Орешарски: Твърде рано е за смяна на министри

Орешарски: Твърде рано е за смяна на министри

© Надежда Чипева, Капитал



Твърде е рано, за да ме питате за смяна на министри. Аз лично винаги съм бил консервативен по отношение на екипите, с които съм работил, и съм отбягвал самоцелни или прибързани промени в тях." Това казва премиерът Пламен Орешарски в интервю за вестник "Труд", което ще бъде публикувано в броя в петък - 20 декември. 


Изданието анонсира интервюто с няколко цитата в сайта си


Запитан дали назначенията, които прави в изпълнителната власт са под натиска на БСП и ДПС, премиерът отговаря:  "За определени позиции аз търся подходящи специалисти, както вие се изразявате, близки до БСП и ДПС. Защото, ако изключим този кръг, остава кръгът от хора, близки до опозиционните партии, които не подкрепят кабинета. Струва ли ви се логично...?"


За исканата му оставка казва: "Мисля, че искания за оставка и въпроси от типа "Кой" се задават само от една страна. Към същата тази страна могат да се зададат не един, а множество от далеч по-сериозни въпроси, но това не е конструктивен подход. Още в началото на моето университетско обучение са ме учили да не отговарям на некоректно зададени въпроси и следвам това азбучно правило."


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (62)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Lord
    Lord
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Не е рано. Късно е. И не за оставка на министри, а на целия министерски съвет.

  2. 2 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1573 Неутрално

    Оставка!

    Предразсъдъците са за ограничените.
  3. 3 Профил на emilm13
    emilm13
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Когато нещо е напълно скапано - не се ремонтира, а се хвърля!
    ОСТАВКА!

  4. 4 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1081 Любопитно

    Този човечец живее в някакъв собствен свят. Напълно е загубил връзка с реалността. Жал ми е за него...

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  5. 5 Профил на Къти
    Къти
    Рейтинг: 572 Неутрално

    Може и през задния вход?

    Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bg
  6. 6 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 932 Весело

    До коментар [#3] от "emilm13":
    [quote#3:"emilm13"]

    Когато нещо е напълно скапано - не се ремонтира, а се хвърля!
    ОСТАВКА! [/quote] -напротив, чака се точно 3г и 8 м, както скапаното правителство на Борисов се подиграваше с нас и ни дереше, докато хората се палеха! Късопаметко!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  7. 7 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 932 Неутрално

    До коментар [#4] от "Георги":
    [quote#4:"Георги"]

    Този човечец живее в някакъв собствен свят. Напълно е загубил връзка с реалността. Жал ми е за него... [/quote] -да, все едно съм чел глупустите, казани от Бойко Методиев Борисов през последните 3 дни!
    А този-поне се изразява стилистично правилно!



    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  8. 8 Профил на Дунав
    Дунав
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#7] от "Диверсификация на корупцията и излишните проекти":

    А ти коментар свързан не с Борисов, а със статията що не напишеш? Няма опорни точки по темата ли?

  9. 9 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1081 Неутрално

    До коментар [#7] от "Диверсификация на корупцията и излишните проекти":

    Да беше чел и глупостите на социолозите... дори Андрей Райчев не му дава и 30% рейтинг. Останалите го слагат с под 20... в нормалният свят, такова правителство отдавна щеше да е заминало на бунището на историята, където му е мястото!

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  10. 10 Профил на gerotheone
    gerotheone
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Любопитно ми е дежурните лайномети да оставят Бойко настрана и да ми отговорят този латексов предпазител от снимката какво некоректно вижда във въпроса "Кой предложи Пеевски"?
    Разбира се , че има и други интересни въпроси - например как така се разминаха графиците на европейският комисар и онова жалко подобие на министър на икономиката?
    За мен също е доста интересен въпрос е какво стана с кредитите, които взеха тези бандити? И с колко няма да успеят да изпълнят вече веднъж актуализираният бюджет?

  11. 11 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 932 Неутрално

    До коментар [#8] от "Дунав":

    от първия ден на това правителство искам оставката на мин Данов, излага ни пред Европа! Щом той е присвоил десетки хиляди евро от френската държава, на такъв отговорен пост у нас може да направи щети за стотици милиони!
    Но остана глас в пустиня! "ранобудните" не се интересуват от нищо друго освен от ВЕИ спонсорите си- т.нар. "добри"-добри за тях олигарси, защото ги спонсорират! А за обществото, и в частност мен-"ранобудните" са ретроградни реставратори, борещи по-настървената олигрхична група-която иска по-високи сметки за ток

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  12. 12 Профил на tamplierr
    tamplierr
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Реализацията на идеята да се намали концентрацията на парите на държавните фирми в една банка е довела до точно обратния резултат. От наличните към момента данни се оказва, че част от дружествата дори са увеличили влоговете си в Корпоративна търговска банка (КТБ), която държеше основната част от парите на държавните предприятия и заради която бяха приети новите правила.

    Това показа проверка на "Сега" за изпълнението на правилата за ползване на финансови услуги от големите държавни фирми с над 50% държавно участие. Фирмите имаха 6-месечен преходен срок да намалят под 25% от общите си депозити, които държат в дадена банка, т.е. да започнат да работят с поне 4 финансови институции. Срокът изтече в началото на декември.

    Във вторник вицепремиерът Даниела Бобева се похвали, че в момента вече няма банка, която да държи повече от 22.67% от парите на държавните дружества и предприятия. "Към 31 март към една от българските банки нетната експозиция е била 47.05%", добави тя.

    Вицепремиерът пропусна да отбележи, че падането на процента на общата експозиция на държавните дружества се дължи най-вече на един-единствен трансфер. Кредита от 500 милиона евро, близо 1 милиард лева, който бе изтеглен в средата на ноември от Българския енергиен холдинг (БЕХ) и е бил депозиран по сметка в Българската банка за развитие. Така в държавната банка за развитие се концентрират почти 90% от парите на енергийния мастодонт, показва справка на МИЕ към 30 ноември.

    Сравнението на останалите налични към момента данни обаче показва, че в едни от най-големите транспортни и енергийни фирми концентрацията не намалява, а на места дори и расте. Така например средствата на Национална компания "Железопътна инфраструктура" в КТБ се увеличават от 28.2% през март на 36.7% към края на септември (последния месец, за който има данни). Докато делът на сумите в КТБ е нараснал, НКЖИ е положила усилия да ограничи концентрацията си към друга банка - ПИБ. За 6 месеца парите на държавното дружество в нея като дял са намалели от 40.9% на 25.5%.

    Подобна е тенденцията и при летище София. Докато делът на средствата в КТБ расте от 29.3% през март на 34.3% през септември, концентрацията на ресурси в друга банка - ЦКБ, пада от 58.5% на 28.9%. При "Информационно обслужване", която работи преимуществено с ЦКБ, делът на парите на фирмата в банката се вдига от 88.6% на 93%. Това вероятно се обяснява с нарастването на депозитите в хода на годината. В сферата на транспорта все пак има и фирми, които са отпаднали от списъка на дружествата, които държат на едно място пари над позволените нива - като "Български пощи" и "Пристанище Варна".

    Вместо да пада, концентрацията се задълбочава и при някои от големите енергийни дружества. Делът на средства на "Булгаргаз" в КТБ е нараснал от 90.8% през март на 98.5% към края на ноември. При "Енергиен системен оператор", който също работи с КТБ, процентът се е увеличил от 94.8% на 98.8%. КТБ вече е предпочитана банка и от АЕЦ "Козлодуй", като експозицията на дружеството в кредитната институция в края на ноември е 53.5%. АЕЦ "Козлодуй" е имала проблем с концентрация на средствата и през март, но към друга банка - Инвестбанк (42.5%). "Мини Марица-изток", Държавната консолидационна компания, НКК "Индустриални зони" вече са извън списъка на дружествата с нива на концентрация над позволените 25%.

    От транспортното министерство в продължение на три дни не успяха да отговорят настъпили ли са промени от септември насам в данните за концентрацията на ресурсите и ще бъдат ли наложени санкции на управителите на фирмите за престъпването на правилата.

    Последната актуална справка за дружествата на икономическото министерство - към края на 30 ноември, мистериозно изчезна от сайта на ведомството. Това стана само ден след като вицепремиерът Даниела Бобева обясни с логистични затруднения неспазването на правилата. От министерството не коментираха защо справката вече не е налична. В отговор на питане на "Сега" ще бъдат ли наложени санкции на фирмите, от министерството на икономиката отвърнаха уклончиво, че такива ще има само при установено виновно поведение.

    Според икономическото министерство всички дружества са предприели действия за изпълнение на правилата с обявяване на съответните покани за избор на банки. Процедурата обаче се забавила, включително и по обективни причини като необходимост от стиковане на методиката с тази по Закона за обществените поръчки. Неспазването на правилата се санкционира с намаление на възнагражденията на членовете на органите на управление на фирмите с до 50%. Орязването на заплатите се допуска за срок от максимум 3 месеца.

    Уновундобългарин -Закон за защита на държавата ЗЗД .Цецка Цачева ”Невинаги корупцията е престъпление”Отбор три Шушани-Бойко,Цацаров,Пеевски .Лудоста е пътят към ВЕЛИЧИЕТО
  13. 13 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 932 Неутрално

    До коментар [#9] от "Георги":

    да, да, добре, да добрее, дааа! С мАААлката подробност, че страната се казва България! 24 години всяко СЛЕДВАЩО правителство е по-лошо, покрадливо и по-нагло от предишното! По-загрижено за олигархията и т.н. И със свито сърце очаквам тази закономерност да се потвърди при смяна на сегашното!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  14. 14 Профил на andimo
    andimo
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Браво, Пламене!Правилно си им отговорил, носиш си отговорността за 4 години.На който не му изнася, свят широк.

  15. 15 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    "Аз лично винаги съм бил консервативен по отношение на екипите, с които съм работил, и съм отбягвал самоцелни или прибързани промени в тях."
    ..
    Хубаво е понякога да чуваш сред общата врява на общи приказки думи на мъдър човек. Заслужено ще му гласуваме доверие и следващата година

  16. 16 Профил на легионер
    легионер
    Рейтинг: 418 Неутрално

    явно и на този жалък сламен човек са благоволили да му спуснат опорни точки за да се осмели да се появи пред обслужващите го журналя в Труд. за едно е прав - въпросът 'кой предложи пеевски' е некоректно зададен. правилно зададен, въпросът би гласял 'кой му дърпа конците?'

  17. 17 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1219 Гневно

    Рано?!?! Крайно време е за ОСТАВКА на целия министерски съвет!

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  18. 18 Профил на bpl58397717
    bpl58397717
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Прав е Паця или сите или никой те и без това не можеш нито да ги различиш, нито оприличиш, освен по действието слагане на удобното място.

  19. 19 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 3022 Неутрално

    "Твърде е рано, за да ме питате за смяна на министри. Аз лично винаги съм бил консервативен по отношение на екипите, с които съм работил, и съм отбягвал самоцелни или прибързани промени в тях."
    Па що да ги сменяш, някои от тях, например Данов, са се усъвършенствали в чужбина да крадат. Те точно такива ти трябват на тебе.

  20. 20 Профил на bpl58397717
    bpl58397717
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До Червените тролове, не разбирам какво тъпо животно трябва да си да пляскаш минуси и да си мислиш, че правиш нещо, при положение, че всеки ви вижда и знае какво правите. Колкото и минуси да траскате е ясно само едно, вие бяхте до тук. Паци ви съпроводи до изпроводняка, гордея се с вас и комунистическите бригади на страха, давайте така и напред, партията ви обича и ще ви даде вкусно дебело кебабче.

  21. 21 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1224 Неутрално

    [quote#4:"Георги"]Напълно е загубил връзка с реалността.[/quote]

    Ми точно днес не е... ЕНП поначукаха кратуната на Боце и той реши основния проблем на съсела с ЕК... вече сички са щастливи, харесва ли ни или не - това е реалността

  22. 22 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 976 Неутрално

    Твърде късно е за оставка на целия кабинет. От тук на сетне ви чака твърдо падане по г.з

    Няма шики-мики.
  23. 23 Профил на svet23
    svet23
    Рейтинг: 462 Неутрално

    След коледа ще гледаме Орехотрошачката, най много до Май да издържи правителството ...

  24. 24 Профил на lilivan
    lilivan
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Коя е най-здравата прочка за баня, която е най-твърда и никога не пада?
    - казва се Орешарски

  25. 25 Профил на lilivan
    lilivan
    Рейтинг: 367 Неутрално

    оо, добър псевдоним "Орехотрошачка" - всичко троши, а тя остава здрава!

  26. 26 Профил на vasco
    vasco
    Рейтинг: 1332 Весело

    Сламене-е-е, как те насадиха с това "експертно правителство", не е истина, баце! Вече не ме дразниш. Жал ми е за тебе!
    А че "Кой?" е "некоректен" въпрос, съм съгласен.Да не говорим, че е и реторичен.
    "Коректен" въпрос към тебе би бил , примерно: "Ти с кой акъл се нави, бе?"

    "....а сенките раждат чудовища, нали, г-н Пеевски?"
  27. 27 Профил на mad_ok
    mad_ok
    Рейтинг: 213 Любопитно

    дори е прекалено твърде късно-О-СТА-ВКА!

  28. 28 Профил на lilivan
    lilivan
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#23] от "svet23":

    до май ще издържи , но 2017г

  29. 29 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    А, няма нужда от смяна на министри. Смяна на правителството е нужна.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  30. 30 Профил на bricky
    bricky
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#1] от "Lord":

    Направо - "късно е либе за китка" и да хващат пътя!

    Инвазията на армия може да бъда спряна. Инвазията на идеи не може.
  31. 31 Профил на dutch
    dutch
    Рейтинг: 462 Неутрално

    Таман навреме е да се пръждосате всички и премиер и министри барабар със заместник министрите.

  32. 32 Профил на bibian
    bibian
    Рейтинг: 675 Весело

    За смяна на мин. председателя пък е прекалено късно Палячо.

    以其终不自为大,故能成其大。~~ 老子
  33. 33 Профил на bibian
    bibian
    Рейтинг: 675 Весело

    "Запитан дали назначенията, които прави в изпълнителната власт са под натиска на БСП и ДПС, премиерът отговаря: " ... НЕ СИ СПОМНЯМ!

    以其终不自为大,故能成其大。~~ 老子
  34. 34 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    "За определени позиции аз търся...специалисти...близки до БСП и ДПС. Защото, ако изключим този кръг, остава кръгът от хора, близки до опозиционните партии, които не подкрепят кабинета. Струва ли ви се логично...?"

    Логиката е железна...ти си кукла на конци, която обаче не е забавна, а жалка.

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  35. 35 Профил на opt_02
    opt_02
    Рейтинг: 418 Неутрално

    [quote#6:"Диверсификация на корупцията и излишните проекти"]-напротив, чака се точно 3г и 8 м, както скапаното правителство на Борисов се подиграваше с нас и ни дереше, докато хората се палеха! Късопаметко! [/quote]

    Жалко е, но твърде много хора мислят така. Сигурно и тия след него, и по-после - ще трябва да ги чакаме, щото... сме чакали тия преди него! При такава логика съвсем е сигурно, че някога ще се стигне и до по-крути мерки... за някои, дето са решили, че останалите са длъжни да ги чакат, щото... те определят правилата на играта! Да, ама понякога играта загрубява...

  36. 36 Профил на opt_02
    opt_02
    Рейтинг: 418 Весело

    [quote#28:"lilivan"]до май ще издържи , но 2017г [/quote]

    Аз пък викам - направо да си го преизберем... Пък що не - и пожизнено управление да му гласуваме! Изтърват ли се такива "спецове" в управлението на страната?! От толкова време е разграден двор, а все още я има на картата...

  37. 37 Профил на pavelsilistra
    pavelsilistra
    Рейтинг: 565 Неутрално

    Въпросът не е дали е рано или късно за смяна на министър, а дали съответният министър става или не става за поста си ... Иначе, логиката : Абе той не става ама е твърде рано да го сменяме че ще се компрометираме - не я разбирам !

  38. 38 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1197 Неутрално

    Хаха, да - всички трябва да си отидете. Защо да се ограничаваме само с няколко министъра ?

  39. 39 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 983 Неутрално

    "Още в началото на моето университетско обучение са ме учили да не отговарям на некоректно зададени въпроси и следвам това азбучно правило."

    Наглешарски!
    много бързо забрави отговора си:
    "ама вие искате да ви излъжа? не, не, искате да ви излъжа!"

    искрено се надявам след като подаде оставка, тоя винаги да бъде обект на присмех, подигравки и подритвания и подмятания и от страна на политиците, и от страна на медиите и от страна на студентите. знам, че няма да се случи, но все пак продължавам да се надявам...

    ОСТАВКА, червен боклук!

    РЕФОРМИ !
  40. 40 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 880 Неутрално

    "Защото, ако изключим този кръг, остава кръгът от хора, близки до опозиционните партии, които не подкрепят кабинета. Струва ли ви се логично...?" Логично-нелогично, по-кьопав кабинет не сме имали от години.

    Доброто е заразно
  41. 41 Профил на snafuracer
    snafuracer
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#4] от "Георги":

    Съвсем си е добре, просто това са му наредили да говори.
    #ОСТАВКА Късно е!

  42. 42 Профил на mavricii.plovdiv
    mavricii.plovdiv
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Този говори като министър-председател,ха-ха-ха.Как може да съществува журналист,който да интервюира този като премиер!?

  43. 43 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2149 Неутрално

    Цитат от коментар #0:Още в началото на моето университетско обучение са ме учили да не отговарям на некоректно зададени въпроси и следвам това азбучно правило."

    Правилно, Орешарски! "Кучетата си лаят, кервана си върви...!" Керванът ще си отмине, а "палашите" ще подвият опашки и ще чакат друг...

  44. 44 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#15] от "Култура ми Бойко":

    То хубаво ама вашето доверие персонално хич не го топли премиера, щото е седнал на стол с един счупен и един доста по-къс крак. Та и с вашето и без вашето доверие, простата физика ще си свърши работата.

  45. 45 Профил на SeoKungFu
    SeoKungFu
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#4] от "Георги":

    Прав си, дори не можеш да изпитваш силно негативни чувства или емоции - за омраза, ярост, гняв, презрение, ненавист или подобни е нужно опонента ви, обекта на тези силни ваши реакции към него да има поне едно впечатляващо ви достойнство, качество, излъчване изобщо личност и личностни качества и свойства...

    Мене например Бойко си ме вбесяваше, изкарваше ме от кожа, но именно защото има бая ми ти и качества, и сила на личността и т.н., без това да значи нищичко положително в отношенията ни тогава - "пяна ми излизаше" на "устата" в нета по негов адрес.

    А то сега ?! Един жалък човечец насреща, чиста проба мижитурка - само може да ти е ( леко ) жал(ец), туй то .!.. ..!. #ОСТАВКА

    ╠╩╦═╬♥∩♥{(::○::SeoKungFu::○:::)}♥∩♥╬═╦╩∞
  46. 46 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 2940 Неутрално

    До коментар [#45] от "SeoKungFu":


    [quote#45:"SeoKungFu"]А то сега ?! Един жалък човечец насреща, чиста проба мижитурка - само може да ти е ( леко ) жал(ец), туй то .!.. ..!. #ОСТАВКА [/quote]Това е защото Орешарски е просто назначен на поста и е прост секретар,който подписва документи,които друг попълва.От Орешарски нищо не зависи,и правилно казва,че му е рано за оставки-той няма право да казва кой ще напуска и подава оставка-просто Орешарски не е тоя,дето назначава и уволнява.

  47. 47 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 880 Неутрално

    Твърде рано е за смяна на министри и твърде късно за ОСТАВКА!

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  48. 48 Профил на oleg_mitev
    oleg_mitev
    Рейтинг: 418 Неутрално

    # ОСТАВКА и Лустрация за БК(С)П, ДПС, Кунвици и всякакви боклуци.

    БСП вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.
  49. 49 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    Сбъркан народ,харесват простака,унижават способния.
    Единственият точен цитат на Боцко:"калпав матриял".

  50. 50 Профил на kimba3
    kimba3
    Рейтинг: 1137 Неутрално

    Напълнете България с още толкова НЕЗАКОННО пресекли турско-българската граница НЕЛЕГАЛНИ ИСЛЯМСКИ ИМИГРАНТИ и те ще ви изметат до един , за да си наложат ШЕРИАТА!!!

  51. 51 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1967 Неутрално

    “Още в началото на моето университетско обучение са ме учили да не отговарям на некоректно зададени въпроси и следвам това азбучно правило.”

    Хитрец си ти Орешко...

    I Want To Believe
  52. 52 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1291 Весело

    [quote#44:"niakoi_si"]простата физика ще си свърши работата.[/quote]
    Така е, ама ако си Господ и ти пишеш законите, няма от какво да се страхуваш! Орешарски "пише" новата история на България.

  53. 53 Профил на mart.in
    mart.in
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#12] от "diablo3":

    Наглостта на определен мустакат банкер и преките му връзки с властта, от които той пряко се възползва са всеизвестни на всички. Предполагам затова сте си позволили да коментирате Орешарски и министрите чрез този материал. Но народът го е казал: "Не е луд тоя, дето яде баницата, а този, който му я дава". В този ред на мисли за мен управляващите са най-виновни за ситуацията, в която живеем. А ние, като избиратели, сме виновни, задето сме ги избрали (или с бездействието си сме допуснали да бъдат избрани).

  54. 54 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1291 Весело

    До коментар [#46] от "yanne":
    Ти да не си "придворен" че надаваш ухо към "кухненските" клюки в кабинета, бре, гербер смотан

  55. 55 Профил на Izmirliev
    Izmirliev
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Всъщност е твърде късно.

  56. 56 Профил на БамБам
    БамБам
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#10] от "gerotheone":

    !

  57. 57 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2149 Весело

    До коментар [#54] от "Култура ми Бойко":Ти да не си "придворен" че надаваш ухо към "кухненските" клюки в кабинета, бре, гербер смотан

    Те придворните си ги прибраха у "двореца у Банкя". Там "творят"! А Орешарски е оплюван от палашите на двора!
    Следя всяка стъпка на Премиера, защото се е издигнал над храчките на ГЕРБерската агитка и крачи смело напред! Давай, Орешарски!

  58. 58 Профил на sebastians
    sebastians
    Рейтинг: 1230 Неутрално

    Абсурдна държава, абсурдно правителство, абсурдни въпроси...
    Орешарски, некадърнико, защо спряхте плащанията по оперативните програми, къде са ви парите след толкова заеми?!!!!!

    "На света има само едно нещо по-лошо от насилието - това е капитулацията пред него." Амос Оз
  59. 59 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    [quote#57:"batzdravo"]Следя всяка стъпка на Премиера, защото се е издигнал над храчките на ГЕРБерската агитка и крачи смело напред! Давай, Орешарски![/quote]
    Искаш да докараш инфаркт на някой заклет гербер ли+++

  60. 60 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 2940 Неутрално

    До коментар [#54] от "Култура ми Бойко":


    [quote#54:"Култура ми Бойко"]Ти да не си "придворен" че надаваш ухо към "кухненските" клюки в кабинета, бре, гербер смотан[/quote]Не си струва човек да ти отвръща на глупостите.

  61. 61 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1291 Весело

    До коментар [#60] от "yanne":
    Значи ти, без да имаш никаква достоверна информация можеш да пишеш абсолютни глупости за Орешарски? Ми засрами се малко, а ако не те е срам, потвърди умозаключенията си с някакъв линк? В противен случай ще те нарека лъжец!

  62. 62 Профил на Urkobozambo
    Urkobozambo
    Рейтинг: 433 Неутрално

    Орешарски: Твърде рано е за смяна на министри..

    - Тръгвайте си колективно ...

    - ОСТАВКА, некадърници !!!

    urkobozambo




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK