Момчил Неков: Отивам в европарламента, преференцията не беше насочена срещу Станишев

Снимката е правена по време на предизборната обиколка на Момчил Неков.

© БСП-Пловдив

Снимката е правена по време на предизборната обиколка на Момчил Неков.



Кандидатът за евродепутат в листата на БСП под номер 15 Момчил Неков, който по силата на преференциалното гласуване събра повече гласове от водача Сергей Станишев, ще отиде в европарламента. Пред агенция "Фокус" той пояснява, че е получил единна подкрепа от Софийската организация на партията, включваща всички народни представители, общински съветници и 24-те председатели на районните съвети на партията в столицата.


"Още сега искам да заявява, че аз в чужди битки нямам намерение да участвам или да изпадам в подобни полемики", казва още Неков. Той припомня, че още преди да започне кампанията, Сергей Станишев публично е заявил, че след приключването й ще освободи мястото си в листата. "В този смисъл преференциалния вот за когото и да е от нас не е насочен срещу него", допълва кадърът на младежкото БСП.


Той благодари на гласувалите за него и обещава техният глас да бъде чут в Европа. "От 2010 г. аз работя в Комисия за защита на личните данни. В близките две години предстои голяма реформа на европейско равнище, касаеща пряко всички държави членки – изцяло нов законодателен пакет в сферата на личните данни, където съм експерт и мога да бъда много полезен", посочва още Момчил Неков.




"България трябва да развива природно и културно-историческите си дадености, характерни за нашия регион. И за да опредметя това говорене, ще започна с обещанието да изградя паметник на хан Тервел в Брюкселѝ", казва още бъдещият евродепутат. Той се представя с думите, че е магистър по политология и международни икономически отношения и в момента е докторант в Софийския университет. Автор е и на две книги на политологична тематика.


В кулоарите на парламента казусът коментира и депутатът от "Коалиция за България" Антон Кутев. Попитан дали върху Неков е оказван натиск и дали са му предлагани постове като заместник-министър, Кутев коментира, че тези постове не са много.


"Не ми изглежда разумно да се предлагат заместникминистерски постове в тази ситуация. Ако не става за евродепутат, как ще става за заместник-министър. Това не ми изглежда вероятно. Момчил Неков според мен ще си отиде в европарламента, където му е мястото", допълва Антон Кутев.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (166)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1171 Неутрално

    Браво на момчето !

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  2. 2 Профил на V.Iliev
    V.Iliev
    Рейтинг: 434 Весело

    Правилно, не се оставяй на старите номенклатури

  3. 3 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1171 Весело

    Yes! Yes! Yes!

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  4. 4 Профил на 5149mich
    5149mich
    Рейтинг: 1075 Неутрално

    Евала бате!
    Искам преди да тръгнеш, да се снимаш с ментора си, бат ти Станишев. Искам му видя мутрата.

  5. 5 Профил на xyha
    xyha
    Рейтинг: 577 Неутрално

    Браво ! , само да не му вземат комсомаолската книжка за това , че не е питал политбюро .

  6. 6 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2281 Неутрално

    С петнайската напред! И да не забравиш - място 15 в европарламента! Може и председател да те направят!

    The best way to predict the future is to invent it.
  7. 7 Профил на The Shadow
    The Shadow
    Рейтинг: 1038 Весело

    Достена, Достена, дете на дивата интелектуална соц-пустиня, ко стана сега, мамина сладка?

    “In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel
  8. 8 Профил на simeonov_
    simeonov_
    Рейтинг: 515 Неутрално
  9. 9 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1342 Весело

    Бон воаяж...и успех....!!!
    Радвам се, че ще станеш евродепутат, а не някой номенклатурен кадър.....

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  10. 10 Профил на redo
    redo
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Само едно нещо ми харесва в тая история - средния палец за серго.

  11. 11 Профил на 5149mich
    5149mich
    Рейтинг: 1075 Неутрално

    До коментар [#7] от "The Shadow":

    И за нея ще се намери пост. Другарят Томов си търси секретарка на армията. На половин щат, но пък в борсово предприятие.

  12. 12 Профил на 2029
    2029
    Рейтинг: 615 Весело

    Достоен син на партията.

  13. 13 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1124 Неутрално

    Д'Остена изгоря

    Това ми направи деня

    Сега остава и Серж да избяга в Брюксел за да изгори и наглеца Курумбашев и ще съм направо щастлив



    Няма шики-мики.
  14. 14 Профил на Миша
    Миша
    Рейтинг: 808 Неутрално

    Партиен агент 0015 показва характер. Но момчето си е хитро. Още преди изборите се усети какво може да се случи.
    В бъдеще БСП на мястото отговарящо с номера на бюлетината да слага отново своя лидер, а другаря/ другарката Мая да се погриже това да ставе законно.

    Миша
  15. 15 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2281 Неутрално

    Другарят Момчил предвидливо напуска Позитаника за 5 години

    The best way to predict the future is to invent it.
  16. 16 Профил на naskom44
    naskom44
    Рейтинг: 725 Неутрално

    "България трябва да развива природно и културно-историческите си дадености, характерни за нашия регион"

    То ние друго си нямаме. Дано се научим да го продаваме по-добре ама едва ли! Паметник на Тервел направи ,неаправи ,поне да се погрижи на паркингите пред тракйските могили в казанлъшко да има тоалетни и по една бутка дето човек да си купи нещо хладно през лятото и топло през зимата

  17. 17 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1124 Неутрално

    Иначе младежа добре е усвоил маниерите на бесепар и празноговоренето. Попил е комунистическите похвати, честито другари

    Няма шики-мики.
  18. 18 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 914 Неутрално

    Софийската организация е отколешен враг на съсела, а и все още под силното влияние на Р.Офч.
    Дните на некрофила са преброени.
    За съжаление де, можеше да смъкне БСП още надолу.....

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  19. 19 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    Каква звучна плесница..........

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  20. 20 Профил на mar_x
    mar_x
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Пълно унижение за другаря Станишев.

  21. 21 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 716 Неутрално

    [quote#10:"redo"]Само едно нещо ми харесва в тая история - средния палец за серго. [/quote]
    Средният палец е за Достена, а не за Серго. Неков щеше да е първи,а Серго- втори,ако не се бе отказал.


  22. 22 Профил на Иван55
    Иван55
    Рейтинг: 381 Неутрално

    "Пред агенция "Фокус" той пояснява, че е получил единна подкрепа от Софийската организация на партията, включваща всички народни представители, общински съветници и 24-те председатели на районните съвети на партията в столицата."

    Боже, колко са впрегнати от политбюрото си "демократичните" ни социалисти! Да чакаш такъв шанс за да изригнеш, УЖАС!

    Към "Власт власт възпира" чрез пряка демокрация.
  23. 23 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2281 Неутрално

    [quote#0:"kУТЕВ"]"Не ми изглежда разумно да се предлагат заместникминистерски постове в тази ситуация. Ако не става за евродепутат, как ще става за заместник-министър[/quote]

    Как злобее комуниста!!!

    The best way to predict the future is to invent it.
  24. 24 Профил на sadparrot
    sadparrot
    Рейтинг: 538 Неутрално

    Не бих казал, че много му се радвам, все пак това е кадър на същата тази партия, която е произвела толкова много боклуци.

    Единствено злорадствам за Достена Лаверн и как им пропадна цялата тъпа схема

  25. 25 Профил на 2029
    2029
    Рейтинг: 615 Весело

    [quote#7:"The Shadow"]Достена, Достена, дете на дивата интелектуална соц-пустиня, ко стана сега, мамина сладка? [/quote]

    Как какво, вчера тя си го каза: "Достена Лаверн: Важно е, че участвах, мога да работя за лявата идея в Париж или Ню Йорк"

  26. 26 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2442 Неутрално

    -Как разпределя благата италианската мафия?
    -Fifty/fifty.
    -А българската?
    -Fifteen/fifteen.

    Да твърдиш, че ГЕРБ е алтернатива на БСП е като да мислиш, че диарията е алтернатива на запека.
  27. 27 Профил на ironhorse
    ironhorse
    Рейтинг: 1215 Неутрално

    Хахахаха,
    Курумбашев и той утече за европарламента, а беше толкова сигурен че се отказа да бъде депутат в народното събрание.

    А До'стената, може с майка си Пиргулигавица да ближе .....

    Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
  28. 28 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 4583 Неутрално

    Цирк, цирк, цирк...
    Да е жива Майчето Манолова, че без нея ще е скука.

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  29. 29 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 4230 Весело

    До коментар [#4] от "5149mich":


    [quote#4:"5149mich"]Искам преди да тръгнеш, да се снимаш с ментора си, бат ти Станишев. Искам му видя мутрата. [/quote]И с ДоСтенка,и с ДоСтенка-тя също ще има физиономия тип"кисело е гроздето" .

  30. 30 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9162 Неутрално

    Браво на момчето , да не им се дава и да отстоява резултатите си .

  31. 31 Профил на ytrewq
    ytrewq
    Рейтинг: 736 Весело

    Лек ти път и да не забравяш за какво си там !

  32. 32 Профил на Hristo Athom Yordanov
    Hristo Athom Yordanov
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Мишките напускат кораба...

    "Being second is being the first one of those who lose" A. Senna
  33. 33 Профил на ВаняХр.
    ВаняХр.
    Рейтинг: 653 Неутрално
  34. 34 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 4230 Неутрално

    До коментар [#23] от "Позитаник потъна":


    [quote#23:"Позитаник потъна"]Как злобее комуниста!!![/quote]Да не е луд да приема зам.министерско място в кабинета на Орешарски,дето е пътник до няколко месеца?!

  35. 35 Профил на Bluesky
    Bluesky
    Рейтинг: 447 Весело

    Първо публично някои се опитаха да го откажат, като Йотова и Стоилов, ако не се лъжа. Съветваха го да не се възползва и да се откаже, не бил подготвен..Сега си синхронизираха версиите. В една от книгите си Неков изследвал вътрешнопартийната демокрация в БСП, можеше да допише много интересно продължение, ако не го бяха пуснали. Забавна история.

  36. 36 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1356 Неутрално

    Не е лошо да има паметник на свети Тривелий Теоктист, спасител на Европа от арабите в Брюксел,
    но не е ли по-добре, отпървом да му се издигне такъв в България.
    Долкото знам, има само един и то в соц. стил т.е. блок от метал, от който се подават конски крака, меч и някакъв мъж.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  37. 37 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 1045 Неутрално

    И за да опредметя това говорене, ще започна с обещанието да изградя паметник на хан Тервел в Брюксел.

    Каква смислена програма, ще цъфнем и вържем като построи паметник на хан Тервел в Брюксел. И за тази си новаторска идея ще получава по 7 000 евро основна заплата. Ама не е луд този който яде зелника...

  38. 38 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 1100 Неутрално

    "Момчил Неков: Отивам в европарламента"

    Мали-и-и-й-й, на доцент Пиргова дамла ще и падне.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  39. 39 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 508 Неутрално

    Поздравление , младежо!!!
    Не забравяй че си българин!!! Работи за България , там . .
    А ние ще се опитаме да я няма тая партия след 5 години тук. .
    И се учи! Много не знаеш за света!
    Да се върнеш жив и здрав в една друга България!!!

  40. 40 Профил на Моди трий нищо да не остане!
    Моди трий нищо да не остане!
    Рейтинг: 541 Весело

    Винаги съм вярвал в експертността на БКП, ето и тоя се оказа експерт - по ЕГН-та!

  41. 41 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2281 Неутрално

    [quote#25:"2029"]Как какво, вчера тя си го каза: "Достена Лаверн: Важно е, че участвах, мога да работя за лявата идея в Париж или Ню Йорк"[/quote]

    А пачему нет В Маскве или в Пхеняне?

    The best way to predict the future is to invent it.
  42. 42 Профил на matanza
    matanza
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#7] от "The Shadow":

    Мани, толкова пари наляха хората, инвестираха в европейското бъдеще, а ся ко...таратанци...И не мога да се сдържа да не цитирам:

    "Авторката Достена Лаверн твърди, че неолибералнната парадигма деконструира институциите на демократичната модерност и публичната сфера както в областта на политиката, така и в полето на социалните науки и медиите."

  43. 43 Профил на 2029
    2029
    Рейтинг: 615 Неутрално

    [quote#41:"Позитаник потъна"]А пачему нет В Маскве или в Пхеняне? [/quote]
    Следва парите.

  44. 44 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1424 Весело

    [quote#25:"2029"]Достена Лаверн: Важно е, че участвах, мога да работя за лявата идея в Париж или Ню Йорк[/quote]

    ше подрива сметките на някое империалистическо татенце

  45. 45 Профил на Лимонетко
    Лимонетко
    Рейтинг: 594 Весело

    Отивай бе момче! Отивай !!!
    Две вещици разплака - Двустайна Таверна и майчището й!!!

  46. 46 Профил на Миша
    Миша
    Рейтинг: 808 Неутрално

    До коментар [#24] от "sadparrot":

    Схемата се срина, защото чакаха поне 6 места. В по-розовите сънища и 7. Достена на 5-то място се считаше бетонирана. Все пак мама доцентка си го извоюва с борбата със студенската окупация. Допълнително реши да се натегне и с хората на Ковачки.
    Много съм доволен за Достена. Лошото в случая е, че мама и дъщеря отново ще пишат ненужни книжки и ще хабят дървета.
    Освен това чичковци-ректори много бързо ще направят Достена първо доцент, после професор. Добри ректори има достатъчно: УНСС, Юго-западния, Мулташкия, Търновския, Академията в Свищов и подобни. Наддаването на ректорите да започне сега!

    Миша
  47. 47 Профил на markblog
    markblog
    Рейтинг: 232 Неутрално

    Това дори надмина уан мен шоуто на баце боце след изборите. Няма такъв филм.

  48. 48 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 1495 Неутрално

    До коментар [#25] от "2029":
    А бе то каки много работят в Париж, Ню Йорк и Европата въобще, ама от работа до работа има разлика.


  49. 49 Профил на Schopenberg
    Schopenberg
    Рейтинг: 825 Весело

    паметник на хан Тервел в Брюкселѝ

    Това да не е родното място на Брата на Юксел Накъдриев, че нещо се изумих географски. Може пък да е квартал на Силистрѝ. Знае ли човек. Важното е да не спира да се учи.

    Navigare Necesse Est
  50. 50 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 716 Неутрално

    [quote#16:"naskom44"]поне да се погрижи на паркингите пред тракйските могили в казанлъшко да има тоалетни и по една бутка дето човек да си купи нещо хладно през лятото и топло през зимата [/quote]
    За паркнинЗите и буТките отговарят правителството и общините. А евродепутатите имат по-други задачи. Да създават условия държавата ни да получава по-големи пари от евробюджета, да се противопоставят на "големите", когато искат да ни мачкат просто щото сме малки и т.н.
    Засега само Евгени Кирилов от БСП правеше по нещо в това отношение. Сега отиват само такива,които ще натискат копчетата в зависимост от "маркера" ,който им покажат и това е.

  51. 51 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 1495 Неутрално

    До коментар [#46] от "Миша":
    И другата куха лейка Йотова, която като се поочука из Европата бе почнала да си вярва, че кухотота не й личи вчера се изказа неподготвена по темата.

  52. 52 Профил на doxen
    doxen
    Рейтинг: 851 Неутрално

    Браво, че след пет години бсп може и да я няма

  53. 53 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1116 Неутрално
  54. 54 Профил на bryghtlyght
    bryghtlyght
    Рейтинг: 841 Неутрално

    Моля някой компетентен да обясни следното. Доколкото разбирам, преференциалният вот не е задължителен. Ако е така, то би мого да е бил налице следният сценарий -- повечето избиратели, гласували за БСП, да не са гласували преференциално. Ако обаче избирател не гласува преференциално, то това означава, че е съгласен с подредбата в листата и, следователно, гласът му трябва да се брои в подкрепа на първия там. При това положение, даже и по някаква причина петнадесетият да събере повече преференциални гласове от преференциалните гласове, които е събрал първият, то първият непременно трябва да е победител, защото към преференциалните му гласове трябва да се прибавят и гласовете на непреференциално гласуващите за листата. Нима от значение за избора не е броят на всички подадени гласове, а не само на преференциалните?

  55. 55 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4150 Любопитно

    "България трябва да развива природно и културно-историческите си дадености, характерни за нашия регион. И за да опредметя това говорене, ще започна с обещанието да изградя паметник на хан Тервел в Брюкселѝ", казва още бъдещият евродепутат. Той се представя с думите, че е магистър по политология и международни икономически отношения и в момента е докторант в Софийския университет. Автор е и на две книги на политологична тематика."

    Млад, умен и добре образован... Момчил определено има качества да бъде добър български евродепутат в редиците на ПЕС! Желая му успехи и ползотворна работа в ЕП!!!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  56. 56 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1116 Неутрално

    [quote#4:"5149mich"]Искам преди да тръгнеш, да се снимаш с ментора си, бат ти Станишев. Искам му видя мутрата. [/quote]
    А зад тях - Достена и майка й, на червен фон...

  57. 57 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2313 Любопитно

    Вижте как всяка червена мисъл подсъзнателно е ограничена в негатив. Вместо да каже - "Преференцията показва желанието на хората сами да избират и те посочиха мен", той се чувства виновен и се оправдава - "не беше насочена срещу".

  58. 57 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Едно магаре да имаше номер 15 и него щеше да избере интелигентния електорат на БСП!

  59. 59 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1266 Неутрално

    Курумбашев, ако беше пич, щеше да му подари неговия.

  60. 60 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1342 Любопитно

    Пожеланието на Антон Кутев към Момчил, много през зъби е изречено...нещо злоба, яд, а, а...???

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  61. 61 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1448 Неутрално

    До коментар [#13] от "15 лалета, 15-ти ред... и мястото заето...":
    Пиша го от два дена, и аз очаквам емоции. Курумбашчето ще реагира много кръвожадно, тежко им на БСП. Канибалско шоу на живо ще гледаме. От сутринта се включи и мама Пиргова- меллето ще е пълно.

    Русия- проказата на планетата Земя.
  62. 62 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 1495 Неутрално

    До коментар [#54] от "bryghtlyght":
    Вота само за партия без отбелязване на преференция означава, че гласоподавателя се съгласява с листата като цяло.
    Ако и имал предпочитания кам някой никой не му пречи да постави кръстче в преференциалната листа.

  63. 63 Профил на Дани Савов
    Дани Савов
    Рейтинг: 387 Весело
  64. 64 Профил на wallenstein
    wallenstein
    Рейтинг: 441 Неутрално

    [quote#52:"doxen"]Браво, че след пет години бсп може и да я няма [/quote]

    За Бсп не знам и не ме интересува, но на твое място бих се замислил, къде ще са онези след 5 години, дето се правят на реформатори разни.

  65. 65 Профил на gogo63
    gogo63
    Рейтинг: 703 Неутрално

    И Кутев се изказал ... По-добре да възстанови плащанията на троловете, че малко е скучно без тях. А и нови избори идват и се видя, че троловете са супер ефективни.

  66. 66 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 1026 Неутрално

    [quote#17:"15 лалета, 15-ти ред... и мястото заето..."]Иначе младежа добре е усвоил маниерите на бесепар и празноговоренето. Попил е комунистическите похвати[/quote]
    ...
    Както се изразяват дрОгарете - достоен син на партията-майка. Освен, че по невнимание прецака серГея, нищо по-различно от млад чугун под каскета не се показа.

    Европейски ценности: слушкаш Шорош, папкаш грантове! (наръчник на българските либерални медии)
  67. 67 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 1983 Неутрално

    Че как ще се откаже момчето! Младо, но пробивно! Заплатата на депутат изпуска ли се?
    /Аз идвам за твоето благо, чадо!
    -За това благо, нали, отче - отговорил Тил Уленшпигел и посочил жълтиците в гърнето.
    -между другото, горното е писано в БрюкселИ/!

  68. 68 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1448 Неутрално

    До коментар [#54] от "bryghtlyght":
    Недей разваля зрелището. То ако Маямата имаше твоя акъл нямаше да е при БСПДПС.
    Нима когато пътувахте към морето лятото в колона, и някой тарикат ви изпреварва безумно и избутва от пътя, а след 10 км го виждате катастрофирал не изпитвате удоволствие от намесата на Съдбата?

    Русия- проказата на планетата Земя.
  69. 69 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 1495 Неутрално

    До коментар [#13] от "15 лалета, 15-ти ред... и мястото заето...":

    [quote#13:"15 лалета, 15-ти ред... и мястото заето..."]Сега остава и Серж да избяга в Брюксел [/quote]
    Това е почти сигурно. Единствения му полезен ход за излизане от кашата.
    Ако решението трябваше да го взима той лично нямаше да се усети, но Моника не е толкова глупава.
    Серж в Брюксел, БСП почва естествен обновителен процес и се стяга за избори.
    Моника чрез Серж вършее на европски терен.

  70. 70 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 381 Весело

    [quote#4:"5149mich"]Искам преди да тръгнеш, да се снимаш с ментора си, бат ти Станишев. [/quote]
    и с достена, непременно!

    zenrus.ru
  71. 71 Профил на mrtosh
    mrtosh
    Рейтинг: 553 Неутрално

    Това депутатско място дава ли имунитет?

  72. 72 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 381 Любопитно

    [quote#69:"k_"]Моника чрез Серж вършее на европски терен. [/quote]
    те понеже моника в брюксел ще я оставят да си развява фустата като на балканите

    zenrus.ru
  73. 73 Профил на Моне
    Моне
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#54] от "bryghtlyght":

    Е да де, но щом не преференциалните се добавят към първия като съгласие с листата така трябва да се добавят и към петнадесетия. Иначе се обезсмисля цялата идея на преференцията. Имам познати които са гласували за партията но не искат първия и да го виждат и за това избират втория. А първия да си направи съответните изводи и да изчезва. Точно това е можеби начина избирателите да преподреждат листите.

  74. 74
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  75. 75 Профил на redo
    redo
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#21] от "чобанмахала":

    Зависи от гледната точка, ако ма разбираш ...

  76. 76 Профил на putlernopassaran
    putlernopassaran
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Този пич донатри и без това размазаната муцуна на Станишевата банда! И добре показа кураж срещу тези престъпници и ще измести осъжданата муфтаджийка Достена! Дано такива като него променят нещо в тази мафиотска задруга БСП!

  77. 77 Профил на Бисер Иванов
    Бисер Иванов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Браво !
    Около един милион евро са заплатите за четири години.Това е джакпот с едно печелившо число , номерът на числото е 15 ))

  78. 78 Профил на rrrrrr
    rrrrrr
    Рейтинг: 381 Неутрално

    "Неграмотния", "тъп" електорат на БСП направи 34 хиляди пъти дубъл 15/15 (преференция за Момчил Неков), а "изтънчения", "грамотен" и "интелигентен" електорат на реформаторите направи над 5 хиляди пъти дубъл 10/10 (преференция за Сергей Петков). Кое е по-срамно - да си неграмотен и да попълниш грешно бюлетината, или да си грамотен, интелигентен, с големи претенции, и да направиш същото нещо, което прави неграмотният? На фона на общия брой гласували за Реф. блок, как звучи над 5 хиляди неориентирани? Говорим за електорат с претенции все пак. Предполага се, че поне претенциите за грамотност и за способност за усвояване на елементарна информация са с покритие.

    Без да искам да се заяждам, казвам, че за мен тези 5 хиляди са тревожен факт. Има някакъв проблем. Проблемът щеше да се види по-ясно, ако ГЕРБ и "цензурата" имаха други номера, които позволяваха дубъл от рода 15/15 и 10/10. Ами ако бяхме приели идеята на Цонева да елиминираме всяка бюлетина, в която НЯМА посочена преференция (предавам абсолютно точно предложението)? Тези неориентирани и неинформирани няколко хиляди, гласували за Реф. блок, дали пак нямаше да се объркат? Дали нямаше да е фатално, ако гласовете им бяха елиминирани? Да видим тогава кой колко щеше да се смее.

  79. 79 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 381 Весело

    [quote#41:"Позитаник потъна"]Как какво, вчера тя си го каза: "Достена Лаверн: Важно е, че участвах, мога да работя за лявата идея в Париж или Ню Йорк"- цитат на коментар #25 от “2029”


    А пачему нет В Маскве или в Пхеняне?[/quote]

    В маскве и в пхеняне лявата идея отдавна е победила. Затова са на това дередже!

    zenrus.ru
  80. 80 Профил на Четвърти километър
    Четвърти километър
    Рейтинг: 381 Весело

    Леле пък кво има да става оттук нататък по избори с този префенциален вот - тъй ще ги набъзика народа, само стой та гледай.
    Ех, Мая, Мая, искаше да стане както винаги, а то стана по-добре!

  81. 81 Профил на 300g
    300g
    Рейтинг: 574 Неутрално

    Бегай бързо към Брюксел Момчиле и не се ползвай автотранспорт - нито собствен, нито партиен, нито такси. Щото от край време дрогарете, като не стане со кротце и со благо става с пътно - транспортна злополука, повярвай - ние по - старите помним...

    Големи мислители раждаше навремето селската кръчма. Сега големи мисли ражда интернет.
  82. 82 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 4583 Неутрално

    [quote#37:"koko65bg"] Ама не е луд този който яде зелника...[/quote]
    ... ами тоз, който гласува преференциално с номер 15

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  83. 83 Профил на Nikolay Savov
    Nikolay Savov
    Рейтинг: 1542 Неутрално

    "Момчил Неков: Отивам в европарламента, преференцията не беше насочена срещу Станишев"

    Хайде стига глупости!
    Вече може да се изправиш!!!

    "В близките две години предстои голяма реформа на европейско равнище, касаеща пряко всички държави членки – изцяло нов законодателен пакет в сферата на личните данни, където съм експерт и мога да бъда много полезен", посочва още Момчил Неков."

    А че не си никакъв експерт на всички е ясно.

  84. 84 Профил на raz_2_tri
    raz_2_tri
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#54] от "bryghtlyght":

    не е така, защото по тази логика гласовете "без преференция" могат да се добавят към всеки от подредената от партията листа, за втория, за третия и т.н. включително и 15-ия. Това, че си пръв, означава че имаш просто повече шансове да влезеш, но не автоматично прехвърляне на всички гласове "без преференция"

  85. 85 Профил на bryghtlyght
    bryghtlyght
    Рейтинг: 841 Неутрално

    [quote#62:"k_"]че гласоподавателя се съгласява с листата като цяло. [/quote]

    ... и с подредбата ѝ също. Иначе са възможни всякакви интерпретации и претенции. Така например, ако от 100 души, гласували за дадена партия 17 са гласували преференциално за накой с номер 15, то бройката им трябва да се извади от общия брой 100 и тогава, да речем първият, ще има 87 гласа, основавайки се на това, че всичките тези 87 души по подразбиране са се съгласили с подредбата. Така, първият в първоначалната листа си остава първи. Иначе, що за избор ще е това? Нека си представим сега, че само въпросният 15-ти е получил преференциален вот и никой от останалите няма и един такъв вот, то кой ще е победителят? Ще пренебрегнем ли всички останали и ще обявим само един единствен победител, защото само той бил получил преференциален вот, въпреки че резултатите, сравнени с другите партии позволяват да изпратим в Брюксел, да речем, двама?

  86. 86 Профил на bryghtlyght
    bryghtlyght
    Рейтинг: 841 Неутрално

    [quote#84:"raz_2_tri"]защото по тази логика гласовете "без преференция" могат да се добавят към всеки от подредената от партията листа, за втория, за третия и т.н. включително и 15-ия.[/quote]

    Ами, да, ще се добавят. Но, ако има преференциални вотове за дадената позиция за друг, те ще се изваждат от оригиналния брой. Иначе, що за избори са това?

  87. 87 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1292 Неутрално

    да бе заместник министър в правителство,което си брои дните.Все едно да си купиш фабрика на девети септември и комунягите да ти я вземат на 10-ти.

  88. 88 Профил на bryghtlyght
    bryghtlyght
    Рейтинг: 841 Неутрално

    [quote#85:"bryghtlyght"]ще има 87 гласа[/quote]

    83, разбира се. Извинявам се за грешката.

  89. 89 Профил на salvador
    salvador
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Точно така - може да си изпратен заради "техническа грешка", но както казаха и от ЦИК, реално е избран и за тях не е грешка.Сега иди там и виж как се прави политика, а не като твоите шефове в БСП - само да крадат, лъжат и наглеят.

    Комунистите са опасни за нашето здраве!!!
  90. 90 Профил на stonedridah1
    stonedridah1
    Рейтинг: 488 Неутрално

    как го "отпори" на селската чанта Йотова.....

    Ти за мен си Мики Маус!
  91. 91 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 1309 Весело

    Отива в 15и 15 а кога ли ще се върне?
    Май в БСП вече никога.

  92. 92 Профил на bryghtlyght
    bryghtlyght
    Рейтинг: 841 Неутрално

    [quote#73:"Моне"]Имам познати които са гласували за партията но не искат първия и да го виждат и за това избират втория.[/quote]

    Разбирам, но има и такива, които пък са съгласни с подредбата и не искат разместване -- те гласуват без преференции. Преференциалният вот ще е валиден само, ако преференциалният вот надделее над обикновения. Иначе, ако обикновеният е в повече, даване на победата единствено на база преференциален вот е несправедливо към мнозинството гласували. Има нещо много объркано в целия този метод на гласуване и, ако аз участвах, щях да се чувствам много ощетен, даже и да победях при гласуването. Лично на мен такъв "подарък" не ми е нужен, даже ще ми е неприятно, ако съм победил по такъв начин.

  93. 93 Профил на wunderbar
    wunderbar
    Рейтинг: 381 Неутрално

    "Той припомня, че още преди да започне кампанията, Сергей Станишев публично е заявил, че след приключването й ще освободи мястото си в листата. "

    Сергей и компания много неща заявяват публично,но нищо не е истина в действителност!Така че ,вие от БСП-то трябва да сте наясно с тези неща!Дръж кокала както са ви учили в партията и не пускай до последния си дъх!Успех!

  94. 94 Профил на babalyuga
    babalyuga
    Рейтинг: 631 Весело

    Хаха, синята кукувица в червеното гнездо (ако вярваме на снимката)

  95. 95 Профил на babalyuga
    babalyuga
    Рейтинг: 631 Неутрално

    Грешната статия, за снимката с костов имах предвид...

  96. 96 Профил на allmighty
    allmighty
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Живот, живот.... Доживяхме да се радваме, че едно дребно кариеристче е избутало насадената дъщеричка на мама-усойница.

  97. 97 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 435 Неутрално

    До коментар [#78] от "таралеж":

    А, ъъъ, таковата, искаш да кажеш, че 5000=34000, или че 3%=8%?

    Идиоти има от всяка партия, ама все пак и критичната им маса е важна колко е.

  98. 98 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 1495 Неутрално

    До коментар [#85] от "bryghtlyght":

    [quote#85:"bryghtlyght"]... и с подредбата ѝ също. Иначе са възможни всякакви интерпретации и претенции. Така например, ако от 100 души, гласували за дадена партия 17 са гласували преференциално за накой с номер 15, то бройката им трябва да се извади от общия брой 100 и тогава, да речем първият, ще има 87 гласа, основавайки се на това, че всичките тези 87 души по подразбиране са се съгласили с подредбата.[/quote]
    Който е съгласен с подребата гласува за първия и всичко е наред - няма размествания.
    Когато обаче не е отбелязал преференция това означава, че всички са му еднакви симпатични и оставя на други да определят преференциите. Няма никакво значение какво са редили партийните бонзи из централите.
    То е същото като изобщо негласуващите на избори. Те оставят на гласуващите да направят избор вместо тях и приемат да се съгласят с него. Те може да са си мислели, че ако не гласуват резултата ще бъда така както е нареден от социолозите преди изборите, но както виждаме това не е така.
    Броят се валидните гласове (съответно преференции).
    Няма никакво значение какво и как са подредили Моника и Росен Карадимов в листите.
    Мамата на Достена, може да е уредила щерката на избираемото место, но самата Достена не е успяла да убеди достатъчно симпатизанти, че си струва да я отбележат като желан кандидат.
    Какво толкова сложно има тук за разбиране?

  99. 99 Профил на Търпана
    Търпана
    Рейтинг: 381 Неутрално

    [quote#37:"koko65bg"]Каква смислена програма, ще цъфнем и вържем като построи паметник на хан Тервел в Брюксел. [/quote]

    Ами така се гради ИМИДЖ, драги. И в нашия случай - напълно заслужено, защото Европа щеше да е арабска още от 8 век, ако канас ювиги Тервел не се беше намесил. А в днешно време е важен имиджът, а не кой си и какъв си.

    Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!
  100. 100 Профил на voodoo_child
    voodoo_child
    Рейтинг: 870 Весело

    браво на младежа добре си изигра картите !





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK