Руският посланик в София предупреди, че санкциите на ЕС срещу Москва ще се върнат като бумеранг

Юрий Исаков

© Мария Съботинова, Строителство Градът

Юрий Исаков



Русия ще отговори на санкциите на Европейският съюз, каза в интервю за " Дарик радио" руският посланик в България Юрий Исаков. По думите му санкциите като цяло са не само малко продуктивни, но и вредни, защото се връщат като бумеранг към тези, които ги инициират. Той покани България в Евразийския съюз на Русия.


По думите му няма фундаментални противоречия между Евразийския и Европейския съюз. "Напротив, винаги сме поставяли въпроса за хармонизиране на интеграционните процеси от Ламанша до Тихия океан", подчерта той. Дипломатът подчерта, че не вижда проблем България да стане част от Евразийския съюз.


За санкциите наложени от ЕС срещу Русия, той каза, че Москва не се радва на тях и не е приятно, но Русия ще ги преживее. "Второ, тези санкции ще ударят като бумеранг и по тези, които ги инициират - това е закон. Искам да припомня, че само обемът на търговията ни с ЕС миналата година наближи 500 млрд. долара. Навярно разбирате, че при такъв обем на икономическото взаимодействие и икономическите връзки не може да разсъждаваме в плоскостта на това колко болезнени ще бъдат тези санкции за една страна и да се надяваме, че негативният ефект за другата страна ще бъде нулев", подчерта посланикът.




По думите на Исаков в света, в който всичко зависи едно от друго, нищо безболезнено не може да произлезе от това. "Първият, който хвърля бумеранг от санкции, трябва да си спомни, че този бумеранг ще се върне и може много болезнено да го удари", добави той.


Руският дипломат подчерта, че референдумът в Крим е бил изстрадан в годините назад и случилото се съвсем не е въпрос на бързо развитие. Според него Украйна така и не е успяла да се осъществи като унитарна държава и кризата там не била породена от усложнения на отношенията с Русия.


"Различните части на Украйна имат различни предпочитания за бъдещето си развитие. Много е важно да се запази този крехък мир, който съществува в момента. За да се запази този мир, трябва някаква федерализация на Украйна. Каква точно - трябва да решат самите украинци. Тези прояви на недоволство в Източна Украйна са показателни, че не всичко е наред в държавата. Но въпросът не стои в такива екзотични плоскости като признаване на републики", добави той.


Той уточни, че заради преминаването на Крим към Русия се променят клаузите по газовия договор с Украйна и вече не могат да се правят отстъпки. По думите му Русия е давала отстъпки на Украйна и е предплатила съхранението на газ при Севастопол, но тъй като това вече е руска територия, отпада необходимостта от предплащането.


"Въпреки че Украйна е получавала синьо гориво на изключително ниски цени, то не е платено и на Русия ѝ остават малко ходове за действие", допълни Исаков. "Договорът за доставки на газ беше нарушен едностранно. Не искам да гадая какво ще се случи по-нататък, но за съжаление имаме негативен опит, когато нашите партньори просто не плащат за доставяната продукция, за доставения газ", коментира Исаков.


Спореднего на Русия ѝ остават съвсем малко възможности в тази ситуация – "да апелира към нашите партньори в Украйна - засега те игнорират нашите призиви или да апелира към нашите европейски партньори, защото от Украйна зависи ще получат ли в пълен обем и в нужното време своя газ". 


Руският посланик допълни още, че е неправилно да се търси политически мотив при формулата за изчисляване на цената на газа. Той обаче не даде конкретен отговор дали Москва би била съгласна да договаря цената на природния газ на ниво ЕС, а не с всяка отделна държава членка. Той призова за среща на ниво министри от страните от Европейския съюз, Украйна и Русия, за да бъде разрешен въпросът чрез подпомагане на Украйна.


Юрий Исаков подчерта, че наличието на американски военни кораби в Черно море е в нарушение на международното законодателство. Дипломатът уточни, че става дума за конвенцията от Монтрьо, която ограничава пребиваването на бойни кораби на нечерноморски страни в Черно море.


В същото време той отхвърли твърденията, че руски самолети извършват извънредни полети край българското въздушно пространство, като принуждават нашите изтребители да летят допълнително, изтощавайки и без това ограничения се ресурс.


"Нищо подобно не съм чул. Във всеки случай всички тези действия, които се осъществяват от военновъздушните сили на Руската федерация, те са в 100% и в пълно съответствие с всички международни задължения, които Русия изпълнява", подчерта руският посланик.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (299)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 890 Неутрално

    Важното е България да запази максимално неутралитет, защото е нелепо точно ние да призоваваме към дрънкане на оръжия и икономически санкции.

  2. 2 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1075 Неутрално

    Явно, че северноазиатците много ги е страх от санкциите.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  3. 3 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Плаши, както плаши и оня северокореец.

  4. 4 Профил на El Chuncho
    El Chuncho
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    Не на добива на български природен газ!
    Да на енергийната зависимост от Русия.

    Майтапя се естествено.Просто давам тон на "петата колона".

    Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов
  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  6. 6 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 701 Гневно

    Такава наглост от страна на посланик Исаков!
    Осъзнайте се,България е страна-член на ЕС и на НАТО,за какъв Евразийски Съюз говорите.
    И как оправдавате инвазията на Русия в Крим и помислите Ви да асимилирате и други независими държави.
    Оставете ни на мира и не ни извивайте ръцете.Санкциите срещу Вашата страна са провокирани от Путин.Търсете вината в себе си!

    Tony
  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1341 Весело

    цар Борис III :"винаги с Германия, никога срещу Русия"

    Мухахахааааааа.......

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  12. 12 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4104 Неутрално

    Айде, имаме и официална покана в "евразийския" съюз.

    Ако приемем, май ще сме единствени...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  15. 15 Профил на V.Iliev
    V.Iliev
    Рейтинг: 434 Весело

    До коментар [#7] от "chicago514":

    +++ и недипломатичен!

  16. 16 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 930 Неутрално

    "Той покани България в Евразийския съюз на Русия."-Благодарим за поканата!По-добре да ни бомбардирате.Пораженията ще бъдат същите.

  17. 17 Профил на омбре
    омбре
    Рейтинг: 701 Неутрално

    До коментар [#1] от "Antonio Candreva":Неутралитет е силно казано тъй като сме подписали договори и с ЕС и С НАТО .Сега трябва да се оглеждаме и да не се нареждаме в предните редици на противопоставянето .Приказките на" отговорните" безотговорни фактори като "Повече НАТО " са вредни за страната ни.

    НЯКОЙ НЕ ГИ БИВА ЗА НИЩО...НО СА СПОСОБНИ НА ВСИЧКО
  18. 18 Профил на inadilov
    inadilov
    Рейтинг: 434 Неутрално

    "По думите му няма фундаментални противоречия между Евразийския и Европейския съюз"
    Ти да видиш, в друга една статия Дневник твърди, че Москва и Брюксел си говорят на различни езици. Явно в редакцията на медията е един малък Вавилон и никой не чете колегата си.
    От "висотата на своето положение", можеше и да не ни поучава какво е "санкция", защото ако Европа не го разбираше, досега нямаше само да си говори за тях. Те щяха да са вече факт. И е абсолютно прав, няма политически мотив в промяната на цената на природния газ. Всичко сторено до момента са само икономически ходове, които имат политическа крайна цел.
    "Дипломатът подчерта, че не вижда проблем България да стане част от Евразийския съюз."
    Има проблем и той е, че в случая не е важно какво иска Исаков, а какво иска България.

    "Странни същества са хората. Откраднеш пет долара и ще си мръсен крадец. Откраднеш ли обаче хиляди долари, ще си герой или правителство."
  19. 19 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#1] от "Antonio Candreva":

    Само за справка....Орбан, който пръв призова за напускане на съветските войски още през юни 1989 г., като премиер бе два пъти на посещение в Москва. В резултат стокообменът с тази страна за 2013 г. надхвърли рекордните 12 млрд. долара. Унгарските месни продукти, консерви и лекарства са с изключителен прием сред руските потребители, а унгарските фермери увеличиха износа си с 25%.......
    Ето как се защитава национален икономически интерес....ама тва упражнение на нас не ни се позволява.....

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  20. 20 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Руският посланик в София предупреди, че санкциите на ЕС срещу Москва ще се върнат като бумеранг

    Това е безспорно!

  21. 21 Профил на Irina
    Irina
    Рейтинг: 1341 Неутрално
  22. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  23. 23 Профил на д-р Петроff
    д-р Петроff
    Рейтинг: 488 Гневно

    Руския посланик в София да си гледа подопечните фенове.И да им плаща редовно в долари,защото рублата е нефелна на последък.

    ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТ
  24. 24 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2019 Неутрално

    До коментар [#12] от "Norman Granz": "Айде, имаме и официална покана в "евразийския" съюз. "
    +++++ имаме !
    + имаме и официална покана и за Шанхайската зона
    (Турция вече е наблюдател в ШОС = не пречи на ЕС)

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  25. 25 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 930 Весело

    [quote#8:"Къти"]Толкова от рано ли е започнал с водката или още е снощен?[/quote]
    Напротив,руснакът когато е трезвен не знае какви ги говори.Не пият ли само глупости ръсят и светът им е крив.

  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  27. 27 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1234 Весело

    Кому са нужни санкциите на ЕС срещу Русия???

    - Естествено на Байрак Обамго и неговите хора! Те така се самонакиснаха в украинското тресавище, че епиграмата на Радой Ралин:
    "Гааза си с рози накичи,
    посраното да не личи!"
    важи с пълна сила за тяХ!!!!!!

  28. 28 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 701 Неутрално

    няма да е лошо да изгоним половината руска амбасада начело с посола

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    седеньето го зголемува задникот
  29. 29
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  30. 30 Профил на Shkembechorba
    Shkembechorba
    Рейтинг: 435 Неутрално

    Тези не са нагли. Ама никак.

  31. 31
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  32. 32 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 808 Любопитно

    [quote#16:"vjacho"]"Той покани България в Евразийския съюз на Русия."-Благодарим за поканата!По-добре да ни бомбардирате.Пораженията ще бъдат същите.[/quote]
    Много крайно изказване, приятел. Ако в България имаше малко по-умни политици от действащите, те щяха да намерят начин страната да остане член на ЕС, и едновременно с това да подпише с руснаците например договор за безмитна търговия. Така може да извлече някаква полза от двате страни. И от ЕС няма да има какво да кажат, при условие че България не шикалкави и си остане верен член на ЕС. Защо гърците да могат да извличат полза от руснаците, а българите "се пишат по-католици и от папата"?

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  33. 33 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4238 Неутрално

    [quote#20:"ПРОРОК ИЛИЯ"]Руският посланик в София предупреди, че санкциите на ЕС срещу Москва ще се върнат като бумеранг [/quote]
    Интересно, а каква бе причината Путин да обяви по ТВ че на 01.01.2009г. ще спре газа за Европа (и за България)?

  34. 34 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2019 Неутрално

    За пореден път ще ядем ритници от Русия за да лакейничим на ЕС и САЩ - те не са толкова зависими от Русия и им е лесно да ни дават акъли, докато те си гледат интереса и осигуряват благоденствие

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  35. 35 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 541 Весело

    Не ви щем ни меда ни жилото. Евразирай в посока Масква и повече не се връщай.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  36. 36 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4238 Неутрално

    "Дипломатът подчерта, че не вижда проблем България да стане част от Евразийския съюз".
    Дали ще има ракция на Вигенин?

  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  38. 38
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  39. 39 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1341 Разстроено

    [quote#27:"Дедо Либен"]"Гааза си с рози накичи,
    посраното да не личи!" [/quote]
    Ся ше скиаш, дет ги прикааш теа работи от Позитано стадото кат са разквичи!

  40. 40 Профил на BG Territory
    BG Territory
    Рейтинг: 2139 Неутрално

    Ако на предстоящите избори за Европарламент българското народонаселение гласува за рубладжииските и пропутлеристки групировки, то поканата на другаря посланик (бъдещ губернатор?), очевидно е съвсем резонна, не ли?!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  41. 41 Профил на El Chuncho
    El Chuncho
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    [quote#16:"vjacho"]Пораженията ще бъдат същите.[/quote]
    По малки.

    Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов
  42. 42
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  43. 43 Профил на El Chuncho
    El Chuncho
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    [quote#21:"Irina"]Не ви лъже![/quote]
    Ама правильно дарагая Ириначка.

    Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов
  44. 44 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2001 Неутрално

    Разбира се че санкциите вредят на двете страни но това не значи че трябва да бъдем на колене пред вас. Затова се изисква политическа воля да се налагат санкции! Ако Европа не покаже такава ще плати с морални загуби които ... дългосрочно могат да се окажат по-тежки от материалните.
    "They that can give up essential liberty to obtain a little safety deserve neither liberty nor safety."
    Benjamin Franklin
    "Тези които могат да се откажат от свободата за да получат малко сигурност не заслужават нито свобода нито сигурност!"
    Разбира се нас са ни научили че преклонена глава сабя не я сече ... може би затова всеки който мине ни го набива малко по-надолу от преклонената глава. Може би затова и посланика на Масква се държи като че ли България му е бащиния.

    California Über Alles
  45. 45 Профил на inadilov
    inadilov
    Рейтинг: 434 Весело

    [quote#39:"Култура ми Бойко"]Ся ше скиаш, дет ги прикааш теа работи от Позитано стадото кат са разквичи! [/quote]

    Е, първа смяна са запретнали ръкави още по тъмно

    "Странни същества са хората. Откраднеш пет долара и ще си мръсен крадец. Откраднеш ли обаче хиляди долари, ще си герой или правителство."
  46. 46 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 930 Неутрално

    [quote#32:"magen_enoshi"]Много крайно изказване, приятел.[/quote]

    Аз говоря за поражения не икономически,а това което ще се случи в София и големите окръжни градове.Украйна пламна,когато Янукович реши да прекрати преговорите за присъединяване към ЕС.В този смисъл.Че на обществото такъв завой,който предлага руският посланик ще му дойде в повече,а може и да го взриви.

  47. 47 Профил на ImenA
    ImenA
    Рейтинг: 381 Неутрално

    "По думите му няма фундаментални противоречия между Евразийския и Европейския съюз"

    Именно! Кога русофилите ще разберат, че днешна Русия НЕ Е СССР! Комунизъм остана във Виетнам, Северна Корея, Куба и някои страни от Латинска Америка.

    Libera te tutemet ex inferis
  48. 48 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1199 Неутрално

    България е 10-тата дупка на кавала, никой нито я пита, нито зачита. Защо трябва Русия да уважава страна, която не уважава сама себе си и се гордее с ролята си на безплатна изтривалка и подлога на САЩ?
    Ми Русия прави това просто по инерция, докато е живо старото поколение, след него ще сме за Русия толкова интересни, колко Борунди.

  49. 49 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Човекът е няколко водки, както личи от физиономията му, но все пак не бива да се забравя, че.."кат Русия нема втора, тъй могъща на света". не си спомням кой го е казал, но е бил доста умен човек и не е бил гербер - 100% гаранция

  50. 50 Профил на омбре
    омбре
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Забелязвам,че платени писачи веднага след публикуването на определена статия се включват и започва манипулирането най вече с одобренията и неудобрението.Това няма да помогне ,България се води в НАТО като проруски настроена и то не от управляващите .а от народа и.

    НЯКОЙ НЕ ГИ БИВА ЗА НИЩО...НО СА СПОСОБНИ НА ВСИЧКО
  51. 51 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 930 Неутрално

    [quote#32:"magen_enoshi"]Така може да извлече някаква полза от двате страни. [/quote]
    Тука спор няма.Напълно съм съгласен."В днешния глобален свят нещата не стоят на принципа или-или. Такова разбиране би било остаряло. Всеки търси ползи за страната си във всички посоки. "-това е казал този,който трябва да го каже,а аз с него не споря.

  52. 52 Профил на inadilov
    inadilov
    Рейтинг: 434 Весело

    [quote#49:"Култура ми Бойко"]Човекът е няколко водки, както личи от физиономията му[/quote]
    Да не мислиш, че е лесно да си руснак, посланик в България? С нещо двата факта трябва да се преглътнат - в случая водка. Патриот е все пак. Виж нашите са на родна "шльокавица" и творят нечленоразделност.

    "Странни същества са хората. Откраднеш пет долара и ще си мръсен крадец. Откраднеш ли обаче хиляди долари, ще си герой или правителство."
  53. 53 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    [quote#16:"vjacho"]"Той покани България в Евразийския съюз на Русия."-Благодарим за поканата!По-добре да ни бомбардирате.Пораженията ще бъдат същите.[/quote]
    Напротив. Разрушенията от бомби се премахват за няколко години, но престоят ни за 45 години в руската кочина и пораженията върху нашите русофилистици все още ни тежат.

  54. 54 Профил на yu22
    yu22
    Рейтинг: 1176 Гневно

    С тия монголски очички.....и зачервени бузи....ЕврАзия....Айде-де....!!!!

    мнoгoниковият турист, имам 3-4 акаунта и 22 НИКА...
  55. 55 Профил на meet
    meet
    Рейтинг: 381 Весело

    Поредната демагогия от страна на москва.Имено заради това нагло поведение на руският посланик,България трябва да се разграничи до максимална степен от зависимостта си от русия.Трябва ни силна натовска армия и задълбочаване на интеграцията в ЕС.русия трябва да разбере че България по никакъв начин няма да влиза в някакви по-топли отношения с империята на злото,а точно обратното.Неминуемо от сега нататък ще следва изостряне на тона и много по-твърда позиция от страна на България срещу русия.Така ще бъде.Свиквайте.

  56. 56
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  57. 57
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  58. 58 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1341 Весело

    [quote#32:"magen_enoshi"] Ако в България имаше малко по-умни политици от действащите, те щяха да намерят начин страната да остане член на ЕС, и едновременно с това да подпише с руснаците например договор за безмитна търговия. Така може да извлече някаква полза от двате страни.[/quote]


    Мдаааа....''Икономиката, глупако''....на Клинтън е добре да се повтаря по-често на нашите политикани....Те миличките така ниско се наведоха в слугинажа си към новите ни собственици, че забравиха за икономиката......А Орбан няма да го споменаваме, че името му е ерес за соросоидчетата у нас.....жоро сороса го изучи у Англия с цел да му слугува, он па взе, че се обърна с/у него и НПО-тата му и ги изгони от Унгария....а за капак взе и да си води собствена политика и постави националните интереси над всичко....

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  59. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  60. 60 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1199 Неутрално

    [quote#44:"Pontif"] Затова се изисква политическа воля да се налагат санкции! Ако Европа не покаже такава ще плати с морални загуби които ... дългосрочно могат да се окажат по-тежки от материалните. [/quote]
    Бе това са някакви комплекси на давеща се Европа и ментора и САЩ. Идва ново време, и за съжаление, ЕС и САЩ нямат водещо място в него. Други ще решават, кой ще управлява света, и в това решение Русия има най-тежката дума.

  61. 61 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1248 Любопитно

    Глупава игра на руския МИД. Да дрънкаш за евразийски съюз в държава обвързана икономически, финансово и политически с ЕС и НАТО и напълно доминирана от няколко западни монопола като България е просто заядливо дразнене. Това нямя да стане.
    А за санкциите е прав. Не че се изисква особена прозорливост за това.
    !

  62. 62
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  63. 63
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  64. 64 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 632 Неутрално

    До коментар [#1] от "Antonio Candreva":

    Като щраус ли?

    Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!
  65. 65
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  66. 66 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1558 Неутрално

    Говори като папагал това, на което са го обучили в Москва, т.е. не казва нищо съществено и ново.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  67. 67 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 965 Неутрално

    Кой пък го слуша този мужик

    The best way to predict the future is to invent it.
  68. 68 Профил на puhcho7
    puhcho7
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#16] от "vjacho":

    ...напротив – по-малко ще бъдат пораженията ако ни бомбардират, във сравнение със присъединяване към Евразииския съюз....

  69. 69 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 965 Неутрално

    [quote#60:"."]Бе това са някакви комплекси на давеща се Европа[/quote]

    Ходил съм навсякъде в Европа. Ме ми прави впечатление на давеща се.

    The best way to predict the future is to invent it.
  70. 70 Профил на Периметр
    Периметр
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Евразийският съюз е нашата последна надежда!

    http://youtu.be/uwL196RpV7s
  71. 71 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    [quote#49:"Култура ми Бойко"]кат Русия нема втора, тъй могъща на света[/quote]

    Най-скорошното май беше изказване на Филчев
    Иначе самият Вазов, писал доста за прослава на руските братя, е автор на: "На руските войни"
    http://www.slovo.bg/showwork.php3?AuID=14&WorkID=4114&Level=2

    НА РУСКИТЕ ВОИНИ

    О, руси, о, братя славянски,
    защо сте вий тука? Защо сте
    дошли на полята балкански
    немили, неканени гости?

    Желали би вас възхитени
    да срещнем со сълзи и с китки...
    Но идете вий настървени,
    на грозни зовете ни битки!

    Желали би вас да прегърнем
    и тоз път сърдечно, горещо.
    Но взорът ви свети зловещо...
    Как ръце сега да разгърнем?

    О, руси! Аз друг път ви славях
    за подвиг велик и чудесен,
    високо ви лґкът поставях
    във мойта душа, в мойта песен!

    Вий някога знаме Христово
    развяхте за благо човешко –
    строшихте ни игото тежко,
    а днеска ни носите ново!

    И пак не ви мразим (не крия:
    обича ви още народа);
    но любим и свойта свобода,
    стократно пµ любим я ния.

    За тоз кумир ние се бием
    и с чужд, и със близък упорно
    и няма ний врат да превием
    пред никакво иго позорно!

    О, колко ви, братя, жалея!
    О, как би желал, братя клети,
    свобода и вам и за нея
    кат нас да живейте и мрете!

    1916

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  72. 72 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 632 Весело

    Този псевдо дипломат /произхода му се корени в дебрите на КГБ/, повтаря мантрите на Лавров.
    Русия е икономическо джудже, преживяващо благодарение на търговията с нефт и газ с Европейския съюз.
    Технологически е изостанала с 15-20 години и разчита на западни инвестиции.Вносът на храни и стоки за бита е на стойност 360 млрд.$ годишно./Данните от сайта на руското МФ./
    Едни сериозни икономически санкции ще и дадат да разбере..... че така не може и не бива....

    Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!
  73. 73 Профил на plf
    plf
    Рейтинг: 386 Неутрално

    Едно си баба знае, едно си баба бае.

  74. 74 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 632 Неутрално

    До коментар [#70] от "Периметр":

    На верноподаниците от Позитания?

    Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!
  75. 75
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  76. 76 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1199 Неутрално

    [quote#69:"virakocha"]Ходил съм навсякъде в Европа. Ме ми прави впечатление на давеща се.
    [/quote]
    В България ходил ли си?

  77. 77 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1199 Неутрално

    [quote#72:"Captain Shakespeare"]Технологически е изостанала с 15-20 години и разчита на западни инвестиции.Вносът на храни и стоки за бита е на стойност 360 млрд.$ годишно./Данните от сайта на руското МФ./
    Едни сериозни икономически санкции ще и дадат да разбере..... че така не може и не бива....[/quote]
    Точно тук е уловката, бе човек.
    Русия може да храни половин свят, не го прави обаче.... Защо?
    Защото има огромно положително търговско салдо с Европа, за нея ще е добре да го намали, ама за ЕС ще е катастрофа.

  78. 78 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2001 Неутрално

    "Защо гърците да могат да извличат полза от руснаците, а българите "се пишат по-католици и от папата"?
    Защото Гърци и Унгарци и Сърби гледат на Русия от горе или в най-лошия случай като равни. А ние вече 60 години им седим на колена и се чудим как да им угодим. Защото никой не уважава роба и подлеца който е готов да си продаде държавата само за да вземе някой % от АЕЦа или от Газопровода. Нали видя как Сърбия им каза на Руснаците директно в очите че Газпром няма да има собственост върху газопровода през Сърбия - ТОЧКА! и Руснаците си замълчаха. Ние като народ и мазните ни плъзгави политици не сме достигнали до нивото на свободни хора. Затова всички от Руснаците до Американците до ЕС ни третират като мъстии на които не може да се разчита. Нито сме с НАТО нито сме с ЕС нито пък ни стиска дори да излезнем от тях и да се присъединим към мини-ссср на Путин. Държавата ни е пълна с подлизурковци които само си гледат келепира и треперят да не им спрат газта или тока или сиренето. За морал никой и не говори вече. За национално достойнство също. Ако можем да легнем по гръб и да лижем на някой краката ще го направим с удоволствие. Не е случайно че три пъти сме се молили на колене да станем Съветска Република. Понякога на човек му се повръща и се чуди как да обясни на децата си че са Българи и трябва да са горди с това. Как да го обясни????

    California Über Alles
  79. 79 Профил на NYHC
    NYHC
    Рейтинг: 437 Неутрално

    ще поживеем ще видим

    Global Genocide Forget Heaven
  80. 80 Профил на puhcho7
    puhcho7
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#70] от "Периметр":

    ...никой не те е спрял индивидуално да се присъединиш към Евразииския съюз...

  81. 81 Профил на Realistka
    Realistka
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Днес, в предаването на Григорови, гостуваха Илиян Василев (бивш наш посланик в Москва) и Андрей Райчев.
    Илиан Василев обясни много точно и пестеливо колко важно е по въпросите за Украйна и Русия България да бъде солидарна с ЕС и НАТО.
    Андрей Райчев беше бесен, намаше смислени аргументи и му личеше. Акцентираше върху проблемите на любовта, старите връзки и подобни глупости.

    The best way out is always through Robert Frost
  82. 82 Профил на koiot
    koiot
    Рейтинг: 541 Неутрално

    [quote#70:"Периметр"]Евразийският съюз е нашата последна надежда![/quote]
    Вашата да никой не го оспорва.Обаче това не важи за хората.
    Погледни безспорния факт никой не емигрира в посока Русия.

    писнало ми е от левичари
  83. 83 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 541 Весело

    [quote#47:"a.millefolium"]Комунизъм остана във Виетнам[/quote]

    Бях в ХШМ (Сайгон) преди няколко години, ама и техния комунизъм е като китайския от "фасаден" тип, милионерчета се бяха пръкнали и молове покрай тях

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  84. 84 Профил на El Chuncho
    El Chuncho
    Рейтинг: 1181 Весело

    [quote#60:"."]Други ще решават, кой ще управлява света, и в това решение Русия има най-тежката дума. [/quote]
    И един мармот.......

    Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов
  85. 85 Профил на Mr.Ts
    Mr.Ts
    Рейтинг: 526 Неутрално

    До коментар [#77] от ".":

    Русия можела да нахрани половин свят ама не искала и затова внасяла храни за 300 милиарда годишно? =D =D =D

    Добре че не съм русофилистик, щеше да ме е много срам от преобладаващо глупавите мнения на съмишлениците си! Та нима, дори най-общо казано, е признак на интелектуален потенциал вричането в любов към една пропаднала империя, която за разлика от Америка НЕ Е причина за просперитета на НИТО ЕДНА държава по света, включително и самата Северна Азия!

    Има ли в световната история дори една страна, просперирала под влиянието на Северна Азия? Не? Ами ето колко ги е грижа за България тези, лижещи подметките и!
  86. 86 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#78] от "Pontif":

    ++++++++++

  87. 87 Профил на El Chuncho
    El Chuncho
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    [quote#70:"Периметр"]Евразийският съюз е нашата последна надежда![/quote]
    Първата Северна Корея ли е?

    Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов
  88. 88 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 808 Неутрално

    До коментар [#78] от "Pontif":
    За съжаление си абсолютно прав.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  89. 89
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  90. 90 Профил на Торбеш
    Торбеш
    Рейтинг: 1283 Неутрално

    Той покани България в Евразийския съюз на Русия (статията).
    ...................................................................................
    България покани Русия да стане държава, като каза на княз Андрей да отиде с дружината си в земите на фините и си направи княжество, защото в Киев наследниците за престола са твърде много.
    България покани Русия да стане християнска държава, като с книги, учени хора, свещеници извърши обреда по мирното покръстване.
    България покани Русия да започне да пише на Кирилица.
    Българите поканиха Русия да започне да оре земята, защото финските племена дотогава се прехранваха с лов, риболов и грабеж.
    Българите с примера си поканиха Русия да стане уседнала държава с крепости и градове.
    Българите поканиха Русите да започнат да се занимават със занаяти, като металообработката например.
    Българите показаха на Русите коня и ползите от него.
    Българите показаха на Русия военното дело и организация.
    И т.н. и т.н.
    България е в позицията да кани Русия, както се видя от краткия исторически разказ по-горе.
    Русия да моли България за прошка заради злините, които тази империя ни натвори през вековете.

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  91. 91 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4104 Неутрално

    [quote#77:"."]Русия може да храни половин свят, не го прави обаче...[/quote]

    Хаха, вие съвсем объркахте конците бе, тавариши!

    Русия ВНАСЯ храни, защото не може да организира ужиците да си отгледат свои. Там вирее само онова, дето става на спиртен дестилат.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  92. 92 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1021 Весело

    [quote#55:"europa_bg"] задълбочаване на интеграцията в ЕС[/quote]
    Я да обясниш какво означава туй по - горе.
    Ние сме пълноправен член на ЕС.
    Интегриран.
    Европейското законодателство е по - горна сила от нашето, записано е в КОнституцията.
    Имаме депутати в ЕП.
    Ще председателстваме ЕС много скоро.
    Имаме си цял целеничък шеф на ПЕС.
    ГЕРБ,БСП,ДПС, Партии от РБ са част от европейското семейство.
    България,ББ в частност, поде инициативата за Европейски главен Прокурор и Европейска прокуратура,която се очертава да стане факт.
    Плащаме ежегодна вноса към европейския бюджет.
    Получаваме пари от европейските фондове.
    Имаме комисар в ЕК(европейското правителство)
    Дадохме мандат на Йотингер да преговаря за ЮПатока.
    И да те питам каква по - дълбока интеграция да имаме, някакви специални правила и привилегии за България ли требе да се измислят?

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  93. 93 Профил на naka2911
    naka2911
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Човека просто се гъбарка с нас.За чий сме им на руснаците?
    Я си припомнете разговора между двамата руски посланници в Африка.....Та те за своите хора в Украйна се колебаят по чисто икономически причини,че трябва да ги издържат,какво остава за нас.Ами така е като се държиш като булонка:
    В присъствието на стопанина се скъсваш от лай,като те сритат квичиш,и се криеш зад него с опашка между краката.
    Като не се държиш достойно,не предизвикваш друго освен присмех и погнуса.

  94. 94 Профил на w22
    w22
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Едни и същи писачи в руските теми ) Как са се навързали специалистите по международно право да дават диагнози Всеки си прави каквото си иска, свободно общество...някой виждат зло в лицето на Русия, а някой не...истината е, че при добри условия може да имаме много евтин газ за западащата ни индустрия, а даже и да препродаваме, Германия го прави...защо да не го направи и България при наличието на добра инфраструктура... Всички говорят за 100% процентова зависимост. ок, имаме ли алтернатива за момента?! Набуко пропадна...а друго няма...Но ние се репчим...за какво и на кого ги показваме тези мускули, като нищо да ни скочи инфлацията до небето до края на годината...

  95. 95 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1021 Весело

    [quote#56:"Тони Шнайдера"]Ти му говориш за прагматичност, то те гледа умно. Когато му кажеш "да живей!", или "долу", чак тогава схваща за какво иде реч и лицето му се озарява от кротката усмивка на идиот.[/quote]
    ++++++++
    Тонка, точно в десетката.

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  96. 96 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 381 Гневно

    Това изявление е като развяването на православието. При Путин е като развята лайняна дрипа. И аз и руснакът сме православни, но аз съм православен християнин, а той православен путинец.

    chavo64
  97. 97 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1283 Неутрално

    ТОА ПА...???...!!!

    Тоа па, тоа па... Тоа па тоа!

  98. 98
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  99. 99 Профил на Reveal
    Reveal
    Рейтинг: 808 Весело

    Редно е всички государсвински посланици в страни които са и източна граница на ЕС да бъдат незабавно

    ОТЗОВАНИ. Те поне са със сигурност няма да се върнат повече като бумеранг или като туристи дори

    защото ще си останат в Азиатска Русия - там зад Урал където скоро ще бъде прокудена государсвинщината.

    "Да се махаш от тази банка веднага миличка. Шефа й е параноик и измъчва момчето само защото чело някакви си книги и филми за обири" из Призрачния град
  100. 100 Профил на RED MAFIA
    RED MAFIA
    Рейтинг: 648 Весело

    "търговията ни с ЕС миналата година наближи 500 млрд. долара", а от тая година вече ще клони към НУЛА !

    Когато стоиш достатъчно дълго до брега на реката и гледаш, ще видиш как пред теб по водата преминава трупът на врага ти




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK