Това е тероризъм, Ректоратът е взет за заложник, обяви проф. Баева

Това е тероризъм, Ректоратът е взет за заложник, обяви проф. Баева

© Георги Марчев



Това е тероризъм. По всички определени, това е незаконно действие. Сградата на Ректората е взета за заложник", това каза днес при опит да влезе в окупираната сграда на Софийския университет проф. Искра Баева. Тя се появи около девет часа с група студенти от студентския съвет на СУ и поиска да влезе в Ректората.


Това предизвика около десетминутна кавга между пазещите входовете и неподкрепящите действията на окупаторите. Баева изрази недоволство, че е трябвало да проведе лекция в 9 часа, която не може да се състои.


С Баева беше и професор Петър Делев от факултета по история, който също настояваше да бъдат премахнати веригите. В размяната на реплики се стигна до викове и взаимни обвинения. Студенти обвиниха проф. Баева, че тя никога не е подкрепяла окупация на Ректората при случаите през предишни години.




Баева отвърна, че мястото за протест не е в университетът, а на улицата и пред Народното събрание. В спора се включиха членове на студентския съвет, които посочиха, че вътре предстои разбиване на аула 272, която е заключена. Освен това царял пълен хаос, а в сградата имало много хора, които не са студенти.


На тези обвинения окупаторите отвърнаха, че студентският съвет е известен "като малкото БСП". "Това е клевета, студентският съвет няма право да изразява политически пристрастия", отвърна момче от организацията. По думите му те настояват само да се спазват конституцията и законите.


След приключването на спора отвъд загражденията има няколко служители на администрацията, които не могат да влязат, десетина недоволни от окупацията и няколко протестиращи, сред които блогърът Асен Генов. Очаква се около 10 часа да има пресконфренеция на студентите окупатори.


Въпреки слуховете за полицейско нахлуване рано тази сутрин такова нямаше. В района не се виждат служители на реда.


В неделя ректорът на университета проф. Иван Илчев получи разрешение от Академичния съвет да поиска прокурорско нареждане за влизане на полиция в сградата.


Днес сутринта се появи шефът на охраната на СУ. Вчера имаше информации, че той не е бил допуснат в сградата. Днес той отрече това и обясни, че следи за реда в сградата.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (57)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2680 Неутрално

    Жоре, оправи заглавието, моля.

  2. 2 Профил на Firefly
    Firefly
    Рейтинг: 886 Неутрално

    Сега и терористи ги изкараха.

  3. 3 Профил на Коте
    Коте
    Рейтинг: 952 Неутрално

    Орешарски да подава оставка и всичко в България ще се нормализира!

  4. 4 Профил на Ritter 1
    Ritter 1
    Рейтинг: 445 Весело

    Ректоратът, не РекОторатът!
    Но случва се в бързината понякога!

    И наистина е ненормално да се блокира тотално университета. Нали недоволстват от парламента, а не от университета!
    Да се отделят в някоя зала без да смущават учебния процес- както и да е, а то- взеха да си играят на терор и Че Гевара.
    Предната окупация бе къде къде по-приемлива. Това тук сега е вандалщина!
    Интересно е да се види кой стои този път зад тази инициатива!

  5. 5 Профил на Firefly
    Firefly
    Рейтинг: 886 Неутрално

    До коментар [#1] от "Доби ВЕЛКОВ":

    Рекоторатът не ти ли харесва?

  6. 6 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1007 Любопитно

    Проф. Искра Баева е бивш член на Висшия съвет на БСП. Толкова за нея.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  7. 7 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2624 Неутрално

    Подкрепям ВСЯКАКВА ФОРМА НА САБОТАЖ, на сегашното мафиотско-фашистко управление!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  8. 8 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#3:"blue rose"]Орешарски да подава оставка [/quote]
    Друг път! Мизерията, докарана на целия народ от гербавите е причината за сегашното положение! Туй да е ясно! Никакви други "замазвания" и отклонявания на въпроса не се приемат! Орешарски е единственият човек в тая държава, който има потенциала да измие срама от лицата ни, докаран от мафиотското управление между скандалните години 2009-2013! да си подават оставките всички гангстери, виновни за днешната ситуация

  9. 9 Профил на Къти
    Къти
    Рейтинг: 583 Неутрално

    ДС учЕните съвсем се побъркаха?

    Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bg
  10. 10 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1986 Любопитно

    "Днес сутринта се появи шефът на охраната на СУ. Вчера имаше информации, че той не е бил допуснат в сградата. Днес той отрече това и обясни, че следи за реда в сградата."

    сами си правете изводите:

    "Окупаторите са се опитвали да заключат шефа на охраната Борис Ангелов в неговата стая с вериги, което вече по никакъв начин не ми говори за демократичност на поведението, заяви доц. Стефанова."

  11. 10 Профил на radan_lostov
    radan_lostov
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Тази е дива комунистка, имал съм нещастието да ми преподава това недоразумение. Радвам се, че й е гадно сега. Браво на студентите.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  12. 12 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2680 Неутрално

    До коментар [#2] от "fener":


    [quote#2:"fener"]Сега и терористи ги изкараха.[/quote]
    Ми така излиза, за съжаление. Те нарушават правилата на университета. Вкарват политика там, където не бива. Затова няма да постигнат нищо друго, освен дискредитиране на идеята...

  13. 13 Профил на victor2
    victor2
    Рейтинг: 1233 Неутрално

    БКП е окупирала държавата а те само ректората!

  14. 14 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#7:"lz2"]Подкрепям ВСЯКАКВА ФОРМА НА САБОТАЖ[/quote]
    Ми да са пробваме на абордаж? Таман туй остана - да ви фърлиме един убав кютек, че да ви уврат кухити гербавите кратуни

  15. 15 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    За червените кухи лейки всяка опасност за властта им е тероризъм.

  16. 16 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#13:"victor2"]БКП е окупирала държавата [/quote]
    Щото е Велика Партия! Тя нивга не греши, дори когато се наака!
    Навсякъде около назе от Нея поставен е знака

  17. 17 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1654 Неутрално

    Тази "историчка" така и не е разбрала, че в България няма други терористи освен онези от собствената й партия, на която тя беше в ръководството.

  18. 18 Профил на tripleaaa
    tripleaaa
    Рейтинг: 531 Неутрално

    От мен един съвет: Сезирайте колегата си Токушев, че в сградата на Народното Събрание група от хора представящи се за "42-ро НС" осъществяват власт

    нарушавайки чл.1 (2) от Конституцията на Република България. Освен законодателната са узурпирали и изпълнителната власт, което е държавен ПРЕВРАТ. What else?

    Извън коментара честитя на всички българи истинския национален празник днес - 27 януари с което отбелязваме една година от първото народно допитване, от първата голяма победа над "държавата" в България.

    Агресивност, Арогантност, Аргументираност
  19. 19 Профил на victor2
    victor2
    Рейтинг: 1233 Весело

    До коментар [#16] от "Култура ми Бойко":

    Колкото и да е крива линията на партията тя е най правата!

  20. 20 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#5] от "fener":
    Защо не могат да съберат достатъчно подкрепа сред студентите? Тук не става въпрос за десетина човека. В СУ учат маса хора, които не нито глупави, нито страхливи. Явно има нещо гнило в организацията на протестърите. Май тъмните сенки на Боце и Цвък развалят имиджа на студенсткото "движение", струва ми се на мени. Ей, тъй, на..съмнително ми са струва на мени..ми са струва, струвайки ми са..некакси)))

  21. 21 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#17:"spiegel"]Тази "истЕричка"[/quote]

  22. 22 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1316 Любопитно

    [quote#9:"Къти"]ДС учЕните съвсем се побъркаха?[/quote]

    Точно за това една ЛУСТРАЦИЯ ще им дойде освежаващо а и може да се извинят за терористичната партийна линия на БКП чиито членове са били и проф. Баева и проф. Илчев.

    ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН

    Обн. ДВ. бр.37 от 5 Май 2000г.



    Препратки от статии Препратки от практики Препратки от процедури Бележки
    Чл. 1. (1) Българската комунистическа партия (тогава именуваща се Българска работническа партия /комунисти/) идва на власт на 9 септември 1944 г. с помощта на чужда сила, обявила война на България, и в нарушение на действащата Търновска конституция.
    (2) Българската комунистическа партия е отговорна за управлението на държавата във времето от 9 септември 1944 г. до 10 ноември 1989 г., довело страната до национална катастрофа.


    Препратки от статии Препратки от практики Препратки от процедури Бележки
    Чл. 2. (1) Ръководствата и ръководните дейци на Българската комунистическа партия са отговорни за:
    1. целенасоченото и преднамереното унищожаване на традиционните ценности на европейската цивилизация;
    2. съзнателното нарушаване на основните човешки права и свободи;
    3. безпрецедентната разправа с народните представители от ХХV Народно събрание и всички невинно осъдени от така наречения "Народен съд";
    4. моралния и икономическия упадък на държавата;
    5. установяването на централизирано директивно управление на икономиката, довело я до разруха;
    6. погазването и отмяната на традиционни принципи на правото на собственост;
    7. рушенето на моралните ценности на народа и посегателството срещу религиозните му свободи;
    8. провеждането на непрекъснат терор срещу несъгласните със системата на управление и срещу цели групи от населението;
    9. злоупотребата с възпитанието, образованието, науката и културата за политически и идеологически цели, включително мотивиране и оправдаване на изброените по-горе действия;
    10. безогледното унищожаване на природата.
    (2) Комунистическият режим е отговорен за това, че:
    1. отнемаше на гражданите всяка възможност за свободна изява на политическата воля, като ги принуждаваше да крият своята преценка за положението в страната и ги принуждаваше да изразяват публично съгласие за факти и обстоятелства с пълното съзнание за тяхната невярност и дори това, че те представляват престъпления; това то постигаше чрез преследване и заплахи от преследване към отделната личност, нейното семейство и близки;
    2. системно нарушаваше основните човешки права, като потискаше и цели групи от населението, обособени по политически, социален, религиозен или етнически признак, въпреки че Народна република България още през 1970 г. се присъедини към международни актове по правата на човека;
    3. нарушаваше основните принципи на демократичната и правова държава, международните договори и действащите закони, като с това поставяше интересите на комунистическата партия и нейните представители над закона;
    4. при преследванията срещу гражданите използваше всички възможности на властта, като:
    а) екзекуции, нечовешки затворнически режим, лагери за принудителен труд, мъчения, подлагане на жестоки насилия;
    б) освидетелстване или настаняване в психиатрични заведения, като средство за политически репресии;
    в) лишаване от право на собственост;
    г) възпрепятстване и забрана за получаване на образование и упражняване на професия;
    д) възпрепятстване на свободното движение във и извън страната;
    е) лишаване от гражданство;
    5. безнаказано се извършваха престъпления и се предоставяха незаконни предимства на лица, които вземаха участие в престъпления и преследвания на други лица;
    6. подчиняваше интересите на страната на чужда държава до степен на обезличаване на националното достойнство и практическа загуба на държавен суверенитет.


    Препратки от статии Препратки от практики Препратки от процедури Бележки
    Чл. 3. (1) Посочените в чл. 1 и 2 обстоятелства дават основание да се обяви комунистическият режим в България от 9 септември 1944 г. до 10 ноември 1989 г. за престъпен.
    (2) Българската комунистическа партия е била престъпна организация, подобно на други организации, основаващи се на нейната идеология, които в дейността си са били насочени към потъпкване на човешките права и демократичната система.


    Препратки от статии Препратки от практики Препратки от процедури Бележки
    Чл. 4. Всички действия на лица, които през посочения период са били насочени към съпротива и отхвърляне на комунистическия режим и неговата идеология, са справедливи, морално оправдани и достойни за почит.
    -------------------------
    Законът е приет от ХХХVIII Народно събрание на 26 април 2000 г. и е подпечатан с официалния печат на Народното събрание.

    http://lex.bg/laws/ldoc/2134920192

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  23. 23 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1654 Неутрално

    До коментар [#21] от "marsena":

    В случая - да. Иначе е една доста хладнокръвна подменителка на българската история.

  24. 24 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2624 Неутрално

    До коментар [#14] от "Култура ми Бойко":


    [quote#14:"Култура ми Бойко"]да ви фърлиме един убав кютек, че да ви уврат кухити гербавите кратуни[/quote]

    ООО Запетайко,

    Ти си нагледен пример за тъпотията на запетайкаджиите! Ама Синтаксиса те бие!Такива правилно написани простотии пише, че сама не знае, какво е казала!

    Пък относно боя-пробвайте! Така ще ви ометем, че поне стотина години никай няма да да има смелост да каже, че е комунист!

    Окупацията може да не е правилна, но е НЕОБХОДИМА! Точка!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  25. 25 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#19:"victor2"]линията на партията тя е най правата![/quote]
    Води подло всички назе Тя каде "Алеята на Славата"!

  26. 26 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 1825 Весело

    До коментар [#11] от "radan_lostov":

    Ооо да - и на мен. Помниш ли как от девет кладенеца вода докарваше, за да обясни колко хубаво е било създаването на Югославия, и как в Източна Европа след войната комунистите са дошли на власт щото народът ги искал...

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  27. 27 Профил на lot49
    lot49
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Баева, ти не си професор, ти си боклук, от мен да го знаеш.

  28. 28
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  29. 29 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1215 Весело

    До коментар [#14] от "Култура ми Бойко":Ми да са пробваме на абордаж? Таман туй остана - да ви фърлиме един убав кютек, че да ви уврат кухити гербавите кратуни"

    -Това заслужават,ама ефекта няма да е"да ви уврат кухити гербавите кратуни",ами още ще затъпеят!

  30. 30 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1215 Разстроено

    НЕ ПОДКРЕПЯМ ТАЗИ ОКУПАЦИЯ!!!
    Протестите трябва да бъдат на улиците, по площадите, пред Парламента, Президентството или МС. Представяте ли си гробарите да окупират гробищата и да не позволят да се погребват там мъртвите ни, щото те протестирали срещу Президента, Премиера или който и да било друг? Абсурдно е, нали? ЗАЩО ОБАЧЕ НА ТЕЗИ "СТУДЕНТИ" ТРЯБВА ДА СЕ ПОЗВОЛИ ТОВА БЕЗОБРАЗИЕ????
    Длъжен съм да кажа, че никога не съм бил комуне или сътрудник на ДС, но съм отявлен ДСБ-ар!!!!

  31. 31 Профил на Коте
    Коте
    Рейтинг: 952 Весело

    До коментар [#8] от "Култура ми Бойко":


    [quote#8:"Култура ми Бойко"]Друг път! Мизерията, докарана на целия народ от гербавите е причината за сегашното положение! [/quote]
    Вън герболята от РекОтората.

  32. 32 Профил на alighieri
    alighieri
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Погледнете оградите и въоръжената охрана на парламента. Държавата е взета за заложник.

  33. 33 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#31:"blue rose"]Вън герболята от РекОтората[/quote]
    и..комунетата да яхнат електората!

  34. 34 Профил на Коте
    Коте
    Рейтинг: 952 Любопитно

    До коментар [#1] от "Доби ВЕЛКОВ":


    [quote#1:"Доби ВЕЛКОВ"]Жоре, оправи заглавието, моля. [/quote]
    Що да го оправя? Професоршата точно така го е казала, РекОтората.

  35. 35 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1316 Любопитно

    "...Това е тероризъм..."

    Ооо, така ли...???
    От седем месеца, Държавата е окупирана от 240 самозванци, а Парламента е обграден с полицейска любов, денонощно...
    ОСТАВКА!!!

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  36. 36 Профил на theanalyser
    theanalyser
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Смотаната охрана ги е оставила да влязат и дори да се заключат - намирисва ми на уеко съучастие. Айде изкарвайте ги, че хората имат изпити. Тези явно не са от ученолюбивите, щом правят протест точно по време на сесията. С обясненията, че спасявали държавата и така нататък...
    Ама що не протестирате отвън - само минус 10 ина градуса е.
    Или на парно е по-хубаво...

  37. 37 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 1926 Весело

    [quote#24:"lz2"]Пък относно боя-пробвайте! Така ще ви ометем, че поне стотина години никай няма да да има смелост да каже, че е комунист! [/quote]

    Уау, "демократите" се развихриха! Че вие сте си Комуненца-сопаджии, "приятел"! Хеле ти! Непрекъснато доказваш това с постовете си: "Терористи от всички кълбета, съединявайте се!"
    Вместо да кибичиш тук, ръсейки "бисери", бегай да помагаш на хилавите поспаланковци, че може да ги насметат "неосъзнати класово" студенти в сесия!

  38. 38 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1215 Разстроено

    Да спрат тока, парното и водата в Университета и да видите как тези "герои" ще излязат като мишки!!! Или както навремето е казвал Андрей Ляпчев: "Со кротце, со благо и со малко кютек!!!"

  39. 39 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1901 Неутрално

    Този комунист, син на Илчо Димитров (видна номенклатура на БКП) как ли е станал професор? Че и ректор на Университета! Срам за майка България! ОСТАВКА!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  40. 40 Профил на трафоПОСТ
    трафоПОСТ
    Рейтинг: 554 Неутрално

    Това е същата Баева, която докато десетки хиляди протестираха, тя организираше срещи за дискутиране на духовното наследство на Людмила Живкова… в същия този Университет.

    „Ако целенасочено се опитате да се провалите и успеете, какво сте постигнали – успех или провал?“ Иво Иванов
  41. 41 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    До коментар [#6] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":
    [quote#6:"Югозомби (пенсиониран коментатор)"]Проф. Искра Баева е бивш член на Висшия съвет на БСП. Толкова за нея.[/quote]

    Достатъчно. Няма нужда от коментар.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  42. 42
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  43. 43 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1079 Неутрално

    [quote#4:"bulgaria111"]Интересно е да се види кой стои този път зад тази инициатива![/quote]
    Ето ви един "анонимен" отговор:
    [quote#7:"lz2"]Подкрепям ВСЯКАКВА ФОРМА НА САБОТАЖ, на сегашното мафиотско-фашистко управление![/quote]
    Зад инициативата стоят ненавистта, алчността, завистта и страхът. Столетна партизирана ненавист, хилядолетна алчност и завист, и страхът, че Орешарски може и да успее.

  44. 44 Профил на kokosovistargotini
    kokosovistargotini
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Всичко щеше да е ОК, ако проф. Искра Баева не беше червена в червата, както и огромна част от академични състав на Университета.

  45. 45 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1002 Весело

    "Баева отвърна, че мястото за протест не е в университетът, а на улицата и пред Народното събрание."

    интересно комунистката Баева смята ли, че университетът е място да се черпят червените професори, след като им се съберат повече поводи

    РЕФОРМИ !
  46. 46 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1309 Неутрално

    Tъжно е когато се изострят отношенията между преподаватели и студенти.Нали трябва да се завърши университета,не може през ден или седмица конфронтации.Какви са тея лидери сред студентите, каква политика могат да развиват?....за много граждани са неприемливи техните действия.

  47. 47 Профил на г-н Думанов
    г-н Думанов
    Рейтинг: 1315 Неутрално

    Със сигурност Иван Илч. Димитров и Иск. Баева щяха да платят от джоба си веригите, когато независимо от "аполитичността" си призоваваха сдутентите на протест срещу убиващото родното образование правителство на ГЕРБ и последните бяха решили да окупират СУ тогава. Но понеже образованието ще цъфне и върже при Орешарски се превърнаха в същински двуглав Цербер на Алма Матер.

    CONTADOR GRATUITO!
  48. 48 Профил на Firefly
    Firefly
    Рейтинг: 886 Неутрално

    До коментар [#12] от "Доби ВЕЛКОВ":

    Все пак едни врати са заключили.Не са се опасали с бомби и заредили с взривни устройства навсякъде.Това имам впредвид, пресилено е чак с тая дума.Иначе е ясно,които са за правителството ги плюят,които са против него ги подкрепят.
    Тук не става въпрос за нищо друго.

  49. 49 Профил на Firefly
    Firefly
    Рейтинг: 886 Неутрално

    До коментар [#20] от "Култура ми Бойко":

    А я си представи,че не е толкова конспиративно.Просто не им се е чело за изпити и решили да заключат университета.Но ако бяха го направили в полза на твоят любимец,сега песни щеше да пееш и оди за възхвала да пишеш.

  50. 50 Профил на waterfall
    waterfall
    Рейтинг: 952 Неутрално

    До коментар [#7] от "lz2":

    Но зад компютъра си, през клавиатурата,нали?

  51. 51 Профил на waterfall
    waterfall
    Рейтинг: 952 Неутрално

    До коментар [#49] от "fener":

    Леко ми се струва,че зад окупацията този път стоят нЕкои хора - ако се окажат например че са бюрековите, няма да се учудя.

  52. 52 Профил на Firefly
    Firefly
    Рейтинг: 886 Неутрално

    До коментар [#51] от "waterfall":

    Може,в тия мътни времена всичко може.Просто подхвърляме хипотези.

  53. 53 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 1926 Весело

    Цитат от коментар #0:"...интересно комунистката Баева смята ли, че университетът е място да се черпят червените професори, след като им се съберат повече поводи"

  54. 54 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 1926 Весело

    Допълнение към коментар#53

    В хоспелите не е ли разрешено да се употребява алкохол? Не знаех!

  55. 55 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8499 Неутрално

    а всичко можеше да се разреши с една единствена оставка на комунистическото правителство .

  56. 56
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  57. 57 Профил на chernomorski
    chernomorski
    Рейтинг: 500 Неутрално

    Наследница на терористична организация и такава, обявена със закона от 26 април 2000 г.(Закон за обявяване на комунистическия режим за престъпен,Държавен в-к от 5 май 2000г) да ми говори днес за тероризъм! - хайде сиктир от Ректората! Започнете да преподавате на студентите що е то комунизъм - по този закон, по репортажите на Георги Марков и т.н. и тогава няма да има вериги пред Алма Матер. Те ше останат само в в душите и по вратовете на правоверните комунисти и тези, които още жалят за социалиЗъма.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK