Маргарита Попова препоръча на Плевнелиев достолепно да заяви пред парламента, че защитава държавния интерес

вицепрезидентът Маргарита Попова

© Анелия Николова

вицепрезидентът Маргарита Попова



Вицепрезидентът Маргарита Попова препоръчва на държавния глава Росен Плевнелиев да се изправи достолепно през Народното събрание и да обяви, че президентската институция защитава държавния интерес. Тя направи този коментар в интервю за Нова телевизия, помолена да изкаже мнение по инициативата на Народното събрание да състави комисия, която да разследва срещата на Плевнелиев с представител на ръководството на австрийската EVN във Виена. 


"Важно е нашата институция да се избави от ниските политически страсти и да излезе по-добра и по-елегантно от ситуацията", допълни Попова.


Комисията беше създадена по предложение на "Атака", подкрепена от БСП, а неин председател е депутатът от "Атака" Магдалена Ташева. Поводът беше необявена предварително среща на президента с шеф на дружество, срещу чиято дъщерна компания в България беше започната процедура по отнемане на лиценза. 




Държавният глава вече обяви в телевизионно интервю, че няма да се яви пред комисията, защото така ще се наруши балансът на институциите. 


Попова, която преди ден пред журналисти  коментира хода на президента като "силно държавническо действие, което трябва да бъде добре обмислено", а това беше разчетено като критика към него, днес поясни, че приема решението му да не се появява пред комисията "Ташева", за да дава обяснения.  


"Това, което се случва в парламента във връзка с някаква комисия не е добро да се случва, не е добро не само за президентската институция, но и за парламента и за всички граждани. Думите "противоречи на конституцията" станаха много евтини, всеки ги употребява", каза Попова, която е юрист по повод твърденията, че Плевнелиев е нарушил конституцията, съгласявайки се на срещата с представител на EVN.


Тя подчерта, че комисиите не могат да задължат държавния глава да се яви, а само да го поканят, а той на свой ред  - не като личен избор, много внимателно  да реши дали ще отговори на поканата. Подчерта, че именно така е постъпил Плевнелиев, но го упрекна, че е изтъкнал юридически аргумент, който нямало да бъде разбран от повечето български граждани. 


Според Попова се прави опит неутралната президентска власт да бъде вкарана на политическото поле и да бъде предизвикана конфронтация, което, по думите й, не е добре. 


Помолена да коментира създаващото се впечатление за липсата на екипност в президентската институция и различията си с държавния глава, тя отговори "И слава богу, че ги има". В отговор на призиви да подаде оставка, отговори: "Както сме влезли, така ще излезем от институцията, няма да се поддам на внушения".


В отговор на въпрос за подкрепата й за контрапротестиращите Попова обясни позицията си с факта на самото им съществуване: "Ще продължавам да говоря с всички български граждани, президентската институция трябва да защитава всички български граждани и националния интерес. Няма да допусна да се излъчват послания за единия или другия отбор. Няма да допусна някой да се опита да се легитимира чрез нашата институция".  


Според Попова обществото е силно политизирано и "има опити президент и вицепрезидент да се представят като екип в един отбор, но това няма да се случи". Допълни, че има познати сред протестиращите, но не и сред контрапротестиращите, но упрекна първите, че не харесват нейното принципно поведение. "Нашата институция е за всички, а не за група граждани," повтори тя. 


Запитана дали се разграничава от предложението на лидера на "България без цензура" Николай Бареков тя да заеме президентския пост и да довърши мандата, отговори, че всеки може да я номинира. "Сега е мандатът на Плевнелиев, добре се чувствам на мястото си", увери вицепрезидентът.  



Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (243)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1343 Неутрално

    Вицепрезидент Попова заслужава адмирации за смелата и държавническа позиция.

  2. 2 Профил на гарата
    гарата
    Рейтинг: 829 Гневно

    И ти ли, Марги...
    Един по един уважавани от мен хора минават на другия бряг и това ме вбесява, меко казано!

  3. 3 Профил на Goblin
    Goblin
    Рейтинг: 526 Неутрално

    Хахахахах, смешна картинка е това!
    Комунистите са обещали са на М. Попова, че ако импийчнат президента, тя ще му довърши мандата и евентуално ще я подкрепят и за следващ и сега тя е готова и по корем да лази, но да дискредитира Плевнелиев.
    Не й прави чест.

  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  6. 6 Профил на Аvеree
    Аvеree
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#2] от "гарата":


    [quote#2:"гарата"]уважавани от мен хора минават на другия бряг [/quote]
    По вероятно е ТИ да си на грешния бряг.
    Имаш време.

  7. 7 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 561 Неутрално

    [quote#0:"Попова"] Вицепрезидентът Маргарита Попова препоръчва на държавния глава Росен Плевнелиев да се изправи достолепно през Народното събрание и да обяви, че президентската институция защитава държавния интерес.

    Тя направи този коментар в интервю за Нова телевизия, помолена да изкаже мнение по инициативата на Народното събрание, да състави комисия, която да разследва срещата на Плевнелиев с представител на ръководството на австрийката EVN във Виена. [/quote]

    Това е блам на Президента отвсякъде..
    Явно пеят в различни хорове..

    както се казва:
    Ако не знаеш какво да очакваш - очаквай Неочакваното

    Май единият е от "Новите сили"
    а другият - от "Здравите сили"

  8. 8 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 576 Неутрално

    Човек трябва да си избира партньора в живота и съдружниците в бизнеса много внимателно.

  9. 9 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2120 Неутрално

    Марга Попова е царица на празнословията. Общо взето ми става ясно защо нищо не помръдна в правосъдието докато тя беше министър. Преливане от пусто в празно без никакъв шанс за промяна сме имали.

    УТОЧНЕНИЕ: СТАТИИТЕ ПОД КОИТО ПОСТВАМ ИЗРАЗЯВАТ ИЗЦЯЛО МНЕНИЕТО НА ДНЕВНИК И В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ СЪВПАДАТ С МОЕТО МНЕНИЕ
  10. 10 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 960 Неутрално

    Слушах я. Бъбреше много, не можеше да се спре направо, и не каза абсолютно нищо. Маргото-обединителката. Айде няма нужда.

    Доброто е заразно
  11. 11 Профил на moloko_
    moloko_
    Рейтинг: 573 Неутрално

    Ами права в Попова.Както беше права когато каза,че баланса на властите трябва да е между изпълнителната,законодателната и съдебната,а президентската институция трябва да е обединителя и този който търси компромиса,а не да се конфронтира.Президента когато прави гафове,трябва да може да си понася критиките,а не да реагира като ощипана госпожица.

  12. 12 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 576 Неутрално

    До коментар [#6] от "Kарус":

    Да ни светнеш кой е правилният бряг? И защо трябва да делим страната и хората на две?

  13. 13 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 561 Неутрално

    [quote#8:"gogo2011"]Човек трябва да си избира партньора в живота

    и съдружниците в бизнеса много внимателно.[/quote]

    когато си НЕЗАВИСИМ - това е водещо правило
    в останалите случаи Нямаш право на избор

    политиката също е Бизнес

  14. 14 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5697 Неутрално

    Да не си помисли някой,че тази жалка женица пее в хора на БСП,АТАКА,ДПС и БАРЕКОВ ЗА ПАРИ И ОБЛАГИ.
    Отнюд.
    Да не си помисли някой.
    ГНУС !!!
    И ОСТАВКА НА вицепрезидентката.
    В момента ТЯ НЕ ПРЕДСТАВЛЯВА ИЗБИРАТЕЛИТЕ СИ.
    Да се яви на следващите избори с ОПОРНИТЕ ТОЧКИ НА СТАНИШЕВ,БАРЕКОВ,СИДЕРОВ и КОМПАНИЯ.
    Па да видим КОЙ ЗА КАКВО ЩЕ Я ИЗБЕРЕ

  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  16. 16 Профил на acd30520326
    acd30520326
    Рейтинг: 616 Любопитно

    цитат от статията:
    "Вицепрезидентът Маргарита Попова препоръчва на държавния глава Росен Плевнелиев да се изправи достолепно през Народното събрание и да обяви, че президентската институция защитава държавния интерес."?????

    ТОЙ показа, че защитава държавния интерес! Каза го пред европейски представители, доказва го непрекъснато!?!

    За разлика от бсп, дпс, атака, чийто пердставител оглавява тази нелепа комисия, която по-скоро наподобява комунистически народен съд?!

    За пореден път ОГРОМЕН ГАФ на попова!

    "Ти какво пожертва, за да има и утре България?" ИЛИЯ МИНЕВ
  17. 17 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 576 Неутрално

    До коментар [#11] от "moloko_":

    Така и не разбрахме какъв бил гафът. Може да ни поясниш.

  18. 18 Профил на mar_x
    mar_x
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Гледах интереюто. Махленска разправия. Тя един път не изчака водещите да си зададат въпросите. Иска достолепие, което тя самата трудно излъчва. Ясно е, че имат противоречия, а г-жа вицето защитава интересите на мафията и Пеевски.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  19. 19 Профил на zmii4e
    zmii4e
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Роската е правил шушу -мушо на сянка с президента на EVN в един доста деликатен момент . Трудничко ще ми е да повярвам че са си шепнели за това как да подобрят живота на средно статистическия българин .

    “Кучето гледа пръчката, а лъвът — онзи, който я хвърля” аз гледам и тримата ...
  20. 20 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 460 Неутрално

    Гледах я.Обясни как ще се държи ако, или като я предложат за "независим" кандидат!

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  21. 21 Профил на Аvеree
    Аvеree
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#12] от "gogo2011":


    [quote#12:"gogo2011"]защо трябва да делим страната и хората[/quote]
    За да има състезание (на идеи).

  22. 22 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 973 Неутрално

    [quote#3:"sam_vimes"]Комунистите са обещали са на М. Попова, че ако импийчнат президента, тя ще му довърши мандата и евентуално ще я подкрепят и за следващ и сега тя е готова и по корем да лази, но да дискредитира Плевнелиев. [/quote]
    По всяка вероятност си прав Преди ден два имаше готин комикс-президента и контрапрезидента.

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  23. 23 Профил на mavricii.plovdiv
    mavricii.plovdiv
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Тази жена да спре да се противопоставя на Достойния й началник,ако нещо не й харесва подава оставка!

  24. 24 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    попова заяви че за разлика от плевнелиев тя не иска да вземе страна във "войната" между прокопиев и пеевски ?

  25. 25 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Попова е умен човек. След години за Плевнелиев ще си спомняме като за послушник на Боце Гангстера. Туй хич не звучи добре

  26. 26 Профил на moloko_
    moloko_
    Рейтинг: 573 Неутрално

    До коментар [#3] от "sam_vimes":

    По твоята логика и на президента трябва да са му обещали нещо от ЕВН за да се среща с тях тайно.
    До коментар [#17] от "gogo2011":

    В случая гафа е,че президента говори как някой иска да наруши разделението на властите като депутатите му искат обяснения за тайната му среща с ЕВН.А разделението на властите е между законодателна,изпълнителна и съдебната власт,президента го няма в картинката.Попова говори много разумно,но явно на много хора не им понася добре да има критики към президента.

  27. 27 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 2048 Разстроено

    Госпожо/другарке/Попова,вие вече не сте моят вицепрезидент!
    Съжалявам дълбоко,че гласувах за Вас!Тогава прикривахте доста успешно истинската си същност!Позор за Вас !!!!!

  28. 28
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  29. 29 Профил на georgi nikolov
    georgi nikolov
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Лелката която не случайно си посивява косите защо не свърши и грам работа в битноста си на министър на правосъдието което плаче отдавна за структурни реформи. Напротив, при нея с пълна сила продължи окопаването на номеклатурни кадри заварени още от комунизма плюс новата генерация интересчии които са готови да поемат всяка "правилна" посока в духането на вятъра на "промяната".
    Оставка г-жа!
    Плевналиев е единствената властова институция която в момента изразява категорично пробългарсдки и проевропейски позиции.
    Не съм гласувал за него но вече и за мен е моят Президент.

  30. 30 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1343 Неутрално

    [quote#24:"Stewie"]попова заяви че за разлика от плевнелиев тя не иска да вземе страна във "войната" между прокопиев и пеевски ?[/quote]
    Интересна констатация,би трябвало да се позамислим.

  31. 31 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1249 Неутрално

    До коментар [#3] от "sam_vimes":


    [quote#3:"sam_vimes"]Комунистите са обещали са на М. Попова, че ако импийчнат президента, тя ще му довърши мандата и евентуално ще я подкрепят и за следващ и сега тя е готова и по корем да лази, но да дискредитира Плевнелиев. [/quote]Не е случайно,че контрапротестиращите пред президенството искаха точно Попова да замести Плевенелиев.А иначе Попова е в роднинска връзка с единия депутат от ГЕРБ,който отиде при Бареков-Танчев.

  32. 32 Профил на БСП създаде Пеевски  ГЕРБ го нахрани
    БСП създаде Пеевски ГЕРБ го нахрани
    Рейтинг: 1516 Неутрално

    тая жена само съсипва добрата работа на президента

    така е в БГ - матрЯла е такъв, че до един свестен човек трудно може да се появи и втори свестен - обикновено втория е издънка

    РЕФОРМИРАНЕ НА ПРОКУРАТУРАТА ВЕДНАГА
  33. 33 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Егати държавицата, няма 2-ма политика да работят за една идея заедно, освен ако не им е от личен интерес. И искаме Нещо да Става. Къщата основи нема, тез покрива коват.

  34. 34 Профил на zmii4e
    zmii4e
    Рейтинг: 672 Весело

    Есенцията на новината е когато Роската се дъни здраво , Попова не се прави на улава .

    “Кучето гледа пръчката, а лъвът — онзи, който я хвърля” аз гледам и тримата ...
  35. 35 Профил на 1_bulgarin
    1_bulgarin
    Рейтинг: 491 Неутрално

    Тази женица доказва за сетен път безсмислието на тази службица вицепрезидент.....Хубав лош президента си е президент. Не може всяко решение да се коментира от вицепрезидента. Да сте чули американския да коментира Обама....Тази женица да си гледа функциите определени и от президента....

  36. 36 Профил на Чърчил
    Чърчил
    Рейтинг: 626 Неутрално

    Все пак е юрист. Говореше за ДОСТОЛЕПИЕ ,което никак не се връзваше с прибързаната реч, неизслушване на въпросите и прекъсване на водещите .Не мога да отрека че защити тезата за която присъства в това предаване на НОВА.

    ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНО
  37. 37 Профил на zlatediki
    zlatediki
    Рейтинг: 450 Гневно

    Попова да се съобразява кой е президента и че като вицепрезидент има само тези правомощия, които й възлага президента. Сред правомощията й не са тези да препоръчва на президента какво да прави. Ако не е съгласна с решенията и действията му най-достойната позиция от нейна страна ще бъде да си подаде оставката /липсата на вицепрезидент няма да се почувства от никого/, а не с непремерените си изказвания да подронва авторитета на президента. След като е част от екипа на президента, трябва да е едно цяло с него и след като е недоволна, да си подаде оставката, а не да бръщолеви глупости по телевизиите.

  38. 38 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 887 Весело

    "Вицепрезидентът Маргарита Попова препоръчва на държавния глава Росен Плевнелиев да се изправи достолепно през Народното събрание "
    Добра идея!От музея да му дадат униформа на Цар Фердинанд или Княз Батенберг.И сабя,и сабя..

  39. 39 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 995 Неутрално

    тази никога не съм я харесвал и сега виждам защо. като не и харесва да се изнася от президенството никои не я спира и защо не попита правителството защо защитават руския интереси. иначе браво на плевнелиев показва характер човека и про европейска визия което много дразни комунетата.

    “I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascal
  40. 40 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 561 Неутрално

    [quote#38:"vjacho"]"Вицепрезидентът Маргарита Попова препоръчва на държавния глава Росен Плевнелиев да се изправи достолепно през Народното събрание "
    Добра идея!От музея да му дадат униформа на Цар Фердинанд или Княз Батенберг.И сабя,и сабя..
    [/quote]
    Нема служба и заслуги, даже да се докосне до тях!

  41. 41 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2103 Неутрално

    Всъщност Какво искаше да каже Попова. Между толкова много приказки възможността за разбиране е доста трудна. В това отношение уважавам Плевнелиев , защото това, което иска да каже, го изрязява кратко, ясно и точно. И почти винаги е това, което е правилната позиция.

  42. 42 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 875 Неутрално

    Запитана дали се разграничава от предложението на лидера на "България без цензура" Николай Бареков тя да заеме президентския пост и да довърши мандата отговори, че всеки може да я номинира.

    Тю, Бареков бил пьлен с идеи като лайно с витамини. Да му се ненадява човек.

  43. 43 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 973 Неутрално

    [quote#37:"zlatediki"]Ако не е съгласна с решенията и действията му най-достойната позиция от нейна страна ще бъде да си подаде оставката /липсата на вицепрезидент няма да се почувства от никого/,[/quote]
    Още повече че вече има прецедент. Но за разлика от Блага Димитрова (която е била достоен човек) тази не е достойна.

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  44. 44 Профил на evkalipt
    evkalipt
    Рейтинг: 454 Неутрално

    Добре, де, кой разделя българите, Плевнилиев или тройните коалиции - представители на постоянние абонамент към властта, не чрез вишегласия, а чрез етнически вот, манипулации, и зависима съдебна система.

  45. 45 Профил на calc
    calc
    Рейтинг: 471 Неутрално

    "Имам една мечта", а Марго?
    Имаш,, ама нема да стане. Президентка, хахахаха

  46. 46
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  47. 47 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 973 Неутрално

    [quote#42:"koko65bg"]Запитана дали се разграничава от предложението на лидера на "България без цензура" Николай Бареков тя да заеме президентския пост и да довърши мандата отговори, че всеки може да я номинира. [/quote]
    Наистина ли е казала това?!? Егаси и....безсрамието (меко казано)

    П.С. Някой знае ли с колко гласа в НС може да се стигне до импийчмент? И каква е българската дума за "импийчмент" (настроение-засрамено)?

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  48. 48 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1954 Неутрално

    Странно, че тия дето най-много я критикуват са именно тия, дето я избраха..

    Такива са те гербавите назначения - скрити лимонки.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  49. 49 Профил на persifedron1
    persifedron1
    Рейтинг: 450 Неутрално

    "Според Попова се прави опит неутралната президентска власт да бъде вкарана на политическото поле и да бъде предизвикана конфронтация"

    А Попова в кое поле си мисли, че се намира, когато атакува президента? И да не би да смята, че това не се брои за конфронтация?

  50. 50 Профил на Димитров
    Димитров
    Рейтинг: 948 Неутрално

    Първо, тя беше избрана за вице в отбора на Плевнелиев. Ако не беше Плевнелиев, тя нямаше да е вице.

    Второ, не й е работа да дава препоръки на президента по медиите. Ако има нещо да му каже, да му го каже лично. Всичко друго следва да се приеме като атака срещу Плевнелиев, което не й прави чест.

    Трето, оттук нататък всички други нейни изказвания са просто жалка работа. Защо да се явява в НС? И то пред Ташева, която проповядва омраза? И то след като Волен беше такава излагация като шеф на комисията по етика, че трябваше да си го признаят (един от малкото гафове, които си признаха)? И какво значи елегантно пред един човек, който нарича всички бежанци на общо основание убийци, изнасилвачи и кръвопийци? Президентът сне доверието си от това правителство, заедно с 80% от хората. Тя нямало да допусне...

  51. 51 Профил на don_horhe
    don_horhe
    Рейтинг: 395 Неутрално

    И тя се оказа троянско конче...

  52. 52 Профил на zlatediki
    zlatediki
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#39] от "ck2013":

    +++++++++++++++

  53. 53 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1230 Неутрално

    "Според Попова се прави опит неутралната президентска власт да бъде вкарана на политическото поле и да бъде предизвикана конфронтация, което, по думите й, не е добре"

    Това е добре казано и въобще Попова е един интелигентен и разумен човек. Дано не е правилно впечатлението ми, че се "заиграва" с управляващага мафия

  54. 54 Профил на inadilov
    inadilov
    Рейтинг: 450 Неутрално

    "Важно е нашата институция да се избави от ниските политически страсти и да излезе по-добра и по елегантно от ситуацията", допълни Попова.

    Ниска е тревата. Страстите са ниЗки, Дневник.
    Поведението на вицепрезидента буди недоумение. Това е екип и тя би следвало да защитава институцията. Ако я блазни соловата игра, да беше се кандидатирала за някоя от безбройните позиции, предлагани от партиите.

    "Странни същества са хората. Откраднеш пет долара и ще си мръсен крадец. Откраднеш ли обаче хиляди долари, ще си герой или правителство."
  55. 55 Профил на zlatediki
    zlatediki
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#43] от "Мойше! Утре си сменям сигнатурата! Толкоз засега!":

    Напълно съм съгласен с мнението ти !

  56. 56 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 887 Неутрално

    [quote#37:"zlatediki"] Сред правомощията й не са тези да препоръчва на президента какво да прави. [/quote]
    Искат се здрави нерви да останеш в рамките на правомощията си,когато твоят патрон е тотално неспособен да изпълнява своите.

  57. 57 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 998 Неутрално

    Конституцията плаче за много промени от Велико народно събрание.

  58. 58
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  59. 59 Профил на sapundzieva
    sapundzieva
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Впечатлена съм от смелостта на Попова да отстоява мнението си. Не съм се интересувала от нейната дейност до този момент, както вероятно и повечето хора, но в момента тя започна да играе ключова роля в политиката. Въпреки представителните функции на вицепрезидента, тя явно не иска да остане в сянката на президента.

  60. 60 Профил на Чърчил
    Чърчил
    Рейтинг: 626 Неутрално

    На г-н Плевнелиев твърдя ,че му липсва тази "сигурност " в речта на М.Попова.Това не се харесва и няма как да се приеме от хората расли 45 години в други условия. Тези електорални единици не могат да възприемат изказ без жестикулации,тропане по масата,ако щете и с тропане с обувка по банката(Хрушчов ). Така една партия тогава демонстрираше своята "непогрешимост " с психоефекти.Това харесва нашенеца .Това му е необходимо.

    ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНО
  61. 61
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  62. 62 Профил на acd30520326
    acd30520326
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#48] от "Тони!":
    Омразата никога не е добър съветник.

    "Ти какво пожертва, за да има и утре България?" ИЛИЯ МИНЕВ
  63. 63 Профил на hahohehi
    hahohehi
    Рейтинг: 481 Неутрално

    Тази е толкова жалка - готова е на всичко, за да се уреди.

  64. 64
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  65. 65 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1283 Неутрално

    Маргарита Попова препоръча на Плевнелиев достолепно да заяви пред парламента, че защитава държавния интерес-заглавие

    -Е,достолепие да искаш!!!

  66. 66 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1954 Неутрално

    До коментар [#62] от "Аз гласувам":

    Безспорно. Но не знаех, че се мразят - тяхна си работа.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  67. 67 Профил на acd30520326
    acd30520326
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#61] от "naiden_pravdev":Президент Плевнелиев Е ИЗБРАН, а не се е докопал!

    Докопаха се до власт бсп/к/, дпс, атака чрез провокации, манипулации, чужда братска помощ!

    "Ти какво пожертва, за да има и утре България?" ИЛИЯ МИНЕВ
  68. 68 Профил на Димитър
    Димитър
    Рейтинг: 474 Неутрално

    Толкова селско излъчване.Толкова празно говорене.Толкова арогантност.Аз такова нещо в български политик не бях виждал.
    А сме виждали всякакви.
    Нацията да е обединена - това каза тази селска пръчка за близо 20 мин речи.Ако някой си направи труда да й разбие цялото интервю на части - всяко второ изречение й беше това - нацията да е обединена, казано по различен начин.

    Ако тая наистина я гласят за президент за в бъдеще, това ще е най-ниското ниво, до което може изобщо някога да се докара президентската институция.Желю и Росен пасти да ядат.


  69. 69 Профил на zmii4e
    zmii4e
    Рейтинг: 672 Весело

    Наистина ми е смешно да чета коментарите на гласувалите "двойката" . Иначе е ясно Роската гази здраво в блатото от близо година а наоколо хвърчи здраво кал и гнъс а Попова критикува поведението му . Въпросът е от естетическо-морални причини ли го прави или има други подбуди ?

    “Кучето гледа пръчката, а лъвът — онзи, който я хвърля” аз гледам и тримата ...
  70. 70 Профил на ssg
    ssg
    Рейтинг: 433 Неутрално

    [quote#26:"moloko_"]По твоята логика и на президента трябва да са му обещали нещо от ЕВН за да се среща с тях тайно. [/quote]
    Логично звучи.

  71. 71 Профил на ssg
    ssg
    Рейтинг: 433 Неутрално

    [quote#64:"tom_sawyer"]Ех каква троянска кранта се оказа в Президенството![/quote]
    До магаре - кранта. И двамата - избор на един и същ човек (няма да кажа кой).

  72. 72 Профил на allmighty
    allmighty
    Рейтинг: 453 Неутрално

    Попова създава впечатление за зависим човек под натиск. Хаотично, непоследователно говорене. Нахвърляне на продиктувани опорни точки между купища безсмислено бръщолевене.

  73. 73
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  74. 74 Профил на bora bora
    bora bora
    Рейтинг: 1068 Любопитно


    "Важно е нашата институция да се избави от ниските политически страсти ....."

    Ми айде де, до кага ще те чакаме да отърсиш червената си перушина!!!


  75. 75 Профил на bette
    bette
    Рейтинг: 782 Весело

    До коментар [#3] от "sam_vimes":

    и кво? от трън, та на глог. да се чудиш направо, голямата разлика. един псевдодемократ с една не е ясно какво. пародия на политика в Бг

  76. 76 Профил на gad
    gad
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Попова много изненадващо се държи,явно,че отреденото и второ място в Президентството и влияе и като персона, която е свикнала да е властваща не може да се примири с това полагащо и се място.

  77. 77 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 960 Неутрално

    [quote#12:"gogo2011"]И защо трябва да делим страната и хората на две?[/quote] Хората се делят на две, три или повече по толкова много принципи, че даже не може да се опишат адекватно. Обаче да се изправи член на един екип, който е разделил екипа на две, да ми обяснява как хората не трябвало да се делят, е най-малко смешно. Като не й харесва вече да е вицепрезидент - оставката и друм. Какво толкова драматично ще стане. Но не - ние се изправяме по телевизията и с порой от думи се опитваме да облечем в смисъл собственото си тщеславие. Кой печели? "Обикновеният" българин, може би? Хм.

    Доброто е заразно
  78. 78 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2585 Разстроено

    "да се избави от ниските политически страсти..." - как, след като са РОДЕНИ от тях?! Кой БГ политик достойно, по човешки, истински е отстоявал своето достойнство, та да МУ повярват всички БЪЛГАРИ, че защитава и тяхното? НеМА такава държава...

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  79. 79 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 2048 Неутрално


    До коментар [#37] от "zlatediki":

    В една друга медия тя съобщи:Плевнелиев не ми е шеф !
    То бива нахалство,ама чак пък толкова !
    Ясно е,че "бозае" от две майки!

  80. 80 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 960 Неутрално

    [quote#76:"gad"]че отреденото и второ място в Президентството[/quote] Самата дума "вице"президент означава вече второ място. Да не се е съгласявала да я номинират, защо се съгласи?

    Доброто е заразно
  81. 81 Профил на lot49
    lot49
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Тая съвсем почна да го кара през просото!

  82. 82 Профил на о сандо
    о сандо
    Рейтинг: 516 Неутрално

    [quote#5:"boby1945"]880 000 000 лева не е никак неутрално[/quote]

    ... г-жата моника йосифова упражнявала чуден бизнес!
    А именно: куриерската фирма "МиБМ"печатала и доставяла на клиентите на ЧЕЗ индивидуалните месечни фактури.
    1бр. фактура срещу законните (по договор, разбира се) 3 лв. продажна цена при 0,50 - 0,80 лв. фирмени разходи!!! И така всеки месец по 5 мЕлиона броя фактурки. Изчисляваме:

    5 000 000 ф/ри х 3 лв. = 15 000 000 лв/мес.
    15 000 000 х 12 мес. = 180 000 000 лв/год.
    180 000 000 х 4 год. = 760 000 000 лв./ за мандата на управлението... на станишката...

    * злите езици твърдят, че същите "услуги" били ползвани от НАП, НЕК, М-ТЕЛ, Виваком, БТК. Доволните клиенти изказали гореща благодарност на Куриерската фирма.
    Така че, злите езици могат единствено да се прехапят от... смесени чувства... хахахахаха

    ... за пи ар услугите, оказвани от същата дама към ЧЕЗ нямам представа като какво, как и колко... пък дали не са били бонус за лоялни клиенти!

    "Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф
  83. 83 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 960 Неутрално

    [quote#43:"Мойше! Утре си сменям сигнатурата! Толкоз засега!"]Още повече че вече има прецедент. Но за разлика от Блага Димитрова ([/quote] Вярно, че беше така! Бях забравила...

    Доброто е заразно
  84. 84
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  85. 85 Профил на persifedron1
    persifedron1
    Рейтинг: 450 Неутрално

    [quote#68:"Димитър"]Нацията да е обединена - това каза тази селска пръчка за близо 20 мин речи.[/quote]

    Но пропусна да каже в какво трябва да се обедини нацията. В апатията си? В страха си? В подкрепата си към едно провалено правителство? Или в защитата на правовия ред и нетърпимостта си към корупцията?
    Щом ще се обединява нацията, това трябва да се случи в някаква кауза. Но Попова май иска да сме обединени така, както на нея й изнася...

  86. 86
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  87. 87 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 561 Неутрално

    "Важно е нашата институция да се избави от ниските политически страсти ....."

    E, съвсем очевадно стана очевидното - в президенството имало и истински мъж. Макар и в пола
    За разлика от г-н EVN

  88. 88
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  89. 89 Профил на о сандо
    о сандо
    Рейтинг: 516 Неутрално

    ... типично "модерно" политическо беге поведение...
    ... абсолютно дискредитиране на Обществения договор, сключен между политик и електорат въз основа на предизборна управленска програма...

    ... викат му Политическо Израстване и Свободен Морален Избор на гражданина - политик!
    ... алоооо, аланкоолу, договор имаме...

    "Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф
  90. 90 Профил на uks41354649
    uks41354649
    Рейтинг: 229 Неутрално

    За съжаление от ден на ден комплексът от фактори, който може да ме изтласка към Терминал 2 се затваря все повече и повече.
    Тъжно ми е не, че тази партийна секретарка говори, каквото си иска, а одобрението, което среща на, което се радва от голяма част от народа.

  91. 91 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1990 Неутрално

    Хм, значи това е бойния вик на БКП за изборите ... Миналия път ви излъгаха с бюлетинния скандал от който така и нищо не излезна ... сега това. Като имам предвид колко е умен народа предвиждам БСП и ГЕРБ с по 19% ДПС с вечните си 7% И така БСП+ДПС+Идиот де Жур да управляват БЪлгария поне още 50 години.

    California Über Alles
  92. 92
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  93. 93 Профил на turlakov
    turlakov
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Г-н Президента да слезе малко на земята и да се запознае с нещата, които може и не може да прави. Да не си мисли, че като е президент е хванал Дънкън Маклауд за шлифера.

  94. 94 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 1095 Неутрално

    За пореден път се убеждавам, че вицето има глава на раменете.
    Тиулярът театралничи и се държи като наивна пастирка.

  95. 95 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 1541 Неутрално

    Тая продажна лелка се е клела, при всички обстоятелства да отстоява позицията на президентската институция (т.е. на президента). Ако не и харесва политиката водена от Плевнелиев, вместо да го черни ред медиите, следва да подаде оставка.Някак си е по-почтено. И по-достолено.

  96. 96 Профил на somebodynew
    somebodynew
    Рейтинг: 395 Гневно

    Вицепрезидента Попова е доказателството защо управлението на ГЕРБ се провали. Не може с комунистически кадри като нея или Цацаров да се правят реформи. За съжаление председателя на ГЕРБ който си избираше ръководителите от магистралите не разбра, че с такива слаби кадри провала е сигурен.

  97. 97 Профил на inn
    inn
    Рейтинг: 1563 Неутрално

    На някои хора не "втората", ами първата им природа е да се нагаждат спрямо посоката на вятъра. Обикновено са едно голямо нищо (кухи лейки) в дадена професионална сфера (в правото, напр.), но са истински таланти в кариерния растеж. Когато с инстинкта си усетят, че се е появила "ракета-носител", моментално са се метнали на нея. После прескачат към друга ракета-носител. Не бива обаче да се снема вината и от ракетата-носител. Хелем ГЕРБ на колко кухи лейки осигури кариера...

  98. 98 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1954 Неутрално

    До коментар [#82] от "o_sando":

    3лв на пратка? Бах... Това сериозно ли е?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  99. 99
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  100. 100 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2932 Неутрално

    Гледах Попова и неизбежно се сетих за поговорката:
    По-добре си мълчи, рискувайки да те смятат за глупак, отколкото да си отвориш устата и да разсееш всякакви съмнения...
    Тази кака освен всичко е толкова невъзпитана, че почти не остави водещите да и зададат въпрос!
    Да си го кажем - Маргарита Попова е еманация на кадровата политика на ГЕРБ! Мизерията е, че за подобна селекция не съществува вариантът undo...

    I Want To Believe




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK