Наблюдатели: Оттеглянето на Станишев няма да изведе БСП автоматично от кризата, ще й трябва диета без власт

Даниел Смилов

© Надежда Чипева, Капитал

Даниел Смилов



Политологът Даниел Смилов не очаква оттеглянето на Сергей Станишев от председателското място на БСП автоматично да изведе левицата от кризата, а социологът Живко Георгиев препоръчва на пациента БСП дълга диета без власт.


Кризата в левицата се дължи на неуспешния мандат на Пламен Орешарски и на направени редица управленски и политически грешки, които ангажират партията като цяло, коментира Смилов, цитиран от агенция "Фокус". Смяната на ръководството преди избори е проблем, но БСП така или иначе е в тежка криза и от тази гледна точка колкото по-рано бъде сменено ръководството толкова по-добре, смята той. В една нормална ситуация, когато партията е изправена пред избори, разбира се, не е резонно да се сменя ръководството, но в края на един като цяло провален управленски мандат сме в друг сценарий, каза Смилов.


По думите му Драгомир Стойнев е много свързан със сегашното ръководство на партията, той е и министър в правителството, така че в негово лице не можем да мислим за някаква сериозна промяна. Не е и някаква харизматична фигура, която би могла да мобилизира голяма подкрепа, поясни Смилов. Според него за председателското място в БСП Драгомир Стойнев има малка преднина в надпреварата с останалите кандидати, но това, че стана заместник-председател едва ли ще му бъде достатъчно, за да получи председателския пост.




"Няма нищо гарантирано оттук нататък за БСП - пациентът е болен и няма гаранция, че болестта му търпи лекуване. Ще му е нужна на пациента дълга диета без власт", каза социологът Живко Георгиев пред агенция "Фокус". Драгомир Стойнев по принцип беше един от надеждните млади политици на БСП от последните години, но дали той има необходимите качества за партийно лидерство, това времето може да покаже, добави той.


Стойнев има експертни качества, професионални, по-общо политически качества, но да си ключова фигура в партия и то партия с традиции, каквато е БСП, е съвсем друг занаят. Партийното лидерство е просто друга професия, коментира още Георгиев. Добър министър може да бъде и човек изцяло лишен от партийнополитически качества – професионалист, експерт, технократ - но такъв човек не може да бъде партиен лидер, отбеляза той.


БСП винаги е била партия, която е имала колективен стил на управление, така че качеството на нейния лидер до голяма степен зависи от качеството на новите ръководни органи, които ще селектират обновен политически елит на БСП, обясни Георгиев. Във всички случаи, ако има надежда за БСП, тя минава през нова радикална промяна, посочи социологът и добави, че не вижда категоричен кандидат с безспорни качества.


По принцип всяка смяна на лидера, който остава на поста си дълъг период от време, отваря нови врати. В българския политически живот има не малко заявки на партии, на организации, на личности, ако щете дори, които не биха имали проблем да си партнират с БСП, но не и със Станишев начело. Така че това е със сигурност една нова възможност, коментира политологът Борис Попиванов.


Според него не е възможно като евродепутат или на друга позиция в европейските институции Сергей Станишев оперативно да управлява голяма българска партия. От гледна точка на неговия интерес пък също така е ясно, че той би искал да осъществи плавен преход в партията, така че да запази своите контролни позиции, за да не допусне процесите да се развият главоломно, хаотично, без неговото знание, без насоката, която той вижда, каза още Попиванов.


БСП нито са на път, нито на кръстопът - те са на петте кьошета. Те трябва да изберат по кой булевард да тръгнат, коментира проф. Тодор Танев, преподавател в катедрата по публична администрация на Софийския университет. Ако говорим за това, че на България й трябва ляво и да речем, че левите най-после имат един широк автентичен електорат, бих казал, че Янаки Стоилов съвсем не е за пренебрегване, като една умерена и учена фигура, посочи той. За Михаил Миков коментира, че по-скоро би могъл да бъде един умерен лидер, дано обаче да свика около себе си щаб, в който да присъстват представителите на това, от което България се нуждае - ляво, което да съвпада с общата насока на движение на България, за да може лявото да се намира в един партньорски тенис мач с дясното, ако то някога се възстанови в България.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (69)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  2. 2 Профил на Wizard
    Wizard
    Рейтинг: 660 Весело

    Със Стойнев начело - нещата изглеждат чудесно за погребението на тази вредна организация. Очаквам и ще адмирирам същите процеси и в ДПС. Когато тези две организации изчезнат - тогава вече преходът е завършил. Това да знаете от мен. До тогава - борба!

    Never underestimate the power of stupid people in large groups!
  3. 3 Профил на pak_pitam
    pak_pitam
    Рейтинг: 395 Неутрално

    И господ не може да им помогне вече! Станишев си свърши добре задачата!

  4. 4 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 730 Весело

    До коментар [#1] от "zaw12929":

    Дрън-дрън...

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  5. 5 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1553 Неутрално

    Едни 20-30 години без власт, след това ще видим.

  6. 6 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8694 Неутрално
  7. 7 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 595 Неутрално

    Анализаторите усукват и просто, нищо не казват...
    Причината е, че в своите анализи те не споделят,
    изключително тежкият характе на кризата в БСП...
    Мама Партия престава да бъде електорална, Другари и Господа...
    Писано ни е да запомним старицата само с днешното й име...

  8. 8 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Напротив!

    Управлението на Орешарски е в пъти по-добро от това на Борисов!

    Човекът понижи безработицата с над 1.5%, напълни фискалния резерв, показа много добра реакция с БНБ по време на банковата атака и посъживи икономиката само за 1 година.

    Трябва да се знае, че при икономическия хаос, който Борисов остави това са значителни постижения и като се има предвид, че Борисов за 3.5 години не създаде и 1 ново работно място, а унищожи 245.000 работни места като наду на двойно безработицата от 6.8% с цели 7% на катастрофалните 13.8%, облозга фискалния резерв и резерва на Здравната Каса и забатачи икономиката в трайна рецесия, продължаваща вече 5 година.

    Това, което Орешарски свърши за една година Борисов не може да свърши и за 10 мандата.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  9. 9 Профил на Медий
    Медий
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Аз препоръчвам диета на Борисов.

    I'm addicted to the truth.
  10. 10 Профил на hmc12310991
    hmc12310991
    Рейтинг: 444 Неутрално

    Най-удачна е кандидатурата на чок гизел ханъм''проф''Пиргова.

  11. 11 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#9] от "И такаа":

    Той пак ще спечели!

    Хората обичат ганьовщината, парафизиката и окултизма.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  12. 12 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 432 Неутрално

    [quote#2:"Wizard"]Със Стойнев начело - нещата изглеждат чудесно за погребението на тази вредна организация[/quote]
    И какви кусури (освен заекването) му намираш на Стойнев?

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  13. 13 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 1595 Неутрално

    Откакто номенклатурата от бившата ДС, съсредоточена основно в Д(п)С (чрез агент Гоце) яхна БСП, направи го президент и си сложи зависимо и уязвимо от компромати момченце като Станишев, БСП върви само надолу. Целувката на Доган преди съставянето на предишната тройна коалиция, еманципира Станишев до степен да почне да се репчи на Първанов. Глупостите му и амбициите на жената, за която го ожениха, започнаха да дразнят драпащите за постове другари с дебели портфейли и тлъсти банкови сметки. Логично пътят му тръгна стръмно надолу. Първанов го зашлеви след като първо му дръпна леко ушенцето, а ДПС го унизиха до степен да не може да се покаже на публично място, освен в Брюксел, където той все още има подкрепата на ПЕС. Естествено е, че БСП, отдавна разделена на хищнически кланове, започна да се цепи, рои и да си връща немощния вид на стогодишна старица, предпочитаща да сънува миналото си, отколкото да мисли за бъдещето на "децата" си - вече уморени пенсионери и кебапчелюбиви малцинства, подарени й от същото услужливо властно ДПС (сарай), зад които ясно прозират кремълската ръка на бившия работодател на президента Путин - КГБ. Владимир Владимирович предпочита да изглежда "мъжкар", въпреки дребния си ръст и не обича хомосексуалните, особено ако от тях в някаква степен зависи осъществяването на плановете му за хегемония в Черно море, в бившите социалистически страни и начукване канчето на НАТО. Тъй че Сергей Дмитриевич нямаше никакъв избор. Той трябва да напусне "бойното поле", където място за нежни души със зачервени от яд, надути бузки просто няма.

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо, има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от тебе!
  14. 14 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1551 Неутрално

    Живко Георгиев препоръчва на пациента БСП дълга диета без власт.


    Е, и аз съм съгласна с него, май това ми е първият случай

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  15. 15 Профил на генка стефанова
    генка стефанова
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Що не станах блогър, да се ... в тъпия инженер да се ... Ставаш, пиеш кафето и плещиш какво си сънувал! Че и се намира кой са те публикува! А аз амбициозен, да съм полезен с нещо... Живот... Комунизма явно ми е промил мозъка 😉.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  16. 16 Профил на Веселин
    Веселин
    Рейтинг: 714 Весело

    До коментар [#12] от "geo_19 (с нови сили)":


    [quote#12:"geo_19 (с нови сили)"]И какви кусури (освен заекването) му намираш на Стойнев? [/quote]
    Лично аз, никакви. Достоен заместник на Сергей който уверено и с младешки плам ще дозатрие сто годишната вампирясала бабичка.

  17. 17 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Оттеглянето на Станишев няма да изведе БСП автоматично от кризата, ..:
    ................
    Ще си говорим след 4 месеца - консолидацията на руските агенти - безскруполните -ще започне !!! БСП-Гоце-Сидеров- ДПС и сие ..Пак и отново ТЕ ще ни лъжат и будалкат - ЗА поредното НИ ограбване ....
    Таварищ лавров - идва с мангизите и ..заповедите ....)

    BIG AL
  18. 18 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 432 Неутрално

    [quote#16:"Веселин"] Достоен заместник на Сергей който уверено и с младешки плам ще дозатрие сто годишната вампирясала бабичка[/quote]
    Да ти напомня - Стойнев е възпитаник на Сорбоната (знаеш къде се намира). Пред него има един невероятен шанс да изведе на нови висоти тази стогодишна госпожа.

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  19. 19 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3132 Весело

    До коментар [#18] от "geo_19 (с нови сили)":

    Леле -мале,а ние знаем само за дисертацията за съветските униформи

  20. 20 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1366 Весело

    До коментар [#18] от "geo_19 (с нови сили)":

    Да ти напомня - Стойнев е възпитаник на Сорбоната (знаеш къде се намира)...::)))))
    ................
    Няма никакво значение, КЪДЕ е учил един руски агент-Московския, Сорбоната или Кембридж..))
    Той си е все руски агент- даже няма шлифовката на по- старите агенти - да се крие , след 1989 гиодина :)
    Директно и публично иска да НИ ЗАГРОБИ със 7 милиарда лева , заради интереса на путин ..)
    Показва си го ...))

    BIG AL
  21. 21 Профил на Веселин
    Веселин
    Рейтинг: 714 Любопитно

    До коментар [#18] от "geo_19 (с нови сили)":


    [quote#18:"geo_19 (с нови сили)"]Да ти напомня - Стойнев е възпитаник на Сорбоната (знаеш къде се намира[/quote]
    Къде? В Украйна, Херсон или някъде из необятната руска шир?

  22. 22 Профил на Богомил Харманджиев
    Богомил Харманджиев
    Рейтинг: 449 Неутрално

    Пътят на БСП към оздравяване е път през катарзис-да преосмислят своите грехове към народа и да му се извинят на висок глас,алтернативата е бавна и сигурна политическа смърт-ДСБ и НДСВ са примери за това.

  23. 23 Профил на donyon
    donyon
    Рейтинг: 646 Неутрално

    Опело,опело и трябва,не диета...

  24. 24 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 432 Весело

    [quote#20:"BIG AL"]Директно и публично иска да НИ ЗАГРОБИ със 7 милиарда лева , заради интереса на путин .[/quote]
    На мене ми се струва, че иска да ни зароби към О`бама със неистовата му страст към Уестингхаус

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  25. 25 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 432 Весело

    [quote#21:"Веселин"]Къде? В Украйна, Херсон или някъде из необятната руска шир?[/quote]
    Не знайш къде е Сорбона-та?

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  26. 26 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 432 Неутрално

    [quote#19:"hodounski"]Леле -мале,а ние знаем само за дисертацията за съветските униформи[/quote]
    Честна дума - нямам си и понятие от темата на дисертацията на Стойнев.

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  27. 27 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1366 Весело

    До коментар [#21] от "Веселин":

    Стойнев наистина е завършил Сорбоната...а тя се намира у Франция...... Е, Сорбоната в никакъв случай не е от калибъра на пожарникарския висш институт на Симеоново, но не е за подценяване все пак.....

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  28. 28 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8873 Неутрално

    диетата трябва да е дългосрочна , само около 100 години .

  29. 29 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1498 Неутрално

    До коментар [#27] от "ARRI":
    Стойнев е бил в Сорбоната точно 6 седмици!!! Това е бил научен обмен/командировка/ така че какво е завършил си помисли пак.
    Станишев си оплете кошницата, Маниката ще ни се присмива от Брюксел, а вие тук ще жалите за БСП??? Той не мисли за БСП вие сте се загрижили. Ако Станишко беше свестен нямаше да разкара журналистката и да се хване със жената на Първа частна банка! че дете направи, ожени се....за какво? защото Мониката е оправна сметкаджийка и му урежда нещата като с Хохегер. пригответе се да слушате следващите години как Станишко е Господа на ЕС, как е най-умния, влиятелен, най гениален....

    Русия- проказата на планетата Земя.
  30. 30 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Неолибералните и неоконсервативни NGO-та, и Г"Е"РБ (, които театър от панаир за земеделска техника не различават) се опитват да внушат някаква криза в БСП като го правят от едни Европейски Избори със смешна избирателна активност от 1/3 избиратели!

    Разбира се, в БСП има хора, които никой не знае какво правят там, и които са се хванали на тази психоза.

    Нито Оланд, нито Камерън, нито Зеехофер си подадоха оставките, нито пък мислят за предсрочни избори.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  31. 31 Профил на Rhapsody of Fire
    Rhapsody of Fire
    Рейтинг: 817 Неутрално

    До коментар [#12] от "geo_19 (с нови сили)":

    Заекването му е най-малкия и по същество простм проблем. Като министър обаче как пък един път не го чух да каже нещо смислено. Отчайващо брутални чисто болшевишки тези. Абсолютен некадърник. Ако на това ги учат в Сорбоната-толкова по зле за нея.
    Тя и Достена Лаверн е преподавател в Страсбург, но това явно също не е индулгенция за тъпотиите и.

    Путинофилите и Тръмпанарите възприемат: Учтивия- за лицемер; Възпитания-за слабак;Толерантния-за гей; Културния-за лигльо; Разумния-за будала; Образования-за соросоид.
  32. 32 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#15] от "zorzaman":

    Нищо не ти пречи да станеш.

    Блогър е най-лесната работа.

    След като Асен Генов го може то и ти ще можеш. Нали си човек с образоаание. Инженер.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  33. 33 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3005 Неутрално

    До коментар [#1] от "zaw12929":

    Здравей бабке ! Отново и отново сме двамата на широкия политически друм ! Не му вярвай на този манипулатор Смилов ! Той е от племето ,, соросойди " Какво общо може да има БСП с него и такива като него ? Той, за разлика от теб никога не пише българия с малка буква , Партията с главна ! На такива като него - никакво доверие !
    Бабче ( нали виждаш колко гальовно се обръщам към теб ) ,излезни от линка и напиши нещо повече за себе си ! Спечели ме за БСП ! Време ти е някой да се погрижи за теб,а не тепърва да ставаш червен трол за 15 стотинки на коментар !

    Поднасям ти виртуален букет от червени рози !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  34. 34 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1366 Весело

    До коментар [#29] от "chichka":

    У sv-то му се споменава Сорбоната....не съм се задълбочавал в/у него, понеже не ме интересува....Както не ме интересува и съдбата на баба цоцолана...дали ще я има, или няма да я има ми е все тая.....За мен е по-важно дпс-то да го няма от политическата карта на България, ама уви........Ся чувам, че сикаджийчето щял да се сгодява за момата и да ни я натресе като коалиционен партньор......

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  35. 35 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 388 Весело

    До коментар [#29] от "chichka":
    До коментар [#27] от "ARRI":

    Стига с тая Сорбона!

    На никой тука не му трябва образование.

    Гледай те Борисов -

    Той няма никакво, но 3.5 години "управляваше".

    На хората тука не им трябват учени. Те обичат простотията, масалите и тъгуват по БКП и бай Тошо, и затова избират Борисов.

    БСП трябва да опитат с неконвенционален подход и да се принизят на нивото на ръководството на Г"Е"РБ, за да имат някакъв минимален шанс за изборна победа.

    За първо да опитат с бат Сали и Петното като равностойни съперници на Борисов и Цветанов.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  36. 36 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 432 Неутрално

    [quote#31:"Rhapsody of Fire"] Като министър обаче как пък един път не го чух да каже нещо смислено. Отчайващо брутални чисто болшевишки тези. [/quote]
    Дали това е твое вътрешно усещане? Да си призная, не съм следил неговите изяви за да кажа каквото и да е. По принцип винаги гледам със симпатии към младите лица независимо коя партия ги лансира. Мисля си, че с неизхабени фигури БСП има шанс да се съхрани... Нали България има нужда все пак от една адекватна лява партия?

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  37. 37 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#34] от "ARRI":

    Момент!

    При един брак ДПС ще е младият левент искащ да обладава булката Г"Е"РБ.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  38. 38 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#36] от "geo_19 (с нови сили)":

    За БСП не се притеснявайте.

    Те се борят със собствената си глупост.

    На останалите партии обаче хич не им е розово бъдещето.

    Например Г"Е"РБ. Те ще изчезнат от политическата сцена, защото нямат никаква субстанция.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  39. 39 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3005 Неутрално

    До коментар [#11] от "socialen":

    ,, Хората обичат ганьовщината..."

    Друго си е потомствената аристокрация от каскетеджии...! За Ваш ужас аз съм от поколението което много добре помни скудоумието и ретроградността на ,, елитарните " комунистически/пролетарски вождове с изпънати по кантовете ръце в очакване на директивите от братска Москва !

    Абе къде изчезнаха , др.Иванов,Боби 1945 и другите по-известни тролчета ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  40. 40 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 432 Неутрално

    [quote#29:"chichka"]Стойнев е бил в Сорбоната точно 6 седмици!!! Това е бил научен обмен/командировка/ така че какво е завършил си помисли пак. [/quote]
    Май не е точно така, ако се съди от статията във wiki, (която се опитва да го омаловажи) :

    1997-1999 г. - диплом за общообразователно университетско обучение по икономика и мениджмънт от университета Сержи-Понтуаз, Франция
    бележка: тази диплома съответства на 2-годишен период начално обучение във френските университети.
    2000-2001 г. - бакалавър по икономика от университета Париж Х Нантер, Франция
    бележка: тази диплома съответства на 3-та година обучение.
    2001-2002 г. - магистър по икономика от Университета Париж 1 Пантеон - Сорбона, Франция
    бележка: продължитеността на обучението за престижната диплома "магистратура на Университета Париж 1" е 2 години и Стойнев не фигурира сред дипломираните...
    ---
    Каквото и да е: Стойнев носи в кръвта си френски възпитание. Освен това е роден нейде из френските колонии...

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  41. 41 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1366 Весело

    До коментар [#37] от "socialen":

    Ами не зная кой какъв ще го играе след изборите, ама дпс-то изтърбуши вече 2 пъти баба цоцолана, та тя горката още дълги години няма да може да се съвземе след онождането.....Та предполагам, че и със сикаджийчето ще е същото....Който се е заиграл с дпс-то все е изял лай**та.....Има и трети вариант....Всички толкова мразим дпс-то, че като нищо само ни плашат, че то ще е в следващото управление, та да може когато бсп-то и гроб направят коалиция всички с облекчение да си кажем - ''Майната му....важното е дпс-то да не е у властта.....такава коалиция оправя Германия, та нас ли няма да оправи......'' Та ей тва си мисля.....А в същото време ние до като се кефим, че дпс-то е извън властта, всичките другаре...и червени...и сини...и жълти и бенбени необезпокоявани си правят далаверите и аферите.....

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  42. 42 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#39] от "niksan1":

    Напротив!

    Бойко Борисов е член на БКП и се е клел най-тържествено и доброволно в свещеното дело на Партията (БКП) и в идеалите на Марсизъм-Ленинизма, и на Комунизма, и е обещал делото и живота си за победата на тези идеали.

    Цецка Цачева завърши РабФак-а с отличие и беше главен секретар на градския комитет на БКП в Плевен.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  43. 43 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 388 Весело

    До коментар [#41] от "ARRI":

    ДПС е Факторът Нр. 1 в политиката!

    Тука всички се издъниха и всички имат нужда от тях вече, за да управляват.

    Ние все ги криминализираме, но фактът е, че те се държат един с другой и тяхното общество е със здрави цености.

    За разлика от нас -

    Всички неолиберали, либертарианци, турбокапиталисти и индивида листинг, обичащи ганьовщината.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  44. 44 Профил на Миша
    Миша
    Рейтинг: 823 Неутрално

    Не знам Стойнев да е защитавал дисертация, но има издадена съвместна книга с друг автор в Сорбоната: "Ролята на финансовата система в преструктурирането на китайската икономика".
    Което не е нещо уникално.

    Миша
  45. 45 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3005 Неутрално

    До коментар [#30] от "socialen":

    Ако ще темата да е ,, кисели краставици " Вие няма да пропуснете случая да напишете двете ,, купешки " думички-,, неолиберални и неоконсервантивни " В знак на добра воля Ви предлагам да обоготите политическия си речник с още две -антикомунизъм и антискудоумизъм ! Великодушен съм и не очаквам благодарности...!

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  46. 46 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 432 Весело

    [quote#41:"ARRI"]...Има и трети вариант....Всички толкова мразим дпс-то, че като нищо само ни плашат, че то ще е в следващото управление, та да може когато бсп-то и гроб направят коалиция всички с облекчение да си кажем - ''Майната му....важното е дпс-то да не е у властта.....такава коалиция оправя Германия, та нас ли няма да оправи......'' [/quote]
    Твърде вероятна хипотеза, която може и да се случи в нашенски условия.. защото и двете (уж непримирими) партии са осъзнали най-сетне истинската мощ на догановото творение (което ги плаши).

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  47. 47 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#41] от "ARRI":

    Няма никаква прилика с Германия!

    Тука един висш политик ходи час 4 годишна ефективна присъда и прави избори.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  48. 48 Профил на mils5656
    mils5656
    Рейтинг: 442 Неутрално

    На БСП и трябва векуване най-малко извън властта !! Живота ни мина все под нейно управление, така че предпочитам през остатъка от живота си да не я мисля, а няма опастност тя да мисли за мен !!!! На паметната и плоча ще пише : "Партия управлявала най-дълго време България и без война затрила от алчност и простотия една прилична държава !!!"

  49. 49 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#45] от "niksan1":

    Не е нужно.

    Думите "Неолиберални", "неоконсервативни" и "либертариански" описват ситуацията най-правилно.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  50. 50 Профил на mils5656
    mils5656
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар № 35:"socialen" "На никой тука не му трябва образование."
    Грешиш !!! Трябват и имаме образовани хора тук другарю, но твоите съпартийци ,образовали се и изпълнявали директивите на Москва, създадоха такива абсурдни условия за образование, бизнес, здравеопазване, отдих и изобщо за съществуване, че умните млади хора предпочитат тези дейности да ги извършат на запад, в нормалните страни !!! Не улучихме на ръководител, или по-скоро системата не допуска такъв до върховете на управлението на държавата, който да се вслушва и работи в интерес на народа !!! Може и необразован да е, защото за всяка работа си има майстор, важното е навреме да бъде открит и заинтересован да свърши работата !!! Свестните и честните системата ги изплюва рано и ги смачква, а по върховете се уреждат лъжци, манипулатори, наглеци, долни кариеристи, ДС агенти служещи на чужди държави !!! Затова няма прокопсия !!!

  51. 51 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1498 Неутрално

    До коментар [#35] от "socialen":
    През 1990 г ББ е хабилитиран к.т.н.!!!! Преди промените, ако знаеш как се учеше тогава и как се правеше аспирантура. Първото ми висше е от 82-87 г- голяма четене и задачи беше. Второто през 2004-2007 правих втора магистратура по хим. инженерство- пълен ташак, и като гледах младежите как не учат, преписват...и се дипломират, ме е срам да кажа че съм дипломиран.... Така че образованието на този дето се прави на прост пожарникар не е за подценяване. По-необразован е от много от вас, но никога когато говори не ъ--ъъъъка, нито а-ааака като повечето уж грамотни журналисти, коментатори.... А Стойнев не го коментирам, неговата Сорбоната е като Лондонското образование на Станишко- със стипендия на Сорос.

    Русия- проказата на планетата Земя.
  52. 52 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 388 Весело

    До коментар [#50] от "mils5656":

    Ти тъжиш за бай Тошо и Комунизма. Гласувай за Борисов.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  53. 53 Профил на Медий
    Медий
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#11] от "socialen":

    Ами така е, като няма гражданско общество, както е казано докато мъдрите се намъдруват, лудите се налудуват.
    Явно е, че ония в клоаката наречена Парламент няма да приемат закони против собствените си задници.
    Не се гласува, след това някой Ганьо се бие в гърдите с 10% от гласоподавателите и управлява. Тупат се нагло и управляват безочливо, но на кого да се сърдим? Въпрос на национален манталитет.

    I'm addicted to the truth.
  54. 54 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#51] от "chichka":

    Как го е правил, само той си знае.

    За днешното висше - също! Или добро, или нищо.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  55. 55 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#51] от "chichka":

    Момент!

    Борисов има някакъв докторат, защитен в края на ноември 1989 година, но няма хабилитация.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  56. 56 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#53] от "И такаа":

    Защото са бизнесмени всички. Турбокапиталисти.

    Т.н. "Гражданско Общество" го родиха лятото миналата година в неолибералните, неоконсервативните и либертариански NGO-та от страх, че истинското Гражданско Общество, което беше през февруари 2013 година ще им развали дясно-либералния Капитализъм тука.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  57. 57 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#50] от "mils5656":

    Много глупости си написал на едно място.

    Ако имаш предвид богатите страни на Запад за нормални, да, те са богати страни, защото в исторически план са управлявали света.

    Ние и преди 9.9.1944 сме били в същото положение.

    Не. На нас не са ни виновни КГБ, ДС и останалите.

    Ние сме развиваща се капиталистическа страна, която прие най-негативното от Запада.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  58. 58 Профил на ISTORIK
    ISTORIK
    Рейтинг: 1558 Неутрално

    "Отдавна ме познавате. Не съм човек, който отстъпва пред трудности и под натиск. Трудностите не ме демотивират. Не се плаша от битки, дори - и от такива, които изглеждат с невъзможен изход."

    Това е част от словото на Сергей Станишев.

    Ако мислиш за 1 година напред, посей ориз, ако мислиш за 10 години напред, засади дърво, а ако мислиш за 100 години напред - образовай населението!!!
  59. 59 Профил на Медий
    Медий
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#56] от "socialen":

    Иронията е, че в конституцията пише, че сме били социална държава
    Все пак въпроса е на манталитет и най-виновни са самите граждани, за да няма гражданско общество.

    I'm addicted to the truth.
  60. 60 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#59] от "И такаа":

    От индивидуалисти, неолиберали и либертарианци не може да има общество.

    Стъкмиха сега едно миналото лято, но се вижда от далеч, че е фалшиво.

    Уж било за ценности, а никой не протестира, че един висш политик с 4 годишна ефективна присъда все още е депутат, и действащ политик, и се кани пак да "управлява".

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  61. 61 Профил на Медий
    Медий
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#60] от "socialen":

    Както се казва за българите, двама са малко, трима са много.

    I'm addicted to the truth.
  62. 62 Профил на Meir
    Meir
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Живко Георгиев препоръчва на пациента БСП дълга диета без власт.

    Тоя пък кой е? Абе тия уманитари има ли нещо по което да не са експерти? Начело с тежката артилерия в цоциологията - двеста и педесе килограмовия, Оги Минчев.
    Тва ядрена енергетика, тва газопроводи, международно положение, изръшкали са ги пущините. Байгън от асистенти по политикономия...

  63. 63 Профил на bgpatriot
    bgpatriot
    Рейтинг: 719 Неутрално

    До коментар [#8] от "socialen":
    добре бе, ама обясни защо тогава след всички 'добрини' на орешарски и всички злини на ГЕРБ Българите дадоха 12% повече на ГЕРБ?
    съгласен съм с почти всички оценки за Боко! Само че червени чугуни, защо не се замислите над следното: Колко мразени и тъпи сте след като един Тиквун, циркаджия, Палячо, с хер Флик, недодялана мутра,банкянси сикаджия, Винету, .... ви бие където свари! Да помогна? - хората не гласуват за ББ те гласуват против тройната коалиция БСП+ДПС+Атака+(ББЦ?)
    Направете си една наистина лява партия, без ДПС и олигарсите, и може да се възродите, ама как, като БСП е зависима от мафията

  64. 64 Профил на Инспектор Стрезов
    Инспектор Стрезов
    Рейтинг: 537 Весело

    БСП не е на път нито на кръстопът. Въпреки това е пътник.

    "Я з москалями не балакаю!"
  65. 65 Профил на petyo9
    petyo9
    Рейтинг: 782 Неутрално

    [quote#64:"Инспектор Стрезов"]БСП не е на път нито на кръстопът. Въпреки това е пътник. [/quote]
    Ще ми се да вярвам в това, но горчивият ми опит ме кара да бъда предпазлив.
    Когато ставах в 3 сутринта за да се наредя на опашка за 2 кисели млека (1991, Луканов), тайничко злорадствах:

    - Некааа!!! Сега вече всички разбраха истината за БКП! Сега вече никой няма да гласува повече за тях!

    Уви! Българинът явно е мазохист.
    Когато през 1996-та започнаха ежедневни фалити на банки и цялата държава се срина (Жан Виденов), покрай горчилката от това в мен се прокрадна нов оптимизъм: Е, това е вече за последно!
    Уви, българинът явно е мазохист.
    И сега, след всички последвали събития, ми се ще да вярвам, че БСП е пътник, но ме е страх. Страх ме е, че този пътник не знае пътя и обикаля и се върти в кръг и винаги се завръща.
    Уви, българинът явно е мазохист!

  66. 66 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#63] от "bgpatriot":

    На европейски избори, които никого не интересуват, с 1/3 избирателна активност.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  67. 67 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#63] от "bgpatriot":

    Беше ясно, че при ниска избирателна активност печели Г"Е"РБ, които се борят за оцеляването си, и малките, нови партии като СДС-то, пардон, Реф. Блока и ББЦ.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  68. 68 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#63] от "bgpatriot":

    И хората тука обичат простотията.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  69. 69 Профил на za1221
    za1221
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До края на годината Герб отново ще е на власт, най вероятно с Реформаторския блок, Станишев разби дьржавата и се оттегля от Бсп, да му мисли Брюксел





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK