БСП нападна Плевнелиев, че с референдума прави услуга на ГЕРБ (видео)

БСП нападна Плевнелиев, че с референдума прави услуга на ГЕРБ (видео)

© Надежда Чипева, Капитал



БСП нападна президента Росен Плевнелиев заради идеята му да инициира референдум за избирателната система. Лидерът на левицата Сергей Станишев и авторът на новия Изборен кодекс Мая Манолова коментираха предложенията на държавния глава не като въпроси за национално допитване, а като предложения за законодателни промени.


В обръщение към нацията в сряда вечерта президентът обяви, че ще предложи на парламента провеждане на референдум заедно с евроизборите по три въпроса - част от депутатите да се избират мажоритарно, за задължителното и електронното гласуване. За да се свика допитването обаче, е нужно решение на Народното събрание. До момента БСП, ДПС и "Атака" дадоха знак, че няма да го подкрепят.


"Очевидно г-н Плевнелиев се поставя за пореден път в услуга на ГЕРБ", заяви Станишев пред журналисти в кулоарите на парламента. Според него било ясно, че целта на тази инициатива е да се попречи на приемане на ново изборно законодателство, което да прекрати нечестните практики и начина на правене на избори по кодекса "Фидосова".




Станишев влезе в тона на лидера на "Атака" Волен Сидеров и обяви, че "големият скандал, проблемите с изборното законодателство възникнаха именно на президентските избори и за пръв път имаме президент, който беше избран с манипулации, фалшификации на изборите".



Лидерът на БСП посочи, че дискусията по новия Изборен кодекс върви с гражданското общество в парламента вече 7 месеца и 7 месеца има мълчание по този въпрос, а сега в последния момент президентът прави една шумна инициатива, която има политически цели.


По въпроса за задължително гласуване Станишев коментира, че то съществува само в три европейски държави. По думите му във варианта на ГЕРБ да се дават 20 лв. бонус за хората, които са участвали в гласуването, а не санкции, ще доведе до купуване на гласове от държавата. Според Станишев това обслужва продажбата на гласове. Предлага ни да подкрепим купуването на гласове чрез държавата за сметка на данъкоплатците, вместо да се увеличат майчинските или пенсиите, коментира председателят на БСП.


Според Манолова пък предложението за допитване за задължително гласуване е "откровен призив да се нарушава конституцията". Конституцията не може да се променя чрез референдум, посочи тя и напомни, че по основния закон гласуването е право, а не задължение.


Цитира и решение на Конституционния съд от 2011 г., с което беше обявено за противоконституционно електронното гласуване, но във варианта, записан в изборния кодекс на ГЕРБ, защото нарушава тайната на вота. Готви се мащабна манипулация и фалшификация на вота, "Костинброд 2" в невиждани мащаби, коментира тя.


"Онези 480 000 арестувани бюлетини ще бъдат детска играчка пред възможностите, които дава електронното гласуване за контрол на вота и купуване на гласове. Не искам да мисля, че президентът иска да става съучастник в подобна мащабна акция за фалшификация на вота на българските граждани", добави Манолова.


Станишев и Манолова се обявиха и против мажоритарния избор на част от депутатите заради "опита през 2009 г.", когато БСП не спечели нито един мажоритарен депутат. Станишев не можа да обясни какъв е проблемът по този въпрос да се чуе мнението на хората, коментира само, че имали опит, както на вота през 2009 г. не се избирало по качествата на кандидатите.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (248)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Александър Йорданов
    Александър Йорданов
    Рейтинг: 999 Любопитно

    То е ясно, че ще нададат вой веднага, нямаше нужда въобще от тая новина

    Often plays a very angry brute character, who swears a lot at people he dislikes
  2. 2 Профил на ddenchev
    ddenchev
    Рейтинг: 237 Весело
  3. 3 Профил на georgi_val
    georgi_val
    Рейтинг: 466 Весело

    Страх ви е, ама мноооооого ви е страх ...
    Земята ще изровиш да няма такъв референдум, нали другарьо?

  4. 4 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 538 Неутрално

    Изненадани има ли? Няма как да мине тази инициатива на президента. Ще се бранят със зъби и нокти.

  5. 5 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4659 Неутрално

    Не тези вече всички им пречат! А дали са се замисляли самите те да се разкарат?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  6. 6 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 739 Весело

    Ами естествено че това прави...Услуга за услуга. Те нали го поставиха за президент..

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  7. 7 Профил на bitaka
    bitaka
    Рейтинг: 636 Любопитно

    тресат се от страх.комунистите са в амок.новите заучени фрази:
    костинброд 2,кодекса фидосова,президент избран с манипулации

    7 месеца какво?кръгли маси с петното ли?

    харпун
  8. 8 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3714 Весело

    Ха ха, некадърниците изведнъж решиха, че референдум означава всички да се съгласят с предложенията на Плевнелиев. Шубето е голям страх. Що така, Дмитриевич, не вярвате, значи, в демократичните принципи. Много ялови точки, Моника сигурно още е сърдита за върнатите парички и не ще да твори.

    Доброто е заразно
  9. 9 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 890 Неутрално

    Те на БСП ли искат да направи услуга?

    БСП ги притеснява че много хора ще гласуват електронно или задължително, но не за тях.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  10. 10 Профил на Georgi Yordanov
    Georgi Yordanov
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Дебели червеночугуни ... и тиквени такива не разбрахте ли всичките в тоя ПарлаМент, че целта не е дали има угодия на едните или другите тиквочи, иде реч за НОВ ДОГОВОР С НАРОДА!!!
    Всяка стъпка в тая посока е добра! Вие трябва ... ТРЯБВА да отидете на бунището, където ви е мястото!!! Всичките от сегашния и бившите ПарлаМенти!
    Само тогава има шанс за България!

    Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!
  11. 11 Профил на alg57373608
    alg57373608
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Изходът на референдума, предложен от президента, съвсем не е ясен. Защо тогава такава реакция на БСП? Просто мразят да чуят, какво мислят хората?

  12. 12 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 538 Неутрално

    До коментар [#6] от "ostin22":

    Ще се пропукат опорните ви точки, защото президентът прави услуга не на ГЕРБ, а отговаря на исканията на хората.

  13. 13 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 2333 Весело

    Е да, референдуми могат да се ползват само за стягане на червените редици.
    На другите майката партия им е забранила

    А какво правим с ейджънт Гоцье? Нали и той е в услуга на Костов, Дянков и Цв. Цв.?

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  14. 14 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 727 Весело

    А бе преименувайте тоя площад "9 септември" на "Майдан" и ще се оправи работата....

  15. 15 Профил на balkantourist
    balkantourist
    Рейтинг: 957 Неутрално

    Контрольорите на вота, говорят за контрол на вота?

  16. 16 Профил на Sir Percival ГЛАСУВАЙТЕ
    Sir Percival ГЛАСУВАЙТЕ
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Малей че наглост!
    Костинбродската крава реве за фалшификации?
    Моля кюстендилци да си обрулят сливата...

    ЖУСТИС (фр.- правосъдие) ИЛИ ЖОСТЕРИС (бълг. - гьостерица)!!!
  17. 17 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9900 Неутрално

    тия наглеци защо реват , ами не подават веднага оставка . гледам и не вярвам на очите се .

  18. 18 Профил на dun
    dun
    Рейтинг: 702 Весело

    много ясно че това ще кажат - ще направят каквото е необходимо за да не се допитат до "социото" - защото са социалисти !!!

  19. 19 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1443 Весело

    За "социалната" ,""социалистическата , справедливата""", "мислещата" за народа партия , ,за "загрижената" за справедливостта и свободата , за солидарната партия ,
    МНЕНИЕТО, искането , задължението , да попитат ЦЯЛ един народ, КАК да се гласува , е по- маложавно от ..
    завършването или приемането на един ЗАКОН !! :)
    Въпреки, че става дума пак - за това - КАК да се гласува :))
    Хахаааа....
    БКП "мисли" за ВАС , ама най- вече и по- първо - за себе си и ВЛАСТТА ..Тя , властта е по- важна , от вас..)
    Властта , вечната , е била винаги на ПЪРВО място , за другарите комунисти, руските агенти ..
    История :)

    BIG AL
  20. 20 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3714 Неутрално

    [quote#16:"Percival"]Костинбродската крава реве за фалшификации?[/quote] Тя се изказва като експерт по темата.

    Доброто е заразно
  21. 21 Профил на acd30520326
    acd30520326
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Тъпите комуняги са загубили разум и параноята ги е побъркала!
    В УСЛУГА НА НАРОДА Е!
    А ако народа иска ГЕРБ вие нямате думата, червени демони!

    "Ти какво пожертва, за да има и утре България?" ИЛИЯ МИНЕВ
  22. 22 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 739 Любопитно

    До коментар [#12] от "gogo2011":

    Не знаех, че "исканията на хората" са принудително гласуване, купени всички гласове във всяка една ромска махала и влизането в парламента на всяка местна мутра.... Моля за извинение! Моите искания не са такива...

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  23. 23 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1443 Весело

    Моникааааааа, дай бързо новите опорни точки , че
    ИЗДИШАТЕ , нещо ..
    Хахахаааа.....

    BIG AL
  24. 24 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 1216 Неутрално

    Пак ли ще нарекат Плевнелиев разделител на нацията?Той ли ще е виновен за техния ненаситен ламтеж за власт?Пак ли ще извадят пред президентството Нина Гергова?До кога ще ни правят на олигофрени неразбиращи какво искат президент и избиратели?До кога???

  25. 25 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4272 Неутрално

    До коментар [#7] от "bitaka":

    Е кво се тресат, като това ги устройва чудесно? Тресат се за пред матряла...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  26. 26 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2855 Неутрално

    То това е големия проблем на президентската институция в България,че не зависи нищо от нея.Ако си спомняте Блага Димитрова напусна вицепрезидентския пост при Желев с думите:То за Желю няма работа,аз какво да правя.Този иск за референдум зависи дали ще мине от НС и да наложи вето за даден законопроект НС пак може да си го приеме същия без да променят нищо по него и президента му остава да сезира само КС.

  27. 27 Профил на Normalen
    Normalen
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Не е ли време да Народа да застане срещу Държават.

  28. 28 Профил на redrock
    redrock
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Станишев и неговата реваншистка клика продължават да подклаждат омраза и разделение в обществото започнали на 11 май 2013 г. Кутев, Манолова и украинския гражданин Станишев насаждат разединение с прийомите на сталинизма на принципа - който не е с тях значи е против тях. Никоя т.н. партия в парламента няма полза от референдум за задължително гласуване на изборите. Колкото по-малко гласуват, толкова по-добре за охолството да са във властта на дс дпс, бкп (бсп) и атакистите.

  29. 29 Профил на 2029
    2029
    Рейтинг: 662 Неутрално

    "Готви се мащабна манипулация и фалшификация на вота, "Костинброд 2" в невиждани мащаби, коментира Манолова".

    Именно, Манолова бе основен играч в преврата на 11 май. За което бе възнаградена с поста зам.-председател на НС.

  30. 30 Профил на alg57373608
    alg57373608
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#22] от "ostin22":

    Ще си го кажете на референдума. За някои неща мога да се съглася с вас, но не за всичко. Сам по себе си референдумът нищо не предрешава.

  31. 31 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 697 Весело

    Долното съдържа цялата тъпота, наглост и безочие на работната Мая и нейната партия:
    "Онези 480 000 арестувани бюлетини ще бъдат детска играчка пред възможностите, които дава електронното гласуване за контрол на вота и купуване на гласове"

    Подсеща ме че допреди 5-6 години старите ченгета ползваха пишещи машини за по сигурно.
    Преди 20 годин пък нямаше електронно банкиране....
    Столетницата е на повече от 100, толкова е изостанала.

  32. 32 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 2654 Неутрално

    До коментар [#20] от "dogwoman":

    Да,тя е" експерт",а също така и тотално компрометиралия се Волен Сидеров,който пее в един глас с нея и другите т.н."управляващи"от парламентарното мнозинство Които цяла нощ не са спали от притеснение да не натоварят нещастния български народ с непосилното натоварване да гласува честно и по съвест и БЕЗПЛАТНО !

  33. 33 Профил на Инспектор Стрезов
    Инспектор Стрезов
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Който е слушал сутринта Манолова какви глупости дрънкаше за електронното гласуване, неминуемо е разбрал каква паника ги е обзела от подобно развитие.

    "Я з москалями не балакаю!"
  34. 34 Профил на dustman
    dustman
    Рейтинг: 534 Неутрално

    Този път няма да им се размине!
    ОСТАВКА!!!

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
  35. 35 Профил на someeeee
    someeeee
    Рейтинг: 471 Неутрално

    Нормално БСП. ДПС и Атака да не подкрепят... Ако има задължително гласуване ДПС и АТАК НИКОГА няма да замиришат парламент.. А БСП от 15% ще се стопи на 5%... Нормално е нито 1 от тези антибългарски партии да не иска подобно нещо!

  36. 36 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    Щом всички комуноиди и депесари така дружно ревнаха, значи всичко, което иска г-н президента е абсолютно правилно!

  37. 37 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Станишев влезе в тона на лидера на "Атака" Волен Сидеров и обяви, че "големият скандал, проблемите с изборното законодателство възникнаха именно на президентските избори и за пръв път имаме президент, който беше избран с манипулации, фалшификации на изборите".
    -----------------------------------------------

    Така ли? БСП никога не са признавали избора на Плевнелиев, а Волен Сидеровсе ослуша за втория тур на изборите.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  38. 38 Профил на ЧеГоБарат
    ЧеГоБарат
    Рейтинг: 518 Неутрално

    И този път ли президента разединява нацията, а господа превратаджии или тази опорна точка отпадна?!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  39. 39 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    "Гроздето е много кисело, защото било много на високо."
    Хахаха, червено-лилави пътници!
    Няма да помиришете повее власт след Референдума!

  40. 40 Профил на phill11
    phill11
    Рейтинг: 489 Неутрално

    Станишев използва абсолютно кретенския аргумент, че 20 лв. данъчно облекчение което предлага ГЕРБ за гласувалите, било купуване на гласове. И пита президента, дали подкрепял купуването на гласове, тези съвсем изтрещяха!

  41. 41 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 739 Любопитно

    До коментар [#30] от "tadi":

    Абсолютно прав сте! Референдумът нищо няма да реши..точно както януарският! Просто се прави за да се шуми преди изборите за определена партия/групировка...Герб просто следва стъпките на партията си майка Бсп А предложенията на президента са размити, необвързващи и водещи до по-малко демокрация-със принудителен вот, повече купени ромски гласове и гласуване от Турция с дистанционен и повече мутри и местни бабаити с мажоритарен. Тоест назадничави...

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  42. 42 Профил на Станислав Георгиев
    Станислав Георгиев
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Време е някой да изхвърли БОКЛУКА !!!

  43. 43 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    Иванов, Иванов, досвидания сте!

  44. 44 Профил на dustman
    dustman
    Рейтинг: 534 Неутрално

    [quote#42:"stanislav0588"]Време е някой да изхвърли БОКЛУКА !!! [/quote]

    Време е ДА изхвърлиМ боклука!

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
  45. 45 Профил на gunyogunev
    gunyogunev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Прави услуга на България!

  46. 46 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 538 Неутрално

    До коментар [#22] от "ostin22":

    Купуването на гласове в ромските махали са запазена марка предимно на ДПС и БСП. Сигурен съм, че и други партии го правят разбира се. Не виждам друг начин за размиване на платения вот освен задължителното гласуване. Надявам се в опорните ви точки да има все пак и някакви по-смислени аргументи.

  47. 47 Профил на maddrum
    maddrum
    Рейтинг: 663 Неутрално

    Абе, ако създадеш на нормалните, мислещи хора опция да гласуват бързо, лесно и от къщите си червените бабички и черните братя стават леко безсмислени.
    Личи си че снощи са писали опорни точки до късно, ама им се е спяло и не са могли да ги доизкусурят!
    Едно време в Естония, като точно тези въпроси са се поставяли, тамошния конституционен съд/който явно върши нещо за разлика от нашия/ е решил, че по електронен път могат да ти променят мнението точно толкова, колкото могат и преди да влезнеш в урната.
    Я сега си представете купувачите на гласове от ромските гета, как трябва да осигурят компютри, електронни подписи и т.н. Дали няма да им е в пъти по-евтино и по-лесно да "осигуряват" гласовете аналогово? Т.Е. електронното гласуване ще остане право само на интелигентните хора, които четат новини интересуват се и правят своя политически избор на база на изводи.

  48. 48 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1103 Весело

    БСП, ДПС и Атака умират от СТРАХ, че народа може да каже тежката си дума за избирателната система на рефендум!

    Те искат само консултации, консултации за да си направят както са свикнали удобно за тях изборно законодателство.

    ОСТАВКА наглеци!

  49. 49 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1615 Неутрално

    "във варианта на ГЕРБ да се дават 20 лв. бонус за хората, които са участвали в гласуването, а не санкции, ще доведе до купуване на гласове от държавата. Според Станишев това обслужва продажбата на гласове."

    Не съм фен на Станишев ама това, наистина, е тъпо предожение, което напълно пасва на "мозъците" в ГЕРБ. Така всички роми (дори и некупените) ще гласуват. По-добре е да се предложи данъчен кредит за 20 лева. Така само данъкоплатците ще бъдат материално заинтересовани. За пенсионери и цигани няма да има никакъв стимул.

    Дарявам ежемесечно на Бивол - а Вие?
  50. 50 Профил на xsc07311823
    xsc07311823
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Долни, гнусни престъпници. Апаратчиците се задействаха, Моника явно вече е изготвила новите "опорни точки" и сега ще повтарят едни и същи празни слова до припадък, за да стъпчат поредния опит да бъдат свалени от властта. Няма да успеят, защото свалянето им от власт се иска от НАРОДА на първо място. Страх ги е не от политическите им опоненти, страх ги е от реалния вот на народа, тъй като те са избрани с 10-15 % от гласовете и поредица от машинации - купени гласове, изборен туризъм, гнусни манипулации и откровено лъжливи предизборни обещания, които вече лъснаха в пълна сила.

    ОСТАВКА престъпници долни!

  51. 51 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 739 Неутрално

    До коментар [#46] от "gogo2011":

    Ами аргументът ми е, че на последните избори гласуваха 55% от всички граждани и 40% от ромите..При дистанционно и задължително гласуване оставям на тебе сметките...Един бос на махалата ще гласува за няколко хиляди.. Отделно в Турция от гражданите с избирателни права за България са гласували може би само 20%...

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  52. 52 Профил на Сотир Методиев Пеевски
    Сотир Методиев Пеевски
    Рейтинг: 529 Неутрално

    Какво всъщност ни казва тая паплач:
    "Народе, ако допуснем такъв референдум, ти ше земеш да отговориш : ДА!, ДА!,ДА! Ама, народе, ти си ТЪП и ПРОСТ и няма как да знаеш кое е добре за тебе!!! САМО НИЕ ЗНАЕМ И МОЖЕМ!!! ей за'тва: НЕМА да има референдум..."

    "ПОЛИТИЧЕСКИЯТ ЕЛИТ" в БГ - ПРЕСТЪПНИ ГРУПИРОВКИ, МАСКИРАНИ КАТО "ПАРТИИ"
  53. 53 Профил на phill11
    phill11
    Рейтинг: 489 Неутрално

    До коментар [#49] от "Николай Николов":

    Не помня някой да е предлагал раздаване на пари , а ваучер който да се ползва при плащане на местни данъци и такси, и защо винаги все за циганите говорим. 2 милиона българи не гласуват. Аз също не съм прехласнат от тази идея, но тя със сигурност не е купуване на гласове, което твърди Станишев.

  54. 54 Профил на Eisbär
    Eisbär
    Рейтинг: 1186 Неутрално

    Референдума помага да се развали сегашната система. Ясно е, че бсп и сие нямат изгода от това

  55. 55 Профил на tripleaaa
    tripleaaa
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Лъха на беззаконие от думите на ПРЕВРАТаджиите. Конституцията не можела да се променя чрез референдум, но може пък те да я нарушават и да осъществяват власт?!

    Оня подивял ПЕС също трябва да си върне думите назад, защото Президента не само може да го осъди, но и да го изпрати в изгнание.

    Сега ще квичат и ще хвърлят къч, на много скоро ще се пречупят и ще излязат и те с най-идиотските въпроси за референдум за да опитат да оцапат с кал адекватните и логични питания на Президента.

    Агресивност, Арогантност, Аргументираност
  56. 56 Профил на alg57373608
    alg57373608
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#41] от "ostin22":
    Не мислете другите хора по-глупави от себе си. Това е първо.
    Второ, добре познавам други страни, където вотът е задължителен (предпочитам този термин пред принудителен) и където демократичността и справедливостта са недостижимо по-напред от тази в България.
    Успех в мисленето!

  57. 57 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2713 Неутрално

    [quote#2:"ddenchev"]Услуга на ГЕРБ? [/quote]Панически ход от страна на Президента и ГЕРБ ... и паническа реакция от страна на БСП. Занимават ни с глупости, когато проблемът на България е ИКОНОМИКАТА и безработицата ... ана точно там са бездарни и едните, и другите

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  58. 58 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 739 Весело

    До коментар [#56] от "tadi":

    И аз знам за мноооого други страни където вотът не е принудителен и
    [quote#56:"tadi"]където демократичността и справедливостта са недостижимо по-напред от тази в България.
    Успех в мисленето![/quote]

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  59. 59 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1443 Неутрално

    1.Първа глупост , която се тиражира :фалшификации при електронно гласуване :
    Гласуването няма да е САМО електронно ,а по избор .
    Ако от един ИП адрес - гласуват 100-200 -300 души, ОЧЕВАДНО става дума за фалшификации/ за кръчмата в маааалата /и мерките ТАМ са други - Нак,кодекс :
    Майчето и серГЕЯ - ИЗПУШИХА !!! Много им се насъбра , за малко време ..)
    Хахахааа......
    А и другарите тъкмо подготвяха премахване на УСЕДНАЛОСТТА - като условие за гласуване :)- в Кодекса им - за местни и Парламентарни избори ..
    С финта , че СЕГА могат да гласуват всички бълг, граждани , където и да живеят/ за евро изборите / - ТОВА ПОЛОЖЕНИЕ да остане и за бъдещите местни и национални ИЗБОРИ !! :)

    BIG AL
  60. 60 Профил на 2029
    2029
    Рейтинг: 662 Неутрално

    Управляващата тройна, БСП/ДПС/Атака мобилизира електората си на 90-95 % за участие в изборите. Добре знаят, че нямат резерви да си вдигнат процентите. Особено когато става въпрос за електронно гласуване. И затова се борят да няма Референдум. Пускайте подписката, защото това НС няма да гласува ЗА.

  61. 61 Профил на Nikola Georgiev
    Nikola Georgiev
    Рейтинг: 416 Неутрално

    гнойните пъпки изрева на умрело

  62. 62 Профил на гарата
    гарата
    Рейтинг: 840 Неутрално

    Очаквана реакция на Тройната. Подписката са свикване на Референдум да започва веднага! Това предложение в този парламент няма да мине никога. Ако трябва Пеевски и Доган ще дойдат на гласуването, но няма да мине!

  63. 63 Профил на Никола Николов
    Никола Николов
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Смешен плач! Борбата за запазване на статуквото ще е на живот и смърт. Очаквам сега да се развие един от двата сценария:
    По-евтиният - да се игнорира предложението на Президента, с надеждата да бъде забравено;
    По-скъпият - да се впрегне цялата машина от медии, партиен актив, социолози, политолози, скрити манипулатори, бизнес свързан с партийните кръгове и др. знайни и незнайни човечета, безпрепятствано паразитиращи благодарение на статуквото, с крайната цел да не бъде допусната каквато и да е било промяна, застрашаваща партийно-олигархичния модел.

  64. 64 Профил на bitaka
    bitaka
    Рейтинг: 636 Весело

    До коментар [#25] от "Тони!":

    ами да гласуват за тогава! ама няма как да стане щото само българите в чужбина дето сме ще ги отвеем като куцо пиле...

    харпун
  65. 65 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 697 Неутрално

    До коментар [#57] от "t' Ankus":

    В комунистическия стан определено реакциите са истерични...

    Относно икономиката, липсата на задоволителен процес там е резултат на политически безумия за които не се носи отговорност....

  66. 66 Профил на гарата
    гарата
    Рейтинг: 840 Неутрално

    Самият факт, че ДС партиите реват на умряло, говори повече от красноречиво!

  67. 67 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1699 Гневно

    Радане, ЗАЩО МЪЛЧИШ???

    Знанието е сила, информацията - власт
  68. 68 Профил на alexsilver
    alexsilver
    Рейтинг: 1099 Любопитно

    "....В обръщение към нацията в сряда вечерта президентът обяви, че ще предложи на парламента провеждане на референдум заедно с евроизборите по три въпроса - част от депутатите да се избират мажоритарно, за задължителното и електронното гласуване...."

    И тоя се е объркал и не се усеща къде е попаднал. Това не е работа на президента. Той продължава упорито да доказва, че е служител при Боко Белята. Това не може да бъде президент на цялата нация, а само изпълнител на волята на шепа свръхбогати люде, добили богатството си при доста съмнителни обстоятелства. Време е народът да прогледне и да си потърси правата...

  69. 69 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1172 Неутрално

    Щом църкат червените мишоци значи президента е прав

  70. 70 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 880 Неутрално

    Абе защо не направим подписка за Референдум за предсрочни парламентарни избори и свикване на Велико народно събрание?

  71. 71 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1172 Неутрално

    До коментар [#67] от "pag": Мълчи , защото чака опорните точки от Драгалевския баро , а той ги чака от Позитано

  72. 72 Профил на Lelja Agatha
    Lelja Agatha
    Рейтинг: 588 Разстроено

    [quote#26:"chicago514"]Ако си спомняте Блага Димитрова напусна вицепрезидентския пост при Желев с думите:То за Желю няма работа,аз какво да правя[/quote]
    Може да си забравил, но това ти изказване просто не е справедливо към Бл.Димитрова - тя подаде оставка заради Боянските ливади на Желю (извинете за офтопика, но справедливостта го изискваше)

  73. 73 Профил на thebigbull
    thebigbull
    Рейтинг: 411 Весело

    Колкото и да ми е неприатен за мнго неща, шапка му свалям на Борисов....най-сетне ГЕРБ заеха позиция и подкрепиха своеобразно протеста, но без да дразнят

  74. 74 Профил на blame
    blame
    Рейтинг: 466 Гневно

    "Очевидно г-н Плевнелиев се поставя за пореден път в услуга на ГЕРБ."

    Защо, питам аз, мажоритарният избор, задължителното и електронното гласуване да са в услуга на ГЕРБ? Не е ли това директно признание, че ако се гласува с мажоритарен елемент, масово и без фалшификации, БСП и кликата около нея никога не може да спечели? И защо предложението народът да си каже думата е в полза на някого и във вреда на друг? Нали народът е суверен!

    Моника, узапти мъжа си, че с глупостите си ти съсипа всичките опорни точки!

  75. 75 Профил на Tata Mata
    Tata Mata
    Рейтинг: 455 Неутрално

    ахахахаха, БСП за поредн път са нелогични

  76. 76 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1699 Весело

    [quote#71:"shileto"]До коментар [#67] от "pag": Мълчи , защото чака опорните точки от Драгалевския баро , а той ги чака от Позитано[/quote]

    Аз съм наясно, въпросът ми беше риторичен и очаквам някой от иначе тъй активните тук костомолци да изписука някакво обяснение......
    Ама ядец, в момента в който трябва да се действа, не само да се разтягат демократични локуми, "реформаторските" мишки се изпокриха.
    Както се изпокриха по време на протестите......
    Защото и те не искат предсрочни избори (надяват се на някакво чудо да им вдигне рейтинга с времето), нито масово гласуване, защото сектата им не може да мобилизира и един глас повече.
    Те така........

    Знанието е сила, информацията - власт
  77. 77 Профил на Karla c Україна Hanneman
    Karla c Україна Hanneman
    Рейтинг: 753 Любопитно

    "БСП нападна Плевнелиев, че с референдума прави услуга на ГЕРБ"

    Баси , тия пак откиха топлата вода!
    Кой издигна кандидатурата на Плевенлиев , бе гаспада таварищи? ГЕРБ , май беше?
    Или викате президента требва да е "надпартиен" , тоест да работи за оставнето ви на власт , като всички предишни , а?

    To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
  78. 78 Профил на Boris Gaganelov
    Boris Gaganelov
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Да бе...желанието на 3 милиона българи да гласуват без да се редят 4 часа по опашки е баси улугата за ГЕРБ. Направо невероятна.


    Анъваъ:
    РЕШЕНИЕ № 4 ОТ 4 МАЙ 2011 Г. ПО КОНСТИТУЦИОННО ДЕЛО № 4 ОТ 2011 Г. за електронното гласуване преди да говори, че това било противоконституционно! Цитат от решението:

    "Конституционният съд е наясно, че електронното гласуване е адекватна на съвременните реалности възможност, която разширява и улеснява участието на гражданите в изборите, но само ако ефикасно е гарантирана тайната на вота. За последователното и трайно, а не експериментално въвеждане на електронното гласуване на избори е наложителна стриктна и прецизно синхронизирана правна уредба, чрез която адекватно на конституционните принципи да се реализират избирателните права на гражданите и така изборите да легитимират държавното управление, основаващо се върху вота на избирателите, даден в честно и плуралистично състезание."

  79. 79 Профил на objective
    objective
    Рейтинг: 648 Весело

    ПРЕЗИДЕНТЪТ защитава позицията на гражданите по изборната система, за което трябва само да му благодарим ! Разбъркването на добре смазаната машина за манипулиране на вота отваря някакви шансове да бъде най-сетне променена съществуващата гнила политическа система. Естествено, че силите на статуквото ще се напънат да я бранят. Реакциите на политическите сили по това предложение на президента показват много ясно, кой иска да бетонира статуквото !

  80. 80
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  81. 81 Профил на tigivi
    tigivi
    Рейтинг: 416 Неутрално

    Манолова да каже не на кого е в услуга, а на кого не е в услуга. За всяко нещо маже да се каже че е в услуга на някого. Аз бих казал че липсата на задължително и електоронно гласуване е в услуга на БСП, Атака, ДПС, Бареков и т.н.

  82. 82
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  83. 83 Профил на mirk0
    mirk0
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Ако някой смята, че волята на народа, и то изразена официално чрез референдум, пречи на политическите му виждания, то това по същество се явява скандално самопризнание за водена противонационална политика.

  84. 84 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1485 Неутрално

    глупости каква услуга на ГЕРБ, просто се създава ситуация да няма как да се проведат парламентарни избори скоро, може това е да е целта не знам

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  85. 85 Профил на petark
    petark
    Рейтинг: 466 Неутрално

    тая опорна точка за ГЕРБ е изключително глупава - някой заслужава да си загуби работното място заради нея как точно даването на право на гражданите да гласуват (без да е ясно какъв ще е резултата и дали ще е редовен референдума е в полза на ГЕРБ малоумна комунистическа логика
    Кодексът е ясно, че може да бъде приет в този си вид, някой да ги спира
    Бюлетините в Кюстендил нямам спомен да са признати за престъпление... защо продължава манипулацията на Мая Манолова, Бареков и ТВ7 не мога да разбера

  86. 86 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 545 Неутрално

    Ако има мажоритарни избори Делян Пеевски как ще стане депутат?

  87. 87
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  88. 88 Профил на rrrrrr
    rrrrrr
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Копирам мой пост от друга тема и го залепям тук. Ще го копирам и ще го залепям навсякъде в Икономедия, когато стане дума за идеите на Плевнелиев за промяна на Изборния кодекс. Един заблуден човек да прогледне, пак ще е от полза:

    А ето каква некозметична промяна предлага президентът: "С проекта за нов Изборен кодекс се предвижда незадължителна преференция в партийните листи. Това предложение не отговаря изцяло на исканията на българските граждани"

    Т.е. президентът пледира за задължителна преференция. "Задължителна преференция" означава ето това: Партия X изработва партийна листа и я подрежда така: на първо място кандидат A, на второ място кандидат B, на трето - C, и т.н. Отива бай Хасан да гласува за партия X. Слага хиксче или чавка на квадратчето. После, ако предложената листа му харесва, слага хиксче или чавка на кандидат A - така потвърждава, че е съгласен с подредбата. Ако подредбата не го устройва, слага хиксче или чавка примерно на кандидат C - демек заявява, че за него C трябва да е преди A в листата. Ако бай Хасан не сложи чавка някъде по подредената листа, гласът му за партия X е НЕВАЛИДЕН.

    Това предлага Антоанета Цонева. Това предлага и Плевнелиев. Това означава задължителна преференция. Не звучи драматично за аудиторията на Икономедия - какво толкова, задължават те да сложиш две хиксчета на бюлетината, вместо едно. Ама защо трябва да го правим? Защо да хвърляме гласа на бай Хасан за партия X в коша, само защото не е благоволил да преподреди листата или да отбележи, че е съгласен с нея? Нали той де факто отбелязва, че е съгласен с листата, като гласува за партия X? Дайте му възможност да преподрежда, ако иска, но не го задължавайте. Какво искате, да се зарием с невалидни бюлетини и да кандидатстваме за Гинес? Това ще направиш, уважаема Антоанетке. И след като настъпи хаос (а той ЩЕ настъпи, ако ви приемат безумното предложение) никой няма да се сети, че ти си замесена. Ще се измъкнеш суха. Както се измъквате по терлички всички юнаци от "тинк танковете". Давате акъл, правите каша, после го отнасят политиците, които ви изпълняват великите хрумвания, а вие целите в бяло се изтъпанвате в някое тв студио и пак давате акъл. Имайте малко срам.

  89. 89 Профил на echooo
    echooo
    Рейтинг: 466 Весело

    Г-н Плевнелиев, я стига сте "страхували" другарите таваришчи!!!!
    Тамън си подредиха кодексчето Мая, Вие - референдум...
    Бива ли така???

    ОСТАВКА!

  90. 90 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 1157 Неутрално

    До коментар [#88] от "walrus":

    Не съм съгласен с вас. Просто избирателят ще трябва първо да чете после да сложи знак. Да навлизам ли в подробности чии избиратели имат проблеми с четенето?

  91. 91 Профил на ivanalex2
    ivanalex2
    Рейтинг: 524 Неутрално

    В-сът е принципен - трябва ли на простолюдието, наречено за благозвучност електорат - да се разрешава да извършва такава отговорна дейност, присъща само за високоинтелигентната политическа класа?

  92. 92 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2354 Весело

    Жалка аргументация. Заради високото му самочувствие очаквам от Станишев по-премислен отговор. За другата ще се въздържа от коментар.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  93. 93 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    "Станишев влезе в тона на лидера на "Атака" Волен Сидеров и обяви, че "големият скандал, проблемите с изборното законодателство възникнаха именно на президентските избори и за пръв път имаме президент, който беше избран с манипулации, фалшификации на изборите"."

    поредната опорна точка, която е пълна лъжа.

    има да я повтарят, докато и последният им малоумен избирател приеме, че Плевнелиев е измамник, има 10 наложници и любовници, има офшорки и крие пари и има поне 10 къщи в Гърция...

    РЕФОРМИ !
  94. 94 Профил на омбре
    омбре
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Хм луди ли сте бе тези които искате референдум за изборите.В конституцията е ясно е записано "гласуването е право ,а не задължение".Жалко е че Плевналиев иска да наруши конституцията .И това ми било президент.Да се давали по 20 лева на всеки гласуващ....божее и от какъв зор нима това не е купуване на гласове с парите от данъците и бюджета а това са десетки милиони.Другото му предложение е за електронно гласуване .Аз пишам и къде отива тогава тайната на гласуването...отг . на кино.Освен в Исландия и Литва това никъде по света го няма никъде !Президента ката ден прави точно обратното което е нужно... като за инат,действията му са само в полза на ГЕРБ.Нима това е президент на всички българи?.Явно е ,че не чувства отговорност пред държавата и нацията .В такъв случай , да се откаже от поста който заема докато е време.

    НЯКОЙ НЕ ГИ БИВА ЗА НИЩО...НО СА СПОСОБНИ НА ВСИЧКО
  95. 95 Профил на Ironside
    Ironside
    Рейтинг: 245 Неутрално

    "По въпроса за задължително гласуване Станишев коментира, че то съществува само в три европейски държави."
    А защо трябва първо всички 27 да са направили нещо, за да го приемем и ние. "Само три държави са направили това, само 5 онова, пушенето не е било забранено навсякъде". Заради такова мислене винаги ще изоставаме. Не може ли и ние да сме сред първите в нещо?

  96. 96 Профил на dragond
    dragond
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Предлагам БСП да се влеят в ГЕРБ. От всички изявления на комунистите се споменава много повече името на ГЕРБ, отколкото на собствената си партия. Шубето е голям страх.

  97. 97 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 538 Неутрално

    До коментар [#88] от "walrus":

    Това хиксче ако ти е проблема... Един вид ако го променят ше си с две ръце все пак за предложенията, така ли? Ще има и дебати все пак, никой не мисли, че това са най-добрите възможни варианти.

  98. 98 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4689 Неутрално

    Значи вашият Гоце беше добър с неговият голям шлем осигурил ви големите кражби през Белене. Асега плевнелиев лош щото иска референдум. Ми гусупуда спинозни социалисти нимойте така бре само вие да опеделяте за какво и кога да има рифирендум.

  99. 99 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2017 Неутрално

    До коментар [#9] от "dragozow":

    И по-точно БСП ги притеснява да не се затрие етническата партия ДПС и техен верен коалиционен партньор, че комунистите ще останат извън властта и оттам като им намалее електората по естествен път (младежите им са набор 49), няма и да минат 1% по следващите избори. Особено ако се въведе изпит за право на гласуване на ниво 8-9 клас - това ще лиши електората им от право на глас - и ще неутрализира получените подарък дипломи от ПУЦ, РабФак и съвременните им варианти.

  100. 100 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 1216 Неутрално

    До коментар [#77] от "Karla жертва на зъл цензор Hanneman":

    Какво може да се очаква от тези,които не даваха дума да се каже против Първанов,а сега са най яростни срещу него.Не са забравили какво правиха,но така им е удобно.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK