По какво Пеевски и Борисов си приличат

Депутатът от ДПС Делян Пеевски и лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов

© Дневник

Депутатът от ДПС Делян Пеевски и лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов



"Вчера се зарадвах, че са задържали убийците. Това не е да са обрали някой плод-зеленчук. Това е заплаха за убийство и аз не вярвам да се арестуват хора без никакви доказателства".


Бойко Борисов, на летище София, 15 юни


"Другото нещо, което се носи, как съм бил началник на съдебната власт... Ако бях такъв, надали моите убийци щяха да бъдат пуснати, вместо аз да съм тук, а другите да ги няма."  




Делян Пеевски, след разпит в следствието, 16 юни


"Зарадвах се, че са хванали убийци. Журналистите ме поправиха, че докато съм летял са ги пуснали. Все пак става въпрос не за обир на плод и зеленчук, а за поръчково убийство. И се надявам колегите и от МВР, и от прокуратурата да си дават сметка, че подобни твърдения, когато не са обезпечени, вместо да си вземат поука от Цветанов какво му се случва, продължават по същия път с пълна сила...Ако има трима души, които са подготвили убийство на депутат, на евродепутат може ли да ги пуснат след един ден?"


Бойко Борисов, интервю по "Нова телевизия", 17 юни


Лидерът на ГЕРБ се изнервя от въпросите имал ли е и какви отношения с Делян Пеевски и Цветан Василев, а Пеевски да не оставя шанс да бъде питан от журналистите по много ключови въпроси (той изключително рядко коментира и само пред определени медии*). За Борисов знаем всякакви детайли, които е споделял от детството през личния си и професионалния живот, за Пеевски - много малко извън публичната биография и последните изяви и е трудно да анализираме прилики и разлики между тях, но в цитираните изказвания откриваме нещо общо.


Борисов и Пеевски с лекота произнасят присъди пред медиите преди съда


И двамата наричат тримата мъже, които бяха задържани, а след това освободени поради липса на доказателства и без никаква мярка - "убийци".


Лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов е и бивш главен секретар на МВР, а депутатът от ДПС Делян Пеевски е завършил право (така е записано в биографията му) и по професия е следовател - т.е. двамата би трябвало да знаят и още повече да го показват - че всеки е невинен до доказване на противното. И да са внимателни с употребата на думите.


В толкова начален етап на разследване подобни твърдения звучат сякаш имат друга цел. На принципа, че дори и накрая разследването да завърши без присъди, медиите вече ще са свършили работата и съмнението ще е останало. Похват, използван в много показни акции и арести през последните пет-шест години, често с подкрепата на медиите, издавани до скоро официално от майката на Пеевски.


Иначе по конкретното разследване - досега съдът ясно заяви, че на този етап няма достатъчно доказателства, които да свързват тримата с опита за убийство на депутата от ДПС, като от прокуратурата не уточняват - кога точно е бил той, как е бил извършен и кой е бил поръчителят му. Предстои в четвъртък Софийският апелативен съд да заседава по протеста на прокуратурата срещу освобождаването на тримата мъже.


* Бел. ред. Пеевски е бил питан веднъж за Борисов. В единственото голямо интервю, което даде в деня, който беше избран за шеф на ДАНС, пред вестник "Преса", на въпроса "С какво ви разочарова управлението на ГЕРБ? С какво ви разочарова Борисов, та станахте такъв силен негов критик?" той също избягва отговора и казва "вкарвате ме отново в ролята на политик. В мига, в който съм подписал клетвена декларация и съм се заклел пред парламента, аз съм шефът на ДАНС. Нямам нищо общо с която и да било партия."


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (162)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 404
    404
    Рейтинг: 381 Любопитно

    Доста странна статия... не зная каква е целта ѝ, но поне да беше подписана?

  2. 2 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1494 Неутрално

    "По какво Пеевски и Борисов си приличат" За Борисов не знам, ма Пеевски на нищо не прилича...

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  3. 3 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1783 Неутрално

    Изборът между тези е невъзможен! Интересно как протестиращите в България не приемат, че Пеевски може да стане шеф на ДАНС, но приемат, че Борисов може да бъде предложен за министър - председател!?
    Според мен премиерът на една държава може да нанесе несрванимо повече вреда на държавата и гражданите от шефа на ДАНС.

  4. 4 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1096 Неутрално

    До коментар [#1] от "404":


    [quote#1:"404"]не зная каква е целта ѝ, [/quote]Идват избори.И кампания започва.Сега ще излязат от нафталина и Стефан Софиянски и Жорж Ганчев.Много помия ще има да се излива до изборите...

  5. 5 Профил на naiden_pravdev
    naiden_pravdev
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Ако беше жив Ламброзо...

  6. 6 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2282 Неутрално

    Е, големи напрежения, да се изкара Борисов олигарх! Няма как да прилича на Пеевски, поне по това, че е доста мек и не е отмъстителен, за разлика от Пеевски!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  7. 7 Профил на theanalyser
    theanalyser
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    "Моите убийци...".
    Ко? Не!

  8. 8 Профил на BG Territory
    BG Territory
    Рейтинг: 1809 Неутрално

    Приличат си (както и мнозинството от народонаселението) по въпиющата правна неграмотност, по това си приличат.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  9. 9 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1768 Неутрално

    И аз оставам със странно впечатление, какво все пак иска да каже автора - те са еднакви? - нещо не си спомням да имаше протести от есента на 2009 година, макар че Норисов стана премиер, а предложението на Пеевски за шеф на ДАНС, спонтанно и единодушно изправи всичко мислещо на нокти.
    Ако се има предвид личното тегло в кг, не съм ги мерил, но може би и в това не са еднакви, при всяко положение има разлика в консистенцията)
    Да го приемем като малко дебелашко чувство за хумор, предлагам)

  10. 10 Профил на Росица Делева
    Росица Делева
    Рейтинг: 168 Неутрално

    Като две капки БОЗА са !

  11. 11 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 797 Неутрално

    Борисов, що пиеш кафе с поръчителите си???

    А, Борисов?

  12. 12 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 1641 Весело

    те са си от една ПОРОДА.........!!!!????....

    България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
  13. 13 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1444 Неутрално

    До коментар [#1] от "404":

    Тънко брандиране на "Реформаторския блок".

  14. 14 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 726 Весело

    До коментар [#2] от "Георги":

    На мен ми прилича на един герой от класическата литература:

    "Под една кичеста круша в една от трендафиловите градини било постлано черно-жълто китено чердже, на което седели две лебеници или, както ги наричат казанлъчени, две дини, които представляват едносъщност и неразделност, или, да кажа по-понаятно, едната лебеница, която била твърде голяма и малко продълговата, седяла на черджето, а другата, която била малка и туплеста, седяла на първата лебеница, така щото от тия две разновидни лебеници произходило едно неразделно мазно тяло, което се наричало Делян чорбаджи."

    Тя затова класиката никога не остарява...

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  15. 15 Профил на ytrewq
    ytrewq
    Рейтинг: 618 Весело

    А по какво се различават ?

  16. 16 Профил на Jeremy Irons
    Jeremy Irons
    Рейтинг: 488 Весело

    Избягват да говорят лошо един за друг. Доста колегиално

  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  18. 18 Профил на гарата
    гарата
    Рейтинг: 804 Любопитно

    Кой ли се крие зад тази странна анонимка?

  19. 19 Профил на ytrewq
    ytrewq
    Рейтинг: 618 Весело

    [quote#2:"Георги"]ма Пеевски на нищо не прилича... [/quote]

    До коментар [#2] от "Георги":

    Я си помисли още веднъж !

  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  22. 22 Профил на Дамянов
    Дамянов
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Току що завръщайки се от САЩ, на летището Борисов цитира българските медии. Ако те са писали "убийци" и той го е повторил, това означава че им вярва, че са достатъчно грамотни. Е, тук вече навлизаме в тема, за която ще ни накажат - да оспорваме ли грамотността на българските журналисти? Или почтеността им? Защо пускат анонимни статии, например? Дали цялата редакция се е събрала, за да напише горните три тъпи изречения? Има ли някой между тях, който да прилича на Пеевски? И други такива...

    ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН - Обн. ДВ. бр.37 от 5 Май 2000 г. - http://lex.bg/laws/ldoc/2134920192
  23. 23 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1783 Неутрално

    До коментар [#6] от "lz2":
    [quote#6:"lz2"]Няма как да прилича на Пеевски, поне по това, че е доста мек и не е отмъстителен, за разлика от Пеевски![/quote]

    Интересно защо синът на Гриша Ганчев беше държан в ареста, защо синът на Миньо Стайков беше песледван (и срещу двамата няма обвинения), защо арестуваните бяха карани да застават на колене, а прокурорите, които ги караха бяха награждавани от Цв.Цв "за укрепване на правовия ред" и т.н. и т.н.

  24. 24 Профил на Белият Негър
    Белият Негър
    Рейтинг: 733 Любопитно

    По принцип, на всеки нещо или някой си е виновен.Но на комунисти и седерасти- всички.
    Факт

    Действителноста е грешка, породена от липстата на алкохол.Ърнест Хемингуеий.
  25. 25 Профил на hij10535874
    hij10535874
    Рейтинг: 434 Неутрално



    Първо бяха врагове, след изборите 2009 година станаха първи приятели, след изборите през 2013 са отново врагове. Да видим докога. С нетърпение очаквам следващите избори.


  26. 26 Профил на avatar
    avatar
    Рейтинг: 488 Весело

    [quote#4:"yanne"]Сега ще излязат от нафталина и Стефан Софиянски и Жорж Ганчев.[/quote]
    Тия нищо не са! Деформетата гледай какви циркове ще ни спретнат. Сега, след регистрацията на "22 Септември" като партия, има да подрипват а срещу Борисов, а срещу Михайлов и Сугарев, и за подрипване срещу БСП пак няма да им остане време, както винаги.

    ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДС
  27. 27 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3777 Неутрално

    [quote#1:"404"]Доста странна статия... не зная каква е целта ѝ, но поне да беше подписана? [/quote]
    Ъхъм.
    Ама Кой да си сложи подписа, като е толкоз слабичка? Меко казано...

    А за приликата 1:1 още вчера ми направи впечатление, че и двамцата "успели хора" говорят за "Началник" някакъв.
    Маминото - на Съдебна система, Боце - на к'во ли не се е изредил досега по същия начин ...
    Е, те' това световъзприятие им е и общото.
    Както между тях, така и на прослойката, която представляват.
    Прослойката, която контролира и консумира властта имам предвид. Карат влака, началничестват, субординирват и се субординирват - таква им е системата, така я виждат, така я живеят. Така и я налагат ...

  28. 28
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  29. 29 Профил на ariel28
    ariel28
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Статийката е прозрачна:

    [quote#13:"Читател"]Тънко брандиране на "Реформаторския блок".[/quote]

    Цър Ваньо в мътна вода риба лови. Да внимава да не хване нещо друго

    'Let light surround you' Dream Theater
  30. 30 Профил на k.walther
    k.walther
    Рейтинг: 541 Неутрално

    ....а Пеевски да не оставя шанс да бъде питан от журналистите по много ключови въпроси (той изключително рядко коментира и само пред определени медии*)......"
    Как да коментира като незнае какво да каже ,няма кой да му суфлира пред медиите.

  31. 31 Профил на Vili Jambov
    Vili Jambov
    Рейтинг: 978 Весело

    [quote#22:"Дамянов"]Току що завръщайки се от САЩ, на летището Борисов цитира българските медии.[/quote]

    Тц. Медиите на Пеевски. Има разлика. А и се съмявам в такава неосведоменост. На моменти показа даже свърхосведоменост - за аресувания банкер. Е, такъв е бил плана поне. Щото имаше и жални изявления за катастрофа и опасност за банковата система. Хайде да не се правим на ударени. Не знам дали си приличат. По скоро са като сиамски близнаци.

  32. 32 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    Баце се кле, че Доган го бил поръчал.
    Пеевски, пък бил цел на доскорошната си дружка Василев.
    Пеевски и Баце си проличат по това, че са клинична диагноза за една част на електората.Диагноза за хора, гласуващи без да мислят.
    Но, докато депесарите не парадират с овчепоклонството си и кротуват, герберите са си въобразили, че са големи демократи и интелегенти, и постоянно изтезават целокупието с тиквофренията си.
    До вчера правоверните квичаха и се бориха(уж) срещу ДПС и Пеевски, днес мълчат като партизани за колаборацията ДПС&ГЕРБ реализирана нагледно в Парламента покрай гласуването за референдума днес.Нещо повече, дори се кефят, че ДПС и ГЕРБ отложили ЗАЕДНО дебатите за рефендрума, за който същите ГЕРБ опищяха орталъка.
    Диагнозата ГЕРБ&ДПеевСки а.к.а.БКП е пагубна за демокрацията и държавата, и искренно се надявам Дневник да продължат по настъпателно линията на критичност, която плахо са започнали.

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  33. 33 Профил на Brickleberry
    Brickleberry
    Рейтинг: 754 Неутрално

    [quote#2:"Георги"]ма Пеевски на нищо не прилича... [/quote]
    Не е вярно, на майка си прилича.

    "Не е важно какво е казал, все е вярно каквото и да е казал" by shileto @ 11:18; 18 ное, 2015
  34. 34 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2760 Неутрално

    Приличат си по едно: човека, който ги е препоръчал!

    Бивш tww09306483.
  35. 34 Профил на iu
    iu
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#1] от "404":

    От днес,понеже обявиха кога евентуални избори,...в ролята на умрели лисици...требва да се гласува за "Реформаторския блок" достатъчно,за да не се налага на Боце,да прави коалиция "на светло" с ДПС,..и да се осветява дружбата с Доган.Ще повярвам че това не е "пенкилер",когато разследват бившия премиер дали е арестуван в Унгария...или примерно, дали вечер са се произвеждали цигари без бандерол, от обявен като бракуван тютюн, в бившата цигарена фабрика в София.

  36. 36 Профил на millton
    millton
    Рейтинг: 529 Неутрално

    Да означава ли тази статия, че всички са еднакви, поради което е безсмислено да се гласува, та дори и да се искат предсрочни избори?!...Докога ще се върти тази мантра? Който не харесва Борисов да не гласува за него. Но има едни "хора", за които властта уж не е самоцел, и за които е добре дошло по-малко да отидат до урните, и които над година стискат ли, стискат креслата на законодателна и изпълнителна власт, твърдейки че са национално отговорни...

  37. 37 Профил на fortunes
    fortunes
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Пеевски = Генерал бащицата = Мутра


    Публикувано през m.dnevnik.bg

  38. 38 Профил на ikapitan
    ikapitan
    Рейтинг: 488 Неутрално
  39. 39 Профил на Slick
    Slick
    Рейтинг: 472 Неутрално

    Може би по теглото? Каква е целта на тази 'статия'? Да се съпоставят няколко еднакви реплики?

  40. 40 Профил на Коте
    Коте
    Рейтинг: 923 Любопитно

    Разбрахме, че си приличат, сега ако може любезно да ни информирате по какво се различават?

  41. 41 Профил на Time is on my side
    Time is on my side
    Рейтинг: 1980 Неутрално

    "...двамата би трябвало да знаят и още повече да го показват - че всеки е невинен до доказване на противното. И да са внимателни с употребата на думите."

    За авторите на статии от тази авторитетна медия, важи същото. Да припомням ли статиите на г-жа Владимирова, в които не се пропуска възможност да се напомни за "простъпките" на Цветанов, а също и всеобщото журналистическо ликуване при започването, внасянето в съда и връщането на политически (и мафиотски) мотивираните актове на зависимата и масонски организирана прокуратура, начело с Цацаров. Да си спомним ли за нелепото цитиране на текстове от НК, с които посочената авторка искаше да "ориентира" главния прокурор как по-бързо и по-качествено да вкара Цветанов в затвора, как да го регистрира като криминално-проявен и т.н. Кой от вас, уважаеми автори, се замисли над това, дали към Цветанов е приложима презумпцията за невиновност, след като все още по неговите дела липсва влязла в сила присъда? Тъй че първо приложете горните критерии към себе си, а после изисквайте от Борисов! Той поне няма претенции и не се тупа по гърдите, че е интелигентен и образован.

    “In an age in which the media broadcast countless pieces of foolishness, the educated man is defined not by what he knows, but by what he doesn't know.” ― Nicolas Gomez Davila
  42. 42 Профил на Бат Димо
    Бат Димо
    Рейтинг: 454 Неутрално

    "По какво Пеевски и Борисов си приличат"
    Аз мога да кажа по какво се различават.
    Пеевски не се страхува от лустрация!
    А Бойко Борисов, Плевеллиев, Прокопиев, Цецка, Цецко, Фидоска, Кунева и всички "медийни антикомунисти" се страхуват от лустрация! Щото бяха комунисти или поне комсомолски секретари! Пу-уу, гнусни въртиопашки и чужбински подлоги и агенти!

  43. 43 Профил на Чарли Мишкин
    Чарли Мишкин
    Рейтинг: 2239 Гневно

    [quote#0:"Боко и Прас"]Лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов е и бивш главен секретар на МВР, а депутатът от ДПС Делян Пеевски е завършил право (така е записано в биографията му) и по професия е следовател - т.е. двамата би трябвало да знаят и още повече да го показват - че всеки е невинен до доказване на противното. И да са внимателни с употребата на думите.[/quote]

    И двамата са абсолютни селани. Знаели те нещо за думичката "правосъдие".
    Да, ама НЕ!

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  44. 44 Профил на Чарли Мишкин
    Чарли Мишкин
    Рейтинг: 2239 Неутрално

    До коментар [#42] от "Бат Димо":

    Бат ви Димо - еталон за честност, нали?

    Или и ти като Боце и Прас, нямаш страх?

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  45. 45 Профил на Vili Jambov
    Vili Jambov
    Рейтинг: 978 Неутрално

    [quote#41:"дъждовита"]Кой от вас, уважаеми автори, се замисли над това, дали към Цветанов е приложима презумпцията за невиновност[/quote]

    Виж сега. Всичко това е много сърцераздирателно, но използвай някой друг пример. Не Цветанов, ако обичаш. Щото той самият е "осъждал" кого ли не. Нека не се връщаме на тези епизоди, щото е гнусно. Вярно, че за всички трябва да вижи тази презумпция - дори за Цветанов, но просто няма да срещнеш съчувствие.

  46. 46 Профил на nikitovanch
    nikitovanch
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Смятам, че Бойко Борисов говори така за да се хареса на медиите и обществото. Грешно е да се вадят изводи за прилики и разлики, на база конкретна ситуации. Имам предвид, че като четете този пост, можете спокойно да кажете, че и аз приличам на Лютви Местан - това обаче по никакъв начин няма да изпълни със съдържание коментара ми... Пеевски и Борисов може да имат много общо, но това определено не става ясно от начина им на изказване, по скоро могат да се търсят асоциации от близкото минало... Там може и да изкочи нещо, което да бъде доста по обективно...

    „Чрез правилното и стратегическо използване на пропагандата можете да направите така, че хората да виждат Раят като Ад и Адът като Рай.“
  47. 47 Профил на Бат Димо
    Бат Димо
    Рейтинг: 454 Неутрално

    [quote#18:"гарата"]Кой ли се крие зад тази странна анонимка?[/quote]
    Иво Прокопиев, кой!

  48. 48 Профил на Адриана Димова
    Адриана Димова
    Рейтинг: 763 Неутрално

    [quote#26:"avatar"]Тия нищо не са! Деформетата гледай какви циркове ще ни спретнат. Сега, след регистрацията на "22 Септември" като партия, има да подрипват а срещу Борисов, а срещу Михайлов и Сугарев, и за подрипване срещу БСП пак няма да им остане време, както винаги. [/quote]

    Изключително точен и образен, както винаги, браво! ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    Не причинявай другиму това, което не искаш да се случи с теб!
  49. 49 Профил на Dorian Gray
    Dorian Gray
    Рейтинг: 807 Неутрално

    Задуха май някакъв вятър на промяната:

    В държавата, на борсата, сред политиците, сред медиите, в редакцията, сред хората....

    Войната е тотална.Всеки срещу всеки. Познайте кой ще е големия губещ?


    МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!
  50. 50 Профил на Dorian Gray
    Dorian Gray
    Рейтинг: 807 Неутрално

    До коментар [#48] от "Адриана Димова":

    22 септември е жалък опит да се създаде дясна подкрепа за Борисов, след като РБ се дърпат.

    Повече им отива името 9 септемви.

    МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!
  51. 51 Профил на avatar
    avatar
    Рейтинг: 488 Весело

    [quote#32:"Cherry-гласуваш за ГЕРБ,получаваш ДПС&Пеевски"]колаборацията ДПС&ГЕРБ реализирана нагледно в Парламента покрай гласуването за референдума днес.[/quote]
    Това, че сте "най-интелигентните", за жалост се забележава повече в собственото ви венцехваление, отколкото в способността ви да оценявате действия, причини, следствия и бедствия. БСП се опитва всячески да избяга от референдум за ЕЛЕКТРОННОТО гласуване. Правят опити да осакатят искането на Президента и гражданите, като от трите точки оставят най-малко вредната за тях, а именно - задължителното гласуване. Естествено, то няма да е задължително за нас, живеещите в чужбина и предвид ниския резултат на ДПС при 4 милиона гласували, основните играчи ще станат БСП и ГЕРБ. ГЕРБ няма да иска да прави коалиция с ДПС, в случай, че нямат пълно мнозинство и ще се принудят на широка коалиция с БСП. Туй е последната сламка, за която БСП опитва да се хване. ГЕРБ и ДПС се противопоставят. Което не значи, че са в коалиция. Но при елементарните нива на развитие в костомолските редици, нещата са черно-бели - или си с нас, или си против нас. Във връзка с обявената днес вероятна дата за следващите избори, пожелавам на партиите от новият ДС проект - РъБъ - да спечелят толкова процента на вота, колкото истини са казали за ГЕРБ и Борисов!

    ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДС
  52. 52 Профил на Бат Димо
    Бат Димо
    Рейтинг: 454 Неутрално

    До коментар [#44] от "Чарли от Позитания#15?":

    Бати съм на Делян, но Бойко е бати на мен.
    Тъй че лустрацията няма да ме хване. Не съм сигурен за тебе, обаче!

  53. 53 Профил на philipo
    philipo
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Зор все нещо да се хули Бойко.
    Не че си няма кусури, даже доста има, ама ....
    ...ама тази статийка нещо много издиша.
    Че и неподписана ...
    По същия начин някой може да напише нещо подобно в Телеграф (Монитор , Стандарт и пр.) статайка със заглавие "По какво Цветан Василев и Иво Прокопиев си приличат"

  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  55. 55 Профил на Starec
    Starec
    Рейтинг: 750 Гневно

    Ало, "Дневник", да не сте обърнали резбата?
    Бяхте (и дано сте още) неутрален вестник защитаващ истината и равноотдалечен от партийни ежби и нападки. Сега нападате един партиен лидер (който и да е) с тъпи сравнения с изказването на далеч не интелигентния Пеевски. Внушението - "ами то разлика между тях няма". И то в неподписана статия - това ли е становището на редакцията, прочее?
    А по същество - Борисов разбира се никак не е прав да нарича неосъдени хора "убийци". Разбрал го е след подсказване от журналистите и се е поправил. Може би (може би) би могло да се има елементарно съчувствие към човек имал цяла седмица тежки политически срещи, пътувал 10+ часа и пр., а може и да няма - това е въпрос на възпитание.
    Но въпрос на политическа почтеност си остава коректността в отношението към партиите и лидерите им. Иначе ставате жълти парцали - образци има предостатъчно по сергиите.

    Поздрави
  56. 56 Профил на danid
    danid
    Рейтинг: 496 Неутрално

    Започва се предизборна кампания. Сега ще ни зашеметяват с какви ли не неща. Упражнение от типа "открийте десетте разлики", което може да се приложи към всички на политическата сцена. Ама какво от това. Политици или хора близки до политиката, а зад тях други хора чийто интереси трябва да защитават.
    Даже тя започна още с "поръчките" за убийство.
    Имам спомен за това как Борисов в НС, когато си подаде оставката така драматично, с това започна предизборната си кампания- с обвинение срещу ДПС, че са го "поръчали"...
    Сега се подкрепят с ДПС- то. ..

  57. 57 Профил на desen
    desen
    Рейтинг: 557 Неутрално


    Прилика в изказванията и на двата субекта явно има.
    Но има една друга близост и тя е толкова фрапираща, че направо крещи.
    Кой подари Булгартабак на Доган/Пеевски чрез КТБ/разбирай Руската външнотърговска банка, без никаква съпротива от ББорисов/ГЕРБ?
    А може би са си я поделили?
    Дали всичките тези пози за поръчан за убийство от Доган и антиДоганово говорене не са само отклоняване на общественото внимание, докато не дойде новият му час за яхване на властта и продължаване на същото, но по-прикрито и Макиавелски?
    Тази сутрин по Нова телевизия се усети нервността му от един въпрос, провокиран за задаване от г -н ИИнджев, дали г-н ДПеевски го е посъветвал да си подаде оставката. И това тогава стана факт само ден, след като биейки се гордо в гърдите каза, че Държавата му е по-мила от Партията и оставка няма да подава. А след разговор с Путин и американското посолство - вдигна белият байрак. Избяга от властта като страхливец, оставяйки Държавата в политически и икономически хаос, който струваше животът на десетки самозгорили и самоубили се български граждани.
    Но не достигна време или смелост у журналистите на Нова, пряко да зададат и въпросът на г-н ГКоритаров дали той не е този бивш държавник, посещавал скоро домът на г-н ДПеевски и галил и му целувал главата. Целогодишното му невземане на страна по казусът ДПеевски е показателно, въпреки конфликтът на последният с първият му човек в партията ЦЦветанов.
    Ето такъв 'държавник' отново се самопровъзгласява за такъв.
    С какви очи и право, като той е лично отговорен за връщането на БСП/ДПС на власт, с подкрепата на бившият си неформален коалиционен партньор, Атака?
    Никаква разлика от НБареков, бившият му медиен слуга, който изявява министър-председателски амбиции.
    Но амнезията не е присъща на мислещите Хора!
    Нека не го забравя.

  58. 58 Профил на Jeremy Irons
    Jeremy Irons
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#41] от "дъждовита":

    Целта на статията е да покаже възможно най-ярко какви безумия стоят по върховете на българската политика и бизнес интереси. Че макар единия да е с юридическо образование, а другия бивш главен секретар на МВР и бивш премиер, нямат елементарна правна култура. Нещо задължително за високите етажи на властта.
    Останалото е форма и нюанси.

  59. 59 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    [quote#51:"avatar"]БСП се опитва всячески да избяга от референдум за ЕЛЕКТРОННОТО гласуване. [/quote]
    То и вие така.Само, че от целия референдум,дето опищяхте орталъка за него.
    Младежкто ГЕРБ пак сте в настъпление.Ще отклонявате темите и ще обвинявате Костов и ланския сняг до второ пришествие, ма едни 3 милиона българи,които не гласуват за вас ви виждат зулумите,да знаете.
    пп.Утре като се озоведете в положение да се коалирате с ДПС и не ви стигат няколко депутата ще ви видим какви гирлянди ще завивате около "деформаторите".

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  60. 60 Профил на lele266
    lele266
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Явно новата опорна точка е : Дали Борисов или КТБ все едно, дайте по-добре да не подаваме оставка ...

  61. 61 Профил на Бат Димо
    Бат Димо
    Рейтинг: 454 Неутрално

    До коментар [#57] от "desen":

    Какво не си разбрал?!
    Все пак отговорът на въпроса "Кой?" е: БОЙКО БОРИСОВ.
    (Чрез Доган и Станишев)

  62. 62 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3116 Неутрално

    [quote#31:"zg"]По скоро са като сиамски близнаци.[/quote]
    и кой е общия им орган

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  63. 63 Профил на chikostia
    chikostia
    Рейтинг: 221 Неутрално

    статията ви не ми хареса, тенденциозна е и е поръчкова. Мразя и Борисов и Пеевски, но статията не ми хареса. Не знам на кой Господ се молите и какво си мислите, че ще стане, но Пеевски има повече пари медиите му да издържат по-дълго на кризата. Аз пари да живея в криза нямам. Ако ще скарвате ГЕРБ и РБ, топва ще е краят

  64. 64 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    В статията само се загатна.
    Приличат си по толкова много неща,а ги различаваме само по едно:
    Единият си умраме да го избираме за каквото се сетим,а другия-ще умрем,ако допуснем да го изберем.

  65. 65 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1021 Весело

    Уникална карикатура на Комарницки за настоящата ситуация.
    Още не мога да спра да се смея.
    http://www.segabg.com/pic/11496/703371-l.jpg

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  66. 66 Профил на avatar
    avatar
    Рейтинг: 488 Весело

    [quote#58:"Jeremy Irons"]Нещо задължително за високите етажи на властта[/quote]
    Сега вече си обяснявам що Рейгън не го направиха Президент на САЩ! Щото е бил един посредствен холивудски актьорин без ник'ва правна култура и наш Джеръми Айрънс от кюстендилските села категорически е възпрепятствувал неговото вотиране от страна на америчкото гражданство!

    ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДС
  67. 67 Профил на avatar
    avatar
    Рейтинг: 488 Весело

    [quote#59:"Cherry-гласуваш за ГЕРБ,получаваш ДПС&Пеевски"]Утре като се озоведете в положение[/quote]
    Бе вие от трина'есе годин' сте все в положение и всеки момент ще родите, и все някой друг ви е виновен, кога за пореден път се изяловите. Пък и да нямаше гласуване от чужбина на евроизборите - да се изфъргаш такава, като хидравлика на текезесарски "Белорус", а то си има съвсем ясна статистика - двойно повече от нас, живеещите в странство, гласуваме за Борисов. Така че - по кротко с рогите, да не порнеш на мъжо си напальонките на простора...

    ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДС
  68. 68 Профил на Vili Jambov
    Vili Jambov
    Рейтинг: 978 Неутрално

    [quote#62:"deribeev"]и кой е общия им орган[/quote]

    Органи. Храносмилателният тракт и отделителната система.

  69. 69
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  70. 70 Профил на Brickleberry
    Brickleberry
    Рейтинг: 754 Неутрално

    [quote#51:"avatar"]ГЕРБ няма да иска да прави коалиция с ДПС, в случай, че нямат пълно мнозинство и ще се принудят на широка коалиция с БСП. Туй е последната сламка, за която БСП опитва да се хване. ГЕРБ и ДПС се противопоставят. Което не значи, че са в коалиция.[/quote]


    А, пак си с основния си ник, че понякога успяваш да ми се изплъзнеш от хоризонта с помощните. Това дето си го "изобретил" ще си го копна, че е класически пример за шизофрения. Политическа шизофрения! Нямало да искат, но щели да се принудят. Буахахахаха! Тая твоята разяснителна кампания на ежедневното люшкане "с ДПС"/"без ДПС", "Пеевски е лош"/"Пеевски не е лош" и позабравеното напоследък "Доган ме поръча"/"Доган е голям" на Бочко е твърде забавна и твърде неубедителна.
    А, нещо ново има вече, я да видим - освен с ДПС можело и с БСП, а? Ти да видиш - банкянския живковист-антикомунист щял да се принуди да се гушка със Станишев. Аууууу, че гнусно, очевидно Бочко вече е направил сефтето си на пИдал през изминалата година...
    [quote#51:"avatar"]Но при елементарните нива на развитие в костомолските редици, нещата са черно-бели - или си с нас, или си против нас. [/quote]
    Тц, това е типичното мислене на всеки правоверен гербер - всеки който си позволи дори само да намекне неприязън към Бочко веднага влиза в графата "комуне". Тази думичка като обида толкова се изтърка, че постепенно се превърна по-скоро в комплимент към човека, към когото е адресирана от някой от вашата агитка.
    Отстрани си много забавен, когато почнеш да се гърчиш като Дилян Пеевски на училищна висилка. Яко издишаш...
    [quote#51:"avatar"]пожелавам на партиите от новият ДС проект - РъБъ - да спечелят толкова процента на вота, колкото истини са казали за ГЕРБ и Борисов![/quote]Трудна работа, 100% никой нЕма да земе, а и не е здравословно без коректив... Връзката с ДС си е само с Боко и Цоко, щото те идват от нея дирекшън.

    "Не е важно какво е казал, все е вярно каквото и да е казал" by shileto @ 11:18; 18 ное, 2015
  71. 71 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 421 Любопитно

    Смяна на курса на "Дневник"... От днес на сетне няма да се слага на Борисов.

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  72. 72 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7753 Неутрално

    И двамата дебели,мургави и с големи празни глави.

  73. 73 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1743 Неутрално

    Гербавите са категорични - РБ е виновен, нищо, че статията касае персони, които отдавна имат бизнес отношения.

    Браво

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  74. 74
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  75. 75 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1341 Весело

    Аааа приличат си по това, че и двамата имат вишУ Убразование и се страхуват взаимно.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  76. 76 Профил на guinness1
    guinness1
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Странна метаморфоза в редакционната политика на медията,стигаща почти до катарзис,странно съвпада с официалното откриване на предизборната кампания.Преди седмица мотивиран защитник на невинноста на Бойко,сега едва ли не,основен упор с презумция за винновност.Като "агенти под прикритие"...които изглеждат като провалени двойни агенти.Къде е лабораторията на цялата схема,да опитват да повярваме в некомпетентнотта и на двамата на снимката,все едно никой вече не го знае.Добре че беше Яне....незнам как щехме,да разберем че :Протестна мрежа и "Реформаторския блок" имат едно и също съфинансиране.От "хигиенична гледна точка" за самите избиратели,тези избори са много полезни,защото всички партии и медии и връзки по м/у тях се осветиха максимално,явно сме в стадий,който разкриването е единствения начин,който осигурява капсулирането на сегашното политическо задкулисие,като политически криминален елит.Е"""и как да гласуваш за такива...требва да си кръгъл идиот.

  77. 77 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1743 Неутрално

    [quote#76:"guinness1"]Протестна мрежа и "Реформаторския блок" имат едно и също съфинансиране[/quote]

    И то е?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  78. 78 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3836 Неутрално

    До коментар [#23] от "svoboden":

    Щото са престъпили закона вероятно. Това, че др. Иванов и Станишко се опитват да ги изкарат невинни жертви рекетирани от злия Боко и Цоко, е съвсем друг въпрос.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  79. 79 Профил на ariel28
    ariel28
    Рейтинг: 541 Неутрално

    [quote#41:"дъждовита"]Да припомням ли статиите на г-жа Владимирова,[/quote]
    Заради тази особа ме баннаха за 1 месец. Та не хулете името Петино!

    'Let light surround you' Dream Theater
  80. 80 Профил на ariel28
    ariel28
    Рейтинг: 541 Неутрално

    [quote#43:"Чарли от Позитания#15?"]И двамата са абсолютни селани.[/quote]
    Вие на село така ли ли се наричате, селАни

    'Let light surround you' Dream Theater
  81. 81 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1743 Неутрално

    Гледам, медията изведнъж стана лоша.
    Препоръчвам на герберите да се ориентират към един специфичен кръг от медии - там от известно време, името на Бойко Борисов е свещено.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  82. 82 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 964 Неутрално

    приликите са очевадни ,и двамата са продукти на един и същи кукловод

  83. 83 Профил на anonymous_
    anonymous_
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Това е някаква поръчкова статия, целяща да представи Бойко в лоша светлина.

  84. 84 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3116 Неутрално

    ами , и двамата бяха близки с ц.ц . това е достатъчно .... неловко и всичко казано може и ще бъде ......

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  85. 85 Профил на iu
    iu
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#58] от "Jeremy Irons":

    Абсолютно нелогично,как са "оперирали" всички възможни човешки сетива и инстинкти за самосъхранение на българина,до нула,щом търпят такива "безумия да стоят по върховете на българската политика и бизнес интереси",дори ги защитават платено и безплатно,вместо болезнено да изритат от там.

  86. 86 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 6771 Неутрално

    До коментар [#41] от "дъждовита":

    много добре го казахте , подкрепям ви .+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  87. 87 Профил на ariel28
    ariel28
    Рейтинг: 541 Неутрално

    [quote#55:"Starec"]А по същество - Борисов разбира се никак не е прав да нарича неосъдени хора "убийци". [/quote]

    Не знам дали сте гледали интервюто, но изказването на Борисов по този въпрос беше чист кодош, както той си знае да бъзика, със сериозна физиономия. Натърти няколко пъти: "Ама не са ли ги хванали убийците? Ама нали бяха хванати убийците? Леле, ама как така са пуснали едни убийци", нещо от този род. А защо не се посочва, че той в същото интервю на летиюето открито изрази съмнение в нагласеността на този сценарий и дори каза с чие участие е скалъпен? Тоест, Борисов знае и го казва, че този фарс с "убийците" е лъжа. НО! Будната контрадезинформационна (и анонимна) мисъл не спи! Тя лови всяка дума на бат' Бойко и сътворява чутовни компромати Както казах, нека червени и теменужени се радват, много мъка им се събра напоследък

    'Let light surround you' Dream Theater
  88. 88 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1783 Неутрално

    [quote#78:"vesolr"]Щото са престъпили закона вероятно.[/quote]

    И ако е така не е ли нормално да им се повдигнат обвинения и съда да реши. Ти да си знаеш за такова нещо!? Или ако някой е пристъпил закона трябва да се вкара в кауша, докато баща му даде това което му се иска!?

  89. 89 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2067 Весело

    [quote#41:"дъждовита"]Той поне няма претенции и не се тупа по гърдите, че е интелигентен и образован. [/quote]

    Ей този нож в гърба на Вожда, не съм го очаквал. Какво искате да кажете, мила госпожо, че Слънчо няма образование, че не е интелигентен, че е некадърен?! А как управлява България, толкова успешно, почти четири години? Не сте права, мила госпожо! И доктор е, и Генерал е, и Вожд е! Даже преподавател, кажи-речи професор е бил, в едно школо за високо ценени кадри! А после и кмет на София. Не е хубаво да го мачкате така, ми Вожд ви е!

  90. 90 Профил на tam17540965
    tam17540965
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#9] от "tsvetko_51":
    [quote#9:"tsvetko_51"]нещо не си спомням да имаше протести от есента на 2009 година, макар че Норисов стана премиер, а предложението на Пеевски за шеф на ДАНС, спонтанно и единодушно изправи всичко мислещо на нокти.[/quote]
    Е, ами междувременно се случиха някои неща. Мишо Бирата, Руми Йелева, Калинка Бездипломна, Миро Мършата, горнооряховските лекари, Цветан Цветанов, със съдийските му приятели и неприятели, Мони Дянков, агент Буда, беседа с прокурор Коки, КТБ, Булгартабак, хвалещи медии на Пеевски, цени на ток, натиска над бизнеса и така нататък и така нататък.
    Та мисленето явно се е изострило. И като че ли явно по-скоро ги оприличава двамата, не ги раздалечава.

  91. 91 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1743 Неутрално

    До коментар [#87] от "ariel28":

    Доста фантазия е нужна, за да твърдиш, че цле прикритата агресия на Борисов в това интервю е всъщност майтап.

    Браво.

    Гъби? ЛСД? Или някоя модерна дрога?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  92. 92 Профил на anonymous_
    anonymous_
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#74] от "jokataa":

    А като цяло гласуването в чужбина как е?

  93. 93 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1743 Неутрално

    [quote#41:"дъждовита"]Той поне няма претенции и не се тупа по гърдите, че е интелигентен и образован. [/quote]

    Тъй де, ето, че сме на едно мнение за фактите. Останалото е въпрос на вкус.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  94. 94 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2067 Весело

    [quote#51:"avatar"]пожелавам на партиите от новият ДС проект - РъБъ - да спечелят толкова процента на вота, колкото истини са казали за ГЕРБ и Борисов! [/quote]

    Ми сладур, мамин, това са 100% тогава!
    Ха дано се случи!

  95. 95 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 6771 Неутрално

    До коментар [#83] от "anonymous_":
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    съгласна съм с вас , започнаха с помия срещу Бойко и на някои много им харесва .

  96. 96 Профил на anonymous_
    anonymous_
    Рейтинг: 434 Неутрално

    "Или кандидатурата на Делян Пеевски се гласува, или правителството пада. Изборът е или Пеевски, или Борисов. Това е било посланието на лидера на БСП Сергей Станишев и на премиера Пламен Орешарски пред депутатите от левицата вчера към 8,30 ч преди пленарното заседание. "

    http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=2059990

  97. 97 Профил на anonymous_
    anonymous_
    Рейтинг: 434 Неутрално

    [quote#73:"Тони!"]персони, които отдавна имат бизнес отношения.
    [/quote]
    Някакви доказателства?

  98. 98 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 919 Весело

    Интересно четиво... особено заглавието. Очаквам втора част "По какво Пеевски и Радан Кънев все още не си приличат", а след това и "Защо Бареков и Пеевски вече по-малко си приличат". Дневник, не подценявайте читателите си със скрито продуктово позициониране.

    Доброто е заразно
  99. 99 Профил на blaueaugen
    blaueaugen
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Малко е тъпа статията, ама като сте любимия вестник, ще я изтърпим.
    Ако има политик, който "блести" с липсата на всякакъв усет и разбиране за съвременна държава, право и демокрация, това е Сергей Дмитриевич. Изказванията му са направо шокиращи, като се има предвид длъжността, която заема.
    Само един пример:
    http://www.dnevnik.bg/evropa/novini_ot_es/2008/07/24/530289_vlastite_se_opletoha_v_evropeiskite_konci/

  100. 100 Профил на anonymous_
    anonymous_
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#74] от "jokataa":

    Тъй като явно няма да дочакам отговор за разпределението на гласовете извън страната, да си отговоря сама.

    18. ПП ГЕРБ 9 687 38.877%
    10. РЕФОРМАТОРСКИ БЛОК 3 573 14.340%

    Вижда ми се, че доста повече от два пъти повече хора са гласували за ГЕРБ. Май отива към 3 пъти повече.
    Ма ти се самоутешавай с резултатие от Брюксел, няма лошо.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK