Цветан Василев е жертва на машината, от която беше част, смята Иво Прокопиев

Цветан Василев е жертва на машината, от която беше част, смята Иво Прокопиев

© Надежда Чипева, Капитал



Цветан Василев е жертва на машината, от която беше част, но заслужава справдлив процес. Той трябва да понесе отговорност за това, което е извършил и това, което може да се докаже, че е извършил, каза днес по Би Ти Ви Иво Прокопиев. Съиздателят на "Капитал" и "Дневник" допълни, че личната отговорност е едната част от проблема, а другата  е вината на одиторите на КТБ - KРMG, комисията за финансов надзор и БНБ.


Иво Прокопиев подчерта, че в случая не независимостта на БНБ е проблем, а фактът че политиците са подчинили банката. В отговор на въпрос, той уточни, че от КТБ са се възползвали управляващите от тройната коалиция, през ГЕРБ и последната коалиция.


Коментирайки действията на Цветан Василев, Прокопиев каза, че банкерът явно няма вяра в българското правосъдие и търси друго, като ще се стреми да остане извън България. "Много хора нямат вяра на българското правосъдие. Проблемите на съдебната система започват с ВСС и влиянието на ДПС в него", допълни той в отговор на въпрос.




Мит е, че не могат да се изплатят гарантираните влогове
Според Прокопиев действията, касаещи бъдещото на банката, се бавят, за да бъде заличени следите на парите. Той каза, че най-големият мит за КТБ е, че няма пари, за да се изплатят вложенията на вложителите с гарантирани депозити. Прокопиев обясни, че те могат да се изплатят и за това данъкоплатците няма да дадат и един лев, защото българският закон за гарантиране на влоговете е много добър. Той поясни, че парите могат да дойдат от заем от фонда за гарантиране на влоговете и ако има нужда, държавата само ще трябва да даде гаранция, а не пари от бюджета.


Прокопиев повтори тезата си, че банката не може да бъде спасена, защото 90% от кредитите са отпуснати на свързани фирми, често без персонал, постоянен адрес и активи. Според него голяма част от раздадените като кредити 5 млрд. са изхарчени и трудно ще се проследят. Поне 1 млрд. от тях пък са отишли в политически угодни проекти - медии, партии, спортни клубове.


КТБ като еманация на задкулисието
Зад КТБ стои политическата класа, правителствата се сменят, но задкулисието остава. "Конгломератът около банката е еманацията на задкулисието", поясни Прокопиев. Обобщавайки причините, за да се стигне до кризата с КТБ той каза, че част от парите са откраднати, други неразумно инвестирани, а трети загубени при рискови сделки. Той допълни, че Василев използвал банката като инвестиционен фонд, за да финансира свои проекти.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (57)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на the_european
    the_european
    Рейтинг: 507 Неутрално

    a ти се превърна в безплатен клакьор на тази машина, браво, браво... доскоро Капитал и Дневник бяха еталон в журналистиката... сега вече са в същия кюп със Стандрат и 24 часа

  2. 2 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 823 Неутрално

    Конгломератора около банката е еманацията на задкулисието, поясни Прокопиев.
    =====================================
    Това е сигурно така, но -н Прокопиев можеше да отиде по нататък и да посочи кои точно са задкулисието, поне според него. Иначе знаем че не всичко е така както изглежда.

  3. 3 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1366 Весело

    Наш Боце за това ли чули уши у шаваро ?

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  4. 4 Профил на МM
    МM
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Иво Прокопиев винаги прави много точни анализи и посочва как стоят нещата, но на много хора това не им харесва...

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  5. 5 Профил на МM
    МM
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Иво Прокопиев винаги прави много точни анализи и посочва как стоят нещата, но на много хора това не им харесва...

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  6. 6 Профил на true_original
    true_original
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Очаквам платените тролове на Цецо да напълзят сега.

    Всеки опит да се каже истината се заглушава с крясъци.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 718 Любопитно

    Малко по-близо до истината е,отколкото в предишното си интервю.И все пак машината ,за която говори,така ли ще продължи да си работи,като подменя или бракува отделни свои части?

  9. 9 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Така и не разбрахме калво толкова делят тия двамата, че прокопиев постоянно дава изказвания за ктб.... В ролята си на експерт по притежване на вестници предполагам

  10. 10 Профил на abygale
    abygale
    Рейтинг: 551 Неутрално

    А бе тоя мастит кредитополучател и още по-голям РМД приватизатор на какво основание морализаторства през ден от ТВ екрана?

  11. 11 Профил на oporna_to4ka
    oporna_to4ka
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Така си е. Наиграха се. Познато е в БГ в нечистоплътните групировки и схеми - след десетина години започват да се поръчват.

    Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
  12. 12 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 934 Неутрално

    Най-сетне Прокопиев да каже нещо вярно и то да не звучи предубедено.

  13. 13 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 934 Неутрално

    "Той допълни, че Василев използвал банката като инвестиционен фонд, за да финансира свои проекти." - това не е лошо, всички банки го правят. Проблемът е, дали тези банки са печеливши.

  14. 14 Профил на val2
    val2
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#4] от "МM":

    Така е .

    Ако можеше да даде и един честен анализ и на себе си ...

  15. 15 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 551 Неутрално

    [quote#7:"gotze"]Е как ще се изплатят парите на вложителите, без да задлъжняват данъкопладците ,при положение, че във фонда няма пари!


    Прокопиев играе за ликвидация на банката с надеждата , че при новото раздаване ще стане касичката на задкулисието!
    Добър и честен олигарх! [/quote]

    Прокопиев може да е всякакъв , но няма нищо общо със случая !

    Прокопиев не е накарал никого да си депозира парите при "вълшебна" лихва..

    Прокопиев знае , че няма безплатни печалби..сега ще го научат и другите..

    Правилно отбелязваш , че във ФГВБ Няма пари

    така свършват кризите , със събиране на парите на правилното място

  16. 16 Профил на abygale
    abygale
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#7] от "gotze":

    Това го каза и проф. Христина Вучева по повод миналата му изява, че изказването на олигарха Прокопиев, с което настоява КТБ да бъде ликвидиране, показва кой е вдъхновил сценария за унищожаването на банката.
    А че Прокопчо има бизнес интереси от срутването на банката и от участие в преразпределянето на активите е ясно като бял ден - все пак той е доказан специалист по ловене на риба в мътна вода...

  17. 17 Профил на Моне
    Моне
    Рейтинг: 388 Неутрално

    И отново един говорящ, който нищо не казва. Има това има онова ама какво е точно няма да ви кажа. Това е като манджа са грозде. Взимате един съд и го изпразвате с вода. Слагате 200 грама от онова и 300 гр. от това. След завиране прибавяте настъргано онуй. Ври 30 мин и преди сваляне от огъня прибавяте същото.
    Направо е невероятно.

  18. 18 Профил на w22
    w22
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Иво, ще обслужваме ли кредита все пак?

  19. 19 Профил на abygale
    abygale
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#12] от "evtimvz":

    Да бе, вярно и непредубедено при Прокопиев? А тезата му, че че "банката не може да бъде спасена, защото 90% от кредитите са отпуснати на свързани фирми"? Това е такава гигантска лъжа, същата като оная за 5 млрд. дупки в КТБ, дето с жена му ходеха от ТВ студио на студио и я мереха на око. Прокопиев е доказан майстор на манипулацията на общественото мнение, баща на корпоративния медиен рекет, чийто най-добър ученик и последовател е Делян Пеевски...

  20. 20 Профил на RED MAFIA
    RED MAFIA
    Рейтинг: 667 Любопитно

    Корпорацията ДПС Със засилването на позициите си във властта партията на Ахмед Доган укрепва и корпоративния модел на политиката
    http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2013/08/02/2115449_korporaciiata_dps/
    Държавната хранилка за назначени "бизнесмени" и обикновени номенклатурни търтеи с червен произход

    Когато стоиш достатъчно дълго до брега на реката и гледаш, ще видиш как пред теб по водата преминава трупът на врага ти
  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  22. 22 Профил на mavricii.plovdiv
    mavricii.plovdiv
    Рейтинг: 442 Неутрално
  23. 23 Профил на Irina
    Irina
    Рейтинг: 1366 Разстроено

    ,,Обобщавайки причините, за да се стигне до кризата с КТБ той каза, че част от парите са откраднати, други неразумно инвестирани, а трети загубени при рискови сделки. Той допълни, че Василев използвал банката като инвестиционен фонд, за да финансира свои проекти''
    Ех Иво..ех Пропиев..защо лъжете.Знаете отлично-достатъчно интелигентен сте- че това не е истина.Просто -практически не е възможно ..Нито парите са откраднати -/а са вкарани за оздравяване на дъщерната банка Виктория/,нито са неразумно инвестирани-нали точно за тия проекти в които ,,парите са неразумно инвестирани'' точите лиги.

  24. 24 Профил на theanalyser
    theanalyser
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Може да е всякакъв, но в случая съм съгласен с него.
    А онзи в Белград да се връща и да дава обяснения, не да се прави на обиден.
    Обидени са вложителите в КТБ и всички останали, които солидарно ще понесат тежестта на това бедствие.

  25. 25 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1650 Неутрално

    Мисля, че на повечето е ясно - Цв. Василев финансира политически проект, за да получи чрез финансова - политическа власт, а от там още повече пари!
    Проста схема, но не се получи.
    ДПС /Доган/ нещо не се "съгласиха" с тази игра.

  26. 26 Профил на millton
    millton
    Рейтинг: 502 Неутрално

    Издирване и съд за тези, които са предложили, за тези, които са приели и за тези, които са наблюдавали отстрани и са останали безучастни...Ала няма как да стане на този етап, защото четвъртият играч, който трябва да хване за ръчичка първите трима и да ги заведе там където да им бъде търсена отговорност, играе на една маса с тях...Заплетена ситуация, но не всички са "маскари"...

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  27. 27 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 714 Неутрално

    До коментар [#1] от "the_european":

    Напротив, това че Капитал и Дневник открито говореха истината за КТБ беше нещо полезно за обществото и е достойна позиция. Абсурдът бе, че властта не реагираше по никакъв начин, за нещо, което не беше тайна за никого. И така нещата продължиха, докато банката се срина. Самият срив беше предизвикан от непремерените харчове на Василев и от конфликта му с Пеевски.

  28. 28 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 920 Неутрално

    Не мога да го приема като анализатор.

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  29. 29 Профил на z.123.c.976.9
    z.123.c.976.9
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Цветан Василев да не се прави на мъченик, той е ГМО-продукт на задкулисието, не е някакъв самоизградил се персонаж, да си харчи заграбеното и да си наляга парцалите.
    А на Прокопиев браво за позицията, не ме интересуват някакви евентуални скрити мотиви, наслушал съм се на всякакви глупости по казуса "КТБ" и усещам дефицит на разумни доводи в тази масова истерия.

    Който не разбира сам, няма да разбере и с обяснение
  30. 30 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1837 Неутрално

    "Много хора нямат вяра на българското правосъдие."

    Поправка:
    Никой няма вяра в българското "правосъдие".

  31. 31 Профил на nik_177.
    nik_177.
    Рейтинг: 441 Неутрално

    Илиана Беновска питала управителя на БНБ Искров возил ли се е в частния самолет на Цветан Василев. А той отговорил, че не може да го питат за такива неща... Т.е. возил се е. И още как. Беновска го каза в сутрешен ТВ блок. Вежди Рашидов пък каза, че който е на държавна служба не може "да взема". Визирайки управителя на БНБ. Въпросният управител на БНБ ни в клин, ни в ръкав замина на почивка в Турция извън активния сезон, тъй да се каже. След което се очакваше да оглави някоя листа на ДПС. Не се случи. Тъй като клонът щеше да се счупи. Все пак, бившият финансов министър Чобанов /оглавил цели две листи/, Данчо Цонев, сега и Искров... Турция щеше да прибере целият финансов "елит". Затова Искров е изнервен напоследък. Но като става дума за задкулисие, ето го. "Фрог" пък попитаха вземал ли е финминистър Чобанов по 50 хиляди всеки месец от негов колега в листите на ДПС. Просто за конкретизация. Финминистър и върховен гуверньор. Единият "вземал", другият се возел в частния самолет на собственика на банка, която била тип-топ, а след седмица-две - обрана с чували натъпкани с пари!? А самият собственик Цветан Василев - оставен на произвола на съдбата? И плашен с убийство? Я да ги съберат тримцата и да поразкажат това-онова. Ако и финминистърът е с имунитет. Да му го свалят.

  32. 32 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    До коментар [#29] от "shinjuku":

    + от мен

  33. 33
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  34. 34 Профил на vaaro
    vaaro
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Той е прав за банката,че не може да бъде спасена,но ... по лошото е, че и държавата не може да бъде спасена - няма реална икономика която да създава добавена стойност,няма нормално работещи институции, няма нормални финансови отношения,няма бъдеще за чуждестранните инвестиции и не на последно място няма ги и гражданите на държавата, които напуснаха тази държава с "особено впечатляващи перспективи" за обозримото бъдеще.

  35. 35 Профил на abygale
    abygale
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#34] от "vaaro":

    Прав бил, че банката не може да бъде спасена... Нечистоплътните желания на кредитен милионер срещу реалните възможности, които международни инвестиционни фондове виждат за оздравяването й и искат да ангажират с това? Иначе с останалото съм съгласен - нямаме държава, нямаме отговорни държавници, няма и скоро да имаме...

  36. 36 Профил на boikos
    boikos
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Много хора говорят, коментират, но не са изобщо наясно за какво става въпрос. Не мога да разбера как без да познават бизнес на Прокопиев говорят щяло и нещяло, чули от някои, дру им казал,....аз не знам Иво Прокопиев да е събрал депозитите на може би милион българи и след това да ги е изхарчил. Истинате , че в Капитал се пишеше за тази банка от преди четири и повече години, какво ще се случи, но тогава всички се нахвърлиха върху него. Всички си четяха Уикенд, Монитор, Телеграф,...и си слагаха парите в банката с най-високата лихва. Но българина заслужава съдбата си - през последните години, не мога да преброя пътите в които толкова много българи решиха, че парите падат от небето и днес ще дадеш два лева, а утре ще вземеш четири. Имаше толкова случаи на пирамиди, но никой и до 2014 г. не си взимаше поука. За мен вината в случая КТБ е изцяло на БНБ, но това е само мнение и не искам да ангажирам никой с него или да ви убеждавам в написаното.

  37. 37 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1933 Неутрално

    До коментар [#33] от "abygale":
    Хайде не ни занимавай с евтини компромати - как се бил нагушил Прокопиев и какъв е зъл олигарх и тем подобни опорни точки! Коментирай това което казал:
    -------
    КТБ са се възползвали управляващите от тройната коалиция, през ГЕРБ и последната коалиция.

    ...банката не може да бъде спасена, защото 90% от кредитите са отпуснати на свързани фирми, често без персонал, постоянен адрес и активи.

    Проблемите на съдебната система започват с ВСС и влиянието на ДПС в него!!!

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  38. 38 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3381 Неутрално

    Много добре надушва Прокопиев, около какво се върти цялата работа. Ако фондът почне да изплаща гарантираните влогове, титулярите им ще си ги изтеглят на гише и след 20 минути и ще ги внесат по читавите банки. А колкото и да е велик комбинатор Доган, той няма как да източи Булбанк или Сосиете Женерал.

    Схемите ще работят добре само в тиня като ББР и евентуално КТБ при наличие на кеш пара от фонда за гарантиране на влоговете. Защото тези 1000-2000 души по съд, прокуратура, МВР, БНБ, Сметна палата, дилъри на гласове и т.н. , които вземат втора заплата от ДПС, гълтат 8-цифрена сума на месец, която трябва да бъде набавяна текущо. И за такива мащабни потребности вариантите не са много - или пресушаване на някоя банка, или държавен резерв, или обществени поръчки тип зимния дворец, разтути тройно и четворно, или източване на стабилни монополи като РВД и Летището (не случайно този устрем към транспортното министерство в миналото правителство)

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  39. 39 Профил на abygale
    abygale
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#37] от "virtual brain":

    Хайде не ни занимавай с цитиране на лъжите на Прокопиев. Коментирал съм всичко посочено от теб, както и цитирам мнението на доказани икономисти по темата. Лъжа е това за 90% кредити на свързани фирми. Лъжа е, че банката не може да бъде спасена. Защо международни инвестиционни фондове твърдят, че банката може да бъде оздравена и официално заявяват намеренията си да действат за това? И какви са интересите на Прокопиев от фалита на банката? Единственото вярно е, че на съдебната система й дърпат конците ДПС и Пеевски...

  40. 40 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2407 Неутрално

    [quote#7:"gotze"]Е как ще се изплатят парите на вложителите, без да задлъжняват данъкопладците ,при положение, че във фонда няма пари![/quote]

    Държавата няма проблем да изплати гарантираните влогове, ако трябва и със заем! Досега мигар Ви питаха, когато взимаха заеми?! Днес в интервю го каза и проф. Валери Димитров. Ако банката беше читава, досега да се беше появил кандидат(че защо не и повече от един), готов да налива пари в нея. Ако не става, да я обявяват в несъстоятелност и ще видим колко ще дадат за нея спекулантите?! Така или иначе мястото е достатъчно смрадливо...

    I Want To Believe
  41. 41 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1933 Неутрално

    До коментар [#39] от "abygale":
    Естествено, че може да бъде спасена банката! Като покрием с нашите пари лошите кредити на кухите фирми от обръчите и банката е спасена! Благодаря!

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  42. 42 Профил на oanes
    oanes
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Един от основните играчи в разбойническата приватизация с интерес да бутне борда и хиперинфлация, за да стопи многомилионните си кредити, спекуланд и маниполатор на общественното мнение е недопустимо да бъде допускан в обществените медий, за да играе с ниските човешки страсти, насочени към ликвидиране на банката. Той наред с Доган/Пеевски е един от подбудителите за комплота в/у КТБ. Ясно е, че е на страната кредитополучателите олигарси отказващи да върнат кредитите си. Те са й тези, които го изваждат на сцената на обществените медий. Дикоф размаха пред очите му трите готови доклада на квестори и одитори, но БНБ умишлено не ги публикува за да може Прокопиев и сие голословно да подържа враждебните за банката и депозантите тези. И какво се получава ? Един многомилионен олигарх и спекуланд се подвизава с марксиско - ленинския лозунг " Да вземем парите на богатите депозитари", но не й на главните виновници, кредитните олигарси, като него.

  43. 43 Профил на xax
    xax
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#42] от "lcj30372597":

    Прокопиев и медиите му в последно време на са ми особено приятни, но мисля, че го надценяваш - борда е единственото желязно нещо в тая страна и няма как да мръдне с 15 млрд. евро валутен резерв. Прокопиев не е фен на борда, но мисля че му ясно, че няма как да го мръдне, дори и банка като КТБ.

    Бтв - поста ти е пълен с грешки, медий, спекуланди и т.н. - това много компрометира познанията ти по публични и частни финанси, колкото и богати да са те.

  44. 44 Профил на the_european
    the_european
    Рейтинг: 507 Неутрално

    До коментар [#27] от "b_d_s":
    Напълно съм съгласен с теб за публикациите на Капитал преди години относно казуса КТБ, негласната държавна подкрепа за банката срещу финансова такава за голяма част от пресата, която пък провеждаше политически мотивирана журналистика. Върха на това уродливо формирование беше опорочаването на миналите парламентарни избори с Костинбродската афера, с което бяха минати всякакви гласни и негласни граници. Евала на Капитал за това и Иво Прокопиев си плати цената - той и семейството му живеят в Сингапур. Но КТБ, макар и с порочни практики, е стабилна - това абсолютно всеки експерт, около това становище се обединиха буквално всички трезвомислещи. КТБ беше докарана почти до фалит чрез координирана атака от медиите на Пеевски, БНБ, главния прокурор и бившето правителство на Орешарски, с любезното съдействие на Дневник, Капитал и Иво Прокопиев. Това е безкрайно безотговорно по отношение на България и българската икономика. Ако за ОНЕЗИ ТАМ ОТРИЦАТЕЛНИ ГЕРОИ (ЯСНО КОИ), това е нормално - и Бареков, и Искров и Цацаров ще удушат майка си или ще предадат родината си, ако им е от полза, то Иво Прокопиев падна много, много ниско.

  45. 45 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 605 Весело

    И аз искам да съм жертва като Цецо Василев......., може и половин жертва .

  46. 46 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1149 Неутрално
  47. 47 Профил на the_european
    the_european
    Рейтинг: 507 Неутрално

    До коментар [#27] от "b_d_s":
    И още нещо - ясно е, че КТБ трябва да се преструктурира и никога повече да не се допускат такъв тип банки на властта. Правилно е решението повече БНБ да не се занимава с банков контрол, а това да се прави от Европейската централна банка. Но КТБ трябва да бъде спасена, да се даде шанс на акционерите да я спасят. И не по-малко важно - ДА НЕ СЕ ДАДЕ ШАНС на ОТРИЦАТЕЛНИТЕ ГЕРОИ да победят по техния си начин. Щото тогава бихме били карикатура на държава, в която най-важните държавни институции като БНБ и Прокуратурата играят за частно-политически и бих казал - ПРЕСТЪПНИ ИНТЕРЕСИ. Няма да има никакъв баланс, никаква правна сигурност. Някакви си всемогъщи задкулисни играчи колят и бесят, грабят, властват както си колкото си искат.

  48. 48 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1933 Неутрално

    До коментар [#35] от "abygale":
    Къде са тия международни инвестиционни фондове, дето ще се избият да се "ангажират" със спасяването на мафиотската банка!!?? Къде, кой? Я виж тук, какво мрънкат от БНБ-то по темата:
    http://www.dnevnik.bg/biznes/2014/09/19/2383805_spasenieto_na_ktb_bez_uchastie_na_durjavata_niama_da/

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  49. 49 Профил на pentuer
    pentuer
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Вярно е , че Цветан Василев не вярва в българското правосъдие, че то кой ли вярва в него...

  50. 50 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1261 Неутрално

    Има доза истина,но крайно неясна и недостатъчна.
    Оставаме си както досега-само с нашите си предположения.

  51. 51 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8694 Неутрално

    Докато нямаме стабилна правосъдна система,която не се влияе от политическата конюктура,всичко,което говорим и пишем е напразно.Само независими от партии и политици ВСС,съд и прокуратура могат да сложат ред в държавата.Затова и първа точка в Програмата на РБ е, реформи в съдебната система.Тя е най-важна,всичко друго е следствие.

  52. 52 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1511 Неутрално

    До коментар [#51] от "rosiraycheva50._":Ти за изгорялата партия ли говориш ? Дето не може себе си да оправи , та ще я чакаме държава да оправя !

  53. 53 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1366 Весело


    ДСБ-растията се => вКТБ-ейчи .....

    Драгалевица иска да спасява КТБ
    > заради Драгалевското семейно имане .....

    Генералчето Наско >
    се прави на отверка > не иска да я спасяват

    Карикатурата Кунев >
    има 2 цикъла > преди и след посещение в Лабораторията

    Дръгалевица > иска и да продължат "консултацийки" ....

    с => ДСБ-раст > да си нямаш работа.

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  54. 54 Профил на magnolia_2003
    magnolia_2003
    Рейтинг: 225 Неутрално

    ".... част от парите са откраднати, други неразумно инвестирани, а трети загубени при рискови сделки." Каква наглост? Един от основните играчи в грубата приватизация, с огромни кредити, които едва ли редовно погасява, с безмислени и на огромни загуби инвеститорски проекти /като ваканционни селища в Гърция, например/, медиен манипулатор, а напоследък и телевизионна звезда. И именно такъв човек си позволява да дава оценки, да критикува, да предрича фалит на банка като КТБ, да дава квалификации за Цветан Василев. Това наричам дебелоочие, духовна нечистоплътност, ниски човешки страсти.

  55. 55 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1366 Любопитно


    ??!!

    - Ало ДСБарковците ..... чуваме ли се бе ....
    какво сте се вКТБ-ейчили в Прокопиев ??!

    - Направете си партийна медия и си пишете глупостите вътре !

    Откакто Вашият Дръгалевиц Цопна в гьола КТБ само глупости приказвате и всеки ден си мените лакардиите.

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  56. 56 Профил на gembirdkz
    gembirdkz
    Рейтинг: 678 Неутрално

    Прокопиев с нищо не ни изненадва,всичко го знаем това!Честно казано предпочитам по-малки крадци като ГЕРБ и Реформат.блок пред всички останали.

  57. 57 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1493 Неутрално

    [quote#13:"evtimvz"]Той допълни, че Василев използвал банката като инвестиционен фонд, за да финансира свои проекти." - това не е лошо, всички банки го правят.[/quote]Глупости. Подобни банки се наричат "инвестиционни банки" и това е правен термин - ако някоя банка сложи в името си "инвестиционна" това не я превръща автоматично в такава. В България инвестиционни банки няма. В България има търговски банки на които изрично им е забранено да правят инвестиции именно заради повишения риск. А КТБ точно това е правила под прикритието на търговска банка.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK