Реформаторският блок свика студенти, преподаватели и партии за общи действия срещу кабинета

Реформаторският блок свика студенти, преподаватели и партии за общи действия срещу кабинета

© Надежда Чипева, Капитал



Реформаторският блок отправи покана за обща среща на организации, ангажирани с протестните действия срещу кабинета "Орешарски".


Поканата е към протестиращите студенти, участници в окупацията, "Ранобудните студенти", "Протестна мрежа", подкрепящите протеста преподаватели, "Зелените" и партия "Синьо единство", съобщиха от Реформаторския блок. Тя беше отправена преди окупацията на Софийския университет "Св. Климент Охридски" да падне с цел да не се допуска насилие в сградата и да не се провали зимната сесия. Друго намерение е да се постигне съгласие за общи действия за оставка и промяна и за формиране на алтернатива за излизане от дълбоката политическа криза.


Вчера Радан Кънев, Божидар Лукарски, Найден Зеленогорски и Димитър Бечев се срещнаха с протестиращи и студенти зад Ректората. Те обявиха, че позицията им съвпада с тази на преподавателите от Софийския университет - че окупация на университета от хора, които не са студенти, не е подходяща форма на протест. Призоваха и МВР да не влиза на територията на университета. 


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (171)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на karen_walker
    karen_walker
    Рейтинг: 470 Неутрално
  2. 2 Профил на Freedom of Speech
    Freedom of Speech
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Общи усилия пред Парламента, а не в Университета!

    Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.
  3. 3 Профил на pelovski
    pelovski
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Късно е либе за китка. Окупаторите сами си тръгнаха. А протести под ръководство на ЦК снахата звучи любопитно. Срещу какво ще протестира Снахата ? Срещу правителството на БСП и ДПС ли ? Че тя самата беше в правителство на ДПС и НДСВ, а по-късно бе и в правителството на тройната коалиция, където нейният колега Вълчев си говореше с Орешарски за седенки. Тя самата беше заедно с Орешарски и Станишев в едно правителство:

    http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE_%D0%BD%D0%B0_%D0%91%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F_(86)

  4. 4 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 470 Неутрално

    След дъжд ,качулка! или ,Спри огледай се ослушай се и ако не идва влак премини!

  5. 5 Профил на karen_walker
    karen_walker
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Според мен, страхливата мутра от Банкя се чувства прекрасно в опозиция - хем далече от всякаква отговорност на управлението, хем далече и от всички реално протестиращи.

  6. 6 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Неколцината окупатори, които са останали тази нощ в Софийския университет, се отказаха от блокадата. Те си събраха багажа и се изнесоха рано тази сутрин.
    На входа на университета те обвиниха ректора Иван Илчев, че е използвал преподаватели да им окажат натиск и те затова решили да спрат.

    Обещаха и нови изненади. На излизане полицията им прибра личните карти за проверка.

    Не сбогуване те обявиха, че се чувстват предадени от народа.
    ----
    Чакаме НОВИТЕ ИЗНЕНАДИ!

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1664 Неутрално

    По-добре се съберете всички партии и организации които са за сваляне на това безпринципно правителство и решете какво трябва вие самите да правите. Недейте да учите хората как да протестират, а се научете вие как да се разбирате помежду си и как да си взаимодействате, а не всеки да тегли чергата към себе си.

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ГЛАСУВАЛИ С "ДА" НА РЕФЕРЕНДУМА СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ.
  9. 9 Профил на mishel_ratatuie
    mishel_ratatuie
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Успех, но няма да се постигне нищо, закъснели действия.

  10. 10 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 1863 Неутрално

    Цитат от коментар #0:"Поканата е към протестиращите студенти, участници в окупацията, "Ранобудните студенти", "Протестна мрежа", подкрепящите протеста преподаватели, "Зелените" и партия "Синьо единство", съобщиха от Реформаторския блок."

    И що не са поканили, най-големия в опозицията? И от там ли искат да го изместят?

  11. 11 Профил на 1_bulgarin
    1_bulgarin
    Рейтинг: 440 Неутрално

    Споко....... Тези момчета направиха нещо като Априлското въстание. Бяха обругани ,заплашвани и си тръгнаха неразбрани. Но накараха Радан и Б.Б. да си говорят по телефона. Скоро ще видите резултата от тези разговари.И Първанов си върши работата. ........

  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  13. 13 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2869 Неутрално

    Раданчето пак прави салта на празен басейн. Особеното при него е, че болката от срещата с бетона не води до поумняване, а до нови, все по-безумни идеи. Единодействието с Радка, Цона, Глишев и останалите социопати е по силите само на човек, който допуска съюз с Мутрата.

  14. 14 Профил на radan_lostov
    radan_lostov
    Рейтинг: 418 Неутрално

    С Пръмова ли ще бориш комунистите бе Раданчо!? Но за сметка на това без Герб и 22 Септември.!? Защо повали окупацията Раданчо. Без мен вече в тъпите ви перформанси с ръкоблудни студенти.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  15. 15 Профил на Чърчил
    Чърчил
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Само в кризисни ситуации ли ще напомняте за себе си ??Нали трябва да чуваме вашите послания !Не откъслечни!Много по редовно и по наситено!

    ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНО
  16. 16 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 684 Весело

    [quote#10:"batzdravo"]И що не са поканили, най-големия в опозицията?[/quote]
    Битува мнението,че макар и в опозиция,Борисов е все още е на софрата.Тука се събират хора изпусталяли от мъка че не са на държавната демократична софра.

  17. 17 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1076 Неутрално

    "...Поканата е към протестиращите студенти, участници в окупацията, "Ранобудните студенти", "Протестна мрежа", подкрепящите протеста преподаватели, "Зелените" и партия "Синьо единство", съобщиха от Реформаторския блок..."

    Много люспи, много трици поканени. От тях тесто няма да замесят. Който още не е разбрал, че българското дясно от последния четвърт век си отиде безвъзвратно, таи носталгични надежди. Напразни. Дори помощта на слугинската журналистика няма да реанимира "истинските" десни.
    А като си представя управление на банкянско "дясно", позитанско "ляво", барековско неидентифицирано какво, пембян фес-център, атакистка простотия, АБВ неяснотия и други подобни недоразумения и ми се отщява от политика.

  18. 18 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1196 Неутрално

    Реформаторският блок свика студенти, преподаватели и партии за общи действия срещу кабинета.

    Радане, така съм съгласен, но да се насърчава Лумпениадата в Софийския университет - НЕ!!!!!

  19. 19 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1725 Неутрално

    Реформаторският блок щеше да постъпи мъдро и почтено, ако беше поканил студентите ДА ПОКАНЯТ и опозиционните партии на Кръгла маса и те, студентите, да задават дневния й ред.

  20. 20 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 704 Неутрално

    До коментар [#13] от "Lemmy": Само имбецили и социопати могат да окупират университет. Тези, които ги подкрепят, имат също толкова акъл.

  21. 21 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 2355 Неутрално

    До коментар [#6] от "geo_19":

    Браво на децата и срам за нас ,които ги подкрепяхме само на книга!!

  22. 22 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 768 Неутрално

    Реформаторският блок свика студенти, преподаватели и партии за общи действия срещу кабинета.
    =================================
    Ще следя с голям интерес развитието на общите действия.
    Моля Дневник, публикувайте редовно новини по темата.

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  23. 23 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 2944 Неутрално

    Все им се иска на Деформаторите да яхнат политическото недоволство и протестите и да имат монопол над него...и все не им се отдава...така и не могат да разберат, че има политическа сила на която протестиращите имат доверие... това се вижда от социологическите проучване и електоралната нагласа при едни нови избори...

  24. 24 Профил на pitanka_3
    pitanka_3
    Рейтинг: 594 Неутрално

    По добре късно отколкото никога.

  25. 25 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3421 Весело

    [quote#23:"BGman1"]Все им се иска на Деформаторите да яхнат политическото недоволство[/quote]
    Кака Кунева яха де ще мърда само и само да не седи изпаднала от политиката!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  26. 26 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Никаква опозиция си нямаме... Всеки самостоятелно си дърпа към себе си. А можеше да се обединят и с общи действия да свалят това правителство, след като "уж" това им е цел номер 1. А явно не е така.

  27. 27 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 2944 Весело

    До коментар [#25] от "comandante":

    За нея е ясно...но и другите си мислят че механичния сбор на нули ще даде цяло число... но уви аутсайдер плюс аутсайдер се получава още по голям аутсайдер...

  28. 28 Профил на Dorian Gray
    Dorian Gray
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Една идея за батко Раданча.

    Защо не вземете да си премерите митингите с ГЕРБ?

    Ей така, 1 на 1 в София? Да видим къде ще отидат колебаещите се, а па и кои са по ранобудни и красиви.

    МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!
  29. 29 Профил на Ѧниматорът®
    Ѧниматорът®
    Рейтинг: 675 Весело

    До коментар [#23] от "BGman1":


    [quote#23:"BGman1"]Все им се иска на Деформаторите да яхнат политическото недоволство и протестите и да имат монопол над него...[/quote]
    Деформатори - много точно

    Мъдър е този, който знае не много, а нужното. Есхил
  30. 30 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 470 Весело

    Кунева, Кънев?!? Ако човек им размени фамилиите, никой няма да разбере разликата! А ако им разменим някои други неща(политплатформи), пак няма да се усети разликата. Феномени!!?

  31. 31 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4182 Весело

    [quote#10:"batzdravo"]И що не са поканили, най-големия в опозицията? И от там ли искат да го изместят?[/quote]
    Я ни подскажи кой е той, щото май нещо сме го изпуснали.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  32. 32 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Тия студентчта кой ли не ги... такова. Яхна де.

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  33. 33 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4182 Неутрално

    Това герберитре сте много сбъркани! Непрекъснато се мерите с някой, а не ви интересува какви намерения имат вашите кумири. Има ли някакви заявени идеи и цели, които са си поставили в ГЕРБ? От толкози време до сега така и не се разбра какви са.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  34. 34 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 1012 Весело

    #0:"Поканата е към протестиращите студенти, участници в окупацията, "Ранобудните студенти", "Протестна мрежа", подкрепящите протеста преподаватели, "Зелените" и партия "Синьо единство", съобщиха от Реформаторския блок."
    -Всем,всем,всем!/ така е била адресирана и телеграмата на Ленин за революцията/. Но,освен стратегията, трябва да се види и резултатът от "Поканата" на РБ. Дали няма да такъв:
    http://www.youtube.com/watch?v=NiW3WuwcspQ&list=PLZ_0QzdcPZiCuG49TlHm39xoV4J_yuLCJ&feature=c4-overview-vl

  35. 35 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 1923 Неутрално

    [quote#30:"Гражданин"]
    Кунева, Кънев?!? Ако човек им размени фамилиите, никой няма да разбере разликата! А ако им разменим някои други неща(политплатформи), пак няма да се усети разликата. Феномени!!? [/quote]
    Ако ги размени с подкрепящото правителствено мнозинство в парламента, ще усети разликата. Очевидна е, от както Синята Коалиция не е в НС и от седмичната програма на депутатите и от намеренията за намеса в безперспективни предприятия и от идеите за държавно изкупуване на тютюна, появили се в следствие на провалените преди това възможности за европейско субсидиране.

  36. 36 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 624 Неутрално

    За мен тъжната новина от вчера е катастрофата на Реформаторския блок.
    Радан Кънев се самоматира в 2 хода:
    1. В изказване по телевизията пое патерицата на Борисов
    2. Отиде пред СУ да подкрепя тези недоразумения вътре и да се прави на Костов '97 година
    Определено го мислех за по-умен.

  37. 37 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 624 Неутрално

    "Те обявиха, че позицията им съвпада с тази на преподавателите от Софийския университет - че окупация на университета от хора, които не са студенти, не е подходяща форма на протест"

    е по-смешна и неясна позиция от това здраве му кажи.

  38. 38 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 624 Неутрално

    [quote#33:"Храбър"] Има ли някакви заявени идеи и цели, които са си поставили в ГЕРБ?[/quote]
    е как да няма - да крепят егото на Борисов.

  39. 39 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2963 Неутрално

    До коментар [#10] от "batzdravo":

    Кой е той?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  40. 40 Профил на magnas
    magnas
    Рейтинг: 609 Неутрално

    Всъщност идеята за "реформатор" е за човек , който проповядва реформи и , ако вземе властта ги прави .
    Примерно :
    - нова Конституция
    - нови закони за борба с корупцията
    - нови икономически закони
    - нова съдебна система
    - нова образователна и здравна система
    Кой би направил тези реформи ? Много ясно , само този , който би спечелил от тях . Това трябва да е човек , който не е на софрата в момента . Да има стабилна подкрепа вътре в страната и навън . Да има необходимите знания и умения . И най-вече да има достъп до медии за да обясни всичко това на народа , който да гласува за него .

  41. 41 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    [quote#38:"kr-със собствено мнение, цензуриран от Дневник"] да крепят егото на Борисов[/quote]

    На първо место това правят.

  42. 42 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    [quote#29:"Асоциалист"]Деформатори - много точно[/quote]

    Така е, искат да деформират системата. Другите са партии на статуквото - Герб, Бсп, Дпс...

  43. 43 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2634 Весело

    Лошо няма! Тъкмо ще се поогледат в огледалото, как изглеждат на фона на политическата карта и колко хора са съгласни да откликнат на воплите им.

  44. 44 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 470 Неутрално

    [quote#35:"Нашата цел е незабавно отстраняване на мафията"]Ако ги размени с подкрепящото правителствено мнозинство в парламента, ще усети разликата. [/quote]----------------------Смешкам се, смешкам се бре господин Къ(у)нев! А ако се размените разлика няма да има никаква. Недейте да лъжете! Аз смятам, че и управляващите и вие другите уж, сте от ЕДИН ДОЛ ДРЕНКИ! Па и като видях, как управляващите смешници ви хързулнаха с помощта на този изнурен народ по пързалката, която води извън парламента??? На този народ не му трябвате нито вие, нито онези в парламента! Ако ще оцеляваме като народ, трябва да си намерим нашият Виктор Орбан, а не долни,безскрупулни, крадливи идиоти!!! Превърнахте родината ни в бунище!?!

  45. 45 Профил на Лаборанта ☺
    Лаборанта ☺
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Същото предложиха още вчера и от ГЕРБ.

    Същото предложиха още вчера и от "22 септември".

    Единствената разлика е че те не забравиха да поканят Реформаторския блок.

    ”Аз съм толкова добър и мощен политик, че мога да обърна и най–върлите противници на една кауза, така, че те да работят за нея”- И. Костов
  46. 46 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Весело

    [quote#14:"radan_lostov"]С Пръмова ли ще бориш комунистите бе Раданчо!?[/quote]

    Така се оказва.....Пунта Мара не го правеше, сега е на фейсбук.

  47. 47 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2078 Любопитно

    [quote#28:"Dorian Gray"]да си премерите[/quote]

    Я да видим сега кой първи ше притича до милицията със сигналче за записите, които пусна "Свободно слово" или кои бяха там... има-няма 4 дни откак Овчев каза че при всеки конкретен сигнал за това, че някой извършва незаконно подслушване, във възможно най-кратки срокове ще се проведе разследване.

  48. 48 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4182 Неутрално

    [quote#37:"kr-със собствено мнение, цензуриран от Дневник"]"Те обявиха, че позицията им съвпада с тази на преподавателите от Софийския университет - че окупация на университета от хора, които не са студенти, не е подходяща форма на протест"

    е по-смешна и неясна позиция от това здраве му кажи.
    [/quote]

    И какво и е смешното на тази позиция умнико? Би ли пояснил?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  49. 49 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4182 Неутрално

    [quote#14:"radan_lostov"]С Пръмова ли ще бориш комунистите бе Раданчо!?[/quote]
    Тои сигурно нямаш никакви комунисти в рода.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  50. 50 Профил на xflood
    xflood
    Рейтинг: 996 Неутрално

    Съберат ли се на едно място всичките тия, всеки един следващ протест ще бъде смятан за яхнат от Реформаторския блок.
    Дано студентите не направят тази грешка...

    Fail with honour then succeed by fraud
  51. 51 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 1012 Любопитно

    [quote#36:"kr-със собствено мнение, цензуриран от Дневник"]
    Радан Кънев се самоматира в 2 хода:
    1. В изказване по телевизията пое патерицата на Борисов
    2. Отиде пред СУ да подкрепя тези недоразумения вътре и да се прави на Костов '97 година
    Определено го мислех за по-умен. [/quote]
    -"Errare humanum est"/ Човешко е да се греши/

  52. 52 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 624 Неутрално

    [quote#48:"Храбър"]И какво и е смешното на тази позиция умнико? Би ли пояснил?[/quote]
    Значи ако вътре нямаше 5-ма нестуденти, а бяха само другите,студентите, той щеше да подкрепи тази окупация, нали така?

  53. 53 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3211 Неутрално

    Доколкото разбирам, "поканата" за общи протестни действия отново е едва ли не поименна. Призовавам всички, които изобщо смятат да протестират, да се обърнат и да прочетат какво точно пише над сградата на НС. И може би да помислят защо го пише и колко грешки и блъскания в стената са били нужни, за да стигнат авторите на надписа до това заключение.

    Доброто е заразно
  54. 54 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 624 Неутрално

    [quote#48:"Храбър"]И какво и е смешното на тази позиция умнико? Би ли пояснил?[/quote]
    плюс това нестудентите излязоха още вчера по обяд.

  55. 55 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Весело

    [quote#3:"dend"]тя самата беше в правителство на ДПС и НДСВ[/quote]

    Боко и той беше там....

  56. 56 Профил на есе
    есе
    Рейтинг: 580 Неутрално

    Това е единственото им начинание, в което ги подкрепям. След това секирата!

  57. 57 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1196 Весело

    Ех,Радане!
    С право наричахме Костов-командир.
    Докато го слушахте-велики бяхте.

  58. 58 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1937 Неутрално

    То хубаво дето ще се събират да умуват ... Големият им кахър е "липсата на подкрепа" За стотен път да повторя = Да вземат си преведат "десните идеи" на език достъпен и във вид ПРИЕМЛИВ за ПО-ГОЛЯМА част от обществото. Това НЕ касае ГЕРБ по никакъв начин - нито ГЕРБ е прицелен в тази прослойка , нито пък ГЕРБ има проблем с риториката си с техните си милиционери и калинки.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  59. 59 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 1923 Любопитно

    [quote#50:"issunbōshi"]

    Съберат ли се на едно място всичките тия, всеки един следващ протест ще бъде смятан за яхнат от Реформаторския блок.
    Дано студентите не направят тази грешка... [/quote]
    Вие от кой очаквате да бъде "яхнат" и какво значи "яхнат"? Защо в Украйна не се споменава за "яхнат"? Ако е "яхнат" от някой, означава ли това, че той измества друг, който за Вас се явява естествена опозиция - БСП, ДПС или Атака, например?

  60. 60 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 1923 Любопитно

    [quote#58:"t' Ankus"]Това НЕ касае ГЕРБ по никакъв начин - нито ГЕРБ е прицелен в тази прослойка [/quote]
    Коя е прослойката?

  61. 61 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3211 Неутрално

    [quote#50:"issunbōshi"]всеки един следващ протест ще бъде смятан за яхнат от Реформаторския блок. [/quote] Аз изключително много съжалявам, че протестът от лятото не беше "яхнат" от всички наведнъж. Но не, понеже не можеха да се разберат кой ще е по-напред на седлото, протестът си остана неяхнат, подивя и тръгна да гони тръни из полето.

    Доброто е заразно
  62. 62 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1937 Неутрално

    [quote#33:"Храбър"]Има ли някакви заявени идеи и цели, които са си поставили в ГЕРБ? [/quote]Твърде много искаш от тях,това не е за всяка глава

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  63. 63 Профил на Stream
    Stream
    Рейтинг: 1291 Весело

    Абе я си
    [quote#57:"dedo pepo"]С право наричахме Костов-командир.
    Докато го слушахте-велики бяхте. [/quote]

    Мдаа, бяха толкова велики демократи, че като чуем за тях даже ни се повръща, на нас липсващата им бройка - т.е. количеството техни симпатизанти от годините на светло синьото СДС - времето преди Костов!


    А сега г-да Патладжанено Сини демократи, напред към небитието на историята!

    Хитростта пречи на мисълта!
  64. 64 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 817 Неутрално

    Жалка е организация, която не може да привлече привърженици с идеите си, а се опитва да печели подкрепа, присламчвайки се към протести и окупации. И тези хора претендират да реформират страната, след като не могат да организират сами себе си и да съберат привърженици, а се нуждаят от евтината популярност на уличните действия, в които има "анти", има "контра", но няма идеи за реформи.

  65. 65 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    [quote#61:"dogwoman"]протестът от лятото [/quote]

    Беше прибързан, отне много обществена енергия....След свалянето на Пеевски, знамената трябваше да бъдат прибрани и да бъдат извадени сега. За да дойде през февруари кулминацията....Хората са уморени, не са уверени, че следващите ще вършат работа....Дано не съм прав, но трудно ще бъдат обхванати големи маси хора за свалянето на правителството?

  66. 66 Профил на valin
    valin
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#31] от "Храбър":
    Изпуснал си, защото не искаш да си сложиш очилата.
    Сложи си очолата погледни резултатите от последните избори, погледни и последните социологически проучвания и белким "прогледнеш"! Ама, надали.

  67. 67 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1937 Неутрално

    [quote#60:"Нашата цел е незабавно отстраняване на мафията"]Коя е прослойката? [/quote]ГЕРБ е прицелен в служители на администрацията и селски тъпанари с амбиции да се издигнат до калинки и да докопат хранилка покрай властта.
    РБ разчита на съвсем друга прослойка - способните сами да си вадят хляба ... без да са тероризирани от администрацията. Малка, но съществена разлика.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  68. 68 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4182 Неутрално

    [quote#40:"magnas"]Кой би направил тези реформи ? Много ясно , само този , който би спечелил от тях . Това трябва да е човек , който не е на софрата в момента . Да има стабилна подкрепа вътре в страната и навън . Да има необходимите знания и умения . И най-вече да има достъп до медии за да обясни всичко това на народа , който да гласува за него . [/quote]
    Е да ама, когато властващите са превзели всички медии и перманентно разпространяват лъжи и други мантри и така непрекъснато манипулират избирателя, как да го направиш?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  69. 69 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2963 Неутрално

    До коментар [#61] от "dogwoman":

    Не е така. Не беше яхнат, защото самите участници в него не искаха. На хората до голяма степен им е писнало от политици, и макар, че това е грешен избор, аз не мога да виня никого за него.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  70. 70 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 817 Неутрално

    [quote#65:"dobrich"]Беше прибързан, отне много обществена енергия...[/quote]
    Беше стъпил върху нестабилната основа на лъжата - претендираха че протестират срещу цялата политическа класа, а всъщност искаха да подменят едни от действащите политици с други. Щом истината започна да прозира, загубиха всякаква подкрепа.

  71. 71 Профил на Ѧниматорът®
    Ѧниматорът®
    Рейтинг: 675 Весело

    До коментар [#42] от "dobrich":


    [quote#42:"dobrich"]Така е, искат да деформират системата. [/quote]
    Ми като е точно, що не се кръстихте "Деформаторски блок"

    Мъдър е този, който знае не много, а нужното. Есхил
  72. 72
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  73. 73 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4182 Неутрално

    [quote#67:"t' Ankus"]ГЕРБ е прицелен в служители на администрацията и селски тъпанари с амбиции да се издигнат до калинки и да докопат хранилка покрай властта.
    РБ разчита на съвсем друга прослойка - способните сами да си вадят хляба ... без да са тероризирани от администрацията. Малка, но съществена разлика. [/quote]
    ....и понеже българите (от "национално-отговорния" капиталист до обикновения наемен работник) непрекъснато търсят..."на баницата мекото и на работата лекото", то естествено е ГЕРБ да имат по-голям електорат.
    То поради истинността на цитираната поговорка сме на това положение.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  74. 74 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 1923 Любопитно

    [quote#67:"t' Ankus"]РБ разчита на съвсем друга прослойка - способните сами да си вадят хляба ...[/quote]
    Какво трябва да обяснява РБ на тази малка прослойка, че е добре в контролните административни органи да се назначават хора с процедура дълга 15 минути, или обратното, че е лошо? Кое трябва да им се превежда?

  75. 75 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    [quote#64:"teridan"]претендират да реформират страната[/quote]

    Реформите, целящи да оздравят държавната сфера, да активират бизнеса, не са патент на нито едно правителство, на нито една партия. Проблема е, че всички управляващи ги отлагат за "втория мандат", тоест, деликатен отказ от реформи. Винаги съм твърдял, че България не е толкова бедна, колкото я правят политиците ни в името на собственото си оцеляване, частни интереси, поставянето на партийните, пред държавните приоритети....

  76. 76 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4182 Неутрално

    [quote#71:"Асоциалист"]Ми като е точно, що не се кръстихте "Деформаторски блок" [/quote]
    Събрали се две крави.
    Едната казала - "Му.у...у..у...у!"
    А другата - "Взе ми думата от устата!"

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  77. 77 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1937 Неутрално

    [quote#63:"Stream"]Мдаа, бяха толкова велики демократи, че като чуем за тях даже ни се повръща, на нас липсващата им бройка - т.е. количеството техни симпатизанти от годините на светло синьото СДС - времето преди Костов! А сега г-да Патладжанено Сини демократи, напред към небитието на историята! [/quote]+++ Много Т О Ч Н О +++ Докато не скъсат с ОНЯ
    ... много народ им е скъсал етикета генерално !

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  78. 78 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 983 Неутрално

    [quote#23:"BGman1"]така и не могат да разберат, че има политическа сила на която протестиращите имат доверие... [/quote]
    И коя е тя?

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  79. 79 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    До коментар [#71] от "Асоциалист":

    Защото системата сама се деформира, реформите предстоят. Иначе загиваме....

  80. 80 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 817 Неутрално

    [quote#67:"t' Ankus"]РБ разчита на съвсем друга прослойка - способните сами да си вадят хляба ...[/quote]
    РБ разчита на късата памет на електората.

  81. 81 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2168 Неутрално

    До коментар [#72] от "bokko":

    Новината е стара - от 1 април 2013 г.

  82. 82 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4182 Неутрално

    [quote#66:"valin"]Изпуснал си, защото не искаш да си сложиш очилата. [/quote]
    Пост №73.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  83. 83 Профил на ultra_61
    ultra_61
    Рейтинг: 590 Неутрално

    До коментар [#17] от "Мърмор":
    Но и само с мърморене не става, трябва някой нещо да направи и да действа!

  84. 84 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1314 Неутрално

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  85. 85 Профил на gunar
    gunar
    Рейтинг: 375 Любопитно

    До коментар [#71] от "Асоциалист":

    А, социалист.
    Поради що се срамиш да си признаеш!

  86. 86 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3211 Неутрално

    [quote#69:"Тони!"] аз не мога да виня никого за него.[/quote] Не става дума за вина, става дума за елементарна проява на разум. Аз не виждам нищо по-разумно от това, когато има общи искания да има и общи действия - и между хора, и между политици. Все едно дърво да е паднало на пътя, ти си от едната страна, аз от другата, но вместо да се съберем да го изтеглим заедно, и двамата да висим и нищо да не правим, щото аз не искам да дърпам дървото с теб или ти с мен. Не е ли тъпо?

    Доброто е заразно
  87. 87 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Срещу тройната коалиция,срещу това НС,срещу Орешарски и правителството - всички на протест!
    и ОСТАВКА!
    ПП:РБ предлага НЕ на Мафията!Да на свободната инициатива!
    Да на гражданското общество!
    М.Кунева - имам резерви към тази дама,но вярвам на ДСБ !

    Tony
  88. 88 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4182 Неутрално

    [quote#62:"t' Ankus"]Твърде много искаш от тях,това не е за всяка глава [/quote]
    Прави впечатление, че колкото повече време ни разделя от 1989-та, толкова по безидейни стават и новоизлюпените "партии" и техните имена.....Атака, ГЕРБ, България без цензура.....

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  89. 89 Профил на Stream
    Stream
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#67:"t' Ankus"]РБ разчита на съвсем друга прослойка - способните сами да си вадят хляба ... без да са тероризирани от администрацията[/quote]

    Ха,ха ха!

    За това всичките сте от творческата интелигенция а останалите сте все "Младите и красивите", нали? И за това направихте толкова много за средният и дребен бизнес! И за това Костов не създаваше олигарси и подпомагаше частният бизнес.

    Вие сте политически трупове и мястото Ви е на Екарисажа! Особено след подобна нагла и обидна ПР кампания "младите и красивите" на тези модерирани протести!

    Да ние, тези които наистина се издържаме сами, тези на които Вие надстройкаджиите направихте живота ни черен1 днес Ви заявяваме: " Вървете на ..... си !"

    Хитростта пречи на мисълта!
  90. 90 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 817 Неутрално

    До коментар [#75] от "dobrich":

    Общо взето си прав - истинското бедствие за страната са политиците. РБ засега декларира само намерения за реформи, както под една или друга форма ги декларират всички партии. Дали ще направи нещо е под въпрос, защото десните бяха на власт и видяхме какво направиха. А в РБ виждаме много от познатите лица в политиката от годините на прехода, което е смущаващо. Да не говорим за съюза им с второто издание на НДСВ на Кунева и отявлено протурската партия на Касим Дал и Корман Исмаилов, а сега и ангажимента към тъпата студентска окупация, както и заявлението, че за да получат максимален електорален резултат ще се придържат към антигерб риторика (забележи, че не говорят за различия, а за търсене на изборен резултат).

  91. 91 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4182 Неутрално

    До коментар [#89] от "Stream":
    Чувстваш ли какви простотии редиш? Колко време са били на власт та да имаш основанието да пишеш така?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  92. 92 Профил на Stream
    Stream
    Рейтинг: 1291 Гневно

    До коментар [#91] от "Храбър":


    [quote#91:"Храбър"]Колко време са били на власт та да имаш основанието да пишеш така? [/quote]

    Никога повече няма да бъдете на власт!
    Вие наследствените тарикати, общественици и прочие!

    НИКОГА с нашите гласове!

    Хитростта пречи на мисълта!
  93. 93 Профил на fribble
    fribble
    Рейтинг: 367 Неутрално

    [quote#29:"Асоциалист"]Деформатори - много точно[/quote]

    Може и така да е, деформират сегашното олигархично статукво и непрекъснатите заблуди които БСП, ДПС и другари, сеят сред българското общество.

  94. 94 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4182 Неутрално

    [quote#89:"Stream"]Да ние, тези които наистина се издържаме сами, тези на които Вие надстройкаджиите направихте живота ни черен1 днес Ви заявяваме: " Вървете на ..... си !" [/quote]
    Вие, които благодарение на "ръководната роля на Партията" обрахте мазното и сега сте единствените, които могат да имат бизнес (т.е. някакви доходи) заявявате това.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  95. 95 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 1923 Весело

    [quote#90:"teridan"] бедствие за страната са политиците. РБ[/quote]
    Разбира се! Една телефонна будка хора, бедствие за страната и разчита на къса памет и жалка и събира електорат не на базата на идеи...
    Не е ли малко прекалено усилието с толкова постове?

  96. 96 Профил на Ѧниматорът®
    Ѧниматорът®
    Рейтинг: 675 Весело

    До коментар [#85] от "gunar":


    [quote#85:"gunar"]А, социалист.
    Поради що се срамиш да си признаеш![/quote]
    Пиша бааавно, щото знам че четеш трудно. Асоциалист=Антисоциалист
    Признах си

    Мъдър е този, който знае не много, а нужното. Есхил
  97. 97 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3211 Неутрално

    [quote#69:"Тони!"]Не беше яхнат, защото самите участници в него не искаха.[/quote] Изобщо ме вбесява думата "яхнат", макар самата да я използвам. Какво значи "яхнат"? В горната случка с дървото на пътя би ли ми обяснил кой точно кого ще яхне, след като после и двамата поемаме всеки в собствената си посока? Тези дни си мислих и за просташката дума "патерица", измислена в това си преносно значение от гениалните творци на "24 часа" в края на миналия век. Що за простотия е това? Как е на английски "патерица" в политическия смисъл?

    Доброто е заразно
  98. 98 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4182 Неутрално

    [quote#94:"Храбър"]Вие, които благодарение на "ръководната роля на Партията" обрахте мазното....[/quote]
    Грешка! Обрахте и мазното, и постното в тази страна!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  99. 99 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4182 Весело

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  100. 100 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Любопитно

    [quote#90:"teridan"]десните бяха на власт[/quote]

    Кои десни бяха на власт? У нас дясно, ляво, център, са относителни понятия. Защото сме посткомунистическа, сиромашка държава. Аз бих разделил партиите на два вида - за и против статуквото, изгодно за олигархията, монополите, циганите и държавната администрация.....РБ е коалиция, която не може да си позволи заради Кунева и Дани Бой да се откаже от останалите в БГ. Партията на Коркман ще бъде сборена с хората на Местан по места. Монопола на Дпс в тери региони трябва да бъде разбит, но не е сигурно че ще стане?...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK