Страхил Ангелов: Нужни са промени в ръковдството на БСП, за 15 години дефектираш

Страхил Ангелов: Нужни са промени в ръковдството на БСП, за 15 години дефектираш

© Юлия Лазарова



Резултатът от евроизборите е достатъчен, за да има промени в ръководството на БСП. Когато си 15 години на екран, се амортизираш, дефектиращ. Има хора в нашето ръководство от почти четвърт век, това е много, това каза днес по Би Ти Ви депутатът от БСП Страхил Ангелов.


Според него резултатът от изборите показва, че подходът към хората явно е сбъркан. "Хората над 65 години са основен наш избирател, това е проблем. Разочаровахме и отхвърлихме много хора. И ръководството е проблем", обобщи Ангелов.


Той каза, че след като БСП има здравен министър от една година, а на улицата умира човек по вина на "Спешна помощ", явно нещо не е както трябва.




Ангелов е на мнение, че ако БСП се промени, има шанс за успех. Той посочи, че това, което говори Николай Бареков, му допапа. "Ако променим кръга от партньори, за нас може да е добре", допълни депутатът.


Той не се ангажира с прогноза кога ще са изборите, но поясни, че не е съгласен с Борисов "още утре да се тръгва".


Коментирайки високият резултат на номер 15 в листата на БСП, Ангелов каза, че не може да твърди, че това е техническа грешка. "Това беше най-хубавото, което се случи на тези избори - че се даде шанс на един млад човек", добави левият депутат.


Той поясни, че познава Момчил Неков и той е притеснен. "Но не е коректно да кажеш, че този човек не е подготвен, при положение че листата е одобрена, тя не е спусната отнякъде", каза още Ангелов.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (63)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Къти
    Къти
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Държавна сигурност вади 96345890568903-та си резерва? С такъв кадър няма спасение за поробена България.

    Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bg
  2. 2 Профил на joodi
    joodi
    Рейтинг: 381 Неутрално

    КОМУНЕ ДА ПРИЗНАЕ ОЧЕВИДНИ ИСТИНИ ,УЧУДВАЩО

  3. 3 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    Сакрално число за червената смрад. За 15 години дефектираш

    15, 15, 15, 15... започва да ми става любимо число.

    Няма шики-мики.
  4. 4 Профил на Jeremy Irons
    Jeremy Irons
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Гледах интервюто и най-важното което каза освен за прочени в ръководството, беше това, че ако се говори с Бюрека трябва да е публично. И въобще всички преговори за коалиции трябва да са явни за хората, без да има тайни договорки. Мисля, че без този цитат, написаното от Дневник е леко манипулативно.

  5. 5 Профил на v_vendeta
    v_vendeta
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Страхиле, Страхиле... Изкуствено дишане на египетска мумия ли предлагаш?
    'фащай самолета и върви да заздравяваш връзките със Сирия, че нещо и там има проблем.

    the more we learn, the more we die...
  6. 6 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    "при положение, че листата е одобрена, тя не е спусната от някъде", каза още Ангелов."

    оффф ... стига сте ни вземали за канарчета, бе... листата не била спусната... имало демокрация в БСП... дрън-дрън...

    Нагласихте си първите8 както ви е угодно, другите попаднаха в листата за награда или за пропаганден ефект и когато един от пълнежа измести "лидера" заради малоумието на гласуващите, изведнъж изпаднахте в ступор.

    Няма шики-мики.
  7. 7 Профил на mavricii.plovdiv
    mavricii.plovdiv
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Този почитател на БАШАРал АСАД се прави на умен в сутрешен блок на водеща телевизия,не се отказват наглеците,няма как,те няма какво да правят ако дадат властта.

  8. 8 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 950 Неутрално

    Абе прав е, ама все пак 4-то поколение комунист.

  9. 9 Профил на На комунист доверие да нямаш
    На комунист доверие да нямаш
    Рейтинг: 488 Весело

    Сакън, не думай. Амчи каква работа шъ си намери Станишко, като единственият му трудов стаж е от 1994–1995 г. , когато работи като журналист на свободна практика? Все пак сме социална държава!

    Безбожен народ иска морални политици, но такива няма да му се явят
  10. 10 Профил на Четвърти километър
    Четвърти километър
    Рейтинг: 381 Неутрално

    "Нужни са промени в ръковдството на БСП, за 15 години дефектираш"
    ... за 15 години дефекираш, неволево. Това е искал да каже депутатинът.

  11. 11 Профил на galia66
    galia66
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Трябва комунетата да ги пратят в Сибир

  12. 12 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 799 Неутрално

    Поздравявам всички комунета с песента на Мими Иванова 15 лалета.

    http://vbox7.com/play:63238d66

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  13. 13 Профил на Моне
    Моне
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Ангелов, просто е. Изгонете ръководството и си вземете готовото на Бареков. Вчера той ви обяви за най-демократичната партия и той като един Виден демократ направо си пасвате. Демократ при демократа мила моя майно ле.

  14. 14 Профил на oboroti
    oboroti
    Рейтинг: 381 Весело

    Слушах интервюто - все пак е нестандартен сред еднаквите там!
    Нека го поздравим за това!

    Пък и случката със Сирия....

  15. 15 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1919 Неутрално

    Ръководството на БСП е едно прекрасно ръководство за една западноевропейска социалистическа партия, но неадекватно за бедния български ляв русофилски избирател. Евроугодното плещене е пагубно за БСП. Непрекъснатите приказки на БСП за подкрепа на "бизнеса" подлудяват левите хора - същия бизнес ги уволнява и садистично ги държи безработни.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  16. 16 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    "...за 15 години дефектираш..."

    Страхилчо, какви 15 години, бе моето момче?
    във вашата партия приемат само такива, които по рождение или семейно сте дефектирали... има ли нормален човек в парламента, член на БКП, за който да се каже, че не е дефектен, увреден, скапан и смотан?!?

    и кой е този човек?

    добрият демократичен Кадиев?!? той първи трябва да изхвърчи от парламента! първи! защото винаги оставя впечатления, че е вътрешна опозиция в БКП, но преди малко спомена пред камерите, че е категорично против Вот на недоверие, против оставка на Сергишев, против сдаване на властта и т.н. тоя е долен болшевик, облечен в свинска кожа

    РЕФОРМИ !
  17. 17 Профил на 4u4o
    4u4o
    Рейтинг: 676 Неутрално

    "Той посочи, че това, което говори Николай Бареков, му допапа."
    --------------
    Рязък завой от БСП към ДПС.

  18. 18 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1621 Неутрално

    Това не беше ли фена на Асад Всички комуняги сте един дол дренки. Необходима е пълна лустрация.

    The best way to predict the future is to invent it.
  19. 19 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2021 Неутрално



    [quote#10:"milf"] за 15 години дефектираш" [/quote]

    [quote#16:"Rage Against"]"...за 15 години дефектираш..." [/quote]
    Да уточним. ДЕФЕКИРАШ.

    Да твърдиш, че ГЕРБ е алтернатива на БСП е като да мислиш, че диарията е алтернатива на запека.
  20. 20 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1238 Неутрално

    По-честите промени са полезни-за всичко и всички.
    Това е движеща сила.

  21. 21 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2990 Неутрално

    Точно тоя лешпер ли, който уговаряше оръжейни сделки с Асад, говори, че дрогарите му били дефектирали. Комунист ли е - на шлепа.

  22. 22 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1621 Неутрално

    [quote#15:"dark'star"]бедния български ляв русофилски избирател[/quote]

    Те измряха.

    The best way to predict the future is to invent it.
  23. 23 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3194 Весело

    Едно време БСПто имаше класни политици - Луканов, Лилов. Сега някакви ТКЗС-арски образи се изживяват като лидери на Партията, ужас. Не бе майтап, голям кеф е

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  24. 24 Профил на Boris Gaganelov
    Boris Gaganelov
    Рейтинг: 381 Неутрално

    [quote#3:"15 лалета, 15-ти ред... и мястото заето..."]За 15 години дефектираш [/quote]
    Слушах го и каза "за 25 години амортизираш"

    Ама все тая...пак е прав поне за това...


    За останалото само говори глупости и лъжи.

  25. 25 Профил на tonio26
    tonio26
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Тъй е -рибата се вмирисва от главата!

  26. 26 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1919 Разстроено

    До коментар [#21] от "Lemmy": "Комунист ли е - на шлепа. "
    (!)
    Недопустимо е да се говори по тизи начин в демократична държава. БСП вече НЕ са комунистическа партия и точно това им е вътрешния проблем с техните си избиратели - БСП отиде прекалено на дясно. В демокрация има и трябва да има и комунистически партии = БКП, СКБ, Българска левица. Ако искаш нещо друго като форма на управление, а не парламентарна демокрация - има наказателен кодекс

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  27. 27 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1919 Неутрално

    Крайно веме беше конгломератът БСП да се раздели на "назначени работодатели" и "наши хора" назначени на хранилка, от една страна и от друга старна на мизерстваща част. Ярко се поличи разграничение точно на тези избори между едните и деругите. Около 55 % са за такъв тик социалистическа партия, а 45 % са за по-лява от БСП партия. Има и още по радикални, които се лутат от НФСБ до ББЦ. АБВ е само лакмус, въобще не е алтернатива , защото и АБВ не е достатъчно ляво.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  28. 28 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 705 Разстроено

    "Ангелов е на мнение, че ако БСП се промени, има шанс за успех."-
    Опазил ни Господ!Моля Ви се,откажете се от по-големи успехи!Така сте си добре.Заради България,не правете глупости в името на някаква пирова победа!Не с тези номера!Вашият успех,всеки знае,че е в сбъдването на приказките на Бареков и Сидеров.Но това ще съсипе окончателно държавата.По-добре си признайте че всяка партия,която страни от популизма,а върши работата си в съответствие със здравия разум,е обречена да губи електорат.
    Вашите идеи за партийно обновление и възход ще ни струват много скъпо.

  29. 29 Профил на sapundzieva
    sapundzieva
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Истината е, че има много качествени хора и в БСП, и в ГЕРБ. Те са предимно млади, но поради особеностите на балканския синдром вероятно не им се дава шанс да се изявят от окупиралите се във властта лидери. А честоте са с най-добрите идеи за развитието на партиите. И докато старите не дадат път на младите, това не само в политиката, все ще сме си в някакво безвремие, заринати в боклука.

  30. 30 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 821 Неутрално

    И ръководството е проблем", обобщи Ангелов.

    Не само ръководството, ама като за начало не е зле.

  31. 31 Профил на datekata
    datekata
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Трябва да се промените тотално от А до Я , като начало би било добре старите маймуни да ги пуснете в пенсия и младите да дойдат в управлението, тогава може и да имате шанс да се оправите.

  32. 32 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1523 Неутрално

    "Страхил Ангелов: Нужни са промени в ръковдството на БСП, за 15 години дефектираш"

    Какво ти дефекТиратне? Вие направо дефекирате вече. При това пред очите на целия народ.

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ГЛАСУВАЛИ С "ДА" НА РЕФЕРЕНДУМА СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ.
  33. 33 Профил на dragoman
    dragoman
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Често да си кажем има членове на по 100 години в столетницата.

  34. 34 Профил на voodoo_child
    voodoo_child
    Рейтинг: 1195 Весело

    другарю страхил,
    не си прав.
    щото да имаш общо с тая партия - значи принципно си си дефектен.

  35. 35 Профил на vladan1982
    vladan1982
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#26] от "dark'star":

    БСП не са комунистическа партия, но избирателите са си чисти комунисти!!

  36. 36 Профил на Четвърти километър
    Четвърти километър
    Рейтинг: 381 Весело

    Страхил казал по някоя от телевизиите, че "никой не се отказва, ако е спечелил джакпота", като в случая джакпот означава евродепутатско място. Красноречив пример какво означава за тях това място, как се гледа на Европата, защо е този стремеж натам... за тях това е просто "джакпот". Европейски идеали ли?
    Не - джакпот.

  37. 37 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1919 Весело

    До коментар [#35] от "vladan1982": " БСП не са комунистическа партия, но избирателите са си чисти комунисти!!"
    Във почти всички партии имаме "чисти комунисти" = при 1 014 000 от БКП в 1989 година няма начин да е друго . Това е материала в БГ. Не се правете на извънземни или изненадани. СМЯХ !

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  38. 38 Профил на Ksharp
    Ksharp
    Рейтинг: 449 Неутрално

    Нобелова награда за откриване на топлата вода предлагам за Страхил.
    Ама БСП има да изпълнява ангажименти към майка Русия ... няма да си тръгне без кръв.

  39. 39 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1919 Любопитно

    До коментар [#35] от "vladan1982": " БСП не са комунистическа партия, но избирателите са си чисти комунисти!!"
    Не се опитвайте да напаравите от "комунисти" мръсна дума - комунистите са вашите родители, вашите баби и дядовци, вашите съседи. Идваме от комунистическа система в която са били всички, все едно дали ви харесва. Ако имате проблем със собствената си идентичност и произход ... има дебели медицински книги по въпроса. Четете!

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  40. 40 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1919 Неутрално

    До коментар [#34] от "voodoo_child": " не си прав.
    щото да имаш общо с тая партия - значи принципно си си дефектен."
    Всяка система натрупва грешки. Системи без обратна връзка са склонни към саморазрушение. Сменяемостта на ръководствата и периодичните избори в "демокрация" играят роля на обратна връзка и коректив. Когато това липсва - следва дефектиране (Костов е типичен пример). Сега е ред на БСП да си свери часовника с избирателите си

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  41. 41 Профил на voodoo_child
    voodoo_child
    Рейтинг: 1195 Весело

    До коментар [#40] от "dark'star":

    обаче тая партия не е система защото на базата на политиката й не съществува функционираща държава.
    освен ако не мислиш друго...

  42. 42 Профил на bulgarofilche
    bulgarofilche
    Рейтинг: 765 Неутрално

    Страхиле, Страхиле, я викни твоя приятел Башарката да види Сергея как се печелят избори ! Иначе - никакви такива, Серьожата има работа да върши и да унищожи БСП, така че никакви оставки !

  43. 43 Профил на voodoo_child
    voodoo_child
    Рейтинг: 1195 Неутрално

    До коментар [#40] от "dark'star":
    обаче тая партия не е "система" щото на базата на политиката й не съществува функционираща държава.
    освен ако не мислиш друго...

  44. 44 Профил на bulgarofilche
    bulgarofilche
    Рейтинг: 765 Неутрално

    [quote#39:"dark'star"]Не се опитвайте да напаравите от "комунисти" мръсна дума - комунистите са вашите родители, вашите баби и дядовци, вашите съседи. [/quote]

    Фатмак, за разлика от теб, на мен роднините ми не са били прости и неграмотни селяндури, които не могат да си вържат връзките на обувките без Партията-майка ! Отивай си търси работа, вместо да плещиш тъпотии !

  45. 45 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1720 Весело

    И тоз скоро ще се сбогува с колектива.

  46. 46 Профил на Hristo Athom Yordanov
    Hristo Athom Yordanov
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#40] от "dark'star":


    Не се обяснявай, хората го казаха по-горе: НА ШЛЕПААААААААА!!!

    "Being second is being the first one of those who lose" A. Senna
  47. 47 Профил на гарата
    гарата
    Рейтинг: 937 Неутрално

    На ръководството на бсп-то промени не му требе. Почти всяка друга партия отива в канала след изборни загуби, но бсп-то разчита на пенсионери, напазуравани роми и изнудени работници. Така че все тая кой ги ръководи.

  48. 48 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1919 Неутрално

    До коментар [#34] от "voodoo_child": " обаче тая партия не е "система" щото на базата на политиката й не съществува функционираща държава. ... освен ако не мислиш друго..."
    Коя година сме ? Член ПЪРВИ го няма вече 25 години и държавата не съществува благодарение на партията, а партията съществива в нефункционираша държава. Държават не функционира поради натрапената неадекватна към нашето общество на по-висок еволюционен етап примитивна капиталистическа икономика.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  49. 49 Профил на Storm Rider
    Storm Rider
    Рейтинг: 410 Неутрално

    Това, което предстои да се случи в БСП, го чакаме от началото на 90-те години. Разделянето на комунисти, социалисти, социал-демократи и т.н. Както се случи в другите страни от източния блок и които доста по-успешно от нас решиха основните проблеми и в момента са много по-напред.
    За съжаление, БКП освен че се прекръсти на БСП, не промени почти нищо друго. Освен това "единството" беше издигнато във върховна ценност (още от Лилов) и поради това БСП е Франкенщайн, механичен сбор от мафиоти и крадци, назначени капиталисти, среден ешелон партийни секретари без професии и маса от бедни пенсионери и социално слаби, които биват манипулирани да гласуват за първите, за да могат да продължат да крадат и .... и така 25 години.... И всичко това ръководено задкулисно от агенти на чужда държава.

    Вождовете на БСП спасиха партията, но унищожиха държавата. Колкото по-скоро се разтури това мафиотско образувание, токова по-добре за всички.

  50. 50 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2026 Весело

    "за 15 години дефектираш"

    хееее... а какво да кажем за 4-то поколение комуне какъвто се заяви др. Страхил

  51. 51 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1919 Неутрално

    До коментар [#34] от "voodoo_child":
    Да ти го обясня още веднъж. Ако капитализма е еволюционен скок с използване на конска тяга, то социалистическата икономика е двигател с вътрешно горене. Няма как да подкараш двигател с вътрешно горене като го храниш със сено по съвета на западни икономисти *Китай използва нещо като "газгенератор" (с каквито са вървели невоенни автомобили по време на Втората световна поради липса на бензин) и за това неговата социалистическо-капиталисточеска икономика върви, а нашата не върви

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  52. 52 Профил на voodoo_child
    voodoo_child
    Рейтинг: 1195 Весело

    До коментар [#51] от "dark'star":


    айде сега ми го обясни и трети път, като не забравяй че функционираща държава включва и още некои работи освен алъш вериша натуралната размяна и конската тяга

  53. 53 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1919 Весело

    До коментар [#44] от "viktor4o_rs":
    До коментар [#46] от "athom":
    Заради такива като вас съм тук ... да си водите записки и като узреете един ден да се възползвате от база данни която се опитвам да ви предам от опита си , който вие нямате и няма от къде да получите поради мизерния мащаб на частното в България в момента. В по-добри времена ще ви потрябва и дори сега да не сте съгласни с мен ... ще направите правилното когато се наложи

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  54. 54 Профил на moon744
    moon744
    Рейтинг: 434 Неутрално

    С какво се е занимавал Страхил Ангелов преди да влезе в политиката? Прочетох някъде, че е завършил международни отношения, това е хубаво, но какво е работил и как е натрупал професионален и житейски опит? Това искам да знам, за да преценя сали да го слушам.

  55. 55 Профил на alexthemaina
    alexthemaina
    Рейтинг: 221 Неутрално

    "Хората над 65 години са основен наш избирател, това е проблем"

    - Проблем е да. Със всяка зима намаляват по естествен път

  56. 56 Профил на Дани Савов
    Дани Савов
    Рейтинг: 405 Весело
  57. 57 Профил на ба'Йван
    ба'Йван
    Рейтинг: 541 Любопитно

    Ген. Атанасов: Наркомрежи участваха в евроизборите.

    Имам неоспорими доказателства за това кой с кого от подземния свят работеше, но засега няма да говоря с имена. Това е страшно за държавата.

    Страната ни се нуждае от незабавни парламентарни избори не заради политиците, а защото тази сериозно разклатена политическа среда е най-благодатна за тежки корупционни схеми.

    Единственият шанс да се спасим от тази ситуация е незабавно въвеждане на мажоритарния вот. Народът ни е интелигентен, но политиците, които го управляват не са му на нивото.

    The truth is like poetry - And most people fucking hate poetry
  58. 58 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1463 Неутрално

    До коментар [#6] от "15 лалета, 15-ти ред... и мястото заето...":
    [quote#6:"15 лалета, 15-ти ред... и мястото заето..."]Нагласихте си първите8 както ви е угодно, другите попаднаха в листата за награда или за пропаганден ефект и когато един от пълнежа измести "лидера" заради малоумието на гласуващите, изведнъж изпаднахте в ступор.[/quote]

    Преференциите не са малоумие напротив.

  59. 59 Профил на kilmer
    kilmer
    Рейтинг: 420 Неутрално

    гърч, гърч, гърч, това е настоящето и бъдещето на бкп, пардон бсп.

  60. 60 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 939 Весело

    Айдее, поредното ново поколение напира за пореден път, да реформира Партията - хранилница А и през ум не му минава , че трябва да реформира първо себе си...

  61. 61 Профил на flagellumdei
    flagellumdei
    Рейтинг: 701 Весело

    Въх, колко съм шокиран.
    Другарю, следващата коалция ще е БКП ( със съставни части БКП-1 ( бсп) БКП-2 ( ДПС) и БКП-енти ( ББЦ- БЮРЕК)).
    ХВАЛА НА БКП! ХВАЛА НА МАСКВА!

    България е древна и заслужава много повече!
  62. 62 Профил на flagellumdei
    flagellumdei
    Рейтинг: 701 Неутрално

    [quote#57:"Бай Иван"]Народът ни е интелигентен, но политиците, които го управляват не са му на нивото. [/quote]

    Буахахгахахаххаа.
    Щото политиците не са от народа .....
    Верно, те са соросоиди и рептилоиди, но не и част от този народ ... народ е толкова неточна дума, прирородонаселение е много по-точно.

    България е древна и заслужава много повече!
  63. 63 Профил на Peter Stoychev
    Peter Stoychev
    Рейтинг: 434 Неутрално

    След гафа в Сирия е най-добре да се покриеш някъде.От др. Станишев по-достоен няма да намерите.Учен с очила и авторитетен вид.Говори, говори и всеки може да си избере какво да не хареса.Умен аналитик готов винаги да те убеди в правотата си.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK