Нямало нужда от парламентарна анкетна комисия по случая "Сидеров"

Мая Манолова отказва да носи отговорност за арогантното поведение на колегата си от "Атака".

© Анелия Николова

Мая Манолова отказва да носи отговорност за арогантното поведение на колегата си от "Атака".



Зам.-председателят на Народното събрание Мая Манолова (БСП) смята, че Комисията по парламентарна етика би могла да се заеме с поведението на лидера на "Атака" Волен Сидеров. В интервю за Нова телевизия тя изрази мнение, че създаването на специална анкетна комисия в парламента по аналогия с комисията по случая "Мишо Бирата" не е необходима. 


"Със Сидеров се занимава прокуратурата, а случаят с Мишо Бирата е от преди години и производството по него беше прекратено. Финансовото състояние на депутатите е предмет на Комисията по етика и на съответните органи. Специална анкетна комисия не се налага, при положение че има друга, която се занимава с всички депутати", каза Манолова.


Вчера председателят на етичната комисия Пламен Славов (БСП) каза пред "Дневник", че "според правилата комисията следи за поведението на депутатите само в пленарната зала и на заседанията на комисии". Славов призова компетентните институции да си свършат работата и след това ще се прецени дали парламентът да се занимава със скандалите около Сидеров. Подобна теза застъпи вчера и председателят на парламента Михаил Миков (БСП).




През ноември парламентът създаде временна комисия, която да проучи записите с разговори на бившия премиер Бойко Борисов и бившия шеф на митниците Ваньо Танов за покойния бизнесмен Михаил Михов-Мишо Бирата от 2011 г. с мотива, че "случаят показва как е функционирала държавата при управлението на ГЕРБ." Искането на ГЕРБ да има подобна комисия и за изненадващата оставка на разследвания за пране на пари бивш зам.-председател на парламента Христо Бисеров (ДПС) все още не е обсъдено в пленарната зала. 

Манолова заяви, че Сидеров не подкрепя управляващите от БСП и ДПС, а "играта с кворума е недостойна за отговорни политици". Тя отказа да носи отговорност за арогантното поведение на депутата. Смятам че е недопустимо това поведение и едва ли някой се съмнява, че главният прокурор ще направи компромис", каза Манолова. Тя не каза дали ще гласува за или против евентуалното искане за сваляне на имунитета на Сидеров като посочи, че трябва да се запознае с всички факти. 


Тя коментира обясненията на Сидеров, че има богати приятели, които са готови да му посрещнат разходите и скандала от преди ден по време на полет от София до Варна, в който се замеси лидерът на "Атака".  Вчера Варненската прокуратура прецени, че Сидеров е извършил престъпление от общ характер и препрати материалите в София. 


Запитана за искането на ГЕРБ за оставката на Сидеров като председател на парламентарната комисия за борба с корупцията, отговори, че въпросът с искането на оставката на всеки депутат може да се постави по всяко време и самата тя е била обект на такова искане. 


"Управлението на държавата се крепи върху волята на българските граждани", каза тя в отговор на въпрос дали управлението на държавата се крепи върху пръста на един човек. "Сидеров може да говори каквото реши от трибуната, а оценката я пишат хората. На избори ще се види какво е спечелила ГЕРБ с бойкота на парламента и какво сме спечелили ние", каза депутатът от БСП. 


Манолова защити кандидатурата си за главен съдебен инспектор Веселина Тенева с думите, че тя е 
"почтен магистрат с безупречна професионално репутация, кандидат за конституционен съдия, номинирана с най-много много гласове от колегите си и от Върховния административен съд".  


По повод това, че Тенева беше председател на съдебния състав, който не откри конфликт на интереси у Ахмед Доган за получаването на хонорар от 1 млн. лв., призова юристите да кажат има ли нещо укоримо в съдебното решение. "Тя е била председател на състав от петима юристи от ВАС, не е докладчик, няма нито едно особено мнение. Съдията решава съобразно фактите и обстоятелствата по делото",  каза Манолова.


По повод информациите за сделки с имоти между съдия Тенева и нейната майка Манолова заяви: "Истерията със сделките в семейството е много некоректна непочтена и долна. Става дума за имуществени отношения в семейството. Как да бъдат разпределени имотите между техните деца е решение на семейството, разрешено от закона", посочи зам.-председателят на парламента.  


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (108)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на galia66
    galia66
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Опорните точки се задеистваха.Мая пак оплете конците искате да опазите фикуса си

  2. 2 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Тая е ба си неприятната..Типичен червен демагог-може да дърдори с часове и накрая да разбереш,че дефакто нищо не е казала..

  3. 3 Профил на V.Iliev
    V.Iliev
    Рейтинг: 466 Весело

    Не могат да съберат мнозинство, за да гласува създаването на комисия

  4. 4 Профил на nicoleta
    nicoleta
    Рейтинг: 1441 Гневно
  5. 5 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1376 Гневно

    Искат да замажат работата,както винаги е ставало! Оставка!!!

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  6. 6 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1475 Весело

    Думите напират, но няма да коментирам. Всичко, което ми идва наум си е направо за цензура...

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  7. 7 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 2487 Весело

    До коментар [#2] от "eurogi":

    Това дърдорене им се вменява от "Партията - майка "още при тяхното зачатие ,тъй като цитирам добре известно стихотворение за БКП от близкото минало-"Аз знам,аз вярвам,че си права,когато съгрешиш дори!!!"За какво да говорим!

  8. 8 Профил на alchemist
    alchemist
    Рейтинг: 1020 Любопитно

    Оф, то и от вас няма нужда, ама вие чувате ли?

    Ако спориш с идиот, вероятно точно същото прави и той.
  9. 9 Профил на 1951
    1951
    Рейтинг: 868 Неутрално

    Системата ми стана ясна още вчера.
    БПС и ДПС гледат разсеяно и мятат всичко на Цацаров, който като матросовец се мята на амбразурата и замина делото под килима. До 10 дни никой няма да помни за кво става дума.
    Битият бит...

    Цензуриран от "Икономедиа"
  10. 10 Профил на thenomad
    thenomad
    Рейтинг: 443 Неутрално

    Народен представител Манолова вие кое бутонче натиснахте, при гласуването за председател на "Комисия за борба с корупцията и конфликт на интереси"?
    Това е най-важния въпрос в момента, а не общите думи за равенство пред закона. Защо давате все повече власт на този луд?

  11. 11 Профил на Angelina
    Angelina
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Сидеров е недосегаем и този път нищо няма да му направят, на него всичко му е позволено.

  12. 12 Профил на El Chuncho
    El Chuncho
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    После се чудят защо битува термина "Червени Боклуци"

    Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов
  13. 13 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Хлъзгавото поведение на това нещо Манолова подсказва, че тя и нейната партия са готови да продължават да преглъщат екскрементите на Сидеров, само и само да се задържат на власт още мъъъъничко.
    Е нема по-гнусно нещо от комуниз на власт!!!

  14. 14 Профил на Olga
    Olga
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Да, този, както и много други случаи са ни ясни на всички! Ще му се размине отново.

  15. 15 Профил на Eisbär
    Eisbär
    Рейтинг: 1243 Неутрално

    от комисия няма нужда наистина. Просто трявба да гласуват падането на имунитета.
    Останалите приказки са бла бла бла. И да не забравя, че герб спечели изборите.
    Освен ако бсп и дпс не са едно вече и официално

  16. 16 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#7] от "doroteus":
    Мда,имам чувството,че си ги отглеждат като в калъп...

  17. 17 Профил на El Chuncho
    El Chuncho
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    [quote#14:"Olga"]Ще му се размине отново.[/quote]
    Да видим на изборите какво ще получи.

    Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов
  18. 18 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    Специално има създадена комисия по Етиката.Не е зле Волен да се назначи за нейн председател,в следващия парламент

  19. 19 Профил на 1951
    1951
    Рейтинг: 868 Неутрално

    До коментар [#17] от "El Chuncho":

    Лошото е, че тези скандали всъщност му наливат гласове, защото маргиналите харесват такива неща. Нищо чудно и Бареков да изпадне в подобни ситуации

    Цензуриран от "Икономедиа"
  20. 20 Профил на thenomad
    thenomad
    Рейтинг: 443 Неутрално

    ГЕРБ, въпреки че и те изиграха голяма роля за бързото изкачване на Сидеров в политиката, са длъжни да искат свалянето му като председател на комисията за борба с корупцията. Тогава ще се види, кой кого подкрепя.

  21. 21 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#17] от "El Chuncho":

    Ако не отидат до урните поне едно 70% от населението, едва ли ще се получи нещо по-различно. Най-много да успеят да се намърдат и РБ вътре. Нищо чудно Волен да е и в следващият парламент - има си верни фенове, коне с капаци, хора с не много мозъчни гънки.

  22. 22 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#20] от "thenomad":

    ГЕРБ бяха длъжни да направят много неща, още от времето когато бяха на власт. Но са мишоци, които само слухтят и търсят комфорт.

  23. 23 Профил на El Chuncho
    El Chuncho
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    [quote#21:"gogo2011"]Ако не отидат до урните поне едно 70% от населението, едва ли ще се получи нещо по-различно[/quote]
    За това няма да въведат задължителното гласуване.

    Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов
  24. 24 Профил на Bluesky
    Bluesky
    Рейтинг: 500 Любопитно

    Сутрешните тв формати и разговорите в тях са особено полезни за микрообитателите на долния храносмилателен тракт.

    Не искам да обидя никого, но наблюдавам ефекта от дискусиите, тона и съдържанието им върху нищо неподозиращи зрители.

  25. 25 Профил на rkirov
    rkirov
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Има нужда от "Бързо производство", а не от комисия от която пак да се смучат пари.
    Ама се чудя на този полицай защо не го е гръмнал на место .

    Все по-хубаво става :)
  26. 26 Профил на Луд Общественик
    Луд Общественик
    Рейтинг: 924 Весело

    Къде са червените тролове? Един минус няма!!! Липсвате ми ей, ботове! :*

    Удавете ги в сигнали: https://grajdanite.bg/home
  27. 27 Профил на save_knforest
    save_knforest
    Рейтинг: 1245 Гневно

    Чудя се ако аз шибна шамар на редови униформен служител на МВР, дали ще съм неизвестен извършител? За аташе нямам смелост.

  28. 28 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 2200 Весело

    Завалията хич не беше в обичайното си бойно настроение тази сутрин. Пак викаше "а-а-а", но не с такъв ентусиазъм. А за парламентарната комисия е права - не знам дали в парламента има достатъчно психиатри, за да съставят компетентна комисия.

    Доброто е заразно
  29. 29 Профил на Волният Ибрик
    Волният Ибрик
    Рейтинг: 466 Неутрално

    ...Манолова заяви, че Сидеров не подкрепя управляващите от БСП и ДПС, а "играта с кворума е недостойна за отговорни политици"...

    Дали не са му замислили да го "пуснат по пързалката" и да си спретнат "двойна" седянка вместо тройна? Така де, да го метнат на кучетата..

  30. 30 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 1853 Любопитно

    До коментар [#6] от "Станислав":


    [quote#6:"Станислав"]Думите напират, но няма да коментирам. Всичко, което ми идва наум си е направо за цензура..[/quote]
    И аз така...само да попитам...как така всичко е законно когато става дума за съдии...много ясно, че те познават всички закони и вратички в тях...за тях освен закони трябва да има морални общоприети стойности( не казвам ценности защото те се възпитават от най ранна възраст, която при някои от тях е пропуснато)...и дали пак всичко е законно когато червените мутри съвсем законно те УБЕЖДАВАТ да им прехвърлиш бизнеса си и ти го правиш по законите на страната?

  31. 31 Профил на Митко Василев
    Митко Василев
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Естествено, че няма нужда, та той е за съда.

    това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно това
  32. 32 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1441 Разстроено

    [quote#29:"Волният Ибрик"]Дали не са му замислили да го "пуснат по пързалката"[/quote]
    Някой явно издава предварително "опорните" ни точки..кога успехте, веее? Уж тая сутрин оперативката беше тайна..тц..тц..

  33. 33 Профил на El Chuncho
    El Chuncho
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    Разбрахме,че няма нужда от парламентарна комисия,сега не е зле Мая Костинбродска да каже трябва ли да свалят имунитета на онова белоглаво недуразумение.

    Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов
  34. 34 Профил на Волният Ибрик
    Волният Ибрик
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#32] от "Култура ми Бойко":

    Земи да си спреш наркотиците пич, почват да ти се отразяват

  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  36. 36 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 753 Гневно

    НС дори за 1 кюфте прави комисия,а за серията издънки на шефа на Атака не иска.Мая,толкова ли Ви е омаял този безумец?
    Еее,писна ни от всички вас!
    ОСТАВКА!

    Tony
  37. 37 Профил на StanDim
    StanDim
    Рейтинг: 466 Неутрално

    [quote#9:"1951"]мятат всичко на Цацаров, [/quote]

    Цацаров го държат за ...мартеничките, с даренията от преди няколко години.
    Целия случай с Волен, е вадене на клоуна от задния джоб, за да се спре или отвлече вниманието от брънката Бисеров. Там е интересното, Волен е цирка...

  38. 38 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 652 Неутрално

    То първо Цацата да си свърши работа, да повдигнат обвинение на тоя палячо. А като започнат да излизат наяве всички "волности" на Волен, тогава да създават всякакви там комисии.

  39. 39 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Аман от тъпи комуняги! ОСТАВКА!!!!

  40. 40 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 895 Весело

    Другарката полива фикуса.

  41. 41 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1330 Неутрално

    До коментар [#2] от "eurogi":може да дърдори с часове и накрая да разбереш,че дефакто нищо не е казала.."

    -Проблема,че не разбираш казаното си е в тебе.
    Аз разбрах и съм съгласен,с изключение на коментара за кандидатурата на Тенева.

  42. 42 Профил на goshogoshev
    goshogoshev
    Рейтинг: 574 Любопитно

    До коментар [#38] от "paf":

    а като как си го представяш формулирано това обвинение /имай предвид и френските пируети на посолството им /

  43. 43 Профил на Рол
    Рол
    Рейтинг: 606 Неутрално

    А за 60000 евро за Моника от Бундестага - нищо

  44. 44 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1441 Весело

    Как да бъдат разпределени имотите между техните деца е решение на семейството,:))))))
    ...........................
    Когато монтираш шеф на инспекторат , който ще инспектира ВСИЧКИ съдии в България- работата им и ще я докладва , то никога не слушайте комуноид-"юрист" и избрана с мафиотски натискт= червена депутатка..
    Кой казва , че отлични професионалисти НЕ могат да са НЕморални и дори с престъпни наклонности ?? Има и професионалисти-извършващи престъпления .:)
    'Отлични "престъпления , при това :))
    Но, мая чете Дневник, мая галева :) Какво стана с приятелчетата , мая ??:) Търси ли ги Интерпола ???
    И така, мая галева прати по дяволите 2500- годишното Римско право или по- точно :продажбата или покупко - продажбата , като институт на Правото..:
    Вътре в семейството , на съдийката , продажбата била ФОРМАЛНА , фиктивна , и не било нужно да се броят пари - всички ТАКА правели !!??
    Затова и не било нужно да се рзследва ,откъде бабата имала толкова пари !!??
    ЕДНА съдийка , СКЛЮЧВАЛА ФИКТИВНИ сделки - продажби !!??? Какъв отличен професионалист и морален човек - БИЛА !!?? Хахахаааа.а.......
    Тази другарка Мая , е ДАЛЕЧЕ от закона и правото :
    И след като всички го правели- защо да не може и Главният инспектор на държавата - да не го прави :) !!????
    Това не е само Правен нихилизъм ..Това е изобщо ОТНОШЕНИЕТО на комуноид - към закона :
    Ами като нямала пари бабата- да правят дарения помежду си, или т.наречения договор за издръжка и гледане. Има и други способи за прехвърляне на собственост :
    Но майчето галева днес има задачата да ЗАМАЗВА- по комунистически: и Воленчо, и тази баба с "фиктивните" продажби ..Хахахааа..
    .Ами ако са фиктивни - кажете го на някой съдия или прокурор - тогава са унищожаеми :)
    Такива фиктивни сделки ли сключва ИНСПЕКТОРА на съдиите ??
    Е, ТЯ ли ще инспектира за Законност ?? Тя ли ще следи за Закона ??
    Пак повтарям: проверете по ДАТИ сделките на съпруга и и ТЕЗИ фиктивни сделки :)
    Не се ли е представила другарката съдия за БЕЗИМОТНА в определен момент , за да има правото да придобие ДРУГИ имоти - от общински дружества или държавата ??? ....... Със съпруга си ??? хахааа.....................
    Нещо , като безимотните и социално СЛАБИТЕ дъщери на онези съдии, получили парцели в Приморско ???? Какво стана с тях ??? Безимотните и социално слаби деца на "видни" магистрати ?? Някои бяха вече , дори съдийки :)
    :)))
    Какво повече да се каже за една държава, "управлявана" от комуно-изтърсаци ..А искат и морал да ни четат, и Закона да прилагат и Нова България да градят ...
    ТЕ ... !!?????

    BIG AL
  45. 45 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Много наивно от страна на Ани и Виктор - да задават човешки въпроси на партийния робот Манолова . На грамофон въпроси не се задават ,грамофона маже само да се слуша. Грамофона няма нито сърце нито морал ,при него има само смяна на плочите в зависимост от конюнктурата .

  46. 46 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4379 Неутрално

    О С Т А В К А бе! Демагози!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  47. 47 Профил на Tom Sawyer
    Tom Sawyer
    Рейтинг: 409 Неутрално

    "Манолова заяви, че Сидеров не подкрепя управляващите от БСП и ДПС"

    Искам да направя ТВ предаване - игра за политици - нещо като руска ролетка. Слагам ги на детектор на лъжата в на живо предаване. Тая от 100 въпроса ще изрече 100 лъжи, след което се извежда на вън и висва на някой софийски стълб. Много съм садистичен днес. Явно от сивото време на вън и мутрата на тази овца.

    Реформаторски миражи. Оставка! If you don`t want to Democracy, Democracy will come to you.
  48. 48 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4379 Неутрално

    [quote#41:"dedo pepo"]Аз разбрах и съм съгласен[/quote]
    И какво разбра?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  49. 49 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 1853 Неутрално

    До коментар [#41] от "dedo pepo":


    [quote#41:"dedo pepo"]-Проблема,че не разбираш казаното си е в тебе.
    Аз разбрах и съм съгласен,[/quote]
    Вие комунетата имате особен език и се разбирате само помежду си...затова не разбирате като ви се казва... оставка и разкарайте се от държавната власт, че съсипахте държавата...

  50. 50 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1441 Весело

    Алооо.......... Градската прокуратура ,получихте ли вече ОПОРНИТЕ точки- да оневините Воленчо ???
    Сваляйте обвиненията срещу него на варненската прокуратура , ЕЙ ....!!!
    Властта, държавата се крепи на ТОЗИ лумпен !!! )
    Не забравяйте !!!
    Да си нямаме после "разжалвани' съдии и прокурори ..)
    Я вижте другарката кандидат - инспекторка , КАКВА КАРИЕРА прави , когато знае КАК да реши ДЕЛОТО НА дОГАН !!!
    Хахаааааааа......

    BIG AL
  51. 51 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 409 Неутрално

    [quote#9:"1951"]До 10 дни никой няма да помни за кво става дума.[/quote]
    имахме късмет, че французойката беше в самолета.
    френското посолство има да си връща на това правителство заради невъзпитаното отношение на външния "министър" при отпътуването на предишния посланик.
    така че точно тази история ще посмърди малко повече.

    zenrus.ru
  52. 52 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1441 Весело

    "Истерията със сделките в семейството е много некоректна непочтена и долна.:)))
    ..............
    Истерията с моя избор за депутат от братя Галеви , също е "непочтена" ..Те са нормални кримита , все пак ..
    Истерията със сделките на Бисеров е още по- непочтена !!
    Ние ,в БКП -имаме особени представи и понятия за ПОЧТЕНОСТ и непочтеност ..
    Те са от преди 1989 година, още, ако не знаете :)

    BIG AL
  53. 53 Профил на too_many
    too_many
    Рейтинг: 604 Неутрално

    [quote#0:"мая манолова - пчелата"]а "играта с кворума е недостойна за отговорни политици"[/quote]

    единствения парламентарен начин да бъдете съборени от власт е този , така че недейте да говорите глупости ...Ако нещата бяха обратното , вие да сте опозицията , щяхте да сте първата която щеше да се възползва от това...

    обичам Ви .... разбирам Ви ... искам да Ви помогна
  54. 54 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1441 Весело

    Как да бъдат разпределени имотите между техните деца е решение на семейството, РАЗРЕШЕНО от закона..!!??
    ............
    КЪДЕ и кога законът разрешава ФИКТИВНИТЕ сделки ??
    :)))
    Тази ,изобщо, учила ли е Право и къде ????
    Червено празно плянкало ..
    Не може дори да ме ядоса ..
    Тези ни управляват ..
    И вече мога да призная : Нивото и е ДОСТА под това на ..Фидосова ..)
    хахааааа......

    BIG AL
  55. 55 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 654 Неутрално

    ... бре, да му се не види... За чий е таА комисиА... трЕбе да има обвинениА срещу Болен, не комисиА...И после гласуване за сваляне на имунитета му и съд. Мо'е сА размине с глоба или с общественополезен труд... ама да е осъден.

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  56. 56 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1441 Весело

    Елитът , елитът на БКП и ДПС ни управлява :
    Доган, Бисеров, Мая галева, един видински- закуех се ..), Моника бедната майка , детския даскал - местан, малко ДС- ченгета и МВР- мутри, няколко бивола няколко кримита - едри,,няколко лумпена , доста руски агенти и едно мълчащо стадо :)
    Състав на българския Парламнент :)

    BIG AL
  57. 57 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1326 Гневно

    Майче, според мен, няма нужда от парламентарна анкетна комисия по случая "Сидеров", защото ГАРВАН, ГАРВАНУ ОКОТО НЕ ВАДИ - и вие сте същите боклуци - народът отдавна ви го е казал!!!!

  58. 58 Профил на stein
    stein
    Рейтинг: 888 Неутрално

    Няма нужда от комисия, а от директно сваляне на имунитета.

  59. 59 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2037 Любопитно

    "Става дума за имуществени отношения в семейството. Как да бъдат разпределени имотите между техните деца е решение на семейството, разрешено от закона"

    Само че, сделката не в посока към децата, а към бабата, която утре може да закупи още един имот с "дарените" пари, с тях схемата да може се повтаря многократно като законен доход за покупката на всеки следващ, което е "разрешено от закона".

  60. 60 Профил на georgi_val
    georgi_val
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Манолова заяви: "Истерията със сделките в семейството е много некоректна непочтена и долна. Става дума за имуществени отношения в семейството. "

    Ееее, Майче... с Цветанов също ставаше въпрос за имуществени отношения в семейството, но това не ти пречеше да правиш истерии и тогава не ти се виждаше долно и непочтенно коментирането на тази тема.

  61. 61 Профил на balkantourist
    balkantourist
    Рейтинг: 879 Неутрално

    Др. Манолова сигурно е възбудена от Фалоса.

  62. 62 Профил на bora bora
    bora bora
    Рейтинг: 1462 Неутрално

    "Специална анкетна комисия не се налага, при положение че има друга, която се занимава с всички депутати""

    То майо, тази комисия се занимава и със съпартиеца му, онзи със средния пръст, ама файда йок!

    Тези от атака май ги обединява една и съща сексуална немощ и комплексираност.

  63. 63 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1441 Весело

    От воленчо, вече нищо не зависи :
    Сега си имат другарите двама 'независими" а и за недиоверието трябват 121 гласа , които и С воленчо , дори , НЕ могат да се постигнат:
    Както се казва, сега всичко е в ръцете на ГРАЖАДАНИТЕ ...)
    не в тези на Допган или ге.., на моника или ДС- мутрите, на мааалите и пеевски, на червените олигарси и техните мангизи, на лумпените , а ...в ръцете на ГРАЖДАНИТЕ , нормалните ..
    А воленчо, носната кърпичка, който поради ЛИЧНИ , а не по ИДЕЙНИ предпочитания , докара на власт това правителство- ще отиде на боклука ..
    ЛИЧНИ, защото има си хас- ДПС и АТАКАТА да имат еднакви , напълно съвпадащи идеи и виждания , за развитието на България :)
    Е, за пред лумпените - бяха 'разлчини" :)
    Но пък може да е и обратното :
    Знае ли човек в България , КОЯ е истината ???
    Коя е истината , поради която атаката и дпс - са в една лодка :)) хахахаааа....

    BIG AL
  64. 64 Профил на mathilda
    mathilda
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Е, ако му се размине, ще е е*аси тъпотията.

  65. 65 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1441 Весело

    Сега , даже , може да има и връщане на "жеста", услугата, и ДПС да спасява воленчо - от сваляне на имунитет или председателство на комисия !!??
    Хахахааа...
    Кой казва , че не сме държава на абсурдите ????
    Те ще се спасяват ВЗАИМНО, но ....
    ..НЕ били в коалиция ..,
    Сякаш МАФИЯТА сключва коалиции..писмено :))
    хахааа....

    BIG AL
  66. 66 Профил на kashpirovska
    kashpirovska
    Рейтинг: 1063 Гневно

    Тая кокошка като я видя,и ме обзема ярост(безсилна,за съжаление).Просто със самото си появяване някъде из телевизиите предизвиква у мен агресия.
    Но все пак ,не знам защо ,мисля,че са разни кьорфишеци това с Болния изрод,да ни отвлекат вниманието... Не искам да си представям какви ги мътят в момента,ама съм почти сигурна,че нещо правят в момента.

    Джордж Оруел-1984
  67. 67 Профил на Адриана Димова
    Адриана Димова
    Рейтинг: 868 Гневно

    [quote#6:"Станислав"]Думите напират, но няма да коментирам. Всичко, което ми идва наум си е направо за цензура... [/quote]

    По същата причина и аз ще се въздържа от коментар, а иначе...

    Не причинявай другиму това, което не искаш да се случи с теб!
  68. 68 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2289 Неутрално

    На Сидеров му трябва лекарска комисия, не парламентарна.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  69. 69 Профил на Big Muzzy
    Big Muzzy
    Рейтинг: 1595 Неутрално

    Няма нужда, то всичко е ясно.

  70. 70 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3938 Неутрално

    Буря в чаша вода и нов опит да се отстреля Сидеров. А всъщност истинската мишена е кабинета Орешарски. РБ вече направиха предложение на ГЕРБ за съюз, макар да знаят, че за тях това е, като целувката на Юда. Но бързат за предсрочни избори преди да са се стопили и изтекли в канализацията. За ГЕРБ това е още по-неприемливо. Те не желаят да станат донор на кандидатите за влизане във власта. Даже и Боко да бъде принуден, той не може да накара всичките си депутати да гласуват за разтуряне на парламента.

  71. 71 Профил на acd30520326
    acd30520326
    Рейтинг: 638 Неутрално

    сидеров е представителна фигурка на облика на това правителство олицетворяващи диктатура, наглост, цинизъм! Няма разлика между сидеров, станишев, доган-местан - те всички работят против обществото и държавата - явно и тайно!

    ОСТАВКА НА ВРЕДНОТО ЗА БЪЛГАРИЯ правителство!!!

    "Ти какво пожертва, за да има и утре България?" ИЛИЯ МИНЕВ
  72. 72 Профил на СВОБОДЕН
    СВОБОДЕН
    Рейтинг: 524 Неутрално

    ГОЛЕМО , СБЪРКАНО , МЪНКАНЕ БЕШЕ.!!!!!!!!!!!!!!!
    ЩЕ ИЗБИРАШ ЛИЧНОСТ ,НО ПОЛУЧИЛИЯТ НАЙ МНОГО ,НЯМА ДА БЪДЕ ИЗБРАН ??? ,ЗАЩОТО ИСКАТ РАЗЛИКА НАД 7% ,ОТ СЛОЖЕНИЯТ ОТ МАЙЧЕТО НА ПЪРВО МЕСТО.
    Е КАКВО СИ ИЗБРАЛ ,?????????
    ГУБИЛ СИ ВРЕМЕ ,УЗАКОНИЛ СИ НЕЩО КОЕТО НЕ ИСКАШ.
    ГОЛЕМ ИЗБОР НЕМА ЩО.!!!!!!!!!!!

    И НЕ СЛУШАЙТЕ ТИЯ КОИТО ВИ ЛЪЖАТ ,ЧЕ НЕДЕЙСТВИТЕЛНИТЕ НЕ СЕ ПРЕРАЗПРЕДЕЛЯТ.
    ВСИЧКО СЕ ПРЕРАЗПРЕДЕЛЯ.!!!!!

    СВОБОДЕН
  73. 73 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1184 Гневно

    Направо, създайте комисия за непристойното поведение на френски дипломати в български самолети!

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  74. 74 Профил на clearly
    clearly
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Сестра Галева : Да не бързаме за имунитета на Сидеров http://www.vesti.bg/bulgaria/medii/manolova-da-ne-byrzame-za-imuniteta-na-siderov-6002416

    toni
  75. 75 Профил на lil.brain
    lil.brain
    Рейтинг: 722 Весело

    И вие ли изгубихте логиката на опорните точки? Нещо се оплетоха...

  76. 76 Профил на kobe
    kobe
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Маяма Нолова определено не беше чела опорните точки след Нова година. Толкова нелепо изглеждаше в Нова, че чак жал ми стана. Пиарите на червените кхмери трябва да бъдат порицани. Да си бяха направили труда да се поинтересуват малко какво ще я питат. Да бяха понатиснали малко редакторите. Как може да оставят Маяма така да се излага.

  77. 77 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 696 Весело

    До коментар [#41] от "dedo pepo":
    Сигурен съм,че си разбрал,дядка..Вие всичко, каквото ви кажат от там, го разбирате абсолютно и безусловно...

  78. 78 Профил на 1984
    1984
    Рейтинг: 741 Неутрално

    то и от комунисти няма нужда, ама ги има за съжаление

    BG e мини империя на злото.
  79. 79 Профил на alexsilver
    alexsilver
    Рейтинг: 1501 Любопитно

    "....Нямало нужда от парламентарна анкетна комисия по случая "Сидеров"...."

    Ами прави са, защото това си е работа за психиатрите. Като го освидетелстват и цацаратурата увяхва. Защото ЖЪЛТАТА книжка е с по-висок имунитет от ДУПЕТАТСКАТА книжка...

  80. 80 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 581 Неутрално

    [quote#63:"BIG AL"]Коя е истината , поради която атаката и дпс - са в една лодка ) хахахаааа.... [/quote]
    Защото са комуняги! Също като бс(к)п и герб!

  81. 81 Профил на Conservative Future
    Conservative Future
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Поредното доказателство, че България се управлява от тройна коалиция между комунисти, ислямисти и национал-социалисти.

    Формулата за спасение на Европа и на България: християнство, патриотизъм, капитализъм. Другото е от лукавия.
  82. 82 Профил на block
    block
    Рейтинг: 886 Неутрално

    то и от маяма нолова няма нужда ма ей я на - съществува

  83. 83 Профил на Alexander Galabov
    Alexander Galabov
    Рейтинг: 237 Неутрално

    И от вас нямаме нужда.ОСТАВКА!

  84. 84 Профил на k.walther
    k.walther
    Рейтинг: 581 Гневно

    "Управлението на държавата се крепи върху волята на българските граждани", каза тя в отговор на въпрос дали управлението на държавата се крепи върху пръста на един ...."

    Каква гражданска воля какви пет лева бе Манолова ? От 200 дена ви искат оставката, останали са ви някакви си мижави 15-18 % от гласовете,което значи някоя друга бабичка ,останалото циганин, ти на това гражданска воля ли му викаш ?

  85. 85 Профил на Гошко Мастичката
    Гошко Мастичката
    Рейтинг: 625 Неутрално

    "Нямало нужда от парламентарна анкетна комисия по случая "Сидеров"

    А, от това има ли нужда:
    http://en.wikipedia.org/wiki/AK-47

    Ще ви изрием...
  86. 86 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2133 Неутрално

    [quote#3:"V.Iliev"]Не могат да съберат мнозинство, за да гласува създаването на комисия[/quote]
    Какво ти мнозинство, те кворум да започне заседание на парламента няма да съберат само да се чуе за такава комисия

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  87. 87 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9631 Неутрално

    " няма нужда от комисия " - сиреч всичко си е наред според пчеличката мая .за нея няма нищо не редно в менкането на имоти на съдия тенева , какво пък толкоз е направил сидерчо и т.н. и т.н.

  88. 88 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2133 Неутрално

    [quote#66:"kashpirovska"]...ама съм почти сигурна,че нещо правят в момента. [/quote]
    Приеми го за 100% сигурно а не за почти. Според мен се работи на 2 фронта - първо, колко милиарда да се отмъкнат като за последно и второ, как отново да се преметнат лапнишараните наречени български народ. Например чрез монтиране на нови играчи на сцената. Като им се разсее вниманието с разни гарнитури като "нов изборен закон", ВНС и подобни така че да тичат с ентусиазъм към капанчето.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  89. 89 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Едно време Пирински така "плякаше", сега е тая, ма го дава по ку@венски.

    chavo64
  90. 90 Профил на rumata
    rumata
    Рейтинг: 801 Неутрално

    Временно червената пчеличка Мая, която преди време бе временно синя; - "Управлението на държавата се крепи върху волята на българските граждани"
    Заради този цинизъм, един бой ще ти е малко! Нищо, че по външни белези наподобяваш на жена!!

    Според Козяшката прислуга, на Шипка, РУСКИ АГРЕСОРИ И БЪЛГАРСКИ СЕПАРАТИСТИ ВЛЯЗОХА В БОЙ СЪС ЗАКОННАТА ОСМАНСКА ВЛАСТ.
  91. 91 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 972 Весело

    Няма съмнение че Атака са "националисти".
    С една дреебна подробност, не български , а руски...

  92. 92 Профил на nikif
    nikif
    Рейтинг: 529 Неутрално

    Абе какви комисии ще събирате и ще назначавате. Психопата направи дипломатически скандал, а вие комисии, при това анкетни. Направо в ризата и в Карлуково.

  93. 93 Профил на hinin37
    hinin37
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Много малко соц-макаци на амбразурата.....И кво чакат от изборите?...

  94. 94 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 3485 Неутрално

    Манолова все по-жалка и оплитаща с в лъжите си...

  95. 95 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1619 Неутрално

    Но както се оказа, май има нужда от комисия, г-жо Манолова!
    След поискания имунитет от главния прокурор, сте длъжни да я създадете, освен ако Болен сам не се съгласи преди това, да му се свали имунитета.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  96. 96 Профил на udri
    udri
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Майчето,на младини сигурно е била вървежна???

  97. 97 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1441 Разстроено

    Имам неприятното усещане, че модераторите "оцветяват" в жълто изключително тъпи съждения, принадлежащи на гербероидната част от населенийто, което, както всички знаем/изхождайки от интелекта на Гуруто им/, не блестят с умствени заложби. Ноо мола да са поправите, оти става смешно. Все пак тук са подвизават и представители на елитната част от българцкото население, нема да ви береми срама, аааа

  98. 98 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1441 Разстроено

    До коментар [#96] от "ybc53308393":
    Оти не земеш на дедо си берданката и бааам, напрао у челуто са гръмниш, вее! Майчето е специален човек, умен, интелигентен и недостижим за герберската пасминиада, нинам дал изобшто ма разбра

  99. 99 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1880 Разстроено

    Мноооо глупости ръси Майчето напоследък. Не мога да й ги слушам глупостите повече ...

    Предразсъдъците са за ограничените.
  100. 100 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1379 Неутрално

    Има нужда тези....същества да бъдат изхвърлени от парламента /во главе с Миков и сестра Галева/





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK