
© Юлия Лазарова
Ремонтът на Семинарията
Най-вероятно ще се наложи няколко дни затваряне на кръстовището при Семинарията, заяви заместник-кметът по транспорт на София- Любомир Христов.
"Все още уточняваме сроковете, в които това ще се наложи да се случи. Тези мерки ще бъдат взети от гледна точна на безопасността свързана с изграждането на първия етап на бетоновата конструкция на самия мост", заяви Христов, цитиран от агенция "Фокус".
"Всъщност в момента движението минава под изграденото скеле и в процеса на изливане на бетона може да се случи някоя непредвидена ситуация. За да избегнем всякакви опасности за хората и за строителите, ще се наложим да затворим движението за няколко дни.
По думите на Христов при пълно затваряне строителите биха могли да направят по-добра организация и да изпълнят за по-кратък период от време цялостно обектът. Опитваме се да съчетаваме всичко и осигуряването на движение, и изпълнението на строителните дейности", каза още Любомир Христов.
Преди време той обяви, че кръстовището на две нива, което се очаква да облекчи трафика, вероятно ще бъде готово през лятото. Кръстовището на "Симеоновско шосе" и "Алея Яворов" е с прогнозна стойност 13.5 млн. лева, но е възможно да струва по-евтино и с остатъка от парите да бъде извършени други дейности. Финансирането се поема от бюджета на общината и заем от Европейската инвестиционна банка. Срокът на изпълнение на "ГБС Инфраструктурно строителство" е 6 месеца.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2178 НеутралноНали щяха да си извършат ремонта за нула време без да спират движението ?
Libertarianism is just anarchy for rich peopleЦецо
Рейтинг: 1379 НеутралноА откъде ще се минава? Не, че да се минава под леещ се бетон е безопасно, но този етап не можеше ли да се съчетае с почивните дни?
Covid live matter. Stop the genocide.Милен Минчев
Рейтинг: 752 НеутралноПоне да го затворят някой уикенд, че да не се получават чак такива гигантски задръствания, но познавайки системата ни....надали.
cinik
Рейтинг: 480 НеутралноДо коментар [#1] от "comandante":
Mутри, вън!Инфраструктурното строителство в градска среда е каца без дъно. Нещо като масовото строителство на детски градини и несвършващите опашки за тях. 3 километра трасе с всичките възли и надлези отнема 10 години, през които все някъде нещо се прави и по време на строежа пропускателна способност е 10% заради свитите платна, дори в останалата част да се минава шус.
Спасението е градски транспорт. Метро. Частни автобусни линии за всеки собственик на изправен автобус, който види печалба в даден маршрут. Без лицензи, без субсидии. Ще има много такива. Проблемите с транспорта, колите по тротоарите и дефицита на места в детските градини се длъжат изцяло на лоши управленски практики, на първо място - липса на пазарно мислене и зачитане на свободното предприемачество.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2178 Неутрално[quote#4:"cinik"]. 3 километра трасе с всичките възли и надлези отнема 10 години, през които все някъде нещо се прави[/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleДа бе , това може да се случи само у нас !
За 10 години други нации постигат много повече , примерно китайците са построили нови 10 000 километра магистрали а ние за 10 години като ремонтираме последния подлез се връщаме обрано на първия подлез така ли ?
P.S. Абе онзи тунел за дЪмол сега кой го плати данъкоплатците или частния инвеститор?