Преговорите между Реформаторите и "Зелените" се затягат

Пресконференция на Реформаторския блок от юли миналата година, когато "Зелените" бяха част от съюза. От ляво надясно - Йонко Грозев ("Движение България на гражданите"), лидерът на "Синьо единство" Христо Панчугов, зам.-председателят на ДСБ Петър Москов, Андрей Ковачев от "Зелените" и Корман Исмаилов, председател на "Народна партия - Свобода и достойнство".

© Юлия Лазарова

Пресконференция на Реформаторския блок от юли миналата година, когато "Зелените" бяха част от съюза. От ляво надясно - Йонко Грозев ("Движение България на гражданите"), лидерът на "Синьо единство" Христо Панчугов, зам.-председателят на ДСБ Петър Москов, Андрей Ковачев от "Зелените" и Корман Исмаилов, председател на "Народна партия - Свобода и достойнство".



Преговорите между "Зелените" и Реформаторския блок продължават, въпреки че двете партии имат различно разбиране за основните проблеми, които трябва да намерят решение в страната. Това се разбира от съобщение на Рефораторския блок до медиите, откъдето допълниха, че в момента разговорите са върху проект на меморандум, който се очаква също да бъде оповестен.


Междуременно от централата им препращат отговора на Реформаторския блок по поставените по-рано от зелените пет условия. Сред тях е това да се отстоява забраната за ГМО в земеделието, забраната за неконвенционални методи за проучване и добив на нефт и газ, да не се допуска изграждането на нови ядрени мощности.


От Реформаторите посочват, че те виждат други важни проблеми в момента, макар че отчитат важността на опазването на българската природа и здравето на  гражданите.




"Дълбоката политическа и икономическа криза се дължи на разрухата на българското правосъдие, превземането на администрацията и институциите от партийно-икономически интереси, политическата намеса в дейността на регулаторите и медиите. Всичко това ние с Вас заедно, още преди година, нарекохме власт на политическата мафия. Със създаването на Реформаторския блок си поставихме за задача да върнем властта в ръцете на гражданите", посочват от блока.


Те подчертават, че платформата има за основен приоритет налагане на ясни и честни правила във 
всички сфери на управлението.


"За Реформаторския блок първостепенна задача на следващото управление е да възстанови 
законността, да започне промяната в българското правосъдие, да спре партийната намеса в регулаторите и администрацията", допълват от там.


От блока допускат, че разбирателството по въпроса за забраната за ГМО в земеделието и да не се допускат в кандидатски листи щатни или нещатни служители и секретни сътрудници на Държавна сигурност е лесно постижимо. Не така обаче стоял въпросът с предложенията на "Зелените, свързани с газа, ядрените мощности и забраната да се строи в национални паркове, тъй като по тези въпроси в цяла Европа имало различия между зелените и десните партии.


Реформаторите са съгласни обаче, че има нужда от сериозна преценка на рисковете и икономическите 
ползи от нетрадиционните методи за добив на газ и нефт, както и от нуждата от нови ядрени мощности.

Ако не се стигне до коалиция, двете партии ще участват самостоятелно, тъй като са се регистрирали за участие в изборите.

Коментари (61)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1046 Неутрално

    Абе и на "автентично десни" не случихме. Пълно с разни снахи, Касим Даловци и зелени. И всеки дърпа към себе си и поставя условия. А всички вкупом поставят условия на батьо си

    Няма шики-мики.
  2. 2 Профил на InmoInvestments
    InmoInvestments
    Рейтинг: 808 Неутрално

    Реформаторите си вкараха таралеж в гащите с тези зелени, които отвътре са си червени. Навсякъде в Европа зелените гравитират около ляво-крайно ляво. Така, че внимавайте !

    You can get much farther with a kind word and a gun than you can with a kind word alone. Al Capone
  3. 3 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2366 Любопитно

    Какви нови ядрени мощности?
    Имаме свръхпроизводство на ток и го изнасяме за жълти стотинки...

  4. 4 Профил на Сашо
    Сашо
    Рейтинг: 701 Неутрално

    До коментар [#2] от "InmoInvestments":

    То щото в РБ е една деснотия... да знаеш
    И все пак са за предпочитане пред кремълските слуги.

    "Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy." Winston Churchill
  5. 5 Профил на npiatanasov
    npiatanasov
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Тия нали бяха десни? Кво ще търсят дините при тях?

  6. 6 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3095 Неутрално

    Няма да се стигне до коалиция , но дано влязт в парламента

  7. 7 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1137 Весело

    Преговорите м/у Орел, Рак и Щука се затягат

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  8. 8 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1098 Неутрално

    Различни разбирания но с обща цел, топло депутатско местенце с добра заплата и маса в парламентарния бюфет

  9. 9 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1098 Неутрално

    До коментар [#2] от "InmoInvestments":
    Те и ръбатите гравитират в лявото

  10. 10 Профил на Само Левски
    Само Левски
    Рейтинг: 972 Неутрално

    Трябва да се разреши засяването и добива на ГМО - култури.Това ще повиши добивите на българските земеделци от евтини и качествени, безвредни храни двойно и тройно. Не виждам какво една лява партия като Зелените ще търси в РБ.

  11. 11 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 689 Неутрално

    Много малко хора отчитат, че РБ има за цел нормализиране на страната, а не изграждане на чисто дясна партийна структура. Нормално е да има по-широка база както от дясно, така и от центъра. Защото върховенството на закона, независимостта на съдебната власт и спирането на политическата партизанщина не са десни или центристки, а общонационални интереси.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  12. 12 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9499 Неутрално

    Не съм сигурна, че ще се разберат. Всеки тегли на неговата страна.

  13. 13 Профил на Димитров
    Димитров
    Рейтинг: 914 Неутрално

    Зелените и РБ целят един и същи електорат. Всъщност, обединението на РБ и Зелените би гарантирало влизането им в парламента. Зелените без РБ няма да видят място в парламента, така че място за сделка има. Зелените не са в позиция да поставят условия на РБ, но едва ли го разбират. Това са фактите.

    Хубаво е, че поставят принципни въпроси, защото така трябва и РБ да формулират тези по такива въпроси като шистовия газ. Според мен трябва да се прави разлика между Натура 2000 и паркове и резервати. Не съм сигурен какво имат предвид точно зелените в случая. А от ядрени мощности най-вероятно нямаме нужда.

  14. 14 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1521 Неутрално

    реформаторския блок
    трябва да бъде представител,
    защитник и сподвижник на
    изграждащото се и укрепващо
    гражданско общество,
    първо, а
    след това да се позиционира.
    не е времето за това.
    гражданското общество се нуждае
    от подкрепа. зелените да видят
    голямата картина, а не да четат
    диплянки от западни сайтове.

  15. 15 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5315 Неутрално

    До коментар [#2] от "InmoInvestments":

    Те бая таралежи имат вече в гащите.

    Gunter glieben glauchen globen
  16. 16 Профил на Димитров
    Димитров
    Рейтинг: 914 Неутрално

    До коментар [#9] от "shileto":

    Спрямо БСП всичко е ляво.

  17. 17 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8623 Неутрално

    Всичко друго е приемливо но забраната за неконвенционални методи за проучване и добив на нефт и газ,не.Тук не става въпрос за добив,а за проучване.Все пак трябва да знаем,какво има в земята на България.

  18. 18 Профил на Анализатор -  ДЕМОКРАЦИЯТА Е  КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Докато преговорите между Зелените и РБ се затягат, днес ГЕРБ подписа предизборно споразумение за единодействие с ПП "Никола Петков"...
    В цяла Европа Зелените ги считат за леви, а у нас "десните" РБ търсят съюз с тях???...

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  19. 19 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5315 Любопитно

    До коментар [#11] от "The Dark Prince Of Bankya":

    "спирането на политическата партизанщина"

    Как се спира политичèската партизанщина?

    Gunter glieben glauchen globen
  20. 20 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 1482 Неутрално

    Много хубави планове и сметки, само че без кръчмаря!

  21. 21 Профил на 16bit
    16bit
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Честно казано не знам защо изобщо се занимаваме с зелените, те на евроизборите имаха толкова смешен резултат, че си е направо жалко. А и тези техни опити за съюз с десните просто няма как да са успешни. Реформаторите са десни. Много десни. А зелените са леви. Много леви. Става въпрос за диаметрална противоположност между две абсолютно различни платформи.

  22. 22 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 736 Неутрално

    До коментар [#11] от "The Dark Prince Of Bankya":


    До коментар [#13] от "Димитров":


    До коментар [#14] от "mihail_p":

    +++ Харесаха ми тези коментари.

  23. 23 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 689 Неутрално

    До коментар [#19] от "Blood Red Skies":

    Като не се пазаруват независими депутати от Атака и РЗС. Вие поклонниците на оня от Банкя сте наясно.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  24. 24 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 594 Весело

    Според мен в слеващият мандат трябва да се реши проблемът безразборната сеч, прекомерното застрояване , със чистотата на въздуха, с националните и природните паркове. Това са спешните проблеми на България. Проблемите за АЕЦ - овете ще се точат с години. За ГМО ще се реши на ново ЕС. За шистака има още да се мисли ....ама докато ние мислим американците си свиркат..
    Ако няма споразумение проблемите са лични, а не принципни..

  25. 25 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5315 Неутрално

    До коментар [#23] от "The Dark Prince Of Bankya":

    Абе вие поклонниците на Станишев сте по-наясно - все пак сте в управлението над 70 г.

    Gunter glieben glauchen globen
  26. 26 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3789 Неутрално

    До коментар [#4] от "Сашо":
    "...То щото в РБ е една деснотия... да знаеш…"

    Би ли се обяснил? Защо мислиш така?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  27. 27 Профил на muad
    muad
    Рейтинг: 599 Неутрално

    Нема тука ляво дясно. Има мафията и ние. Зелените и РБ са срещу мафията. Дано се разберат, че да не се чудя за кой да гласувам.

    ALL IS WELL
  28. 28 Профил на k
    k
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    До коментар [#14] от "mihail_p":

    Бихте ли ми обяснили какво е "гражданско общество".

    Точно, конкретно и ясно!

    Предварително благодаря!

  29. 29 Профил на Бай Светльо
    Бай Светльо
    Рейтинг: 541 Любопитно

    Мястото на Зелените е при нас! През последната една година те доказаха, че са срещу Газпром и протестираха активно (не само първите пет месеца) срещу Орешарски. На всичкото отгоре вкараха лустрацията в официалната програма. Доказаха активно, че тези ПП "Зелените" (да не се бърка със Зелената партия на Каракачанов) НЕ СА като дините - нещо, в което преди година не бях убеден. Е, те с делата си го доказаха, че заслужават своето място сред антикомунистическата опозиция

  30. 30 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4371 Весело

    До коментар [#2] от "InmoInvestments":

    Тва ти ли си бря.
    maker money, trader, speculator, Investor the stock market music&movie Producer. I like money and money likes me !

    Навсякъде в Европа зелените гравитират около ляво-крайно ляво. Така, че внимавайте !

    Е ами щом като една машина за пари, търговец, спекулант и инвеститор на ФБ. Щом като един музикален и кинопродуцент ма съфетфа ша фнимавам я

  31. 31 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4371 Весело

    До коментар [#2] от "InmoInvestments":

    Тва ти ли си бря.
    maker money, trader, speculator, Investor the stock market music&movie Producer. I like money and money likes me !
    ................................................................................
    macroeconomics, geopolitics, stock exchanges, shares ...
    ......................................................................
    Ма язе на борцовити спекулантини май не им вервам ама....

  32. 32 Профил на Blagovesta A Kenarova
    Blagovesta A Kenarova
    Рейтинг: 702 Неутрално

    За Зелените са гласували най-голям брой вишисти (%) на предишните избори. Така, че те могат да поставят условия. Към момента, Зелените са единствената политическа партия, която винаги и навреме публикува политически изявления по повод на различни важни обществени събития. например, за КТБ.
    А РБ как ще бори мафията в коалиция с мафиота Бойко Борисов?

  33. 33 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2076 Неутрално

    № 17Анализатор ... ".. днес ГЕРБ подписа предизборно споразумение за единодействие с ПП "Никола Петков"... Искам да ти обясня, че председател на тази партия е /ако не са го сменили/ ченгето Любен Божилов, който преди тодини много майсторски влезе под кожата на Милан Дренчев. В тази партия като член , може и нещо повече, се подвизаваше лицето Радослав Гочев, онзи тъмничкият, който редовно взимаше много дейно участие на контрапротеста пред НДК и пред президентството.

  34. 34 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 1083 Неутрално

    До коментар [#24] от "elevation04":

    Абсолютно правилно. Унищожаването на горите трябва да спре и това е най-важния приоритет не само на зелените, а и на новото правителство. Още повече, че не е кой знае какво, само един строг закон. Останалите неща зависят от външни фактори и нито зелените, нито РБ са авторитети да влияят за тия неща, още повече, че са спорни. Да не говорим, че може и да не влязат в парламента.

  35. 35 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1098 Любопитно

    До коментар [#26] от "Храбър":
    Кой е десен? Пръмова , Корманчо Д Вълчев, Зеленогорски или службогонците Радан Москов и неизвестния ликвидатор на СДС
    Кой,кой ?

  36. 36 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1062 Неутрално

    До коментар [#2] от "InmoInvestments":
    У нас няма леви партии, около които да гравитират зелените. У нас левите са руски националисти.

  37. 37 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1521 Неутрално

    До коментар [#28] от "k":

    не не бих обяснил какво е
    гражданското общество.
    то не се обяснява,то се изпитва,
    желае и живее, като неразделна част
    от живота в демократично
    общество.

  38. 38 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2076 Неутрално

    В поста ми №33 да се чете не №17, а №18.

  39. 39 Профил на k
    k
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    До коментар [#37] от "mihail_p":

    ... нещо като "... слънцето и водата ... за българския народ..."!?!?!

    Не случайно Ви попитах.

    Няма такова нещо, като "гражданско общество" - нито в Бълагрия, нито в САЩ, нито в ЕС, нито в Австралия, никъде! То е същото като "световното обществено мнение"!

    Още по-абсурдно е твърдението, че "гражданското общество" е в основата на демокрацията! Това са шаблонни, кухи фрази без никакво историческо покритие!

    Но как да Ви убедя, след като не можете да ми дадете едно просто определение!

  40. 40 Профил на Анализатор -  ДЕМОКРАЦИЯТА Е  КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#33] от "stedim":
    Нещо много фантазии са се събрали в главата ти

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  41. 41 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1521 Неутрално

    До коментар [#39] от "k":

    точно, защото знаех, че
    ще има такъв отговор,
    казах, че нямам никакво намерение
    да следвам диверсионни,
    активни мероприятия.

  42. 42 Профил на bgpatriot
    bgpatriot
    Рейтинг: 958 Неутрално

    коментар [#27] от "muad":"Нема тука ляво дясно. Има мафията и ние. И Зелените и РБ са срещу мафията. Дано се разберат, че да не се чудя за кой да гласувам.".... Да, прав си! И не си единствен! За разлика от еврозелените тук няма лява партия - БСП е партия на олигархията. Борбата срещу мафията и олигархията (БСП, ДПС, ББЦ са под контрола им) е най-важния приоритет. Зелените да приемат една по - мека формулировка- "срещу производства, екологично вредни"! Ще имат хора в листите, те ще влязат в НС с преференцията, напр. в София (ще имат и по голяма подкрепа -нали така гласът няма да пропадне) така ще могат да си отстояват идеите в НС, а и повече влияние ще имат! Мислетебе!!!

  43. 43 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1098 Неутрално

    Попитах в 35 тези ли са десните и отговора е минуси, да разбирам че не са ли?

  44. 44 Профил на heavymetal
    heavymetal
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#7] от "#оставка":

    Всъщност, Орела, Рака и Щуката преговарят с Планинската коза примерно.

    Who Is John Galt?
  45. 45 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    Да не се мъчат-не си подхождат.

  46. 46 Профил на fortunes
    fortunes
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Трябва да участват заедно!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  47. 47 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2076 Неутрално

    До №40 "Анализатор..." Не са фантазии това , което написах за ПП"Никола Петков". Добре е преди да пишеш, да се запознаеш с нещата. Не си длъжен да ги знаеш, но е добре преди да опонираш, да ги поразучиш.

  48. 48 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 1774 Неутрално

    До коментар [#17] от "rosiraycheva50._":

    Зелените бъркат терминологията. Методите за проучване са конвенционални.

  49. 49 Профил на д-р Петроff
    д-р Петроff
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Какви селени ве,к'ви 5 лв.Те против шистовият газ,а РБ е "за". Няма място за дискусии.

    ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТ
  50. 50 Профил на uji55375340
    uji55375340
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Със създаването на Реформаторския блок си поставихме за задача да върнем властта в ръцете на гражданите", посочват от блока.

    няма такива филми като "власт в ръцете на гражданите". г-жо Кунева, прочетете си пак уроците по история

  51. 51 Профил на uji55375340
    uji55375340
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#46] от "fortunes":

    не, не трябва да участват заедно...
    кунева произлиза от средите на бившата номенклатура, а корман исмаилов подкрепя политиката на ислямизация на ердоган...
    за тази двамата няма да гласувам дори да се коалират предизборно с папата

  52. 52 Профил на uji55375340
    uji55375340
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#48] от "Ще върнем България в Европа":

    многоуважаеми, "Ще върнем България в Европа", България вече е в Европа.

    няма нужда лично да премествате планините и реките, или пък културата и историята на България обратно в Европа. те от хилядолетия са си точно там...

  53. 53 Профил на uji55375340
    uji55375340
    Рейтинг: 221 Неутрално

    не мисля, че в България има друга мафия освен онази създадена благодарение на балканския ни манталитет да подкрепяме шуробаджанащината във всичките и многообразни разклонения в обществото.

    всички останали приказки за мафия са празно политаканстване.

    когато всички решат, че законът е над лични интереси тогава и т.нар. мафия ще изчезне напълно естествено и закономерно.

    но докато всички се правим на балкански тарикати и не признаваме върховенството на собствените си закони до тогава ще търпим да ни управляват мутри и мафиоти - рожби на същото това беззаконие, което царува вече 25 години, че и повече, благодарение на нашето безхаберие и в крайна сметка мълчаливо съгласие.

  54. 54 Профил на uji55375340
    uji55375340
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#34] от "man_un":

    Унищожаването на горите трябва да спре и това е най-важния приоритет не само на зелените, а и на новото правителство.

    да не говорим, че е приоритет на целия свят... ама ходи обяснявай на бай ви ганя, на нане или на вуте...

  55. 55 Профил на uji55375340
    uji55375340
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#28] от "k":

    Бихте ли ми обяснили какво е "гражданско общество".

    Точно, конкретно и ясно!

    Предварително благодаря!

    гражданско общество това са общности, ще рече групи от хора, съществуващи под различни формални обединения, събрани от общи интереси и/или дейности, чиито глас се чува и понякога е от решаващо значение когато дадено управление взима решение касаещо сферата на дейност на дадената група. примери за такива общности в развития свят - колкото искаш. Канада и САЩ са доста напред в това отношение.

  56. 56 Профил на uji55375340
    uji55375340
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#29] от "Бай Светльо":
    На всичкото отгоре вкараха лустрацията в официалната програма.

    дори само за това или може би най-вече заради това ще гласувам за Зелените, но само при условие че не влязат в безпринципни коалиции, такива основаващи се на празни обещания, които после никой не счита за нужно дори да си спомня.

  57. 57 Профил на petyo9
    petyo9
    Рейтинг: 650 Неутрално

    Ще ме прощават зелените, но първите им три условия не почиват на научни доказателства и/или прагматични преценки. За ГМО никой не е доказал, че са вредни, шистов газ се добива вече 40 години, а колкото до 7-ми блок на Козлодуй - пак можем да НЕ го построим, но не за друго, а защото примерно сме преценили, че не е изгоден.

  58. 58 Профил на 1913
    1913
    Рейтинг: 227 Неутрално

    Ще гласувам за РБ и твърдо подкрепям петте искания на "Зелените". В моите очи няма никакво противоречие.

  59. 59 Профил на ck
    ck
    Рейтинг: 532 Неутрално

    До коментар [#2] от "InmoInvestments":

    Забраната за проучване на залежи от шистов газ у нас, запазването на която е скритата цел на зелените, е в интерес на Русия. Така че т.н. "зелени" са просто руски агенти, каквито са Петьо Блъсков, Шаренкова, Т. Тошев, Сашо Дончев, В. Сидеров и много други.

  60. 60
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  61. 61 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2722 Неутрално

    До коментар [#24] от "elevation04":
    Ако няма споразумение проблемите са лични, а не принципни..
    ------------
    Оказаха се финансови. А това си е хем лично, хем принципно... абе направо глобално

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK