ГЕРБ и реформаторите се разбраха само за едно – нужни са предсрочни избори (допълнена и видео)

ГЕРБ и реформаторите се разбраха само за едно – нужни са предсрочни избори (допълнена и видео)

© Анелия Николова



ГЕРБ и Реформаторският блок не постигнаха съгласие за това каква енергийна политика е нужна на България, как трябва да стават назначенията във властта, кога трябва да има предсрочни избори и как ще работят за тях парламентарната и извънпарламентарната опозиция.


Ръководствата на двете формации се срещнаха днес в парламента по инициатива на Реформаторския блок, за да обсъдят европейската перспектива пред България. Миналата седмица на същата тема реформаторите разговаряха и с президента Росен Плевнелиев. Покани има и към БСП и ДПС.


След около час обсъждания пред телевизионните камери единственото общо, което формациите намериха помежду си, беше нуждата от предсрочен парламентарен вот. Според лидера на ГЕРБ Бойко Борисов обаче "БСП сами могат да си направят избори" през есента.




След срещата от Реформаторския блок обявиха, че не са получили гаранции за подкрепа от ГЕРБ. "Ясно се очерта профилът на Реформаторския блок като единствената проевропейска сила за предстоящите евроизбори", каза пред журналисти говорителят на блока и лидер на ДСБ Радан Кънев.


Какво поиска Реформаторският блок


В разговора Кънев посочи, че е нужно сега да се постигне съгласие кога трябва да има предсрочни парламентарни избори, така че да се оформи ясен хоризонт и обстановката преди евровота да се успокои. "Ние сме в перманентна предизборна кампания. Никой не иска да инвестира страна с перманентна кампания", заяви той и добави, че състоянието на несигурност води до нарастване на безработицата и липса на инвестиции.


Кънев изтъкна, че партиите трябвало да постигнат съгласие по няколко основни теми, за да се върне страната "на европейските релси". Така щяло да стане ясно накъде ще върви България, независимо кой ще е следващият управляващ. Настоя за позиция в подкрепа на единна европейска енергийна политика и за прекратяване на "партизанщината" при партийните назначения. И подчерта, че единните европейски позиции са важни, защото антиевропейските настроения в самата Европа се засилват.



Кога ще са парламентарните избори, ще видим след евровота


Бойко Борисов от своя страна изтъкна, че той пръв заговорил "с оптимизъм" за предсрочен вот заедно с евроизборите през май, но управляващите тръгнали да правят нов Изборен кодекс и така "добутали" дотам, че това да е невъзможно. "За датата съм съгласен. Ако можете да постигнете дата – успех", каза Борисов.


"Отговора ще знаем, след като видим нашето и вашето представяне на евроизборите. Това ще е едно истинско социологическо проучване", обърна се той към реформаторите. И добави, че дори тогава нищо не е сигурно, защото управляващите щели да опорочат вота.


Не съм убеден, че след евроизборите ще последват предсрочни, заяви лидерът на ГЕРБ. Добави все пак, че това било възможно "през октомври – ноември, като вържат бюджета". По думите му БСП сама можела да си "направи" избори, когато премиерът Пламен Орешарски "честно им каже какъв батак е финансовото състояние на държавата".


За избори през есента говори от няколко месеца и бившият телевизионен водещ, а отскоро политик, Николай Бареков.


Заместник-председателят на парламентарната група на ГЕРБ Цецка Цачева каза, че за предизвикване на предсрочен вот е нужен и натиск извън парламента, но Борисов я прекъсна, за да не си помислел някой, че се договарят да предизвикват протести.


България можела да изнася газ, дори за Украйна


Лидерът на "Движение България на гражданите" Меглена Кунева заяви, че партиите безспорно трябва да се обединят по няколко теми – Шенген, влизането в еврозоната и подкрепата за европейски банков съюз. И изтъкна необходимостта от европейски енергиен съюз, така че малките страни като България да могат по-лесно да договарят цени на горивата с неравностойни партньори като Русия. "Не виждам негативи за България от това", посочи тя. И добави, че президентът Росен Плевнелиев вече е изразил подкрепа за идеята България да е сред основателите на новия съюз.


Лидерът на ГЕРБ обаче възрази, че "който е тръгнал с голяма кошница, трябва да знае", че 16 страни в Европа купуват газ от Русия, а 7 от тях нямат други източници. По думите му собственото му управление нямало да остане в историята с магистралите, а с това, че разрешил на един от най-големите енергийни консорциуми – между компаниите "Тотал", "ОМВ" и "Репсол" да прави проучвания за газ и нефт в находището "Хан Аспарух". По думите му думите му находището било "страхотно" и в скоро време България щяла да стане износител на газ за съседни страни. Газопреносната мрежа от интерконектори била много добра и щом бъдат завършени, "само обръщаш клапата – и може и в другата посока да тече, към Украйна".


Борисов подчерта, че за разлика от Реформаторския блок застава твърдо зад проекта "Южен поток", но ако той се изпълнява по европейски правила.


"Иначе – с две ръце "за" енергиен съюз, защото той ще регулира всички тези процеси", подчерта той. Но не отговори на въпроса дали в бъдещия европарламент депутатите на ГЕРБ биха подкрепили Реформаторския блок за разговори за енергийния съюз. "Подкрепа за подкрепа – като дойдете на власт, не го спирайте това", обърна се към реформаторите лидерът на ГЕРБ и още веднъж подчерта, че България има находища на газ, нефт и петрол и може "да си ги вози с шлепове".


Назначенията с конкурс са губене на време


Радан Кънев настоя партиите да се съгласят, че назначенията в държавната администрация не могат да стават на партиен принцип и че следващото управление няма да продължи тази традиция.


А ако вие дойдете на власт и видите как ДПС са разположили свои хора по всички нива, какво ще направите, попита Борисов. На отговора "Трябва да има конкурси с ясни правила" той реагира, че конкурсите са разход на време и ресурси и подчерта: "Да не излезе това новина оттук, че навсякъде ще има конкурси".


Социологът Румяна Бъчварова, която в мандата на ГЕРБ беше шеф на политическия кабинет на Борисов, а сега е член на партийното ръководство, заяви, че проевропейските позиции на ГЕРБ са ясни и това е било видно при управлението на Борисов. "Това се забравя", каза тя.

Коментари (282)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 3424 Неутрално

    Реформаторите се изживяват като новородени уникати! Пък всички са стари мошеници.

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  2. 2 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 954 Неутрално

    ...да-а, кЪ написа нЕкой Фчера по повод срещата: едно нищо, на среща с друго нищо... к'во да излезе от т'ва, освен голЕмо нищо...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  3. 3 Профил на Цензуриран от антибългари.
    Цензуриран от антибългари.
    Рейтинг: 577 Весело

    Очевидно само не са разбрали, че нямат място в каквито и да е избори. Както и останалите партийки и партийченца разбира се.

  4. 4 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 1108 Неутрално

    Единствената проевропейска партия, значи. Това е обидно. Обидно е дори за Калфин, с който за много неща не съм съгласна, но не бих го нарекла антиевропейски човек. Но ясно е, че трябва да се вдигат акции, лошо няма, само не и с такива подвеждащи реклами.

    Доброто е заразно
  5. 5 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 581 Любопитно

    До коментар [#1] от "lz2":
    Къде отиват да се мерят с "униката" Борисов.
    Къде са те, а къде е Той!?

  6. 6 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 557 Неутрално

    Като гледам на снимката Меглена, Цецо и Бойко и ми се плаче. Ако това са десните на България, обяснимо е защо БСП и ДПС вършеят из страната.

  7. 7 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Разбрали са се ,за най-важното - добро начало !!!

  8. 8 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3587 Неутрално

    До коментар 3.

    На стената зад вас, да не са закачени портрети на Сергей Станишев и на Георги Димитров...? И според вас трябва да има само една Партия и няма нужда от никакви избори...?

    Бивш tww09306483.
  9. 9 Профил на Митко Василев
    Митко Василев
    Рейтинг: 688 Весело

    До довечера "реформаторите" ще се сетят, че ГЕРБ ги е включил в менюто

    това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно това
  10. 10 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 3008 Неутрално

    Накратко нищо значи.
    Е, това е от полза за дпс/бкп.
    То и бюреков е за предсрочни избори.
    И с него ли може да имате нещо общо.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  11. 11 Профил на Sir Percival ГЛАСУВАЙТЕ
    Sir Percival ГЛАСУВАЙТЕ
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Изчерпаният български политически модел. Партиите от европейската десница не се разбраха, затова из страната си вилнее един тих фашизъм. Установен от други партии, които съществуват на ръба на закона, но пък законът е техен.
    Аз се срамувам. А вие?

    ЖУСТИС (фр.- правосъдие) ИЛИ ЖОСТЕРИС (бълг. - гьостерица)!!!
  12. 12 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 954 Неутрално

    До коментар [#5] от "ПРОРОК ИЛИЯ":

    ... Фчера имаше статиА за очакваниАта от таА среща... как щялЕ да "сближат" позиции, да сА обединАт по вАпросите дет' сА приготвилЕ... Резултата к'ъв е: "нужни са предсрочни изборЕ"... резултат, до който е стигнато отдавна от мно'о повеке 'ора. А у "контекстта на евроизборите", който е повод за срещата... ник'во сближаване, ник'во споменаване...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  13. 13 Профил на Dorian Gray
    Dorian Gray
    Рейтинг: 867 Неутрално

    Браво.

    Ето ги опциите на десния избирател.

    Изберете си нов премиер.

    ХАхахах! Скука.

    МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!
  14. 14 Профил на райничка цветкова
    райничка цветкова
    Рейтинг: 700 Неутрално

    Политиците и партийките отдавна са развален зарзават смърдящ отвсякъде. Кукловодите турили тук там по някой по пресен белки някой се излъже покрай него да вземе и гнилоча.

  15. 15 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Гладна кокошка просо сънува!

    До следващите парламентарни избори през лятото на 2017 нито Г"Е"РБ, нито Реформатор ще е останал!

    3 години са много дълго време!

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  16. 16 Профил на razlichen123
    razlichen123
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Гледайки ги всичките тези "демократи", човек може да си направи един единствен извод: На България и трябва нова дясна синя партия!
    Не се стеснявайте да ми праскате минуси!

  17. 17 Профил на Angelina
    Angelina
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Естествено, че по този въпрос ще са единодушни, защото както ГЕРБ искат да се върнат на власт, така и реформаторите искат да завземат властта, но с участието на Меглена Кунева това е просто невъзможно, хората отдавна загубиха доверие в нея.

  18. 18 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 954 Неутрално

    [quote#10:"Росен (путлер капут)"]Накратко нищо значи. [/quote]
    ... да, т'ва е накратко... писАх го у коментар #2... Пълно разочарование...безлични напАнЕ на РБ...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  19. 19 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 3008 Неутрално

    До коментар [#6] от "gogo2011":
    [quote#6:"gogo2011"]Ако това са десните на България, обяснимо е защо[/quote]
    ДС вършее из България от 25 години, заради "умници" като тебе.
    Не можахте да стоплите, че винаги, когато ДС не е била на власт е било по-добре за България. Най-яркия пример е управлението на Костов. Ако не бе то сега нямаше да сме членове най-малко на ЕС, а може би и на НАТО.
    пръмовица и аз не мога да я трая, затова и ще гласувам за ГЕРБ на тези избори. За пръв път ще ми е, ако не броим президентските избори - Плевнелиев.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  20. 20 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    [quote#13:"Dorian Gray"]Браво.

    Ето ги опциите на десния избирател.

    Изберете си нов премиер.

    ХАхахах! Скука.[/quote]
    Опциите за всички нас са или тия, или сега управляващите ни прасета.
    Избирайте.
    Апропо, като чета подобни изказвания , на мен ми се струва, че следващото правителство ще е на Гея, Бея и Капута.
    Честито!

  21. 21 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#10] от "Росен (путлер капут)":

    Общото м/у Г"Е"РБ и Барека е Електоратът. Той е един и същ.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  22. 22 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 3008 Неутрално

    До коментар [#3] от "bluescreen":

    Малка статия, но кутевчето пак не я прочело.
    Ти видя ли, че за ГЕРБ става въпрос бе?
    Най-голямата партия, която е парламентарно представена.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  23. 23 Профил на Schopenberg
    Schopenberg
    Рейтинг: 1242 Разстроено

    Факт е, че тези са най-доброто в политиката.бг.
    Жалко, но факт.
    Поне има за кого да гласуваме.

    Navigare Necesse Est
  24. 24 Профил на avatar
    avatar
    Рейтинг: 524 Весело

    [quote#0:"Дневник"]След срещата от Реформаторския блок обявиха, че не са получили гаранции за подкрепа от ГЕРБ. "Ясно се очерта профилът на Реформаторския блок като единствената проевропейска сила за предстоящите евроизбори", каза пред журналисти говорителят на блока и лидер на ДСБ Радан Кънев.[/quote]
    Ааааа-ха-ха-ха-ха... я да преведем казаното от Раданча - ние, с електорална тежест под 3%, но с ищах и потенциал да плюваме по ГЕРБ почти колкото е този на БСП, след като 6 месеца се надпреварвахме да ругаем, клеветим и мажем по ГЕРБ и ръководството му, съвсем неочаквано и необяснимо не бяхме подкрепени от партията с над 40% електорален потенциал. Поради туй се самообявяваме (за кой ли път) за единствените европейци, нищо, че никой в Европа не ни бръсне за слива.
    Видно е, че и Раданчо ходи по стъпките на бащицата и се мъчи да прилага оня номер:
    В шивашко ателие:
    "- Колко ще ми струва да ми зашиете едно копче на балтона?
    - Петдесет стотинки.
    - Ами ето ви копчето, зашийте ми един балтон към него."

    Интимната мисъл и на Костов, и на новите РъБ-ове е ясна - я дайте от нас копчето, от вас балтона (на властта), ама като ги зашием, балтона ще го облека язе, оти съм по-убаф, а вие сте тикви и не ви прилича да носите хубави балтони.

    Тц. Ресто, другари! Не струвате!

    ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДС
  25. 25 Профил на naiden_pravdev
    naiden_pravdev
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Дами и господа, за да се получи истински брейнсторминг най-напред са потребни "мозъци" - хора с идеи, визия, лидерски качества, харизма, авторитет. От лицата на снимката кой мислите, че ги притежава?

  26. 26 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 1108 Неутрално

    Според последните проучвания 75 на сто от българите одобряват проевропейската ориентация на България (да не се бърка със санкции или не за Русия!), а само 13 на сто са против. РБ в момента има, при максимална щедрост от моя страна, 10 процента подкрепа. Останалите 65 процента българи какво точно правят според Кънев - ядат доматите с колците ли.

    Доброто е заразно
  27. 27 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    [quote#15:"socialen"] нито Г"Е"РБ, нито Реформатор ще е останал![/quote]
    Тук още има червени фосили, които си мечтаят за Една единствена Партия и член 1.

  28. 28 Профил на avatar
    avatar
    Рейтинг: 524 Неутрално

    [quote#16:"razlichen123"]На България и трябва нова дясна синя партия![/quote]
    Партията отдавна я има и всичките десни сме си там - казва се ГЕРБ. Време е да се усетите и да спрете да взривявате влакове.

    ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДС
  29. 29 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 3008 Неутрално

    До коментар [#21] от "socialen":
    [quote#21:"socialen"]Общото м/у Г"Е"РБ и Барека е Електоратът[/quote]
    Смешен и жалък опит за внушение.
    Ако това са ви опорните точки пак ще се сгломолясате и на тези избори, въпреки, че отменяте дори забраната за риболов към 25-ти май. Жалък опит рибарите да не гласуваме, но ще успеем. Рано спира да кълве през май.

    Нищо общо няма и не може да има между ГЕРБ и бюреков.

    Вашия електорат е един и същ, но намаляващ по обясними причини. Циганите напускат България, а все по-малко турци гласуват за шефската ви партия дпс.
    Старите хора, малкото от тях, които все още гласуват за бандитската ви организация чисто биологично също намаляват.
    Та тенденцията към заглъхване на ДС организацията ви АНТИБЪЛГАРИЯ върви към своя естествен край.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  30. 30 Профил на tuvene
    tuvene
    Рейтинг: 248 Неутрално

    До коментар [#11] от "Percival ГЛАСУВАЙТЕ":


    [quote#11:"Percival ГЛАСУВАЙТЕ"]Изчерпаният български политически модел. [/quote]
    Само за това заслужаваш поздравления!!!
    Другото са подробности. Не само "изчерпан". Самоналожилата се шайка, самонарекла се "елит" би трябвало да трият наровете.
    Представяш ли си само кандидатите да останат сами на изборите? Хайде и някои роднини, които искат да се облажат!
    ДПС е декларирала 2 млн членски внос!!!!! Казвам за тази партия, понеже имам връзки ...
    Откъдето и да погледнеш излиза гнило, вони!

    Когато свърши търпението,започва издръжливостта. Конфуций
  31. 31 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 3008 Неутрално

    До коментар [#25] от "naiden_pravdev":

    Айде без червеникави номерца.
    Ако не броим пръмовица всички.
    По-важното е ей тия да не са във властта никога вече.
    Те ти лицата им.
    Това са националните предатели.
    Ей сега направих лек монтаж.
    http://prikachi.com/images.php?images/543/7268543G.jpg

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  32. 32 Профил на драган
    драган
    Рейтинг: 643 Неутрално

    Каквото стадото такъв и овчаря му! Говоря за десните.
    Голямата грешка на Костов беше, че не създаде средна класа на собственици. Приватизацията му беше хайдушка и вместо да даде в ръцете на хората собственост той създаде т. нар. работническо мениджърски дружества , които чисто по комунистически си крадяха.
    Ако имахме нормална средна класа щяхме да имаме нормални десни а не такива като Борисов, Кунева и Бареков.

  33. 33 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 3008 Неутрално

    До коментар [#18] от "dzwer":

    Не е същото. Въобще.

    Няма да обяснявам. Ти разбираш.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  34. 34 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 524 Неутрално

    5:"socialen"]До следващите парламентарни избори през лятото на 2017 нито Г"Е"РБ, нито Реформатор ще е останал! [/quote]

    Това ли Ви е мечтата - да си останете само социал -капиталистите ,сиреч БСП и производи ? Повярвайте това няма да е добро за тях - това ще им бъде края ,тогава и Вие ще прозрете ,че са гнили - е вярно късно ,но все някай ще трябва да вади държавата от блатото .
    Преди години ни караха да купуваме марки и за Салвадор Алиенде в Чили ,за подкрепата му срещу "узорпатора" Пиночет ,а вижте Пиночет какво остави на сънародниците си - една държава която и земетресения от 9 по Рихтер не може да събори ,а у нас ,с вашата партия ,хората от Стражица още живеят във фургони .

  35. 35 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 3008 Неутрално

    До коментар [#32] от "drago62":

    Нямаше време. МВФ му даде условие. Продава всичко що е на загуба веднага или няма пари за реформа на държавата.

    Не става ясно що броиш пръмовица и продажния журналист десни. Не са. Това са продажни душици.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  36. 36 Профил на naiden_pravdev
    naiden_pravdev
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#31] от "Росен (путлер капут)":
    Не възразявам, щом това Ви прави щастлив. Само да добавя, че за карнавално отношение към света почти всички народи отделят по един ден годишно.

  37. 37 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 2447 Неутрално

    До коментар [#24] от "avatar":

    ++++++++++++++++++
    И аз не можех да го кажа по-добре!!!
    До скоро на избори!!!

  38. 38 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 3008 Неутрално

    До коментар [#36] от "naiden_pravdev":

    Щастлив ще бъда, когато дпс/бсп са сврени в някое ъгълче на парламента без никакво влияние върху политиката/икономиката на България.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  39. 39 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8295 Неутрално

    пак е нещо , само дано управляващата тройна коалиция се пръждоса от сцената България .

  40. 40 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 2447 Неутрално

    До коментар [#25] от "naiden_pravdev":

    Ами като го няма лицето КОСТОВ май никой!Само той можа да постигне "завидният" успех - да превърне една партия,след която беше готов да тръгне по-голямата част демократично мислещи българи ,в "бутикова" ,която да използува само за своите не съвсем чисти цели!!!!Пишете минуси - по това ще ви позная какви сте!!

  41. 41 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 2447 Неутрално

    До коментар [#32] от "drago62":

    Пропуснахте да споменете към посочените от Вас лица и главният виновник за нещастията ни - "ЛИДЕРЪТ КОСТОВ " !
    Съжалявам горчиво,че му повярвах в един момент!Макар,че не съм бил малък пак се излъгах!

  42. 42 Профил на avatar
    avatar
    Рейтинг: 524 Неутрално

    [quote#41:"doroteus"]Макар,че не съм бил малък пак се излъгах![/quote]
    Ха-ха-ха... то всичките не бяхме малки тогава, но както казваше една съученичка "бях млада и глупава"... Сега съученичката ми далеч не е млада, както и голяма част от списуващите тук костомолци. За разлика от тях, ние, днешните "гербери", овреме поумняхме.

    ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДС
  43. 43 Профил на anna.georgieva
    anna.georgieva
    Рейтинг: 237 Неутрално

    С две думи нищо интересно. Относно предсрочните избори не съм изненадана, защото и двете партии искат да бъдат на власт.

  44. 44 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1441 Весело

    [quote#42:"avatar"]За разлика от тях, ние, днешните "гербери", овреме поумняхме.[/quote]
    Веррну? Ама не мое така! Бат Бойкйо лично ви каза, че сте прости - като него, затова сте се "разбирали". Кое е вярното сега, кажи умний гербероид

  45. 45 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 954 Неутрално

    [quote#28:"avatar"]На България и трябва нова дясна синя партия!- цитат на коментар #16 от “razlichen123”

    Партията отдавна я има и всичките десни сме си там - казва се ГЕРБ.[/quote]
    ... а-а, не... Нали биФши комунета нЕма... 'аде стига с таА дЕсна тайфа... Десното е у РБ...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  46. 46 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 3008 Неутрално

    До коментар [#41] от "doroteus":

    Такива като теб никога не са гласували за Костов.
    Лъжеш, че си го правил, освен за правителството на ОДС може би.
    Тогава беше ясно. Червени срещу останалите.

    Сега всъщност пак е така, но за повечето от българите не е ясно.
    Не могат да проумеят, че ситуацията е като през 97-ма.
    Не могат и да стоплят, че техните врагове са тия:
    http://prikachi.com/images.php?images/543/7268543G.jpg

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  47. 47 Профил на razlichen123
    razlichen123
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#32] от "drago62":

    Костов има много трески за дялане, но има и добри неща направени от него! Дълга тема, а ужким вече не е и във властта!
    Лошото е, че господата наследили го начело на РБ не правят също нищо за средната класа, не говорят за нея и с нея, не предлагат нови виждания за развитие на държавата, а продължават по утъпкания път на Костов и се самоубиват!
    Само като погледнеш състава на техният граждански съвет и да ти се доплаче. Каква политика могат да предложат тези хора и какво развитие на страната? Никакво! И единственото, което им остава, за да са в играта е да си търсят врагове и да се правят на яко ангажирани с Европейските ценности! Хората не се интересуват от тези неща! Те се интересуват, какво ще ядат утре, и дали във вдругиден ще имат по-добра работа и по-голяма покупателна възможност!

  48. 48 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 3008 Неутрално

    [quote#16:"razlichen123"]На България и трябва нова дясна синя партия!
    Не се стеснявайте да ми праскате минуси! [/quote]
    Не се тревожи, въобще не се стесних за минуса.
    Та на въпроса важен за теб.
    Нова, та да си развявате байрячето руско още 10 години.
    Не минава. Има си дясно предостатъчно и сега.
    И ще ви смаже.
    С клизма си направихте олигархското правителство, но от същото място с боксова ръкавица ще ви извадим властта.
    Ще боли...и ще мирише разбира се .
    Ама пък вие сте свикнали.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  49. 49 Профил на avatar
    avatar
    Рейтинг: 524 Весело

    [quote#43:"anna.georgieva"]и двете партии искат да бъдат на власт[/quote]
    Гуспойце Анна, вие требе да сте от най-новите попълнения на некоя ПР агенция. За кого ви наеха да списувате, за Барекова или за Кънева? Няма значение... нека ви разясня като на новодошла, че целта на ВСЯКА партия е да бъде на власт. В туй е смисълът на понятието партия, но за да внеса нотка свежест в сивия ви ден, ще разясня. Партиите са доброволни сдружения на граждани с определени идеи и цели; участието на партията в избори е заявка за властта, посредством която заявените цели и идеи могат да се осъществят. Спечелването на властта е признак, че преобладаващата част от обществото споделя тези цели и идеи и подкрепя тяхното осъществяване. Туй е накратко, дано съм бил полезен и да ни спестите по-нататъшни глупотевини като горната.

    ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДС
  50. 50 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 954 Неутрално

    До коментар [#38] от "Росен (путлер капут)":
    ... трудно шА сА у кюшето БСП-то и ДПС-то... знаАт кЪ да привличат "електорат"... Наскоро един приятел ми рече т'ва за РБ: " повЕрвах на Костов- рИформата мА напра'и бездомен и безработен. сЯ учениците му мА карат да повервам на тЕх... а-а, нЕма да стане..."

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  51. 51 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 3008 Неутрално

    До коментар [#47] от "razlichen123":

    Странно одобрение за Костов от твоя страна.
    Що чак, когато излезе от политиката се сети за Костов, че
    [quote#47:"razlichen123"]има и добри неща направени от него![/quote]
    ?

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  52. 52 Профил на bobi1972
    bobi1972
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Самата среща е добър знак. Все пак и двете организации са доста близки като идеи. И едва ли ще има по добро управление за България от коалиция от ГЕРБ и РБ. Нормално е да има различия, нюанси и алтернативни възгледи, но големите, глобалните неща трябва да са общи. Ние хората от десния спектър искаме разум и държавност от нашите лидери! И по време на кампанията двете организации да бъдат пример за толерантност и европейско поведение!

  53. 53 Профил на avatar
    avatar
    Рейтинг: 524 Весело

    [quote#45:"dzwer"]Десното е у РБ[/quote]
    Др. Пръмова? Дейна участничка в комунистическия комитет за правата на човека? Последваща монархистка, еврИпейка и понастоящем - реформаторка първа? Ха-ха-ха-ха...

    ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДС
  54. 54 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 3008 Весело

    До коментар [#50] от "dzwer":

    Ставаше въпрос кога аз ще бъда щастлив.
    [quote#50:"dzwer"] рИформата мА напра'и бездомен и безработен. сЯ учениците му мА карат да повервам на тЕх... а-а, нЕма да стане[/quote]
    Той ще остане бездомен и безработен с такива помисли в главицата.
    Аз вярвах и вярвам на Костов.
    Това, че не мога да гласувам за РБ е, заради пръмовица.
    Все си мисля, че ако Костов си беше останал в ДСБ нямаше да я бъде тая. Да е в съюз ДСБ с пръмовица.

    Костов, обаче има достойнство за разлика от серГЕЯ и подаде оставка след като загуби изборите.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  55. 55 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 2050 Неутрално

    Реформаторите са за европейски енергиен съюз, Боко си иска южен поток. Реформаторите искат да борят партийните назначения, Боко заради тях се бори за властта. Открийте разликите.

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  56. 56 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#53] от "avatar":
    Др. Пръмова владее всички европейски езици, има дар слово, притежава висока култура, а ваш Боце знае сал един пожарникарски език, както и да си бръка в ноздрите, кат селцки пеливанин. Аре, чупката!

  57. 57 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 954 Неутрално

    [quote#54:"Росен (путлер капут)"]Той ще остане бездомен и безработен с такива помисли в главицата.[/quote]
    ... да, главЪта му е бездомна и безработна... оцеля и той и семейството му, благодарение на един партиен клуб у едно селце в Северозапада... чий е клуба- не казУвам.

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  58. 58 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 954 Неутрално

    [quote#55:"virtual brain"]Реформаторите са за европейски енергиен съюз, Боко си иска южен поток. Реформаторите искат да борят партийните назначения, Боко заради тях се бори за властта. Открийте разликите. [/quote]
    ... те за т'ва ползата от срещата е ник'ва... знаем к'во сака Боце, знаем и к'во сака РБ... тумбата дет' мисли таА тайфа с червени книжки за "дЕсна" или не знае или чЕка ред за кокалЯ...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  59. 59 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    На снимката има един с 6 дела.

    Познай кой е той!

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  60. 60 Профил на ImenA
    ImenA
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Гущер до гущера, змия през змия. Само динозавъра Миков липсва.

    Libera te tutemet ex inferis
  61. 61 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 2050 Неутрално

    До коментар [#54] от "Росен (путлер капут)":
    Гледай повече кой какво прави, какви реформи предлага и зад какво застава. Пръмовица и на мен не ми е трън в окото, но мутрата да не е по-добър? Позицията на Кунева е винаги последователна и абсолютно проевропейска и напълно в унисон с политиката на блока, а от Боко всичко може да се очаква - южен поток, АЕЦ Белене, бетон в Банско, Карадере, кафе с Местан, уиски с Доган...

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  62. 62 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#27] от "marsena":

    Напротив.

    Просто изтъкна, че колелото на историята ще ги е търкулнало до следващите парламентарни избори през лятото на 2017 година при НДСВ.

    На тяхно място ще дойдат други.

    Все пак 3 години са много дълго време!

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  63. 63 Профил на Дамянов
    Дамянов
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Жаждам да чуя с ушите си какви глупости е изприказвал Рамадан, не искам да ми преразказват. Дали е имало от сорта на "аз съм съдружник в собствена фирма"?

    ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН - Обн. ДВ. бр.37 от 5 Май 2000 г. - http://lex.bg/laws/ldoc/2134920192
  64. 64 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#29] от "Росен (путлер капут)":

    Ех тоя риболов!

    Общото м/у Г"Е"РБ и Барека е общият електорат, за чието мнозинство Борисов и Барека воюват.

    СДС-то, пардон, Реф. Блокът нямат електорат, поне ако се съди по депутатските им места в Парламента.

    За БСП и ДПС бъдещето ще покаже - до следващите парламентарни избори през лятото на 2017 да са 3 дълги години.

    До тогава обаче нито Г"Е"РБ, нито Реформатор ще е останал.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  65. 65 Профил на Дамянов
    Дамянов
    Рейтинг: 524 Неутрално

    "На въпрос, за листата на коя партия или коалиция ще гласувате на предстоящите избори за депутати в Европейския парламент, 22,5% отговарят, че ще гласуват за ГЕРБ, 18,9% - за Коалиция за България, 6% - за ДПС; 5,3% - за България без цензура, ВМРО - БНД, ЗНС, Движение Гергьовден. За Реформаторския блок биха гласували - 5,2%, за АБВ – 5%, НФСБ – 3,4%. Това показват данните от национално представително проучване на „Екзакта Рисърч Груп”, представени на пресконференция."
    Бравос, 5 партии събраха 5 процента. Да им е честито!

    ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН - Обн. ДВ. бр.37 от 5 Май 2000 г. - http://lex.bg/laws/ldoc/2134920192
  66. 66 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3231 Неутрално

    До коментар [#1] от "lz2":


    [quote#1:"lz2"]Реформаторите се изживяват като новородени уникати![/quote]Проблемът им е,че май твърде късно разбраха,че тази политика АнтиГЕРБ ще ги повлече към дъното,както го направи с ДСБ.На тези избори ще претърпят птовал,дано си вземат поука от поредния такъв и променят политиката си и може и да имаме шанс за дясно управление след следващите парламентарни избори.

  67. 67 Профил на phill11
    phill11
    Рейтинг: 516 Неутрално

    Някой Костовист може ли да обясни какви гаранции е поискал РБ и за какво?
    Второ Радан Кънев поискал гаранции кога ще има избори????????
    БСП-ДПС-Атака имат мнозинство в НС, той иска гаранции от ГЕРБ????????
    Това не го разбирам, ако обичате костовисти пояснете?

  68. 68 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3231 Неутрално

    До коментар [#16] от "razlichen123":


    [quote#16:"razlichen123"]На България и трябва нова дясна синя партия! [/quote]Нали РБ щеше уж точно това да прави,а се оказа пристан за стари..кораби...

  69. 69 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#34] от "aboto":

    Пиночет доведе Чили до икономическа катастрофа през 1983 година със срината либерализирана банкова система и милиарди дългове, които Чили изплащаше до 2010 година.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  70. 70 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 964 Неутрално

    [quote#62:"socialen"]Просто изтъкна, че колелото на историята ще ги е търкулнало до следващите парламентарни избори през лятото на 2017 година при НДСВ. [/quote]
    НДСВ смени за кратко време политическият модел в България.Може да се каже че макар и да не уби двуполюсния политически модел,то поне му нанесе сериозни рани.С повторното му съживяване се зае Бойко Борисов и успя да се справи.Направи го преди да е умрял напълно в съзнанието на избирателите.Тези,сегашните политически партии не могат да съществуват без да се мразят и без да плашат електората си едни с други.
    Прости ми за забележката!

  71. 71 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3231 Неутрално

    До коментар [#21] от "socialen":


    [quote#21:"socialen"]Общото м/у Г"Е"РБ и Барека е Електоратът. Той е един и същ. [/quote]Съвсем спокойно можеш да видиш профила на гласуващите за ГЕРБ-предимно по-млади,от големите градове и от областните центрове и с по-високо образование,такива са и гласуващите за РБ(които май са предимно в София) .За всички други партии профилът на избирателя е противоположен,включително и на Бареков.БАреков по-скоро отнема от АТАКА и добавя тези на ВМРО,другото ще са наемни цигани,колкото ДПС даде...

  72. 72 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3231 Неутрално

    До коментар [#26] от "Гласувайте! Don't get mad, get even! (dogwoman)":


    [quote#26:"Гласувайте! Don't get mad, get even! (dogwoman)"]РБ в момента има, при максимална щедрост от моя страна, 10 процента подкрепа.[/quote]Това е само при избирателна активност към 25-30% ,и то само,ако всичките привърженици на Рб гласуват...

  73. 73 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3231 Неутрално

    До коментар [#15] от "socialen":


    [quote#15:"socialen"]До следващите парламентарни избори през лятото на 2017 нито Г"Е"РБ, нито Реформатор ще е останал! [/quote]Ееех,как си мечтаете това още от 2006-2007-ма.Тогава още Колю и Кънчо,барабар с Андрей вещаеха как балонът ГЕРБ ще се спука към 2009-2010-та,а сега сме 2014-та и ГЕРБ е най-голямата партия...

  74. 74 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#1] от "lz2":

    Събрани общо, Реформаторите на масата имат 0 съдебни дела.

    Цветанов има 6 съдебни дела.

    Само за сравнение -

    Бисер Миланов-Петното има 2 съдебни дела.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  75. 75 Профил на mils5656
    mils5656
    Рейтинг: 511 Неутрално

    За съжаление така е в България !!! Поп-фолка или класическата музика, коя музика има повече привърженици у нас ? Така е и в политиката- фалшивите партии с лъжливите и крадливи лидери събират повече електорална подкрепа от истинските и качествените !!! Въпрос на качество на "матряла" !!!

  76. 76 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 3008 Неутрално

    До коментар [#61] от "virtual brain":

    БАлександропулос го затвори ББ.
    Ако всеки път тригъзата строеше колкото него досега да бяхме поне като Словения.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  77. 77 Профил на 4i4e
    4i4e
    Рейтинг: 524 Неутрално

    ГЕРБ и реформаторите се разбраха само за едно – ЧЕ ТЕ СА ЕДНО

  78. 78 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3231 Неутрално

    До коментар [#30] от "hadjipencho /Kok_borü/":


    [quote#30:"hadjipencho /Kok_borü/"]Самоналожилата се шайка, самонарекла се "елит" би трябвало да трият наровете. [/quote]Тъжно е да се признае,но това е елита.Не ни харесва,но това е елита,който съумяваме да излъчваме като народ.Какво като има "умни и красиви" ,като те не гласуват?!А бабичките ще умрат,ама отиват до урната.Имаше миналата година май смъртен случай в секция.та така..Та този "елит" за мене е по-скоро едно огледало,в което може да се огледам като народ-не ни харесва,ама не е виновно огледалото-ние сме си виновни,защото голяма част от народа са точно същите.

  79. 79 Профил на гарата
    гарата
    Рейтинг: 927 Неутрално

    Като гледам колко е сле положението в "дясното" все повеч се убеждавам, че на България й трябва президентска република с Плевнелиев начело, и истинско експертно правителство, назначено от него.

  80. 80 Профил на phill11
    phill11
    Рейтинг: 516 Неутрално

    [quote#70:"vjacho"]НДСВ смени за кратко време политическият модел в България[/quote]
    Със следните министри:
    - заместник министър-председател, регионално развитие и благоустройство - Костадин Паскалев - комунист
    - вътрешни работи - Георги Петканов - комунист
    - финанси - Милен Велчев син на комунист, по настоящем представител на ВТБ-КГБ в БЪлгария
    - държавна администрация - Димитър Калчев - комунист
    - околна среда и води - Долорес Арсенова - ДПС мутра
    - министър без портфейл- Неждет Моллов ДПС мутра
    - култура Божидар Абрашев - тук оставям на теб да го определиш
    транспорт и съобщения - Пламен Петров- крадец и мутра
    ............................

    Това е смяна на модела ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

  81. 81 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 3008 Неутрално

    До коментар [#74] от "socialen":

    Замисли се колко дела трябва да имат тия от моята снимка и тогава засипвай със спам червено искърско.
    http://prikachi.com/images.php?images/543/7268543G.jpg

    И си кажи ЗАЩО нямат дела.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  82. 82 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 2447 Неутрално

    До коментар [#46] от "Росен (путлер капут)":

    Прав си!За ДСБ на Костов не съм гласувал !Да не би да сме набори,че така добре разбираш какво точно искам да кажа?
    Между другото - и за" царя" не съм гласувал!

  83. 83 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 3008 Неутрално

    До коментар [#80] от "olly (Дневник=Цензура)":

    И "твърдото" царско обещание, че няма да влезе в коалиция със соПола.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  84. 84 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#71] от "yanne":

    Защото ги лъжат и ги сугестират, че ще им дадат добри работни места (като дойдат всеки момент от 1 година насам пак на власт).

    Понеже нямат реално какво да им предложат, то младите вече се пренасочат към други партии, например към Барека.

    След падането на Г"Е"РБ от власт, партията се превърна в един балон, който се надува, оголемява всеки път, когато изглежда, че Правителството ще падне и губи всеки път от реалната си органична маса, когато спадне, защото Правителството пак не е паднало за пореден път.

    Така е и този път.

    Преди Европейските избори им се сугестира, че Правителството ще падне и че Г"Е"РБ ще ги уреди всички на някаква работа или ги плаши, че няма да ги уреди ако не са им верни като дойдат на власт.

    Понеже след тези избори нито едното, нито другото ще стане, като издиша Балона на Г"Е"РБ за пореден път, то ще паднат до 14-15% потенциален електорат.

    И така при всеки следващ път, докато до следващите парламентарни избори през 2017 година и един няма да е останал вече в Г"Е"РБ.

    Историята е знаем от НДСВ.

    И както виждаме - на БСП и ДПС им харесва това.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  85. 85 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#81] от "Росен (путлер капут)":

    Ма нямат.

    А Цветанов има 6 съдебни дела.

    Бисер Миланов-Петното има 2 съдебни дела.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  86. 86 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 3008 Неутрално

    До коментар [#82] от "doroteus":

    На 52 съм.

    Хубаво, че не си гласувал за крадливия от Мадрид, защото аз тогава, както и много други продадохме Костов, наивно мислейки, че този от Мадрид го познават в Европа и може да направи нещо в повече за България.
    Така претакован не съм се чувствал никога.
    Може би атакаджиите сега (от м. май 2013) се чувстват така.
    Тяхното всъщност е по-лошо. сидеров предаде всичко от идеите им на Москва и на безродните комуноиди.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  87. 87 Профил на phill11
    phill11
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#83] от "Росен (путлер капут)":

    Росене какви гаранции са поискали от РБ , ти разбра ли? Много ми е любопитно?

  88. 88 Профил на трафоПОСТ
    трафоПОСТ
    Рейтинг: 601 Неутрално

    Оптимист съм, макар и бавно, сближаване ще има. В тези две формации е спасението на България, от Сергея, Бея и Злодея, а отскоро и от Цензурата.

    „Ако целенасочено се опитате да се провалите и успеете, какво сте постигнали – успех или провал?“ Иво Иванов
  89. 89 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 3008 Неутрално

    До коментар [#85] от "socialen":
    [quote#85:"socialen"]Ма нямат. [/quote]
    Питам те защо нямат.
    Няма причина?
    Не са извършили маса престъпления?
    Кражби става въпрос в особено големи размери.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  90. 90 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#69] от "socialen":

    И после ? А ,у нас КОЙ ,срина банковата система и какво стана със спестяванията на хората и Кой влезе в затвора за това ?

  91. 91 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 2447 Неутрално

    До коментар [#44] от "Култура ми Бойко":

    Вярното е,че не загубил способността си да мисли и разсъждава,което на Вас "интелектуалците" явно ви е чуждо!

  92. 92 Профил на 4i4e
    4i4e
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#88] от "трафоПОСТ":СПАСЕНИЕТО ЗА БЪЛГАРИЯ Е ТЕЗИ ДВЕ ФОРМАЦИИ НИКОГА ДА НЕ ПРИПАРВАТ ДО ПОЛИТИКАТА,КОМИНТЕРНА ГА ЧЕ ДА СЕ Е СЪБРАЛ НА ТАЯ СРЕЩА,ДЕСНИ БИЛИ

  93. 93 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Весело

    Всяка дума на шменти-капели генерала е бисер безценен на неговата двулична същност и посредствени възможности.

  94. 94 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1826 Неутрално

    И това не е малко...

    Предразсъдъците са за ограничените.
  95. 95 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#73] от "yanne":

    Обаче стана през май 2013 година, когато Г"Е"РБ изпаднаха от властта.

    За сравнение само (, за да знаем за какво става въпрос):

    Г"Е"РБ спечели изборите

    2009 с 41% (БСП имаше 18%)
    2013 с 31% (БСП имаше 27%)

    Прогнозите в момента са

    Г"Е"РБ има 21% при 20% за БСП.

    (Да припомнят само - прогнозите за Г"Е"РБ през 2009 бяха 46%. Спечелиха с 41% обаче).

    Виждаш ли сега кой е бил прав в крайния резултат, макар че се е заблудил с времето.

    Истината е, че ако Г"Е"РБ искат да се върнат да "управляват", то без целувка и сватба с ДПС няма да стане.

    С една разлика -

    ДПС ще е младоженикът, т.е. Мъжът.

    А ся, както се казва -

    Горчиво!

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  96. 96 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Неутрално

    [quote#73:"yanne"]ГЕРБ е най-голямата партия... [/quote]

    Чудесно! Лошото е, че откъм дела е много малка партия.....Само не ми казвай, че строели!?

  97. 97 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 2447 Неутрално

    До коментар [#54] от "Росен (путлер капут)":

    Не смяташ ли,че по този начин предаде тези,които му вярвахме?В Унгария не се случи същото,защото те си имаха истински ЛИДЕР още от 1988 г.,който не ги изостави и не се отчая !Сега 2/3 от унгарците гласуват за него .
    Знам каква ще бъде реакцията ти - че на моменти е преигравал почти като наш Воленчо ,но всичко е с мярка и в името на тези,които му повярваха,а не на Путинова Русия!

  98. 98 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 4476 Неутрално

    До коментар [#29] от "Росен (путлер капут)":

    Не подценявай комуноидите, те винаги са в състояние да излъжат лековерните и да им приберат гласа.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  99. 99 Профил на hristovata78
    hristovata78
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Значи нищо не са направили тогава, пфу

  100. 100 Профил на bolivar
    bolivar
    Рейтинг: 237 Разстроено

    До коментар [#6] от "gogo2011":

    А като се сетя за "прогресивните леви" ми идва да се изнеса от държавата





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK