Хахахахахахааааааааааааа... човешките права в България наистина не се спазват, но причината за това е 70 годишното робство от КГБ. Излиза, че рашките критикуват сами себе си?
Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bg
Хи-хи-хи...
Интересно, какво ли са писали за другите държави от ЕС в доклада?
Предполагам, че този доклад копира ежегодишния доклад на САЩ за различните държави. Преди около 5 години и Китай почнаха да правят такива доклади, сега и Русия почна, голям майтап...
Иронията е, че и в докладът на САЩ и в този, на Китай, а сега и на Русия, те обвиняват другите държави за същите неща, които ги има и в техните.
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
Пресмял се хърбел на щърбел.
Че нали сме техния троянски кон и тяхната задунайска губерния.
Челния светски опит да не го ручахме от фашагите???
хахахаха
Щото в тяхното КГБ е пълно с чеченци и дагестанци.... Щото у тях не убиват журналисти и правозащитници... Щото те обичат и милват имигрантите от Кавказкия регион.... Щото Путинското КГБ не подслушва ..... Що не се разкарат ....
Нашите да не се чешат, ами да напишат един доклад и те за човешките права в Русия. Могат да го препишат направо от писанията на БХК, както е видно руснаците са направили същото.
«Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
До коментар [#9] от "12345":
"Откъде накъде САЩ ще публикуват такъв доклад, и целият свят го цитира после, а Русия да няма право да си казва мнението? "
Разбира се, че Русия трябва да публикува такива доклади. За нас е забавление. Но не забравяюте, че тези доклади ги четат и по тяхната телевизия. А техните телевизионни зрители не виждат други доклади.
Не е смешно. Следващият доклад ще ни натиска да спазваме правата на руското малцинство, да отваряме руски училища и да даваме право на руските граждани да избират български президент. А също така ще защитават правата на тракийското, шопското, добруджанското, долнодъбнишкото малцинство. Защото на руснаците им е малко, че ни създадоха засега само македонско такова.
Тия ме развеселиха. Нищо ново под слънцето. КГБ-ленд и туй си е. Спасение няма.
Бе дорогие. А що толкоз руснаци гледат да се установят в балканската тюрма народов? Сигур щото са свикнали в тюрма и тук им допада, че режима е по-лек?
Едно на ръка, че имитират аналогични доклади от друга държава, но.
Руското министерство на външните работи споменава проблемът с предимно сирийските бежанци, голяма част от които "остават на улицата и живеят в мизерия", "пренаселените затвори", като дава пример с този в Бургас, който е надхвърлил капацитета си с 200%, както и трудностите, с които се сблъскват хората с увреждания.
Нека споделят свой опит по решаването на точно СЪЩИТЕ проблеми
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Русия например препятства преселението на кавказки от Сирия, изселени още от Руската империя през 19 век, обратно в прародината им. Аз ги разбирам защо го правят, защото ония ще донесат най-опасната форма на исляма, но да ни критикуват нас ?
До коментар [#18] от "spiegel":
[quote#18:"spiegel"]А също така ще защитават правата на тракийското, шопското, добруджанското, долнодъбнишкото малцинство. Защото на руснаците им е малко, че ни създадоха засега само македонско такова.[/quote]
Мотивите за тези руски действия трябва да търсим може би във вътрешната им политика спрямо волжките българи, които наричат татари, чуваши и др. Т. е. няма българи, няма проблеми.
Безбожен народ иска морални политици, но такива няма да му се явят
[quote#0:"Русия"]
"Освен купуването на гласове, което вече е традиция, в навечерието на изборите са били открити около 350 000 бюлетини, вероятно предназначени за измами по време на вота", пише в доклада.
Докладът акцентира и върху "огромни нарушения на личното пространство, кореспонденция и телефонни разговори, извършени от бившия министър на вътрешните работи Цветан Цветанов, когато на власт е била партия ГЕРБ".
"Проблемът с полицейското насилие остава основен. Регистрирани са много случаи на прекомерна сила от страна на полицаи по време на антиправителствените граждански протести през февруари 2013 г."
"Около 10% от българското население са етнически турци, на които традиционно не се назначават в Министерството на вътрешните работи, в съдебната система или прокуратурата. По данни на партия ДПС, която представлява интересите на тази група, около 5000 турци са били неправомерно уволнени по време на четири годишното управление на ГЕРБ"
"Предвид факта, че конкретни доказателства все още не са предоставени, българските правозащитници, на първо място Българският хелзинкски комитет, настояват, че в този случай наблюдаваме опити властите да ограничат свободата на изповядване на българските мюсюлмани".
[/quote]
Интересно защо в този доклад не се споменава нищо за моментната ситуация в държавата, а се акцентира на управлението на ГЕРБ (които вече от почти една година не управляват).
Първо историята с бюлетините се оказа една опашата лъжа на Мая Манолова и Бареков. Следствието в България не установи никакви нередности, напротив, доказа се, че е нямало как такива надпечатани бюлетини да бъдат използвани в изборния ден.
Второ, МВР е подслушвало, подслушва и ще подслушва. Не само при ГЕРБ и Цветанов. Не разбирам защо се споменава само този период.
Трето, употребата на полицейска сила през февруари 2013 е нищо в сравнение с полицейската сила, упражнявана ежедневно спрямо населението на София от лятото насам, не говоря само за няколкото случаи на прекомерна физическа сила срещу протестиращи, а за това, че центърът на София е осеян с неправомерни заграждения. Но за това, отново, нито дума в доклада.
Четвърто, България никога не е имала етнически проблем с българските турци, преди подпомаганата от Москва българска Държавна Сигурност не създава проекта "ДПС", започнал с възродителния процес. Българските турци са представени навсякъде в обществото, от хирурзи-кардиолози, до хора на изкуството, политици. А ако погледнем процентното съотношение на българските турци към населението и участието на бългаските турци в местната власт в момента, то резултатът е много пъти в полза на българските турци. Но е забележителна загрижеността на Русия към българските турци - реверанс към коалиционния партньор.
Пето - очевиден е също така опитът на Русия да вмени заплаха от всякякви НПО, като Хелзинкския комитет (което е смешно, имайки предвид руската "голяма загриженост към малцинствата в България". За Русия е желателно, единствените такива формации на територията на България да бъдат тези за българо-руска дружба.
Ако някой е имал и най-малкото съмнение, че Русия е главната опора на моментната власт в България и че този доклад не е нищо повече от един доста прозрачен опит за реванш към ГЕРБ, които явно доста са пообъркали руските сметки, сега всяко едно такова съмнение е напълно разсеяно.
дааа, големи приятели са ни от русия - от една страна финансират атака да им се крепи мизерното лоби и икономически интереси на власт, а от друга критикуват ксенофобията !!!
в политическото пространство на България единствените ксенофоби са русофилско настроените политически субекти...но това си е част от стратегия, нали...
Този доклад има значението на комплект ОПОРНИ ТОЧКИ за нуждите на партийно-агитаторската работа на ПЕТАТА КОЛОНА.
Подредили са им ОПОРНИТЕ ТОЧКИ и са ги систематизирали.
Такива доклади се правят изцяло за нуждите на ПОМЕСТНАТА АГЕНТУРА.
Един вид ТЕЗИСИ И НАСОКИ ЗА РАБОТА.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Баш Русия се изказва за човешките права - оксиморон. И откога МОЧА е войнишки паметник?! Всъщност вярно е, че МОЧА е гробище, но гробище на демокрацията и националната независимост.
До коментар [#13] от "VenRus 2008 #Нова година - нов премиер!":
[quote#13:"VenRus 2008 #Нова година - нов премиер!"]Нелепо е и САЩ да говорят, ама на - правят го. [/quote]
Браво, Вени !Дойдохме си на думата! Много е готино да си емигрирала в Испания и да пишеш реплики в интерес на братска Русия. Що не идеш в Русия - хем ще се срещнеш с Депардиьо?! Такъв готин мъж!
Долу Америка! Ха-ха-ха!
Мисля, че е различен случай. При волжските българи решават вътрешните си проблеми. При нас ще е дестабилизиране, за да сме послушни, корумпирани, неспособни да се защитим от имперските им намерения. По същия начин създават сепаратизъм в Грузия, Молдова, Украйна...
Дошъл е голяяям батко, набил яко детето, овъргалял го в калта и захванал да му се кара: "Не те ли е срам! Виж се на какво приличаш! Какво се въргаляш като прасе в калта...'
"Едно от най-лошите действия беше отбелязването на рождения ден на Хитлер на 20 април 2013 по време на футболен мач, където е можело да се видят много свастики и други нацистки символи".
На западняците много лошо впечатление правят червените тениски с надпис: СССР.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
До коментар [#13] от "VenRus 2008 #Нова година - нов премиер!":
[quote#13:"VenRus 2008 #Нова година - нов премиер!"]Нелепо е и САЩ да говорят, ама на - правят го. [/quote]Когато се махнеш от гадната капиталистическа и западна Испания и отидеш да богатееш в братска Русия-тогава може и да имаш основание да го пишеш.Сега някак си звучи лицемерно.
[quote#16:"Dehumanizer"]Нашите да не се чешат, ами да напишат един доклад и те за човешките права в Русия.[/quote]Кой-Съветския,а после руски гражданин о 1996-та, Сергей Димитриевич ли да го напише?
Аууу и какво стана сега кой откъдето дойде и по един зад врата на '' екпертното '' правителство а щом и путлер го критикува значи до има - няма месец и ще сме със служебен кабинет.
хахахаа
Това е все едно нацистите да критикуват другите за нехуманно отношение към затворници ))
"Освен критики за ксенофобия докладът оправя и упреци към България, като твърди, че в страната често има манифестации на неонацисти и расова нетолерантност от страна на футболни запалянковци. "Едно от най-лошите действия беше отбелязването на рождения ден на Хитлер на 20 април 2013 по време на футболен мач, където е можело да се видят много свастики и други нацистки символи".
А парадокса е, че тези същите (АТАКА) са спосорирани от Кремъл! Ей тва е руска наглост! Да бутнеш баба си по стълбите и да я питаш къде отива. ))
Дядо Иван ползва България като маша в политиките си, вътрешни, външни, икономически...
5 колона козирува, мълчи гузно и гледа с умолителени, меки очи към Кремъл, тихичко скимтейки от радост и страст.
Завръщането на голямата сцена на световната политика на Русия продължава.
Щом САЩ публикуват доклади за състоянието на други страни, значи и Русия може.
Преди време, когато САЩ се опитваха да убеждават Русия, че Косово трябва да получи независимост, понеже е "особен случай", то Русия каза същото за Абхазия и Южна Осетия, и ги освободи от грузинското владичество.
Започвам все повече да се кефя на външната политика на Москва
Нека хората които обичат братска Русия да прочетат внимателно текста и да благодарят на двамата на снимката по горе!
Ето това е руската отвратителна демагогия в действие.
Значи цялата предизборна стратегия на БСП , ДПС и Атака е изработена в Русия - тезите в доклада са едно към едно с воплите на тези партии преди изборите .
[quote#51:"Танас"]Аууу и какво стана сега кой откъдето дойде и по един зад врата на '' екпертното '' правителство а щом и путлер го критикува значи до има - няма месец и ще сме със служебен кабинет.[/quote]
Всъщност в доклада не се споменава нищо за "експертното" правителство. Всички критики са конкретно насочени срещу правителството на ГЕРБ.
До коментар [#48] от "yanne":Вярно е! Почваме със Сссстойнев,минаваме през великата спортистка-синтаксистка,после се мятаме на Клисаррова,та и Чубака след нея,абе....експерт до експерта!!!!
Some say the end is near,
Some say we'll see Armageddon soon,
I certainly hope we will,
I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
[quote#65:"Consumer"]Остава да ти съберем пари за еднопосочен билет[/quote]
Съгласен съм. Ако ще е за екскурзия, аз ще си поема останалите разходи.
Иначе по същество като цяло критиките към България са основателни.
В никоя от големите империи не спазват човешките права особено много.
В САЩ подслушват масово, а Гуантанамо минава всякакви граници.
Да не говорим за избиването на цивилни в Афганистан.
В Китай човека не значи нищо, в Русия Путин също действа брутално.
Но правят доклади за другите
Явно такъв е живота.
Путин - враг номер 1 на тутраканската селищна система
С голямо прискърбие ще им дадем сирийските бежанци заедно със североафриканските нелегални имигранти. Ако желаят, осигуряваме и десетилетие на ромското включване.
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
[quote#12:"Иван К"]Сега ще напишат доклад и за Украйна. За там ще намерят нарушения в правителството на Юлия Тимошенко.[/quote]Няма! Нали тя набута Украйна с договор за газ, доста по-неизгоден (за "Газпром" по-изгоден) от този дето и бе предложен първоначално.
Замерят се с доклади руснаците и америкаците.
Арабюхите, които не правят разлика между жена и куче, кой знае защо не са в центъра на световното възмущение, току някое плахо гласче се обади от кумова срама и тишина.
Кошмарната ситуация в ДР Конго,където са регистрират най - много изнасилвания на жени и деца в света(48 на час),където е практика децата да са отвличани и продавани, принуждавани за проституират..не виждам особено много да се загрижили американците и руснаците,БХК,ООН и всички посветени в бизнеса с правата.
Нито руснаците,нито американците имат право да ни дават наклон.Обаче сме толкова малки и кекави,че всички се упражняват върху нас.
Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
Не повярвах на очите си като видях заглавието.В текста прочетох до болка втръсналите ми вайкания на нашите БСПари от управлението на ГЕРБ.Единственото ново е жалбата по правата на сирийските бежанци.Ами вземете си ги в Москва , другари. И без това тези хора са извън страната си точно защото Русия поддържа кървавия Асад, точно защото Русия го снабдява с оръжие за милиони, точно защото рашките са мераклии да се намесят в добива на петрол там. Още веднъж се убеждавам ,че ръководителите на Раша са дебелокожи и дебелооки лъжци. Иън Маккелън не смее да иде в Сочи, да не го приберат докато дава автографи на 17 годишни, защото путинската губерния мрази империализма , гейовете, еврейте ... и подсигурява омразата със закони!!! Интересно защо нищо не казват за съдебната ни система или им харесва защото е като тяхната. И те почнали да говорят за човешки права, като още големи територии от страните им са затворени за собствените им граждани.Някой „ходил „ ли е с Google в голямата страна? Само снимчици и тук -там в някой по-голям град може да се разходиш. А България е като на длан – пъхаш се във всяко село и курорт. Предпочитам критиката на ЕС , тя изхожда от страни с традиции в демокрацията, а не от государства.
HUMAN RIGHTS IN RUSSIA
Mass protests following Russia’s December 2011 parliamentary elections prompted promises of political reforms. However, after his return to the presidency, Vladimir Putin oversaw the swift reversal of former President Dmitry Medvedev’s few, timid advances on political freedoms and unleashed an unprecedented crackdown against civic activism. New laws restrict nongovernmental organizations, undermine freedoms of assembly and expression, and discourage international advocacy.New local laws discriminate against lesbian, gay, bisexual, and transgender people. Abuses continue in the counterinsurgency campaign in the North Caucasus.
Стига де. Защо се заяждаш? Не защитавам нито едните нито другите, просто смятам, че е нелепо да критикуваш другите за неща, които и ти правиш. Важи и за САЩ и за Русия.
Надявам се, не мислиш, че в САЩ всичко е идеално?
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
От руския доклад става ясно кой спуска опорните точки на петата колона.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
Иначе руският доклад няма никакво значение, освен леко раздразнение от типичната северноазиатска наглост. Ние не се натискаме да влизаме в евразийския съюз (с изключение на малка група купени с рубли майкопродавци), така че ефектът от доклада ще бъде нулев.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
[quote#85:"."]Бе не е толкова безобиден тоя доклат[/quote]
Прав си След такъв "ДОКЛАТ" всичките стотици хиляди руснаци, закупили имоти в България, ще почнат да ги продават на безценица, и да бягат обратно в Русия.
[quote#85:"."]Бе не е толкова безобиден тоя доклат - Русия е член на съвета по сигурност на оон, за разлика от нас. [/quote]
Аууу, и какво ще правим сега?
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
[quote#89:"VenRus 2008 #Нова година - нов премиер!"]Стига де. Защо се заяждаш? Не защитавам нито едните нито другите, просто смятам, че е нелепо да критикуваш другите за неща, които и ти правиш. Важи и за САЩ и за Русия. [/quote]
В интерес на истината в ЕС също има фрапиращи нарушения за които се мълчи.
Например руснаците имат право да обвиняват балтийските републики в нарушение правата на етническите руснаци. Какво е това с имената, чист възродителен процес но и още много по лошо - да държиш хора без гражданство и без право на глас, по етнически принцип. Все едно но нашите турци да не им даваме да имат турски имена и на не им даваме гражданство и граждански права.
WTF? Що не вземат да си видят собствените човешки права? Или сега, като пуснаха Ходорковски и Пуси Райът и станаха големи защитници на човешките права. Ми да ги питам тогава как са човешките права в Чечня и Дагистан и на други подобни места??? Ако бяха мнго добре, нямаше да се взривяват гари, тролейбуси, метра, театри, жилищни сгради, училища и т.н. Тъпи ушанки!
[quote#95:"aralambi"]След такъв "ДОКЛАТ" всичките стотици хиляди руснаци, закупили имоти в България, ще почнат да ги продават на безценица, и да бягат обратно в Русия.[/quote]
Хубаво би било.
Заради тях Черноморието и Банско заприличаха на бетонни укрепления.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Къти
Рейтинг: 638 НеутралноХахахахахахааааааааааааа... човешките права в България наистина не се спазват, но причината за това е 70 годишното робство от КГБ. Излиза, че рашките критикуват сами себе си?
Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bgViva la Evolution
Рейтинг: 833 НеутралноРусия да говори за човешки права е меко казано нелепо!
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "Вовка Вурдалак
Рейтинг: 753 ВеселоДо коментар [#1] от "Къти":
хааааааааааааа...[/quote]
Praise the Lord and Pass the Ammunition! Ще не вмерла Україна![quote#1:"Къти"]Хахахахаха
++++++++++!
Нелсън Мандела
Рейтинг: 2209 ВеселоАХАХА
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!Bicho Raro
Рейтинг: 1446 ВеселоХи-хи-хи...
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannИнтересно, какво ли са писали за другите държави от ЕС в доклада?
Предполагам, че този доклад копира ежегодишния доклад на САЩ за различните държави. Преди около 5 години и Китай почнаха да правят такива доклади, сега и Русия почна, голям майтап...
Иронията е, че и в докладът на САЩ и в този, на Китай, а сега и на Русия, те обвиняват другите държави за същите неща, които ги има и в техните.
xmm
Рейтинг: 1154 ВеселоУжас.
ЕС ни критикува,Русия ни критикува....
Чакам мнение за неспазване на човешките права у нас от Африка.
С отделна точка - от бушмените.
traveler1
Рейтинг: 781 НеутралноПресмял се хърбел на щърбел.
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОЧе нали сме техния троянски кон и тяхната задунайска губерния.
Челния светски опит да не го ручахме от фашагите???
хахахаха
На комунист доверие да нямаш
Рейтинг: 524 НеутралноСякаш един и същ мозъчен тръст пише опорните точки на Министерството на външните работи на Русия, БСП и ДПС. Достопримечательно!
Безбожен народ иска морални политици, но такива няма да му се явят12345
Рейтинг: 524 НеутралноЦаре са на пропагандата. Откъде накъде САЩ ще публикуват такъв доклад, и целият свят го цитира после, а Русия да няма право да си казва мнението?
Milen Ivanov
Рейтинг: 409 НеутралноНахални са! Що не пишат първо у тях си как са нещата??!
calypso
Рейтинг: 466 НеутралноОЛЕЛЕ!!!
Иван K
Рейтинг: 3097 ВеселоПутински хумор.
подписСега ще напишат доклад и за Украйна. За там ще намерят нарушения в правителството на Юлия Тимошенко.
Bicho Raro
Рейтинг: 1446 Весело[quote#2:"Георги"]Русия да говори за човешки права е меко казано нелепо! [/quote]
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannНелепо е и САЩ да говорят, ама на - правят го.
purple_rain
Рейтинг: 466 ВеселоНамерил се кой точно да критикува за човешки права
zheravna
Рейтинг: 410 НеутралноЩото в тяхното КГБ е пълно с чеченци и дагестанци.... Щото у тях не убиват журналисти и правозащитници... Щото те обичат и милват имигрантите от Кавказкия регион.... Щото Путинското КГБ не подслушва ..... Що не се разкарат ....
Dehumanizer
Рейтинг: 1441 ВеселоНашите да не се чешат, ами да напишат един доклад и те за човешките права в Русия. Могат да го препишат направо от писанията на БХК, както е видно руснаците са направили същото.
«Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»Иван K
Рейтинг: 3097 ВеселоДо коментар [#9] от "12345":
подпис"Откъде накъде САЩ ще публикуват такъв доклад, и целият свят го цитира после, а Русия да няма право да си казва мнението? "
Разбира се, че Русия трябва да публикува такива доклади. За нас е забавление. Но не забравяюте, че тези доклади ги четат и по тяхната телевизия. А техните телевизионни зрители не виждат други доклади.
spiegel
Рейтинг: 2118 НеутралноНе е смешно. Следващият доклад ще ни натиска да спазваме правата на руското малцинство, да отваряме руски училища и да даваме право на руските граждани да избират български президент. А също така ще защитават правата на тракийското, шопското, добруджанското, долнодъбнишкото малцинство. Защото на руснаците им е малко, че ни създадоха засега само македонско такова.
panzerino
Рейтинг: 810 НеутралноТемата е без значение.
Цецо
Рейтинг: 1514 ВеселоТия ме развеселиха. Нищо ново под слънцето. КГБ-ленд и туй си е. Спасение няма.
Covid live matter. Stop the genocide.Бе дорогие. А що толкоз руснаци гледат да се установят в балканската тюрма народов? Сигур щото са свикнали в тюрма и тук им допада, че режима е по-лек?
Цецо
Рейтинг: 1514 НеутралноДо коментар [#15] от "zheravna":
Covid live matter. Stop the genocide.С разликата че в нашето МВР има доста турци и цигани.
Иван K
Рейтинг: 3097 ГневноДо коментар [#15] от "zheravna":
подпис"Щото у тях не убиват журналисти и правозащитници..."
Вероятно сте по-млади от мен и не помните комунистическо време. Колко такива доклади сме чели! И не само ги четехме, изпитваха ни дали сме ги научили.
Лимонетко
Рейтинг: 638 НеутралноЕдно на ръка, че имитират аналогични доклади от друга държава, но.
Руското министерство на външните работи споменава проблемът с предимно сирийските бежанци, голяма част от които "остават на улицата и живеят в мизерия", "пренаселените затвори", като дава пример с този в Бургас, който е надхвърлил капацитета си с 200%, както и трудностите, с които се сблъскват хората с увреждания.
Нека споделят свой опит по решаването на точно СЪЩИТЕ проблеми
Нелсън Мандела
Рейтинг: 2209 ВеселоСеверните азиатци попитаха в хор: "Вие защо биете негрите?"
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Лимонетко
Рейтинг: 638 НеутралноРусия например препятства преселението на кавказки от Сирия, изселени още от Руската империя през 19 век, обратно в прародината им. Аз ги разбирам защо го правят, защото ония ще донесат най-опасната форма на исляма, но да ни критикуват нас ?
Лимонетко
Рейтинг: 638 НеутралноДо коментар [#20] от "Цецо":
Това е "оръжието" към всеки, дръзнал да напусне тяхната орбита. Но у мене предизвиква само насмешка, колкото и същото нещо писано от американците
sss700431
Рейтинг: 478 НеутралноЩом и Русия започна да ни критикува за неспазване на човешките права ..............:-о
На комунист доверие да нямаш
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#18] от "spiegel":
Безбожен народ иска морални политици, но такива няма да му се явят[quote#18:"spiegel"]А също така ще защитават правата на тракийското, шопското, добруджанското, долнодъбнишкото малцинство. Защото на руснаците им е малко, че ни създадоха засега само македонско такова.[/quote]
Мотивите за тези руски действия трябва да търсим може би във вътрешната им политика спрямо волжките българи, които наричат татари, чуваши и др. Т. е. няма българи, няма проблеми.
hasanço
Рейтинг: 467 НеутралноТо4ка.
ne mutlu türküm diyene.Emergen-C
Рейтинг: 230 Неутрално[quote#0:"Русия"]
. За Русия е желателно, единствените такива формации на територията на България да бъдат тези за българо-руска дружба.
#KOЙ номинира бокова!"Освен купуването на гласове, което вече е традиция, в навечерието на изборите са били открити около 350 000 бюлетини, вероятно предназначени за измами по време на вота", пише в доклада.
Докладът акцентира и върху "огромни нарушения на личното пространство, кореспонденция и телефонни разговори, извършени от бившия министър на вътрешните работи Цветан Цветанов, когато на власт е била партия ГЕРБ".
"Проблемът с полицейското насилие остава основен. Регистрирани са много случаи на прекомерна сила от страна на полицаи по време на антиправителствените граждански протести през февруари 2013 г."
"Около 10% от българското население са етнически турци, на които традиционно не се назначават в Министерството на вътрешните работи, в съдебната система или прокуратурата. По данни на партия ДПС, която представлява интересите на тази група, около 5000 турци са били неправомерно уволнени по време на четири годишното управление на ГЕРБ"
"Предвид факта, че конкретни доказателства все още не са предоставени, българските правозащитници, на първо място Българският хелзинкски комитет, настояват, че в този случай наблюдаваме опити властите да ограничат свободата на изповядване на българските мюсюлмани".
[/quote]
Интересно защо в този доклад не се споменава нищо за моментната ситуация в държавата, а се акцентира на управлението на ГЕРБ (които вече от почти една година не управляват).
Първо историята с бюлетините се оказа една опашата лъжа на Мая Манолова и Бареков. Следствието в България не установи никакви нередности, напротив, доказа се, че е нямало как такива надпечатани бюлетини да бъдат използвани в изборния ден.
Второ, МВР е подслушвало, подслушва и ще подслушва. Не само при ГЕРБ и Цветанов. Не разбирам защо се споменава само този период.
Трето, употребата на полицейска сила през февруари 2013 е нищо в сравнение с полицейската сила, упражнявана ежедневно спрямо населението на София от лятото насам, не говоря само за няколкото случаи на прекомерна физическа сила срещу протестиращи, а за това, че центърът на София е осеян с неправомерни заграждения. Но за това, отново, нито дума в доклада.
Четвърто, България никога не е имала етнически проблем с българските турци, преди подпомаганата от Москва българска Държавна Сигурност не създава проекта "ДПС", започнал с възродителния процес. Българските турци са представени навсякъде в обществото, от хирурзи-кардиолози, до хора на изкуството, политици. А ако погледнем процентното съотношение на българските турци към населението и участието на бългаските турци в местната власт в момента, то резултатът е много пъти в полза на българските турци. Но е забележителна загрижеността на Русия към българските турци - реверанс към коалиционния партньор.
Пето - очевиден е също така опитът на Русия да вмени заплаха от всякякви НПО, като Хелзинкския комитет (което е смешно, имайки предвид руската "голяма загриженост към малцинствата в България"
Ако някой е имал и най-малкото съмнение, че Русия е главната опора на моментната власт в България и че този доклад не е нищо повече от един доста прозрачен опит за реванш към ГЕРБ, които явно доста са пообъркали руските сметки, сега всяко едно такова съмнение е напълно разсеяно.
dun
Рейтинг: 653 Неутралнодааа, големи приятели са ни от русия - от една страна финансират атака да им се крепи мизерното лоби и икономически интереси на власт, а от друга критикуват ксенофобията !!!
в политическото пространство на България единствените ксенофоби са русофилско настроените политически субекти...но това си е част от стратегия, нали...
Hawaii
Рейтинг: 6405 НеутралноТози доклад има значението на комплект ОПОРНИ ТОЧКИ за нуждите на партийно-агитаторската работа на ПЕТАТА КОЛОНА.
Подредили са им ОПОРНИТЕ ТОЧКИ и са ги систематизирали.
Такива доклади се правят изцяло за нуждите на ПОМЕСТНАТА АГЕНТУРА.
Един вид ТЕЗИСИ И НАСОКИ ЗА РАБОТА.
Georgi Yordanov
Рейтинг: 740 НеутралноСатана критикува Дявола за лукавство!
Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!... това важи и за гореспоменати (другодържавни) доклади по същия тертип ...
Само Левски
Рейтинг: 982 НеутралноДокладът е обективен! Един път да съм съгласен с руснаците за нещо!
Real Adventure Machinery
Рейтинг: 466 ВеселоДоклада на човешките права в Русия може да бъде в едно изречение:
proudly built in BulgariaСамо човешките права на тов. Путин се спазват.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Consumer
Рейтинг: 2450 ВеселоМалий, изкъртиха всички мивки в Москва, голям майтап
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantChavo64
Рейтинг: 409 НеутралноБаш Русия се изказва за човешките права - оксиморон. И откога МОЧА е войнишки паметник?! Всъщност вярно е, че МОЧА е гробище, но гробище на демокрацията и националната независимост.
chavo64скруч
Рейтинг: 524 ВеселоДо коментар [#22] от "Иван К":а да не говорим че имаше и комитет за пропаганда-георги кирков
за чиста и свята република-но не с този народRealistka
Рейтинг: 1441 ВеселоДо коментар [#13] от "VenRus 2008 #Нова година - нов премиер!":
The best way out is always through Robert Frost[quote#13:"VenRus 2008 #Нова година - нов премиер!"]Нелепо е и САЩ да говорят, ама на - правят го. [/quote]
Браво, Вени !Дойдохме си на думата! Много е готино да си емигрирала в Испания и да пишеш реплики в интерес на братска Русия. Що не идеш в Русия - хем ще се срещнеш с Депардиьо?! Такъв готин мъж!
Долу Америка! Ха-ха-ха!
spiegel
Рейтинг: 2118 НеутралноДо коментар [#29] от "Скромност Станишева":
Мисля, че е различен случай. При волжските българи решават вътрешните си проблеми. При нас ще е дестабилизиране, за да сме послушни, корумпирани, неспособни да се защитим от имперските им намерения. По същия начин създават сепаратизъм в Грузия, Молдова, Украйна...
jony
Рейтинг: 530 ГневноДошъл е голяяям батко, набил яко детето, овъргалял го в калта и захванал да му се кара: "Не те ли е срам! Виж се на какво приличаш! Какво се въргаляш като прасе в калта...'
Цинизъм!
shumkar
Рейтинг: 696 Неутрално"Едно от най-лошите действия беше отбелязването на рождения ден на Хитлер на 20 април 2013 по време на футболен мач, където е можело да се видят много свастики и други нацистки символи".
На западняците много лошо впечатление правят червените тениски с надпис: СССР.
kashpirovska
Рейтинг: 524 ЛюбопитноМале мила,докъде стигнахме вече,и Русия да ни размахва заканително пръст!? Сега да очакваме мнението и на Ким Чен Ун?
Дневник-токсичният сайт****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
wre501051215
Рейтинг: 3575 НеутралноРуската загриженост малко ми прилича на загрижеността на канибал,че в Африка хората не се хранят добре и са много слаби...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
wre501051215
Рейтинг: 3575 НеутралноДо коментар [#13] от "VenRus 2008 #Нова година - нов премиер!":
[quote#13:"VenRus 2008 #Нова година - нов премиер!"]Нелепо е и САЩ да говорят, ама на - правят го. [/quote]Когато се махнеш от гадната капиталистическа и западна Испания и отидеш да богатееш в братска Русия-тогава може и да имаш основание да го пишеш.Сега някак си звучи лицемерно.
wre501051215
Рейтинг: 3575 НеутралноДо коментар [#16] от "Dehumanizer":
[quote#16:"Dehumanizer"]Нашите да не се чешат, ами да напишат един доклад и те за човешките права в Русия.[/quote]Кой-Съветския,а после руски гражданин о 1996-та, Сергей Димитриевич ли да го напише?
Танас
Рейтинг: 1441 НеутралноАууу и какво стана сега кой откъдето дойде и по един зад врата на '' екпертното '' правителство а щом и путлер го критикува значи до има - няма месец и ще сме със служебен кабинет.
Цацарoff - Оставка ! >:-)nv
Рейтинг: 1898 Любопитно"Споменават се и "безкрайните актове на вандализъм срещу руските военни паметници и гробища, които предизвикват притеснение"."
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxТова пък какво общо има с правата на човека?
chaosfire
Рейтинг: 410 Веселохахахаа
))
))
Това е все едно нацистите да критикуват другите за нехуманно отношение към затворници
"Освен критики за ксенофобия докладът оправя и упреци към България, като твърди, че в страната често има манифестации на неонацисти и расова нетолерантност от страна на футболни запалянковци. "Едно от най-лошите действия беше отбелязването на рождения ден на Хитлер на 20 април 2013 по време на футболен мач, където е можело да се видят много свастики и други нацистки символи".
А парадокса е, че тези същите (АТАКА) са спосорирани от Кремъл! Ей тва е руска наглост! Да бутнеш баба си по стълбите и да я питаш къде отива.
chicago514
Рейтинг: 1107 НеутралноМи,дет се вика,да ви е честита новата 1945г другари,дойдохме си на думата.
Realistka
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#45] от "kashpirovska":
The best way out is always through Robert Frost++++++
СДС
Рейтинг: 1441 НеутралноДядо Иван ползва България като маша в политиките си, вътрешни, външни, икономически...
nemo malus felix, minime corruptor.5 колона козирува, мълчи гузно и гледа с умолителени, меки очи към Кремъл, тихичко скимтейки от радост и страст.
Странна фирма в странната визитана Плевньо в Китай
Рейтинг: 409 НеутралноТака си е. Щом руските правителствени евреи го казват....
1_bulgarin
Рейтинг: 469 НеутралноНие сме си виновни щото смесваме добрите отношения между народите ни с политика и търговия и бизнес. Народите са си народи бизнеса си е бизнес.
Consumer
Рейтинг: 2450 ВеселоА в Русия подобряването на човешките права върви толкова успешно, колкото преговорите между еврейските представители и Хитлер навремето.
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantcasus_fortuitus
Рейтинг: 506 НеутралноЗавръщането на голямата сцена на световната политика на Русия продължава.
Одессу не простим! Фашизм не пройдет!Щом САЩ публикуват доклади за състоянието на други страни, значи и Русия може.
Преди време, когато САЩ се опитваха да убеждават Русия, че Косово трябва да получи независимост, понеже е "особен случай", то Русия каза същото за Абхазия и Южна Осетия, и ги освободи от грузинското владичество.
Започвам все повече да се кефя на външната политика на Москва
klimentm
Рейтинг: 4284 НеутралноНека хората които обичат братска Русия да прочетат внимателно текста и да благодарят на двамата на снимката по горе!
klimentmЕто това е руската отвратителна демагогия в действие.
grand funk railroad
Рейтинг: 1154 ВеселоСмях в залата!
Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluchegrand funk railroad
Рейтинг: 1154 НеутралноДо коментар [#41] от "Realistka":
Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche++++++++++++++++
grand funk railroad
Рейтинг: 1154 ЛюбопитноРусия и човешки права? Та това е оксиморон.
Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. ColucheConsumer
Рейтинг: 2450 ВеселоДо коментар [#60] от "casus_fortuitus":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantОстава да ти съберем пари за еднопосочен билет
dorn
Рейтинг: 1821 НеутралноЗначи цялата предизборна стратегия на БСП , ДПС и Атака е изработена в Русия - тезите в доклада са едно към едно с воплите на тези партии преди изборите .
Emergen-C
Рейтинг: 230 Неутрално[quote#51:"Танас"]Аууу и какво стана сега кой откъдето дойде и по един зад врата на '' екпертното '' правителство а щом и путлер го критикува значи до има - няма месец и ще сме със служебен кабинет.[/quote]
#KOЙ номинира бокова!Всъщност в доклада не се споменава нищо за "експертното" правителство. Всички критики са конкретно насочени срещу правителството на ГЕРБ.
kashpirovska
Рейтинг: 524 ВеселоДо коментар [#48] от "yanne":Вярно е! Почваме със Сссстойнев,минаваме през великата спортистка-синтаксистка,после се мятаме на Клисаррова,та и Чубака след нея,абе....експерт до експерта!!!!
Дневник-токсичният сайт2.5
Рейтинг: 1203 НеутралноВидяла жабата че подковават коня...
I Want To BelieveБратушките явно все пак са решили да вземат пример от тези “които бият негрите”
Хриси
Рейтинг: 1548 ВеселоРусия, този стожер на човешките права...
Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.someeeee
Рейтинг: 472 НеутралноЗаглавието звучи доста анекдотично... :Д
Станислав
Рейтинг: 1244 Неутрално"Присмял се хърбел на щърбел" стана тя! Може и да са принципно прави руснаците, но точно те да ни критикуват за неспазване на човешките права?...
“Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. FrankliniSiktir
Рейтинг: 581 НеутралноСлед като САЩ правят такъв доклад, редно е Русия и Китай, а защо не и ЕС да правят такъв.
Путин - враг номер 1 на тутраканската селищна системаcasus_fortuitus
Рейтинг: 506 Неутрално[quote#65:"Consumer"]Остава да ти съберем пари за еднопосочен билет[/quote]
Одессу не простим! Фашизм не пройдет!Съгласен съм. Ако ще е за екскурзия, аз ще си поема останалите разходи.
Иначе по същество като цяло критиките към България са основателни.
aralambi
Рейтинг: 594 НеутралноТази статия трябва да е в рубриката "Хумор, сатира и забава".
iSiktir
Рейтинг: 581 НеутралноВ никоя от големите империи не спазват човешките права особено много.
Путин - враг номер 1 на тутраканската селищна системаВ САЩ подслушват масово, а Гуантанамо минава всякакви граници.
Да не говорим за избиването на цивилни в Афганистан.
В Китай човека не значи нищо, в Русия Путин също действа брутално.
Но правят доклади за другите
Явно такъв е живота.
mitko11
Рейтинг: 2357 НеутралноДо коментар [#23] от "Снежанко":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовС голямо прискърбие ще им дадем сирийските бежанци заедно със североафриканските нелегални имигранти. Ако желаят, осигуряваме и десетилетие на ромското включване.
ala_bala
Рейтинг: 519 Неутрално[quote#0:"!!!"]Русия разкритикува България за неспазване на човешките права[/quote]
Това някакъв майтап ли е ?
Tod
Рейтинг: 1441 НеутралноВ по голямята си част това е доклад на Русия за Русия...подменени са имена на лица и политически партии,това е!
Истината няма пресечна точка с популизма на БСПaralambi
Рейтинг: 594 Неутрално[quote#52:"nv"] руските военни паметници и гробища, които предизвикват притеснение[/quote]
В България има доста руски паметници и гробища от 1877-78, нито един не е осквернен. Съветски паметници имат предвид.
ala_bala
Рейтинг: 519 Неутрално[quote#12:"Иван К"]Сега ще напишат доклад и за Украйна. За там ще намерят нарушения в правителството на Юлия Тимошенко.[/quote]Няма! Нали тя набута Украйна с договор за газ, доста по-неизгоден (за "Газпром" по-изгоден) от този дето и бе предложен първоначално.
chonny
Рейтинг: 486 НеутралноМуахахахах аххаха хахахаха. Руснаците да ни критикуват за човешки права .... като ние да критикуваме Германия че имали бедни.
Cherrie
Рейтинг: 1097 НеутралноЗамерят се с доклади руснаците и америкаците.
Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :DАрабюхите, които не правят разлика между жена и куче, кой знае защо не са в центъра на световното възмущение, току някое плахо гласче се обади от кумова срама и тишина.
Кошмарната ситуация в ДР Конго,където са регистрират най - много изнасилвания на жени и деца в света(48 на час),където е практика децата да са отвличани и продавани, принуждавани за проституират..не виждам особено много да се загрижили американците и руснаците,БХК,ООН и всички посветени в бизнеса с правата.
Нито руснаците,нито американците имат право да ни дават наклон.Обаче сме толкова малки и кекави,че всички се упражняват върху нас.
attitude
Рейтинг: 638 НеутралноНе повярвах на очите си като видях заглавието.В текста прочетох до болка втръсналите ми вайкания на нашите БСПари от управлението на ГЕРБ.Единственото ново е жалбата по правата на сирийските бежанци.Ами вземете си ги в Москва , другари. И без това тези хора са извън страната си точно защото Русия поддържа кървавия Асад, точно защото Русия го снабдява с оръжие за милиони, точно защото рашките са мераклии да се намесят в добива на петрол там. Още веднъж се убеждавам ,че ръководителите на Раша са дебелокожи и дебелооки лъжци. Иън Маккелън не смее да иде в Сочи, да не го приберат докато дава автографи на 17 годишни, защото путинската губерния мрази империализма , гейовете, еврейте ... и подсигурява омразата със закони!!! Интересно защо нищо не казват за съдебната ни система или им харесва защото е като тяхната. И те почнали да говорят за човешки права, като още големи територии от страните им са затворени за собствените им граждани.Някой „ходил „ ли е с Google в голямата страна? Само снимчици и тук -там в някой по-голям град може да се разходиш. А България е като на длан – пъхаш се във всяко село и курорт. Предпочитам критиката на ЕС , тя изхожда от страни с традиции в демокрацията, а не от государства.
.
Рейтинг: 1944 НеутралноБе не е толкова безобиден тоя доклат - Русия е член на съвета по сигурност на оон, за разлика от нас.
МуадДиб
Рейтинг: 237 НеутралноHUMAN RIGHTS IN RUSSIA
Mass protests following Russia’s December 2011 parliamentary elections prompted promises of political reforms. However, after his return to the presidency, Vladimir Putin oversaw the swift reversal of former President Dmitry Medvedev’s few, timid advances on political freedoms and unleashed an unprecedented crackdown against civic activism. New laws restrict nongovernmental organizations, undermine freedoms of assembly and expression, and discourage international advocacy.New local laws discriminate against lesbian, gay, bisexual, and transgender people. Abuses continue in the counterinsurgency campaign in the North Caucasus.
от http://www.hrw.org/europecentral-asia/russia
Xumpomo name
Рейтинг: 638 НеутралноРусия директно се включва в борбата с ГЕРБ
Birds of a feather flock together.Направо да обявяват война и да връщат на БСП член 1
stein
Рейтинг: 563 ВеселоХм, не знаех, че има отдел "Хумор и сатира" в руското външно министерство.
"Свободата започва там, където свършва невежеството." Виктор Юго.Bicho Raro
Рейтинг: 1446 НеутралноДо коментар [#41] от "Realistka":
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannСтига де. Защо се заяждаш? Не защитавам нито едните нито другите, просто смятам, че е нелепо да критикуваш другите за неща, които и ти правиш. Важи и за САЩ и за Русия.
Надявам се, не мислиш, че в САЩ всичко е идеално?
lubomir1
Рейтинг: 524 НеутралноМааааалиииииииииииииииии ....
Да, българите сме велик народ !!!Ма те хахални бе !!!
Делян Ковачев
Рейтинг: 570 НеутралноСега и от Северна Корея се очаква един доклад за човешките права в България!
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6147 НеутралноОт руския доклад става ясно кой спуска опорните точки на петата колона.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.Bicho Raro
Рейтинг: 1446 Любопитно[quote#49:"yanne"]Когато се махнеш от гадната капиталистическа и западна Испания и отидеш да богатееш в братска Русия[/quote]
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannМда, а връзката между САЩ и Испания е? Това можеше да ми го кажеш, ако живеех в САЩ, а сега си е просто заяждане, от нямане какво друго да напишеш.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6147 НеутралноИначе руският доклад няма никакво значение, освен леко раздразнение от типичната северноазиатска наглост. Ние не се натискаме да влизаме в евразийския съюз (с изключение на малка група купени с рубли майкопродавци), така че ефектът от доклада ще бъде нулев.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.aralambi
Рейтинг: 594 Неутрално[quote#85:"."]Бе не е толкова безобиден тоя доклат[/quote]
След такъв "ДОКЛАТ" всичките стотици хиляди руснаци, закупили имоти в България, ще почнат да ги продават на безценица, и да бягат обратно в Русия.
Прав си
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6147 Неутрално[quote#85:"."]Бе не е толкова безобиден тоя доклат - Русия е член на съвета по сигурност на оон, за разлика от нас. [/quote]
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.Аууу, и какво ще правим сега?
.
Рейтинг: 1944 Неутрално[quote#89:"VenRus 2008 #Нова година - нов премиер!"]Стига де. Защо се заяждаш? Не защитавам нито едните нито другите, просто смятам, че е нелепо да критикуваш другите за неща, които и ти правиш. Важи и за САЩ и за Русия. [/quote]
В интерес на истината в ЕС също има фрапиращи нарушения за които се мълчи.
Например руснаците имат право да обвиняват балтийските републики в нарушение правата на етническите руснаци. Какво е това с имената, чист възродителен процес но и още много по лошо - да държиш хора без гражданство и без право на глас, по етнически принцип. Все едно но нашите турци да не им даваме да имат турски имена и на не им даваме гражданство и граждански права.
993
Рейтинг: 581 ГневноWTF? Що не вземат да си видят собствените човешки права? Или сега, като пуснаха Ходорковски и Пуси Райът и станаха големи защитници на човешките права. Ми да ги питам тогава как са човешките права в Чечня и Дагистан и на други подобни места??? Ако бяха мнго добре, нямаше да се взривяват гари, тролейбуси, метра, театри, жилищни сгради, училища и т.н. Тъпи ушанки!
911,959,964,993.
Рейтинг: 1944 Неутрално[quote#96:"Blood Red Skies"]Аууу, и какво ще правим сега? [/quote]
Ми нищо, ма ако се разпадне ЕС, тогава ще видим дебелия....
Emergen-C
Рейтинг: 230 Неутрално[quote#95:"aralambi"]След такъв "ДОКЛАТ" всичките стотици хиляди руснаци, закупили имоти в България, ще почнат да ги продават на безценица, и да бягат обратно в Русия.[/quote]
#KOЙ номинира бокова!Хубаво би било.
Заради тях Черноморието и Банско заприличаха на бетонни укрепления.