След три часово обсъждане Реформаторският блок няма решение за "Синьо едниство"

След три часово обсъждане Реформаторският блок няма решение за "Синьо едниство"

© Надежда Чипева, Капитал



Вече три часа гражданският съвет на реформаторския блок обсъжда предложението на Радан Кънев от ДСБ "Синьо единство" да отпадне от коалиционните преговори с останалите партии в блока. На заседанието в централата на ДСБ в София трябва да бъде се достигне до решение с консенсус, след като въпросът е обсъждан два пъти до сега, разказа участник в гражданския съвет.


Според правилата на съвета, решенията се взимат с единодушие, а ако след две обсъждания, до такова не се достигне, решението може да се вземе и с гласуване. За целта трябва да присъстват повече от половината членове на съвета и поне 3/4 от тях да са на едно мнение.


За предложението на Радан Кънев се разбра в събота, а мотивите са, че представители на "Синьо единство" следват лоши практики от предишни коалиционни преговори и изнасят информация пред медиите, преди да бъдат взети решения.

Коментари (64)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на intergalactic
    intergalactic
    Рейтинг: 532 Неутрално

    Кой ще е следващият отлюспен?

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Коментарите ми са мои собствени и не отразяват непременно възгледите на Фондация Америка за България.
  2. 2 Профил на Freedom of Speech
    Freedom of Speech
    Рейтинг: 672 Разстроено

    Кънев, не бъди пионка на Кунева!
    Вземи се в ръце, момче.
    Вие сте ДЕСНИ, а не ЛИБЕРАЛИ!
    Не прави така, че да няма за кого да гласуваме.
    Това е молба, не съвет!

    Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.
  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  4. 4 Профил на Митко Василев
    Митко Василев
    Рейтинг: 661 Неутрално

    Мисля, че цялата концепция за РБ е сгрешена и го казвам го съвсем добронамерено. Може би трябваше да се заложи на друг подход и не е късно да се направи.

    това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно това
  5. 5 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3849 Весело

    До коментар [#3] от "monka57":
    Свършва му работното време на ресорния, предполагам, та или се отмята и ще си ходи - или се отмята просто от скука, ако няма да си ходи.

  6. 6 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1638 Неутрално

    До коментар [#2] от "Freedom of Speech":

    Кънев и Димитров са умни като гъдулки. А са десни та чак направо левичари и откровенни популисти.
    Че се и взеха насериозно.
    Ай да изчезват та белким се пръкне нещо нормално в тази държава.

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  7. 7 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1698 Неутрално

    Това е демокрация! Който не му харесва, да гласува за един от клановете с вожд. Там цари сталиниска дисциплина!

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  8. 8 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 782 Любопитно

    Раданчо на снимката изглежда като че ли някой току-що му е изял закуската!
    Но нещата и наистина натам вървят!
    Амин!

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  9. 9 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3073 Неутрално

    До коментар [#6] от "Цецо":

    Точно те са пречката..

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  10. 10 Профил на hhhuuunnnn
    hhhuuunnnn
    Рейтинг: 1507 Неутрално

    Кунева е опасната - пуснете я сама да си събира гласовете - подкрепата ви ще се качи - а нейната.... нейната не ме интересува особено

    нищо не прилича повече на Работническо Дело от Дневник
  11. 11 Профил на Freedom of Speech
    Freedom of Speech
    Рейтинг: 672 Разстроено

    До коментар [#10] от "hhhuuunnnn":

    Това е най-правилното решение!!!
    Тази само от ГЕРБ не е била, но ми се струва, че с това поведение, дето го диктува, и от тях ще стане.

    Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.
  12. 12 Профил на hhhuuunnnn
    hhhuuunnnn
    Рейтинг: 1507 Неутрално

    кунева има цялата подкрепа на истаблишмента в Европа - липсва ѝ само едно просто нещо - твърде е лъжлива и никой не ѝ вярва

    нищо не прилича повече на Работническо Дело от Дневник
  13. 13 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3273 Неутрално

    Дневник, недейте и вие да влизате в евтиното и тъпо "гледане на сеир". Като има какво да се съобщи, тогава... отвратително ми става от този идиотски български навик. Половината журналя в републиката седят на полусъединител и вече са измислили злобните си заглавийца тип "Пак отлюспиха Хубавото Наде". Айде не пригласяйте и вие.

    Доброто е заразно
  14. 14 Профил на 1951
    1951
    Рейтинг: 838 Весело

    Люспене докато останат Радан и ДПС 2.0

    Иначе, следващите отлюспени ще са или Куневистите или СДС.

    Цензуриран от "Икономедиа"
  15. 15 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1149 Весело

    То това РБ си е люспа , голяма червена от мерак за власт обединена

  16. 16 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 634 Неутрално

    ... Радан го е страх от Надка... или сА притесня'а, че не сА пази тайна... кат' че т'ва- РБ е нЕк'ва тайна организациА с тайни цели и намерениА... И да отбележа... у неведение сме к'ви различиА има и кЪ сА преодоляват... абе кат' нЕкое ЦК... само спуща тезиси за изпАлнение...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  17. 17 Профил на Яна
    Яна
    Рейтинг: 808 Неутрално

    РБ упорито налага впечатлението, че е сбирщина от глупаци. Не знам колко хора са обърнали внимание на бръщолевенето на Надежда Неински по медиите (аз поне съм го пропуснала съзнателно), но текущите циркове нанасят сериозна вреда на още "неродения Петко" - РБ. Ако целта не е отново да се услужи на комунистите, то явно е налице велика глупост. Дребни кариеристи настървено си ровят из кирливите ризи от миналото. Без срам от обикновените хора, които са склонни да простят на всички им и да им дадат ново доверие (незаслужено) - в името на мечтата си да видят обединено дясно в България. Срамота.

    "Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." Шопенхауер
  18. 18 Профил на monka57
    monka57
    Рейтинг: 395 Неутрално

    [quote#12:"hhhuuunnnn"]върде е лъжлив[/quote]
    На големите лъжци най много се хваща матряла...

    Право и Икономика
  19. 19 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2386 Неутрално

    има още много десни остатъци ,които е нужно да дойдат в новата структура ,не трябва да се роят ,засега имат 8-10%
    ако покажат и демократично мислене ще станат 20% в следващия парламент

  20. 20 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1039 Неутрално

    Не думай! И тези хора трябва да управляват България!
    Виж, за премахване на такса ВЕИ-та ще го приемат ВЕДНАГА!
    За стореж на излишен американски ядрен реактор-също!
    И за вдигане на данъка върху депозитите!
    И за продължаващо вдигане на цената на тока!Боко за 3г вдигна тока с 45%, тези искат да запазят темпото!
    Също искат да вземат от бедните, за да плащат за частни училища и частни детски градини! Ну, молодец!
    За разлика от Боко тези не могат 2 ясни изречения да кажат! Все завъртяно, все усукано! Такава им мисълта!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  21. 21 Профил на 2014г.
    2014г.
    Рейтинг: 561 Неутрално

    В тез 6.9%, дето им дават, 3.4% принадлежат на Пръмова Меги.
    А, тез седнали да ми спорят, кой от кой бил по-десен!

    Направо ще падна от коня!

    Хубавата Надка Михайлова, дето вече не е нито хубава, нито Михайлова някой иска да игнорира.
    Няма "синьо единство", няма пет лева.
    Излиза, че Надя, освен изброените горе неще не е вече и дясна. А, Меги каква е?
    Радане, знам, че и ти си объркан.
    Разумът едно ти говори, а бат'Ваньо съвсем друго ти шепне.
    Радане, игнорирай бат'Ванко, разберете се с Надя.
    Радане, кво праим, ако Кунева се отцепи?

  22. 22 Профил на monka57
    monka57
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Цветозар Томов от кухнята на реформаторите:
    Никой не обсъжда дали „Синьо единство” да си ходи
    В Реформаторския блок умуват как да си разпределят ръководните органи

    Право и Икономика
  23. 23 Профил на 1951
    1951
    Рейтинг: 838 Неутрално

    [quote#17:"Яна"]в името на мечтата си да видят обединено дясно в България. [/quote]

    Обединено "дясно" в България няма още от 1999 г., когато Костов тръгна да разръчква правителството, а две години по-късно десния вот се вля в НДСВ, а после почна да се разлива къде ли не.

    Не е страшно, че няма дясна, лява или центриска партия. Страшното е, че няма култура да се управлява в широка коалиция. Или по-точно тази култура я имат тези, които не трябва.

    Цензуриран от "Икономедиа"
  24. 24 Профил на Аксел
    Аксел
    Рейтинг: 673 Любопитно

    Кое му е дясното на Реставраторите??Лявата крадлива сврака Пръмова или партизаните приватизатори костовари??

    България има ЕДИН европейски политик-БОЙКО и ЕДНА европейска партия-ГЕРБ.Останалото е мафия!
  25. 25 Профил на dimitar2007
    dimitar2007
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Може и с Надежда, но 100% не трябва Пръмова и Касим Дал да са част от РБ

  26. 26 Профил на Делян Ковачев
    Делян Ковачев
    Рейтинг: 535 Неутрално

    Просто виждам как партизаните и турците потъркват ръце от кеф че на следващите избори местата им са гарантирани защото десните са карат!

  27. 27 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3849 Весело

    [quote#7:"virtual brain"]Това е демокрация! Който не му харесва, да гласува за един от клановете с вожд. Там цари сталиниска дисциплина! [/quote]
    Не че нещо, ама това нали беше за налагане на единомислие?
    Че и за дисциплината имаше, че Надето се изцепила пред медиите ...
    Кой не е в крак, някои искат на футбол, а кой иска баскет и е малцинство, па и говори пред медиите не санкционирано и в разнобой, а ние трябва единни ...
    Три деня ги дъвчем най-подробно цитирани Кънев, Москов, Михайлова, Панчугов, та бива да са усещаме, нъл тъй ...

  28. 28 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1149 Весело

    До коментар [#24] от "Аксел": Може би Даниелчо Вълчев спец по седянките

  29. 29 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1394 Любопитно

    За целта трябва да присъстват повече от половината членове на съвета и поне 3/4 от тях да са на едно мнение.
    .........
    Хубу, след като ДСБ и СДС са "за", кой е против, че заседанието се влачи цели 3 ч. ?
    Чудесна новина:
    "Таня Даскалова-областен координатор на ПП НДСВ, вече е част от "България без цензура". Царисти от общините Асеновград, Карлово, Лъки, Марица, Родопи, Садово, Сопот, Стамболийски, Съединение ще работят за създаване на структурите на движението на Николай Бареков."

    nemo malus felix, minime corruptor.
  30. 30 Профил на alg57373608
    alg57373608
    Рейтинг: 462 Неутрално

    Ужасно са смешни викащите за ДЯСНО, за чисто от по-чисто, а ма да е ДЯСНО Сигурно при това са или хора на заплата, или на пенсия. Подозирам дори и на църква не ходят. Но да е дясно))))))

  31. 31 Профил на due07477623
    due07477623
    Рейтинг: 449 Неутрално

    До коментар [#20] от "Диверсификация на корупцията и излишните проекти":

    За стореж на излишен американски ядрен реактор-също!
    ------

    Но ако беше руски реактора съвсем нямаше да е излишен, нали?

  32. 32 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3849 Весело

    До коментар [#26] от "Делян":
    Стига с това "скарали се", че даже и "били ги скарали".

    На туй аз му викам със стария, комунистически, ама верен термин - партийно строителство.
    Вар, киреч, размахват се лопати, мистрии, кой си прищипал пръста, кой го затиснала количката и го откарали от строежа ... ми така е.
    Редат къщичка. Каква - ще видим, па ще съдим тогаз ...
    И ше си лъсне дали са се карали за архитектурата или кой да държи чертежите, а другите да копат в изкопа и да мъкнат торбите с цемент...

  33. 33 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3849 Весело

    [quote#23:"1951"]Обединено "дясно" в България няма още от 1999 г., когато Костов тръгна да разръчква правителството[/quote]
    Вай, вай, вай!
    А СДС-тата с тирета сигурно сме ги сънувале, например!

    Бе, знаем си ние, че требе да спиме завити, ама нЕкои не слушат добрите съвети ...

  34. 34 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 798 Неутрално

    Няма глупави в тоя блок. Но постъпват наивно и безотговорно. Играят си на политици. Механичен сбор от партии с незначителна подкрепа, имащи желание да обединят дясното не може така агресивно да се отнасят към единствената призната от ЕНП дясна партия в БГ, а именно-ГЕРБ. Това е крещящо погрешна тактика. Като че ли някой "побеснял" десен е създал тоя сценарий, за да не може дясното да управлява скоро в страната. Освен ако наистина не е с умисъл, е направо нелогично политическо поведение. Не може да имат бъдеще по тоя начин и в този състав.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  35. 35 Профил на ПАСТОРА
    ПАСТОРА
    Рейтинг: 805 Неутрално

    До коментар [#2] от "Freedom of Speech":

    За предпочитане е това да е съвет, а не молба!

  36. 36 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1638 Неутрално

    До коментар [#11] от "Freedom of Speech":

    Не е, не е, ама с боце заедно бяха монархо-комунисти.

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  37. 37 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1638 Весело

    [quote#17:"Яна"]Дребни кариеристи настървено си ровят из кирливите ризи от миналото.[/quote]

    Там всички са комсомолци по душа. Без червената снаха. Тя е по рождение.

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  38. 38 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1394 Любопитно

    До коментар [#34] от "Кремена":

    Добре, ама какво търси Касим Дал нпр. там?
    Националист ли е, и ако да, то какъв по-точно все пак, нека уточним?
    Има много да се работи, досега не е заявено ясно и конкретно, какви реформи и как смятат да провеждат, ако дойдат на власт.
    Леко в мъгла на загадъчност е обвит този съюз по принуда, бих казал.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  39. 39 Профил на Чърчил
    Чърчил
    Рейтинг: 1391 Весело

    [quote#4:"Митко Василев"]Може би трябваше да се заложи на друг подход и не е късно да се направи.[/quote]:
    Знам! Ти залагаш на диктатурата на пролетариата. Ама как да стане !Тези са хора с дясно мислене ако знаеш какво е това.




    ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНО
  40. 40 Профил на ПАСТОРА
    ПАСТОРА
    Рейтинг: 805 Неутрално

    До коментар [#13] от "dogwoman":

    Права си!
    Ами ако само това могат?

  41. 41 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1420 Неутрално

    [quote#23:"1951"]Обединено "дясно" в България няма още от 1999 г., когато Костов тръгна да разръчква правителството,[/quote]
    що му беше да се кара с титаните Данчо Ментов и Бисеров нали, така хубаво ги бяха сложи "наште" какъв лош чиляк

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  42. 42 Профил на Vladimir Karolev
    Vladimir Karolev
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    [quote#2:"Freedom of Speech"]Вие сте ДЕСНИ, а не ЛИБЕРАЛИ! [/quote]

    Не знаех, че правото на хомосексуалните да се женят трябва да разделя политиците в България. Ама щом за теб това е най-големият проблем - ОК

    Governments never learn. Only people learn.
  43. 43 Профил на owen
    owen
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    може пък да се осъзнаят колко зле изглежда разигравания в последните два дни цирк и че им нанася вреди, без значение кой крив кой прав.
    пък и като се има предвид за традиционния десен избирател колко е трудно да преглътне някои лица в РБ, баш НН ли ви беше проблема?

  44. 44 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1380 Неутрално

    [quote#25:"dimitar2007"]Може и с Надежда, но 100% не трябва Пръмова и Касим Дал да са част от РБ[/quote]
    От къв зор? За да стане РБ популярна формация, трябва да се спре акцентирането на въпроса- "кой", а да се наблегне на - "какво".

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  45. 45 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 798 Неутрално

    [quote#38:"СДС"]
    Добре, ама какво търси Касим Дал нпр. там?
    Националист ли е, и ако да, то какъв по-точно [/quote]
    За него знам със сигурност, че е от години смъртен политически противник на Доган. И не на шега. Възможно е да иска да дръпне от електората на ДПС към РБ. Чувала съм, че доста от по-младите турци са се ориентирали към него. Такива като Октай Енимехмедов. Както и да е, аз не вярвам на този блок.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  46. 46 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    До коментар [#45] от "Кремена":
    Възможно е да иска да дръпне от електората на ДПС към РБ.
    ..........
    Това със сигурност, но не е етично да се подмазва на избиратели на етническа основа.
    Принципи трябват, здрава основа, визия, конкретен план, а който е съгласен и го одобравя, си гласува по съвест, не по цвят на косата, кожата, етноса и др. биологични признаци.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  47. 47 Профил на monka57
    monka57
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Заседанието е свършило без решение!

    Право и Икономика
  48. 48 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3273 Неутрално

    [quote#40:"ПАСТОРА"]Права си!
    Ами ако само това могат?[/quote] Какво да ти кажа, ако само това могат - "язък за барута". Хората се отвратиха вече дотам от медиите, че хартиени вестници скоро може и изобщо да няма, а онлайн изданията ги траят само заради това, че могат да скачат от едно на друго, без да плащат. Жалка история. Ще ме трийнат сигурно, че не съм по темата, но това ми е мнението.

    Доброто е заразно
  49. 49 Профил на ПАСТОРА
    ПАСТОРА
    Рейтинг: 805 Разстроено

    До коментар [#17] от "Яна":

    Упорито, ама със замах!
    Най трудно се променя начина на мислене! Формирането започва от детска възраст и след "изграждане на посоката" тя се променя вече много трудно!
    Всички тези искат да са демократи, но има нещо като котва, което не им позволява да плуват свободно!
    Така достигаме до Хайтов - едно е да искаш, ......!
    Хората наистина са готови да простят и отново да се доверят, но все пак това е "мат'ряла" - този път на искащите да управляват!
    Така достигаме до следващия цитат - Боже, колко мъка има ...!

  50. 50 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5408 Неутрално

    Намирисва на апаратни врътки.
    Апаратът на КАБА-СДС,така и не можа да преглътне звучния шамар,който парламентарната група на СДС,понастоящем Партия Синьо Единство му зашлеви.
    Сега няма как да убедят обществеността,че нямат пръст в разиграващия се цирк.
    Апаратът на ДСБ,услужливо изпълнява ролята на машата,с която Синьо Едниство да бъде отстранено от Реф.блока.
    Намирисва на АПАРАТНА КАМПАНИЯ.
    При евентуални избори АПАРАТИТЕ ще са тези,които ще изнесат изборите.
    По стария изпитан сценарий.
    Без излишно престараване,да се вкара Партийното Политбюро в Парламента.
    Никаква мисъл за мнозинство.
    Никаква идея за спечелване на изборите.
    Оттук и логичното отстраняване на Надежда Нейнска и компания.
    Шепа популярни лица,без партийни структури и ПАРТИЕН АПАРАТ зад гърба си,но с претенции за избираеми места и постове.
    Нещата стават вече прозрачни.
    Лошото е,че ни сервират блудкав турски сериал.
    Кой с кого щял или не щял да се съешава.
    Кой кого отбягвал,кой кого приласкавал...
    И НИТО ДУМА ЗА ИДЕИ
    За това ЩЕ ИМА ЛИ ЛУСТРАЦИЯ ?
    Нито дума за това,какво правим с ГЕРБ ?
    Сега чуваме,че щели да се коалират и с ДОНОСНИКА ПАВЕЛ /Константин Тренчев/ и "Подкрепа" ?!?!?!?!
    Някои хора си мислят,че заради нечии минали биографии и заслуги избирателите ще преглътнат за пореден път поднасяният им този път много,ама много гнусничък миш-маш

  51. 51 Профил на donkaran
    donkaran
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Не ще има обединение.Моето скромно мнение е "Синъо единство" и "22 септември" да се обединят,а за Радан.....,и Петър...... не оправдават моето доверие след тези коалиции с Кунева и разбиват надеждата ми да гласувам за тях.Хубаво да преосмислят поведението си,.....за да имаме надежда!?!

  52. 52 Профил на ПАСТОРА
    ПАСТОРА
    Рейтинг: 805 Неутрално

    До коментар [#23] от "1951":

    "Страшното е, че няма култура да се управлява в широка коалиция. Или по-точно тази култура я имат тези, които не трябва. "

    Е тъка ти пиша 6+!
    И още много ++++
    Доста точна формулировка, изискваща замисляне и осъзнаване!

  53. 53 Профил на ПАСТОРА
    ПАСТОРА
    Рейтинг: 805 Разстроено

    [quote#25:"dimitar2007"]Може и с Надежда, но 100% не трябва Пръмова и Касим Дал да са част от РБ [/quote]

    Е с това изказване "онагледи" народопсихологията!
    Ако Иванчо играе, то аз няма да играя, дори всички да загубим!

  54. 54 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 798 Неутрално

    [quote#46:"СДС"]
    Това със сигурност, но не е етично да се подмазва на избиратели на етническа основа. [/quote]
    Е сега пък ти...ами то си е близко до ума, че един етнически турчин по-лесно ще бъде убеден да гласува за дадена партия от човек също такъв като него. Това са нормални неща. Може би това е начина за българските турци да влияят върху политическия процес, без да подкрепят етническа партия като ДПС. Малко са индивидуалистите от турски произход като мен, които никога не са гласували за ДПС и не биха дали гласа си за дясна идея само защото Касим Дал ме агитира.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  55. 55 Профил на ПАСТОРА
    ПАСТОРА
    Рейтинг: 805 Неутрално

    До коментар [#34] от "Кремена":

    Айде включиха се и герберските свраки в крякането!
    Тебе кой ти каза, че ГЕРБ е единствената призната в ЕНП?
    Или по герберски ви е присъщо да манипулирате с лъжи!?

  56. 56 Профил на ПАСТОРА
    ПАСТОРА
    Рейтинг: 805 Неутрално

    До коментар [#48] от "dogwoman":

    То и аз се замислих за банването със същия претекст, и направо ще си докажат, че това си могат!
    Жалко, защото именно те в миналото са достигали до истината чрез дебати и представяне на различни гледни точки, а днес е важно да изпълниш нормата - брой редове х букви! То граматиката куца та за съдържанието да не говорим!

  57. 57 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3273 Неутрално

    [quote#51:"donkaran"]Не ще има обединение.Моето скромно мнение е "Синъо единство" и "22 септември" [/quote] Забелязвам как никой не говори за 22 септември? Защо ли така??? Цензура?

    Доброто е заразно
  58. 58 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Интересна рекламна стратегия са избрали ор РъБъ-то-на всеки час ни осведомяват за мислите на някой от водачите си.

    Очаквам :"Радан Кунев се отказа от супата за обяд!"

    "Меглена Кунева избра светлосин десен за днешния си тоалет!"

    Разбирам необходимостта от реклама на младата и малобройна организация,но може ли да ни занимават с политика,а не с битовизми от кухнята си!

    Разбрахме вече,че отстраниха Надежда за сметка на Кунева за евродепутат!Няма нужда от повече подробности!

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  59. 59 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1573 Неутрално

    [quote#17:"Яна"]РБ упорито налага впечатлението, че е сбирщина от глупаци. Не знам колко хора са обърнали внимание на бръщолевенето на Надежда Неински по медиите (аз поне съм го пропуснала съзнателно), но текущите циркове нанасят сериозна вреда на още "неродения Петко" - РБ. [/quote]Нека не бързаме с оценките си. Със сигурност в РБ има и плява, но то къде ли няма. Важното е, че има и кадърни. Иначе влизаме в мантрата на БСП - "всички са маскари".

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  60. 60 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1573 Неутрално

    [quote#19:"tur671"]ако покажат и демократично мислене ще станат 20% в следващия парламент[/quote]Това е решаващия тест. Ако РБ покаже, че може разумно и цивилизовано да решава организационните си въпроси, то има голям потенциал за растеж.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  61. 61 Профил на Karla c Україна Hanneman
    Karla c Україна Hanneman
    Рейтинг: 727 Весело

    [quote#58:"mr.wonderworld-Реформаторски блок=ОФ."]Няма нужда от повече подробности![/quote]

    А как иначе ще знаеш , че съществуват? Ако не ги пропагандира личната им преса , кой?

    To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
  62. 62 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1573 Неутрално

    [quote#23:"1951"]Не е страшно, че няма дясна, лява или центриска партия. Страшното е, че няма култура да се управлява в широка коалиция. Или по-точно тази култура я имат тези, които не трябва.[/quote]Много добре казано! Това ни спъва като общество. Двама българи вече са партия, с трети вече има разкол. Тази липса на "team spirit" убива в зародиш всяко обществено начинание. Единствените, които показват "team spirit" са точно тези, които ни дърпат надолу - БСП и ДПС.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  63. 63 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1573 Неутрално

    [quote#25:"dimitar2007"]Може и с Надежда, но 100% не трябва Пръмова и Касим Дал да са част от РБ[/quote]Стига с този криворазбран пуританизъм. Няма съвършени партии, както няма съвършени хора. И аз имам моите резерви към Пръмова, но предпочитам да я видя в дясно-центристки съюз отколкото в съюз с БСП.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  64. 64 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1573 Неутрално

    [quote#33:"xm..."]А СДС-тата с тирета сигурно сме ги сънувале, например! [/quote]Прав сте - разколът всред некомунистическите сили започна още през 91-ва. Ако Дертлиев и Симеонов се бяха разбрали с "здравите сили в СДС" или поне помежду си, то историята на българския преход щеше да е много по-различна. Несдържаните лидерски амбиции, липсата на култура на общуване и на умение да се работи в екип е това, което ни спъва като общество.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK