Реформаторският блок няма да е придатък на ДСБ, обяви Даниел Вълчев

ДАНИЕЛ ВЪЛЧЕВ

© Анелия Николова

ДАНИЕЛ ВЪЛЧЕВ



Реформаторският блок е съюз от партии. Той не е и няма да стане придатък на една от партиите в блока, например на ДСБ, заяви заместник-председателят на "Движение България на гражданите" (ДБГ) и бивш министър на образованието в правителството на тройната коалиция Даниел Вълчев пред "Дарик радио".


Реформаторският блок все още търси образа си. Чрез изявления на някои от неговите представители се вижда против какво е блокът, но по-важно е да се каже за какво е, каза още Вълчев, цитиран от пресцентъра на блока, и добави, че хората очакват коалицията да провежда модерна, спокойна и предвидима дясна политика за бърз възход на държавата. ДБГ участва в Реформаторския блок, защото е важно да се постигне реформаторско мнозинство, което да може да направи неотложните промени за подобряване живота на хората, подчерта Вълчев и посочи като такива реформите в здравеопазването и пенсионната система.


След евроизборите, на които водачът на листата и председател на ДБГ Меглена Кунева беше изместена с преференциален вот от кандидата на ДСБ Светослав Малинов, ръководството на партията на Кунева реши да предложи промени за засилване на лидерството в Реформаторския блок. Самата Кунева обяви, че държи в ръцете си единството на блока, но все още чака обяснение от своите партньори. Лидерът на ДСБ Радан Кънев й отговори задочно в телевизионно интервю, че в момента никой не се интересува от кариерите на политиците в блока и единството му е в ръцете на избирателите.




Реформаторският блок оспорва резултатите от изборите с мотива, че на много места членове на секционни комисии не са отчитали предпочитанията за Кунева в бюлетините. Според тях причината е объркване, тъй като според новия Изборен кодекс при изборите за парламент и общински съветници бюлетините без отбелязана преференция се считат като гласове за водача на листата. Преди дни Найден Зеленогорски от ДБГ обяви, че законът бил написан така именно за да бъде атакувана Кунева, а преференцията била приета след обявяването на листата на Реформаторския блок. Кодексът обаче влезе в сила на 5 март – 17 дни преди огласяването на листата на блока.


От партията на Кунева отричат да са водени разговори за напускане на блока. Ще искат обаче промяна на правилата, по които той работи.

Коментари (312)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1310 Неутрално

    Тия неща отдавна трябваше да сте ги изчистили и да сте блок.

  2. 2 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 1828 Неутрално

    Правилно...иначе ще последвате тяхната съдба...да стоят отстрани на Парламента и жално да скимтят...

  3. 3 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1078 Весело

    Реформаторският блок няма да е придатък на ДСБ, обяви Даниел Вълчев, който е бивш вице премиер на Станишев в тройната коалиция БСП, НДСВ и ДПС!

    ДСБ е член на Европейската Народна Партия, а на ДБГ те ОТКАЗАХА дори разговори за членство.

  4. 4 Профил на Дилема
    Дилема
    Рейтинг: 1806 Любопитно

    Вълчев се включи, очакваме глобално блоково "затопляне" и топене.

    Дали да съм, или да н' съм и Аз-ът да не бъде Аз, а... Ние
  5. 5 Профил на argosan
    argosan
    Рейтинг: 515 Гневно

    Кунева, другарко, вземи си чантата, гащите, шапката и кажи... едно чао! На всички им писна от вас!

    "Bolshevism is not a policy, it is a disease."
  6. 6 Профил на Пакоджет
    Пакоджет
    Рейтинг: 386 Гневно

    Айдее, червената кукувица Пръмова започна да изпълнява поръчението за разцепление.

    "Тоз, който ни освободи, той ще да ни и пороби." Васил Левски
  7. 7 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 853 Неутрално

    на евроизборите се видя че основната партия е ДСБ в този блок, а Кунева допринася само с 1% , спокойно може да е сменят със Светльо Витков и пак ще имат същия резултат

    twitter.com/voxybg
  8. 8 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 848 Весело

    До коментар [#2] от "BGman1":

    Е, да, то 'щото РБ са в много по-изгодната позиция да скимтят извън парламента...

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  9. 9 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1078 Весело

    "Преди дни Найден Зеленогорски от ДБГ обяви, че законът бил написан така именно за да бъде атакувана Кунева, а преференцията била приета след обявяването на листата на Реформаторския блок."

    Колко била "важна" червената кукувица, да напишат цял закон точно заради нея.

  10. 10 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2319 Неутрално

    На Даниел Вълчев никой не му е виновен, че му липсва активност с изключение на това, да се изявява с мнения кой на кого няма да е придатък в Реформаторския Блок. Хората които гласуват за Реформаторския Блок не го правят заради интереса и личните амбиции на някой заместник председател.

  11. 11 Профил на sylver88
    sylver88
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Без Кунева и Даниел Вълчев няма РБ!

  12. 12 Профил на Диана Христова
    Диана Христова
    Рейтинг: 459 Неутрално

    Няма нужда Даниел Вълчев или някой друг да казва кой на кого ще е или няма да е придатък. Хората решават на кого имат най-голямо доверие а останалите трябва да се постараят да поддържат единството а не да се държат като ощипани моми. Кунева, ако трябва да сме честни е най-нежеланият партньор и хората го показаха достатъчно ясно. Да спрат да се борят за власт а да почнат да работят.

    И мразя се, когато се страхувам. Когато бият някой без вина. Когато във душата ми нахлуват и в нея храчат своята злина.
  13. 13 Профил на селянин
    селянин
    Рейтинг: 515 Любопитно

    тези кои са и какви са и защо ни занимават със себе си?

  14. 14 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3546 Неутрално

    Вълчев да си ходи заедно с Орешарски.Разтурваме седенката!А Пръмова да каже,защо избирателите ѝ гласуваха за бюрека!

  15. 15 Профил на Къти
    Къти
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Правилно, няма да е придатък на ДС(Б), а само на ДС?

    Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bg
  16. 16 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2376 Неутрално

    Няма съмнение, че без РБ политическата картина би била друга и при това значително по-лоша и бедна, особено за дясното пространство, но и за страната като цяло. И за разлика например от Станишевия "експертен" кабинет, експертния потенциал на блока е впечатляващ.
    Всичко това, а и текущите събития правят "намирането на образа" много важна и неотложна задача.

  17. 17 Профил на Söder
    Söder
    Рейтинг: 233 Неутрално

    На тези избори лъсна нестабилният електорат на Кунева, за което ДСБ определено няма вина.

  18. 18 Профил на razlichen123
    razlichen123
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Нещо известно отдавна и говорено хиляда пъти!
    Кака ни Кунева и нейните ортаци не могат и да си помислят да са втора цигулка, та ще драпат, ще скимтят и или ще са на чело, или ще разцепят РБ. Нищо ново под слънцето, ама кой да чете тук и да слуша! Всички са от капацитет нагоре!

  19. 19 Профил на vicovnic
    vicovnic
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Господин Бойко Борисов взема власта!Реформаторите да се стягат да услужват на господин Борисов.Ма и без вас можем.Гледайте там да не пречите на ГЕРБ и няма да ви закачаме.Разкарайте алчните десебари.От тях земете тия дето са полезни и лоялни на Господин Борисов.

  20. 20 Профил на manu_chao
    manu_chao
    Рейтинг: 571 Любопитно

    Хора, вместо да клатите лодката - защо не работите усилено, по посланията към хората, по това да се срещате с хората по места?
    Защо не излъчите лидер на РБ, който да е подкрепян от всички нормални хора, които искат нещо в тази държава да се промени към по-добро?
    Защо се занимавате с борбата за кариера на този или онзи, а не се запретнете за сериозна работа, с чувство за мисия?

  21. 21 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 573 Неутрално

    Ммм даа,
    Създадоха РБ за да потопят ГЕРБ . А потопиха РБ.
    Факт е че не събраха гласовете които имаха като отделни партии. Т.е. загубиха.
    Загубиха от инти ГЕРБ политиката си и продължават.
    Последно към коя европейска партия се пришиха?
    Не е далеч времето , когато ще изхвърлят Костов от ЕНП или сам ще се изхвърли. .

  22. 22 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 3295 Неутрално

    Икономическият талибанизъм, абсолютната недиалогичност, неспособността да приемат чуждо мнение, сляпата вяра, че са носители на Абсолютната истина от последна имстанция, игнорирането на реалностите , ако не пасват на концепцията на ДСБ ... може още за дълго да им осигури място на първия ред по пейките срещу Парламента като нададъхана агитка деснеещи

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  23. 23 Профил на evq15491716
    evq15491716
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Какъв "реформатор" може да е Д.Вълчев?

  24. 24 Профил на Nina Kercheva
    Nina Kercheva
    Рейтинг: 515 Неутрално

    една от най-неприятните мутри ,Даниел...и той се обади ,но не разбрах какво държат в ръцете си с Кунева.....

  25. 25 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1573 Неутрално

    Един от най-достойните и добри политици , които сме имали за последния един век. И Кунева е много над българското ниво , но имаме уникален шанс с човек като Вълчев

    15.02.1989 - 07.02.2018
  26. 26 Профил на izbiram
    izbiram
    Рейтинг: 536 Неутрално

    ЕЕЕ де се е чуло и видяло ДСБ да си партнира някога с някого???

    И затова си оставате един файтон с опция за два евентуално, щото си мислите, че всичко почва от дсб...както се надухте сега, така след една година отново в килера....

  27. 27 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1667 Неутрално

    РБ си може много добре и без Даниел Вълчев, Зеленогорски и Куневица. Току виж се оказало и по-добре без тях. Няма да е зле да го поосмислят малко това от ДБГ и да престанат с личните амбиции и злобните нападки!

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  28. 28 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 2639 Неутрално

    До коментар [#17] от "Söder":

    Кое е това ДСБ ????

    А,да сещам се - Лаборантската партия!

  29. 29 Профил на registriran
    registriran
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Не съм убеден,че ДБГ ,трябва да са членове на РБ .Аз мисля ,че това е бомба с закъснител заложена в Реформаторският блок.Не може една загуба на мажоритарен вот да е причина за сръдни и да се търсят обяснения затова .По добре да си бяха направили труда да съберат около 1000 гласа(толкова не стигнаха за втори евродепутат),отколкото да риват сега

    Моля, не ме свързвайте.нито с Позитано ,нито с ГЕРБ.... Свободен съм да пиша това което мисля....
  30. 30 Профил на izbiram
    izbiram
    Рейтинг: 536 Неутрално

    До коментар [#27] от "virtual brain":

    Подкрепям!! разделяй и изчезвай.. Успех!

  31. 31 Профил на izbiram
    izbiram
    Рейтинг: 536 Неутрално

    До коментар [#27] от "virtual brain":

    Подкрепям, Разделяй и изчезвай! Успех.

  32. 32 Профил на izbiram
    izbiram
    Рейтинг: 536 Неутрално

    До коментар [#25] от "Северноазиатски бензинджия без тръба":

    Факт!

  33. 33 Профил на katq_787
    katq_787
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Реформаторите никога няма да спечелят доверието на хората, докато Меглена кунева е една от тях, защото тя си служи с интриги и манипулации, излъга ни още по времето на Тройната коалиция, като за спирането на 3-ти и 4-ти блок на АЕЦ Козлодуй посочи причина, че такова било изискването на ЕС, а такова нещо няма, по този начин Пръмова още тогава изгуби народното доверие и си спечели нехаресването от страна на обществото, защото сега заради нея плащаме скъпия ток.

  34. 34 Профил на salvador
    salvador
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Кунева и свитата и ще направят така, че РБ да се разпадне и да изчезне и единствената надежда за нещо свястно в българската политика!Все повече е ясно, че за всички останали партии и лидери, единствената цел е власт и кражби, а хората пак се лъжат по нови спасители и стари изедници.

    Комунистите са опасни за нашето здраве!!!
  35. 35 Профил на anitamihaylova
    anitamihaylova
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Според мен доста неща има за изясняване вътре в блока и не съм сигурна, че ще остане цял!

  36. 36 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1667 Неутрално

    До коментар [#26] от "izbiram":
    Друго си е едно кафе с Местан, нали? Или едно партньорство с Атака...

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  37. 37 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1910 Любопитно

    вълчев е грешка ,недопустима НО... и поправима грешка на РБ

  38. 38 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1573 Неутрално

    По темата - много , много е желателно ДСБ да разберат , без да нападам никого казаното от Вълчев. Водят ни комунисти , царисти , не знам си кви си. Обаче без нас ДСБ НЕ ВЛЕЗЕ В ПАРЛАМЕНТА. Ние , за разлика от ДСБ взехме 3.9%. СДС + ДСБ коалиция ще отврати много от нормалните избиратели . Избиратели , които само умерени лица като ДБГ могат да привлекат

    15.02.1989 - 07.02.2018
  39. 39 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2129 Неутрално

    До коментар [#19] от "vicovnic":

    Бухахахах!!

    За експертите по-горе - в блока има много различни хора, че и партии, които също имат различни виждания по някакви въпроси.
    Никой не твърди, че блокът ще бъде нещо хубаво. Той не е бонбонче. А държавата не е детенце на рожден ден, за да й е нужно бонбонче. Държавата е болна, при това тежко.

    Блокът е резултат от огромни компромиси, които няма как да не горчат. Като всяко лекарство. Блокът не е готин, а нужен, блокът е лекарство.
    В случая, важната е обединителната линия и общото между партиите, и вниманието трябва да е насочено натам. Разделителни линии винаги е лесно да се търсят, но те няма да ни помогнат в момента.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  41. 41 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1573 Неутрално

    Ако някакви сектанти решат ,че РБ е ДСБ2 или СДС2 пак ще чакат по площадите за нови избори и ще гледат парламента само откъм Александър Невски.

    Колеги , не разваляйте РБ. Разберете ,че без ДБГ вие сте кръгла 0 - вече се пробвахте един път , надявам се да ви увре главата бързо

    15.02.1989 - 07.02.2018
  42. 42 Профил на vicovnic
    vicovnic
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#36] от "virtual brain":

    Вълчев е полезен и влиятелен в определени среди.Може да се окаже много нужен на Господин Борисов в един кабинет.Предстои му бляскава политическа кариера ако е лоялен на господин Борисов.

  43. 43 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2358 Весело

    РБ придатък? Не мога да повярвам!

  44. 44 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Кунева и свитата й не правят нищо, кукувиците от ДСБ снесоха яйца в тяхното гнездо и разчитат да паразитират на гърба им.

    Кунева се погреба с анти БСП изказвания още преди парламентарните избори, а окончателно в коалицията РБ. Сега там са само политически трупове, които не могат да минат 4% ако не са заедно, а никой не иска да е с останалите.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  45. 45 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 3295 Неутрално

    Политиката расъждава с понятия като избиратели и привърженици, а ДСБ с категории като "пазарни субекти" ... за това остава без избиратели. "Хората" липсват от тяхната ценностна система ... За това отрязаха клона на който стоят = квалифицираните и високо платени инженери и специалисти с "дясно" мислене оставени без работа и без заводи в които да се реализират станаха "леви" = смъртно ненавиждащи ДСБ !

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  46. 46 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1667 Неутрално

    Радан Кънев и Лукарски добре да помислят, дали няма да е по-добре да си изтупат навреме чергата! Ако от ДБГ работят за разцеплението на блока, то много по-добре би било да ги изритат на момента и да си ги натирят при дудука! Сега не е късно, даже може и да се окаже от полза!

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  47. 47 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1573 Неутрално

    [quote#27:"virtual brain"]Току виж се оказало и по-добре без тях. [/quote]

    Много ясно ,че без ДБГ е по-добре. Всеки костовак знае ,че 2.9% е повече от 6.6%!

    Вариантът , в който сте си само едни готини хора в партията и за вас гласуват само едни други готини хора не го ли пробвахте ? Колко пъти трябва да се издъните в тоя формат за да ви уврат главите ?

    15.02.1989 - 07.02.2018
  48. 48 Профил на mali13
    mali13
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "Самата Кунева обяви, че държи в ръцете си единството на блока, но все още чака обяснение от своите партньори" - мисля, че тя ще е причина този блок да се раздели.

  49. 49 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2319 Неутрално

    Даниел Вълчев и Найден Зеленогорски трябва да овладеят структурите си по места и координаторите им да не допускат текучество към партията на господин маймуна. Ако го бяха направили на изминалите избори, резултатът за Реформаторският Блок щеше да е двойно по-добър и двойно по-лош за желаещите да направят народна монархия.

  50. 50 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 769 Неутрално

    Айде, активизираха червената кукувица.

  51. 51 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 683 Неутрално

    До коментар [#20] от "Walter_White":

    виж им биографиите, професионални катерачи. сигурно са се обезопасили и с резервно въже

    Birds of a feather flock together.
  52. 52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  53. 53 Профил на драган
    драган
    Рейтинг: 644 Неутрално

    Г-н Вълчев да не забравя къде беше министър. беше част от схемите на Сакса с другарите и ДПС. Като не му харесва какво избра десният избирател да напускат с Мигленчето и да си правят партийка и да се явяват на избори самички.

  54. 54 Профил на registriran
    registriran
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#45] от "dark'star":

    Аврора още кънти в ушите ти!!!

    Моля, не ме свързвайте.нито с Позитано ,нито с ГЕРБ.... Свободен съм да пиша това което мисля....
  55. 55 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1573 Неутрално

    [quote#49:"Ще върнем България в Европа"]Даниел Вълчев и Найден Зеленогорски трябва да овладеят структурите си по места[/quote]

    Шансът да привличаш неутрални избиратели , не само ядро е да имаш и такива политици в партията. За съжаление някои напуснаха , беше пречистваш процес , който дори беше полезен. Никой не е напускал ДБГ от поне 2-3 месеца. И за избиратели , които СДС и ДСБ нямат и теоретичен шанс да привлекат нека ДБГ се оправя както си знае

    15.02.1989 - 07.02.2018
  56. 56 Профил на Българска Идилия
    Българска Идилия
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#11] от "sylver88":

    Дали? На евроизборите нещо друго се случи май... По тази логика Кунева трябваше да бъде евродепутат вече..

  57. 57 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1573 Неутрално

    [quote#35:"anitamihaylova"]Според мен доста неща има за изясняване вътре в блока и не съм сигурна, че ще остане цял!
    [/quote]

    Всичко ще е наред ако някои хора не се самозабравят и не решат ,че след като избирателите на 2 партии ( СДС + ДСБ) са повече от една партия (ДБГ) , то това значи ,че тази партия може да бъде маргинализирана.

    РБ е коалиция между равни. При съставянето му беше решено съотношението да е следното
    ДБГ - 3
    ДСБ - 3
    СДС -1
    турците -1

    Това е договорката. Договорите са за да се спазват. Обратното е путинизъм

    15.02.1989 - 07.02.2018
  58. 58 Профил на today
    today
    Рейтинг: 961 Неутрално

    Точно пък тоя в качеството си на какъв се изказва?

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  59. 59 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 720 Неутрално

    Е заради такива като Кунева и Вълчев все още имам резерви към Реформаторския Блок.

  60. 60 Профил на avatar
    avatar
    Рейтинг: 515 Весело

    [quote#39:"Тони!"]В случая, важната е обединителната линия[/quote]
    Да рече човек Тончо!, че си завършил АОНСУ с отличен успех и примерно поведение! Всеки лидер на БКП би се гордял да изложи такива стройни лозунги и празнословия пред някой партиен конгрес. Хвала на такЪви другари!

    ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДС
  61. 61 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5415 Любопитно

    До коментар [#38] от "Северноазиатски бензинджия без тръба":

    Ти па откога стана куневист? Не беше ли за Зелените?

    Gunter glieben glauchen globen
  62. 62 Профил на Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Рейтинг: 1191 Весело

    До коментар [#25] от "Северноазиатски бензинджия без тръба":


    [quote#25:"Северноазиатски бензинджия без тръба"]Един от най-достойните и добри политици , които сме имали за последния един век.[/quote]

    Уоу, толкова пресилени хвалби отдавна не бях чел... Чак за един век, ехааа... Значи може всички да се оплакваме от затъналата и неефективна образователна система... но стане ли дума за лични пристрастия - забравяме веднага образователната реформа и започваме да хвалим 2 мандата образователен министър...

    "В сърцето на тирана,аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравее." Георги Бенковски
  63. 63 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1667 Неутрално

    До коментар [#47] от "Северноазиатски бензинджия без тръба":
    Ами добре, ама нека тогава вашите лидери спрат с интриганството и създаването на вътрешни проблеми! Аз щях да гласувам за РБ и без възможност за преференция и нямаше да си хвърля въжето, ако Кунева беше отишла в ЕП! Къде е проблема?
    ДСБ е фактор в блока, без ДСБ няма РБ! Не търсете вие интригите, наистина има нужда от широка коалиция срещу мафията!

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  64. 64 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4947 Неутрално

    ,,Реформаторският блок няма да е придатък на ДСБ, обяви Даниел Вълчев,,

    Дани бой, Дани бой, не виждате ли, че народът ви разпознава като нефелно създание и не иска да гласува за вас както на вас ви се иска.
    А сега за ДСБ и Радан Кънев.
    Радане, в политиката ако искаш да привлечеш симпатизанти първо за партия от твоя блок (ГЕРБ ог ЕНП) се говори или добро или нищо. И второто, започваш агитацията си с това, че ще надграждаш това което предишното правителство е изградило, като между другото посочваш чрез програмата си как ще надграждаш наследеното.
    Пак за Радан Кънев и ДСБ.
    А сега при сегашната ситуация, се говори така.
    С помощта на ГЕРБ ще се опитаме да поправим лошото което БСПДПС направиха при управлението си. Като говоренето ви да е ,,ние от ДСБ заставаме твърдо зад ГЕРБ когато върши правилните неща и ще ги критикуваме когато грешат.

  65. 65 Профил на Варна
    Варна
    Рейтинг: 965 Неутрално

    Няма да им е и не им лесно на партиите от РБ, но дано преодолеят егото си и дребнавите сметки и останат заедно в името на победата над сегашното проруско правителство - недоразумение. Иначе пак Доги Дог - агент Сава и себеподобните му ще си разпределят държавните порции, а останалите, "много умните", ще лапаме пак мухите.

    " Бъдете промяната, която искате да видите в света" М.Ганди
  66. 66 Профил на Търпана
    Търпана
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Червената кукувица се оказа и ТРОЯНСКА МАГАРИЦА!!! Не че някой се е съмнявал, де.

    Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!
  67. 67 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2329 Весело

    [quote#64:"сидер"]Като говоренето ви да е ,,ние от ДСБ заставаме твърдо зад ГЕРБ когато върши правилните неща и ще ги критикуваме когато грешат.[/quote]

    хаха, в коя година витаеш, дядко?

  68. 68
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  69. 69 Профил на avatar
    avatar
    Рейтинг: 515 Весело

    [quote#57:"Северноазиатски бензинджия без тръба"]РБ е коалиция между равни. При съставянето му беше решено съотношението да е следното
    ДБГ - 3
    ДСБ - 3
    СДС -1
    турците -1 [/quote]

    Ха-ха-ха-ха... костоветата са на път и простата аритметика да реформират, хем тъй, изотвътре да я подпукат с реформите, та чак хастара и да изскочи отвънка. Ей на, дечорлигата още ги лъжат, че знака за равенство се поставя между равни числа - 1=1, 2=2, 3=3 и т.н.
    Според реформаторската теория, изнесена по-горе излиза, че 1=3 и 3=1. Те туй ако не е цяла революция, а не просто реформа, здраве му кажи!

    ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДС
  70. 70 Профил на Дилема
    Дилема
    Рейтинг: 1806 Неутрално

    [quote#68:"Тони!"]И всички партии в РБ нямат ченгета в редиците си.[/quote]
    "Белите якички" като Вълчев и Кунева са по-опасни от ченгетата, драги. Много по-опасни! Дълбоко са бъркали в меда, а сега се докопват и до властта.

    Дали да съм, или да н' съм и Аз-ът да не бъде Аз, а... Ние
  71. 71 Профил на krummm
    krummm
    Рейтинг: 642 Неутрално

    Абе, каква коалиция, какъв блок?! ДСБ - консерватори, ДБГ - либерали, БЗНС - левичари, СДС и ония на недоразуменията Касим Дал и Корман Исмаилов - и те не знаят какви са! Просто поредният файтон за влизане в парламента.

  72. 72 Профил на vicovnic
    vicovnic
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Реформаторския блог трябва категорично да се откаже от антиГЕРБ говоренето.Това ще е правилната политическа линия за обединение срещу комунистите.Партия ГЕРБ и Господин Борисов си връщат цялата власт.За какво им е на реформаторите да ритат срещу ръжена?Напротив отидете при Господин Борисов и му заявете пълната си подкрепа без никакви условия.Той ако има нужда ще ви използва по направление.Защо да се цепи дясното?ГЕРБ има програма която ще се изпълнява.Приемете я и се включвайте.Тя е за в полза на бизнеса.

  73. 73 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1945 Неутрално

    Вълчетата търсят лидерство, изява, публика.....таман ви преглътнах. Насила хубост не става

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  74. 74 Профил на Дилема
    Дилема
    Рейтинг: 1806 Неутрално

    [quote#68:"Тони!"]докато не се върне нормалността в страната и в политическия процес в нея. [/quote]
    Като чуя за "нормалност", особено червената... се хващам... не знам за кое. Общи приказки!

    Дали да съм, или да н' съм и Аз-ът да не бъде Аз, а... Ние
  75. 75 Профил на blacksheepwall2
    blacksheepwall2
    Рейтинг: 0 Неутрално

    РБ няма да е придатък и на себе си като гледам. На следващите избори ще съберат под 3%. Май само хората, четящи тоя сайт са им фенове.

  76. 76 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Този тип публично говорене е тъп и непродуктивен. Такива неща нормалните формации прецизират в кухните си и не допускат "ароматите" да се разнасят навън.

    Свобода за Надежда Савченко!
  77. 77 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2129 Неутрално

    До коментар [#70] от "дъждовита":

    Жалък опит да оправдаеш ченгетата н Герб. Щом те устройва - няма лошо.

    АЗ пък знам, че ДС е основния инструмент за поставяне в зависимост на хора, и като такъв, това е и основния лост за упражняване на влияние в държавата на всички нива. Изводът е лесен - колкото повече ченгета, толкова по-зле и обратното. В РБ ги няма, в Герб гъмжи от тях. Ти си говори за бели якички..

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  78. 78 Профил на demos
    demos
    Рейтинг: 458 Неутрално

    "Седенката"-Даниел Вълчев и Пръмова-Кунева си присвоиха РБ.На изборите РБ ще загуби и малкото гласове,които получи,защото избирателите помнят НДСВ и катастрофата,в която,заедно с БСП вкара държавата по времето на "голямото лапане" при "царя" иТройната коалиция.ББ остава фаворит.Възможно е ДСБ да вземе повече гласове.

  79. 79 Профил на Много Съм Лоша!
    Много Съм Лоша!
    Рейтинг: 684 Неутрално

    [quote#26:"izbiram"]И затова си оставате един файтон с опция за два евентуално[/quote]

    6% при активност от 36% и се надули , решили че зомбифицираните им поддръжници гласуващи под строй като червени бабички ще имат някаква тежест при по-висока активност.
    Но на предсрочните избори активността няма да е 36% , другари "реформатори" и пак ще скимуцате на жълтите павета и пак някой друг ще ви е виновен.

    Виолетовите боклуци са по-големи боклуци от червените боклуци , на които служат!!!
  80. 80 Профил на demos
    demos
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#72] от "vicovnic":

    Може би,целта на Вълчев-Пръмова,които са марионетки на ДС,е точно такава,да срине рейтинга на РБ.

  81. 81 Профил на shakez
    shakez
    Рейтинг: 461 Неутрално

    На г-жата от ДБГ не и ли писна да реве, че не се е класирала за еУропата? Стига хленчене, консолидирайте избирателите, с такива изявления и пръхтения само гоните дори сигурния електорат. Покажете на хората защо ТРЯБВА да гласуват за вас, а не от какво да се отвращават. Кунева и Вълчев да се стягат, че то това дето им е в ръцете след 2-3 мрънкания ще изчезне.

  82. 82
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  83. 83 Профил на 65
    65
    Рейтинг: 314 Неутрално

    Придатъкът на ген. Гоцев не ще да е придатък "на една от партиите в Блока, например на ДСБ".

  84. 84 Профил на voodoo_child
    voodoo_child
    Рейтинг: 1453 Неутрално

    [quote#78:"demos"]Седенката"-Даниел Вълчев и Пръмова-Кунева си присвоиха РБ[/quote]
    а ДСБ и сие доброволно се вкараха с кукувицата и мултака в коалиция, не ли?

  85. 85 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 684 Неутрално

    да срине рейтинга на РБ. [/quote]

    Срещу истината не може да се рита! РБ на европейските взе 40% от гласовете за отделните партии на парламентарните.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  86. 86 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3401 Любопитно

    "Реформаторският блок няма да е придатък на ДСБ, обяви Даниел Вълчев"

    Вэрвайте...

    БКП НДСВисти, ДСвисти, Куневисти, Лаборанти...
    за "управление на риска".

    За какво служи такава една Лаборатория?
    Направлява риск? Изчислява? Създава?

  87. 87 Профил на Дилема
    Дилема
    Рейтинг: 1806 Неутрално

    [quote#77:"Тони!"]Жалък опит да оправдаеш ченгетата н Герб. [/quote]
    Никого не оправдавам. Ченгетата в партиите (прикритите ДС-КГБ такива) са опасни, но не толкова, колкото ченгетата в НС (ДПС, БСП и Атака), президентството (Бриго Аспарухов, Йовчев и кой ли още не). Кунева щеше да си изяде ушите от яд, че Борисов си направи партия и взе, че спечели, а тя (милата!) се проваля във всичко, в което си сложи ръчичките. Знаем защо ДСБ е в РБ заедно с кукувицата, нали?! Или ти се правиш, че не знаеш?

    Дали да съм, или да н' съм и Аз-ът да не бъде Аз, а... Ние
  88. 88 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Какви обяснения чака Кунева? Ясно е, че много хора не гласуваха за РБ точно защото тя водеше бащината дружина на евроизборите. В Европа може много да я уважават, но тук никога няма да й простят предателството на Козлодуй и ниските квоти и субсидии, които "успя" да договори. Редно е не да търси обяснения, а самата тя да обясни какво и как се е случило при преговорите й и да си посипе главата с пепел, ако се налага.

  89. 89 Профил на cucing
    cucing
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Тц, тц,тц, набързо ще се рИформира този Блок.
    Демек ще се разпадне.
    Май е съставен от изхабени панелки от времето на късния развит цоцолизъм
    Жалко, имаше някаква надежда, но очевидно егото и цоцолистическото възпитание ще надделеят!

    ура и да живей!!!
  90. 90 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Червените мутри 'активизираха' слугите си ..
    Изглежда РБлок , с малкото си проценти , ВЕЧЕ ги е уплашил ...

    Когато някой е имал фирми с любен гоцев, когато го е "консултирал',
    когато МУ е плащано от тези, в СЪЗНАТЕЛНА възраст , той има най- малкото право да говори морализаторски !!
    Махайте го този мазник - слуга на червени господари !!!
    Този интригант знае, че когато има проблеми в коалиция - те се РЕШАВАТ на закрити заседания и срещи , а не публично..
    Участвал е и в "морално " управление , мазникът ...
    Кунева, махай този любенгоцевец- той вече ще работи за разпада на Рблок !!
    Помни дядо си и баща си ....
    П.С.
    Чак третата снимка излезе успешна ...)

    BIG AL
  91. 91 Профил на cucing
    cucing
    Рейтинг: 684 Неутрално

    А и кво беше туй ДБГ? Движение България на Гражданите, или дръжте българите без гащи?

    ура и да живей!!!
  92. 92 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2129 Неутрално

    До коментар [#87] от "дъждовита":

    Ченгетата в институциите влизат там чрез партиите. Герб прави именно това.
    А насреща аргумента - да, ама печелим избори. Верно ли? И Тато печелеше. С ченгета.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  93. 93 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2729 Неутрално

    ДСБ е дясна партия и член на ЕНП ,за РФ не съм сигурен каква организация е ,като му ггледам лидерите ,изказванията и роенето ,което продължава над 25 години ,ай стига бе ,толкова ли няма млади некорумпирани лица за лидери ,все старите муцуни ,дайте нови бе ,синове и дъщери на концлагеристи ,не на членове на ЦК на БКП и креатурите

  94. 94 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3618 Неутрално

    продължавайте така и няма да сте придатък в НС

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  95. 95 Профил на vicovnic
    vicovnic
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#80] от "demos":

    Радан Кънев прави това.Кунева и Вълчев са съвсед друга класа.С тях може да се формира консенсус.Кънев и част от десебарите не стават.Макар че тами има и други които виждат полезноста от близост и безусловна подкрепа на ГЕРБ.Такива сътрудничат по места.Като пример може да се види столичната община.Така се работи за едно стабилно правителство на Господин Борисов.

  96. 96 Профил на avatar
    avatar
    Рейтинг: 515 Весело

    [quote#82:"др. Иванов"]защото ние те сме от красивите и умните с перформънси и хепънинги, а от тъпите и грозните със сопи и камъни, а конкретно аз с дъсчето![/quote]
    Ако! Вашите другари вече показаха как се управлява с полиция и жандармерия година и половина, никакви грижи нямате - стойте си със сопите колкото ви душа сака. Само не чакайте някой да ви носи Corega и памперси на протеста.

    ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДС
  97. 97 Профил на Много Съм Лоша!
    Много Съм Лоша!
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Лайт-комунетата не щат да са придатък на ченгетата от ДС(б)
    Докога , другари?
    Не разбрахте ли , че бивше комуне няма?
    Влезеш ли в ДС излизане няма (освен по начина , по който излезе Вожда и Учителя на костовизма , другаря Карлович)...

    Виолетовите боклуци са по-големи боклуци от червените боклуци , на които служат!!!
  98. 98 Профил на Veli
    Veli
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#12] от "Диана Христова": Даниел Вълчев е най-нежеланият партньор. Първата реакция на Кунева след изборите бяха съвсем достойни и се възхитих. Прибра се Вълчев от чужбина и нещата коренно се промениха. Питам се какво доверие заслужава човек и политик, който така лесно се поддава на емоциите си и на чуждото, за нещастие лошо, влияние.

  99. 99 Профил на ultra_61
    ultra_61
    Рейтинг: 631 Разстроено

    Говоренето в РБ точно днес и точно сега, кой е по-по-най, е възможно най-деструктивната концепция! За целта разбира се, допринасят чувствително плеяда от "доброжелатели" като се почне от функционерите на ГЕРБ, мине се през новосъздадената ПП "22-ри септември", та се свърши с г-н Славчо и неговите манипулации от ТВ екран например, но и самите лидери в Блока имат собствена вина, което е извънредно жалко! Сега е време за консолидация и успешно представяне на предсрочните избори, което изисква ужасно много работа сред хората и в медиите, а не замеряне с подмолни закачки и полу-обвинения! Изглежда, че в крайна сметка настояването на Синьо единство за създаването на единна дясно-консервативна партия в началото, беше правилно, защото ако подобен проект беше реализиран, днес нямаше да съществуват подобни проблеми, или най-малкото щетите от тях, щяха да са минимални!

  100. 100 Профил на Дилема
    Дилема
    Рейтинг: 1806 Неутрално

    До коментар [#92] от "Тони!":
    Затова прошка и ВЛАСТ за ченгета не трябва да има! Лустрацията обаче, забележи, не е за партиите, а за държавните длъжности. И второ, прави разлика между ДС VІ и останалите от Симеоново (подценявани и подигравани в собствената си среда, какъвто определено е Борисов). Ако някой може да се противопостави на първите, то е само такъв като вторите. Ние сме орисани да сме зрители с вдигнат нагоре или надолу палец... докато разберем резултата. Горко ни, ако положението остане същото или гнусливи мрънкачи с нежни ръчички като Кунева почнат да ни "оправят". Тя е Г.Пирински №2 - цял ден може да ти каканиже, без да каже нещо. Но пък ще изглежда "интелигентна", нали?

    Дали да съм, или да н' съм и Аз-ът да не бъде Аз, а... Ние




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK