Референдум в партията на Кунева ще решава дали да се подкрепи кабинет на ГЕРБ

Референдум в партията на Кунева ще решава дали да се подкрепи кабинет на ГЕРБ

© Надежда Чипева, Капитал



Вътрешнопартиен референдум сред членовете на "България на гражданите" през август ще реши дали движението, като част от "Реформаторския блок" би подкрепило евентуално ново правителство на ГЕРБ, каза Даниел Вълчев от организацията. Според него има много хора в партията, които са против подобна стъпка. Вълчев допълни, че ДБГ се е родило като алтернатива на ГЕРБ.


Коментирайки "Реформаторския блок" Вълчев каза, че това е трудна, но успешна коалиция. Според него, фактът, че в нея са обединени хора с "различни политически биографии е по-скоро добре".


Вълчев каза, че партиите в блока са обединение от това, че в този български парламент няма политическа сила, която ясно да казва какво да се промени в ключовите области. В отговор на въпрос, той уточни, че разделителните линии между партиите в РБ не са големи.




Вълчев прогнозира, че в едно далечно бъдеще, организациите в блока може да се обединят в една партия. Той все пак посочи, че не му харесва това, че на всяка пресконференция на "Реформаторския блок" всяка втора дума е мафия и задкулисие. "Ако сме толкова ербап, да кажем поне три имена на мафиоти", призова Даниел Вълчев.


Той все пак посочи, че партиите в блока ще си решат спорните въпроси. Според Вълчев докато върви дивотията между двама души, институциите трябва да гарантитрат стабилността на финансовата система и независимостта на съдебната власт. Той посочи още, че в оставащите малко дни от живота на този парламент, той не трябва да приема лобистки закони.

Коментари (141)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на u.f.o.
    u.f.o.
    Рейтинг: 395 Неутрално

    РБ ще ми изглежда значително по-добре без Кунева и Вълчев

    If you listen to fools, the mob rules
  2. 2 Профил на joodi
    joodi
    Рейтинг: 395 Неутрално
  3. 3 Профил на kimche
    kimche
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Кунка навънка и по-бързо!

    В България властва беззаконието!
  4. 4 Профил на forman
    forman
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Трябва ли ДБГ да подкрепи ново правителство на ГЕРБ ?
    Такъв въпрос би бил абсолютно безумен, но става за отбиване на номера. Подкрепата за ново правителство на ГЕРБ не може да бъде безусловна а не знам как ще дефинирате възможните условия в задачата.

  5. 5 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Кажете си, ще ви олекне!

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  6. 6 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1073 Неутрално

    Червените кукувици там са много, не е само Кунева. Чудят се какви номера да въртят, че да направят сечено на ГЕРБ и да оставят тройната хунта на власт.

    Няма шики-мики.
  7. 7 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1692 Неутрално

    Трябва да има само 2 възможни отговора,но подозирам,че ще са 3 и всъщност няма да дадат отговор.Третият вероятно ще бъде-подкрепям,ама при условие ...

    СЛЕД ГЕРБ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА.
  8. 8 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1440 Неутрално

    РБ трябва първо да влезе в парламента, за да има подобна подкрепа каквато и да било тежест. А това никак не е лесно, на изборите за европейски парламент се видя добре, че идеята все още има почитатели, но някои неща (например, Кунева) много пречат.

  9. 9 Профил на Чърчил
    Чърчил
    Рейтинг: 629 Неутрално

    За този господин имаше съмнение че е "спяща клетка" (обучен и финансиран в лагери на тройната коалиция),която би трябвало да се активира ( това вече става ) за да взриви едно формирование на демократичната общност каквото е Реформаторския блок.

    ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНО
  10. 10 Профил на Россприматрезил
    Россприматрезил
    Рейтинг: 615 Неутрално

    Подкрепата на тия носи само минуси.

    WWW . ДЕНьГИ .ru.net
  11. 11 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1073 Неутрално

    Още един седянкаджия. Тоя и той е ампутиран от към морал и достойнство. Още като разваляха седянката с Орешарски по време на учителската стачка си пролича ярко що за калпава стока са.

    Няма шики-мики.
  12. 12 Профил на cucing
    cucing
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Даааааааа, в РБ няма Петел, а кокошки, които закудкудякаха и ще развалят курника!

    ура и да живей!!!
  13. 13 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2936 Весело

    До коментар [#7] от "Майндърбайндър":

    "Третият вероятно ще бъде-подкрепям,ама при условие ..."

    ... с продължение: "Абе,условието не беше съвсем спазено, даже, като помисля, съвсем не беше спазено, но все пак подкрепям, защото иначе оставаме съвсем на сухо..."


  14. 14 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1459 Неутрално
  15. 15 Профил на ariel28
    ariel28
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Замириса на (чужда) власт и в РБ се подбъзиха. Лоша Кунева (ама: дай субсидийка!), лош ГЕРБ (ама: дай властчица!) Това им е всичкото политика на ДСБ(рб)...

    'Let light surround you' Dream Theater
  16. 16 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    Торянското конче взе да цвили, вън от РБ.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  17. 17 Профил на Time is on my side
    Time is on my side
    Рейтинг: 1704 Весело

    Крачка напред, две назад?

    “In an age in which the media broadcast countless pieces of foolishness, the educated man is defined not by what he knows, but by what he doesn't know.” ― Nicolas Gomez Davila
  18. 18 Профил на Jeremy Irons
    Jeremy Irons
    Рейтинг: 506 Любопитно

    Кога пък Кунева и ДБГ са били алтернатива на каквото и да е?

  19. 19 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1063 Весело

    Докато Пръмова, Бълчев и партийката им са в РБ, той няма да е блок а СБИРЩИНА от партии!

    Жалки!

  20. 20 Профил на Калибър
    Калибър
    Рейтинг: 1174 Гневно

    Синьото яйце от червената кукувица май се излюпи...ялово е мами...ще се окаже.

    Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.
  21. 21 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 774 Неутрално

    [quote#1:"u.f.o."]РБ ще ми изглежда значително по-добре без Кунева и Вълчев[/quote]
    И аз се чудя какво правят тези в това болшевишко гнездо.

  22. 22 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 782 Весело

    Тези продължават да чепкат вълната около пъповете си...
    Давайте, правете си референдума... Чакаме го с нетърпение!
    Супер важен е!
    После ще подкрепяте правителството на баба ви Гицка от село Еньовче.....
    Подозирам и нечувана активност на референдумчето им - всичките 31 члена (и членки) ще вземат участие....

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  23. 23 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1070 Неутрално

    До коментар [#11] от "Черен Гологан":


    [quote#11:"Черен Гологан"]Още един седянкаджия.[/quote]Точно този разваляше седянката заедно с Орешарски.като го видя си мисля,че Рб по-скоро ще се разпадне,но няма да подкрепи ГЕРБ.Познайте в чий интерес е това.

  24. 24 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    В ДБГ завидяха на Пеевски и Василев за цялото внимание, дето им се обръща? Решиха да се преборят за парче от него, може би? Що за истерична хиперактивност демонстрират напоследък, защо ни заливат с тези куневи вълнения?

    Свобода за Надежда Савченко!
  25. 25 Профил на Моне
    Моне
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Този да вземе и да разтурва седянката ми се чини.

  26. 26 Профил на today
    today
    Рейтинг: 818 Неутрално

    Вълчев каква роля има в РБ?

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  27. 27 Профил на bora bora
    bora bora
    Рейтинг: 996 Неутрално

    До коментар [#4] от "forman":
    Аболютно си прав, ама целта на ДБГ еда се говори, да сеимитира дейност!

    Иначе Вълчев и без допитване би подкрепил нова тройна ламя!,,

  28. 28 Профил на don_horhe
    don_horhe
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Май ще се получи следното: Маги - out, Надето - in.

  29. 29 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 1683 Любопитно

    Заради това за да няма пак управление на комунета и турци всички демократично мислещи хора на изборите трябва да подкрепят ГЕРБ...вижда се че червената снаха нрава си мени но кожата не...как да чакаш подкрепа от червена кукувица за да промениш червеното статукво?...

  30. 30 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1740 Неутрално

    Не знам кой какъв е в този блок и не ме интересува вече особено много!Бих се присъединил към идеята за референдум ,за де се разбере КОЙ КОЙ е в тази държава!Искаме ли най-после да излезем от тупика,в който ни вкараха още през 90 - години тогавашните комунисти - реформатори /наши и чужди/с цел да управляват вечно не само съдбите но и парите на България!
    Те направиха грешка,която всички плащаме!Създадоха ДПС чрез която мислеха,че ще управляват,че ще имат вечна "патерица".Патерицата обаче се еманципира от дървото,от което беше отрязана и ако щете вярвайте,но най-лошите ми предположения ще се окажат истина - Доган е ПРИНЦИПАЛ НА ДЪРЖАВАТА,която управлява чрез КТБ/руски проект/ в лицето на Цв.Василев и изпълнителен директор по финансовите въпроси Пеевски и изпълнителен директор по идеологията - Местан !
    Ако не се вземем в ръце и не загърбим дребните си сметки и противоречия няма да се изненадам ако скоро от Република България се превърнем във ВИЛАЕТ със същото име !

  31. 31 Профил на manu_chao
    manu_chao
    Рейтинг: 561 Неутрално

    "Ако сме толкова ербап, да кажем поне три имена на мафиоти", призова Даниел Вълчев.

    Ето ти пет-шест имена, и то, без да се "напъвам":
    1. Ахмед Доган - Кръстника
    2. Делян Пеевски
    3. Цветан Василев
    4. Васил Божков (Черепа)
    5. Христо Ковачки
    6. Ирена Кръстева

  32. 32 Профил на nik_177.
    nik_177.
    Рейтинг: 443 Неутрално

    Вълчев е доста конкретен, за разлика от друг път. Казва направо - ДБГ възниква като алтернатива на ГЕРБ. Много хора в това движение са против ново правителство на ГЕРБ и референдум щял да реши дали да има такава подкрепа. Предопределя и отговора в референдума, щом хората били против нея. Пределно ясен е когато критикува говоренето от името на РБ. НЕ МУ ХАРЕСВА, ЧЕ НА ВСЯКА ПРЕСКОНФЕРЕНЦИЯ ВСЯКА ВТОРА ДУМА Е МАФИЯ И ЗАДКУЛИСИЕ. Защо не му харесва? Там е въпросът.

  33. 33 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1586 Неутрално

    Не можеш да събереш разнородни овце в едно стадо и те да вървят заедно напред. Винаги ще блеят в различни посоки.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  34. 34 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 672 Неутрално

    [quote#32:"nik_177."]Защо не му харесва? [/quote]

    Къде са мафията и задкулисието?

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  35. 35 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1091 Неутрално

    Ох, отдъхнах си. Добре, че взехте интервю от господина. Той май много се беше притеснил, че е изпаднал в трета глуха и вчера реши да се "изока", колкото и да не му прилича

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  36. 36 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1596 Неутрално

    [quote#1:"u.f.o."]РБ ще ми изглежда значително по-добре без Кунева и Вълчев [/quote]

    Ще изглежда като ДСБ2 , тоест като ДСБ 2.9%

    15.02.1989 - 07.02.2018
  37. 37 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1596 Любопитно

    [quote#3:"kimche"]Кунка навънка и по-бързо! [/quote]

    Форматът "готини политици , за които гласуват готини хора" не го ли пробвахте ? Пак ли ви се гледа парламента само откъм Ал. Невски ?

    15.02.1989 - 07.02.2018
  38. 38 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 1683 Неутрално

    До коментар [#36] от "Северноазиатски бензинджия без тръба":


    [quote#36:"Северноазиатски бензинджия без тръба"]Ще изглежда като ДСБ2 [/quote]
    По добре така от колкото с червени ренегати вътре...

  39. 39 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1993 Любопитно

    Цитат:" партията на Кунева ще решава дали да се подкрепи кабинет на ГЕРБ" = Въпрос пораждащ много въпроси
    - ГЕРБ ше има ли възможност за кабинет
    - ДБГ ще влезе ли в НС или не май НЕ
    - милиционерите ще искат ли подкрепа
    Има ПРАВИЛО = Следизборни коалиции не се обсъждат преди избори ! Кьорфишек на Кунева

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  40. 40 Профил на трафоПОСТ
    трафоПОСТ
    Рейтинг: 564 Неутрално

    Вълчев, нека да има още един въпрос във вашия референдум, дали да подкрепим БСП и ДПС. Може пък с него да ви излезе късмета. Всъщност, Девезиева от кабинета на Боклукчарски не беше ли заместник председател на ДБГ, май да, а ти не беше ли министър в една друга тройна ламя?

    „Ако целенасочено се опитате да се провалите и успеете, какво сте постигнали – успех или провал?“ Иво Иванов
  41. 41 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1091 Неутрално

    [quote#26:"today"]Вълчев каква роля има в РБ? [/quote]
    Участник в инициирания от него референдум в ДВГ

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  42. 42 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1596 Неутрално

    [quote#8:"Yotce"] но някои неща (например, Кунева) много пречат.[/quote]

    Наистина ли мислиш ,че партията събрала най-много гласове на последните избори пречи ?
    Като разкарате ДБГ ще си станете ДСБ2 , ще изгоните част от избирателите извън твърдите ядра. Аз например за РБ без ДБГ просто няма да гласувам. Ще ида да гласувам разбира се , нямам идея за кого , но няма да е за РБ. Казвам ти го като човек , който не е от "ядрата" , не съм партиен член и т.н.

    Тук е моментът а кажеш - дотрябвал ни е твоя глас , кажи го и на още 100-200 хиляди човека ,че да си съберете няколкото процента , да стоите в градинката на Кристал и да обяснявате как всички в парламента са комунисти и за това вас там не са ви пуснали

    15.02.1989 - 07.02.2018
  43. 43 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1692 Любопитно

    По-късно ще отговорят на допълнителни въпроси.Какво реформирате,като подкрепите статуквото?Плуване по течението,харчене на готови пари,мачлета,белот,лентички,гласуване с батковците,които дават и филии и мас.

    СЛЕД ГЕРБ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА.
  44. 44 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1596 Неутрално

    До коментар [#16] от "СДС":

    Къде го видя това ? Гарантирам ,че ДБГ няма да разбие РБ. Това ти го обещавам. Поне чети статията

    той уточни, че разделителните линии между партиите в РБ не са големи.

    Вълчев прогнозира, че в едно далечно бъдеще, организациите в блока може да се обединят в една партия.

    15.02.1989 - 07.02.2018
  45. 45 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1596 Весело

    [quote#19:"BlueWater"]Докато Пръмова, Бълчев и партийката им са в РБ, той няма да е блок а СБИРЩИНА от партии! [/quote]

    А когато са извън РБ той няма да е блок ,а седенка на пейките край Ал. Невски , която гледа парламента отвън със спомените за славното минало

    15.02.1989 - 07.02.2018
  46. 46 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1596 Неутрално

    [quote#21:"vjacho"]И аз се чудя какво правят тези в това болшевишко гнездо. [/quote]

    Оптиват се да внесат доза нормалност , ама политиците от люпилнята на ДСБ не са дорасли за нивото на Кунева , Вълчев , Зеленогорски и т.н.

    15.02.1989 - 07.02.2018
  47. 47 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1596 Неутрално

    [quote#23:"yanne"]Точно този разваляше седянката заедно с Орешарски.като го видя си мисля,че Рб по-скоро ще се разпадне,но няма да подкрепи ГЕРБ.Познайте в чий интерес е това. [/quote]

    Аууу какъв грях - не може подкрепа за ГЕРБ без ключови условия - като например без цветановщини и фидосовщини. (без)Родната гербарастия е в амок.

    15.02.1989 - 07.02.2018
  48. 48 Профил на sapundzieva
    sapundzieva
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Е досега какво решаваха в Реформаторския блок? И тези хора заявяват, че са готови да управляват страната, а не могат някакви елементарни решения да вземат.

  49. 49 Профил на remover
    remover
    Рейтинг: 450 Неутрално

    ей тия какво ли няма да направят за да лапнат кокала и те ,мунева е жалка вече

  50. 50 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1993 Весело

    До коментар [#38] от "BGman1": " По добре така от колкото с червени ренегати вътре..."
    Да бе ... То щото ГЕРБ не са "червени ренегати" = ама хич ... Кога най-после ще разберете , че без някакви "червени ренегати" няма вариант в България Казвам ви го като най-дъртия "червен ренегат" още от времето на АСП с Филип Димитров правителството беше на власт и с нашите министри , и с нашите гласове. Това са реалностите в БГ.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  51. 51 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1596 Неутрално

    [quote#26:"today"]Вълчев каква роля има в РБ? [/quote]

    Вълчев на мажоритарни избори през 2009г взе почти колкото ГЕРБ. Е такава. Да , знам неговите гласове са комунистически и не ви трябват. Трябват ви само правоверните 2.97%

    15.02.1989 - 07.02.2018
  52. 52 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1596 Неутрално

    [quote#28:"don_horhe"]Май ще се получи следното: Маги - out, Надето - in. [/quote]

    След което ГЕРБ - in , РБ - out. Борисов лично ще ви благодари

    15.02.1989 - 07.02.2018
  53. 53 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1740 Неутрално

    И какво излиза, че единственият проблем и спор в РБ пак е инспириран от Герб, точно както беше в СК.

    Благодарим ви, милиционери.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  54. 54 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1596 Неутрално

    [quote#32:"nik_177."] Защо не му харесва? Там е въпросът. [/quote]

    Защото става като ганкиното кафене. Не се говори за конкретни проблеми ,а по принцип за световната конспирация! Други особено тъпи въпроси имаш ли

    15.02.1989 - 07.02.2018
  55. 55 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1070 Неутрално

    До коментар [#47] от "Северноазиатски бензинджия без тръба":


    [quote#47:"Северноазиатски бензинджия без тръба"]Аууу какъв грях - не може подкрепа за ГЕРБ без ключови условия - като например без цветановщини и фидосовщини.[/quote]Фидосова не е в ГЕРБ отдавна.А иначе опорните ви точки си приличат на кутевите.И на Барековите.На Вълчев вместо да изпишете вежди,ще му избодете очите.

  56. 56 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1596 Весело

    [quote#34:"др. Иванов"]Къде са мафията и задкулисието? [/quote]

    В двора ти при козите. Айде у лево

    15.02.1989 - 07.02.2018
  57. 57 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1740 Неутрално

    До коментар [#38] от "BGman1":

    Кое е червеното в Кунева, което липсва при Борисов?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  58. 58 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1993 Весело

    До коментар [#48] от "sapundzieva": "не могат някакви елементарни решения да вземат."
    Решението не е "елементарно" , а "кардинално" !!!
    Въпросът е дали да се подкрепи "милиционерска хунта" или демократична "левица" (БСП не са леви). Чърчил и Рузвелт решават да се съюзят със Сталин срещу Хитлер, за да спасят ДЕМОКРАЦИЯТА

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  59. 59 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1903 Неутрално

    До коментар [#31] от "Walter_White":Забравяш твоя чорбаджия !

  60. 60 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3164 Неутрално

    До коментар [#16] от "СДС":

    Какъв референдум,те нямат членове.Преляха се към бюрека.Остана им само ръководството.

  61. 61 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1440 Неутрално

    [quote#42:"Северноазиатски бензинджия без тръба"]Наистина ли мислиш ,че партията събрала най-много гласове на последните избори пречи ? [/quote]
    Мисля, че на изборите съвсем ясно се видя, с каква подкрепа се ползва водача на листата Кунева...

  62. 62 Профил на ambros
    ambros
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Ако на ДБГ целта е била да са алтернатива на ГЕРБ, то резултатът е пълна катастрофа. Ако са искали да са патерица на БСП, тук, трябва да признаем, постигнаха известни успехи.
    Истината обаче е, че Даниел Вълчев и Кунева компрометират РБ със самото си присъствие в него.

  63. 63 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 1683 Весело

    До коментар [#57] от "Тони!":


    [quote#57:"Тони!"]Кое е червеното в Кунева, което липсва при Борисов? [/quote]
    Месечния цикъл...

  64. 64 Профил на ddemi
    ddemi
    Рейтинг: 535 Неутрално

    Вълчев, а нещо за седянката, дето я разтурихте със сегашния шеф на тройната, няма ли да ни разкажеш? Прецакахте учителското съсловие, и то във време, когато България можеше да си позволи да подкрепи финансово учителите. 7 години по-късно виждаме плачевния резултат със средното ниво на учениците. Това е благодарение на тебе, уважаеми. И на твоето мафиотско другарче Орешарски. Ти си троянския кон в РБ, за съжаление.

  65. 65 Профил на Калибър
    Калибър
    Рейтинг: 1174 Весело

    До коментар [#63] от "BGman1":

    Ще ме умориш! Тя има ли го още?

    Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.
  66. 66 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1740 Неутрално

    До коментар [#63] от "BGman1":

    Именно..

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  67. 67 Профил на eyewitness
    eyewitness
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#1] от "u.f.o.":

    особено без Вълчев

  68. 68 Профил на Frank Zappa
    Frank Zappa
    Рейтинг: 1170 Неутрално

    И кой ще гласува на този "референдум"? :)

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Кандидат за член на ПП Четвърти километър
  69. 69 Профил на sylver88
    sylver88
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Даже да има референдум да се изгони ДСБ от РБ!!!

  70. 70 Профил на manu_chao
    manu_chao
    Рейтинг: 561 Любопитно

    До коментар [#59] от "ahasver":

    Аз "чорбаджия" нямам, но все пак можеш да назовеш име, че ми стана любопитно?

  71. 71 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Една добра идея да се допитат до електората си.

    Този няма да подкрепи едно унизително за България правителство на Г"Е"РБ, защото в ДБГ са,интелигентни хора.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  72. 72 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Мафията , джоджан, в България , за разлика от задграничната : , е своебразна криминална И политическа организация ..
    Тя просто разцъфна или бе създадена от БКП-ДС ..
    Кадрите и - "идейни" , изпълнителни , теоретични или поддържащи имат един произход- БКП..
    Бедно изброяване , потвърждава тезата ми
    любенгоцевции ДС- другари , кюлевци и мултита, СИК и ВИС , кгб агенти, баневци, манджуковци, черепи и гущеровци, маджовци и пеевски, галеви и ...безброй - хиляди другари - свурзани криминално , НО ПРЕДИ ВСИЧКО- идейно - чрез БКП или ДС- минало, настояще или бъдеще ..Потомставена червена МАФИЯ управлява и днес Бългрия !!!
    Изобщо 45 години комунистите УПРАВЛЯВАХА досущ като МАФИЯ - с всичките и атрибути- от началото на миналия ВЕК- в Сицилия , например :)
    Дядовците им бяха кримита , после бащите им , и накрая ТЕ- като Пеевски например или "новия" цв.василев ..)
    Разбирасе, имам предвид номеклатурата на БКП- висшето и нисшето им ръководство- верните на масква , лумпени , съсипали 45 години от живоота на България ...

    BIG AL
  73. 73 Профил на Mark Twain
    Mark Twain
    Рейтинг: 458 Любопитно

    Леле, тия са се взели насериозно! Смях...!

    "Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Форд
  74. 74 Профил на Dorian Gray
    Dorian Gray
    Рейтинг: 837 Неутрално

    Първото умно нещо което съм чул от тоя. Правете си референдума, да видите че никой не го иска този велик контрареформатор от Банкя.

    Да вземат и ДСБ да си направят един, та и те да видят какво мислят избирателите им.

    Няма нищо лошо в предизборни декларации, защото самото провеждане на изборите няма да направят от Боко и Цецо ангели. А и аз като избирател искам много добре да знам с кой сте готови да се коалирате. Всички помним как Крадлив Дедо влезе в тройната, въпреки клетвите "никога с БСП"

    ГЕРБ вън от властта завинаги, и това е единственият път към нея на РБ.

    Иначе ще сменяте на Боко нощното гърне след изборите.

    МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!
  75. 75 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1903 Неутрално

    До коментар [#70] от "Walter_White":Ами превърти страницата до долу . Там му пише името.
    Щото иначе излиза ,че само вие сте невинни като капчици роса върху момина сълза.

  76. 76 Профил на Dorian Gray
    Dorian Gray
    Рейтинг: 837 Неутрално

    До коментар [#62] от "ambros":

    Много е жалко, че точно тези които смятах за лакеи на Боко в блока първи повдигат този много важен въпрос.

    Компрометациите идват от блудкавите сигнали които пуска блока спрямо ГЕРБ.

    Ако аз съм десен избирател и никога повече не искам да ме управлява мутра, какво правя? Избирам РБ за да се коалират те с ГЕРБ ли? Не мерси.

    И защото Бареков (или по-скоро ПР-те му) много добре усетиха тези настроения в десния избирател, направиха си партия и обраха недоволните, а недоволен остана Радан който го плюе непрекъснато.

    Ами кажи бе, Радане, един път завинаги, че няма да върнете ГЕРБ на власт, за да мога с чиста съвест да ви подкрепя!

    МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!
  77. 77 Профил на avatar
    avatar
    Рейтинг: 506 Весело

    Тези несъстоятелни партийки, влезли в безпринципен съюз, абсолютно идентичен с този между БСП, ДПС и Атака, всеки ден намират някакъв повод да ни занимаят със собствената си незначителност. Борисов ясно заяви вчера пред Ройтерс, че нама да прави никакво коалиционно управление. Вариантите са три:

    1. ГЕРБ със самостоятелно мнозинство и управляват сами, без да имат нужда от допълнителна подкрепа от други партии (но естествено, с радост ще приемат такава) - най-добър за България вариант;
    2. ГЕРБ с убедително мнозинство, но под 121 народни представители - Борисов предлага програма и ако останалите парламентарно представени партии от център - дясно (РЗС, РБ, "22 Септември"...) декларират подкрепа, Борисов съставя ОТНОВО САМОСТОЯТЕЛНО правителство на малцинството;
    3. В случай, че никоя от горните две хипотези не се реализира - нови избори.

    NO COALITION


    In a sign that instability could drag on after the election, Borisov told Reuters for the first time that he would not enter any coalition government if he failed to win an outright majority.

    That means he would either have to rely on outside support to govern, or at worst Bulgaria would have to hold another election - its third in the space of two years.

    "I am not open to a coalition. I have always aimed for us to rule alone, and we have ruled alone because I believe each party has to take its own political responsibility".

    "So if the people's vote leads us to a new hung parliament, I will try to propose a programme which, if someone wants it, they can back it ... If not, the political crisis will be even harder," he said.

    Точно и ясно, дори за "интелигентни" костомолци!

    ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДС
  78. 78 Профил на Dorian Gray
    Dorian Gray
    Рейтинг: 837 Неутрално

    До коментар [#77] от "avatar":

    Абе, да вземеш да преведеш английския текст на Боко, та да разбере и той какво е казал.

    Мутрите и илитератите вън от управлението. Един път и завинаги. Без компромиси.

    МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!
  79. 79 Профил на avatar
    avatar
    Рейтинг: 506 Весело

    [quote#76:"Dorian Gray"]Ами кажи бе, Радане, един път завинаги, че няма да върнете ГЕРБ на власт[/quote]
    Въх, мър Божкееей... Раданчо - най-мощният фактор в страната, който еднолично решава кой да се върне и кой - не, на власт!
    Костоветата хептен изгубиха връзка с реалността, да не говорим, че от "автентично десни" си станаха отново "автентични болшевики", какъвто си им е генезиса, и окончателно отнеха на гражданите правото да избират кой да ги управлява, а делегираха туй право на др. Кънев. Хвала на такъви демократи!

    ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДС
  80. 80 Профил на Time is on my side
    Time is on my side
    Рейтинг: 1704 Любопитно

    [quote#76:"Dorian Gray"]Ами кажи бе, Радане, един път завинаги, че няма да върнете ГЕРБ на власт, за да мога с чиста съвест да ви подкрепя! [/quote]
    Какъв Ви е проблемът?! Станишев вече го заяви, тъй че... имате голям избор. Апропо, защо обвинявате Кънев, че има нещо общо с "връщането" на ГЕРБ във властта?

    “In an age in which the media broadcast countless pieces of foolishness, the educated man is defined not by what he knows, but by what he doesn't know.” ― Nicolas Gomez Davila
  81. 81 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1740 Неутрално

    До коментар [#79] от "avatar":

    Ами такъв е. От позицията на РБ и в частност - тази на Радан зависи дали и как ще се върне Герб във властта. Герб сами няма да управляват никога.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  82. 82 Профил на registriran
    registriran
    Рейтинг: 395 Неутрално

    В случай ,че при референдум ДБГ подкрепят правителство на ГЕРБ. те просто нямат място до ДСБ и партиите с изразени позиции против ГЕРБ, БСП, ДСП и АТАКА.Хубаво е да има такъв референдум за да се знае кой кой е и за какво е в българската политика.Лично аз предпочитам да съм пред градинката на Александър Невски, вместо да подкрепям мъгливи партии и хора с кариеристични цели.

    Моля, не ме свързвайте.нито с Позитано ,нито с ГЕРБ.... Свободен съм да пиша това което мисля....
  83. 83 Профил на manu_chao
    manu_chao
    Рейтинг: 561 Гневно

    До коментар [#75] от "ahasver":

    Какво да превъртам???
    Кажи, кой ми е "чорбаджия" с името му бре, мишок?
    Страх те е, даже едно име да изречеш, но иначе си "убеден" в това, което казваш.
    Аман, от хора без топки в тая държава!

  84. 84 Профил на happymimi
    happymimi
    Рейтинг: 475 Неутрално

    Тая партия още ли съществува? Като видя тази патица Кунева и ми става лошо. Оказа се пълно менте. Псевдо демократка.

  85. 85 Профил на nereus
    nereus
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Итересна глупава идея,но може да им изиграе политически самоубийствен номер,защото много са симпатизантите на ГЕРБ,които не искат Б.Борисов да управлява сам и ще гласуват за РБ,също много са перманентно негласуващите българи с десни убеждения,които този път ще гласуват за РБ, протестно срещу БСП и ДПС ! Идеята за вътрешен референдум щеше да е добра за голяма партия,която не иска да изгуби членска маса,а е неподходяща за партийка ,която набира сила и има реален политически шанс в моментната ситуация !

  86. 86 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1692 Неутрално

    До коментар [#76] от "Dorian Gray":

    Докато няма категорична позиция и аз не гласувам за РБ. Тяхно право е да си правят политиката,а мое да избирам.Ако ще правят коалиция или ще подкрепят милиционерите,ще избера друго.Ако исках милиционери,векерейци и ДС - знам как да ги избера и не ми трябват посредници.

    СЛЕД ГЕРБ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА.
  87. 87 Профил на ambros
    ambros
    Рейтинг: 506 Неутрално

    [quote#76:"Dorian Gray"]Ако аз съм десен избирател и никога повече не искам да ме управлява мутра, какво правя? Избирам РБ за да се коалират те с ГЕРБ ли? Не мерси.
    [/quote]
    Тези опорни точки за "мутрата" Борисов отдавна не работят, защото каквито и колебания да имаше в началото, ГЕРБ се утвърди като най-значимият проевропейски политически субект в България, а е и международно признат за такъв. Т.е ГЕРБ днес е това, което бе СДС през 90-те и единствено той може да е алтернатива на това престъпно управление на тройната коалиция. Евентуален отказ от подкрепа на управление на ГЕРБ, с каквито и "благородни" мотиви да бъде оправдавано, е директно подпомагане на БСП и хлъзгане на България по "евразийския" път.

  88. 88 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1740 Неутрално

    До коментар [#87] от "ambros":

    Глупости. Значимостта на Герб, гледано от чисто електорална подкрепа е безспорна, но това дали са алтернатива на престъпното управление се определя не от електоралната им подкрепа, а от техните действия. Герб подкрепиха това правителство във всички ключови моменти и го съхраниха на власт, с очевидната цел да се продължат спекулациите по ЮП. Няма как да са алтернатива.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  89. 89 Профил на avatar
    avatar
    Рейтинг: 506 Весело

    [quote#81:"Тони!"]Герб сами няма да управляват никога.[/quote]
    И др. Манолева тъй твърди. Лаборантина - др. Костов, да се напъне малко и да не праща едни и същи опорни точки и на Позитания, и на РъБъ-вите, че прекалено прозрачно стана...

    ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДС
  90. 90 Профил на registriran
    registriran
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#77] от "avatar":

    Борисов предлага програма ???? Сутрин за...,на обяд ще помислим , а вечер против. Питам се, защо трябва да го подкрепя този човек ?

    Моля, не ме свързвайте.нито с Позитано ,нито с ГЕРБ.... Свободен съм да пиша това което мисля....
  91. 91 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1692 Любопитно

    [quote#87:"ambros"] а е и международно признат за такъв.[/quote]
    Един такъв го призна и МУ мери с педи гърба.Сега, със същите ръце сменя подлоги,за да отърве панделата.

    СЛЕД ГЕРБ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА.
  92. 92 Профил на nereus
    nereus
    Рейтинг: 229 Неутрално

    ...и коалиция не означава разпределение на службички,навеждане и лапане (в двата смисъла),а отстояване на позиции и убеждения ! И и много по важно как РБ би излязъл от подобна коалиция ! Избори до дупка !

  93. 93 Профил на Dorian Gray
    Dorian Gray
    Рейтинг: 837 Неутрално

    До коментар [#81] от "Тони!":

    Тони, това което казваш ми изглежда много жалко.

    Щом има и минимален шанс РБ да подкрепи ГЕРБ, моята бюлетина отива на друго място или остава вкъщи. Искам да знам ПРЕДИ изборите какво им е становището. Една партия, или блок, или каквото са РБ, не може да задава такива мъгливи послания: Ще видим.

    Ми какво има за гледане? Гледам ги Боко и Цецо 5 години вече. Видях достатъчно. Аз патерица на мафиоти не ставам.

    МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!
  94. 94 Профил на Dorian Gray
    Dorian Gray
    Рейтинг: 837 Неутрално

    До коментар [#87] от "ambros":

    За този коментар, и за това което е в главата ти, само една дума:

    Мъка.

    МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!
  95. 95 Профил на Dorian Gray
    Dorian Gray
    Рейтинг: 837 Неутрално

    До коментар [#87] от "ambros":

    За този коментар, и за това което е в главата ти, само една дума:

    Мъка.

    МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!
  96. 96 Профил на avatar
    avatar
    Рейтинг: 506 Весело

    [quote#90:"registriran"]Питам се, защо трябва да го подкрепя този човек ?[/quote]
    Че кой те кара да го подкрепяш? Подкрепяй си Бюреков, нали той ти плаща вечер надницата за неграмотните писания.

    ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДС
  97. 97 Профил на nepoznat1
    nepoznat1
    Рейтинг: 8 Неутрално

    На г-н Вълчев не му харесва факта, че на всички пресконференции на РБ всяка втора дума е мафия , а на мен пък не ми харесва , че си остават само думи . Меко казано не ми харесва и прегръдката на ДСБ с Пръмовица , но като сис помня , че Костов цял живот дели едно легло партийна секретарка и нещата си идват на място .
    Г-н Вълчев и мафията и задкулисието не биха били толкова силни и безпардонни , ако не бяха внедрени в средите на опозицията псевдо-антикомунистически партии . За последното трябва да благодарим на др. Желев , но това е вече друга тема...

  98. 98 Профил на avatar
    avatar
    Рейтинг: 506 Весело

    [quote#93:"Dorian Gray"]Аз патерица на мафиоти не ставам. [/quote]
    Така е! Би било истинско падение, след като си подкрепял създателя на мафията - др. Костов - сега да подкрепяш някакви мижави негови последователи. Стой си у къщи и си лекувай маясъла.

    ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДС
  99. 99 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1692 Любопитно

    [quote#87:"ambros"] а е и международно признат за такъв. [/quote]
    Още един дойде да замести покойната циганка и да ни го хвали,а британския премиер обяви,че ако въпросното лице оглави еврокомисията,ще има референдум за напускане на ЕС. Краставите магарета,освен че се надушват,нямат народност и са си международни.

    СЛЕД ГЕРБ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА.
  100. 100 Профил на registriran
    registriran
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Не знам ,защо спорим тук за коалиции след изборите?Всичко вече е решено на кафе, а ние се упражняваме да тропкаме по клавиатурите.Нима някой вярва,че Доган ,така лесно ще се откаже от властта ,ако няма гаранции ,че ще се коалира с друг за да вземе по голямо парче от баницата?.Бих допълнил само едно,че блажени са вярващите....

    Моля, не ме свързвайте.нито с Позитано ,нито с ГЕРБ.... Свободен съм да пиша това което мисля....




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK