В едно нещо имаше що-годе читав стандарт, и него ще попилеят! Който не е виждал 9-годишно такси, което е плющяло само по чудесните български пътища, само той би се вързал!
Викаш, може и 30-годишни таратайки да ни возят, а?
Some say the end is near,
Some say we'll see Armageddon soon,
I certainly hope we will,
I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
Направо да ги направят 55 годинки, та да могат и "Москвич" и "Лада" да се завърнат (триумфално). В "братска" Куба няма таквизи ограничения и хорицата още си ползват разни возила.
Те на 10г., такситата са по на 1 милион километра.
Нека ги карат до 1,5 милиона, а после ще обясняваме, как ще намалим смъртността по пътищата и катастрофите.
[quote#1:"Ангелина"]Прави са си таксиметровите шофьори, може ли на всеки 10 години да си сменяш колите, а и те новите не са никак евтини. [/quote]
А картеладжиите как да изгонят дребните "вредители"?
Цялата политика на ОПГ-то беше да се съсипят и разорят дребните и средни фирмички, които само се пречкат в краката на едрите крадци. Пък и много по-трудно е да се изнудват много на брой дребни собственици, вместо "рицарски" да се договорят с няколко едри собственика...
[quote#5:"yokicha"]Нека ги карат до 1,5 милиона, а после ще обясняваме, как ще намалим смъртността по пътищата и катастрофите. [/quote]
С твоите тенекиени очила на очите едва ли си забелязал, че много от най-тежките катастрофи стават с нови или почти нови коли, управлявани също от "нови" или "почти нови" водачи с хипертрофирано его и надуто самочувствие от окрадените по различни начини мангизи, с високомерно отношение към "пейзаните". Тия хора съвсем сериозно смятат, че и физическите закони могат да бъдат нарушавани безнаказно. Ама се оказва нещо по-различно. В последните три месеца имаше няколко много тежки катастрофи с много жертви, с млади водачи по на двадесетина години и нови луксозни возила, най-често БМВ. Това да ти говори нещо?
Не, няма! Какви са тези въпроси, какъв е този нездрав интерес? Вие явно сте шпионин на империалистистите и искате да рушите прогреса у нашата цъфтяща социалистическа Родина?
[quote#1:"Ангелина"] може ли на всеки 10 години да си сменяш колите,[/quote]Може-ако са таксита.Знаеш ли колко километра изминава едно такси за 10 години?!Иначе нека карат стари коли,ама за частни нужди-ако ще изпълняват обществени услуг0нека да ползват здрави коли!
Еб.си глупостите!
Такситата до 15 годишни, да ползват бус-лентите и да се въведат минимални цени. По-големи идиотии не можаха ли да измислят?
При положение, че навъртат доста сериозен пробег, да речем по 100 км. на ден (което е абсолютен минимум, може би навъртат и по 200-300 км.), за една година правят минимум по 35-40 хиляди километра., за 10 години - 350-400 хиляди километра, което и при добра поддръжка, с нашите пътища и ниво на обслужване в автосервизите, а и с оглед многото качвания и слизания от колата, напълно съсипва колата, тоест тя е пределно амортизирана и не може да се използва за извършване на превози на пътници.
А въвеждането на минимални тарифи е пълен абсурд. Аз и сега не виждам някой да кара на под 70-75 стотинки на километър.
Нелоялната конкуренция е в копърките, които карат без апарати, надуват сметки, карат по договаряне и тъй нататък.
Има няколко добри закона вкарани последните години и сега комунягите искат да ги отменят всичките. Дай да се возим на дърти таксита и да се пуши в заведенията. Тъпаци!!!
[quote#9:"NOрешарски, и всички комунистически б****ци!"]Комунягите се чудят как да погубят повече хора![/quote]
Боко Велики въобще никога не се е чудил как да постигне по-добър резултат в това начинание. Само вдигането на максималната скорост по магистралите до 140км/ч уби повече хора, отколкото ПТП, предизвикани заради техническа неизправност...
До коментар [#4] от "moriarti":
[quote#4:"moriarti"]Апропо, някой грижа ли го е за клиентите?[/quote]
Клиентът гледа колата, гледа шофьора, гледа тарифата и избира.
Тази, с десетгодишния срок, бе лудо лобиране на едни вносители на автомобили, на едни "таксиметрови" компании, които лизинговаха внесените основни средства, а кандидат собствениците бяха превръщани в роби.
Тази също бе врътка на кръга около Малкия Мук и една банка, позната като банката на Цеко Минев.
Някой задал ли си е въпроса, защо само в този сектор на автомобилните превози има такова ограничение?
До коментар [#9] от "NOрешарски, и всички комунистически б****ци!":
[quote#9:"NOрешарски, и всички комунистически б****ци!"]Комунягите се чудят как да погубят повече хора! Да върнат праисторическите таксита, да върнат и тютюнопушенето! [/quote]да добавим и отмяната на забраната да карат автобуси от детски екскурзии в тъмната част на деня.
Вместо да търсят начини хората да могат да заработват повече пари и съответно да си обновят автомобилите, тия идиоти искат да премахнат един от разумните правилници. Ами да връщат и магарешките каручки за таксита тогава.
Виж статистиките и пак говори. При Боко Велики смъртните случаи спаднаха от 1000 на 600 на година.
И това беше трайна тенденция, дължаща се на по-добър контрол.
При Овчев тази година има скок с 25 % на смъртните случаи.
[quote#17:"simo87"]за една година правят минимум по 35-40 хиляди километра., за 10 години - 350-400 хиляди километра, [/quote]350-400 хиляди правят за 2-3 години.
[quote#11:"#оставка"]Таксиметровите автомобили правят по 60-150 000 км годишно[/quote]
Правят, ако са във София.
Що не пробваш да направиш 60 000 километра в Плевен примерно или във Враца?
Любимият на немските таксиметрови шофьори модел Мерцедес 190D от средата на 80-те го изкарвали от употреба на 1.5 милиона километра.
Ти си прави сметката натам.
Крайно време е да въведат и квотен принцип за произхода на колите - 50% западни автомобили и 50 % източни (разбирай ЛАДА) за да се помогне и на тази част от вносителите ,работещи за братската страна - все още Русия - утре отново СССР.
[quote#24:"simo87"]При Боко Велики смъртните случаи спаднаха от 1000 на 600 на година.
И това беше трайна тенденция, дължаща се на по-добър контрол.
При Овчев тази година има скок с 25 % на смъртните случаи. [/quote]Това е истина-от началото на 2014-та има огромно увеличение.
[quote#20:"Graf"]Клиентът гледа колата, гледа шофьора, гледа тарифата и избира. Тази, с десетгодишния срок, бе лудо лобиране на едни вносители на автомобили[/quote]Наистина. Освен това, застраховката би трябвало да вземе предвид евентуален риск произтичащ от възрастта на колата. Ако наистина има по-голям риск по-високите застрахователни вноски ще принудят шофьорите да сменят колите. Всичко друго, е административен рекет.
Има достатъчно начини пазарът и потребителите да заменят административното хранене на определени кръгове от гладници.
Застраховката е един от лостовете, клиентът също е фактор, а центровете за технически прегледи трябва да заприличат поне малко на немския Technischer Überwachungs-Verein.
Тогава ще говорим за технически изправен автомобил, или негоден за експлоатация, а не за години. Тогава и фирмите ще се ориентират към марки, които "носят" на работа.
Това е една правилна стъпка към намаляване на административното изнудване, която ще засегне около 15 000 човека. В правилна посока.
Между другото, тази година изтичат 10 години от "иновацията", с която ги накараха масово да се стекат към ОК на Лазаров, към Трактора и разни други гангстери.
Говори ми много неща.
В събота под прозореца ми едно БМВ се вряза в едно заведение, като мина през спирката.
За щастие нито на спирката, нито в заведението имаше хора поради ранния час.
Също ми е правило впечатление, че таксиметровите шофьори са най - честите нарушители така, че не ги оправдавай, да не говорим за състоянието на автомобилите им, които минават по 10 000 км. на месец. Имат подобно чувство за безнаказаност на пътя и усещане, че всичко им е позволено, като споменатите от теб вид водачи, много умело избягват всякакви проверки, след като се предупреждават по станциите, да не говорим за случаи в които карат пияни, превишават двойно ограниченията за скоростта в населено място и т.н..
Като цяло никой не може да ме убеди, че една кола на 1 мил. километра не е амортизирана и мисля, че срок от 10г. е напълно нормален за подобна експлоатация на автомобил, особено при ежедневно извършване на обществен транспорт.
Графе, не се съмнявам, че една кола може да изкара и над 1 млн. километра. Едно време имаше и случаи на Жигули и Тико-та, изкарали над 1 млн. километра. А какво остава за старите дизели на Мерцедес, на практика вечни.
Рекордьорът е един американец с около 60 годишно Волво на над 5 млн. километра мисля.
Въпросът е в сигурността и комфорта, които такситата ще предлагат - когато са нови, на 5 години или на 20 години.
Ние предлагаме да отпадне и задължителния жълт цвят на колите.
Също предлагаме всяка кола да може да вози срещу заплащане без апарат и без данъци. Това ще намали трафика и ще направи транспорта евтин!
Ами да ги направят 20 -30 години. Кой клиенет ще се качи на 15 годишно такси? Аз няма. И в момента се качвам на нова кола, когато повикам такси не ми пращат таралясник, защото знаят, че втори път няма да се обадя на тях. Няма да си рискувам живота, такситата да си правят сметката сами, колко клиенти ще имат и как с 15 годишна кола ще се конкурира с кола на 1 година.
Според мен максималната възраст на автомобил за такси трябва да е 5 години! Да не говорим, че се возим в бомби на колела - всичките са с метанови уредби. Еми ... ако искат и каруци да пуснат. Всеки клиент ще си преценява дали да се качи в някоя гробница или не.
Възрастта на колите съвсем не е най-важният критерий, по който те трябва да се оценяват. Основното е да са изправни и безопасни, а това по-често зависи от собственика, класа и марката, отколкото от годините. Трябва да има изисквания и за удобство - не по-малки от среден клас седан (Тойота Авенсис, Опел Инсигниа/Вектра, например); багажниците да са достъпни в пълния си обем, т.е. да няма газови бутилки; за БГ специално е трябва да е задължителен климатикът. Една Е класа на 15г. изпълняваща тези изисквания е в пъти по-удобна и удачна за такси, отколкото нови Голф или Пунто.
До коментар [#33] от "simo87":
[quote#33:"simo87"]Въпросът е в сигурността и комфорта, които такситата ще предлагат[/quote]
Написал съм нещо за сигурността.
[quote#31:"Graf"]центровете за технически прегледи трябва да заприличат поне малко на немския Technischer Überwachungs-Verein. [/quote]
Това ти е гаранцията, а не годините. Щото, едно омлатено у някой стълб три годишно возило, с изменена геометрия на купето, па после изчуквано и дърпано от разни "майстори" е по-опасно от един поддържан двадесетгодишен автомобил.
Комфорта е въпрос на цена.
Спор няма. Виждаш ли обаче реална възможност в близко бъдеще да имаме прегледи ала ТЮФ? Аз лично се съмнявам. Затова, засега нека важи възрастовото ограничение, все пак е някаква гаранция.
Връщаш се от някоя европейска държава, с още пресен спомен за цивилизацията и културата, която си усетил, излизаш от летището и какво да видиш: един мазен циганин с плетен, вълнен елек, който не е пран от векове и смърди на неостригана овца те подхваща под ръчичка и ти вика: "ела бате, за 10 ле'а да те фърлим къде искаш". Качва те в един Опел Кадет и приключението започва. Почваш да се щипиш и да се чудиш кое е било сън? В момента или там откъдето идваш? Или дали по някаква случайност самолетът не е кацнал в София, ами е попаднал в някакво друго измерение.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Angelina
Рейтинг: 515 НеутралноПрави са си таксиметровите шофьори, може ли на всеки 10 години да си сменяш колите, а и те новите не са никак евтини.
АзКлавдия
Рейтинг: 965 НеутралноВ едно нещо имаше що-годе читав стандарт, и него ще попилеят! Който не е виждал 9-годишно такси, което е плющяло само по чудесните български пътища, само той би се вързал!
Доброто е заразноХриси
Рейтинг: 1501 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "Ангелина":
Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.Викаш, може и 30-годишни таратайки да ни возят, а?
moriarti
Рейтинг: 853 ВеселоНаправо да ги направят 55 годинки, та да могат и "Москвич" и "Лада" да се завърнат (триумфално). В "братска" Куба няма таквизи ограничения и хорицата още си ползват разни возила.
"ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"Апропо, някой грижа ли го е за клиентите?
yokicha
Рейтинг: 568 НеутралноТе на 10г., такситата са по на 1 милион километра.
Нека ги карат до 1,5 милиона, а после ще обясняваме, как ще намалим смъртността по пътищата и катастрофите.
realguru
Рейтинг: 2351 НеутралноИ долна граница на цените трябва да има. Не може само горна.
Как така ще караш на 50 стинки на километър.
Angelina
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#3] от "Хриси":
30 не, но 15 годишни е добра възраст, тъкмо тийнейджърска
alexsilver
Рейтинг: 1027 Любопитно[quote#1:"Ангелина"]Прави са си таксиметровите шофьори, може ли на всеки 10 години да си сменяш колите, а и те новите не са никак евтини. [/quote]
А картеладжиите как да изгонят дребните "вредители"?
Цялата политика на ОПГ-то беше да се съсипят и разорят дребните и средни фирмички, които само се пречкат в краката на едрите крадци. Пък и много по-трудно е да се изнудват много на брой дребни собственици, вместо "рицарски" да се договорят с няколко едри собственика...
Другари, дамските въшки са срам за комсомолките!
Рейтинг: 519 НеутралноКомунягите се чудят как да погубят повече хора! Да върнат праисторическите таксита, да върнат и тютюнопушенето!
"Единственото хубаво нещо, което идва от изток, е слънцето." - финландска поговорка.До кога ще ви търпим чуг*ни!
yokicha
Рейтинг: 568 НеутралноДо коментар [#6] от "realguru":
Като не плащаш разрешителни, сигурно може.
Нелсън Мандела
Рейтинг: 1574 ВеселоДо коментар [#1] от "Ангелина":
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!Алоуууу, Позитано 20 ли е??!?!? Таксиметровите автомобили правят по 60-150 000 км годишно, след 3-5 вече са за смяна, иначе са опасни за околните...
Михаил
Рейтинг: 796 НеутралноИма ли някъв прогрес от последните 5 години дето се постигна и да не искате да го изтриете...
Scientia non habet inimicum praeter ignorantem.alexsilver
Рейтинг: 1027 Любопитно[quote#5:"yokicha"]Нека ги карат до 1,5 милиона, а после ще обясняваме, как ще намалим смъртността по пътищата и катастрофите. [/quote]
С твоите тенекиени очила на очите едва ли си забелязал, че много от най-тежките катастрофи стават с нови или почти нови коли, управлявани също от "нови" или "почти нови" водачи с хипертрофирано его и надуто самочувствие от окрадените по различни начини мангизи, с високомерно отношение към "пейзаните". Тия хора съвсем сериозно смятат, че и физическите закони могат да бъдат нарушавани безнаказно. Ама се оказва нещо по-различно. В последните три месеца имаше няколко много тежки катастрофи с много жертви, с млади водачи по на двадесетина години и нови луксозни возила, най-често БМВ. Това да ти говори нещо?
Hristo Athom Yordanov
Рейтинг: 402 НеутралноПо братски съветски почин връщаме лентата назад.
"Being second is being the first one of those who lose" A. SennaТа да може и малкото, което е било направено през тези 25 години да бъде срутено и разрушено.
Следваща стъпка - срутване на всички молове и магазини и реабилитиране на ХОРЕМАГ-а!
moriarti
Рейтинг: 853 ВеселоДо коментар [#12] от "Михаил":
"ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"Не, няма! Какви са тези въпроси, какъв е този нездрав интерес? Вие явно сте шпионин на империалистистите и искате да рушите прогреса у нашата цъфтяща социалистическа Родина?
Явете се немедлено в "6-то районно" за справка.
wre501051215
Рейтинг: 2666 ВеселоДо коментар [#1] от "Ангелина":
[quote#1:"Ангелина"] може ли на всеки 10 години да си сменяш колите,[/quote]Може-ако са таксита.Знаеш ли колко километра изминава едно такси за 10 години?!Иначе нека карат стари коли,ама за частни нужди-ако ще изпълняват обществени услуг0нека да ползват здрави коли!
simo87
Рейтинг: 515 НеутралноЕб.си глупостите!
Такситата до 15 годишни, да ползват бус-лентите и да се въведат минимални цени. По-големи идиотии не можаха ли да измислят?
При положение, че навъртат доста сериозен пробег, да речем по 100 км. на ден (което е абсолютен минимум, може би навъртат и по 200-300 км.), за една година правят минимум по 35-40 хиляди километра., за 10 години - 350-400 хиляди километра, което и при добра поддръжка, с нашите пътища и ниво на обслужване в автосервизите, а и с оглед многото качвания и слизания от колата, напълно съсипва колата, тоест тя е пределно амортизирана и не може да се използва за извършване на превози на пътници.
А въвеждането на минимални тарифи е пълен абсурд. Аз и сега не виждам някой да кара на под 70-75 стотинки на километър.
Нелоялната конкуренция е в копърките, които карат без апарати, надуват сметки, карат по договаряне и тъй нататък.
strk
Рейтинг: 233 НеутралноИма няколко добри закона вкарани последните години и сега комунягите искат да ги отменят всичките. Дай да се возим на дърти таксита и да се пуши в заведенията. Тъпаци!!!
alexsilver
Рейтинг: 1027 Любопитно[quote#9:"NOрешарски, и всички комунистически б****ци!"]Комунягите се чудят как да погубят повече хора![/quote]
Боко Велики въобще никога не се е чудил как да постигне по-добър резултат в това начинание. Само вдигането на максималната скорост по магистралите до 140км/ч уби повече хора, отколкото ПТП, предизвикани заради техническа неизправност...
Graf
Рейтинг: 1426 НеутралноДо коментар [#4] от "moriarti":
Ecrasez l’infâme[quote#4:"moriarti"]Апропо, някой грижа ли го е за клиентите?[/quote]
Клиентът гледа колата, гледа шофьора, гледа тарифата и избира.
Тази, с десетгодишния срок, бе лудо лобиране на едни вносители на автомобили, на едни "таксиметрови" компании, които лизинговаха внесените основни средства, а кандидат собствениците бяха превръщани в роби.
Тази също бе врътка на кръга около Малкия Мук и една банка, позната като банката на Цеко Минев.
Някой задал ли си е въпроса, защо само в този сектор на автомобилните превози има такова ограничение?
wre501051215
Рейтинг: 2666 НеутралноДо коментар [#7] от "Ангелина":
[quote#7:"Ангелина"]15 годишни е добра възраст,[/quote]За циганска булка-може,но не и за такси в България.
wre501051215
Рейтинг: 2666 НеутралноДо коментар [#9] от "NOрешарски, и всички комунистически б****ци!":
[quote#9:"NOрешарски, и всички комунистически б****ци!"]Комунягите се чудят как да погубят повече хора! Да върнат праисторическите таксита, да върнат и тютюнопушенето! [/quote]да добавим и отмяната на забраната да карат автобуси от детски екскурзии в тъмната част на деня.
koko65bg
Рейтинг: 772 НеутралноВместо да търсят начини хората да могат да заработват повече пари и съответно да си обновят автомобилите, тия идиоти искат да премахнат един от разумните правилници. Ами да връщат и магарешките каручки за таксита тогава.
simo87
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#19] от "alexsilver":
Виж статистиките и пак говори. При Боко Велики смъртните случаи спаднаха от 1000 на 600 на година.
И това беше трайна тенденция, дължаща се на по-добър контрол.
При Овчев тази година има скок с 25 % на смъртните случаи.
wre501051215
Рейтинг: 2666 НеутралноДо коментар [#17] от "simo87":
[quote#17:"simo87"]за една година правят минимум по 35-40 хиляди километра., за 10 години - 350-400 хиляди километра, [/quote]350-400 хиляди правят за 2-3 години.
Михаил
Рейтинг: 796 НеутралноДо коментар [#15] от "moriarti":
Scientia non habet inimicum praeter ignorantem.Хахахах
Graf
Рейтинг: 1426 НеутралноДо коментар [#11] от "#оставка":
Ecrasez l’infâme[quote#11:"#оставка"]Таксиметровите автомобили правят по 60-150 000 км годишно[/quote]
Правят, ако са във София.
Що не пробваш да направиш 60 000 километра в Плевен примерно или във Враца?
Любимият на немските таксиметрови шофьори модел Мерцедес 190D от средата на 80-те го изкарвали от употреба на 1.5 милиона километра.
Ти си прави сметката натам.
aboto
Рейтинг: 515 НеутралноКрайно време е да въведат и квотен принцип за произхода на колите - 50% западни автомобили и 50 % източни (разбирай ЛАДА) за да се помогне и на тази част от вносителите ,работещи за братската страна - все още Русия - утре отново СССР.
wre501051215
Рейтинг: 2666 НеутралноДо коментар [#24] от "simo87":
[quote#24:"simo87"]При Боко Велики смъртните случаи спаднаха от 1000 на 600 на година.
И това беше трайна тенденция, дължаща се на по-добър контрол.
При Овчев тази година има скок с 25 % на смъртните случаи. [/quote]Това е истина-от началото на 2014-та има огромно увеличение.
Николов
Рейтинг: 1604 Неутрално[quote#20:"Graf"]Клиентът гледа колата, гледа шофьора, гледа тарифата и избира. Тази, с десетгодишния срок, бе лудо лобиране на едни вносители на автомобили[/quote]Наистина. Освен това, застраховката би трябвало да вземе предвид евентуален риск произтичащ от възрастта на колата. Ако наистина има по-голям риск по-високите застрахователни вноски ще принудят шофьорите да сменят колите. Всичко друго, е административен рекет.
Graf
Рейтинг: 1426 НеутралноДо коментар [#30] от "Николай Николов":
Ecrasez l’infâmeИма достатъчно начини пазарът и потребителите да заменят административното хранене на определени кръгове от гладници.
Застраховката е един от лостовете, клиентът също е фактор, а центровете за технически прегледи трябва да заприличат поне малко на немския Technischer Überwachungs-Verein.
Тогава ще говорим за технически изправен автомобил, или негоден за експлоатация, а не за години. Тогава и фирмите ще се ориентират към марки, които "носят" на работа.
Това е една правилна стъпка към намаляване на административното изнудване, която ще засегне около 15 000 човека. В правилна посока.
Между другото, тази година изтичат 10 години от "иновацията", с която ги накараха масово да се стекат към ОК на Лазаров, към Трактора и разни други гангстери.
yokicha
Рейтинг: 568 НеутралноДо коментар [#13] от "alexsilver":
Говори ми много неща.
В събота под прозореца ми едно БМВ се вряза в едно заведение, като мина през спирката.
За щастие нито на спирката, нито в заведението имаше хора поради ранния час.
Също ми е правило впечатление, че таксиметровите шофьори са най - честите нарушители така, че не ги оправдавай, да не говорим за състоянието на автомобилите им, които минават по 10 000 км. на месец. Имат подобно чувство за безнаказаност на пътя и усещане, че всичко им е позволено, като споменатите от теб вид водачи, много умело избягват всякакви проверки, след като се предупреждават по станциите, да не говорим за случаи в които карат пияни, превишават двойно ограниченията за скоростта в населено място и т.н..
Като цяло никой не може да ме убеди, че една кола на 1 мил. километра не е амортизирана и мисля, че срок от 10г. е напълно нормален за подобна експлоатация на автомобил, особено при ежедневно извършване на обществен транспорт.
simo87
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#27] от "Graf":
Графе, не се съмнявам, че една кола може да изкара и над 1 млн. километра. Едно време имаше и случаи на Жигули и Тико-та, изкарали над 1 млн. километра. А какво остава за старите дизели на Мерцедес, на практика вечни.
Рекордьорът е един американец с около 60 годишно Волво на над 5 млн. километра мисля.
Въпросът е в сигурността и комфорта, които такситата ще предлагат - когато са нови, на 5 години или на 20 години.
хм
Рейтинг: 819 Неутралнотози вместо да предлага, отдавна трябваше да е в затвора заради скандалната покупка на "златните" вагони.
yokicha
Рейтинг: 568 НеутралноДо коментар [#19] от "alexsilver":
Моля покажете статистика, да потвърдите твърденията си.
sa6
Рейтинг: 974 ЛюбопитноАз предлагам таван на цената на километър пробег и забрана да се пуши в автомобилите?
Евроатлантидаanonymousx
Рейтинг: 402 НеутралноНие предлагаме да отпадне и задължителния жълт цвят на колите.
Също предлагаме всяка кола да може да вози срещу заплащане без апарат и без данъци. Това ще намали трафика и ще направи транспорта евтин!
anonymousx
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#4] от "moriarti":
Ти нали сам си избираш в каква кола да се качиш?
alexsilver
Рейтинг: 1027 Любопитно[quote#38:"anonymousx"]Ти нали сам си избираш в каква кола да се качиш? [/quote]
Ето сега е време да се въведе ЗАДЪЛЖИТЕЛНО качване на първото срещнато таксе...
hartofilax
Рейтинг: 458 НеутралноАми да ги направят 20 -30 години. Кой клиенет ще се качи на 15 годишно такси? Аз няма. И в момента се качвам на нова кола, когато повикам такси не ми пращат таралясник, защото знаят, че втори път няма да се обадя на тях. Няма да си рискувам живота, такситата да си правят сметката сами, колко клиенти ще имат и как с 15 годишна кола ще се конкурира с кола на 1 година.
Според мен максималната възраст на автомобил за такси трябва да е 5 години! Да не говорим, че се возим в бомби на колела - всичките са с метанови уредби. Еми ... ако искат и каруци да пуснат. Всеки клиент ще си преценява дали да се качи в някоя гробница или не.
subaru
Рейтинг: 495 НеутралноСелски хитреци! Наближават избори.
Н.П.
Рейтинг: 233 НеутралноВъзрастта на колите съвсем не е най-важният критерий, по който те трябва да се оценяват. Основното е да са изправни и безопасни, а това по-често зависи от собственика, класа и марката, отколкото от годините. Трябва да има изисквания и за удобство - не по-малки от среден клас седан (Тойота Авенсис, Опел Инсигниа/Вектра, например); багажниците да са достъпни в пълния си обем, т.е. да няма газови бутилки; за БГ специално е трябва да е задължителен климатикът. Една Е класа на 15г. изпълняваща тези изисквания е в пъти по-удобна и удачна за такси, отколкото нови Голф или Пунто.
Graf
Рейтинг: 1426 НеутралноДо коментар [#33] от "simo87":
Ecrasez l’infâme[quote#33:"simo87"]Въпросът е в сигурността и комфорта, които такситата ще предлагат[/quote]
Написал съм нещо за сигурността.
[quote#31:"Graf"]центровете за технически прегледи трябва да заприличат поне малко на немския Technischer Überwachungs-Verein. [/quote]
Това ти е гаранцията, а не годините. Щото, едно омлатено у някой стълб три годишно возило, с изменена геометрия на купето, па после изчуквано и дърпано от разни "майстори" е по-опасно от един поддържан двадесетгодишен автомобил.
Комфорта е въпрос на цена.
Tom Sawyer
Рейтинг: 417 НеутралноДо коментар [#3] от "Хриси":
Реформаторски миражи. Оставка! If you don`t want to Democracy, Democracy will come to you.С миришещ Бай Мангал отпред, който не се знае дали изобщо има книжка! Направо сме за индийски филм.
БОЙКОТ
Рейтинг: 233 НеутралноБлажени са верващите .!!!!!!!!!!!!!!
КОАЛИЦИОННИЯТ НЕ ДАВА ,НАЛИ ВИДЕХТЕ ЧЕ ГО ПРЕДЛОЖИХМЕ , АМАА ????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!
daria_vip
Рейтинг: 515 НеутралноС 2 думи пак ще се карат ТРОШЛЯЦИ
и Европа ще внесе всичкият си отпадък у нас.
simo87
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#43] от "Graf":
Спор няма. Виждаш ли обаче реална възможност в близко бъдеще да имаме прегледи ала ТЮФ? Аз лично се съмнявам. Затова, засега нека важи възрастовото ограничение, все пак е някаква гаранция.
бабачко
Рейтинг: 463 НеутралноВръщаш се от някоя европейска държава, с още пресен спомен за цивилизацията и културата, която си усетил, излизаш от летището и какво да видиш: един мазен циганин с плетен, вълнен елек, който не е пран от векове и смърди на неостригана овца те подхваща под ръчичка и ти вика: "ела бате, за 10 ле'а да те фърлим къде искаш". Качва те в един Опел Кадет и приключението започва. Почваш да се щипиш и да се чудиш кое е било сън? В момента или там откъдето идваш? Или дали по някаква случайност самолетът не е кацнал в София, ами е попаднал в някакво друго измерение.
искаш нов монитор? изтрий тук: ##############Браво, другари депутати!