С 20 дни закъснение трамваите по бул. "България" отново се движат

Ремонтът започна в началото на април

© Красимир Юскеселиев

Ремонтът започна в началото на април



С близо 20 дни закъснение тръгна трамваят по ремонтираната линия №7 на булевард "България" в София, съобщи БНР. С 800 хил. лева ще бъде глобен изпълнителят на обекта заради забавянето.


По трасето ще се движат чисто нови трамвайни мотриси, информира заместник-кметът по транспорт Любомир Христов.

Според него налице е увеличаване на средната експлоатационна скорост до 19 километра в час по трасето и оттам намаляване на интервала за движение и съответно по-голям брой пътници, които могат да бъдат возени по това протежение на линията.


Проектът се изпълнява по Оперативна програма "Регионално развитие", като националният бюджет и Столичната община участват със съфинансиране. Той е част от интегрирания проект за градски транспорт, който включва доставка на нови тролеи, изграждане на трамвайно трасе. Стойността на проекта е 6.9 млн. лв. без ДДС.


До края на август трябва да е приключил и ремонтът на подлезите по булевард "България", информира още Любомир Христов.

Ключови думи към статията:

Коментари (16)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 621 Неутрално

    супер е трасето, нищо, че се забавиха
    дано да е качествено изпълнено

  2. 2 Профил на Silence
    Silence
    Рейтинг: 397 Неутрално

    Закъснението е точно месец и половина, а не 20 дни. Почти колкото "предсрочно" откритото кръстовище при семинарията, което всъщност закъсня с 3 месеца. Няма да коментирам как за целия период нито се появиха табелки с информация, нито имаше нещо в сайта на СКГТ.
    Днес го ползвах, релсите са сменени на парче по половината трасе. Подлеза на Каблешков продължава да е пълен с почиващи си наоколо по поляните трудоваци от ромски произход, които разбиха 5 квадрата плочки и запъниха 10 метра фуги от май месец досега.
    Сега да дойдат новостоличани и да започнат да хвалят Фандъкова...

    Да минават изборите и да се маха Адриан, че дискусиите станаха на принципа: "Не е важно под какво, важното е да пействам"
  3. 3 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 735 Весело

    Снимката буквално кърти...
    Иначе добра новина и дано работата е свършена качествено.
    "средна експлоатационна скорост до 19 километра в час" е ниска, сравнена с европейските градове, но добре че има метро

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  4. 4 Профил на veragena
    veragena
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Сега ще чакаме и ще се надяваме наистина да довършат ремонтите на подлезите... И добре, че градушката се случи преди да предадат обекта, за да възстановят изпотрошените навеси..

  5. 5 Профил на Додо
    Додо
    Рейтинг: 932 Гневно

    а ремонта на подлеза на бул. България и Петко Тодоров, кога?

  6. 6 Профил на carter
    carter
    Рейтинг: 213 Весело

    До коментар [#2] от "Silence":

    релсите не са сменени единствено около кръстовището с Гешов и то заради ремонта и изграждането на кръстовище на две нива, които предстоят там

    малко по-позитивно

  7. 7 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 778 Весело

    До коментар [#6] от "carter":

    В случая е по-подходящо да напишете "по-Позитанско". ДУругарят е влязъл тук да поплюе, а вие го сапикясвате. Не бива така!

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  8. 8 Профил на koshmei
    koshmei
    Рейтинг: 418 Неутрално

    А какво стана със зелените релси...

    http://www.youtube.com/watch?v=FTt1MyXCfzs мултак до мултак
  9. 9 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 778 Неутрално

    А замислихте ли се че вероятно релсите които не са сменени имат ресурс?

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  10. 10 Профил на oboroti
    oboroti
    Рейтинг: 367 Весело

    Добре, де! По-добре късно, отколкото никога

  11. 11 Профил на theophilos
    theophilos
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#8] от "koshmei":

    Не само че няма зелени релси, но беше унищожен и целият жив плет, който съпровождаше цялото трасе и беше целогодишно зелен! Години ще отнеме да се възстанови, ако изобщо е предвидено засаждането на нов...

  12. 12 Профил на username333
    username333
    Рейтинг: 367 Неутрално

    На кой му требе зеуено и жив пует, по-важно е да има жълто-кафяви павенца и бордюри. Хубаво е, че се подобрява и ремотира градът, но жалък е соцестетския, провинциален поглед на арх-итектите.

  13. 13 Профил на Silence
    Silence
    Рейтинг: 397 Неутрално

    До коментар [#7] от "moriarti":

    Другарката е влязла тук, защото гледа как едни пари отиват в нищото, резултатът както обикновено е плачевен и й се реве (на другарката) как поредното некачествено и грозно нещо, погълнало маса пари е налице, лъже се, че е чудно и предсрочно а "гражданите"-непозитанци блеят в несвяст и по навик плюят на комунисти без изобщо да видят за какво иде реч.

    Да минават изборите и да се маха Адриан, че дискусиите станаха на принципа: "Не е важно под какво, важното е да пействам"
  14. 14 Профил на k
    k
    Рейтинг: 983 Неутрално

    До коментар [#2] от "Silence":


    [quote#2:"Silence"] релсите са сменени на парче по половината трасе[/quote]

    Единствения участък където не са сменени релсите е на кръстовището с "Гешов". Там ще има кръгово на две нива и явно е по добре да се подменят тогава!

  15. 15 Профил на k
    k
    Рейтинг: 983 Неутрално

    До коментар [#6] от "carter":

    Изпреварили сте ме!

    Извинявам се за повторението!

  16. 16 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 778 Весело

    До коментар [#13] от "Silence":

    Палачи, дете!...

    Ако не е тайна - къде е некачественото и грозно нещо, плачевния резултат и прочието "опорни точки"? Щото се вижда (не от снимката, а на място) хубавото, новото, бързото... Ама вие си плюйте, дУругарке.

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK