Още седем месеца ще продължи строежа на Западната дъга на Околовръстното шосе

Първа копка на участък от Западната дъга на Софийския околовръстен път беше направена през август 2012 година от тогавашния регионален министър Лиляна Павлова

© Красимир Юскеселиев

Първа копка на участък от Западната дъга на Софийския околовръстен път беше направена през август 2012 година от тогавашния регионален министър Лиляна Павлова



Още седем месеца ще продължи строителството на Западната дъга на софийския околовръстен път и вероятно ще приключи едва в края на март, съобщава в. "Преса", позовавайки се на информация от Агенция "Пътна инфраструктура". Строителството започна през август 2012 година, като първата копка беше направена от тогавашния регионален министър Лиляна Павлова.


Става въпрос за трикилометрова отсечка, на два пътни възела при булевардите "Царица Йоана" и "Сливница" (на три нива), и на мост над река Какач, които е трябвало да бъдат готови в началото на август.  Засега обаче само естакадата на западния край на бул. "Царица Йоана" е почти готова.


Причината за забавянето са неприключили отчуждителни процедури на имоти при бул. "Сливница".
Освен това строителите са пропуснали да изградят връзка между жк "Люлин" и кв. "Филиповци". Тя не е била планирана по проекта и впоследствие се наложи да бъде допълнително изграден пешеходен и автомобилен надлез, който да свърже квартала с останалата част на София.


Изпълнител на строителството е дружеството "Трейс СОП". Проектът е финансиран по Оперативна програма "Транспорт". Досега за строителство и надзор са платени 37.5 млн. лв. (цялата стойност на проекта по договор е 47,82 млн. лв. с ДДС). Няма забавени плащания.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (10)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 882 Неутрално

    Ей забравили са бай Мангал, как са ще им обещават бъднини на изборите.
    А защо все още има проблеми с отчуждаването на земите?
    Защо не е решено предварително?

  2. 2 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1598 Неутрално

    "Освен това строителите са пропуснали да изградят връзка между жк "Люлин" и кв. "Филиповци". Тя не е била планирана по проекта и впоследствие се наложи да бъде допълнително изграден пешеходен и автомобилен надлез, който да свърже квартала с останалата част на София."
    -----------------------------------------------
    До Филиповци прекрасно се влиза от към шосето за Банкя - така е в момента, нищо не пречеше, вместо да се потрошат едни пари и да се задържи транспортниня хаос за неопределен срок, да се изгради само пешеходен надлез.

  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  4. 4 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1316 Весело

    Иии баси цел надлез забравили за СоФилипОвци !
    На времето така бяха забравили на Цариградско шосе отбивка към Младост преди Атомния център и на пътя Враждебна за Кремиковци трябваше да отиде човек до Челопечене за да завие надясно по Околовръсното посока Пловдив или през нивите ако не е валило.
    Достойно последователи на Строим за Родината.
    Баце че реже лентата.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  5. 5 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 909 Любопитно

    То така се забравя , и после проекта оскъпен с няколко милиона .Така забравиха да довършат магистрала Люлин и за награда получиха няколко десетки милиона. Горките забраванковци.

  6. 6 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    .... строителите са пропуснали да изградят връзка ...
    -----

    И строителите,и техническите ръководители,и строителния надзор?
    Чак не е за вярване.....

  7. 7 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Връзка между Филиповци и Люлине не е необходима.. Напротив ако изградят една стена с бодлива тел - ще е по-добре..

  8. 8 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1372 Любопитно

    [quote#6:"xmm"]

    .... строителите са пропуснали да изградят връзка ...
    -----

    И строителите,и техническите ръководители,и строителния надзор?
    Чак не е за вярване..... [/quote]
    А защо пропускаш , че не имало проект ?
    А знайно е , че един строеж се гради по проект
    Иначе ще стане като маалата в Стара Загора -
    незаконен строеж
    ----------------------
    И второ - защо всички , вкл. и автора изпускат , че именно поради липсата на проекта никой не е планувал за отчуждение тези места и за това е забавянето !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  9. 9 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1107 Весело

    До коментар [#8] от "Чардо":

    Е ти ме уби!
    Мислиш ли,че е възможно?!

  10. 10 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1372 Любопитно

    До коментар [#9] от "xmm":

    Не си ли прочел следния пасаж от статията :
    ""Освен това строителите са пропуснали да изградят връзка между жк "Люлин" и кв. "Филиповци". Тя не е била планирана по проекта и впоследствие се наложи да бъде допълнително изграден пешеходен и автомобилен надлез, който да свърже квартала с останалата част на София."""
    -------------
    """. . . . Тя не е била планирана по проекта и впоследствие се наложи.. . . ""
    ==============

    Така че не съм аз убиеца ти

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK