Свалянето на тока с 1% ще увеличи сметките, изчисли Борисов

 

© Красимир Юскеселиев

 



Казват, че до юли цената на тока ще е с 1% по-ниска. Аз съм убеден, че това няма да се отрази върху сметките за тока, те ще нараснат. Няма как да не нараснат", каза днес пред агенция "Фокус" лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов. По неговите думи до по-високи сметки може и да не се стигне, ако цените на тока "бъдат балансирани, в лошия смисъл на думата, като растат задълженията на НЕК".


Хората трябва да знаят, че и НЕК е 100% държавна и се трупат дългове и там. Само популизъм, нищо друго", обобщи бившият премиер. Според Борисов не е случайно, че предишните шефове на ДКЕВР са напуснали.


"Както и устройството на КРС, така и ДКЕВР е извън правителствен орган. Това е обществен, експертен орган. Цената на тока или на водата не зависи от желанието на когото и да било, а е на база на изчисления. Не случайно се наричат независими агенции. В случая те направиха ДКЕВР зависима", възмути се Борисов.


Той припомни, че в годините 2006 – 2008 са харчени безобразно пари. "Напомням, че беше даден един милиард само за 80 мегавата на "Цанков камък" и 1.7 милиарда за гьола "Белене". Мина вече година и Сергей Станишев не прави нищо за неговото строителство", допълни лидерът на ГЕРБ.

Ключови думи към статията:

Коментари (280)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на lordcris
    lordcris
    Рейтинг: 703 Неутрално

    Да речеш, че този другар е бил опозиция.
    Нали и по твое време се стоя социализъм в енергетиката.
    Нали никой в България не иска приватизация, ми плащайте сега.

  2. 2 Профил на Къти
    Къти
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Гений?

    Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bg
  3. 3 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1303 Весело

    "Само популизъм, нищо друго", обобщи бившият премиер - От 2001 г. насам е така...

  4. 4 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1397 Неутрално

    Бойко много ги умее тия сметки. Що не каже, ЩО ПЛАТИ ВОДНОТО ОГЛЕДАЛО С ЛИХВИТЕ, ЩО НЕ ПЛАТИ ЛИХВИТЕ ОТ НЕГОВИТЕ ПАРИ, АМИ С НАШИТЕ ???

  5. 5 Профил на mavricii.plovdiv
    mavricii.plovdiv
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Харесвам го този мъж,има бъдеще във властта,няма конкуренция,за добро или лошо,по-скоро за лошо,обаче едно и също си повтаряме вече 7-ми месец,едно и също,мисля че трябва да се смени подхода.Ако искаш властта,трябва да си доста по-идеен,по-агресивен,знам че срещу тези,които я откраднаха е трудно,но...

  6. 6 Профил на Салмонела
    Салмонела
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Мачкай, Бойче!
    Сергей те чува. И както се е уплашил...

    п.п. Ако ГЕРБ е опозиция, трябва да излезе от парламента!

    УСПЕШНА НОВА ГОДИНА!!!
  7. 7 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    "Той припомни, че в годините 2006 – 2008 са харчени безобразно пари."
    ...
    Харчиха, ама ти и оставиха много. ..А сега да видим ти каква я свърши, ..спестовнико!

    Свобода за СЛАВЕНА!
  8. 8 Профил на mtmvb1111
    mtmvb1111
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Всъщност между Дневник и БЛИЦ или ТВ7 например няма НИКАКВА разлика...

    Представена по този начин, информацията има само една цел - да злепостави ГЕРБ и Борисов...
    Достоверността и истината тук нямат никакво значение.....

    Руското влияние убива България! "Дневник" също....
  9. 9 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2899 Неутрално

    Абсолютно е прав! Всички тия "намаления", ще ги платим ТРОЙНО! Простотиите на Станишев, нямат свършване! Той е за прибиране на 4-ти километър!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  10. 10 Профил на Grizacha ot Razgrad
    Grizacha ot Razgrad
    Рейтинг: 627 Весело

    Бялото е черно и нощта е ден каза още тиквата.Има ли още луди да му вярват.

  11. 11 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#6] от "Депутат 241":
    "Ако ГЕРБ е опозиция, трябва да излезе от парламента!"
    ...
    Колко пъти излизаха, колко пъти влизаха. ..И заплати на депутатите си плащаха.
    пп: Ти да не искаш да оставиш ГЕРБ без депутати?

    Свобода за СЛАВЕНА!
  12. 12 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 826 Неутрално

    [quote#6:"Депутат 241"]п.п. Ако ГЕРБ е опозиция, трябва да излезе от парламента!
    [/quote]
    Подкрепям! И правителство в сянка също.

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от теби.
  13. 13 Профил на ovi
    ovi
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Или както каза Иван Костов:
    За човек , който ме може да пречете един текст от трибуната, доста смела прогноза.....

  14. 14 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#12] от "дъждовита":
    "И правителство в сянка също."
    ...
    Че то всяко ено правителство на ГЕРП ша е в сянката на Исполина от Банки, ..нема да вирее!

    Свобода за СЛАВЕНА!
  15. 15 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 779 Неутрално

    Благодарение на корумпирани, некадърни политици и алчна енергийна мафия ще стигнем до положение, че електричеството ще е недостижим лукс за българина.

  16. 16 Профил на fortunes
    fortunes
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Както винаги изказването на башицата е една голяма антилогическа какафония. Но както винаги, целта на изказването е не да има някакъв смисъл, а просто да докосне първични емоции като страх, объркване, гняв и отвращение. Бащицата е царят на истерията...

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  18. 18 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 826 Весело

    До коментар [#14] от "Мани":

    Голема сенка хвърля, съгласен ли си? Имам нужда от увереността и силата, които излъчва... особено при сравнение с някои управляващи палячовци.

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от теби.
  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  20. 20 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 826 Неутрално

    "В случая те направиха ДКЕВР зависима", възмути се Борисов."
    И то от кого? На заекващия куриер с детски представи за света!

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от теби.
  21. 21 Профил на Freedom of Speech
    Freedom of Speech
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Бре, па и икономист се извъди бе?
    Тоя само не е раждал!!!

    Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.
  22. 22 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1303 Весело

    [quote#11:"Мани"]Колко пъти излизаха, колко пъти влизаха. .[/quote]

    И вотове на недоверие всяка седмица щяха да искат!?

  23. 23 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#18] от "дъждовита":
    Ша зема да ви пусна некоя стенограма от Бочковите заседания ва МС, ..да ви пропомня каква пожарникарска логорея несвързана беше, ..та фризьорките да подкокоросват жените да навиват мъжете си да лепат стиропори, ..та писъци колко богати са направИли хората, ..та да обясняват за асфалта ли, ..та ...

    Свобода за СЛАВЕНА!
  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  25. 25 Профил на hhhuuunnnn
    hhhuuunnnn
    Рейтинг: 1521 Неутрално

    Мани, кво ти дреме, нали коалиционните ви партньори сега държат яко властта и няма да я предадат на не толкова умните, колкото сте костомолците и комсомолците

    нищо не прилича повече на Работническо Дело от Дневник
  26. 26 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 826 Неутрално

    До коментар [#23] от "Мани":

    Вижте, дайте да не се подценяваме, а?
    Проблемите на Борисов идва от сервилността, от която никой в тази държава не се е отървал за векове. Той умее да ги забавлява на достъпен език и да получава точно това, което иска.
    Никак не е малко.

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от теби.
  27. 27 Профил на Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Рейтинг: 571 Гневно

    А за периода, на Твоето "вещо", вкл. и енергийно управление, и при ценообразуването, допълнително забатачило НЕК, що не изрицитираш нещо ?!?!
    Тез, че са популисти ясно, ама и ти от тях си се учил.

    Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?
  28. 28 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1085 Гневно

    А когато по твое време вдигнаха сметките с 45%, ти си страеше, нали?
    А когато ТИ и Трайчо продадохте остатъчните дялове от ЕРП-тата ти ни убеждаваше, колко било хубаво!
    Ти Боко в затвора-това най-хубаво!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  29. 29 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 826 Неутрално

    [quote#26:"дъждовита"]Проблемите на Борисов идва [/quote]
    Или "проблемът", или "идват"...

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от теби.
  30. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  31. 31 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3840 Весело

    Ех да му дадат на Боко пустинните котки и жандармата ще им даде той един евтин ток!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  32. 32 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1085 Неутрално

    До коментар [#15] от "koko65bg":
    [quote#15:"koko65bg"]Благодарение на корумпирани, некадърни политици и алчна енергийна мафия ще стигнем до положение, че електричеството ще е недостижим лукс за българина[/quote] това са целите:
    1)пестене на енергия за намаляване енергийната зависимост
    2)пестене на пари от народа за пълнене офшорните сметки на политици и олигарси, и ЕРП-та и офшорни собственици на ТЕЦ-ове
    Многократно съм казвал, че гръцките богаташи и политици са "спестили" в Швейцария 360 милиарда евро! Нашите са бедняци, в сравнение с тях, защото народа е беден! Но те са амбициозни, и не искат да остават по-назад!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  33. 33 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#6:"Депутат 241"]п.п. Ако ГЕРБ е опозиция, трябва да излезе от парламента!
    [/quote]
    +++++++++++подкрепям

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  34. 34 Профил на Freedom of Speech
    Freedom of Speech
    Рейтинг: 684 Неутрално

    [quote#10:"mentra65"]

    Бялото е черно и нощта е ден каза още тиквата.Има ли още луди да му вярват. [/quote]

    Не, лудите отдавна се опомниха и се разграничиха от него. Останаха да му "вярват" само страхливците - онези, които все още се опитват да си запазят службицата в държавните учреждения.
    Викат им "калинки". Сам знаеш защо, Европа - също разбра...

    Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.
  35. 35 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3916 Неутрално

    "Казват, че до юли цената на тока ще е с 1% по-ниска. Аз съм убеден, че това няма да се отрази върху сметките за тока, те ще нараснат. Няма как да не нараснат"
    делянчо що не пробва да обясни на шефа че сметката е функция на потребената енергия. после и до по генерален извод може да стигне

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  36. 36 Профил на lilivan
    lilivan
    Рейтинг: 402 Неутрално

    На тоя "лидер" (на мафията) може ли медиите повече да не му цитирате тъпизмите?

  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  38. 38 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 580 Неутрално

    До коментар [#8] от "mtmvb":
    Няма никаква причина някой да представя в негативна светлина Борисов.
    Той е толкова природно зле, чè обикновено от казани от него 2 думи, то трите предизвикват смях и съжаление

  39. 39 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 826 Неутрално

    [quote#35:"deribeev"]сметката е функция на потребената енергия. [/quote]
    Явно, трябва да сканирам една моя фактура, където за "О" потребени киловата имах сметка от лев и нещо. Таксичка за това, таксичка за онова и ето ти онази, отхвърлената "такса електромер".

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от теби.
  40. 40 Профил на koiot
    koiot
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Не зна м за вас ама аз се сетих за най късия виц.
    БОЙКО МИСЛИ.

    писнало ми е от левичари
  41. 41 Профил на омбре
    омбре
    Рейтинг: 740 Неутрално

    "Това е обществен, експертен орган. "..смях в залата.Какъв ОБЩЕСТВЕН е като Комисията се състои от седем члена, които се избират и освобождават с решение на Министерския съвет и се назначават със заповед на министър-председателя.Не напразно Борисов е синоним на неук и некадърен човек.Лъже като за последно защото толкова му е и умът и най-вече си вярва

    НЯКОЙ НЕ ГИ БИВА ЗА НИЩО...НО СА СПОСОБНИ НА ВСИЧКО
  42. 42 Профил на pak_pitam
    pak_pitam
    Рейтинг: 404 Неутрално

    До коментар [#28] от "Диверсификация на корупцията и излишните проекти":

    А не би ли подкрепил преди това да влязат Р.Петк, Р.Овч,С.Станиш, и др. които дадоха 1млрд.на спец.по хидроинженерство и чак тогава бившите, че вече има и нови кандидати от сегашните?

  43. 43 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3755 Неутрално

    До коментар [#8] от "mtmvb":

    Друго говорехте за ТВ7 и Блиц доскоро.. пък и за собственика им.


    Иначе Боце винаги е бил експерт по цената на тока - цитирам:

    "„При непострояване на „Белене“ или при неорганизиране на нова ядрена мощ, с ветропаркове и соларни паркове и със скъпия ток на „Мариците“ (ТЕЦ-овете „Марица-Изток“), моите данни, които имам, са около 18 пъти ще се вдигне цената на тока."
    Боце, 2011г.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  44. 44 Профил на cup_of_tea
    cup_of_tea
    Рейтинг: 627 Весело

    Преди имахме Лъчо Мозъка, сега вече - Боко Мозъка.
    Направо пренареди математиката, логиката, та дори има принос и към реториката.

  45. 45 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#26] от "дъждовита":
    "Вижте, дайте да не се подценяваме, а?
    Проблемите на Борисов идва от сервилността"
    ...
    А Бочко най-много мрази сервилността, ..и изобщо не я поощрява. ... Ама аре верно да не се подценяваме!

    Свобода за СЛАВЕНА!
  46. 46 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3916 Неутрално

    [quote#39:"дъждовита"]Явно, трябва да сканирам една моя фактура, където за "О" потребени киловата имах сметка от лев и нещо. Таксичка за това, таксичка за онова и ето ти онази, отхвърлената "такса електромер".[/quote]
    което е АБСУРД и показва че по веригата се краде и правителството е на прав път да ги натиска .
    в случая коментара е за понижение на цена и повишаване на сметка?? ако на слънчо му закачат един фотоволтаик , с тия мисли денонощно ще бълва киловати

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  47. 47 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1085 Неутрално

    Борисов продължвава нагло да насажда една и съща лъжа, натяквана 24 години от различни управляващи-"никой никога за нищо не е виновен"! Като лъже, че "независимият" ДКЕВР не се е назначавал от него-борисов и че е бил "независим" или че повишаването на цената на тока с 45% по Борисово време е дело на "лошия " и "независим" ДКЕВР, но "добрия" Борисов бил нямал нииищо общо с това! Освен, че назначавяал председателите на ДКЕВР и че Борисов и ГЕРБ мнозинството му в парламента гласуваха за_коните! ГЕРБ=Борисов носят пълната отговорност от най-малката до най-голямата глупост, случила се по време на тяхното управление, но няма да си го признаят НИКОГА!
    Не желая да ме управляват лъжливи и БЕЗОТГОВОРНИ политици! Който не поемат ни отговорност, ни вина!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  48. 48 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    "за 80 мегавата на "Цанков камък"
    ...
    А подобряването на работата на централите на по-ниска кота, .. енергетико! ..Ефектът от АМ "Тракия" не е само в пътуванията между Айтос и Карнобат.

    Свобода за СЛАВЕНА!
  49. 49 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 826 Неутрално

    [quote#45:"Мани"]А Бочко най-много мрази сервилността[/quote]
    Не съм казала такова нещо. Говорехме за изразните му средства и "пожарникарската" му логорея, нали?
    Аз, например, много харесвах Филип Димитров - всичко, което той казваше и направи. Лошото е, че го разбирахме малцина. Неговата елитарност му изяде главата. При Борисов е точно обратното.

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от теби.
  50. 50 Профил на Анализатор -  ДЕМОКРАЦИЯТА Е  КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#13] от "ovi":
    Ти намери кого да цитираш? Дебилът-грандоман Иван Костов!

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  51. 51 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 826 Неутрално

    [quote#46:"deribeev"]с тия мисли денонощно ще бълва киловати [/quote]
    Тук вече прекрачвате границата. Личи си емоцията, която влагате. Защо го мразите толкова? Какво Ви причини лично на Вас? Или и Вие искате да го лекувате "с олово"?!

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от теби.
  52. 52 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#49] от "дъждовита":
    Фил го уважавам много, ..ама като подкараше ено изречение в понеделник, та в петък му удари точката. ...ИВАН КОСТОВ, ..Той е! ... Кратко, ясно и право в десетката!

    Свобода за СЛАВЕНА!
  53. 53 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 826 Весело

    До коментар [#52] от "Мани":
    [quote#52:"Мани"]ИВАН КОСТОВ, ..Той е! ... [/quote]

    Тук вече ще се хванем за косите

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от теби.
  54. 54 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3755 Неутрално

    До коментар [#50] от "Анализатор - КАСИРАНЕТО беше мирния изход!":

    18 пъти, нали? Аре у лево..

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  55. 55
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  56. 56 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 826 Неутрално

    До коментар [#52] от "Мани":

    Ако си сложа ръката на сърцето, ще трябва да призная, че бях най-върла привърженичка на Костов и най-голямата врагиня на Борисов. Това се промени и слава Богу!

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от теби.
  57. 57 Профил на koiot
    koiot
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#50] от "Анализатор - КАСИРАНЕТО беше мирния изход!":

    А бе то кой е дебил се вижда и от тази статия.

    писнало ми е от левичари
  58. 58
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  59. 59 Профил на save_knforest
    save_knforest
    Рейтинг: 736 Весело

    Сутринта един депутат изчисли, че всеки трети българин ходил във Венеция, този изчисли, не знам по какъв метод, че с намаляването на цените, ще има увеличение-тия плющат глупости като за световно, но за сметка на това народа ги боготвори. Всъщност целия персонален и политически състав на 42 ОНС е такова, просто и популистко.

  60. 60 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1416 Весело

    Само ИВАН КОСТОВ не е плакал какво завари през 1997-ма. ... А тоя ревльо още риве кво намерил 2009-та. ...Кво намерил, кво намерил, ..ами по-малко оставил.

    Свобода за СЛАВЕНА!
  61. 61 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1085 Неутрално

    До коментар [#42] от "pak_pitam":
    [quote#42:"pak_pitam"]А не би ли подкрепил [/quote]
    [quote#42:"pak_pitam"]на спец.по хидроинженерство[/quote]
    -съдийката, която оправда Доган за "хидроинженерния"хонорар, буквално оня ден я предлагат от БСП и ДПС за главен съдебен инспектор, въпреки че: "Около Тенева вървят странни семейни покупко-дарения с неясни пари"-Кви са БСП и ДПС ми е ясно! По-интересно е каква ще е позицията на ГЕРБ за оправдалата "хидроинженера" за неговия хонорар! Защото за избирането на въпросната на новия пост са необходини 160 гласа-т.е.това НЯМА КАК да стане без ГЕРБ!
    Други въпроси?

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  62. 62 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 826 Неутрално

    До коментар [#58] от "Мюслюмнаски Братя":

    Не личи ли, че не съм домакиня, която плете, докато поглъща поредния турски сериал? От тези, които могат да се влюбят в главния герой и да си лепят сърчица в разни лексикони.

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от теби.
  63. 63 Профил на mtmvb1111
    mtmvb1111
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#38] от "ПРОРОК ИЛИЯ":

    Точно този начин на мислене убива Раданкъневците....
    Те си мислят, че всички българи са богати реститути от София, с 2 -3 висши...
    80 % от населението е просто и за комат хляб е готово на всичко....

    Руското влияние убива България! "Дневник" също....
  64. 64 Профил на bricky
    bricky
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Естествено пак не го е казал правилно, въпреки че в по-дългосрочен аспект е абсолютно прав.

    Инвазията на армия може да бъда спряна. Инвазията на идеи не може.
  65. 65 Профил на koiot
    koiot
    Рейтинг: 571 Неутрално

    1.7 милиарда за гьола "Белене". Мина вече година и Сергей Станишев не прави нищо за неговото строителство", допълни лидерът на ГЕРБ.

    Само на мене ли ми се струва ама бате ви Бойко май иска да се строи Белене.

    писнало ми е от левичари
  66. 66 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 826 Неутрално

    До коментар [#63] от "mtmvb":

    Абсолютно вярно. Само ходещите по жълтите павета, способни да разберат мрънкането на драгалевския светия. Само те!

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от теби.
  67. 67 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3755 Неутрално

    До коментар [#62] от "дъждовита":

    Не личи. И впрочем, тук не е лексикон.


    До коментар [#63] от "mtmvb":

    Ми именно. Точно затова няма и въпросния комат.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  68. 68 Профил на Цензуриран от антибългари.
    Цензуриран от антибългари.
    Рейтинг: 567 Весело

    Вождя-Изчислител-СуперкомпИУтър

  69. 69 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 826 Неутрално

    [quote#67:"Тони!"]И впрочем, тук не е лексикон. [/quote]

    Съгласно Раздел ІІ, т.2 от Правилата за писане на коментари имам право на отговор, дори да не е по темата.

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от теби.
  70. 70
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  71. 71 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 826 Неутрално

    До коментар [#70] от "Мюслюмнаски Братя":

    Говорим за изчислителните способности на "машината" Борисов, не за мъже и плетки!

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от теби.
  72. 72 Профил на apolitichna
    apolitichna
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Че е популизъм, няма съмнение. Популизмът е основното оръжие на всяко българско правителство. Падането на цената на тока с 1% въобще не касае битовия потребител. Той няма и да го усети. Може би само промишлените предприятия ще го усетят. Но Б.Б. подцени популизма като оръжие и сдаде властта. Той мислеше, че може да стяга колана на народа до последната дупка без да губи влияние, защото разполага с любовта на народа. Но любовта си е любов, а всичко е с пари.

  73. 73 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 580 Неутрално

    До коментар [#63] от "mtmvb":
    Честно казано, Борисов си мислеше малко по другояче.
    Че хората, ще я карат на фотосинтеза цял живот, без да има увеличèние на заплати и пенсии /или поне компенсиране на инфлацията/, но ще има постояно увеличèние на цените в полза на монополите и олигарсите. И че, всички ще се втурнат да садят компири, докато той задоволява безмерното си его. Най-често с лъжи.
    Ама не би. Баламите свършиха...

  74. 74 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#65] от "koiot":
    "Само на мене ли ми се струва ама бате ви Бойко май иска да се строи Белене."
    ...
    Че как?! ...Аз го усетих още като се изцепи, че без Белята ша ни са дигне 18 пъти електриката, ..ша минаваме на вощеници и газени лампи.

    Свобода за СЛАВЕНА!
  75. 75 Профил на phill11
    phill11
    Рейтинг: 501 Неутрално

    "1% намаление на цената на тока е в статистическата грешка на изчисленията. Това каза за Агенция „Фокус” лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов по повод решението на ДКЕВР за намаление на цената на електроенергията за бита от 1 януари 2014 г. Борисов определи това решение като популистко. "
    http://www.focus-news.net/news/2013/12/29/1865255/boyko-borisov-namalenieto-na-tsenata-na-toka-s-1-nyama-da-se-otrazi-na-smetkite.html

    Дневник какво целите с подобни манипулативни заглавия, предновогодишен катарзис за малката група последователи на "месията"??????

  76. 76 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    До коментар [#66] от "дъждовита":
    "Само ходещите по жълтите павета, способни да разберат"
    ...
    Е па аз не хода по жълти павета, ..поне не всеки ден, ..ама го разбирам. ..Може би щото съм от "БОТЕВ"?!

    Свобода за СЛАВЕНА!
  77. 77 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3755 Неутрално

    До коментар [#75] от "olly":

    Цитат от твоя си линк -
    "Аз съм убеден, че това няма да се отрази върху сметките за тока, те ще нараснат."

    Заглавието -
    "Свалянето на тока с 1% ще увеличи сметките, изчисли Борисов"

    Смисълът е един и същ. Аре бегай за нови опорни точки.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  78. 78 Профил на phill11
    phill11
    Рейтинг: 501 Неутрално

    До коментар [#77] от "Тони!":

    „Не случайно предишните шефове на ДКЕВР напуснаха. Както и устройството на КРС, така и ДКЕВР е извън правителствен орган. Това е обществен, експертен орган. Цената на тока или на водата не зависи от желанието на когото и да било, а е на база на изчисления. Не случайно се наричат независими агенции. В случая те направиха ДКЕВР зависима. Казват, че до юли цената на тока ще е с 1% по-ниска. Аз съм убеден, че това няма да се отрази върху сметките за тока, те ще нараснат. Няма как да не нараснат. Може да бъдат балансирани, в лошия смисъл на думата, и да растат задълженията на НЕК. Хората трябва да знаят, че и НЕК е 100% държавна и се трупат дългове и там. Само популизъм, нищо друго”, заяви Борисов.

    Гнусен сектант, и да вадиш от контекста пак си си същия.
    Вече стигнахте 4,8% и се боричкате с Бареков, и стила ви е един и същ. Дори Иво Инджев се гнуси от вас.

  79. 79 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1352 Неутрално

    Свалянето на тока с 1% ще увеличи сметките, изчисли Борисов...........Ами да вземат да го дигнат,че да паднат....

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  80. 80 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 826 Неутрално

    До коментар [#76] от "Мани":

    Това си е Ваша, на ДСБ (РБ) работа. Както успя да ни убеди г-н Кънев, вие за нас, обикновените ходещи по жълтите павета, сте една затворена черна кутия. От паднал самолет.

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от теби.
  81. 81
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  82. 82 Профил на koiot
    koiot
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#75] от "olly":

    Аз съм убеден, че това няма да се отрази върху сметките за тока, те ще нараснат. Няма как да не нараснат. Това е от сайта който ти цитираш.
    Казват, че до юли цената на тока ще е с 1% по-ниска. Аз съм убеден, че това няма да се отрази върху сметките за тока, те ще нараснат а това от дневник
    Та питам аз къде е разликата в двата източника.Мислете малко преди да се хвърлите на амбразурата.

    писнало ми е от левичари
  83. 83 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4767 Неутрално

    Борисов има дарбата каквото и да каже да изглежда нелепо.
    Най добре е да мълчи , ама човека не може.

    klimentm
  84. 84 Профил на phill11
    phill11
    Рейтинг: 501 Неутрално

    [quote#78:"olly"] Казват, че до юли цената на тока ще е с 1% по-ниска. Аз съм убеден, че това няма да се отрази върху сметките за тока, те ще нараснат. [/quote]
    Казват, че до юли цената на тока ще е с 1% по-ниска. Аз съм убеден, че това няма да се отрази върху сметките за тока, те ще нараснат.
    Кое не ти е ясно, че според него намаление с 1% няма да има????

  85. 85 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3755 Неутрално

    До коментар [#78] от "olly":

    Гнусен сектант можеш да викаш на колегите си в районното. Поредният дебил, решил, че ще оправдава политически избор с неговата численост.
    Заглавието отразява на 100% казаното от Борисов. Цитираното от теб по никакъв начин не променя това, да не говорим и че не носи никакъв смисъл. Напуснали били шефове на ДКВЕР, и това е аргумент, че Борисов не е казал това, така ли?

    И за 18те пъти поскъпване на тока също ли не го каза?
    Милиционер-експерт, господи, благодаря, че повече никога няма да ви видим във властта.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  86. 86 Профил на Milen Ivanov
    Milen Ivanov
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#5] от "mavricii.plovdiv":

    Как да е агресивен като основните протестиращи са от ония, които като се съберат 10 души, пеят "Бойко е червен!"

    Иначе ББ използва времето да построи окопи и траншеи, сега може да чака и да им гледа сеира на гея, бея и злодея.

    Сеирът ще бъде платен от... Мисля, че се сещате.

  87. 87 Профил на azmatahari
    azmatahari
    Рейтинг: 676 Неутрално

    Малък човечец в дебело тяло и с неспирна логорея.

  88. 88 Профил на Milen Ivanov
    Milen Ivanov
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#9] от "lz2":

    Истината е, че 1% на практика НИЩО не променя. Мен примерно би ме било срам да се изтъпаня и да обявя 1% намаление. Ама тия гьонсурати разтягат локума до небесата.

  89. 89 Профил на Milen Ivanov
    Milen Ivanov
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#12] от "дъждовита":

    От Брюксел не дават.

  90. 90 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 983 Неутрално

    При тия дълги празници медийната кретура, позьорът и плачльото ще умре без камери и микрофони.
    И не ни оставя и един ден без да ни занимава с идиотщините си.
    А на нас отдавна ни с драйфа само като го зърнем.

  91. 91 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 826 Неутрално

    До коментар [#89] от "abcdefgh":
    [quote#89:"abcdefgh"]От Брюксел не дават. [/quote]
    Знам. "Едно е да искаш, друго е да можеш, трето и четвърто да го направиш."

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от теби.
  92. 92 Профил на focusnik
    focusnik
    Рейтинг: 684 Весело

    Най-късият виц "Бойко изчисли"

  93. 93 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#87] от "azmatahari":
    "неспирна логорея."
    ...
    Това нещо като словесна диария ли е? ......А лекува ли се, .. науката кво казва?

    Свобода за СЛАВЕНА!
  94. 94 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 742 Весело

    "Казват, че до юли цената на тока ще е с 1% по-ниска. Аз съм убеден, че това няма да се отрази върху сметките за тока, те ще нараснат. Няма как да не нараснат",

    Е как да се коментира подобно нещо..По скоро медицината трябва да се произнесе...

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето
  95. 95
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  96. 96 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#91] от "дъждовита":
    "Едно е да искаш, друго е да можеш, трето и четвърто да го направиш."
    ...
    Бочко нито искаше, нито можеше, нито го направи.

    Свобода за СЛАВЕНА!
  97. 97
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  98. 98 Профил на Milen Ivanov
    Milen Ivanov
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#63:"mtmvb"]80 % от населението е просто и за комат хляб е готово на всичко....[/quote]

    Не е. По-скоро е политически неграмотно и апатично.

    А бсп взеха много гласове от високообразовани софийски професионалисти. Което идва да покаже, че висшето образование не е ваксина с/у лъжите на гейове и кадии.

  99. 99 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 826 Неутрално

    До коментар [#96] от "Мани":
    [quote#96:"Мани"]Бочко нито искаше, нито можеше, нито го направи. [/quote]

    Мани, ако не ми беше забранено, щях да приключа дискусията ни по единствения миролюбив начин...
    Казах ли ти да се пазиш?

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от теби.
  100. 100
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK