Сделки, заплахи и обвинения "връзки с Пеевски" в борбата за лидер на БСП

Сделки, заплахи и обвинения "връзки с Пеевски" в борбата за лидер на БСП

© Дневник



В БСП не помнят лидерският пост да е бил толкова яростно оспорван, колкото сега. Претенденти и техни поддръжници не се свенят да използват всякакви похвати, прибягват и до обвинения в зависимости от олигархични и корпоративни кръгове. Вървят намеци за сделки с ДПС.


Само дни след като председателят Сергей Станишев обяви оттеглянето си след 13 години на поста, лансира за свой приемник енергийния министър Драгомир Стойнев и предложи на 27 юли конгресът да реши кой да застане начело, отношенията в партията се изостриха до краен предел и един срещу друг застанаха доскорошни приятели. Срещу Станишев застават и негови съратници след натиск да ги разубеди да се конкурират с фаворита му Стойнев.


До момента трима са потвърдили публично, че ще участват в лидерската битка, ако бъдат издигнати - Драгомир Стойнев, зам.-председателят на парламента и шеф на контролната комисия на БСП Мая Манолова и зам.-председателят на партията Янаки Стоилов. Очаква се да се включат и бившият депутат Георги Кадиев, и Корнелия Нинова.




Аргументът "Пеевски"


Социалисти смятат, че на Стойнев вече е бил нанесен най-болезненият удар - връзки с депутата от ДПС Делян Пеевски. Самият Стойнев контрира с въпроса дали сведенията са от Румен Овчаров (бивш лидер на БСП - София, и бивш дългогодишен зам.-председател на партията, смятан за една от силните фигури).


За подобни връзки обаче във вторник заговори предишният президент и лидер на АБВ Георги Първанов. Той обяви, че министрите на вътрешните работи и на енергетиката - Цветлин Йовчев и Драгомир Стойнев, са били "спуснати" на Националния съвет на БСП от ДПС. "Повечето имена не бяха познати, очевидно бяха написани на друго място, дали в хотел "Берлин" (хотел, който се свързва с Делян Пеевски - бел. ред.) или другаде, не мога да кажа", добави Първанов. По думите му е достатъчно да се видят фирмите - подизпълнители на проекта "Южен поток", за да се направи изводът, че Пеевски диктува не само в този проект, но и влияе в енергийната политика "и в други направления". В същото време посочи, че взаимодействието между Пеевски и Станишев е очевидно, и напомни, че когато беше премиер, Станишев първо уволни Пеевски като зам.-министър, но после го върна на работа.


Обвинението "зависимост"


"В това управление се видя, че БСП не може да изпълнява функциите си на мандатоносител. Един от основните критерии за нов лидер, и аз отговарям на него, е независимост от корпоративни интереси, от чужди интереси или други лични причини. Един силен политик не трябва да е удобен за никого", коментира и Янаки Стоилов в типичния си дипломатичен тон. Той не пожела да заеме позиция за Драгомир Стойнев.


Мълвата в БСП все по-упорито свързва избора на председател на партията с интересите на ДПС и насажда чувството, че битката ще е "за" и "против" човека на Пеевски. Слуховете в партията пък обясняват решението на Станишев да се спре на Стойнев с това, че министърът бил удобен за ДПС, в замяна на което Станишев щял да получи подкрепата на движението за еврокомисар на България.


Че Станишев държи на своя фаворит, без значение от мотивите му, показват и поредицата срещи, които направил, преди да замине за Брюксел, с потенциални кандидати, като се опитвал да разубеждава. Дори ги заплашвал с компромати, гласи мълвата на "Позитано" 20.


Все още е рано да се прогнозира дали изборът на Стойнев е сигурен. Местните структури не са обсъждали досега кого биха подкрепили, а и две от влиятелните фигури в партията - Румен Овчаров и организационният секретар Димитър Дъбов, не са заявили предпочитанията си. Стойнев вероятно ще има подкрепата на София-област, след като депутатът от района Кирил Добрев му даде рамо и го нарече биткаджия. Зад Манолова, смятана за кандидата на Георги Първанов, пък стои организацията в родния й Кюстендил.


Няма знаци дали различните крила на опозицията срещу Станишев ще се разберат и ще играят заедно, или съперниците ще разпилеят гласовете на делегатите и така ще направят услуга на сегашния лидер и на фаворита му.  


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (93)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Darth Чебуратор
    Darth Чебуратор
    Рейтинг: 638 Весело

    В Политбюро са като по-агресивните зомбита от Заразно зло -- бият се за трупа на Партията като за последно.

    А лъжите, с които се клепат са просто смехотворни. Очаквам скоро да се чуе, че и Станишев е човек на Пеевски и всъщност Сопола го е "спуснал" на Виденов или нещо такова.

    Добре, че е за последно.

    Отново в бан за "нарушение" на прогербаджийската агитпроп линия на "Дневник"
  2. 2 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 830 Неутрално

    Да се самоизядат дано ...

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  3. 3 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1496 Неутрално

    Това беше - дъртата разпоретина заминава в гроба и България тръгва по пътя на нормална европейска държава.

    Другари , толкова навредихте на Родината ни , колкото и турците не успяха. Пратихте Талев в концлагер , убихте Чавдар Мутафов , построихте концлагери.Опитахте да заличите България от лицето на земята. Избихте над 3000 интелектуалци. Направихте най-големият атентат в историята на света СРЕЩУ СОБСТВЕНИЯ СИ НАРОД, който до момента е изместен само от 11/09. Запалихте гражданска война. Построихте концентрационни лагери. Установихте диктатура и ни изхвърлихте на края на света.


    Но ние сме християни и не искаме мъст. Вдигайте си чуковете , събирайте си сърповете и изчезнете. Просто се махнете. Ние ще се оправим

    15.02.1989 - 07.02.2018
  4. 4 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1761 Весело

    Блажиш ли дЕдо попе, блажиш ли ??? Да знаете, че в такива моменти и блаженето с уж не блажно, се брои.
    Нямам търпение да почне предизборната борба, та да видим, как старите омазани муцуни пак ще обещават мед и масло, и салам.

  5. 5 Профил на Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Рейтинг: 638 Неутрално

    БСП трябва да се забрани със закон! След изборите трябва да се организира референдум с един единствен въпрос:

    Съгласни ли сте БСП да се забрани като партия, имуществото и да бъде конфискувано, а участвалите в нейното ръководство да нямат право да членуват в никакви нови политически формации?

    Украйна е на път да го направи, само половин година след мейдана, а България вече 45+25 години се гърчи в лапите на комунистическите сатрапи!

    Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет Тачър
  6. 6 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 858 Весело

    [quote#4:"442"]как старите омазани муцуни пак ще обещават мед и масло, и салам. [/quote]
    Да, ама електората им състоящ се от древни старци и бабета още им верва. Да подемем кампанията - скрий личната карта на баба и дядо в изборният ден.

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  7. 7 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1441 Весело

    Радини вълнения...

    Свобода за Надежда Савченко!
  8. 8 Профил на Радко - СВОБОДА или РОССИЯ
    Радко - СВОБОДА или РОССИЯ
    Рейтинг: 1114 Весело

    До коментар [#1] от "Darth Чебуратор":

    Чебурашка , рискуваш много . Ако го прочетат менторите ти може да не ти платят . Внимавай .

    Русофилите живеят в ЕС и посмъртно не биха живяли или пратили децата си в Русия. Обаче прoдават България на Русия. Неграмотност и Шизофрения?
  9. 9 Профил на Darth Чебуратор
    Darth Чебуратор
    Рейтинг: 638 Неутрално

    [quote#5:"Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!"]БСП трябва да се забрани със закон! [/quote]

    Както нагледно показа Барековата партия, това не е решение, ще се генерира друга.

    А БКП и да продължи да съществува, няма шанс да дойде близо до власт вече. БКП отива на небето по демографски причини, както СДС замина в чужбина по демографски причини, след като електоратът му отиде да живее там.

    По-важно е какво следва. А то не е много розАво.

    Отново в бан за "нарушение" на прогербаджийската агитпроп линия на "Дневник"
  10. 10 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1105 Неутрално

    Не се заблуждавайте, че ще има "борба" за "лидерският" пост в БСП!!!
    Това е криминална, мафиотска организация и това няма как да се случи...
    Тези които казаха на Станишев да си ходи, те са казали и кой ще му е наследник!

    Машини прости, народ неук.
  11. 11 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3800 Неутрално

    Иванов и социалния, ГЕРБ се разпадал, а? Какво става във вашето БСП?

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  12. 12 Профил на registriran
    registriran
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Комунистите не подбират средства в борбата за влияние и власт.В генетиката им е заложено.Но който и да овладее партията им ще е бъдещият ликвидатор.Това е положението другари.Изобщо няма да ми бъде мъчно за вас...

    Моля, не ме свързвайте.нито с Позитано ,нито с ГЕРБ.... Свободен съм да пиша това което мисля....
  13. 13 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 409 Весело

    Партизанлъка им е генетично заложен. Заедно обират мандрата, после се трепят за кашкавала!

    chavo64
  14. 14 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    Нямa знaчение кой ще се избере, ще трябвa години докaто се нaложи кaто стил и метод на рaботa.

  15. 15 Профил на Darth Чебуратор
    Darth Чебуратор
    Рейтинг: 638 Весело

    [quote#8:"Радко"]може да не ти платят .[/quote]

    Е, ти като истински "десен" ще пуснеш некое дарение в паничката ми от огромния си доход, вместо социалните помощи, които няма да мога да получа заради "малката" държава, нали?

    Отново в бан за "нарушение" на прогербаджийската агитпроп линия на "Дневник"
  16. 16 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 3037 Весело

    Добре позната картинка още от времето, когато Костов пусна СДС по нанадолнището. Но този път дори не е интересно, защото по аналогия вече знаем крайния резултат-БСП-1, БСП-2,...и така-до края на комунизма!

  17. 17 Профил на today
    today
    Рейтинг: 850 Неутрално

    Дали Стойнев или Станишев все тая, и двамата ще доутрепят БСП. На тия им трябва или наистина радикална промяна, или падат в канала. След което България може и да има шанс да се развие поне малко.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  18. 18 Профил на Калибър
    Калибър
    Рейтинг: 1264 Неутрално

    До коментар [#5] от "Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!":

    Съгласен съм с твоята идея.
    Нека в тази забрана да се включат всички бивши активисти на БКП...и ДКМС.
    Също и ДС....

    Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.
  19. 19 Профил на Радко - СВОБОДА или РОССИЯ
    Радко - СВОБОДА или РОССИЯ
    Рейтинг: 1114 Неутрално

    До коментар [#15] от "Darth Чебуратор":

    Ехааа , звучи като комлимент . ДА !

    Русофилите живеят в ЕС и посмъртно не биха живяли или пратили децата си в Русия. Обаче прoдават България на Русия. Неграмотност и Шизофрения?
  20. 20 Профил на Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Рейтинг: 638 Неутрално

    [quote#18:"калибър"]Нека в тази забрана да се включат всички бивши активисти на БКП...и ДКМС.
    Също и ДС....[/quote]
    Искате да оставите РъБъ без лидери?

    Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет Тачър
  21. 21 Профил на captainFill
    captainFill
    Рейтинг: 867 Весело

    Аз съм за Маямито, тя успешно ще довърши столетницата ...

    Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".
  22. 22 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1105 Неутрално

    Не съм голям фен на Иван Костов, но той прави блестящ анализ на ситуацията в страната! По нова тв!

    Машини прости, народ неук.
  23. 23 Профил на Darth Чебуратор
    Darth Чебуратор
    Рейтинг: 638 Весело

    До коментар [#19] от "Радко":

    Благодаря ти!

    Децата и котето ми няма да умрат от глад, понеже десните ще дадете. А може и за водочка да остане, даже, ако не за Абсолют, поне за Путинка.

    Слава на Радко! Слава на героите! Накатим за правых, богатых и благородных!

    Отново в бан за "нарушение" на прогербаджийската агитпроп линия на "Дневник"
  24. 24 Профил на captainFill
    captainFill
    Рейтинг: 867 Весело

    А Кадиев е най-големият смешник, вечния неориентиран кандидат, него пак ще го отрежат...

    Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".
  25. 25 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#21] от "captainFill":

    МакЪр често да ме дразни, напълно споделям мнението Ви! Би била достоен продължител на историческото дело на незабравимия Сергей Дмитриевич!

    Свобода за Надежда Савченко!
  26. 26 Профил на registriran
    registriran
    Рейтинг: 409 Неутрално

    [quote#18:"калибър"]До коментар [#5] от "Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!":

    Съгласен съм с твоята идея.
    Нека в тази забрана да се включат всички бивши активисти на БКП...и ДКМС.
    Също и ДС..[/quote] Как да стане. като са мимикрирали в други партии?

    Моля, не ме свързвайте.нито с Позитано ,нито с ГЕРБ.... Свободен съм да пиша това което мисля....
  27. 27 Профил на vasill
    vasill
    Рейтинг: 625 Неутрално

    Избираме Пеевски или бсп пада

  28. 28 Профил на today
    today
    Рейтинг: 850 Неутрално

    И що не вземат да издигнат направо Пеевски за началник на левицата? Да излязат пак Станишев и Орешарски с лафа "ако не го гласувате кабинетът пада до обяд".

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  29. 29 Профил на captainFill
    captainFill
    Рейтинг: 867 Весело

    До коментар [#25] от "GogoPG":

    Освен това Мая е много секси, като се ядоса ... Пфуу, пепел ми на устата, но и трябва само една метла и готово ... Същинска секси вещица е ...

    Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".
  30. 30 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1496 Неутрално

    [quote#20:"Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!"]Искате да оставите РъБъ без лидери? [/quote]

    Лустрационен закон - Който е сътрудничил на ДС или е участвал в управлението на България до 1989 няма право да заема публични длъжности.
    Нито Кунева , нито Радан , нито Лукарски , нито Вълчев , никой не попада под техните удари. Виж не мога да кажа същото за Ц.Ц. , Цв.Цв. , Божидар Димитров и още маса гербери

    15.02.1989 - 07.02.2018
  31. 31 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3138 Неутрално

    И нека мафиотите от мафиотската партия се изядат взаимно!

    Едно добро дело за майка България!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  32. 32 Профил на Darth Чебуратор
    Darth Чебуратор
    Рейтинг: 638 Весело

    [quote#30:"Позитанска мурзилка за 3 рубли на пост"] Който е сътрудничил на ДС или е участвал в управлението на България до 1989 няма право да заема публични длъжности. [/quote]

    Как решаваме проблема с изчистените досиета? Съсела няма досие у нас, а в Масква.

    Как решаваме проблема с бизнесмените на прехода, които ще финансират колкото си искат "чисти" барековци да им вършат работата?

    Много лесно си ги представяш нещата, но лустрацията е мярка за преди 20 години.

    Време е за еволюция.

    Отново в бан за "нарушение" на прогербаджийската агитпроп линия на "Дневник"
  33. 33 Профил на 2029
    2029
    Рейтинг: 682 Неутрално

    Всички партии отдавна са превзети от кариеристи, но в столетницата е страшно. Да напомням ли за 15/15? Всички са на хранилка, няма значение при КОЙ.

  34. 34 Профил на u.f.o.
    u.f.o.
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#3] от "Позитанска мурзилка за 3 рубли на пост":

    +++++++++

    If you listen to fools, the mob rules
  35. 35 Профил на captainFill
    captainFill
    Рейтинг: 867 Любопитно

    [quote#30:"Позитанска мурзилка за 3 рубли на пост"]Нито Кунева , нито Радан , нито Лукарски , нито Вълчев , [/quote]
    За мазника Вълчев имам определени съмнения, аз си знам защо ... Радан е готин, но ми се струва някак наивен, а Кунева е просто поредния опортюнист ...

    Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".
  36. 36 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1496 Неутрално

    [quote#32:"Darth Чебуратор"]Как решаваме проблема с изчистените досиета? Съсела няма досие у нас, а в Масква.
    [/quote]

    Спираме с информация от агенция ЕЖК и пцуем яко по кръчмите за това как един кой си трябва да е под ударите на закона , ама заради конспирация не е. По време на псуването може да жулим и Флирт с евтин чипс!

    15.02.1989 - 07.02.2018
  37. 37 Профил на registriran
    registriran
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#20] от "Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!":


    [quote#20:"Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!"]
    Нека в тази забрана да се включат всички бивши активисти на БКП...и ДКМС.
    Също и ДС....- цитат на коментар #18 от “калибър”
    Искате да оставите РъБъ без лидери?[/quote]
    Малко повече инфо за лидерите на РБ може ли?За другите активисти ги знаем къде са..

    Моля, не ме свързвайте.нито с Позитано ,нито с ГЕРБ.... Свободен съм да пиша това което мисля....
  38. 38 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 1729 Неутрално

    Дали могат наистина да я докарат дотам, че да се борят за прага за влизане в Парламента? Натам е тръгнало, като гледам. И като слушам бабите пред блока. Тоя Станишев, викат, много се изложи. А до новите избори я научат името на новия "председател", я - не. Та не са розови нещата при червените, тъй да се каже.

    Доброто е заразно
  39. 39 Профил на captainFill
    captainFill
    Рейтинг: 867 Любопитно

    [quote#32:"Darth Чебуратор"]Как решаваме проблема с изчистените досиета? [/quote]
    Това не може вече да се направи, късно е ... Закъсняхме с лустрацията и е по-добре вече да не се повдига този въпрос. Генерал Тодоров навремето изнесе всичко важно в Москва, така че сега достъпните досиета са просто някакъв ташак, извинете ме за израза.

    Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".
  40. 40 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1389 Неутрално

    Да се самоизядат, такива удари по кокалчетата , а се наричат "другари"

  41. 41 Профил на Darth Чебуратор
    Darth Чебуратор
    Рейтинг: 638 Весело

    До коментар [#39] от "captainFill":

    Именно, затова вече е време за други мерки -- разследване на корупция, доказване на доходи, конфискация, жестоки наказания за купуване на гласове и търговия с политическо влияние, създаване на професионална администрация, която да си трепери за местото и т.н.

    Лустрацията е отдавна заминал влак.

    Отново в бан за "нарушение" на прогербаджийската агитпроп линия на "Дневник"
  42. 42 Профил на captainFill
    captainFill
    Рейтинг: 867 Любопитно

    Между другото, аз също имам досие, защото всеки, който е бил офицер в армията, има такова. Интересно ми е какво пише в него, но не мога да разбера, защото такива досиета са недостъпни.

    Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".
  43. 43 Профил на captainFill
    captainFill
    Рейтинг: 867 Неутрално

    [quote#41:"Darth Чебуратор"]Лустрацията е отдавна заминал влак. [/quote]
    Именно. Време е просто да се спазват законите, нали за това искахме демокрация, законите да важат за всички.

    Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".
  44. 44 Профил на v_l
    v_l
    Рейтинг: 420 Неутрално

    Смешници ... те помежду си ще се изядат с парцалите.
    Няма ли най накрая мислещата част от тая партия, която не живее 30 години назад и 1000 км на изток да се отцепи и да даде начало на една смислена модерна лява партия. Каква е тая агония, какви са тия напъни да съвместяват несъвместими неща.

  45. 45 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 1729 Неутрално

    [quote#41:"Darth Чебуратор"]Именно, затова вече е време за други мерки -- разследване на корупция, доказване на доходи, конфискация, жестоки наказания за купуване на гласове и търговия с политическо влияние, създаване на професионална администрация, която да си трепери за местото и т.н. [/quote] Точно! Ако се изпълнят само двете (професионална администрация и реално спиране на купуването на гласове), разликата ще се усети за не повече от година. Ако се вземат крути мерки срещу корупцията (ама не само в писмен вид), плюс първите две неща, ще дръпнем още повече. А ако имаме и съдебна система като хората, отгоре на всичко казано дотук, след 2 години слизащите на летище София ще мислят, че са объркали полета, толкова различно и по-хубаво ще им се струва всичко!

    Доброто е заразно
  46. 46 Профил на д-р Петроff
    д-р Петроff
    Рейтинг: 524 Весело

    Става все по-сладурско в БСП.Тиха радост ме изпълва.Който и да изберат,все е грешка.Намат полезен кандидат.Това са им кадрите.Псевдо биткаджии,простакеси и ортодоксални комуняги.Нямат политици с идеи.Жалки са та чак отвратителни.Надминават себе в глупостта си всеки ден.

    ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТ
  47. 47 Профил на captainFill
    captainFill
    Рейтинг: 867 Весело

    До коментар [#45] от "dogwoman":

    ++++++++++++++++++
    Не обичам да правя така, но все едно прочетох себе си ...

    Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".
  48. 48 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1326 Неутрално

    Борбата е безмилостно жестока.
    Епична...

  49. 49 Профил на greengoblin
    greengoblin
    Рейтинг: 470 Неутрално

    да се самоизяждат. ще направят огромна услуга на България ако този цирей се пукне.

  50. 50 Профил на д-р Петроff
    д-р Петроff
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#37] от "registriran":потърси с гуглето

    ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТ
  51. 51 Профил на д-р Петроff
    д-р Петроff
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#27] от "vasill":Пророчеството се сбъдва.

    ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТ
  52. 52 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 1281 Неутрално

    Един от основните критерии за нов лидер, и аз отговарям на него, е независимост от корпоративни интереси, от чужди интереси или други лични причини. Един силен политик не трябва да е удобен за никого", коментира и Янаки Стоилов

    Вижда се, че не страда от излишна скромност. А става за лидер колкото кози задник за тромпет. Иначе ме кефи тази караница в БСП, разпадането на тази структура (нарочно не пиша партия) ще е една добра новина за българската демокрация. (цитирам)

  53. 53 Профил на bora bora
    bora bora
    Рейтинг: 1461 Неутрално

    До коментар [#10] от "Zizu":
    Така е! От както избухна демокрацията, тези проблеми на Бсп се решават на друго място.
    Тук за пред хората има некоя и друга махленска фигура които да веселят народа.
    Направо му се чудя на Кадиев, каква промяна чака!!!

  54. 54 Профил на petranica
    petranica
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Всъщност за нормалните хора има ли значение кой ще оглави партията на комунистите?
    Според мен, който и да е, все ще е кретен.

    Любов и светлина!
  55. 55 Профил на rio_tinto
    rio_tinto
    Рейтинг: 574 Неутрално

    стойнев е силно ошамарваем. пънчъбъл. туф туф, по носа. чета коментарите и виждам, че бъркате излизането на няколко соц функционера от публичното пространство (няма да има осъдени или в затвора) с някаква ефективна промяна. капитан фил и чебуратора дори не могат да се ядосат стойностно, слаби вопли за спазване на законите, щото били за всички. ДС отроците може и да се боричкат, но никога не преминават определена граница. във всички случаи ние си оставаме крепостни, а живота ни - дефиниран и наставляван от партията-майка (събирателно понятие на аморфната маса пост-комунисти - аристокрация, техните гавази, идеолози, лизачи и пр).

  56. 56 Профил на yorddj
    yorddj
    Рейтинг: 1045 Неутрално

    Има ли значение за обществото как ще се казва водача на глутницата. Кой е той е все едно. Със сигурност корпорацията, която ще оглави ще продължи да прави единственото нещо, което винаги е правила, което може да прави и което ще прави. ДА ГРАБИ!

  57. 57 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 813 Неутрално

    Сделки, заплахи и обвинения "връзки с Пеевски" в борбата за лидер на БСП. В БСП не помнят лидерският пост да е бил толкова яростно оспорван, колкото сега. Претенденти и техни поддръжници не се свенят да използват всякакви похвати, прибягват и до обвинения в зависимости от олигархични и корпоративни кръгове. Вървят намеци за сделки с ДПС.

    Как беше оня лаф - един хубав ден за Българската демокрация.

  58. 58 Профил на registriran
    registriran
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#50] от "д-р Петроff":


    [quote#50:"д-р Петроff"]До коментар [#37] от "registriran":потърси с гуглето
    [/quote]
    Пипитах го и виж какво ми каза: за РаданКънев

    Радан Кънев е юрист, публицист и политик – председател на „Демократи за силна България“ Роден в София през 1975г., потомък на видния Варненски род Къневи. Правнук е на адв. Никола Кънев – лидер на Демократическата партия във Варна, председател на Общинския съвет, народен представител и подпредседател на Народното събрание (1908-1911г.) и внук на инж. Боян Кънев – проектант и строител на Аспаруховия мост, Пристанище Варна-Запад и корабостроителните заводи във Варна и Русе, заместник-директор на „Дирекция водни съобщения“ към Министерския съвет (1937-1944г.).
    Попитах и за Кунева и виж какво получих за нейния баща Щилиян Кунев: Концлагеристи
    Списъкът на някои от затворените в Белене включва:

    Недялко Атанасов, политик (освободен през 1955)
    Христо Бърдаров, военен деец
    Илия Вълков, физик и откривател на Брауновия газ
    Александър Гиргинов, общественик и държавник (умира в концлагера през 1953)

    Щилиян Кунев, студент-правист, по-късно киноактьор и буфосинхронист, баща на Меглена Кунева

    Моля, не ме свързвайте.нито с Позитано ,нито с ГЕРБ.... Свободен съм да пиша това което мисля....
  59. 59 Профил на Веселин
    Веселин
    Рейтинг: 753 Любопитно

    До коментар [#48] от "dedo pepo":


    [quote#48:"dedo pepo"]Борбата е безмилостно жестока.
    Епична... [/quote]
    Точно така, ръфат се като кучета за кокала!

  60. 60
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  61. 61 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 810 Неутрално

    Стойнев е личният ми фаворит. Окончателно ще доведе столетницата до нейния екзистенц минимум.

    Лая Манолова изглежда силна личност, но мисля, че не и стигат много други качества и най-вече трезва преценка и дипломатичност. Тя беше от най-близките кучета на Станишев, което също не я прави фаворит за поста... Фактът, че е жена вече беше широко коментиран

    Кадиев е най-смислената кандидатура, но не ми се вярва да има реален шанс. Човекът идва от бизнеса и е попил много западна култура, но просто не е от същото тесто като повечето партийни апаратчици.

    Янаки Стоилов също е много по-смислен политик от Станишев и един от малкото такива във втората редица на БСП в момента. Мислещ и говорещ относително разумно без стриктно да декламира всякаквите там опорни точки. Може би той има еднакви шансове със Стойнев.

    generator
  62. 62 Профил на cucing
    cucing
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Кучетата се сдавиха за оглозгания кокал.
    Каква драма, каква трагедия, каква...простотия.
    Догажда ми се, само като зърна тези муцуни (мутри), а журналята не пропускат всеки ден да ни напомнят, че те ни яхат и правят каквото си искат с държавата.
    За сега 7:0 за тях, народа не е върнал дори и един гол, като нещастната Бразилия.
    Но това си и заслужаваме, защото сме роби и овце!

    ура и да живей!!!
  63. 63 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Не ме интересува какво ще стане с БСП,това не е моя партия.Считам обаче,че Стойнев не е най-подходящият за БСП.Той се изхвърля толкова и най-лошото е,че си вярва.
    Столетницата сама да си избере подходящият кандидат.

    Tony
  64. 64 Профил на херувим
    херувим
    Рейтинг: 1015 Весело

    На снимката вдясно е изтипосана най-известната мутра в новата българска история. Първият от тази порода, издигнал се на висок политически пост. Крайно време беше след като нему подобните командват едва ли не цялата икономика.

    heruvim
  65. 65
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  66. 66 Профил на Веселин
    Веселин
    Рейтинг: 753 Весело

    Да си изберат направо Делян Пеевски. Млад, богат и преуспял от държавни поръчки, истински комунист!

  67. 67 Профил на д-р Петроff
    д-р Петроff
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#58] от "registriran":Тази информация и за двамата, не ми е известна.Странно, как съм гласувал за РБ без да я знам? Ами сина ми как е гласувал за РБ?Той даже и не подозира за информацията.Дъщеря ми също.Кажи ми какво с какво се промени Радан Кънев,след като вече знам за него толкова неща?Не ми отговаряй.Ще ти кажа,че за мен гласуването за Костов винаги е било признак за нормалност.За РБ сега е същото.

    ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТ
  68. 68 Профил на Nacho Libre
    Nacho Libre
    Рейтинг: 696 Неутрално

    The red show must go on....
    А ний...ний все още люпим горчивите семки на собствените си глупост,инертност и безволие.
    А ний...ний сме идиоти.

    Homo ludens sum
  69. 69 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 1575 Неутрално

    До коментар [#42] от "captainFill":

    [quote#42:"captainFill"]Между другото, аз също имам досие, защото всеки, който е бил офицер в армията, има такова. Интересно ми е какво пише в него, но не мога да разбера, защото такива досиета са недостъпни. [/quote]

    Не си прав! ВСЕКИ има достъп до СВОЕТО досие! Друг е въпросът какво е останало в него, а чистенето/зачеркването продължава и до сега, между едно и друго четене в него.

    Знам го от личен опит. Според размера на папката коеето е съдържало няколко десетки страници. При първото четене (лятото на 2010) там имаше само 10-15 оригинални страници, на които зачеркнатото с флумастер можеше да се прочете като се вдигне листа срещу прозореца Тогава си записах няколко по интересни неща (и имена)

    След половин година пак отидох на Врабча, за да поръчам фотокопие от по интересните страници. Част от тях бяха заменени с фотокопия (където четенето на зачеркнатото е невъзможно), и зачеркванията бяха повече.

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  70. 70 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2689 Весело

    Момченцето 15/15 е далеч по-добра кандидатура от Драгомир Стойнев, Мая Манолова, Янаки Стоилов, Георги Кадиев, и Корнелия Нинова. За всеки от останалите може да се каже по нещо нелицеприятно и да демотивира голяма част от електорат в ляво. Без това левите са бесни срещу постоянното плещене на БСП за подпомагане на "бизнеса" и европейщините по отношение на Украйна. Най-добре ще е да се разцепи БСП на една по-лява и на една социал -демократическа партия. "Партия на целия народ" при това разслоение няма да мине.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  71. 71 Профил на captainFill
    captainFill
    Рейтинг: 867 Любопитно

    [quote#69:"Мойше! Толкоз!!!"]Не си прав! ВСЕКИ има достъп до СВОЕТО досие![/quote]
    Ти не си прав, моето досие е във Военно контраразузнаване, а до техните досиета достъп няма.

    Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".
  72. 72 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1775 Неутрално

    Лустрацията освен БСП ще убие и ГЕРБ. Не така другари, БКП трябва да продължи да направлява курса на България.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  73. 73 Профил на captainFill
    captainFill
    Рейтинг: 867 Весело

    До коментар [#72] от "Свинчуга":

    Да не останем само аз и ти накрая, аз тъкмо съм удобен на Щатите, защото комунягите ме обявиха навремето за "платен агент на американския империализъм", преведено на днешен език, соросоид ....

    Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".
  74. 74
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  75. 75 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1956 Неутрално

    Мижитурки.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  76. 76 Профил на Vili Jambov
    Vili Jambov
    Рейтинг: 1275 Неутрално

    За БСП не знам дали има подходящ изход от ситуацията. За България обаче, ще е добре да изберат Стойнев. Ще се аргументирам. Вече е омазан и разпознаваем. Подозират го в самата БСП. "Голям оратор" . Профилът му е от тип "Станишев", т.е. роден лузър. Просто няма друг, който да досъсипе още мърдащата БСП по-успешно.

  77. 77 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    [quote#76:"zg"] За България обаче, ще е добре да изберат Стойнев[/quote]
    Туй комуне заеква. да е жиф и здрав, ама сменям канала, колчем го покажат. Хваща ме жал. Лидерите трябва да са друг тип хоира. Ето, Бойко, макар и вопиющо тъп, успя да промие мозъците на маса народ

  78. 78 Профил на captainFill
    captainFill
    Рейтинг: 867 Любопитно

    [quote#77:"Култура ми Бойко"]Ето, Бойко, макар и вопиющо тъп, успя да промие мозъците на маса народ[/quote]
    Наистина е учудващо как много хора май вярват на пожарникаря ... За Цвъ Цвъ пък да не говрим, съвсем нагъл тип. Ако тия ще ме спасяват от БСП, мерси, ще избягам в Сърбия, хм, може и в Гърция.

    Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".
  79. 79 Профил на doneva_a
    doneva_a
    Рейтинг: 524 Весело

    [quote#24:"captainFill"]А Кадиев е най-големият смешник, вечния неориентиран кандидат, него пак ще го отрежат...[/quote]

    Цъ. Нема да го отрежат, той се кандидатира само поради една причина - после да си даде драматично оставката.

    "Цар Самоил во Скопје за 1,5 милиони евра, а во Софија за 50 000 евра и свети!"
  80. 80 Профил на Vili Jambov
    Vili Jambov
    Рейтинг: 1275 Неутрално

    [quote#77:"Култура ми Бойко"]Лидерите трябва да са друг тип хоира. Ето, Бойко, макар и вопиющо тъп, успя да промие мозъците на маса народ[/quote]

    Да, друг тип трябва да са. За Бойко грешиш в известна степен. Че е простак, простак е. И лъжец също. Но не е за подценяване. Не е промил мозъците на маса народ. Просто мозъците на маса народ са си такива. Умее да използва желанието на някои глигани да се отъжедствят с него ("аз съм прост и вие сте прости", внушавайки подозрение и враждебност към всичко кадърно и образвано. ("това е за ония с очилцата" или "къде е оня касапин" (за хирург става дума))

  81. 81 Профил на dali_da
    dali_da
    Рейтинг: 466 Весело

    Най - добрите кандидатури за лидер на БСП са на Пеевски и Манолова!
    При тях ще има правилен резултат!

  82. 82 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1775 Неутрално

    Значи ако Стойнев почне да се прегръща със сръбски чалгеси, има шансове да повтори успеха на Бацето.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  83. 83 Профил на Nacho Libre
    Nacho Libre
    Рейтинг: 696 Неутрално

    [quote#70:"dark'star"]Най-добре ще е да се разцепи БСП на една по-лява и на една социал -демократическа партия. [/quote]
    Аха.
    И целокупно да идат да се удавят в морето за кеф на плажуващите.
    А газ...газ пикаете ли...

    Homo ludens sum
  84. 84 Профил на Nacho Libre
    Nacho Libre
    Рейтинг: 696 Неутрално

    [quote#80:"zg"] За Бойко грешиш в известна степен. Че е простак, простак е. И лъжец също. Но не е за подценяване. Не е промил мозъците на маса народ. Просто мозъците на маса народ са си такива. [/quote]
    Адмирации за точната формулировка.
    Друго ако не,Боко е прав за ,,матрияла,,.

    Homo ludens sum
  85. 85 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 1575 Неутрално

    До коментар [#71] от "captainFill":

    [quote#71:"captainFill"]Ти не си прав, моето досие е във Военно контраразузнаване, а до техните досиета достъп няма. [/quote]
    Май си прав в случая Спомням си сега за някаква среща при президента на шефа на комисията за досиетата и шефовете на ВКР и РУ (или службите наследили тях). Та там стана ясно че последните двама се опъвали, и не давали техните досиета, въпреки че по закон би трябвало да ги дадат.

    Е, живей си с неудовлетворено любопитство относно съдържанието на досието ти Който те е клепал-името му е зачеркнато, бъди сигурен

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  86. 86 Профил на Irina
    Irina
    Рейтинг: 1441 Гневно

    [quote#28:"today"]И що не вземат да издигнат направо Пеевски за началник на левицата? [/quote]
    А бе направо за премиер да го издигнат..

  87. 87 Профил на Rhapsody of Fire
    Rhapsody of Fire
    Рейтинг: 728 Неутрално

    Станишев за БСП = Сколари за Бразилия.
    Задължително пояснение - ГЕРБ не е Германия.

    Путинофилите и Тръмпанарите възприемат: Учтивия- за лицемер; Възпитания-за слабак;Толерантния-за гей; Културния-за лигльо; Разумния-за будала; Образования-за соросоид.
  88. 88 Профил на Nacho Libre
    Nacho Libre
    Рейтинг: 696 Неутрално

    ,,......И що не вземат да издигнат направо Пеевски за началник на левицата? - цитат на коментар #28 от “today”
    А бе направо за премиер да го издигнат..,,,
    Абе те биха го издигнали ама не е леко да се носи тежко я....
    Как да го издигнат-то не е бандера роса,не е ,,Рабочий и колхозница,, , не е лозунг пред Мавзолея че да го издигнеш току-тъй....И балон и плондер не е,ако и да прилича....
    200 кила живо тегло,5 кила пача и 22 грама мозък лесно не се издигат зер.

    Homo ludens sum
  89. 89 Профил на doxen
    doxen
    Рейтинг: 821 Весело

    От съргей на стойнев от хубаво на по-хубаво :Д. достоен наследник, този със сигурност ще затрие партията браво 'другари' продължавайте в същия дух.

  90. 90 Профил на Peter Stoychev
    Peter Stoychev
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#16] от "Дон Кихот":
    Отровните гъби са по-превлекателни, подлъган си но много по-късно го разбираш.На мода ще дойдат реплики - Дудуци , първановци , националисти и анархисти!

  91. 91 Профил на xxxxx1
    xxxxx1
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Наистина са като глутница кучета, ще се изядат помежду си. А Станишев е готов да лази по корем от София до Брюксел, за да докопа еврокомисарското място.

  92. 92 Профил на hmc12310991
    hmc12310991
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Никой не трябва да пречи на Станишев да си избере наследник като него-нерешителен,продажен,алчен,но и в пъти по-прост,Това е път към окончателното погребване на БСП и ограничава влиянието на турците съответно.Смъртта на комунистите ще е обеца на ухото за всеки кандидат за целуване с ДПС,ако има поне малко ум в главата де.

  93. 93 Профил на berillo
    berillo
    Рейтинг: 409 Весело

    Нека да е Стойнев! Така по скоро ще ги няма за винаги и forever на картата на политическия живот у нас.... Сега някой червен ще рече : размечьтался!

    Be3Al2(Si6O18)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK