Реформаторският блок настоява за незабавни избори

Реформаторският блок настоява за незабавни избори

© Георги Кожухаров



Изборите поставиха ултиматум на правителството да подаде оставка", пише в разпратена до медиите позиция на Реформаторския блок, в която те искат незабавни избори. Ето и останалата част от текста:


Тук сме, защото виждаме опит да се пренебрегне волята на избирателите. Никаква "кратка ударна програма" на Орешарски не може да постигне разрешаване на кризата.


Ние от Реформаторския блок настояваме за незабавни избори. Служебното правителство да спре всички афери на сегашното правителство и енергийната мафия, а прокуратурата да започне незабавно разследване.  




Всеки час от продължаващото управление на това правителство задълбочава кризата и нестабилността на страната. 


Управляващите разсрочиха дълговете на Ковачки, избраха консорциум на българската и руската мафия да строят "Южен Поток" в нарушение на Европейското право, фалираха НЕК и загробиха бюджета.


Ограбиха страната и направиха българите още по-бедни, за да могат с откраднатите пари да купуват гласове.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (161)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 2062 Неутрално

    Оставка!

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  2. 2 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Кунева май го изяде за Брюксел.

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  3. 3 Профил на Rhapsody of Fire
    Rhapsody of Fire
    Рейтинг: 761 Неутрално

    Абсолютно правилна позиция.

    Путинофилите и Тръмпанарите възприемат: Учтивия- за лицемер; Възпитания-за слабак;Толерантния-за гей; Културния-за лигльо; Разумния-за будала; Образования-за соросоид.
  4. 4 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 2062 Неутрално

    Време е за нов масов протест!

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  5. 5 Профил на zlatediki
    zlatediki
    Рейтинг: 466 Гневно

    Още колко партии трябва да призоват за незабавни избори и още колко митинги и протести трябва да се организират, за да може най-накрая това правителство да чуе волята на българския народ - НЕЗАБАВНА ОСТАВКА И ПРЕДСРОЧНИ ИЗБОРИ !

  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 7 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1475 Неутрално

    "Ограбиха страната и направиха българите още по-бедни"

    Тия заеми дето вече ги взеха ще им трябва време за да ги доусвоят. За това иде реч в тяхното туткане. Тоя път обаче не трябва да се размине без съд и присъда.

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ГЛАСУВАЛИ С "ДА" НА РЕФЕРЕНДУМА СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ.
  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  9. 9 Профил на marker
    marker
    Рейтинг: 768 Неутрално

    Май пак ще се наложи народът да излезе на улицата и да измете и марионетния орех и кукловодите му.
    За да се отървеш от кърлежа, трябва просто да го смачкаш.

  10. 10 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 795 Неутрално

    [quote#2:"оstavime"]Кунева май го изяде за Брюксел.[/quote]

    Тези думи не са на Кунева.Това болшевишко говорене отива най-вече на Москов,който се е снимал с нея.Но на нея ще й се налага да слуша такива приказки,щом се е навряла там.

  11. 11 Профил на bulgarofilche
    bulgarofilche
    Рейтинг: 893 Неутрално
  12. 12 Профил на Handy
    Handy
    Рейтинг: 810 Неутрално
  13. 13 Профил на yorddj
    yorddj
    Рейтинг: 963 Неутрално

    Господа, приемете един съвет от верен симпатизант. Оставка от комунист, и то доброволно подадена - това е утопия! Това с настояване няма да стане. Вашата задача е да намерите, други по радикални, по ефикасни, по ефективни начини. Има ги в близката ни история. Честните хора ще ви подкрепят. Сега е моментът!

  14. 14 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 956 Неутрално
  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  16. 16 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 1293 Гневно

    [quote#6:"golda_meir"]Ако съм на мястото на Главболгарстрой които са основите изпълнители от българска страна на строежа на Южен поток,[/quote]

    Да, но преди това трябва да разберем при какви условия ще се строи? Кои ще са плюсовете и минусите за България? С колко ще ни заробят? Какви ще са ни ползите?
    До сега никой нищо не обясни, а само ни повтарят някакви мантри.

    Ако този свят ти е омръзнал, то тогава опитай да го промениш
  17. 17 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1465 Неутрално

    ОСТАВКА НЕКАДЪРНИЦИ!

    The best way to predict the future is to invent it.
  18. 18 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2918 Неутрално

    [quote#5:"zlatediki"]а да може най-накрая това правителство да чуе волята на българския народ - [/quote]

    Грешна обосновка. Волята на "българския народ" е 64% от единия крачол в другия, а останалите - на кантар за и против управляващите партии. Даже ако броим про-червената линия на Бареков, по-скоро на електората и така му е гот.

    Занапред, вместо "българският народ" употребявай "интелигентната част от българския народ". Това е много важно да се каже, защото 1000 простака не правят Айнщайн. Сборът тук не е механичен.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  19. 19 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4379 Неутрално

    [quote#0:"Реформаторския блок"]Всеки час от продължаващото управление на това правителство задълбочава кризата и нестабилността на страната. [/quote]

    Ето! Всичко е събрано в едно изречение!
    Колкото повече продължава тази агония на ужуправляващите и на този натрапен парламент, толкова по зле ще стане в страната, толкова по-жестоко ще бъде премахването на тази кафявочервена клика!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  20. 20 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 2062 Неутрално

    До коментар [#6] от "golda_meir":
    Главболгарстрой да съдят РБ, защото са ги нарекли с истинското им име? Браво, бе, другар!

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  21. 21 Профил на kashpirovska
    kashpirovska
    Рейтинг: 1063 Неутрално

    Ясно е,че искаме избори,обаче ме притеснява фактът,че реформаторите все още не са готови за това.Имат много работа в провинцията .Евровотът беше своеобразен тест за тях,малък е процентът на гласуващите изобщо,още по-малка е и подкрепата за РБ.
    Хайде,хора,събудете се! Дясното трябва да се обедини! Не се оставяйте някой да решава вместо вас!

    Джордж Оруел-1984
  22. 22 Профил на neobiasnim
    neobiasnim
    Рейтинг: 409 Весело

    трябва да се влиза вече за пролетно-лятно почистване от червено-кафявото блато

    Be smart, don't be a retard!
  23. 23 Профил на pipon
    pipon
    Рейтинг: 460 Неутрално

    Незабавно да се отстрани Кунева от редиците на РБ !
    Това е човекът ,който проваля тази партия Ако не беше в редиците и РБ на тези избори нямаше да има един евро мандат , а може би цели четири и да отстрани ббц-то на бареков

  24. 24 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 1102 Весело

    Реформаторският блок настоява за незабавни избори на Радан Кънев, Мария Кунева, Москов и т.н.

  25. 25 Профил на Jeremy Irons
    Jeremy Irons
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#16] от "AModoMio":

    Ами няма да е лошо и тези които са срещу Южен поток да обяснят защо този проект ни ”заробва” и най-вече да кажат какви са алтернативите. Защото и те доста мантри повтарят.
    Иначе когато РБ съберат двуцифрен резултат, тогава ще е редно да се обаждат по-остро и с претенции.
    Следващото управление ще е широка коалиция между Герб и Бсп, чакаше се само да бъде изпързалян оня украинския мишок.

  26. 26 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2289 Неутрално

    Троловете изпълзяха. Това е радост за окото, ухото и всякакви инфопоемащи органи. Свинята квичи най-силно пред заколение.

    Оставка!

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  27. 27 Профил на marker
    marker
    Рейтинг: 768 Неутрално

    До коментар [#13] от "yorddj":

    Казах го по-горе.
    Кърлежът ти пие кръвта и сам не се пуска, трябва да го смачкаш. Кърлежът и комунистът са единствените животни, при които лакомията и инатът са по-големи от чувството за самосъхранение.

  28. 28
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  29. 29 Профил на anna.georgieva
    anna.georgieva
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Хората обаче показаха колко ги подкрепят реформаторите, не знам какво очакват при евентуални избори.

  30. 30 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 1293 Неутрално

    [quote#25:"Jeremy Irons"]Ами няма да е лошо и тези които са срещу Южен поток[/quote]

    Ако тези дето са подписвали договорите покажат всичко черно на бяло, тогава можем да спорим “за“ или “против“. Първо това да разберем пък после ще спорим.
    Овчаров един път ни зароби, сега пак ли“

    Ако този свят ти е омръзнал, то тогава опитай да го промениш
  31. 31 Профил на Владимир Вергинов
    Владимир Вергинов
    Рейтинг: 409 Гневно

    Оставка! Видяхме как днес, пред очите ни, се осъществи поредната договорка между ДПС и БСП - след намек за оттегляне на подкрепата от страна на ДПС, Орешарски без план и за много кратко време развърза кесията... Станишев пак мълчи... Тези пари ги плащаме ние! Стига вече - вън!

    http://vladimirverginov.wordpress.com
  32. 32 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 560 Неутрално

    [quote#25:"Jeremy Irons"]Ами няма да е лошо и тези които са срещу Южен поток да обяснят защо този проект ни ”заробва” и най-вече да кажат какви са алтернативите[/quote]

    Ами изчислено е !!
    13 милиона на година загуба.
    За какво ни е?

    Газопровода в Украйна е под контрол на ЕС!!!
    ЕС купува газ от рускоукраинската граница!!!
    Путин няма изход!!!

    ЕС ще ни спре ли газа???
    За какво ни е???

  33. 33 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2918 Неутрално

    До коментар [#25] от "Jeremy Irons":

    ДАТА НА РЕГИСТРАЦИЯ
    преди 3 дни

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  34. 34 Профил на magnas
    magnas
    Рейтинг: 623 Неутрално

    Оставка и то бърза .
    Останалото е загуба за всички , даже за БСП .
    Нови избори , мажоритарни по възможност .

  35. 35 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1330 Неутрално

    Това с оставката е хубаво.
    После е лошото.

  36. 36 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 2529 Неутрално

    Стига сме им искали оставката!!!
    Искам им присъдите!!!
    ПРИСЪДИТЕ!!!

    Помните ли опитът на Сидеров да въведе граждански арест? Ами за всички от тройната коалиция, които загробиха за пореден път държавата...
    А за БСП - ще им построим исканото от тях Белене. На острова. По техния проект и с техния вътрешен ред.

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  37. 37 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 2062 Неутрално

    До коментар [#2] от "оstavime":
    До коментар [#23] от "pipon":
    До коментар [#24] от "SSmart":
    Стига сте я предъвквали тая опорна точка - Кунева, бе!
    Огледайте се, Кунева, макар че и аз не я одобрявам, си е чисто злато пред тая неистова смрад, която се разнася от редиците на БСП, ДПС, Атака и WC-то!

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  38. 38 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2918 Неутрално

    Днес ощетените на изборите вече са се окопитили и са развързали кесията за цъкачи на минуси и драскачи на безсмислени персонални нападки

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  39. 39 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1830 Неутрално

    А президента, кметовете и общинските съветници трябва ли да подават оставка, след като е имало избори за европейски парламент!?

  40. 40 Профил на Jeremy Irons
    Jeremy Irons
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#33] от "cinik":

    Е И???

  41. 41 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4379 Неутрално

    "..Изборите минаха. Нови са на хоризонта. Но Бобов Дол си стои - грозното лице на обществото ни. Бедност и изостаналост, неравенство, грозна злоупотреба с трудовите и граждански права на работниците.
    Това е социалното лице на властта на мафията, подкрепена от политическата власт. И така до следващите избори...
    Не е въпросът кой печели изборите, за да се възползва от модела. А кой ще използва властта си, за да изкорени властта на мафията…"
    Радан Кънев

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  42. 42 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 795 Любопитно

    Дневник,видях снимки от посещението на Орешарски при папата,но не разбрах какво му подарява.Не е яйце,а някаква книга.Видях и снимки от срещата му с италианския премиер.Вие някоя снимка нямате ли?

  43. 43 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 2529 Неутрално

    [quote#25:"Jeremy Irons"]да обяснят защо този проект ни ”заробва”[/quote]
    Ти ако досега не си разбрал - късно е.
    Все пак ще опитам да го обясня като кръгче и квадратче.
    Русия има тръбата - тя е тяхна. Те ни дават заем, за да си я построят, а после ние плащаме този заем, срещу който не получаваме нищо.
    Освен това нямаме право да договаряме с трети страни. И освен това си плащаме газа на по-висока цена от европейската и китайската, за да има и за рушвети на продажниците.
    И накрая по тръбата пристигат вежливите хора в униформи без опознавателни знаци и с маски на лицето...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  44. 44 Профил на Dr.Jotker
    Dr.Jotker
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#25] от "Jeremy Irons":

    Няма против ЮП ако се спазват ЕС условията за диверсификация.

  45. 45 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    Ограбиха страната и направиха българите още по-бедни, за да могат с откраднатите пари да купуват гласове..............ОСТАВКА БЕ!!!

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  46. 46
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  47. 47 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4379 Неутрално

    [quote#37:"virtual brain"]Стига сте я предъвквали тая опорна точка - Кунева, бе![/quote]
    Няма смисъл ГЕРБ и БСП да се карат за новия комисар от България.
    Mеглена Кунева е най-консесусната личност за нов Европейски комисар от България. Освен това тя има и необходимите опит и вече съществуващи връзки!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  48. 48 Профил на Jeremy Irons
    Jeremy Irons
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#30] от "AModoMio":
    До коментар [#32] от "rorikabc":

    Съгласен съм, че договорът трябва да бъде показен черно на бяло, но почти никога такива търговски сделки не се оповестяват. Дано в случая стане още повече, че ЕС са запознати с него. Но аз пак питам - каква е алтернативата? Откъде ще дойде газ и след колко време? ЕС досега ангажирал ли се е да каже дали ще ни помогне?

  49. 49 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4379 Неутрално

    [quote#40:"Jeremy Irons"]Е И???[/quote]
    Поставяш въпроси, които вече двеста пъти са обяснявани тук!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  50. 50 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1865 Неутрално

    [quote#23:"pipon"]Незабавно да се отстрани Кунева от редиците на РБ !
    Това е човекът ,който проваля тази партия Ако не беше в редиците и РБ на тези избори нямаше да има един евро мандат , а може би цели четири и да отстрани ббц-то на бареков[/quote]
    По-голяма тъпня не бях чел тия дни Ако я нямаше Кунева, наистина нямаше да има И един мандат ... и РБ нямаше да го има даже! Избори идат ... спрете омразата. Хубаво е, че поне лидерите в РБ са го направили!

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  51. 51 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1561 Неутрално

    [quote#33:"cinik"]ДАТА НА РЕГИСТРАЦИЯ преди 3 дни[/quote]Този е от новия набор на интернет партизаните.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  52. 52 Профил на Анализатор -  ДЕМОКРАЦИЯТА Е  КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Рейтинг: 696 Неутрално

    "...а прокуратурата да започне незабавно разследване."
    ___________________
    Разследване срещу кого? Не е ли ясно, че прокуратурата е основен играч на мафията? Без Улицата нищо няма да стане! Тия са се впили като кърлежи във властта.

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  53. 53 Профил на Jeremy Irons
    Jeremy Irons
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#43] от "Депутат 241 - 15 кръгло или 15 квадратно":

    Дай линк към документа

  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  55. 55 Профил на angelk43
    angelk43
    Рейтинг: 8 Неутрално

    АКО ЗНАЕШ точно кой и колко е откраднал от майка ти- баба ти и от тебе лично кажи да ти ги върнатДо коментар [#45] от "sto67nes":

  56. 56 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 1102 Любопитно

    До коментар [#32] от "rorikabc":

    КОй ти каза, че газопроводите в покрайнината са под контрола на ЕС?!?!?! Тази война не е завършила! Американците имат силно желание да притежават цялата украйнска мрежа от тръбопроводи! ЕС има намерение да купува от руската граница! От всичкото това още нищо не е осъществено!

  57. 57 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 1293 Неутрално

    [quote#48:"Jeremy Irons"]Но аз пак питам - каква е алтернативата? [/quote]

    И затова дори да е заробващо трябва да си мълчим, защото не виждаме алтернатива? Ако трябва дори и правнуците ни да плащат, но ние ще сме съгласни?

    Ако този свят ти е омръзнал, то тогава опитай да го промениш
  58. 58 Профил на Jeremy Irons
    Jeremy Irons
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#49] от "Храбър":

    Толкова ли си ограничен за да допуснеш, че има хора с различно от твоето мнение? Това прави ли ги задължително тролове или платени писачи?

  59. 59 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 1102 Весело

    До коментар [#37] от "virtual brain":

    И тези не ми ги хвали, но тази при това е бивша от БКП! Че и по наследство!

  60. 60 Профил на Jeremy Irons
    Jeremy Irons
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#54] от "Blood Red Skies":

    Дай доказателства или се извини.

  61. 61 Профил на Jeremy Irons
    Jeremy Irons
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#57] от "AModoMio":
    Кое ще ти плащат правнуците? Знаеш ли какви са условията? Питам те конкретно - каква ще е таксата, при какъв капацитет на преноса, намалението на цената за България какво ще е?

  62. 62 Профил на Анализатор -  ДЕМОКРАЦИЯТА Е  КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#7] от "emil":
    "Тоя път обаче не трябва да се размине без съд и присъда."
    ++++++++++++
    С една съществена подробност: Първо трябва да бъдат осъдени съдиите и прокурорите на мафията! Реформа на съдебната система и прокуратурата. Едва тогава ще има кой да осъди престъпните червени политици, едва тогава те ще получат заслуженото.

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  63. 63 Профил на marker
    marker
    Рейтинг: 768 Неутрално

    До коментар [#25] от "Jeremy Irons":

    [quote#25:"Jeremy Irons"]Ами няма да е лошо и тези които са срещу Южен поток да обяснят защо този проект ни ”заробва” и най-вече да кажат какви са алтернативите.[/quote]
    Ами най-малкото заради две основни причини.
    1. Южен поток няма да доставя газ за България, ние сме само транзитна територия.
    2. Русия дава заем (с лихва!) на България, връщането на заема ще е с таксата за пренос. Иначе казано и след 2019 г. в хазната няма да постъпи нищо!
    3. Такса за пренос ще има, ако тръбата запълни капацитета си. А при тази политика на Газпром, Европа търси алтернативни доставчици и вероятно след 2019-та тръбата няма да достигне и половината от капацитета си. Така, че може да се наложи да плащаме заема на руснаците барабар с лихвите от бюджета и да се радваме, че притежаваме 50% от тръбата през която Русия продава газ на други страни и прибира цялата печалба!
    Най-вероятно след големите фанфари, ще пием една студена вода.

  64. 64 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2141 Неутрално

    [quote#47:"Храбър"]Mеглена Кунева е най-консесусната личност за нов Европейски комисар от България. Освен това тя има и необходимите опит и вече съществуващи връзки! [/quote]

    Ако това стане, ще означава, че за България има шанс!
    Интересно, кого е номинирал Орешарски?

  65. 65 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    Незабавни избори? Одобрявам!

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  66. 66 Профил на pipon
    pipon
    Рейтинг: 460 Неутрално

    До коментар [#50] от "ь":

    Браво гениален ! Някак си не ми седи автентично боядисана комунистическа червена кукувица в редиците на дясна формация ,поради този факт много хора на тези избори отново бяха за гъби Аз се прежалих , но втори път едва ли

  67. 67 Профил на Jeremy Irons
    Jeremy Irons
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#63] от "marker":

    Хареса ми начина по който си написал нещата. Тоест привел си аргументи, а не само хули по някого който има различно мнение от твоето.
    Сега ще проверя за да съм сигурен, но мисля, че транзитната такса не зависи от това колко ще е натоварена тръбата.

  68. 68 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    ОСТАВКА ! ВЕДНАГА !

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  69. 69 Профил на Анализатор -  ДЕМОКРАЦИЯТА Е  КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#56] от "SSmart":
    Ти май преразказваш кошмарите на Путин? Не бой се! Нищо от това няма да се случи! Америка е толкова богата и знаеш ли колко й пука за куп ръждясали тръби? Толкова тъпясали лъжи отдавна не бях чел!

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  70. 70 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5513 Неутрално

    [quote#60:"Jeremy Irons"]Дай доказателства или се извини[/quote]
    Нямаш проблеми: задълбаваш по страничен въпрос (не по темата) и разводняваш дискусията. Класичèско тролене.

    Gunter glieben glauchen globen
  71. 71 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4379 Неутрално

    [quote#56:"SSmart"]КОй ти каза, че газопроводите в покрайнината са под контрола на ЕС?!?!?[/quote]
    1. Все още сме член на ЕС!
    2. Не смесвай САЩ с ЕС дори и да имат някои общи интереси те не са едно и също!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  72. 72 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9631 Неутрално

    тази позиция за мен е правилна и трябва да я отстояват , да не позволяват тройната хунта да ограбва народа .

  73. 73 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5513 Любопитно

    [quote#65:"Bacillus_Bulgaricus"]Незабавни избори? Одобрявам! [/quote]
    Я па ти! Ами ако дойде правителство, което няма да обслужва руските интереси?

    Gunter glieben glauchen globen
  74. 74 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4379 Весело

    До коментар [#58] от "Jeremy Irons":
    И как успя да стигнеш до тези заключения? Къде ги видя всичките тези нещица?
    Или по-скоро ти реагираш така, защото си си такъв!?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  75. 75 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 1102 Весело

    До коментар [#69] от "Анализатор - КАСИРАНЕТО беше мирния изход!":
    Кое е лъжа ?
    ЕС купил ли е газ от руската граница?
    Какви фирми купуват газопреносната мрежа на покрайнината?
    Американските кошмари са по остта Кремъл - Пекин!А там работите вървят повече от добре!!!

  76. 76 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2141 Любопитно

    [quote#59:"SSmart"]И тези не ми ги хвали, но тази при това е бивша от БКП! Че и по наследство! [/quote]

    Ти в ред ли си?!
    "Тя е дъщеря на известния буфосинхронист и киноактьор Щилиян Кунев (който като студент по право в СУ е бил изпратен в концлагера Белене заедно с баща си — юрист, завършил Сорбоната)."
    Ето и линка:http://personi.dir.bg/person.php?id=157
    има и в Уикипедия, чети преди да пишеш!

  77. 77 Профил на selianin
    selianin
    Рейтинг: 672 Весело

    "..."Изборите поставиха ултиматум на
    правителството да подаде оставка",.."


    Чакай малко.Който е за "изтока" не
    гласува за "дупедат" на запада !
    (рано е шампанско)

    ...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTIN
  78. 78 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1501 Любопитно

    [quote#73:"Blood Red Skies"]Ами ако дойде правителство, което няма да обслужва руските интереси? [/quote]

    Хм... винаги съм си мислела, че българските интереси са приоритет, ама щом казваш...

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  79. 79 Профил на Jeremy Irons
    Jeremy Irons
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#70] от "Blood Red Skies":

    Пълни глупости пич, имам си своите политически виждания, опитвам се да ги отстоявам както правиш и ти. Не виждам нищо лошо в това, нито пък, че мислим различно.

  80. 80 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1865 Неутрално

    [quote#66:"pipon"]Аз се прежалих , но втори път едва ли [/quote]
    Избора е твой Сега поне си наясно как се чувстват някои, като "преглъщат" Иван Костов и гласуват за РБ )) Нали не мислиш. че той е по-малък дразнител от нея? ) Надявам се, че това е коалиция, за която промяната на страната е кауза ... а не като тия! Имаш кауза и работиш ... какво значи тук някаква си личност!

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  81. 81 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4379 Неутрално

    [quote#69:"Анализатор - КАСИРАНЕТО беше мирния изход!"]Америка е толкова богата и знаеш ли колко й пука за куп ръждясали тръби?[/quote]
    Пожелавам на вскички да поживеят поне месец в САЩ, за да видят колко малко внимание се обръща на световните новини. Америка е толкова заета със себе си, че просто няма време да се занимава с такива тънки сметчици!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  82. 82 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    "Управляващите разсрочиха дълговете на Ковачки, избраха консорциум на българската и руската мафия да строят "Южен Поток" в нарушение на Европейското право, фалираха НЕК и загробиха бюджета."

    Точно казано.

    За това и вотът на недоверие,внесен от ГЕРБ, е за провал в енергетиката.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  83. 83 Профил на Jeremy Irons
    Jeremy Irons
    Рейтинг: 524 Весело

    До коментар [#74] от "Храбър":

    Извинявай, коментара ми беше адресиран към друг! Жив и здрав бъди.

  84. 84 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3582 Неутрално

    ееехх , ако пък бяха взели 7% от огромното мнозинство гласували и президента биха метнали .

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  85. 85 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1454 Неутрално

    Ако Бюрека каже ша стане,инак йок..
    Цялата производна на банкерския мустак пасмина вън,завинаги.
    ОСТАВКА!!!

  86. 86 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4379 Неутрално

    [quote#77:"selianin"]Чакай малко.Който е за "изтока" не
    гласува за "дупедат" на запада !
    (рано е шампанско)[/quote]
    Хе!
    Така ли мислиш!?
    Ами тогава Болен Сидеров от какъв зор беше обрамчил "Цариградско шосе" от единия до другия край?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  87. 87 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5513 Неутрално

    [quote#78:"Bacillus_Bulgaricus"]винаги съм си мислела, че българските интереси са приоритет[/quote]
    Това е нещо ново за теб. А дано.

    Gunter glieben glauchen globen
  88. 88 Профил на Jeremy Irons
    Jeremy Irons
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#63] от "marker":

    Прегледах в Медиапул и там пише, че транзитните такси ще се получават от първата година. Това за капацитета - става дума за дивидент когато се напълни тръбата, но е различно от транзитна такса.

  89. 89 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2441 Неутрално

    [quote#32:"rorikabc"]Ами изчислено е !!
    13 милиона на година загуба. [/quote]

    Другарете имат строга инструкция от Масква - да вкарат България в заем няколко милиарда за 20-30 години към Газпром. Докато не го направят, няма да мирясат, щото руснаците ще им се скарат.... много... и ще боли.
    Друг задължителен action point на другарите е да набутат техен евро-комисар. С него се надяват някак да противостоят на Плевнелиев.

  90. 90 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    До коментар [#87] от "Blood Red Skies":

    Щом казваш... явно знаеш по-добре...

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  91. 91 Профил на selianin
    selianin
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#47] от "Храбър":

    "..Mеглена Кунева е най-консесусната личност за нов Европейски комисар от България. Освен това тя има и необходимите опит и вече съществуващи връзки! "

    Айдаааа ! Та ВИЕ ми убихте всякакви
    надежди !
    (според мен :да е последвала съдбата на
    "изменник"

    ...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTIN
  92. 92 Профил на ultra_61
    ultra_61
    Рейтинг: 662 Гневно

    Според мен трябва да се повтори, но в много по-голяма степен, Протестът от 14 юни миналата година, защото в момента се подготвя нова формула на по-нататъшното загробване на България чрез съуправление на БСП/ДПС/ББЦ! ОСТАВКАБЕ#

  93. 94 Профил на Peter Stoychev
    Peter Stoychev
    Рейтинг: 467 Неутрално

    До коментар [#13] от "yorddj":

    Дано да има честни хора,но защо не гласуваха?А сега очакваш да се събудят.Няма кой ни свърши работа вместо нас.Когато пред народното събрание се съберат 300 000 ще има някаква надежда.

  94. 95 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4379 Неутрално

    До коментар [#91] от "selianin":
    Айде бегай да учиш български. Ако си мислиш, че правиш нещо с глупостите дето ръсиш жестоко се лъжеш!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  95. 96 Профил на selianin
    selianin
    Рейтинг: 672 Весело

    До коментар [#81] от "Храбър":

    "..Пожелавам на вскички да поживеят поне месец в САЩ, за да видят колко малко внимание се обръща на световните новини. Америка е толкова заета със себе си, че просто няма време да се занимава с такива тънки сметчици!"

    Поне в пожеланията ВИ "ша"са сбъднат
    мечтите ми за "силикон в устните " !

    ...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTIN
  96. 97 Профил на selianin
    selianin
    Рейтинг: 672 Любопитно

    До коментар [#95] от "Храбър":

    " Айде бегай да учиш български.."

    Кво ? Да си "промия" мозъка ?
    Или е :НЕ ДИМОКРАТИЧНО мнението
    ми ?

    ...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTIN
  97. 98 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    ....избраха консорциум на българската и руската мафия да строят "Южен Поток" в нарушение на Европейското право...:)
    ...............
    Винаги съм доволен , когато има хора, гарждани , на моето мнения и ме цитират ..))
    Мафията ааааа, Цацароооовввв......
    Нагло нарушава закона на ЕС и България !!!
    До кога да чакаме ???

    BIG AL
  98. 99 Профил на marker
    marker
    Рейтинг: 768 Неутрално

    До коментар [#88] от "Jeremy Irons":

    Съгласен съм с по-точните дефиниции за транзитна такса и дивидент. И едното и другото са приход, който е някаква форма на възвращаемост на инвестицията. Ако искаме да сме прецизни, дивидент почти сигурно няма да има, а транзитната такса (тя също е на базата на количеството транспортиран газ и сега не може да бъде определена точно) като нищо ще отиде за покриване на лихвите по заема, които за жалост са пределно ясни.
    Не знам детайлите по договора (управляващите го държат секретен), но по логиката на нещата експлоатационните разходи за компресорните станции на българска територия също трябва да се делят 50 на 50, както се планира собствеността. А те не са малки.
    Впрочем, като цяло, да притежаваш не 50%, ами какъвто и да е процент от нещо, което не ти носи приходи а чрез него друг си върти бизнеса си е абсолютна глупост.

  99. 100 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 714 Гневно

    Направо се умилявам, когато чуя как ден след ден, с пяна на уста РъБъ обясняват защо ЮП е вреден за България. Добре, бе господа, това отдавна го разбрах(ме) ... И аз съм ЗА прекратяване на ЮП в ТОЗИ МУ ВАРИАНТ. Повтарям - В ТОЗИ МУ ВАРИАНТ.
    ... И продължавам да ви питам:
    - с какво газовата връзка през Украйна е по-изгодна за нас от директна такава ???
    - защо да плащаме транзитни такси на Украйна и Румъния Е в наш интерес, а да получаваме такива НЕ Е ???
    - кое е пазарното и къде е ползата за България от Маришкия ТЕЦ на американците ???
    - кое е пазарното и къде е ползата за България от перките и фотоволтаиците ???
    - с какво процедурите по 7-ми блок в Козлодуй са по-прозрачни от тези по Белене ??? След като НЯМАМЕ нужда от мощности в Белене, защо ИМАМЕ нужда от такива в Козлодуй ???
    ... И, след като по тези въпроси РъБъ мълчат като пр...я в г...щи ( или в най-добрия случай мрънкат с половин уста ) изводът е един - поредните слуги и мекерета, само че на Другия Биг Брадър.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK