ стоят политически сили: съгласен - 45%, несъгласен - 28%, не зная - 27%

    Окупацията е независимо решение на студентите: съгласен - 40%, несъгласен - 29%, не зная - 31%

    Ако зад окупацията стоят политически сили - значи не е независимо решение.

    Ако окупацията е независимо решение - значи зад нея не стоят политически сили.

    Освен да е независимо решение, зад което стоят политически сили?

  95. 97 Профил на georgievp
    georgievp
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#91] от "Бай Иван":

    Бай Иване, унизен ли сте? Щото аз не съм.

  96. 98 Профил на blurred
    blurred
    Рейтинг: 426 Весело

    Тия един от десет, който не са чували за студентската окупация, са същите който в събота бяха на екскурзия а.к.а. случаен превоз до София, от най-различни затънтени краища на таткОвината...

    Гешев е ПОЗОР. Оставка и ЗАТВОР!
  97. 99 Профил на P.S.
    P.S.
    Рейтинг: 429 Неутрално

    До коментар [#96] от "georgievp":

    Уви не е виновно изследването..
    Мое лично мнение е, че причината за противоречията е умствения багаж на повечето "мат'рял" . Уви.. не, че се смятам за кой знае какъв капацитет, но смятам, че общата култура голяма част на населението е на трагично равнище.

  98. 100 Профил на Цензуриран от антибългари.
    Цензуриран от антибългари.
    Рейтинг: 479 Весело

    Съвсем се ошашави народа, а заедно с него и "Галъп"...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK