Радане, ПП ГЕРБ е олицетворение на дясното към момента...
Всичко останало е прах в очите, не се пънете, а отстранете Кунева, Зеленогорски и Вълчев и предприемете съвместни действия с Борисов, това ще е краят на руско турската мафия....
Руското влияние убива България! "Дневник" също....
Смело напред ! Българският народ има вопиюща нужда от интелигентни, съзидателни и компетентни лидери, като тези от РБ, които милеят за него, а не от безскрупулни рубладжийски мафиоти, които служат на чужди интереси и мислят единствено за джоба си !
"....постигане на съгласие в следващия парламент за програма за спешни мерки за излизане от кризата. "
"....съставяне на реформаторско правителство с ограничен мандат, което да работи по спешни и краткосрочни решения за подобряване на живота на гражданите.."
"....провеждането на голям обществен дебат за промени в Конституцията и националните приоритети на България, "който да положи основите на Третата българска република и да завърши с решение за свикване на Велико Народно Събрание"
Невероятни локуми в стил Орешарски.
Напълно неосъществими неща. Единствената партия с която РБ би могла да постигне тези "цели" е Герб.
Но с тях дори не се говори, точно обратно биват оплювани. Е с кого ще постигате съгласие и ще правите реформаторско мнозинство и ще променяте "някога" конституцията??????
С БСП, ДПС, Бареков и Атака??????
"Реформаторите предлага като пета стъпка съставяне на реформаторско правителство с ограничен мандат"
Иййй , като питбул е , като захапе и не пуска!
Няма бе другарю Костов , няма да те пуснат през задния вход на властта , ще ти се наложи през урните да минеш и няма да минеш. И колкото и да риеш за "реформаторско правителство с ограничен мандат" няма кой да ти го даде без избори , а както знаем на избори сте...
To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
Пропутинския блок от БСП, ДПС и Атака е на друго мнение.
Техните пет стъпки са:
1. Продължаване на прехвърляне на държавни средства в определени банки;
2. Теглене на заеми с цел крадене;
3. Строеж на 7-ми блок, Белене, Южен поток, Бургас - Александрополис;
4. Даване на трохи на верни пенсионери и роми;
5 Избори много след 2017 г.
Дам.
"Реформаторите предлага като пета стъпка съставяне на реформаторско правителство ..."
Не мой иначе... Рифурматурти трее са на власт и туй то. Начело с Тъя. И шъ нъ опраят.
Те комунистите са ясни , ама ти кажи за слугите им от т.нар. "реформаторски блок" ще ги пускаме ли през задния вход , или ще ги караме да си търсят избиратели , които да ги вкарат през парадния?
To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
Ако прочетеш програмата им за правосъдие и вътрешни работи (къневчетата бидейки по-умни я бяха забили в тесния сектор на МВР) ще се зачудиш дали да искаш да я видиш.
Пак добре, че са се сетили че без велико народно събрание писанията им са за никъде. А дано се сетят да включат и отмяната на самото велико събрание.
[quote#11:"др. Иванов"]Ами аз предложих да оглавя дясното, но още няма договорено възнаграждение.[/quote]
Най-малко от Вазе очаквах тоа удар пот кръста, др Иванов... Не знаех, че сми конкуренти на таа "платформа
Реформаторският блок първо да работят за изборна победа! Искат лесно да се намърдат във властта. Не става, драги, първо се напъни да спечелиш избирателите на своя страна, накарай ги да гласуват за тебе, пък после провеждай мерките си!
"мерките" срещу банките, монополите и за повишаването на доходите и то в рамките на "правителство с ограничен мандат, което да работи по спешни и краткосрочни решения за подобряване на живота на гражданите" - от Бареков или от Сидеров ги преписахте? Поредно доказателство, че в България либертарианска партия няма. Дори т.нар. "десни" се опитват да привлекат като електорат "зрадавите и прогресивни сили"
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
[quote#13:"Миша"]Пропутинския блок от БСП, ДПС и Атака е на друго мнение. [/quote]
Пропутиновски? Що така капиталистът и десняк Путин не е тачен от вас? В Русия левите не са на власт. Ей гиди, пишман антикомунисти, защо не си останахте в БКП?
[quote#26:"milan22"]първо се напъни да спечелиш избирателите на своя страна, накарай ги да гласуват за тебе, пък после [/quote]
Ми те се опитват ето : обясняват на всички колко са по-висши , умни и десни , и как другите са идиоти понеже не гласуват за тях. То така се печелят избиратели
To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
Задават се големи промени, няма да мине без тях. ''Силното'' самонапомпващо се управление е вече история, но още не го знае. Обществото е узряло за тези промени, то живее вече с тях и за тях. Изкуствено се опитват да ги спрат, да ги потиснат, лъжат всеки ден и се опитват да ни терапират, а това само ги забива още по-надолу и жестоко ще съжаляват за опитите си да игнорират обществените настроения. Но от тези кратуни - толкова. Нека потънат в небитието където им е мястото най-после.
Ако само бяха пропуснали думата "реформаторско" преди думата "правителство" в една от точките, можех да им повярвам. Сега звучи твърде много като самореклама и още повече като самонадеяност.
''Реформаторите предлагат като втора стъпка - "спешни промени в Изборния кодекс,''
Не мога да разбера тия РеФорматори.... викат оставка , а след туй ''спешни промени е Изборния кодекс''! Е как така бе дядовото ....без парламент , с мен ли ша правите промените в кодекса ? Но , ми се струва ,че вашата реформа ще е ''стани аз да седна'', понеже на изборите не успяхте !
[quote#20:"Цецо"]След наглото милиционерско управление кой би говорил с гробарите? Кого не пробваха да прецакат? [/quote]
Аха, бе вие ще се вземете накрая със Станишев, и той като теб мисли.
Много ще е автентично.
"който да положи основите на Третата българска република и да завърши с решение за свикване на Велико народно събрание"-
!!!!!!!-Тези чуват ли се какво говорят?
"Нека ГЕРБ първо покажат, че не
желаят отново да бъдат подвластни на
интересите на пост-номенклатурната
мафия, както досега." Това е невъзможно, всички политици от миналото и "цирка" трябва да се изметат!!!
От тези 6 "мерки" няма и една, която ще доведе до повече пари в джобовете на хората. Няма и една дума промяна на цялата нормативна база, чрез която се нароиха разни агенцийки, които заливат всички малки фирмички с разни безумни такси и таксички, проверки, изисквания и тем подобни. Точката за банките е меко казано смехотворна и кукичката, която милите реформатори си мислят, че обикновените хора ще налапат. Ами, че голяма част от законодателната база касаеща банките беше променена от сините редици в предишните парламенти. Много лесно е да намерят конкретните текстове даващи на банките и подобните на тях финансови институции прекомерни права. Много е лесно да се установят, кои са вносителите, какво се е обсъждало и как е минало гласуването в съответната комисия и парламент !!!
[quote#0:"Дневник"]Реформаторският блок предлага шест стъпки за изход от кризата, първата е ...[/quote]При миналото управление на ГЕРБерастията стигнахме до ръба на пропастта, а сега Реформаторския блок предлага да направим стъпка напред.
Та с кого ще ги правите всички тези хубави неща? Сами? След като няма да е с Герб, с кого бе, на вуйчо сектантчето?
С всеки, както искаше бете Ваньо март? Щото ние помним, че искаше програмно-експертен кабинет, досущ като на Орешарски.
Или само димки пускате, и локуми разтягате?
"Днешните управляващи не могат да осъществят тези промени, защото нямат политическа воля и обществено доверие"-
-това звучи нескромно от устата на партии,които имат проблем точно с печеленето на доверие.Спокойно са можели да се въздържат от такива оценки.На Борисов далеч по-добре му отива да говори такива работи.Не съм му фен,но от неговите уста такова твърдение не би звучало така нескромно.
Прочети им програмата. Пък после. Миш-маш от идеи на това правителство и някои явно червени със стабилен ДС отенък неправителствени организации. За аромат и няколко идеи които няма как да станат при сегашната конституция. С вече произнесено становище на конституционния съд, че те не са от компетенцията на обикновено народно събрание.
Та от там са стигнали, след месеци, до идеята за велико НС.
А видния им юрист е известен със страстната си защита на ОМО-ИЛинден.
Искам ТИЯ да ги попитам беззлобно:
А вие пиленца, защо останахте извън кокошарника? И сега пак сте годни в най-добрия случай да сте ПАТЕРИЦА на Бостанджията. Аз НЕ ИСКАМ Бостанджията. Писна ми от всичките му мурафети.
Не Го искам и ТОЧКА.
А вие за какво сте ми, събрани от кол и от въже, като не представлявате НИКОГО, освен себе си?
""Ние, от Реформаторския блок, заявяваме, че само нови правила и законност могат да осигурят по-високи доходи, нови работни места и приток на инвестиции."
23 г. пишете нови правила и ефект НУЛА. Всичко това се осигурява от нови пазари, а вие ги отстъпихте
вместо да модернизирате производството и защитите българските позиции.
Бла, бла.
Заглеждайки се в изписаното до тук ми прави впечатление че премиите в (+) и (-) бележат паритет.Това ме навежда на мисълта ,че обществото не е дозряло да оценява формациите по смислена политика ,която предлагат .И още нещо.Определено смятам ,че българите много си приличат с немците .Не ! Не се смейте!Така както немците след разгрома на третия райх се мобилизираха и успяха да вдигнат държавата от развалините ,така и ние след виденовата зима се мобилизирахме за да стъпи държавата ни на крака.А разликите? Е те са във времето.Изводът е :Ще ни е необходима нова зима .Можем да я наречем орешарска за да се оправим.
ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНО
РБ е на ръба да влезе в парламента, а ще се бори за промени и прочее.
Нали , за да направят това трябва да скочат в мечешката прегръдска на Тиквоний, който изобщо не иска да променя статуквото, да не говорим за конституцията.
Така, че отново гръмки фрази, които ще изчезнат в небитието.
[quote#2:"mtmvb"]Радане, ПП ГЕРБ е олицетворение на дясното към момента... [/quote]
Фалшива монета е ГЕРБ. Трябва първо този цирей да се спука, за може автентичното дясно да се измъкне от отровната сянка на ГЕРБ. А каква е сегашната перспектива на РБ? Да бъде патерица на мутро-милиционерите? Хм... хич не съм обнадежден.
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
[quote#49:"laundromat"]А аз предлагам една , но достатъчна стъпка! Просто върнете НДСВ на власт! Те отново ще ни извадят от калта![/quote]
+++ Стига да не се шегуваш.Иначе си вземам плюсовете обратно.
Някак си приехме за нормално, че СДС-то се преименува, но забравихме да се питаме и да си отговорим като зрели хора, какво аджеба реформират.
Себе си? Едва ли! Доказателството за това е циркджилъкът им от 170 дена.
Затова и нямат и един депутат. Само с елементарна аритметика на предучилищно ниво също няма да стане!
Сигурен съм, че до следващите парламентарни избори през 2017 нито Реф. Блок, нито "Реформатори" ще са останали.
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
"Реформаторите предлага като пета стъпка съставяне на реформаторско правителство с ОГРАНИЧЕН МАНДАТ, което да работи по спешни и краткосрочни решения за подобряване на живота на гражданите и оптимизиране на дейността на държавните институции...."
----
И най-смелото правителство с ограничен хоризонт би направило една голяма НУЛА.
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
"трябва дълбока промяна на политическата система, която да върне доверието на гражданите и да намери пътя за преодоляване на бедността".
Предполагам, че няма да връщат феодалната политическа система. Тогава остават две, демокрация, диктатура и нюансите между тях. Я да уточнят какво искат освен достъп до кокала.
Може ли България да се оправи?- от серията вицове .Франция (Наполеон) нападна ли Русия? Да ! Русия победи ли ги? Да! Е как е сега Франция?Просперираща държава.
Германия (Хитлер) нападна ли Русия(СССР) ?Да!Русия разгроми ли немските войски?Победи ли Германия?Да! А Германия просперираща държава ли е ? Да!Е ето как може малка България да стане просперираща държава.Да нападне Русия!!!
АМИ АКО ГИ ПОБЕДИМ? намесил се "оптимиста".
ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНО
[quote#65:"adenauer"]Стигат както всички комунистически промени до местене на леглата ,но политическите курви си остават по местата ,макар ,че за нищо не стават.[/quote]
Ти пък легло ли искаш, тогава тичай да се запишеш в изборните листи.
[quote#60:"laundromat"]оже би най- точно би било "Негово величество Симеон Втори и НДСВ"![/quote]
На сегашното НДСВ не му стига куража да се определи като партия,която се стреми към нещо по-сериозно.Тя си остана партия като всяка друга партия и след последният си конгрес.Знам че в Наказателният кодекс има цяла глава "Престъпления срещу републиката",което е е и смешно и тъжно,тъй като самата република от 1946 год до ден днешен е едно продължаващо престъпление срещу държавността.
И въпреки това Монархията е единствената алтернатива на сегашното безвремие и трябваше просто да си сложат главата в торбата.Не го направиха и бяха напуснати от някои стойностни хора.
[quote#55:"alexsilver"]Искам ТИЯ да ги попитам беззлобно:
А вие пиленца, защо останахте извън кокошарника?[/quote]
Защото ние - техните избиратели не знаем какво искаме. Единствената партия която се яви на изборите през този май - като на избори, беше ДСБ. Някой направи ли си труда да прочете платформите на поне на основните партии? Докато не почнем да гласуваме за политически идеи и да търсим отговорност за изпълнението им, ние сме безмозъчна тълпа, а не избиратели. Наблегнахме на жълтините: банкянски моабети, костинбродски бюлетини и т.н., а това което ще ни оправи живота - идеите, оставихме ги на заден план. Резултата е налице. Хак да ни е! Заслужихме си го!
Господата от Реформаторския блок имат една единствена точка в дневния си ред, а именно "Стани да седна". Те и без това не са много популярни сред електората, а откак към тях се присламчи номенклатурната снаха, шансовете им намаляха. Самото присъствие на Пръмова отблъсква голям брой избиратели. Ако попрехвърлят 4 процентовата граница, ще е голям успех за тях.
[quote#71:"geo_19"]И най-смелото правителство с ограничен хоризонт би направило една голяма НУЛА.[/quote]
-Но едно правителство на Реформаторския блок би направило две големи НУЛИ.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
[quote#78:"apolitichna"]Те и без това не са много популярни сред електората, а откак към тях се присламчи номенклатурната снаха, шансовете им намаляха[/quote]
Кунева има цял процент повече от ДСБ(к) на последните избори. От чисто статистическа гледна точка ДСБ(к) намалява шансовете на Кунева , а не обратното.
To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
[quote#65:"adenauer"].Основата на тази система е ЛУСТРАЦИЯТА и Декомунизацията на такива мошеници ,като тези от снимката.[/quote]
Прав сте само теоретически и Вие,вероятно,си го знаете.Начин да се случи това,което предлагате има,но чисто физически,а Вие сте образован човек и сигурно имате физически мироглед,е малко вероятно.Липсва такава маса,която да извърши тази благородна репресия над онази маса,която вероятно спъва развитието ни.
Юридически не е проблем.Да кажем на всички български граждани,които не са принадлежали към бившата държавна сигурност като щатни и доброволни сътрудници ,и не са били на ръководни длъжности в БКП,ДКМС и номенклатурни кадри,да бъдат издадени нови лични карти,а на останалите временни удостоверения за самоличност за срок от 5 или 10 години.
Имаше някога едно правителство , което беше обещало лустрация и декомунизация , хем с абсолютно мнозинство разполагаше. Но! вместо това направи "приватизация" и олигахизация.
Логично след това 52-та процента станаха 18% , 5% , 2.93%...
To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
идеята за по-кратък мандат на следв парламент е добра, също така е вярно, че е необходима незабавна оставка на сегашното правителство... За целта е необходим по-силен и граждански и политически натиск. Ако е само политически или само граждански - няма да е достатъчен. За политически натиск са необходими съвместни действия на герб и рб, другото е политически егоизъм на границата на съучастие в престъпното сегашно управление.
нищо не прилича повече на Работническо Дело от Дневник
[quote#73:"socialen"]те пак напират да влизат в Парламента с елементарен аритметичен тарикатлък. [/quote]
Сега управляващите как са бе отворко, не управляват ли с аритметичен тарикатлък?
[quote#78:"apolitichna"] Те и без това не са много популярни сред електората, а откак към тях се присламчи номенклатурната снаха, шансовете им намаляха. [/quote]
Проблемът не е че е номенклатурна снаха,а че откакто се вля в Реформаторския блок,нивото й падна рязко.
[quote#89:"socialen"]Ти си явно много умен като всички от СДС-то, пардон, Реф. Блока. [/quote]
Напротив още по умна съм защото съм за ГЕРБ, но РБ трябва да е в Парламента а не ония измекяри от Атака.
[quote#85:"Karla ОСТАВКА Hanneman"]Имаше някога едно правителство , което беше обещало лустрация и декомунизация , хем с абсолютно мнозинство разполагаше[/quote]
[quote#86:"hhhuuunnnn"]да е достатъчен. За политически натиск са необходими съвместни действия на герб и рб, другото е политически егоизъм на границата на съучастие в престъпното сегашно управление.[/quote]
++++++++
Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
[quote#90:"blue rose"]Напротив още по умна съм защото съм за ГЕРБ[/quote]
Смел човек си!+++++
Последно време сите гербери зеха са крият, че са..гербери. Защо се срамуват и аз не мога ги разбера?
Др Кунева провела тайна сре6та с Дарина Павлова. Так 4е се о4аква добра пари4на подкрепа.
И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Веселин
Рейтинг: 740 НеутралноПодкрепям с две ръце,това е начина!
mtmvb1111
Рейтинг: 458 НеутралноРадане, ПП ГЕРБ е олицетворение на дясното към момента...
Руското влияние убива България! "Дневник" също....Всичко останало е прах в очите, не се пънете, а отстранете Кунева, Зеленогорски и Вълчев и предприемете съвместни действия с Борисов, това ще е краят на руско турската мафия....
Handy
Рейтинг: 796 НеутралноДо коментар [#2] от "mtmvb":
Нека ГЕРБ първо покажат, че не желаят отново да бъдат подвластни на интересите на пост-номенклатурната мафия, както досега.
objective
Рейтинг: 604 ВеселоСмело напред ! Българският народ има вопиюща нужда от интелигентни, съзидателни и компетентни лидери, като тези от РБ, които милеят за него, а не от безскрупулни рубладжийски мафиоти, които служат на чужди интереси и мислят единствено за джоба си !
gbj06554106
Рейтинг: 571 Неутрално"Реформаторският блок предлага шест стъпки за излизане от политическата криза, първата от които е оставка на правителството на Пламен Орешарски."
Гладна кокошка просо сънува
xmm
Рейтинг: 1134 ЛюбопитноПетата стъпка би трябвало да е най-обширна като предложения,защо е така сбутана?
Или за икономическата криза ще има друго решение?
Асенов, който иска референдум!
Рейтинг: 740 НеутралноДругариии, дайте да дадем..
shopar_posten
Рейтинг: 402 НеутралноЧул ги Господ! И ако може по-бързичко, че след вчерашната новина за Белене куфарите вече са стегнати.
phill11
Рейтинг: 507 Неутрално"....постигане на съгласие в следващия парламент за програма за спешни мерки за излизане от кризата. "
"....съставяне на реформаторско правителство с ограничен мандат, което да работи по спешни и краткосрочни решения за подобряване на живота на гражданите.."
"....провеждането на голям обществен дебат за промени в Конституцията и националните приоритети на България, "който да положи основите на Третата българска република и да завърши с решение за свикване на Велико Народно Събрание"
Невероятни локуми в стил Орешарски.
Напълно неосъществими неща. Единствената партия с която РБ би могла да постигне тези "цели" е Герб.
Но с тях дори не се говори, точно обратно биват оплювани. Е с кого ще постигате съгласие и ще правите реформаторско мнозинство и ще променяте "някога" конституцията??????
С БСП, ДПС, Бареков и Атака??????
Karla c Україна Hanneman
Рейтинг: 789 Весело"Реформаторите предлага като пета стъпка съставяне на реформаторско правителство с ограничен мандат"
To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!Иййй , като питбул е , като захапе и не пуска!
Няма бе другарю Костов , няма да те пуснат през задния вход на властта , ще ти се наложи през урните да минеш и няма да минеш. И колкото и да риеш за "реформаторско правителство с ограничен мандат" няма кой да ти го даде без избори , а както знаем на избори сте...
др. Иванов
Рейтинг: 684 Неутрално[quote#4:"objective"]Българският народ има вопиюща нужда от интелигентни, съзидателни и компетентни лидери,[/quote]
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!Ами аз предложих да оглавя дясното, но още няма договорено възнаграждение.
Karla c Україна Hanneman
Рейтинг: 789 Неутралноhttp://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/5649 76_441651259187499_1845428763_n.jpg
To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!Миша
Рейтинг: 796 НеутралноПропутинския блок от БСП, ДПС и Атака е на друго мнение.
МишаТехните пет стъпки са:
1. Продължаване на прехвърляне на държавни средства в определени банки;
2. Теглене на заеми с цел крадене;
3. Строеж на 7-ми блок, Белене, Южен поток, Бургас - Александрополис;
4. Даване на трохи на верни пенсионери и роми;
5 Избори много след 2017 г.
Цензуриран от антибългари.
Рейтинг: 515 ВеселоДам.
"Реформаторите предлага като пета стъпка съставяне на реформаторско правителство ..."
Не мой иначе... Рифурматурти трее са на власт и туй то. Начело с Тъя. И шъ нъ опраят.
wallenstein
Рейтинг: 466 НеутралноПоредната безмислена декларацийка на отдавна фалирали пишман политици.
Велков
Рейтинг: 1416 РазстроеноОчаквах да няма популизъм, ма не дочаках.
Karla c Україна Hanneman
Рейтинг: 789 НеутралноДо коментар [#13] от "Миша":
To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!Те комунистите са ясни , ама ти кажи за слугите им от т.нар. "реформаторски блок" ще ги пускаме ли през задния вход , или ще ги караме да си търсят избиратели , които да ги вкарат през парадния?
Цецо
Рейтинг: 1562 НеутралноДо коментар [#6] от "xmm":
Covid live matter. Stop the genocide.Ако прочетеш програмата им за правосъдие и вътрешни работи (къневчетата бидейки по-умни я бяха забили в тесния сектор на МВР) ще се зачудиш дали да искаш да я видиш.
Пак добре, че са се сетили че без велико народно събрание писанията им са за никъде. А дано се сетят да включат и отмяната на самото велико събрание.
Арон
Рейтинг: 1416 Весело[quote#2:"mtmvb"]ПП ГЕРБ е олицетворение на дясното към момента..[/quote]
++++
Гоуем майтапчия си тиии, знам та ас
Цецо
Рейтинг: 1562 ЛюбопитноДо коментар [#9] от "olly":
Covid live matter. Stop the genocide.След наглото милиционерско управление кой би говорил с гробарите? Кого не пробваха да прецакат?
Митко Василев
Рейтинг: 676 Неутралноне се приема
това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно товаxymax
Рейтинг: 515 ВеселоЕвала, много креативни
))))
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
xrp43572691
Рейтинг: 1303 Неутрално[quote#11:"др. Иванов"]Ами аз предложих да оглавя дясното, но още няма договорено възнаграждение.[/quote]
Водят се тайни задкулисни преговори дали ти да го оглавиш или другарят Норман Гранц.
Арон
Рейтинг: 1416 Разстроено[quote#11:"др. Иванов"]Ами аз предложих да оглавя дясното, но още няма договорено възнаграждение.[/quote]
Най-малко от Вазе очаквах тоа удар пот кръста, др Иванов... Не знаех, че сми конкуренти на таа "платформа
milan22
Рейтинг: 570 НеутралноРеформаторският блок първо да работят за изборна победа! Искат лесно да се намърдат във властта. Не става, драги, първо се напъни да спечелиш избирателите на своя страна, накарай ги да гласуват за тебе, пък после провеждай мерките си!
cinik
Рейтинг: 2274 Неутрално"мерките" срещу банките, монополите и за повишаването на доходите и то в рамките на "правителство с ограничен мандат, което да работи по спешни и краткосрочни решения за подобряване на живота на гражданите" - от Бареков или от Сидеров ги преписахте? Поредно доказателство, че в България либертарианска партия няма. Дори т.нар. "десни" се опитват да привлекат като електорат "зрадавите и прогресивни сили"
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "milan22
Рейтинг: 570 Неутрално[quote#13:"Миша"]Пропутинския блок от БСП, ДПС и Атака е на друго мнение. [/quote]
Пропутиновски? Що така капиталистът и десняк Путин не е тачен от вас? В Русия левите не са на власт. Ей гиди, пишман антикомунисти, защо не си останахте в БКП?
Karla c Україна Hanneman
Рейтинг: 789 Весело[quote#26:"milan22"]първо се напъни да спечелиш избирателите на своя страна, накарай ги да гласуват за тебе, пък после [/quote]



To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!Ми те се опитват ето : обясняват на всички колко са по-висши , умни и десни , и как другите са идиоти понеже не гласуват за тях. То така се печелят избиратели
Bluesky
Рейтинг: 458 НеутралноЗадават се големи промени, няма да мине без тях. ''Силното'' самонапомпващо се управление е вече история, но още не го знае. Обществото е узряло за тези промени, то живее вече с тях и за тях. Изкуствено се опитват да ги спрат, да ги потиснат, лъжат всеки ден и се опитват да ни терапират, а това само ги забива още по-надолу и жестоко ще съжаляват за опитите си да игнорират обществените настроения. Но от тези кратуни - толкова. Нека потънат в небитието където им е мястото най-после.
koiot
Рейтинг: 571 НеутралноГледам нещо комунетата и герберите взеха нещо да реват спокойно бе другари не изпадайте в паника.
писнало ми е от левичариFirefly
Рейтинг: 909 НеутралноЗаветът на кан Кубрат,ако не влезе в сила ДПС ще си ни го хакне.
._
Рейтинг: 515 НеутралноСедма стъпка - обявяване на България за турско - евроатлантически вилает с везир Касим Дал.
пп. Какво прави лицето Касим Дал и неговата протурска етническа партийка в тази циркова коалиция наречена гръмко - Реформаторски блок ?
Вячеслав Атанасов
Рейтинг: 1557 НеутралноВ тази последователност тези стъпки няма как да бъдат направени без да си разбием носа в паркета.
АзКлавдия
Рейтинг: 965 НеутралноАко само бяха пропуснали думата "реформаторско" преди думата "правителство" в една от точките, можех да им повярвам. Сега звучи твърде много като самореклама и още повече като самонадеяност.
Доброто е заразноytrewq
Рейтинг: 627 Любопитно''Реформаторите предлагат като втора стъпка - "спешни промени в Изборния кодекс,''
Не мога да разбера тия РеФорматори.... викат оставка , а след туй ''спешни промени е Изборния кодекс''! Е как така бе дядовото ....без парламент , с мен ли ша правите промените в кодекса ? Но , ми се струва ,че вашата реформа ще е ''стани аз да седна'', понеже на изборите не успяхте !
Firefly
Рейтинг: 909 НеутралноДо коментар [#30] от "Bluesky":
"но още не го знае"
О,много добре го знае,но не му се иска.
planovik
Рейтинг: 564 НеутралноИ като вземат властта тези готованковци какво министерство ще дадат на протурската ердогановска партия на касим дал
phill11
Рейтинг: 507 Неутрално[quote#20:"Цецо"]След наглото милиционерско управление кой би говорил с гробарите? Кого не пробваха да прецакат? [/quote]
Аха, бе вие ще се вземете накрая със Станишев, и той като теб мисли.
Много ще е автентично.
Вячеслав Атанасов
Рейтинг: 1557 Любопитно"който да положи основите на Третата българска република и да завърши с решение за свикване на Велико народно събрание"-
!!!!!!!-Тези чуват ли се какво говорят?
gotze
Рейтинг: 458 Неутрално"Нека ГЕРБ първо покажат, че не
желаят отново да бъдат подвластни на
интересите на пост-номенклатурната
мафия, както досега." Това е невъзможно, всички политици от миналото и "цирка" трябва да се изметат!!!
Публикувано през m.dnevnik.bg
Цецо
Рейтинг: 1562 ВеселоДо коментар [#39] от "olly":
Covid live matter. Stop the genocide.Маминото милиционерче. Не знам дали ша са вземете, но сте абсолютно неразличими. Всъщност гейчо е по-десен от самовлюбения боце.
odysseus
Рейтинг: 458 ВеселоОт тези 6 "мерки" няма и една, която ще доведе до повече пари в джобовете на хората. Няма и една дума промяна на цялата нормативна база, чрез която се нароиха разни агенцийки, които заливат всички малки фирмички с разни безумни такси и таксички, проверки, изисквания и тем подобни. Точката за банките е меко казано смехотворна и кукичката, която милите реформатори си мислят, че обикновените хора ще налапат. Ами, че голяма част от законодателната база касаеща банките беше променена от сините редици в предишните парламенти. Много лесно е да намерят конкретните текстове даващи на банките и подобните на тях финансови институции прекомерни права. Много е лесно да се установят, кои са вносителите, какво се е обсъждало и как е минало гласуването в съответната комисия и парламент !!!
Гневник
Рейтинг: 740 Неутрално[quote#0:"Дневник"]Реформаторският блок предлага шест стъпки за изход от кризата, първата е ...[/quote]При миналото управление на ГЕРБерастията стигнахме до ръба на пропастта, а сега Реформаторския блок предлага да направим стъпка напред.
Танас
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноДопълнение към това според организацията е и радикална реформа на МВР, прокуратурата и съдебната система.
Цацарoff - Оставка ! >:-)==========
Подкрепям ++++++++
phill11
Рейтинг: 507 НеутралноДо коментар [#42] от "Цецо":
Та с кого ще ги правите всички тези хубави неща? Сами? След като няма да е с Герб, с кого бе, на вуйчо сектантчето?
С всеки, както искаше бете Ваньо март? Щото ние помним, че искаше програмно-експертен кабинет, досущ като на Орешарски.
Или само димки пускате, и локуми разтягате?
Вячеслав Атанасов
Рейтинг: 1557 Весело"Днешните управляващи не могат да осъществят тези промени, защото нямат политическа воля и обществено доверие"-
-това звучи нескромно от устата на партии,които имат проблем точно с печеленето на доверие.Спокойно са можели да се въздържат от такива оценки.На Борисов далеч по-добре му отива да говори такива работи.Не съм му фен,но от неговите уста такова твърдение не би звучало така нескромно.
ana_ni
Рейтинг: 515 Неутралнотия май си верват, че имат значение.
само Янето им липсва при тех, за да е пълна картинката!
laundromat
Рейтинг: 458 НеутралноА аз предлагам една , но достатъчна стъпка! Просто върнете НДСВ на власт! Те отново ще ни извадят от калта!
Цецо
Рейтинг: 1562 НеутралноДо коментар [#45] от "Танас":
Covid live matter. Stop the genocide.Прочети им програмата. Пък после. Миш-маш от идеи на това правителство и някои явно червени със стабилен ДС отенък неправителствени организации. За аромат и няколко идеи които няма как да станат при сегашната конституция. С вече произнесено становище на конституционния съд, че те не са от компетенцията на обикновено народно събрание.
Та от там са стигнали, след месеци, до идеята за велико НС.
А видния им юрист е известен със страстната си защита на ОМО-ИЛинден.
accidental
Рейтинг: 676 ВеселоДа но "най-доброто правителство" не си е напълнило още джобовите и реформаторският блок ще трябва да почака.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
др. Иванов
Рейтинг: 684 Неутрално[quote#49:"laundromat"]Просто върнете НДСВ на власт! Те отново ще ни извадят от калта! [/quote]
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!Не НСДВ извади България от калта, а Негово Величество Симеон Втори.
Цецо
Рейтинг: 1562 НеутралноДо коментар [#49] от "laundromat":
Covid live matter. Stop the genocide.Баш монархо-комуниста пак ли закъса за сребърници?
alexsilver
Рейтинг: 895 ЛюбопитноИскам ТИЯ да ги попитам беззлобно:
А вие пиленца, защо останахте извън кокошарника? И сега пак сте годни в най-добрия случай да сте ПАТЕРИЦА на Бостанджията. Аз НЕ ИСКАМ Бостанджията. Писна ми от всичките му мурафети.
Не Го искам и ТОЧКА.
А вие за какво сте ми, събрани от кол и от въже, като не представлявате НИКОГО, освен себе си?
makadam
Рейтинг: 627 Неутрално""Ние, от Реформаторския блок, заявяваме, че само нови правила и законност могат да осигурят по-високи доходи, нови работни места и приток на инвестиции."
23 г. пишете нови правила и ефект НУЛА. Всичко това се осигурява от нови пазари, а вие ги отстъпихте
вместо да модернизирате производството и защитите българските позиции.
Бла, бла.
Чърчил
Рейтинг: 815 НеутралноЗаглеждайки се в изписаното до тук ми прави впечатление че премиите в (+) и (-) бележат паритет.Това ме навежда на мисълта ,че обществото не е дозряло да оценява формациите по смислена политика ,която предлагат .И още нещо.Определено смятам ,че българите много си приличат с немците .Не ! Не се смейте!Така както немците след разгрома на третия райх се мобилизираха и успяха да вдигнат държавата от развалините ,така и ние след виденовата зима се мобилизирахме за да стъпи държавата ни на крака.А разликите? Е те са във времето.
Изводът е :Ще ни е необходима нова зима .Можем да я наречем орешарска за да се оправим.
ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНОcucing
Рейтинг: 684 НеутралноРБ е на ръба да влезе в парламента, а ще се бори за промени и прочее.
ура и да живей!!!Нали , за да направят това трябва да скочат в мечешката прегръдска на Тиквоний, който изобщо не иска да променя статуквото, да не говорим за конституцията.
Така, че отново гръмки фрази, които ще изчезнат в небитието.
Активист
Рейтинг: 402 НеутралноВтората стъпка-сядам щом ти стана.Следващите-ще видим....Ама сите сме ги виждали на власт,затуй останаха под прага.Ама-мерак за кокал.
laundromat
Рейтинг: 458 НеутралноДо # 53 др. Иванов
Sorry! Може би най- точно би било "Негово величество Симеон Втори и НДСВ"!
Доналд Радев
Рейтинг: 407 Неутрално[quote#2:"mtmvb"]Радане, ПП ГЕРБ е олицетворение на дясното към момента... [/quote]
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"Фалшива монета е ГЕРБ. Трябва първо този цирей да се спука, за може автентичното дясно да се измъкне от отровната сянка на ГЕРБ. А каква е сегашната перспектива на РБ? Да бъде патерица на мутро-милиционерите? Хм... хич не съм обнадежден.
Вячеслав Атанасов
Рейтинг: 1557 Весело[quote#49:"laundromat"]А аз предлагам една , но достатъчна стъпка! Просто върнете НДСВ на власт! Те отново ще ни извадят от калта![/quote]
+++ Стига да не се шегуваш.Иначе си вземам плюсовете обратно.
Daria
Рейтинг: 1165 НеутралноНакратко искат да дойдат на власт и да грабят - в този план няма нищо друго.
socialen
Рейтинг: 402 НеутралноНякак си приехме за нормално, че СДС-то се преименува, но забравихме да се питаме и да си отговорим като зрели хора, какво аджеба реформират.
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgСебе си? Едва ли! Доказателството за това е циркджилъкът им от 170 дена.
Затова и нямат и един депутат. Само с елементарна аритметика на предучилищно ниво също няма да стане!
Сигурен съм, че до следващите парламентарни избори през 2017 нито Реф. Блок, нито "Реформатори" ще са останали.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
socialen
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#63] от "sqrt":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgНормално за тези тарикати.
Tom Sawyer
Рейтинг: 402 НеутралноБългария има нужда от никой като V for Vendetta! Да се доверя на тези е все едно да вярвам на БСП, ГЕРБ, ДПС и Атака.
Реформаторски миражи. Оставка! If you don`t want to Democracy, Democracy will come to you.socialen
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#49] от "laundromat":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgНапротив! Икономическите либерали и либертарианците ни докараха на това икономическо дередже.
nicoleta
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноКои са Реформаторите в този блок?Все отбор неуспели да лапат от власта политици,пердон Реформатори.
Велков
Рейтинг: 1416 ВеселоКаролев, Владо, помагай, че оплюха Мегленчето бе, човек...
Доналд Радев
Рейтинг: 407 Неутрално"Реформаторите предлага като пета стъпка съставяне на реформаторско правителство с ОГРАНИЧЕН МАНДАТ, което да работи по спешни и краткосрочни решения за подобряване на живота на гражданите и оптимизиране на дейността на държавните институции...."
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"----
И най-смелото правителство с ограничен хоризонт би направило една голяма НУЛА.
makadam
Рейтинг: 627 Весело"трябва дълбока промяна на политическата система, която да върне доверието на гражданите и да намери пътя за преодоляване на бедността".
Предполагам, че няма да връщат феодалната политическа система. Тогава остават две, демокрация, диктатура и нюансите между тях. Я да уточнят какво искат освен достъп до кокала.
socialen
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#1] от "Веселин":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgЪ?
Значи пак СДС-то да "управя"?
Ние тъкмо се отървахме от тях, те пак напират да влизат в Парламента с елементарен аритметичен тарикатлък.
Чърчил
Рейтинг: 815 НеутралноМоже ли България да се оправи?- от серията вицове .Франция (Наполеон) нападна ли Русия? Да ! Русия победи ли ги? Да! Е как е сега Франция?Просперираща държава.
ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНОГермания (Хитлер) нападна ли Русия(СССР) ?Да!Русия разгроми ли немските войски?Победи ли Германия?Да! А Германия просперираща държава ли е ? Да!Е ето как може малка България да стане просперираща държава.Да нападне Русия!!!
АМИ АКО ГИ ПОБЕДИМ? намесил се "оптимиста".
makadam
Рейтинг: 627 Весело[quote#65:"adenauer"]Стигат както всички комунистически промени до местене на леглата ,но политическите курви си остават по местата ,макар ,че за нищо не стават.[/quote]
Ти пък легло ли искаш, тогава тичай да се запишеш в изборните листи.
Вячеслав Атанасов
Рейтинг: 1557 Неутрално[quote#60:"laundromat"]оже би най- точно би било "Негово величество Симеон Втори и НДСВ"![/quote]
На сегашното НДСВ не му стига куража да се определи като партия,която се стреми към нещо по-сериозно.Тя си остана партия като всяка друга партия и след последният си конгрес.Знам че в Наказателният кодекс има цяла глава "Престъпления срещу републиката",което е е и смешно и тъжно,тъй като самата република от 1946 год до ден днешен е едно продължаващо престъпление срещу държавността.
И въпреки това Монархията е единствената алтернатива на сегашното безвремие и трябваше просто да си сложат главата в торбата.Не го направиха и бяха напуснати от някои стойностни хора.
zakary
Рейтинг: 538 Неутрално[quote#55:"alexsilver"]Искам ТИЯ да ги попитам беззлобно:
А вие пиленца, защо останахте извън кокошарника?[/quote]
Защото ние - техните избиратели не знаем какво искаме. Единствената партия която се яви на изборите през този май - като на избори, беше ДСБ. Някой направи ли си труда да прочете платформите на поне на основните партии? Докато не почнем да гласуваме за политически идеи и да търсим отговорност за изпълнението им, ние сме безмозъчна тълпа, а не избиратели. Наблегнахме на жълтините: банкянски моабети, костинбродски бюлетини и т.н., а това което ще ни оправи живота - идеите, оставихме ги на заден план. Резултата е налице. Хак да ни е! Заслужихме си го!
apolitichna
Рейтинг: 458 НеутралноГосподата от Реформаторския блок имат една единствена точка в дневния си ред, а именно "Стани да седна". Те и без това не са много популярни сред електората, а откак към тях се присламчи номенклатурната снаха, шансовете им намаляха. Самото присъствие на Пръмова отблъсква голям брой избиратели. Ако попрехвърлят 4 процентовата граница, ще е голям успех за тях.
Бенк-Бенк
Рейтинг: 791 Весело[quote#71:"geo_19"]И най-смелото правителство с ограничен хоризонт би направило една голяма НУЛА.[/quote]
-Но едно правителство на Реформаторския блок би направило две големи НУЛИ.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
shileto
Рейтинг: 1134 НеутралноМераклиите за власт са смешни с тези напъни да се чуе за тях Оставка и избори и без тези червенушки баращи се за демократи, сбирток от неудачници
Karla c Україна Hanneman
Рейтинг: 789 Неутрално[quote#78:"apolitichna"]Те и без това не са много популярни сред електората, а откак към тях се присламчи номенклатурната снаха, шансовете им намаляха[/quote]
To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!Кунева има цял процент повече от ДСБ(к) на последните избори. От чисто статистическа гледна точка ДСБ(к) намалява шансовете на Кунева , а не обратното.
Вячеслав Атанасов
Рейтинг: 1557 Неутрално[quote#65:"adenauer"].Основата на тази система е ЛУСТРАЦИЯТА и Декомунизацията на такива мошеници ,като тези от снимката.[/quote]
Прав сте само теоретически и Вие,вероятно,си го знаете.Начин да се случи това,което предлагате има,но чисто физически,а Вие сте образован човек и сигурно имате физически мироглед,е малко вероятно.Липсва такава маса,която да извърши тази благородна репресия над онази маса,която вероятно спъва развитието ни.
Юридически не е проблем.Да кажем на всички български граждани,които не са принадлежали към бившата държавна сигурност като щатни и доброволни сътрудници ,и не са били на ръководни длъжности в БКП,ДКМС и номенклатурни кадри,да бъдат издадени нови лични карти,а на останалите временни удостоверения за самоличност за срок от 5 или 10 години.
dimitdr
Рейтинг: 233 Неутралнорб.какво ще реформира.23 г. аман от реформи.вече забравих колко бяха.тези стъпки ги беше писал костов ама ги забрави.последната звучи като трети райх.
Karla c Україна Hanneman
Рейтинг: 789 НеутралноДо коментар [#83] от "vjacho":
To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!Имаше някога едно правителство , което беше обещало лустрация и декомунизация , хем с абсолютно мнозинство разполагаше. Но! вместо това направи "приватизация" и олигахизация.
Логично след това 52-та процента станаха 18% , 5% , 2.93%...
hhhuuunnnn
Рейтинг: 535 Неутралноидеята за по-кратък мандат на следв парламент е добра, също така е вярно, че е необходима незабавна оставка на сегашното правителство... За целта е необходим по-силен и граждански и политически натиск. Ако е само политически или само граждански - няма да е достатъчен. За политически натиск са необходими съвместни действия на герб и рб, другото е политически егоизъм на границата на съучастие в престъпното сегашно управление.
нищо не прилича повече на Работническо Дело от ДневникКоте
Рейтинг: 965 ЛюбопитноДо коментар [#73] от "socialen":
[quote#73:"socialen"]те пак напират да влизат в Парламента с елементарен аритметичен тарикатлък. [/quote]
Сега управляващите как са бе отворко, не управляват ли с аритметичен тарикатлък?
Вячеслав Атанасов
Рейтинг: 1557 Неутрално[quote#78:"apolitichna"] Те и без това не са много популярни сред електората, а откак към тях се присламчи номенклатурната снаха, шансовете им намаляха. [/quote]
Проблемът не е че е номенклатурна снаха,а че откакто се вля в Реформаторския блок,нивото й падна рязко.
socialen
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#87] от "blue rose":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgТи си явно много умен като всички от СДС-то, пардон, Реф. Блока.
Аз имах предвид само влизането им в Парламента. Ти ми говориш за управляваща коалиция!
Те не са в състояние да влезнат в Парламента, и сега събират процентите на отломките си, за да съберат и 8 процента.
Срам и позор!
Коте
Рейтинг: 965 НеутралноДо коментар [#89] от "socialen":
[quote#89:"socialen"]Ти си явно много умен като всички от СДС-то, пардон, Реф. Блока. [/quote]
Напротив още по умна съм защото съм за ГЕРБ, но РБ трябва да е в Парламента а не ония измекяри от Атака.
dobrich
Рейтинг: 1247 Неутрално[quote#85:"Karla ОСТАВКА Hanneman"]Имаше някога едно правителство , което беше обещало лустрация и декомунизация , хем с абсолютно мнозинство разполагаше[/quote]
Имаше още едно, от 2009-2013 г.
Реми
Рейтинг: 685 Неутрално[quote#86:"hhhuuunnnn"]да е достатъчен. За политически натиск са необходими съвместни действия на герб и рб, другото е политически егоизъм на границата на съучастие в престъпното сегашно управление.[/quote]
Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето++++++++
dobrich
Рейтинг: 1247 Весело[quote#2:"mtmvb"]предприемете съвместни действия с Борисов[/quote]
Голиат, очаква от Давид да го подкрепи!?
дерибеев
Рейтинг: 2981 Неутралноседма точка: ние от снимката пожизнено и без избори в парламента .
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васsocialen
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#90] от "blue rose":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgТова вече е друго.
Реф. Блокът не успя с циркаджилъка и сега се молят за избори, защото след 4 години и един реформатор няма да остане.
Арон
Рейтинг: 1416 Любопитно[quote#90:"blue rose"]Напротив още по умна съм защото съм за ГЕРБ[/quote]
Смел човек си!+++++
Последно време сите гербери зеха са крият, че са..гербери. Защо се срамуват и аз не мога ги разбера?
Karla c Україна Hanneman
Рейтинг: 789 Весело[quote#93:"dobrich"]Голиат, очаква от Давид да го подкрепи!?[/quote]
To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!Не , Давид очаква от Голиат да се предаде и да коленичи пред него
То само с нахалство ако ставаше щяхте да имате 93.2% , а не 2.93%
Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
Рейтинг: 1838 ВеселоДо коментар [#82] от "Karla ОСТАВКА Hanneman":
И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...Др Кунева провела тайна сре6та с Дарина Павлова. Так 4е се о4аква добра пари4на подкрепа.
emilm13
Рейтинг: 402 ВеселоЩом имат екшън план, а не план за действие - работата няма да стане! В екшъните работата я вършат "дубльорите".
dobrich
Рейтинг: 1247 Весело[quotГледам нещоe#31:"koiot"]
комунетата и герберите взеха нещо да реват спокойно бе другари не изпадайте в паника. [/quote]