Хората без доходи да се освободят от здравни вноски, предлагали от НАП

Хората без доходи да се освободят от здравни вноски, предлагали от НАП

© Надежда Чипева, Капитал



Хората с минимални доходи или без такива да не внасят здравни осигуровки. Това предлагат от НАП в анализ, обсъждан в Надзорния съвет на здравната каса. Така ще се намали дефицитът в системата, който се формира от сумите, които се очаква да постъпят от такива хора, но те не ги плащат, съобщи БиТиВи.


Такова предложение може да се приеме само чрез законови промени, гласувани от Народното събрание.


Според данните в анализа около половин милион българи не си плащат здравните осигуровки, много от тях без доходи. Проверка на данъчни обаче показвала и случаи на социално слаби хора официално, които имат солидни суми в банковите си сметки.




Около 250 хил. българи работят без договор и съответно не си внасят парите за здраве.


Общо здравно неосигурените са 2 млн. българи като около 850 хиляди от тях живеят в страната, а останалите са в чужбина. Не е известно каква част от последната група е длъжна да внася тези осигуровки.

Коментари (53)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на lordcris
    lordcris
    Рейтинг: 733 Неутрално

    По тази логика ако се освободят всички - дефицитът ще изчезне.
    Тази бездънна каца трябва да се приватизира.
    Който няма доходи трябва да разчита на роднини или благотворителни организации а не всички да се превръщат в просяци и заложници на една безумна комунистическа система.

  2. 2 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1416 Гневно

    Изключително малоумно предложение. Нямам идея кой ... такъв го е предложил!

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  3. 3 Профил на Калибър
    Калибър
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    Хората без доходи, ако са на социални помощи, трябва да си плащат от тези помощи вноските.

    Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.
  4. 4 Профил на Колаборационист
    Колаборационист
    Рейтинг: 958 Любопитно

    А като не плащат и като отидат в болницата какво се случва ?

    Всички ТРЯБВА неумолимо да наказваме невежеството на администрацията и духовенството !
  5. 5 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1894 Любопитно

    Тоест,"братята" пак ще са на далавера.Те не плащат,защото не работят,а не работят,защото не им се работи...

  6. 6 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3748 Неутрално

    ако пък хората без акъл , не гласуват е по-добрия начин от масово гласуване .

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  7. 7 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 3607 Любопитно

    Тези умници в Надзорния съвет на здравната каса първом да кажат къде са кинтите в нея и как се източва...

  8. 8 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#3] от "kалибър":
    Затворен цикъл, дет се вика. Социалните помощи идват от държавата, респективно - от данъците, които съвестните данъкоплатци снасяме. А и предложението е ... леко дискриминационно, ако ме разбираш.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  9. 9 Профил на mahjongg
    mahjongg
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Предлагам депутатите да поемат вноските на всички...те така или иначе ни взеха здравето

  10. 10 Профил на 3аНиЗа
    3аНиЗа
    Рейтинг: 2104 Любопитно

    "дефицитът в системата, който се формира от сумите, които се очаква да постъпят" - и така, в очакване на Годо... Естествено, че хора които нямат доходи, няма как да плащат каквито и да са налози, но пък "случаи на социално слаби хора официално" само констатират ли се!? Глобите ИМ за укриване на доходи обаче, трябва да се плащат задължително. Събираемост на здравни застраховки от всеки, с различни нива, е по-реалистично начинание, но защо ли не се пробва, а след толкова наливания на пари в празното, трябва да е има решение, приемливо за всички.

    Коментиране на анализираното, вече...
  11. 10 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Ами да - в този случай НИТО ЕДИН ЦИГАНИН няма да плаща и лев .. Те официално не работят.. кражбата е Хоби.

  12. 12 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#2] от "ПАВЛА - SorryLol - 7":
    До коментар [#3] от "kалибър":

    Безработните след като им изтече срока с платено обезщетение пак са си безработни и трябва да ходят в Бюрото по труда а и здравни вноски трябва да внасят и на всичкото отгоре всеки път като останеш без работа трябва да попълваш Декларация 7 ли беше инак глоба.
    На практика това в повечето случаи са несъбираеми вземания.
    За това този дето го е предложил е прав ++++

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  13. 13 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#12] от "Танас":
    Замисли се кой е облагодетелстван от предложението. Реално. И пак ми кажи, че е прав.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  14. 14 Профил на paladin
    paladin
    Рейтинг: 402 Весело

    До коментар [#2] от "ПАВЛА - SorryLol - 7":

    Ми интересно как хората без доходи ще си плащат вноските, ще идват данъчните да им продадат я телевизора я, плочките от двора ли, как ще стане, че не ми е ясно?!

  15. 15 Профил на Dorian Gray
    Dorian Gray
    Рейтинг: 853 Неутрално

    Напълно подкрепям.

    Логиката липсва когато търсиш пари от човек без официални доходи.

    Косвено по този начин се легитимира сива и черна икономика.

    Най-малкото, което може да се направи е поне хората без доходи да влизат в специален режим на осигуряване и здравни услуги.

    Много е важна разликата между безработно лице и лице без доходи.

    МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!
  16. 16 Профил на paladin
    paladin
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#13] от "ПАВЛА - SorryLol - 7":

    То е ясно, че са облагоделствани братята роми, ама и ти се замисли, как някой без доходи може да плаща здравни вноски, а и на първо място това, трябва да е свободен избор.

  17. 17 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3536 Неутрално

    До коментар [#1] от "lordcris":

    Един филтър в базата данни и ще се окаже, че половината неосигурени, ползвали здравна помощ, имат недвижима собственост и/или автомобил.

    Това го твърдя, наблюдавайки профила на хората, на които дължим 600-те милиона лева несъбрани сметки за парно в София (и още 5 пъти по толкова амнистирани през годините). Сред тях няма пенсионери.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  18. 18 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#14] от "paladin":
    Аз предлагам като начало да се премахне монопола на Здравната каса, а после да му мислим за останалото. И строга регламентация на понятието "човек без доход".

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  19. 19 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 571 Весело

    До коментар [#14] от "paladin":

    А кой ще им поеме масрафа, пак ние балъците, които по неволя се осигуряваме на тавана?

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  20. 20 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#13] от "ПАВЛА - SorryLol - 7":
    Социалнослабите ги осигурява Държавата, тези дето не са на Бюрото по труда сори разсрочва ги и след това погасява с лихва лично аз така направих като ме съкратиха а във фалиралия ЖПЗавод като бях и не плащат заплати камо ли осигуровки КОЙ и откъде ще ги плати ?
    Милиционерите и Държавните лемури да започнат да си внасят всички вноски а не безработния да им ги внася.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  21. 21 Профил на ramones79
    ramones79
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#1:"lordcris"]По тази логика ако се освободят всички - дефицитът ще изчезне.
    Тази бездънна каца трябва да се приватизира.
    Който няма доходи трябва да разчита на роднини или благотворителни организации а не всички да се превръщат в просяци и заложници на една безумна комунистическа система. [/quote]

    Не ми се иска да го казвам, но - с коментара ти ми приличаш точно на селяните, които не искат децата на бежанците.
    Тази злоба трябва да се пребори, хора.

    Разберете, че наистина има бедни хора, които за хляба често нямат, как да плащат? И като им напише държавата, че дължат 10000000 лв в някакъв компютър на държавната администрация какво точно печелите вие или държавната хазна от това? Баш нищо.

    Не казвам как да се реши проблема, защото за разлика от много българи не считам себе си за експерт и вещ във всичко. Има достатъчно образовани и опитни хора, нека се съберат, да се реши нещо консенсусно.

    Лично аз подкрепям това, което се нарича с думичката СОЛИДАРНОСТ. В Полша имаха такъв профсъюз, именуван с тази красива и значеща нещо думичка. И сега поляците са недостижимо напред, спрямо нас.
    Ако сме зли като хора - не можем да просперираме - нито като личности, нито в семейството, нито като общество, нито като държава и народ. Разберете го...

    Пожелавам ви да имате и поне малко любов в сърцата.

  22. 22 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3236 Любопитно

    Това ни прилича на перпетуум мобиле.Ако ги освободим от плащане ще се намали дефицита?!

  23. 23 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1163 Неутрално

    До коментар [#12] от "Танас":
    Интересно как всички имат телефони, а нямат пари за здраве. Ако приемем хипотезата че не лъжат, този който им плаща сметката за телефон ще им плаща и здравното. Все пак е под 20 лв/месец, пенсионери и деца са освободени, за какво говорим. Тук постоянно се дава Америка за пример. Е нека някой с липса на вноска или със вноска от 10$ на месец отиде да се оперира там. Ако го прегледат ще е чудо. За да работи една система има нужда от ресурс, не стига че се краде, всеки ходи за щяло и не щяло при лекар, ами хайде и половината да не плащат. Добре, но не знам къде да копаем за диаманти.

  24. 24 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#18:"ПАВЛА - SorryLol - 7"]И строга регламентация на понятието "човек без доход". [/quote]

    То го има и сега само, че не се спазва. А близо милион инвалиди където поне половината са фалшиви пак Държавата им плаща.
    Има начин за оптимизация но все прехвърлят картофа към роми ли цигани ли а защо не кажат колко влиза в НЗОК за здравни вноски на милиционерите и кой ги плаща даже д-р Ненков каза, че внасяли по 4% вместо по 8% и от къде на къде БЕЗРАБОТНИЯ РЕГИСТРИРАН ЩЕ ВНАСЯ ЗДРАВНА ВНОСКА НА МИЛИЦИОНЕРА ?

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  25. 25 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#18] от "ПАВЛА - SorryLol - 7":
    Сори припалих на тая тема защото съм я гледал от близо .
    Сега ще ми разрешиш ли да си пийна едно сиропче за дезинфекция на гърлото ?

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  26. 26 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#24] от "Танас":
    Ненков от години ти снася инфо три пъти седмично сутрин, знаем къде, но няма кой да го слуша.
    Пак опираме до липсата на държавност. Ако бяхме държава, щяхме поне да си спазваме законите. А не да лежим върху корупционни схеми. Предложението на НАП е предпоставка за нова такава. Затова - НЕ, мерси.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  27. 27 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#25] от "Танас":
    Пийни сиропче, аз ще направя същото. И се благодари, че не съм яхнала метлата. Още.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  28. 28 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#26:"ПАВЛА - SorryLol - 7"]Пак опираме до липсата на държавност. Ако бяхме държава, щяхме поне да си спазваме законите. А не да лежим върху корупционни схеми. [/quote]

    Преди време имах конфликт с един комшия понеже поставя и ремонтира автоаларми и като ме викнаха във 2 - ро РПУ ме питаха защо му преча на бизнеса а аз ги питах какъв бизнес има след като не си е внесъл за години назад здравните вноски камо ли данъците а те ме подпетиха мене и ми викат от къде на къде и как съм му проверил ЗВ от къде му имам ЕГН - то.
    А аз им казах, че кварталния ми го е дал и мирясаха.
    Е какво най - вероятно е доносник на милицията щом го покриват и до днес си бачка но здравни не е внасял поне 5 пет години назад.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  29. 29 Профил на paladin
    paladin
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#19] от "Consumer":

    Еми така е при либерализма, държавата не може да живее без данъци. В така нар. капиталистически страни се плащат от 30 д0 50% данъци и такси.
    Другият вариант е да се стационираш в Северна Кореа там няма да плащаш почти никакви данъци и такси.

  30. 30 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#27:"ПАВЛА - SorryLol - 7"]Пийни сиропче, аз ще направя същото. И се благодари, че не съм яхнала метлата. Още. [/quote]

    Браво колко си великодушна само. Прост

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  31. 31 Профил на paladin
    paladin
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#18] от "ПАВЛА - SorryLol - 7":

    Мога да ти обясня накои от парадоксите на "дясното" и защо то е всъщност ляво, но сега не ми се занимава, а и едва ли ще ти влезе в главата.
    Говоря за дясното в развитите и силни държави, не за "дясното" в бананови републики като нашата.

  32. 32 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2046 Любопитно

    ПРАВИЛНО ! Да се искат вноски от човек оставен без доходи не по своя вина е жив садизъм ! Чл. 48 ал. 1 от Конституцията задължава Правителството да осигури условия за заетост и хората останали без работа са в следствие на неизпълнено конституционно задължение на Правителството.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  33. 33 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#30] от "Танас":
    [quote#30:"Танас"]Прост [/quote]
    Наздраве и на теб.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  34. 34 Профил на PavelCZ
    PavelCZ
    Рейтинг: 1938 Неутрално

    В цивилизования Свят, към който, надявам се, се стремим, децата, пенсионерите, бедните, военните и полицаите, са т. нар. "държавноосигурени". Последните две категории, като своего рода привилегия за служба на държавата, при която може да загинат.
    Значи остава да се затегне контролът - дали наистина си без доходи, имаш ли секвестеруем имот и т.н. И да се "осветли" сивата и черната икономики. За последното обаче, при това ниво на корупция, няма политическа воля.

    E PLVRIBVS VNVM
  35. 35 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1688 Неутрално

    [quote#1:"lordcris"]Който няма доходи трябва да разчита на роднини или благотворителни организации [/quote]
    Тцтцтц ... по възможност роднините да са по-богати ))
    Има хора наистина без доходи(бели хора) и ако все пак докопат някаква работа, получават колкото за преживяване! Мисля, че парите за здравеопазване са достатъчно малко, за да се злоупотребява безобразно с тях ... а злоупотребите не са спирали нито за миг. Скъпи лекарства, фиктивни процедури, измислени ремонти и какво ли не. Та към намаляването им трябва да са насочени усилията, при условие, че икономиката осигурява мизерен стандарт на доходи у нас

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  36. 36 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1163 Любопитно

    [quote#31:"paladin"]Говоря за дясното в развитите и силни държави, не за "дясното" в бананови републики като нашата.[/quote]
    Наистина ми е интересно, коя е развитата страна, където получаваш същото здравно обслужване като не плащаш никаква вноска, а другата страна плаща максимума от 176 лв./месечно. В същото време имаш личен автомобил или някаква собственост, не си инвалид, не си пенсионер и не си дете. Под същото има предвид, болнично лечение, безплатни прегледи, безплатни изследвания и т.н. Отиваш на опашката и влизаш при лекаря, дори преди този с вноската от 176, защото няма часове, няма записвания , няма лимит на операциите и т.н.

  37. 37 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2046 Неутрално

    До коментар [#19] от "Consumer": "А кой ще им поеме масрафа"
    Като не искате да им поемете масрафа = който е записан на борсата да не клечи в кафенето , а социални работни места на МРЗ - да чистят речни корита, да сади борчета и да си ги плаща сам. Който откаже да бачка остава без медицинско обслубжване = аут от системата - сам си е виновен ! Не може обаче да вземеш на босия цървулите.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  38. 38 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2046 Неутрално

    До коментар [#36] от "stoiank": "не плащаш никаква вноска, а другата страна плаща максимума от 176 лв./месечно. "
    Знаеш ли колко бързо се променя това ...
    Да те пази господ да не разбереш ...
    И на мен ми тежеше да го внеса 176 + 130 лв до 10-то число, ама го преживявах ... после ми тежеше 17 + 17 лв при приход "0" и пак оживявах някак си.
    Това е в солидарния фонд. Който иска повече - има си лични частни фондове за частните болници

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  39. 39 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3378 Разстроено

    Няма безплатни вноски , все някой трябва да ги плаща ! Демек пак ще плащат работещите , хората с не корпоративен бизнес и тези със свободни професии !
    НАП да си измислят начин как да дерат кожи от юридическите лица които се възползват от (ЗНИ)Чл.2.
    Аман от подлоги на финансовите пънкари !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  40. 40 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3378 Неутрално

    [quote#8:"ПАВЛА - SorryLol - 7"], респективно - от данъците, които съвестните данъкоплатци снасяме. А и предложението е ... леко дискриминационно, ако ме разбираш. [/quote]
    +++
    Още една схема за разорение на българите които още имат доходи!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  41. 41 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1163 Неутрално

    До коментар [#38] от "dark'star":
    В момента не плащам толкова. Въпрос на оптимизация е. Но няма как системата да работи. Отделно сме отворена система, как ще задържиш докторите и сестрите. Темата е дълга, но по-социално е всеки да плаща и да има реална услуга, отколкото като влезнеш в болница да ти искат безбожни суми на ръка. И в момента извън София и още няколко града, реално няма медицинско обслужване. Ако не се реформира ще става още по-зле. Защото колкото и да е трудно 20 лв. на месец може и да измислиш откъде да намериш, но като ти кажат няколко хиляди за операция вече става невъзможно.

  42. 42 Профил на petianp
    petianp
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Поредната привилегия, за мързеливи хора, които лежат и чакат на готово.
    Една проста сметка погазва, че в България има не повече от 900 хил. души, които плащат данъци върху реалните си доходи, останалите 1,2-1,4 млн. души плащат върху минимална заплата или изобщо нищо не плащат. Накратко на тези 900 хил. души се крепи "скапаната" територия България и ако има хора, които имигрират от територията то това са точно от тези 900 хил. души

  43. 43 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2216 Любопитно

    [quote#41:"stoiank"]колкото и да е трудно 20 лв. на месец може и да измислиш откъде да намериш, но като ти кажат няколко хиляди за операция вече става невъзможно[/quote]

    леле, сериозно ли мислиш, че ако плащаш осигуровки няма да ти представят и сметката... хех

  44. 44 Профил на ctpe30
    ctpe30
    Рейтинг: 242 Неутрално

    да не забравим и ДДС

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  45. 45 Профил на ctpe30
    ctpe30
    Рейтинг: 242 Неутрално

    + 2×ДПС

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  46. 46 Профил на ctpe30
    ctpe30
    Рейтинг: 242 Неутрално

    "Въпрос на оптимизация е. Но няма как системата да работи."
    За кого? За хората без доходи или за тези, които могат да я оптимизират?

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  47. 47 Профил на Гиздослав
    Гиздослав
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#11] от "bestbuy":

    "Хоби" - глупости, това са културни особености

  48. 48 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2101 Любопитно

    Цитат от статията:"Проверка на данъчни обаче показвала и случаи на социално слаби хора официално, които имат солидни суми в банковите си сметки."

    Сигурно са в КТБ, иначе от къде ще знаят данъчните!

  49. 49 Профил на abee
    abee
    Рейтинг: 458 Неутрално

    И каква е ползата от плащането на здравните осигуровки? за някои медицински дейности, точно никаква. Съвсем пресен случай с мен. Преглед и доктора иска ядрено-магнитен резонанс. Съобщава ми и радостната новина, че мога по здравната каса да мина, но ще чакам 6 месеца, или плащам си едни 220 лв и веднага става. И хоп, така и стана.

  50. 50 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 1956 Неутрално

    Хората, които не получават доход е нормално да не плащат здравни осигуровки. Не може да се очаква близките на безработни да им плащат осигуровките. Имало е периоди, в които и аз не съм работил (дълъг престой в чужбина или просто личен избор, защото съм можел да си го позволя) и не съм съгласен държавата да ми слага някакъв налог, които трябва да плащам само защото съм се родил. Здравните ни услуги не съм ползвал от 15 години, защото отношението в болниците е отвратително. Тези които имат минимален доход нека просто плащат минимални осигуровки, за тях няма логика да не плащат нищо.
    Друг е въпроса как точно се определят цените на нашите здравни услуги, какво е качеството и колко се работи за превантивни мерки каквито в нормалните държави има. Стимулиране на здравословен начин на живот, образованост на хората за това какво е вредно в ежедневието - тези неща значително могат да намалят нуждата от здравни услуги.
    А за хората от сивата икономика - нека просто се засили контрола така, че да няма хора, които да работят без трудов договор

  51. 51 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 1956 Неутрално

    До коментар [#49] от "abee":

    Съгласен съм с мнението ти. При нас въпреки, че се плащат редовно здравни осигуровки, когато се налага сериозно лечение отново се очаква да плащаш. А за дребните неща като настинка и т. н. си може и без лекари.

  52. 52 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 571 Весело

    До коментар [#37] от "dark'star":

    Записаните на борсата не са проблем, те повече от година не могат да получават помощи, а имат това право поради ред причини. Другите са интересен проблем, които нямат право да бъдат на борсата, тях какво ги правим?

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  53. 53 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2046 Любопитно

    До коментар [#52] от "Consumer":
    Коментар #37 се отнася именно за тези , на които са им минали месеците с помощи на борсата, но без да получават нищо още си подържат регистрацията и активно търсят каква да е работа = да им се даде възможност да си заработят хляба и осигуровките.
    ДРУГИТЕ - които не си подържат регистрация, не търсят работа , нямат трудови навици = остават извън ситемата - въздържам се от "обиди на расова основа или призиви към принудителен труд на ..."

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK