Йовчев: Не виждам пряка вина на главния секретар по случая в Лясковец

Цветлин Йовчев

© Анелия Николова

Цветлин Йовчев



Към момента от цялата информация, която имам, лично аз не виждам пряка вина на главния секретар. Нека да изчакаме резултатите от проверката и тогава вече ще има окончателно становище."


Това обяви в интервю за агенция "Фокус" вътрешният министър Цветлин Йовчев, който коментира акцията отпреди седмица в Лясковец, при която загина един командос, а други двама бяха ранени. Тогава от специализирания отряд за борба с тероризма (СОБТ) се опитаха да обезоръжат барикадиралия се в дома си Петко Петков, но той ги посрещна с изстрели.


СОБТ е на пряко подчинение на главния секретар Светлозар Лазаров, който вече обяви, че акцията е провал. Причината, посочена от него пред вътрешната парламентарна комисия миналата седмица, е, че двама служители от областната дирекция на полицията са позволили, докато снимат апартамента на Петко Петков, да бъдат видени и по този начин са компрометирали акцията.




Лазаров призова да се изчакат резултатите от проверката, която ще приключи на 3 април.


"Ако установя, че с мое действие или бездействие по някакъв начин съм допринесъл за този трагичен изход, няма да пожертвам никой – ще взема решението сам за себе си. Искам да ви уверя в следното – не съм човек, който жертва хора, за да спаси себе си, не съм го правил, няма и да го направя", заявява още Цветлин Йовчев, помолен да коментира информациите, че ще бъде "пожертван" главният секретар на МВР, за да не се стигне до негова оставка.


Йовчев заявява, че е бил изненадан от  "безскрупулността, с която определени кръгове се опитаха да се възползват от тази трагедия. Не ме изненада това, че така усилено искат оставката ми – това не е от скоро. Може би определени хора копнеят за тази оставка", смята още вътрешният министър.


Подробности очаквайте по-късно на www.dnevnik.bg.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (71)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2558 Неутрално

    Ама, разбира се! Не може да се търси вина на невменяеми!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  2. 2 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1163 Разстроено

    Такава държава нЕма!

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  3. 3 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2558 Неутрално

    Някой, някога, някъде да е виждал комунист-роднина, заел с връзки държавен пост, за който си няма и грам понятие, да е виновен за нещо?!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  4. 4 Профил на Къти
    Къти
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Така де, простреляния полицай сам си е виновен? Следващият път йОвчев ще отиде ли лично да участва в такава акция???

    Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bg
  5. 5 Профил на БГА Балкан
    БГА Балкан
    Рейтинг: 628 Неутрално

    "Йовчев: Не виждам пряка вина на главния секретар по случая в Лясковец"

    Ех тези розови очила.

    О, Музо, възпей оня гибелен гняв на Ахил ..........
  6. 6 Профил на harbinger
    harbinger
    Рейтинг: 406 Неутрално

    Не са кръгове. Нормалните хора ви искат оставката. Но социалистите трудно се убеждават, че само вредят.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  7. 7 Профил на strongest
    strongest
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Не виждам пряка вина на главния секретар по случая в Лясковец- Важното е Боко да иска оставки!

  8. 8 Профил на strongest
    strongest
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Няма значение кой е прекия виновник за случая в Лясковец!

  9. 9 Профил на Øϰϰå Çҩßё
    Øϰϰå Çҩßё
    Рейтинг: 627 Неутрално

    с тая безработица, хората оскотяха, една оставка не смеят да подадат, се унижават световно и хич им не дреме, те това е ужасното

    иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общо
  10. 10 Профил на koiot
    koiot
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Виновен е този който е провел инструктажа.А също така и който е назначил този който е провел инструктажа.

    писнало ми е от левичари
  11. 11 Профил на д р Чарли Мишкин от ГРУ
    д р Чарли Мишкин от ГРУ
    Рейтинг: 1993 Гневно

    Йофчи, ако глав. сека. не е виновен значи ТИ СИ ВИНОВЕН!

    #ОСТАВКА#БЕ#Т@Л@П

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  12. 12 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 2183 Любопитно

    Я да видим: (ноември м.г.) Премиерът на Латвия Валдис Домборовскис подаде оставката на правителството си. Решението е заради срутването на магазин в Рига, при което загинаха 54 души и 40 бяха ранени. Премиерът е посочил, че страната се нуждае от правителство, което ще бъде в състояние да реши ситуацията."
    Питам аз, дали латвийският премиер е съборил мола нарочно, или пък е организирал спасителната акция некадърно, или пък е променил строителните книжа, за да се направи мол, който да се срути??? Или той, викаш, Йовчев, е прост латвиец, какво да го гледаме него...

    Доброто е заразно
  13. 13 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4319 Неутрално

    Ти и свойта вина сигурно не виждаш, ама я има.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  14. 14 Профил на gad
    gad
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Нека сложат плочата-мемори на загиналия командос в Лясковец.Така много години напред ще се помни за едно некадърно управление.И още веднъж-тези наглеци никога няма да подадат оставки-близките на загиналия и ранените полицаи имат основания да съдят МВР....

  15. 15 Профил на georgi_val
    georgi_val
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Абе тия защо все не виждат - да нямат проблем с очите нещо - не виждат протести, не виждат протестиращи, не виждат проблемите, не виждат недоволство ... какво виждат?
    Ама пък видяха че някакво дребно полицайче работило в МВР докато и Бойко работил бил виновен?

  16. 16 Профил на BG Territory
    BG Territory
    Рейтинг: 2057 Неутрално

    Не виждал бил "пряка вина"?! Абе, аланкоолу, вие нещо за политическа и професионална отговорност чували ли сте??? Пряка вина - това означава главния секретар лично да беше застрелял полицаите. Те това е пряка вина.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  17. 17 Профил на nikidimi
    nikidimi
    Рейтинг: 548 Неутрално

    пряка вина = затвор
    косвена вина + достойнство = оставка

  18. 18 Профил на д р Чарли Мишкин от ГРУ
    д р Чарли Мишкин от ГРУ
    Рейтинг: 1993 Весело

    [quote#8:"stronger"]Няма значение кой е прекия виновник за случая в Лясковец![/quote]

    До коментар [#8] от "stronger":

    Прав си - застреляната барета е виновна, че е решила да си изкарва прехраната с некадърни началници.

    Типично комун. мислене вследствие на "опорните точки" от пузитано, а?

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  19. 19 Профил на д р Чарли Мишкин от ГРУ
    д р Чарли Мишкин от ГРУ
    Рейтинг: 1993 Весело

    [quote#8:"stronger"]Няма значение кой е прекия виновник за случая в Лясковец![/quote]

    До коментар [#8] от "stronger":

    Прав си - застреляната барета е виновна, че е решила да си изкарва прехраната с некадърни началници.

    Типично комун. мислене вследствие на "опорните точки" от пузитано, а?

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  20. 20 Профил на kam27
    kam27
    Рейтинг: 819 Любопитно

    И как да няма вина ?Като глав. секретар Св. Лазаров обира позитивите така също и негативите на всяка служба и дирикция в МВР .В такъв смисъл носи дисциплинарна така и морална отговорност по етически устав на служителите в МВР .

  21. 21 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 1997 Неутрално

    [quote#12:"dogwoman"]Я да видим: (ноември м.г.) Премиерът на Латвия Валдис...[/quote]
    Тук има други условия, но нали нямате време да гледате интервюта...

  22. 22 Профил на galia66
    galia66
    Рейтинг: 458 Неутрално

    А моля ви се как зетчето на Камен Пенков ще е виновен.Деди го издигна по бързия начин в системата на МВР.

  23. 23 Профил на acd30520326
    acd30520326
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Наглост и беззаконие! Милиционерщина - азиатски модел!
    ОСТАВКА! ВЕДНАГА!

    "Ти какво пожертва, за да има и утре България?" ИЛИЯ МИНЕВ
  24. 24 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 1079 Неутрално

    Няма виновни "от наш'те" за провала в Лясковец, жертви сме на конспирация на САЩ, ЕС, Ив. Костов и ГЕРБ! Другари, дайте да поканим Беркут и КГБ за консултанти!

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  25. 25 Профил на snafuracer
    snafuracer
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Терминът 'пряка вина' явно се ползва, когато трябва да спасиш собствената си кожа. Удобно... Цял свят е чувал и работи с професионална и политическа отговорност, не и при комунистите.

  26. 26 Профил на 1_bulgarin
    1_bulgarin
    Рейтинг: 502 Неутрално

    Това вече е култово..... Щом не е той значи вината е на познатия на Б.Б., който е извършил саботаж.....

  27. 27 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2402 Неутрално

    Министър йОвчев явно ни взема за деца. Първо, проверката продължава, ама той вече си има мнение и казва, че главният секретар нямал вина. Второ, главният секретар казва, че случилото се в Лясковец е провал за СОБТ, след което йОвчев публично заявява, че не вижда нищо нередно. Трето, според йОвчев не само, че МВР са вода ненапита, но и има "безскрупулни кръгове", които си позволяват да питат чия е вината за трагедията (все пак има светло(тъмно) петно в мънканиците на министъра - признава се за трагедията!).
    Към казаното дотук аз бих попитал следното - като говорим за вина, каква е вината на йОвчев за трагедията в Лясковец?

  28. 28
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  29. 29 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 2183 Неутрално

    [quote#21:"Ще върнем България в Европа"]Тук има други условия, но нали нямате време да гледате интервюта... [/quote] Има си хас да няма други условия! Изобщо не става дума за това, става дума за принципни неща, които твърде убягват на българските управляващи изобщо (не само сегашните).

    Доброто е заразно
  30. 30 Профил на koskol
    koskol
    Рейтинг: 233 Разстроено

    Тъпи подчинени- щаслив шеф.

  31. 31 Профил на marker
    marker
    Рейтинг: 756 Гневно

    Йовчев: Не виждам пряка вина на главния секретар по случая в Лясковец

    Точно затова и двамата сте за оставка и да си ходите. Главния секретар, защото носи отговорност, а ти защото не виждаш вина при провал във вашия сектор.

  32. 32 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 1997 Неутрално

    До коментар [#29] от "dogwoman":
    "Тук", се отнася към нещо конкретно, но нали нямате време да гледате интервюта...

  33. 33 Профил на Ѧниматорът®
    Ѧниматорът®
    Рейтинг: 740 Гневно

    Липса на професионализъм...
    Липса на морал...
    Непукизъм...
    Злоба...
    Отмъстителност...
    Да продължавам ли!?

    Мъдър е този, който знае не много, а нужното. Есхил
  34. 34 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1162 Неутрално

    Като по некадърен как да види некадърност на главсека

  35. 35 Профил на Питанка
    Питанка
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Имаме си лъжливо йОвчарче...

    "Въпросителната" е просто уморена "Удивителна!"
  36. 36 Профил на о сандо
    о сандо
    Рейтинг: 876 Неутрално

    [quote#10:"koiot"]Виновен е този който е провел инструктажа.А също така и който е назначил този който е провел инструктажа. [/quote]

    ама, как така! Та нали цела нощ са се "инструктирали" (на рождения ден)... ясно е, че всики са се самопростреляли в името на високия професионализъм и в защита на гражданството... както и Музичко (Саша Б.)

    "Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф
  37. 37 Профил на о сандо
    о сандо
    Рейтинг: 876 Неутрално

    *всички, сори

    "Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф
  38. 38 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1162 Неутрално

    До коментар [#28] от "mariamit77": Браво спазваш опорните точки от първия работен ден

  39. 39 Профил на NIKE
    NIKE
    Рейтинг: 691 Неутрално

    Скоро ще излезе , че полицая се е самозастрелял.
    До кога ще търпим????????????

  40. 40 Профил на Ѧниматорът®
    Ѧниматорът®
    Рейтинг: 740 Весело

    [quote#35:"Питанка"]Имаме си лъжливо йОвчарче...[/quote]
    Това е добро Става и за комикс

    Мъдър е този, който знае не много, а нужното. Есхил
  41. 41 Профил на Капанар
    Капанар
    Рейтинг: 522 Неутрално

    Защото и ти си виновен за трагедията

  42. 42 Профил на NIKE
    NIKE
    Рейтинг: 691 Неутрално

    "Ако установя, че с мое действие или бездействие по някакъв начин съм допринесъл за този трагичен изход, няма да пожертвам никой – ще взема решението сам за себе си."

    ГЕНИЙ

  43. 43 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 1377 Гневно

    До коментар [#33] от "Антисоциалист и Анти всичките им производни":

    Нали "главЕното"* секретарче след инцидента каза, че щяло да си подаде оставката, ако с това можело "да промени нещо".
    Нагли, по-нагли, най-нагли!

    * по израза на Адриана Димова

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо, има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от тебе!
  44. 44 Профил на Питанка
    Питанка
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#40] от "Антисоциалист и Анти всичките им производни":

    Пуснах го. Може и да го публикуват по някое време.

    "Въпросителната" е просто уморена "Удивителна!"
  45. 45 Профил на Ѧниматорът®
    Ѧниматорът®
    Рейтинг: 740 Весело

    [quote#44:"Питанка"]Пуснах го. Може и да го публикуват по някое време.[/quote]
    Ще бъде Опрепоръчан набързо )))

    Мъдър е този, който знае не много, а нужното. Есхил
  46. 46 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    До коментар [#28] от "mariamit77":
    Иска ми се да видя как изглежда празната кратуна, която измисли опорната точка със снимащите полицаи. В неговата глава нещата изглеждат наистина абсурдно: Човек, който заплашва системно хората с оръжие е забравил за съществуването на полицията и снимащите полицаи го подсещат за нея?! Снимащите полицаи са решили да му подскажат, че се готви акция с фотоапарат в ръка, вместо просто да му бутнат една бележка под вратата? Събират снимков материал, сякаш става дума за секретен военен обект, а не за типова сграда, каквито има десетки хиляди в България?! Действат без заповед отгоре?!
    Тази опорна точка не е по-умна от онази, с която Станишев обясни повишението на безработицата: хората преди се страхували да се регистрират като безработни (от кого и за какво), а сега се доверили на правителството?!? Къде по-сигурно е да си безработен при Станишев – нищо не те заплашва.

  47. 47 Профил на echooo
    echooo
    Рейтинг: 458 Неутрално

    "Йовчев заявява, че е бил изненадан от "безскрупулността, с която определени кръгове се опитаха да се възползват от тази трагедия...."
    Безскрупулните сте вие, г-н Йовчев и главния секретар, че след този трагичен инцидент, следствие на некадърно проведена от вас акция, все още заемате някаква длъжност!
    ОСТАВКА!

  48. 48 Профил на На комунист доверие да нямаш
    На комунист доверие да нямаш
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#3] от "lz2":

    Е, не помниш ли колко модно бе в началото на 90-те да се говори против "Тодор Живков и неговото обкръжение"?

    Безбожен народ иска морални политици, но такива няма да му се явят
  49. 49 Профил на На комунист доверие да нямаш
    На комунист доверие да нямаш
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#46] от "авторът":

    [quote#46:"авторът"]Иска ми се да видя как изглежда празната кратуна, която измисли опорната точка със снимащите полицаи.[/quote]
    http://www.focus-news.net/news/2014/02/06/1880608/kiril-dobrev-bashta-mi-narichashe-raydovski-hlebarka.html

    Безбожен народ иска морални политици, но такива няма да му се явят
  50. 50 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Като всички мафиоти и престъпници ,управляващите нямат морал ,а търсят начин да шикалкавят само и само да отърват кожите си .Ако не друго ,що за офицери са тези ,къде им е честта на пагона ?

  51. 51
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  52. 52 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 1022 Весело

    На друго място такова отричане може и да върви, ама не и в конкретния случай:
    [quote#0:"заглавието"]Йовчев: Не виждам пряка вина на главния секретар по случая в Лясковец [/quote]
    П.С. Другото място, което имах предвид, са обвинения за съпружеска изневяра. Там се отрича и очевАдното, дори и като хванат някой/я "на калъп"

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  53. 53 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 1276 Гневно

    Ми вие кога сте си признали за някоя вина? За вас винаги някой друг е виновен.

    Ако този свят ти е омръзнал, то тогава опитай да го промениш
  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  55. 55 Профил на own
    own
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Йовчев: "Не виждам пряка вина на главния секретар по случая в Лясковец"

    Явно Йовчев е толкова нагъл, че няма проблеми по медиите да казва на черното бяло.

  56. 56 Профил на nios
    nios
    Рейтинг: 233 Неутрално

    [quote#1:"lz2"]Ама, разбира се! Не може да се търси вина на невменяеми![/quote]
    Не може, вярно е! Но поне някъде в съответното лечебно заведение да ги затворят не може ли?

  57. 57 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4204 Неутрално

    ,,Йовчев: Не виждам пряка вина на главния секретар по случая в Лясковец,,

    .........................................................................................................

    "Към момента от цялата информация, която имам, лично аз не виждам пряка вина на главния секретар. Нека да изчакаме резултатите от проверката и тогава вече ще има окончателно становище."

    Разбрах, разбрах другарю овчев, най пряка вина има Бойко Борисов, щото е саботирал акцията.
    Нал такава опорна точка ви спусна дрогарят ники добрев най чесния и най умнияхи хи

  58. 58 Профил на bladeroko
    bladeroko
    Рейтинг: 458 Неутрално

    то в България никой няма пряка вина за нищо и затова сме на това дередже...

  59. 59 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4204 Неутрално

    До коментар [#50] от "aboto":

    Чест и морал у комунист. Те само към партията си са чесни щото знаят, че там излъжеш ли партията прошка няма. най лекото наказание е кзк.

  60. 60 Профил на adze
    adze
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Не виждам някаква вина ? Този сляп ли е или се прави на такъв ? Море, май нас ни прави на луди ?

  61. 61 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 1022 Любопитно

    Да питам, плахо, защо всички наричат убития Шарков от СОБТ "командос", а неговите колеги в СОБТ "командоси"? Доколкото знам "командо" е елитна високомобилна ВОЕННА единица, и като такава би трябвало да е подчинена някому в армията. А СОБТ е подчинен на МВР, и може да е елитна, специализирана (според името и) ПОЛИЦЕЙСКА част, но не е военна.

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  62. 62 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4204 Неутрално

    ,,....Не ме изненада това, че така усилено искат оставката ми – това не е от скоро. Може би определени хора копнеят за тази оставка", смята още вътрешният министър.,,

    Ма дрогарю министър не само определени хора ви искат оставката. То целият народ ви иска оставката на вас и на това ,,супер кадърно,, правителство начело с най ,,демократичната партия БСПДПС узурпирала властта.

  63. 63 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 683 Неутрално

    какъво експертно менние...

    Birds of a feather flock together.
  64. 64 Профил на adze
    adze
    Рейтинг: 515 Неутрално

    "Може би определени хора копнеят за тази оставка", смята още вътрешният министър."

    Не определени хора , народът !

  65. 65 Профил на matera
    matera
    Рейтинг: 721 Неутрално

    НАГЪЛ,ПО-НАГЪЛ,НАЙ-НАГЪЛ !

  66. 66 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4204 Неутрално

    До коментар [#61] от "Мойше! Толкоз!!!":

    ,,Да питам, плахо, защо всички наричат убития Шарков от СОБТ "командос", а неговите колеги в СОБТ "командоси"? Доколкото знам "командо" е елитна високомобилна ВОЕННА единица, и като такава би трябвало да е подчинена някому в армията,,
    Ми то нашите соцкомунета толко са умни, че и на полицаите ша почнат да им викат командоси.
    Да точно така е ,,командо,, е елитна военна част със съответните бойни единици изпнълняваща специални военни операции.

  67. 67 Профил на kashpirovska
    kashpirovska
    Рейтинг: 1053 Неутрално

    До коментар [#5] от "БГА Балкан": Аз на тия очила им викам ламаринени.

    Джордж Оруел-1984
  68. 68 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    До коментар [#49] от "Скромност Станишева":
    Благодаря, пък и името ти хубаво.

  69. 69 Профил на На комунист доверие да нямаш
    На комунист доверие да нямаш
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#68] от "авторът":
    [quote#68:"авторът"]пък и името ти хубаво.[/quote]
    Нали? Пълен оксиморон, нещо, дето го няма)

    Безбожен народ иска морални политици, но такива няма да му се явят
  70. 70 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 515 Неутрално

    [quote#59:"сидер"] Те само към партията си са чесни .]

    Не съм сигурен ,че и там са честни ,ако бяха честни нямаше да си създадат шести отдел на държавна сигурност !
    Погледнете мутрите ,те са създадени точно по техен тип - идват насилват те и казват ,че те пазят ,влизат ти в имота със самочувствието на стопани ,ти се опитваш да се оплачеш ,а вдигат журналистите ,че са жертви на полицейщина .Това им е стилът , всяка тяхна грешка изпреварващо се приписва на опонента и можете изпреварващо да научите техните последващи действия по това в какво обвиняват опозицията.
    Мая Манолова обвини ГЕРБ за изборния кодекс ,за да "сътвори"
    нещо още по-лошо !

  71. 71 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 1119 Неутрално

    До коментар [#57] от "сидер":

    Позволявам си малка поправка.Не Ники Добрев(лека му пръст),а синчето,дето го бяха хванали с едни пари,Кирил Добрев.Гуруто на мръсотиите.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK