Ако не подпише споразумението за Реформаторския блок, "Синьо единство" ще се яви сама на избори

Главният секретар на "Синьо единство" Димитър Иванов, председателят Христо Панчугов и заместник-председателят Маргарита Бойчева

© Юлия Лазарова

Главният секретар на "Синьо единство" Димитър Иванов, председателят Христо Панчугов и заместник-председателят Маргарита Бойчева



Синьо единство" ще се яви на следващите избори със или без Реформаторския блок, съобщи на пресконференция днес главният секретар на партията Димитър Иванов. Той уточни, че след събранието на гражданския съвет в понеделник, на което не беше гласувано предложението на лидера на ДСБ Радан Кънев за прекратяване на преговорите със "Синьо единство" по коалиционното споразумение за блока, разговори с партията му не са водени. Съветът заседавал и във вторник, и в сряда, преговорите между останалите формации продължавали, но до "Синьо единство" не стигала информация. Това показвало реалното желание на останалите партии за участие на "Синьо единство" в блока.


В събота националното представителство на "Синьо единство" трябва да вземе решение дали да се присъедини към споразумението, което останалите пет партии се очаква да подпишат в петък.


На пресконференцията заместник-председателят на формацията Маргарита Бойчева посочи, че има драматични разминавания по основните точки в споразумението и че намира формулата 4-3-3-2-1-1, по която ще се образува изпълнителният съвет на блока, за също толкова неприемлива, колкото формулата 3-5-8 на тройната коалиция, управлявала от 2005 до 2009 г. По неофициална информация в изпълнителния съвет, който ще е от 19 до 21 души, трябва да влязат 4 души от "Движение България на гражданите", по трима от ДСБ и СДС, двама от НПСД и по един от "Синьо единство" и БЗНС.




Бойчева посочи, че блокът има проблем с политическата си идентификация, и повтори тезата на основателя на "Синьо единство" и бивш председател на СДС Надежда Нейнски, че партиите в него имат различни идеологически линии – едни са десни, а други – либерални. Самата Бойчева поставила въпроса за идентификацията още в началото на преговорите, но останалите партии казали, че няма значение. "Ако правехме сладкарски цех, нямаше да има значение, но ние ще правим политика. Десни хора от десни правителства ще работят с хора, участвали в леви и либерални мнозинства и доказали, че тези мнозинства нямат воля за реформа", каза още Бойчева. В Реформаторския блок влиза формацията Меглена Кунева "Движение България на гражданите". Кунева беше министър по европейските въпроси от НДСВ в кабинетите на Симеон Сакскобургготски и Сергей Станишев от 2002 г. до 2006 г.


"На какво да стъпим, ако нямаме обща оценка за миналите управления и за европейското си политическо семейство? Това са неща, без които няма как да се прави политическо позициониране и да се гради доверие", каза още Бойчева.


Председателят на "Синьо единство" Христо Панчугов посочи, че Реформаторският блок е бил изграден на принципа на равнопоставеност, но когато се е стигнало до преговори за коалиция, отново разговорът се е свел до формирането на мнозинства в Реформаторския блок и до това коя партия ще успее да осигури по-добро представителство на собствените си членове. "Опитваме се да премахнем квотите и да запазим правилото на консенсуса за принципните неща", каза Панчугов и добави, че вземането на решения с консенсус, което се прилага в гражданския съвет към блока, е път към преодоляването на дългогодишните наслагвания в десницата, част от които е и партията му.


Напускайки СДС, си казахме нещо ясно – ние в коалиция на всяка цена няма да участваме, посочи Панчугов. Затова и партията му отказала да се яви на изборите през май 2013 г., когато след неуспешни преговори с ДСБ за коалиция "Синьо единство" не регистрира кандидатски листи.


По думите на Панчугов разминаването с останалите формации в Реформаторския блок е само едно – визията за самия блок. "На мен и на партията ми за втори път ни се случва да бъдем извадени от една общност, към която мислим, че принадлежим", каза той.


Панчугов прикани хората в "Синьо единство", които са на различно мнение за участието в блока, да имат смелостта да го отстоят на събранието в събота. В сряда Мартин Димитров и Петър Славов подписаха споразумение за сътрудничество с ДСБ от името на съюз "Единство" - неправителствената организация, създадена след разпадането на "Синята коалиция" от Димитров, Надежда Нейнски и депутатите от СДС Ваньо Шарков и Димо Гяуров.


Запитан как разчита медийните спекулации, че формацията му всъщност се ръководи от Надежда Нейнски, Панчугов каза, че официалното ръководство на партията носи цялата отговорност за управленските решения.

Коментари (113)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Къти
    Къти
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Държавна сигурност търпи все по-големи провали в политическото генно инженерство?

    Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bg
  2. 2 Профил на sss700431
    sss700431
    Рейтинг: 471 Неутрално
  3. 3 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1087 Весело

    Като вземат повече гласове от Риформаторите Малтинчо ще риве от яд като малко дете

  4. 4 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 636 Неутрално

    РБ няма шансове за влизане в парламента. Тази история умножена по 10 ще е преди изборите и всяка партия ще се яви сама.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  5. 5 Профил на mtmvb1111
    mtmvb1111
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Голям срам творят тъмно сините......
    Отблъснаха много десни хора....
    Аз съм един от тях....
    Имам чувството, че тъмно сините са най-верните слуги на ДС и комунистите.....

    Руското влияние убива България! "Дневник" също....
  6. 6 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1433 Любопитно

    Мдааа, подреждането на листи не е като приказване на общи приказки за "обединение на базата на принципи", "дясното пространство" така, онака......
    Изведнъж нещата придобиват много персонален характер и "общите идеи" горят със син пламък.....

    Знанието е сила, информацията - власт
  7. 7 Профил на save_knforest
    save_knforest
    Рейтинг: 764 Весело

    Оставете надежда, от надежда, защото петър вече не е на четвърти километър. Нямате структури, организация, тръгнали се на най-добре организираната ПП в РБ да се правите на интересни. Кой звънна на Надежда на 1 април? Големи хора сте, а се държите като деца.

  8. 8 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Тъжно!

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  9. 9 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2809 Неутрално

    Единственият нормален ход на Надка оттук нататък е оттегляне от политиката. Важното е, че всичко добро от Синьо Единство намери начин да влезне в РБ.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  10. 10 Профил на someeeee
    someeeee
    Рейтинг: 445 Неутрално

    АМан от мерене на кой е десен, кой по - десен и т.н... С всичките тези простотии докараха единствената нормална партия в България до абсолютен разпад! И принудиха хората да трябва да избират между комунисти, популисти и маргинали! АМАН! Стига вече ... Всеки опит за консолидация бива последван от точно такива глупости.. И лошото е, че хората, които произвждат тези дразги са все едни и същи и постоянно говорят за обединение, но винаги го развалят ! Една от тях е г-жа Михайлова, Нейнски или каквато е в момента! Този номер го направи и на последните избори... Аз също имам много резерви към някои от участниците от РБ, но така или иначе алтернативата КОЯ Е ?? КОИ СА ПО - ДЕСНИТЕ? Популистко мутренската ГЕРБ, комуноидо - олигархичните БСП и ДПС или откровенно шизофренната АТАКА!

  11. 11 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 1894 Весело

    До коментар [#4] и [#5]:
    Не се изкарвайте толкова загрижени. Като нямат шансове, защо се навъртате тук? Корифеи на мразещата червенофрения.

  12. 12 Профил на happymimi
    happymimi
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Тези напълно ще се разпаднат. Ясно беше, че преди изборите ще е така, защото няма как да влязат всички в листите и да бъдат избрани... жалки са.

  13. 13 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Доколкото успях да разбера,половината от Единство подписали с ДСБ,другата половина не са!

    С ДСБ,не с РБ.

    Дори не е смешно-баси Единството!

    Трудно е да се ориентира човек какво точно става.

    В същото време хора на Кунева отиват при Бареков.

    Някой здравата удря РБ още преди да са се споразумяли за каквото и да е.

    Създава се и "22 септамври" от личности,които са известни и уважавани.

    Е,това ако не е пълна бъркотия,не знам кое не е.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  14. 14 Профил на karla80
    karla80
    Рейтинг: 374 Неутрално
  15. 15 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2809 Неутрално

    [quote#13:"mr.wonderworld-Реформаторски блок=ОФ."]Някой здравата удря РБ още преди да са се споразумяли за каквото и да е. [/quote]

    Напротив. Споразумяли са се. За удрянето си прав.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  16. 16 Профил на Brickleberry
    Brickleberry
    Рейтинг: 742 Неутрално

    Тия докато хленчат и им текат сополите със сигурност ще привлекат повече симпатизанти.

    От ГЕРБ със сигурност.

    "Не е важно какво е казал, все е вярно каквото и да е казал" by shileto @ 11:18; 18 ное, 2015
  17. 17 Профил на HelloMary!
    HelloMary!
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Надя оцапа всичко по пътя си и вече трябва да ги остави на мира.

  18. 18 Профил на marquis
    marquis
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Жена при доктор:
    - Докторе след секс бедрата ми посиняват, но не ме болят?
    - Хм...? Приятелят ви има ли обеци?
    - Има златни.
    - Кажи му че не са златни!

    "Vernunft wird unsinn, wohltat plage."
  19. 19 Профил на stefan111
    stefan111
    Рейтинг: 322 Неутрално

    горките реформатори, язък за големите надежди!

  20. 20 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 636 Неутрално

    И ако на мажоритарни избори се явят Надка и който и да е от ДСБ какъв ще е избора?
    Костов и Борисов направиха еднакви катастрофални грешки - гониха всичко читаво около тях, за да не им е конкуренция. В РБ няма нищо читаво, затова гонят по-известното.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  21. 21 Профил на 3аНиЗа
    3аНиЗа
    Рейтинг: 1961 Весело

    "ще се яви на следващите избори с или без" - важно е уЧАСТието, поне за САМОчувствие, а и за шик.

    Коментиране на анализираното, вече...
  22. 22 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Във всеки случай Мартин Димитров за пореден път напуска и играе против партията,на която е лидер.

    Кой ще му има доверие ?!

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  23. 23 Профил на Brickleberry
    Brickleberry
    Рейтинг: 742 Весело

    [quote#13:"mr.wonderworld-Реформаторски блок=ОФ."]В същото време хора на Кунева отиват при Бареков. [/quote]
    Това едва ли може да е изненада. Лафът гласи, че боляло само първия път, след туй е единствено кеф.

    "Не е важно какво е казал, все е вярно каквото и да е казал" by shileto @ 11:18; 18 ное, 2015
  24. 24 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2205 Весело

    До коментар [#1] от "Къти":


    [quote#1:"Къти"]Държавна сигурност търпи все по-големи провали в политическото генно инженерство? [/quote]
    Верно?
    От 24 години управлява. Нещо не си наясно с тия неща.
    РБ ще бъде такъв, какъвто трябва, когато трябва и за когото трябва.

  25. 25 Профил на k
    k
    Рейтинг: 1002 Неутрално


    До коментар [#1] от "Къти":

    [quote#1:"Къти"]Държавна сигурност търпи все по-големи провали в политическото генно инженерство?[/quote]

    За съжаление е точно обратното!

    Вече е явно, че в РБ става това, което Кунева каже!

    За добро или за лошо, единствения човек, който имаше някакви шансове да блансира нещата беше Надежда Нейнски. Изгониха я заради ... интервю!

    Но "истинските десни" са прекалено красиви, умни и готини за да забележат това!

  26. 26 Профил на porfir
    porfir
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#4] от "др. Иванов":

    докторе защо те няма в този списък https://bivol.bg/images/stories/Capture_2013-12-17_a_07.44.53.jpg

  27. 27 Профил на fawni42
    fawni42
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Дъртата чанта Нейнски пак цепи СДС.

  28. 28 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#26] от "porfir":

    Защото аз ги назначавам!

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  29. 29 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1211 Весело

    [quote#8:"mr.wonderworld-Реформаторския блок не е Герб."]Тъжно! [/quote]

    Ти, като привърженик на Герб и яростен противник на РБ, би трябвало да се радваш...

  30. 30 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3827 Неутрално

    До коментар [#9] от "Тони!":


    [quote#9:"Тони!"]Важното е, че всичко добро от Синьо Единство намери начин да влезне в РБ. [/quote]Ако под "всичко добро" разбираш Мартин Димитров-честито.Този човек за година направи три предателства.Преди година разцепи с Надка СДС,април пак с нея развали коалицията с ДСБ,сега разцепва "Синьо Единство" .И всичко е за онези квоти.Като при Тройната Коалиция.За предателството си спрямо Надка,Мартин получава депутатско място,ако влезете,де.

  31. 31 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1211 Весело

    До коментар [#5] от "mtmvb":

    Не лъжи и не провокирай! Ти си гербер.

  32. 32 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3211 Неутрално

    „Синьо единство “ се оказа троянски кон. Игнорирайте ги! Стига ни един провал заради тях.

  33. 33 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3211 Весело

    До коментар [#31] от "dobrich":

    Гербер ,ама от БКП

  34. 34 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1211 Весело

    До коментар [#30] от "yanne":

    Айде точно ти да не говориш за разцепвания!? Бат Боко напусна царистите и Цветанов му направи партия. Лъчо Мозъка от дупетата на Ндсв, стана .....дупетат на Герб, без формацията да е учавствала в парламентарни избори!? Купихте и 17 дупетата в миналия парламент...

  35. 35 Профил на Лимонетко
    Лимонетко
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#27] от "fawni42":

    Който знае кой е Кавръков, знае и каква е тая

  36. 36 Профил на mtmvb1111
    mtmvb1111
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#31] от "dobrich":

    е и.................................................

    Руското влияние убива България! "Дневник" също....
  37. 37 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 781 Неутрално

    [quote#12:"happymimi"]Тези напълно ще се разпаднат. Ясно беше, че преди изборите ще е така, защото няма как да влязат всички в листите и да бъдат избрани... [/quote]
    Споко, РБ ще преболедува детската болест на растежа. До изборите има бая време и до тогаз тез дребни дрязги ще са отминали и забравени, като лека пролетна настинка.

  38. 38 Профил на Лимонетко
    Лимонетко
    Рейтинг: 583 Весело

    До коментар [#3] от "shileto":

    Аааахахахахаха!
    Да!
    За съжаление, не те разбират хората

  39. 39 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3827 Неутрално

    До коментар [#34] от "dobrich":


    [quote#34:"dobrich"]Бат Боко напусна царистите[/quote]Да.Ама пак ти куца логиката.Борисов напусна НДСВ,не го разцепваше,както направи Пръмова напримерИ ако напускането за теб е лошо,то трябва да заклеймиш тоя Блок веднага,защото там май няма нито един,който поне един път,а някои по 3-4 пъти са предавали партиите си.Мартин Димитров даже е уникат,защото и трите пъти е лидер на партиите,които разцепва.РБ по-скоро трябва да се нарече ППП(Професионален Предател).Май само онзи Кабаиванов(който наричахте презрително "Кабанезнамкойси" ) се оказа принципен,че да не резцепва.

  40. 40 Профил на Чичо Ваньо
    Чичо Ваньо
    Рейтинг: 511 Разстроено

    Не се наемам да твърдя кой - крив и кой - прав.Но за пореден път борбата за синекурни длъжности опорочава идеята.Надка отново иска да прави партия!Наде,ти си имаш партия!Нали "Синьо единство" е твое дело?Нека веднъж поне наистина имаме коалиция.Да,ама не!В коалицията местата щели да се делят 3-5-8,4-4-2 и как ли не!Само едно не виждам - места за хора с висок морал,знаещи и можещи!Ама тя рибата е още в тигана,а вие се наредихте с нож и вилица в ръце!И после някой им бил виновен и ги "люспел".Това което сами си сътворявате,никой не може да ви причини!И никой не може да ви открадне толкова избиратели,колкото Вие можете да отблъснете!

    "Проблемът на света е,че глупавите са самоуверени,а умните се колебаят."Бъртранд Ръсел
  41. 41 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    До коментар [#39] от "yanne":

    Борисов унищожи цели парламентарни групи и партии, примерно РЗС и почти Атака, ти ще ми говориш, че не разцепвал!?

  42. 42 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3827 Неутрално

    До коментар [#41] от "dobrich":


    [quote#41:"dobrich"]Борисов[/quote]Скоро четох за една от отличителните черти на троловете-фиксацията върху един конкретен обект.Или си трол,или имаш някаква патологична фиксация по Борисов.

  43. 43 Профил на Лимонетко
    Лимонетко
    Рейтинг: 583 Весело

    До коментар [#41] от "dobrich":

    Те едни парламентарни групи и те ... Затова куцо и сакато не трябва да влиза в политиката, ама кризата е тотална !

  44. 44 Профил на 1984
    1984
    Рейтинг: 627 Неутрално

    РЗС и Атака са комунистическо генно инженерство. Мъчат се да няма и дясно единство. Дано да стане, много са силни и опитни комунистите, просто са много

    BG e мини империя на злото.
  45. 45 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    До коментар [#43] от "Снежанко":

    +

  46. 46 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3827 Неутрално

    До коментар [#41] от "dobrich":


    [quote#41:"dobrich"]Борисов унищожи цели парламентарни групи и партии, примерно РЗС и почти Атака,[/quote]Иначе,ако това е лошо(както внушаваш) защо тогава в сбиртока РБ е пълно с професионални предатели?

  47. 47 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1087 Неутрално

    Интересно дали са се допитали до лаборанта да им анализира риска

  48. 48 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    До коментар [#42] от "yanne":

    Борисов=Безвремие, маскирано като "аз строя"!

  49. 49 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1211 Любопитно

    [quote#44:"pelagia"]РЗС и Атака са комунистическо генно инженерство[/quote]

    Герб затова ли прибраха 16 дупетата от тези формации?!

  50. 50 Профил на Дневник,  я ме цункайте по дупето !
    Дневник, я ме цункайте по дупето !
    Рейтинг: 479 Весело

    "Ако правехме сладкарски цех, нямаше да има значение, но ние ще правим политика. Десни хора от десни правителства ще работят с хора, участвали в леви и либерални мнозинства и доказали, че тези мнозинства нямат воля за реформа", каза още Бойчева"

    Десни хора ... леви хора, а нормалните Хора къде останаХа ?
    сладкарски цех ли ?
    Егати ти бозаджийниЦата !

    Albert Einstein : "Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher."
  51. 51 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    [quote#46:"yanne"]ако това е лошо(както внушаваш[/quote]

    Не е коректно. Сега рИвете на умряло, че 2-ма ви напуснали....

  52. 52 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2343 Весело

    “Синьо единство” ще се яви на следващите избори с или без Реформаторския блок, съобщи на пресконференция днес главният секретар на партията Димитър Иванов.”

    Аз го виждам тъкмо обратното!
    РБ ще се явява с или без Синьо Единство - все пак ако СЕ се присъедини, ще бъде част от цялото, а не обратното, както излиза от думите на Иванов(ако са предадени коректно).
    Формулата 4-3-3-2-1-1, дори и неприятна е доста “диалогична” - все пак ДБГ ще трябва да събере още 4 гласа за да прокара решение, освен ако не запишат нещо друго в договора(напр. форма на квалифицирано мнозинство)... “Алтернативата” 1 партия = 1 глас според мен е нереалистична и съм убеден, че самата Нейнски евдва ли в позицията на г-жа Кунева щеше да се съгласи?! Както вече споменах, всеки трябва да си носи последствията - както от действия, така и от бездействия!

    I Want To Believe
  53. 53 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2809 Неутрално

    До коментар [#30] от "yanne":

    Не, нямам предвид Мартин. Иначе, за разцепването в случая не си прав, но така или иначе е все тая. Важно е обединението РБ, което е факт, а не разцеплението в Синьо Единство, което за съжаление също е факт.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  54. 54 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1087 Любопитно

    До коментар [#51] от "dobrich": Ти нали беше комуне , кога се пребоядиса

  55. 55 Профил на Angelina
    Angelina
    Рейтинг: 479 Неутрално

    реформаторите нямат никакъв шанс докато Пръмова е една от тях, остава да се надяват партията и да се саморазпадне, както е тръгнало скоро и това може да стане, хората и отиват при Бареков.

  56. 56 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 781 Неутрално

    [quote#30:"yanne"]Този човек за година направи три предателства.Преди година разцепи с Надка СДС,април пак с нея развали коалицията с ДСБ,сега разцепва "Синьо Единство" .[/quote]
    Янко, ти си бетер червените тролове, бе. То бива тъпа манипулация, ама ти ги надспревари ве.
    Мартин си е последователен.
    1. След като НИС на СДС бе превзет от герберастията и се отказа от Синята коалиция, за която той бе радетел, човека си подаде оставката. След грандиозните изцепки на Кабанедоразумението и подгъзурчването му на Боце, довели неминуемо до конфликт между НИС и Парламентарната група на СДС, то част от депутатите бяха изключени, а други напуснаха СДС /Мартин Димитров беше от изключените, Янко/.
    2. Мартин не участва въобще в преговорите между ДСБ и Синьо единство. Надка напусна тенденциозно, след едно телефонно обаждане в 12 без 5. Само да ти обърна внимание, че листите за депутати бяха отворени до последния ден, но Мартин остана лоялен и не се кандидатира.
    3. Сега ситуацията е друга. Тъй като става въпрос за единение, мястото на Единство /съюза или партията/ е в Реформаторския блок и трябва да се заеме принципна позиция, а не да се уйдисва на мераците на Надка и нейното кученце Ристето.
    Аре малко обективизъм от гербавите, зер утре може да се наложи да работим заедно.

  57. 57 Профил на zapp
    zapp
    Рейтинг: 429 Неутрално

    Тия не могат да си оправят коалиционните принципи , а някой може би очаква от тях да оправят хала на България...Нямам думи.

  58. 58 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3827 Неутрално

    До коментар [#53] от "Тони!":


    [quote#53:"Тони!"]Иначе, за разцепването в случая не си прав,[/quote]Прав съм-това са фактите.

    [quote#53:"Тони!"]Важно е обединението РБ, което е факт, а не разцеплението в Синьо Единство, което за съжаление също е факт. [/quote]ДА-в РБ се разбраха за разпределение на квотен принцип на евентуалните постове,но това означава,че няма нищо вярно в приказката за "общи принципи и идеи" ,а за обединение на различни субекти,които във всеки един момент могат да се предадат едни други.А с такива хора,които са го правили неведнъж е почти сигурно,че ще се случи.

  59. 59 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1434 Любопитно

    А стига вече номера от примадонски вечеринки!Зам.председателят Маргарита Бойчева е щеф на кабинета на Неински в Брюксел и се бори за работното си мяста,ама на другите двама каква им е битката?Щом РБ показа прогрес и изведнъж се появиха едни правоверни "22-ри септемврийчета",най-десните дами в бг.историята,непризнати поети и неразбрани философи.Няма как,а и не искаме вечните и святите да оглавят и тази формация,достатъчно издънки успяха да спретнат до сега.Който е готов да загърби лично и партийно его -заедно и напред.Другите да си получат хонорара и дотам.

  60. 60 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 1894 Весело

    [quote#5:"mtmvb"]Отблъснаха много десни хора....
    Аз съм един от тях.... [/quote]
    Не не оставиха друга възможност, освен да се гласува за Герб. Но преди това трябва да го напуснат Борисов, Цветанов, Павлова, Цацева и всичките им депутати. Ще гласувам само за Делян Добрев.

  61. 61 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1211 Весело

    [quote#58:"yanne"]в РБ се разбраха за разпределение на квотен принцип на евентуалните постове[/quote]

    хехехехе......Как елементарно манипулираш. Квотния принцип е съобразно резултатите от последните избори, бе Енчо.

  62. 62 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3827 Неутрално

    До коментар [#56] от "choss":


    [quote#56:"choss"]Янко, ти си бетер червените тролове, бе. То бива тъпа манипулация, ама ти ги надспревари ве. [/quote]Тц.Не ти харесват фактите-добре.

    [quote#56:"choss"]След грандиозните изцепки на Кабанедоразумението и подгъзурчването му на Боце, довели неминуемо до конфликт между НИС и Парламентарната група на СДС, то част от депутатите бяха изключени, а други напуснаха СДС /Мартин Димитров беше от изключените,[/quote]Недоразумението Кабанедоразумението и сега е в РБ,ако не знаеш.А Мартин Димитров беше изключен,след като отказа да изпълнява решения на НИС на СДС.

    [quote#56:"choss"]2. Мартин не участва въобще в преговорите между ДСБ и Синьо единство. [/quote]Ами добре,но той беше един от лидерите на Синьо Единство.Михайлова също.Вървяха в комплект.

    [quote#56:"choss"]3. Сега ситуацията е друга. [/quote]Да-когато разцепват от теб е "лошо" ,а когато разцепват в твоя полза е "добре" и ситуацията е "друга"... Пак казвам-да ви е честито обединението на предатели.Само после да не се чудите защо пак има предателства.

  63. 63 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3827 Неутрално

    До коментар [#61] от "dobrich":


    [quote#61:"dobrich"]Квотния принцип е съобразно резултатите от последните избори, бе Енчо. [/quote]Мдаа и какво се разпределя с тези квоти-краставици,домати,зеле?!Или постове?!

  64. 64 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1211 Весело

    До коментар [#63] от "yanne":

    Енчо бе, чети, Енчо пак не ще!?.........Прочети текста и сам си отговори, бе мозък.

  65. 65 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1211 Весело

    [quote#62:"yanne"] Кабанедоразумението и сега е в РБ[/quote]

    В СДС е, не в РБ.

  66. 66 Профил на Whoops
    Whoops
    Рейтинг: 512 Гневно

    Синьо единство е най-добре да се саморазпусне. Какъв е смисълът от тази организация? Единство? Ама ще се явяват самостоятелно на изборите...

  67. 67 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 834 Любопитно

    Любопитен съм дали и партии от по един човек могат да се разцепят - подозирам, че десните ще измислят начин.

  68. 68 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 834 Неутрално

    [quote#66:"Whoops"]Синьо единство е най-добре да се саморазпусне. [/quote]
    Може да се преименуват на "Синьо разединение", "Сини разногласия", "Болни сини амбиции", "Сини несбъднати мечти".

  69. 69 Профил на Brickleberry
    Brickleberry
    Рейтинг: 742 Весело

    [quote#39:"yanne"]Май само онзи Кабаиванов(който наричахте презрително "Кабанезнамкойси" ) се оказа принципен,че да не резцепва. [/quote]
    Ми вземайте го тутакси в ГЕРБ тогава. Както вече видяхме, в парламентарната група на бочко напоследък се усеща нужда от точно такива принципни люде. Или както изключително сполучливо нарече колегите си една депутатка - "мишки", които са там единствено за да се подчиняват. Ми така де, все пак генерал ги води...
    Мисля, че предлагам взаимноизгоден трансфер при това абсолютно безвъзмедно.

    "Не е важно какво е казал, все е вярно каквото и да е казал" by shileto @ 11:18; 18 ное, 2015
  70. 70 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2205 Весело

    До коментар [#55] от "Ангелина":


    [quote#55:"Ангелина"]реформаторите нямат никакъв шанс докато Пръмова е една от тях[/quote]
    Обратното, душа, обратното...

  71. 71 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 864 Неутрално

    аре гуд бай на Надето & Ko, очевадното e, че и без вас може!

  72. 72 Профил на Brickleberry
    Brickleberry
    Рейтинг: 742 Весело

    [quote#60:"Започваме фронтална война с мафията"]Ще гласувам само за Делян Добрев. [/quote]
    А аз за Московски! Излъчва увереност и интелект. И фамилията, също не е без значение в случая.

    "Не е важно какво е казал, все е вярно каквото и да е казал" by shileto @ 11:18; 18 ное, 2015
  73. 73 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 834 Неутрално

    Борисов май е прав като казва, че ГЕРБ и РБ са обречени да работят заедно. Те вече работят в една посока - укрепват ГЕРБ, като убиват всичко друго, което се появи вдясно.

  74. 74 Профил на pinoki0
    pinoki0
    Рейтинг: 426 Неутрално
  75. 75 Профил на Brickleberry
    Brickleberry
    Рейтинг: 742 Весело

    [quote#47:"shileto"]Интересно дали са се допитали до лаборанта да им анализира риска [/quote]
    За него не знам, ама до оня с интуицията и пагоните да вземат да се допитат.

    "Не е важно какво е казал, все е вярно каквото и да е казал" by shileto @ 11:18; 18 ное, 2015
  76. 76 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 781 Неутрално

    [quote#62:"yanne"]Недоразумението Кабанедоразумението и сега е в РБ,ако не знаеш.[/quote]
    Да, но не е в позиция да върши недоразумения. Мълчи и се ослушва кат гърмян заек.

  77. 77 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2809 Неутрално

    [quote#62:"yanne"]Недоразумението Кабанедоразумението и сега е в РБ,ако не знаеш[/quote]

    Георги Марков пък е в Герб. И кво?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  78. 78 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2809 Неутрално

    [quote#58:"yanne"]означава,че няма нищо вярно в приказката за "общи принципи и идеи" [/quote]

    Ми напротив. Точно излиза, че 5 партии споделят общи партии, а една - не. Не виждам какъв е проблема.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  79. 79 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 748 Неутрално

    Думата "единство" в наименованието на тази организация придобива все по-гротескно звучене. Нещо много често взе да ѝ се случва да не може да се разбере с други партии.

  80. 80 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 782 Неутрално

    Тези сини единства и реформатори са много зле с PR. Разединения, обединения - хубаво, ама защо веднага след това дават пресконференции. Със сигурност ще отблъснат доста хора от нерешилите за кого да гласуват.

  81. 81 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 781 Неутрално

    [quote#58:"yanne"]ДА-в РБ се разбраха за разпределение на квотен принцип на евентуалните постове,но това означава,че няма нищо вярно в приказката за "общи принципи и идеи" ,а за обединение на различни субекти,които във всеки един момент могат да се предадат едни други.[/quote]
    Не могат, Янко. Пак тролиш манипулативно.
    Дори и да се приеме това, изтекло в медиите разпределение - 4:3:3:2:1:1, то това са 14 гласа, а Изпълнителният съвет ще се състои от 19 или 22 човека, като останалите са от гражданския съвет. Тежестта на гражданския глас в единия случай ще е 26.32%, а в другия 36.36% и понеже решенията ще се вземат минимум със 75%, то решаващ ще е гласът на гражданите. Сега за домашно ти оставям да си изчислиш, каква ще е тежестта на всяка отделно взета партия или група от партии при налагане на решение и ролята и възможносттите ѝ да извърши "предателство", както ти се опитваш тук да внушиш, спрямо останалите или спрямо съюза като цяло.
    Аре смятай!

  82. 82 Профил на Nacho Libre
    Nacho Libre
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#26:"porfir"]До коментар [#4] от "др. Иванов":

    докторе защо те няма в този списък[/quote]
    Къв доктор,бе...
    Той е ,,другар,, - ДР.
    Не е доктор - ,,Д-Р,,.
    Айде да не се обиждаме.Ако Иванов все пак има допирни точки с лекари,то е като обект,не като субект.
    Пипони.

    Homo ludens sum
  83. 83 Профил на Nacho Libre
    Nacho Libre
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#68:"teridan"]Може да се преименуват на "Синьо разединение", "Сини разногласия", "Болни сини амбиции", "Сини несбъднати мечти".[/quote]
    И ,,Сини сливи,, може.
    Може и ,,Синьоперки,,,а може и ,,Цианоза,,.
    Така или иначе работата отива на ,,Синьо безвремие,,.

    Homo ludens sum
  84. 84 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 781 Неутрално

    [quote#63:"yanne"]Мдаа и какво се разпределя с тези квоти-краставици,домати,зеле?!Или постове?! [/quote]
    Преди всичко отговорности бе, Янко.
    Вместо да чакаш аз или някой друг да ти казва, по-добре се огледай, как е устроен света, там където има федеративност или съюзно участие - джокер ЕС, САЩ. Едва ли ще останеш изненадан, че няма такова нещо, като всички сме равни и сме под един общ знаменател. Но понеже все селското избива в теб, ако искаш погледни и как е устроен комерсиалният акционерен свят.

  85. 85 Профил на zaza
    zaza
    Рейтинг: 586 Весело

    Тези са голямо "единство" щом ще се явяват сами на изборите!

    Няма по-глух от този, който не иска да чуе и по-сляп от този, който не иска да види!
  86. 86 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 781 Неутрално

    [quote#72:"jokataa"]А аз за Московски![/quote]
    Бе Московски да не е македонски братчед на нашио Петър Москов?

  87. 87 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 834 Весело

    До коментар [#83] от "Nacho Libre":

    - Татко, какво е това?
    - Сини сливи.
    - А защо са червени?
    - Защото са още зелени.

  88. 88 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 781 Неутрално

    [quote#77:"Тони!"]Георги Марков пък е в Герб. И кво?[/quote]
    Не, той е "Гражданския съвет" на ГЕРБ, който ги консултира за изработването на новата Конституция.

  89. 89 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2809 Неутрално

    До коментар [#88] от "choss":

    Не тоя, говорех за другия, прясно напусналия. А ченгето дори не искам да го споменавам...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  90. 90 Профил на Brickleberry
    Brickleberry
    Рейтинг: 742 Любопитно

    [quote#86:"choss"]Бе Московски да не е македонски братчед на нашио Петър Москов? [/quote]Знам ли? Москов е светъл, със сини очи, а гербера има тена на живущите У ФакултетО.
    [quote#46:"yanne"]предатели[/quote]Така и така сме зачекнали въпроса, та се сетих за Николайчо Младенов. Според твоята дефиниция можем ли да го считаме за такъв, или преминаването му в ГЕРБ е по-скоро израстване и промяна в положителна посока? Саксийното цвете на Надежда беше Никенцето - не даваше прашинка да му падне на главата, а помним той как й отвърна...

    "Не е важно какво е казал, все е вярно каквото и да е казал" by shileto @ 11:18; 18 ное, 2015
  91. 91 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 1067 Неутрално

    [quote#25:"k"]За добро или за лошо, единствения човек, който имаше някакви шансове да блансира нещата беше Надежда Нейнски. Изгониха я заради ... интервю! [/quote]
    Симпатизирам на традиционната десница и уважавам най-много именно Петър Стоянов и Надежда Нейски ,както и морала на Филип Димитров и Едвин Сугарев.

  92. 92 Профил на apolitichna
    apolitichna
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Нейнска дали наистина си вярва, че може да се яви сама на изборите и да влезе в парламента? Или иска да се намърда в европарламента като евродепутат? Или просто иска да разбие тази новосъздадена структура РБ? При всички положения ролята и е деструктивна.

  93. 93 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5080 Неутрално

    и че намира формулата 4-3-3-2-1-1, по която ще се образува изпълнителният съвет на блока, за също толкова неприемлива
    -----------------------------------------------------------------
    Много ще ни е интересно при едни избори колко гласа ще вземе "Синьо единство".
    Де факто това е Надежда Нейнска и кръгът гравитиращи около нея лица.
    Кръг БЕЗ МЕСТНИ И СТОЛИЧНИ СТРУКТУРИ.
    Кръг БЕЗ ИДЕОЛОГИЧЕСКО ЛИЦЕ,но
    С ПРЕТЕНЦИИ ЗА ИЗБИРАЕМИ МЕСТА.
    Логично е да ги оставят насаме със собствената им претенциозност и ламтеж за несъразмерни към собствената им тежест позиции.

  94. 94 Профил на mapto
    mapto
    Рейтинг: 1297 Неутрално

    Много е просто и е очевидно, че който не спазва следните принципи (изведени от Фишер и Юри в книгата им "Да стигнем до ДА!" от 1991), го прави целенасочено и подрива опитите да следваме девиза "Съединението прави силата":
    1. Разграничете проблемите от хората.
    2. Фокусирайте се върху интересите (какво движи някого), а не позициите (какво той/тя казва).
    3. Търсете взаимноизгодни алтернативи.
    4. Дръжте на това да се използват обективни критерии в решенията.
    5. Бъдете наясно какъв сценарий ще се развие, ако не постигнете съгласие.
    http://dia.so/mU

    Думите в един език са това, което е безкрайно и изисква най-много усърдие и постоянство. Затова направихме http://lexicum.net
  95. 95 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 872 Неутрално

    ""Синьо единство" ще се яви на следващите избори със или без Реформаторския блок"
    ......
    Съвсем като: Със или без булката, сватба ще има!

    Европейски ценности: слушкаш Шорош, папкаш грантове! (наръчник на българските либерални медии)
  96. 96 Профил на dutch
    dutch
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Синьото ЕДИНСТВО щяло да се явява самостоятелно. май само в българската политика единството се явява самостоятелно, само тук има дървено желязо.

  97. 97 Профил на due07477623
    due07477623
    Рейтинг: 425 Неутрално

    Тия лйолйовци най-много да вземат 2 процента самостоятелно. Пуста лакомия.

  98. 98 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1541 Неутрално

    И като се явят на избори сами, какво?
    Едно голямо нищо. И 0,1 % не могат да вземат.
    В момента трябва обединение, а не разединение.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  99. 99 Профил на cucing
    cucing
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Както писах и след други подобни статии - желанието да се намърдаш в парламента, няма нищо общо с отстояване и налагане на идеи, обединение на съмишленици и убеждаване на рнарода в искреността на делата.
    Т.н. Реформаторски блок се оказа не толкова реформаторски, а още по-малко блок.
    Затова и бързо, бързо върви към разпад.
    Стари муцуни като Надето, Мартинчо, Кунева, Дани бой и прочее очевидно не мегат и няма да обединят дясното.
    А що се касае за дрънканиците за идеологически платформи и прочее това си е просто прах в очите. До сега в БГ идеите на всички партии се свеждат до осребряване на получената власт.
    Жалко, но няма да станем свидетели на нещо ново и наистина реформаторско.

    ура и да живей!!!
  100. 100 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3827 Неутрално

    До коментар [#51] от "dobrich":


    [quote#51:"dobrich"]Сега рИвете на умряло, че 2-ма ви напуснали.... [/quote]не съм видял нико да реве.Лошото е,че тези отцепници ще цимернтират БСП/ДПС във управлението.Това ме притеснява.Друго не.И 10 да се отцепят-все там вече.Това управление ни струва вече милиарди.Сето 20 милиона отиват са ЮП.Това ме притеснява.Защото няма Стойнев да плаща после,а ти и аз.РБ ме интересува дотолкова,доколкото може да помогне с ГЕРБ(иначе няма как) да бъдат държани БСП/ДПС извън властта.Друго не ме интересува.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK