"Галъп": Близо 90 на сто от българите са съгласни, че България има нужда от "твърда ръка"

"Галъп": Близо 90 на сто от българите са съгласни, че България има нужда от "твърда ръка"

© Галъп интернешънъл



Повече от половината българи са съгласни, че само сурови реформи, свързани дори с известно обедняване, ще оправят страната в нещата. Това показва социологическото проучване на "Галъп интернешънъл", направено от 1 до 6 август сред 1008 анкетирани, което беше публикувано днес.


По време на проучването от "Галъп" са тествали реакцията на участниците към редица твърдения, а резултатите се оценяват като "донякъде тревожни". На твърдението "На България е нужно управление със здрава ръка" 89% са казали, че са съгласни, а само 3% не са. Сред електоратите на партиите и сред негласуващите има практическо единодушие по темата.  


В същото време друго тестово твърдение показва, че българите може би са готови да изтърпят по-сурови реформи. 51% от участниците са съгласни с твърдението: "Само сурови реформи, свързани дори с известно обедняване, ще оправят нещата в страната". По този въпрос привържениците на ГЕРБ и на БСП са на сходни позиции, макар тези на БСП да са по-колебливи. Данните показват склонност към драстични мерки и решителност в управлението, сочи "Галъп".


Близо една трета от българите намират кабинета "Орешарски" за "изцяло неуспешно управление", а близо една четвърт смятат, че дори да е постигнато нещо, лошото е повече. Мнозинството от оценките за кабинета "Орешарски" са негативни, като 15% твърдят, че доброто е повече, а на изцяло положителния полюс са 3 на сто. Има и добро и лошо, не може да се прецени кое е повече, казват 21%. Най-позитивно за предишното управление се изказват привържениците на БСП.




След казуса "Пеевски" през юни миналата година кабинетът "Орешарски" на изключително ранен етап в сравнение с други правителства достигна високи нива на недоверие - от около и над 60%, напомнят социолозите. В хода на протестите през миналата година доверието се движеше в граници около и под 30%.


С изчерпването на различните форми на протест в края на 2013 г. отмина и известният мобилизиращ ефект, който те имаха върху привържениците на кабинета. Така от началото на годината насам доверието в правителството постепенно спадаше и закономерно достига най-ниската си точка от 18% в началото на август – когато кабинетът "Орешарски" беше в оставка, отбелязва в изводите си агенцията.


Недоверието към началото на август пък е 73%. Подобни са били данните в последните дни на правителствата на Бойко Борисов и на тройната коалиция. Низходящата тенденция през 2014 г. се дължеше на тревожните сигнали за икономиката и индикациите за разпад на управляващото формирование. Ефектът беше подсилен от неочаквано слабото представяне на БСП на европейските избори, коментират социолозите.


Към началото на август парламентът е с 10% доверие и 82% недоверие. И тук с финала на мандата идват и най-ниските оценки.


От началото на годината насам президентската институция е със сравнително постоянни нива на одобрение, които се движат около 30% доверие и около 55% недоверие. През август доверието в президентската институция е 36%, а недоверието – 52%. Данните от следващия месец ще покажат дали става дума за устойчиво укрепване на позициите на президента или само за повишено обществено внимание към институцията, се посочва в изводите на агенцията. Като цяло доверието в президента остава на ниски в сравнение с предишни мандати нива, отчитат социолозите.


Новият лидер на БСП Михаил Миков започва мандата си с доверие от 22%. Профилите на електоратите показват, че Миков е широко приет в лявото пространство. При тестването на твърдението "БСП и АБВ трябва да преговарят за общи бъдещи действия" видими мнозинства от електоратите на двете партии се съгласяват.


Няма сериозни колебания по отношение на доверието в различни публични фигури спрямо предходния месец. Рейтингът на главния поркурор Сотир Цацаров изглежда застрашен, но дали става въпрос за трайна тенденция, трябва да се провери през следващия месец.


По правило недоверието сред публичните фигури надвишава доверието, като изключение към началото на август правят еврокомисарят Кристалина Георгиева и столичният кмет Йорданка Фандъкова. Сред "челниците" по този показател традиционно са и фигури като омбудсмана Константин Пенчев, президента и вицепрезидента, лидерите на основните партии. Обикновено водачи по доверие са хора, чиито постове не предполагат участие в злободневните дебати или пък фокусират доверието на основните електорати, отбелязват социолозите.

Ключови думи към статията:

Коментари (183)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 1198 Весело

    Че трябва "твърда ръка"-трябва! Но все на ''меки китки" попадаме!

  2. 2 Профил на zidane
    zidane
    Рейтинг: 691 Неутрално
  3. 3 Профил на 3аНиЗа
    3аНиЗа
    Рейтинг: 2105 Весело

    "само сурови реформи, свързани дори с известно обедняване, ще оправят страната в нещата" - Путин беше пръв...

    Коментиране на анализираното, вече...
  4. 4 Профил на Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Рейтинг: 561 Неутрално

    В момента, в които тази "твърда ръка" ни поеме, същият процент хора ще заплаче за свбода и демокрацията.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?
  5. 5 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3273 Неутрално

    Не знам кой как е разбрал този въпрос. Много хора под това разбират примерно справедлив съд или ефективни институции. Можеха да ги питат дали искат диктатура - тогава щеше да означава нещо реално.

    Доброто е заразно
  6. 6 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 465 Неутрално

    Чий Галъп?Голфаджийският ли?

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  7. 7 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1065 Гневно

    "Дневник" до кога ще сте СЪУЧАСТНИЦИ на ББСС в кражбата на търговската марка "Галъп"!

    Тази агенция се е компрометирала не веднъж с тотално подрешните си "проучвания". Не вярвам на нито едно число изнесео от нея и собствениците и!

    НАГЛЕЦИ!

  8. 8 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 972 Неутрално

    Да трябва твърда рука ,но за социалозите.

  9. 9 Профил на Дневник,  я ме цункайте по дупето !
    Дневник, я ме цункайте по дупето !
    Рейтинг: 506 Весело

    България има нужда от "твърда ръка"
    .... сЪс мекъа киТка !

    Albert Einstein : "Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher."
  10. 10 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4640 Неутрално

    Така беше компрометирана идеята за демократично устройство ,чрез правителства обслужващи ДС и комунистическата прослойка.Направиха така че демокрацията в България изглежда като мръсен парцал с който са изтривали пода на чалгарска кръчма.Благодарим ви БКП и ДС !

    klimentm
  11. 11 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 736 Любопитно

    Кой го е поръчал това изследване?Да не би някой да се кани да прави реформи?Не съм забелязал такъв ищах у нито една партия.

  12. 12 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3428 Неутрално

    Хората искат твърда ръка ,защото си мислят,че някой друг може да им свърши работата. Имаме нужда от умно управление и реформи .

  13. 13 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 3628 Неутрално

    Опааа....! Подготвят матряла за още по-голямо обедняване в името на реформи ! Кървавия преход продължава.

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  14. 14 Профил на znaya
    znaya
    Рейтинг: 685 Неутрално

    Да, бе. Айде стига обедняване.
    Защо просто не пресекат хранилките, не приберат вземанията и не потърсят зоконовите основания за придобитото.
    Докога реформа ще значи обедняване, вместо да бъде оптимизиране с цел разбогатяване.

  15. 15 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 2481 Неутрално

    "Твърда ръка" винаги се е приенало в личностен план, като диктатура. За управление от путинов тип ли говорим?
    Трябва да се говори за твърда политика и отстояване на определени принципи и цели.
    Само че на Галуп въпросите им са винаги тенденциозни и с нескрит червено-провокативен оттенък.

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  16. 16 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1468 Неутрално

    Нещо червените кръгове все по-често говорят за твърда ръка и революция - ония ден Асланов , днес Райчев ...... ако са решили да взимат властта по мандраджийски - да дават , само това чакаме за да се разправим с тях

    15.02.1989 - 07.02.2018
  17. 17 Профил на znaya
    znaya
    Рейтинг: 685 Неутрално

    Изобщо защо Галъп още се взема сериозно, не е ли отдавна компрометирана като поръчкова социология.

  18. 18 Профил на znaya
    znaya
    Рейтинг: 685 Неутрално

    Очевидно хората разбират различни неща под твърда ръка - едните разбират ББорисов, другите разбират Батман, който да разбие злите по всички етажи на властта.

  19. 18 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1065 Любопитно

    Някой ще направи ли едно проучване за доверието на българите в КОНКРЕТНИ социологически агенции?

    Аз лично вече вярвам само на две:
    1. Алфа рисърч ООД
    2. Екзакта Рисърч Груп

  20. 20 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2007 Неутрално

    Не вярвам нито на една дума на Червен Кънчо.

    The best way to predict the future is to invent it.
  21. 21 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 602 Неутрално

    Всички са за твърда ръка но когато става за някой друг , а иначе когато пресичаме на червено ,изхвърляме си боклука навсякъде ,караме с превишена скорост или не плащаме данъци, за нас може това е дребно нарушение .Когато нямаме морал и елементарно възпитание , нищо не може да помогне .
    А и кои е този честен човек които ще въведе твърдата ръка , и те са същите селски тарикати като обикновените българи , за тях може за другите не .

  22. 22 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1570 Неутрално

    До коментар [#2] от "zidane":
    Е как кой, нашия! На изборите БСП ще победи с 5% ГЕРБ- не ти ли е познато?

    Русия- проказата на планетата Земя.
  23. 23 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2007 Неутрално

    [quote#1:"SSmart"]Че трябва "твърда ръка"-трябва! Но все на ''меки китки" попадаме![/quote]

    За Путин ли намекваш, каскетче? Не, мерси.

    The best way to predict the future is to invent it.
  24. 24 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 2481 Неутрално

    [quote#13:"EREBUS"] Подготвят матряла за още по-голямо обедняване в името на реформи ! Кървавия преход продължава.[/quote]
    Кой го подготвя? Поръчителите на "проучването" - Галъп и БСП ли?

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  25. 25 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1065 Весело

    Ето един ярък пример за комунистическа пропаганда и насочване на чугунени глави:

    "При тестването на твърдението "БСП и АБВ трябва да преговарят за общи бъдещи действия" видими мнозинства от електоратите на двете партии се съгласяват."

    НАГЛЕЦИ!

    Защо не попитат какво мислят избирателите на БСП и АБВ за АЕЦ БеляНе и нов блок на Уестингхаус?

  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  27. 27 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    И какво да разбираме под понятието "твърди ръце" ???
    ...тези, които твърдо и безцеремонно ще разплискат и последната капка надежа за достоен живот на мнозина, окупирайки властта до живот...или, може би, да чакаме възраждане на бригадирското движение...само дето, млади бригадири и бригадирки не останаха, с изключение поданиците на Цар Киро и Царица Василка...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  28. 28 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 1680 Гневно

    -Подкрепям сурови реформи изразяващи се в съкращаване на държавния апарат и поддръжка най-малко с 2/3.
    -Кратко и ясно законодателство, което не допуска шикалкавене.
    Подобни реформи не биха довели до обедняване в никакъв случай.

  29. 29 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1468 Неутрално

    Вчера в 24 часа - Ю.Асланов - в страната назрява революционна обстановка и е въпрос на време в името на общото благо да се пролее кръв.
    Днес в Дневник - Райчев - 90% от хората искат твърда ръка!Тоест ако стане нещо , то ще е понеже всички го искат
    Станишев - Ако не вземем властта по единия начин ще я вземем по другия

    15.02.1989 - 07.02.2018
  30. 30 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 934 Неутрално

    До коментар [#26] от "Владо Тениската":

    Той и Танов е от шумкарите.

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  31. 31 Профил на lynyrdS
    lynyrdS
    Рейтинг: 450 Неутрално

    "Пълна лудница " ще е до изборите... чак такава още не е имало... и главните герой на политическата сцена пощръкляха...
    .. тия в лево обаче - политици ,социолози и др. са пример за най-голямото безсрамие което съм виждал... проститутките са светици в сравнение с кънчовци ..

  32. 32 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1391 Любопитно


    Затова ще гласуваме отново доверие на Борисов.

    Без мнозинство се справи добре.

    С пълно мнозинство ще се справи чудесно и с твърда ръка.

    Така стана и когато гласувахме пълно мнозинство на Костов. Нама какво да Му придавате чудотворна интелигентност ..... просто Му гласувахме пълно мнозинство !!!

    Сега е времето на Борисов !!!

    - Въпроси или неясноти ... ??!!

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  33. 33
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  34. 34 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1486 Неутрално

    Да бяха питали и какво мислят хората, за забрана на БСП, ДПС и подобни кДС деривати. Или пък за КГБ-ейски партии от типа на Атака, ВМРО, НФСБ...

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  35. 35 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1146 Неутрално

    Коя точно реформа ще доведе до обедняване?
    Реформа в здравеопазването или образованието.
    Електронно правителство, но наистина такова.
    Реформа в сектор правосъдие или ред в обществените поръчки.
    Оптимизация на държавните служители, намаляне на бюджета на МВР.
    Как се връзвате на самодейните или платени социолози. Точно реформите ще направят хората по-богати, ако се кара така още повече бедните ще закъсват, а те са мнозинство.

  36. 36 Профил на znaya
    znaya
    Рейтинг: 685 Неутрално

    Зависи кой ще обеднява, ако обеднеят Доган и сие смятам, че напълно заслужава приветствано. Но при нас все обедняват не онези, които трябва.

  37. 37 Профил на Skydiver
    Skydiver
    Рейтинг: 540 Неутрално

    Странна е асоциацята реформи-обедняване.
    Не виждам какво може да направи държавата (извън национализация на депозити в здрави банки или имоти), което би имало какъвто и да е ефект върху активите или доходите ми.
    А по-глобално Бг дори няма нужда да реже бюджетни разходи, просто е нужно да ги ребалансира.

  38. 38
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  39. 39 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1065 Разстроено

    Най-важната жизнено необходима реформа е НОВА КОНСТИТУЦИЯ!

    Докато прокуратура и следствие са в съдебната власт

    В България НЯМА ДА ИМА ПРАВОСЪДИЕ и НОСЕНЕ НА ОТГОВОРНОСТ!

    Без правосъдие и отговорност НЯМА РЕФОРМИ!

  40. 40 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3273 Неутрално

    Ееее, прочетох току-що, че правосъдният министър Хр. Иванов взел отпуск, защото чака бебе Готина новина, страхотна новина, дай Боже всекиму! - модераторите ДА НЕ ПИПАТ, моля! Кофти поличба е да се трият такива коментари!

    Доброто е заразно
  41. 41 Профил на grod
    grod
    Рейтинг: 395 Неутрално

    В България под реформи се разбира тотална разруха, безразборна кражба, разпродажба на безценица, безумни концесии, намаляване на доходите ! Ми направете реферми бе, който има топки нека раформира социалната система - спиране на майчинските на циганките които са превърнали мойчинството в професия, реформа и съкращения в МВР .... Кой, кой, кой би се наел с такива реформи, Б. Борисов явно няма смелост, визия, знания.

    Путин - враг номер едно на Тутраканска селищна система !
  42. 42 Профил на muad
    muad
    Рейтинг: 590 Неутрално

    Защо въобще им обръщате внимание на Галъп. Всички знаем че си нагласят резултатите, което прави проучванията им безпредметни. Един начин: обаждат ти се, питат демографските въпроси (които винаги се задават накрая, за да не предизвикват предубедени отговори) и като видят че не си от исканата демография ти затварят. Каква статистика е това?

    ALL IS WELL
  43. 43 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 727 Неутрално

    По принцип съм за радикални реформи,стига да са смислени!И да не се проточат много във времето.

    Tony
  44. 44 Профил на z.123.c.976.9
    z.123.c.976.9
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Резултатът от поредните реформи ще е обедняване със сигурност, и необходимост от нови реформи, после ново обедняване, и още по-нови куци реформи.

    Който не разбира сам, няма да разбере и с обяснение
  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  46. 46 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2063 Весело

    - Ами то и 91 % от българите са съгласни, че тия политици за никакъв чеп не стават.
    - Ами то 92 % от българите са съгласни че и частното е ялово от всякъде.
    - Ами то 93 % от българите са съгласни, че "твърдата ръка" точно от тия политици трябва да ошамари като за начало ...

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  47. 47 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 602 Неутрално

    До коментар [#32] от "barcelonski":
    Твърдата ръка не значи голям мускул , а голяма смелост , голяма честност и много ама много ум. А като знаем качествата на вашият вожд , няма как да стане.

  48. 48 Профил на lynyrdS
    lynyrdS
    Рейтинг: 450 Неутрално

    [quote#29:"Karelson(самый вежливый из людей)"]Асланов ..назрява революционна обстановка и е [/quote]
    [quote#29:"Karelson(самый вежливый из людей)"] Райчев - 90% от хората искат твърда ръка![/quote]

    ... първо това са лъжи и то слабоумни... нищо такова няма,а тия лъжат като цигани...
    .. единственото обяснение е , че полягат на Бойко...щом и нещастното провалено гуру Райчев го прави , значи с БСП наистина е свършено..
    .. каква твърда ръка от БСП.. пенсионери малоумни и купени за изборите цигани... глупости...

  49. 49 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 972 Неутрално

    Твърда ръка и обедняване.
    Хем бой, хем глад.

  50. 50 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3273 Неутрално

    До коментар [#45] от "voltaire": Ти как казваш, когато жена ти е бременна? "Тя чака бебе?" Ами ти какво правиш??

    Доброто е заразно
  51. 51 Профил на emilm13
    emilm13
    Рейтинг: 450 Весело

    Единственият верен отговор е "Да, няма накъде повече да обедняваме", ама го няма!

  52. 52 Профил на Иван Петров
    Иван Петров
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Готви се нов грабеж, под мотото: "реформи с твърда ръка"!
    И ще ни реформира Бат'Бойко под ръка с Пеевски(Доган).
    Не, им казвам аз на таквиз "реформи"!
    П...раси!

  53. 53 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    [quote#49:"deepblue"]Твърда ръка и обедняване.
    Хем бой, хем глад.[/quote]

    Поне сръбска музика да ни обещаят...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  54. 54 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1391 Весело

    [quote#47:"lout66"]Твърдата ръка не значи голям мускул [/quote]

    Твърда ръка значи твърда парламентарна подкрепа.
    Прочети отново коментара ми.

    Напоследък забелязвам своеобразен драгалевски прочит на романа Винету .... Вие говорите за лидер на Блога Ви ..... ??!!

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  55. 55 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1638 Любопитно

    Интересно. Как се отговаря на недефиниран въпрос?
    Що ще рече туй "реформи" дето било подкрепено от болшинството? Какво по-точно се има в предвид?
    Не ясно. Сигурно не е ясно и на Галъп-бг, ама те са наясно само с прибирането на мангизи.
    Ама отговорилите на явно малоумие защо го правят?

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  56. 56 Профил на plamenhristov5
    plamenhristov5
    Рейтинг: 616 Разстроено

    Напълно подвеждащо, при това явно преднамерено, проучване на общественото мнение, което очевидно цели подготовка на идването на новия Путин - ББ.

    plamenhristov5
  57. 57
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  58. 58 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 3628 Неутрално

    До коментар [#24] от "Депутат 241 - ИЗБИРАЙ УМНО!":

    ''Твърдите и дълги ръце'' които ще изберете !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  59. 59 Профил на ei
    ei
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Без ЛУСТРАЦИЯ няма промяна !
    Реформаторският Блок има за цел да пренасочи избиратели на ГЕРБ и с това да намали силата им. От това печлят антибългарските "партии"-мафии БСП и ДПС.
    В нормалните дърави се гласува за по-малкото зло, което за момента в България е ГЕРБ. - Месии не съществуват никъде.
    Ако РБ бяха модерни, нови, алтернативни, положителни щяха да са тема на разговор, но те не са ! Не носят нищо ново и не искат да се почисти наслояваната с години мръсотия.
    Без ЛУСТРАЦИЯ няма промяна !

  60. 60 Профил на Neophyte Believer
    Neophyte Believer
    Рейтинг: 395 Весело

    Галъп да си оправят процентите, щото вече стават нелепи.

  61. 61 Профил на Batko Mahno
    Batko Mahno
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Кви са тези реформи, които водят до обедняване и защо някой ще иска подобни реформи? Тази анкета е вид тест, показващ какъв процент от анкетираните са психопати. Във въппроса няма условието дали обедняваянето ще е временно или перманентно, въпреки това около 60% подкрепят реформи "на всяка цена". Не се ли научихте, че най важна е цената. Реформи трябват, такива, че да забогатеем, виж чиновниците при такива реформи най вероятно ще обеднеят.

    Вечно молодой - вечно пьяный!
  62. 62 Профил на Marin Aganderov
    Marin Aganderov
    Рейтинг: 1391 Гневно

    http://goo.gl/swy9hr

    Тия са пълни измамници, Дневник за какво изобщо публикувате бълнуванията на един луд...за пари?

    Fortuna favet fortibus
  63. 63 Профил на БамБам
    БамБам
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#4] от "нуцо":

    Спомням си по времето на ГЕРБ какъв рев беше че сме полицейска държава, е може и опорни точки да са били.
    Реално ние сме най-беззаконната държава в ЕС, но бързо ще свикнем ако институциите заработят по-нормално.

  64. 64 Профил на Batko Mahno
    Batko Mahno
    Рейтинг: 727 Неутрално

    [quote#51:"emilm13"]Единственият верен отговор е "Да, няма накъде повече да обедняваме", ама го няма! [/quote]

    Винаги има накъде, дори нищо да нямаш все пак имаш тяло, което може да се използва безплатно за най различни цели - от добив на полезни изкопаеми, чрез мускулната му сила до използването на определени органи за задоволяване на нечии болни страсти.

    Вечно молодой - вечно пьяный!
  65. 65 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 582 Неутрално

    Как ще има сурови реформи и в същото време обедняване-напротив-точно обратното е.
    Едиснтвеното обедняване,ще бъде за тези на държавна хранилка/които зависят от държавните поръчки,защото голяма част ще бъдат освободени,а поръчките спрени.

  66. 66 Профил на petergriffin
    petergriffin
    Рейтинг: 506 Неутрално

    А останалите 10% какво управление искат - с "мека китка" ли, вместо с твърда ръка.Да ви *** у тъпите социолози.

    The things you own end up owning you
  67. 67 Профил на s_topuzov
    s_topuzov
    Рейтинг: 370 Неутрално

    Съжалявам, колеги, принципно уважавам медията ви и точно заради това я чета, но МОЖЕ ЛИ ДА НЕ МОЖЕТЕ ДА НАПИШЕТЕ ЕДИН ШИБАН ЛИЙД БЕ! "страната в нещата"!!!?!?!?

  68. 68 Профил на Анализатор -  ДЕМОКРАЦИЯТА Е  КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Рейтинг: 672 Неутрално

    "Рейтингът на главния поркурор Сотир Цацаров изглежда застрашен..."
    --------------------
    Прокурорът не е политик, нито е публична изборна длъжност - за какъв рейтинг въобще говорят самозванците от Калъп? Така е - сбъркани институции като прокуратурата раждат сбъркани социологически изводи...

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  69. 69 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 727 Любопитно

    Няма ли някоя агенция да направи допитване до 50 000 души "искате ли лустрация?
    - да искаме сега и веднага
    - не, предпочитаме комунягите и родата им да продължат да си ни клатят"
    Прост въпрос с два варианта за отговор, без много размиване.

    Accelerates Under Demonic Influence
  70. 70 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8964 Неутрално

    Реформи са необходими и лустрация също .Премиер с твърда ръка.

  71. 71 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1602 Неутрално

    89% са съгласни с някаква форма на дикатура?! Този висок процент наистина е стряскащ. Лошо, явно стадото си иска овчаря. Значи Боко си е съвсем на място...

    А ние се чудим как може руснаците да одобряват кагебиста. Ми те виждат в него "силна ръка" и са доволни, че някой се грижи за тях.

  72. 72 Профил на donyon
    donyon
    Рейтинг: 641 Неутрално

    До коментар [#2] от "zidane":

    Има само единГалъп Интернешенъл- САЩ.Кънчовия се казва С Калъп/от скалъпявам/...

  73. 73 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2847 Любопитно

    До коментар [#12] от "Един телефонист в окопа":
    [quote#12:"Един телефонист в окопа"]
    Хората искат твърда ръка , , , Имаме нужда от умно управление и реформи . [/quote]
    ===================

    Как го виждаш умно управление и реформи БЕЗ твърда ръка ?
    Особено пък реформи как стават без твърда ръка ?

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  74. 74 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2847 Гневно

    И задължително лустрация !
    Колкото и да е късно вече !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  75. 75 Профил на За европейските граждани ГЕРБ e БСП
    За европейските граждани ГЕРБ e БСП
    Рейтинг: 531 Весело


    Галъб!
    Със същи апломб твърдяха, че БКП ще имат повече евродепутати от всички останали.

    А кравите (в главите им) чуроликат ли, чуроликат!

    Прост охранител в СИК не било мутра,а професия? От такова КОЙ направи премиер,а пък от БКП - ГЕРБ/БСП/ДпС! Борисов:Вие сте прости и аз съм прост - разбираме се.
  76. 76 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 602 Неутрално

    Нека престанем с евфемизмите към днешна дата...
    Твърдата ръка е Демокрация с протеза...
    България се нуждае от Демокрация с Отговорно управление,
    неговият евфемизъм е, управление от Президентски тип...
    За нашите условия - този на Франция...

  77. 77 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 395 Неутрално

    "Твърда ръка" пълни глупости. Това да не е Русия или Азърбейджан. В Европа сме. България наистина има нужда от сериозни реформи и ясна, прозрачна политика.

    chavo64
  78. 78 Профил на adenauer
    adenauer
    Рейтинг: 561 Гневно

    Сурови мерки и твърда ръка според българите означава прилагане в пълна мярка Германският модел на общество без престъпниците -Комунисти и агенти на ДС и техните наследници и възпитаници чрез7Всеобща декомунизация на всички управленски нива ,Лустрация на повече от 550 хил.комунистически престъпници и агенти на ДС /Евростат/,Национализация на техните богатства/Повече от 100 милиарда долара ,които тези бандити ограбиха от държавата и народа си /Евростат/ и се писаха ЕЛИТ -7-8 % от населението и накрая Народен съд над всички от този елит по Германски модел.Книгата отдавна е написана ,но няма кой български политик със здраво дупе да я проведе в действие.

  79. 79 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1602 Неутрално

    До коментар [#21] от "lout66":

    Именно! Много точно си го забелязал. Българите смятат, че ДРУГИТЕ трябва спазват законите!

    "Когато нямаме морал и елементарно възпитание , нищо не може да помогне ."

    Не, и това не помага. Да не мислиш, че в уредените страни са по-възпитани и морални? Съвсем не. А и по-суровите наказания не помагат. Помага само стриктното спазване и на най-дребното правило и неотменимостта на наказанието, ако си го престъпил.

    А ние сме широки, слявянски души, къде ти ще се занимаваме с такива досадни дреболии... Ние си искаме твърдата ръка, някой друг да ни свърши работата!

  80. 80 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3428 Неутрално

    До коментар [#73] от "Чардо":

    Хората разбраха,че без реформи ще тъпчем на място със заеми.Сега остава да им се предложи смислена програма.Има такава.

  81. 81 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 672 Неутрално

    за какви реформа, каква твърда ръка?
    твърда ръка и обедняване?
    не вярвам да има чак 90% малоумни кретени, че са много, много са, за това сме най-зле от всички, но чак 90%?

    Birds of a feather flock together.
  82. 82 Профил на objective
    objective
    Рейтинг: 770 Весело

    А бе, какъв беше този КАЛЪП ? До кокото си спомням, той не беше ли за отливане на безпардонно лъжливи стъкмистики ?

  83. 83 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4411 Неутрално

    Това говори колко много вече е отчаян народа и масово вече хората си мислят ,че само твърда ръка/някаква форма на мека диктатура/може да оправи България!

  84. 84 Профил на Медий
    Медий
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Баси лъжата. Масова хората едва свързват двата края, и да са съгласни да обядняват още повече?

    I'm addicted to the truth.
  85. 85 Профил на Медий
    Медий
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#20] от "Владо Тениската":

    По странното е, че червен Кънчо представя изледване което ни прави апломб, че 90% искат Боко на власт, понеже той е свързван с "твърдата ръка".
    Или Може би Кънчо е обърнал гъзеца, те парите не миришат.

    I'm addicted to the truth.
  86. 86 Профил на desen
    desen
    Рейтинг: 567 Неутрално


    Проведено е 'национално изследване' измежду 2,3,4,5 хиляди/май се изсилих/, случайно или подбрани анкетирани.
    'zidane'' запита: Кой Галъп?
    Макар и да е ясно за всички, все пак да припомним за освободеното място от АРайчев и дали духът му все още не витае в същата тази агенция? Защитник на БСП, кривнал към НДСВ, после по ГЕРБ, вятърът се обърнал и БСП/ДПС отново са 'отговорни партии', а сега усещайки поривите на 'вентилатора' - трябва твърда ръка. Не е тайна за никого, кой се отъждествява с такава, преди време държащ бухалка.
    Запитвам се дали това сутрешното интервю на ББорисов не е повлияно на базата на тези, ама най-пресни и 'верни' изследвания, за да се изпъчи за пореден път и облягайки им се не отсече: Никакви коалиции! Или ми давате цялата власт или ще умрете от глад. Хлябът и ножът трябва да са в мен. И на кого и по колко филийки - ще решавам АЗ.
    Но сметките без кръчмарят/българският избирател/, могат да се окажат много погрешни. Защото житото, брашното и опичането е тяхно дело, а не на държащият 'НОЖЪТ'.
    Така че, не плашете кучетата/народецът с Голям Салам.
    Ще го сдъвче и изплюе.

  87. 87 Профил на Kaschei Bezsmertni
    Kaschei Bezsmertni
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#39] от "BlueWater":Абсолютно съм съгласен с вас и смятам,че един от най-големите проблеми е в абсолютно безконтролната ,т.нар.Съдебна власт..Без тотална промяна няма как да се изчисти тая шуробаджанашка каста,която си е извоювала статут на несменяемост до пенсия,след което постовете им се предават по наследствена линия на деца и зетьове..Затова-Вън Следствие от Съдебната власт,прокуратурата подчинена на министерство на правосъдието,тя и без това не оправда правото си да е независима..Те са независими само като взимат подкупи,а като им направят забележка се правят на ощипани госпожици,че ги "натискали"..ама не се оплакват като ги натискат с пачки..Съдиите-изборност с мандат като на конституционни съдии и след това отново пред урните ,за да докажат ,че заслужават нов мандат..съдебни заседатели-компетентни,обществено подкрепени,също с преки избори,а не от мишоците в общинските съвети..Това е като за начало...тъпотиите за разделението на властите в ерата на интернет ,Гуугъл и информационното общество,не ми се слуша..Изборност и мандатност,това е..Парламента ,дори и да е пълен с боклуци,ние си ги избираме и на 4 години ги сменяме..Съдебната власт също трябва да е под контрол,нали цялата власт произтича от народа,хайде де..!!!!Как иначе ще махнем бедните съдии с имоти по морето,разпасали се прокурори и следователи-бизнесмени като Ангел Александров,Петьо Еврото..Повръща ми се само като се сетя за тях,не ми се пишат имената им..Боже мой,в коя нормална държава Петьо Еврото ще е магистрат,или Христо Динев или цялата клика Урумови в съда???

  88. 88 Профил на fockwest
    fockwest
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Чудесно. Усещате ли какво ни готвят отсега.
    ДПС + ГЕРБ = Либерал-Фашизъм
    Следете укрите в украйна и си правете аналогиите.
    Най-сетне и на нас да ни обърнат сериозно внимание западните братушки.

  89. 89 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2107 Неутрално

    Само ако "твърдата ръка" е на един български Пиночет, който да елиминира точните хора. Иначе НЕ.

  90. 90 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 602 Неутрално

    До коментар [#59] от "ei":

    Към днешна дата,
    РБ манифестира "несвой" Политически интерес...

  91. 91 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5408 Неутрално

    [quote#2:"zidane"]кой Галъп [/quote]
    Този на БРАТЯ МОРМАРЕВИ
    На КЪНЧО и АНЧО /Райчев/
    Трескави опити на ПРОПУТИНСКОТО И ПРОРУСКО ЗАДКУЛИСИЕ да ни вкара в КОЛОВОЗА НА ОВПУТЯВАНЕТО.
    Силна ръка им се иска на ТУКАШНИТЕ ПУТИНИЧАРИ !!!!!

  92. 92 Профил на Цензуриран от антибългари.
    Цензуриран от антибългари.
    Рейтинг: 557 Любопитно

    Какви са тия глупости ?
    Какво значи сурови реформи с обедняване ?
    Суровите реформи и твърдата ръка трябва да са на едно съвсем друго място - МВР, съдебна система.

  93. 93 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1420 Неутрално

    аха да пак ще стане вместо данък замъци, данък колиби че бил по реформаторски

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  94. 94 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2223 Весело

    "...свързани дори с известно обедняване...'

    @ах тея кънчовци... сичко им е известно... нОсрадамуса па ли се е изтървал ве

  95. 95 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1480 Неутрално

    Може ли да се пита по такъв хайвански начин? Искате ли реформи,без да знаете какви,на какво и по какъв начин? Ако например се закрият съдилищата и присъдите се обявяват от Цветанов на микрофон в Парламента,това пак ще е реформа.

    ГЛАВАНАЦИТЕ РОДИНАТА ОНОЖДАТ
  96. 96 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 672 Неутрално

    твърдата ръка е фиксация на чекиджиите

    Birds of a feather flock together.
  97. 97 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 672 Неутрално

    иначе, за някои преуспели малди хора известно обедняване трябва да има. даже мисля че има някаква подходяща организация която се занимава с това

    Birds of a feather flock together.
  98. 98 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1420 Весело

    [quote#95:"Майндърбайндър"]Ако например се закрият съдилищата и присъдите се обявяват от Цветанов на микрофон в Парламента,това пак ще е реформа. [/quote]
    а ти ще мой ли да не даваш такива идеи , че като ги знам

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  99. 99 Профил на bibian
    bibian
    Рейтинг: 735 Весело

    [quote#1:"SSmart"]Че трябва "твърда ръка"-трябва! Но все на ''меки китки" попадаме! [/quote]

    Не твърда, а корав и не баш ръка.

    Чикибойци недни.

    以其终不自为大,故能成其大。~~ 老子
  100. 100 Профил на anonymous_
    anonymous_
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Тази агенция досега нещо познала ли е, че ни занимават с подправените ѝ изследвания?
    Явно това са мераците на БСП за това какви да са настроенията в обществото.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK