Боян Расате и негови поддръжници нахлуха показно в ЦИК

Боян Расате

Снимката е архивна.

© Дневник

Боян Расате Снимката е архивна.



Около 15 часа днес двайсетина поддръжници на "Български национален съюз - Нова демокрация" на Боян Расате са нахлули в бившия Партиен дом, където се помещава Централната избирателна комисия. Поводът - протест срещу решение на комисията да спре предизборен клип заради участие в него на дете, което развява националния трибагреник. Това потвърди пред "Дневник" Расате.


От Националната служба за охрана (НСО) обясниха, че около 15.30 часа 17 души агресивно настроени са нахлули в сградата на Народното събрание през входа откъм пл. "Батенберг", без да се съобразят с установения ред. Служителите на НСО са ги локализирали и в момента те се намират в една от стаите.


По думите на Расате обаче те са влезли през входа на "Дондуков" 1 и с "оттренирани движения" са преодолели загражденията (тип въртележка, през които се минава с магнитна карта).




Той обвини ЦИК в двойни стандарти и многократно ощетяване на БНС. Според Расате спирането на предизборния клип е незаконно, неправерно и дискримиращо, защото и към момента по всички електронни медии и в интернет върви клип на ДПС, в който в множество кадри се показват деца на партийни събрания, на партийни митиниг, в детски градини и училища. ЦИК не е направила абсолютно нищо, за да спре излъчването на този клип, докато по сигнал на СЕМ взима неправомерно и едностранчиво решение, каза Расате.


На въпрос защо вместо да обжалват решението на ЦИК пред Върховния административен съд, нахлуват в сградата, Расате заяви, че формацията му "не може да постигне нормални отношения в общуването, защото институциите отказват да разговарят с нормалните граждани". Подали сме жалба и сигнал за клипа на ДПС и искаме среща с легитимен представител на ЦИК - който е участвал във взимането на това решение, каза Расате.


Той обясни, че в момента с поддръжниците си е в една от стаите, които ЦИК използва за работата си и нямат намерение да напуснат доброволно. 


"ЦИК няма да се среща хора, които нарушават закона. ЦИК не приема да се представят по този начин искания, има си съответния законов ред, по който всички граждани и политически организации могат да внесат своите жалби", каза пред БГНЕС говорителят на ЦИК Цветозар Томов.

Ключови думи към статията:

Коментари (93)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Митко Василев
    Митко Василев
    Рейтинг: 652 Неутрално

    Туй е то новата демокрация

    това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно това
  2. 2 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Ще нахлуят.. някой трябва да спре наглостта на ДПС..

  3. 3 Профил на BarBQ
    BarBQ
    Рейтинг: 877 Неутрално

    Влезли показано ... какво по-точно показаха? Че охраната никаква я няма. xD

  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  5. 5 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3343 Неутрално

    До коментар [#2] от "bestbuy":

    Еми,да се забрани на българите в чужбина да гласуват. В смисъл да има закон за уседналост. А не селяндурски популизъм!

  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 7 Профил на true_original
    true_original
    Рейтинг: 494 Неутрално

    я гледай ти явно последните вътрешни проучвания на ДПС са показали спад на подкрепата и те са активизирали службите и техните подчинени доносници - расате - за да се вдигне малко рейтинга.

    ченгеджисйка работа !

  8. 8 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2730 Весело

    "Участие в него на дете, което развява националния трибагреник"

    Ма това е подсъдно.
    Как може малките българчета да развяват националния флаг...

  9. 9 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    До коментар [#8] от "palav_nik": На предизборни материали не могат. Щом важи за всички, важи и за тях.

    Доброто е заразно
  10. 10 Профил на Чоко и Боко
    Чоко и Боко
    Рейтинг: 802 Любопитно

    Аз пък се чудя има ли полиция в България? Или са в перманентна отпуска.

    Левски до Каравелов: Дочувам, че сте решили да докарате миризливият казашки бутуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките.“
  11. 11 Профил на adam1966
    adam1966
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Шпиц командите на пишман националистите в действие !

  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  13. 13 Профил на Цензуриран от антибългари.
    Цензуриран от антибългари.
    Рейтинг: 547 Весело

    Тия се мъчат да си правят некъв изключително долнопробен и тъп ПР...малко стила на ЪТАКА

  14. 14 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#12] от "Слава Україні! ( Karelson)":

    Събирай пари за бронежилетка и каска, че скоро може да ти се наложи да защитаваш тезите си с оръжие в ръка, ха ха ха.

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  15. 15 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    До коментар [#10] от "Чоко и Боко": Бяха нащрек повече от 300 дни и решиха накрая, че вече е спокойно. Грешка.

    Доброто е заразно
  16. 16 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 810 Любопитно

    Сега е ред на Бюрека да нахлуе нейде...

    Абе защо никой не нахлуе в Сараите ?

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  17. 17 Профил на Цензуриран от антибългари.
    Цензуриран от антибългари.
    Рейтинг: 547 Весело

    [quote#16:"Торбалан"]Абе защо никой не нахлуе в Сараите ? [/quote]

    Щото после нема де се чуе нищо за нахлулите повече. Така е безопасно. Безопасен национализъм. Ходиш да се чепкаш по улиците с безопасни хора.

  18. 18 Профил на The Shadow
    The Shadow
    Рейтинг: 1787 Весело

    "двайсетина поддръжници"

    Иха, те цялата партия са се събрали...

    “In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel
  19. 19 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Все още са останали БЪЛГАРИ в България! Расате е един от тях..

  20. 20 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 3015 Любопитно

    "заради участие в него на дете, което развява националния трибагреник" - такива иносказателни послания има, та ако това е причината, е за нещо повече от нахлуване. Странни разбирания, странни реакции, за едни просто(и) избори...

    Обичай света като самия себе си - тогава наистина ще можеш да се грижиш за всичко
  21. 21 Профил на The Shadow
    The Shadow
    Рейтинг: 1787 Весело

    До коментар [#19] от "bestbuy":

    ХАХАХАХАХАХАААА! Добър си, вица на деня!

    “In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel
  22. 22 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2504 Неутрално

    До коментар [#16] от "Торбалан":

    вярен ти е въпроса -защо тези патриоти не нахлуят в сараите да търсят отговори на въпросите си голямо шоу ще падне и освен това ще ги призная за истински патриоти и герои а не като Болен да обикаля и да е курназ като е с 30 биячи а иначе като перце

  23. 23 Профил на gaspachu
    gaspachu
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Законът забранява национални символи (трибагреник, герб) да се ползват за комерсиални цели, каквото се явява рекламният клип, пък било то и за политически събития (не че и тук няма купуване ). Или нямат достатъчно мозъчни гънки да го разберат, или просто се чудят каква поредна простотия да сътворят, за да предизвикат внимание... Аз съм за второто.

  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  25. 25 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 1246 Неутрално

    Над милиард се харчи за така наречения сектор сигурност, а 15 лумпена успяха да влезнат в ЦИК помещаваща се в сграда на Народното събрание!

    Може ли това да се случи в САЩ, Великобритания, Швеция, Франция, Германия?

  26. 26 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    Защото истинските патриоти отдавна разбраха, че национализмът е омраза, а патриотизмът е обич.

    Доброто е заразно
  27. 27
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  28. 28 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 551 Весело

    До коментар [#27] от "mishokov":

    Нямаш представа колко си прав
    +++++++++++++++++++++

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  29. 29 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 1041 Любопитно

    До коментар [#19] от "bestbuy": Направо да бяха показно обезглавили някой от ЦИК, а? Какъв българин е Расате, ДНК-то ли ще си мерим?

    Доброто е заразно
  30. 30 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    До коментар [#27] от "mishokov": Абсолютно. Човек, който отглежда и насърчава агресивно куче, е точно това за мен. Който го познава, знае за какво говоря.

    Доброто е заразно
  31. 31
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  32. 32 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1462 Весело

    [quote#14:"42"]Събирай пари за бронежилетка и каска, че скоро може да ти се наложи да защитаваш тезите си с оръжие в ръка, ха ха ха. [/quote]

    От хора , които не могат да вдигнат ....... автомата , съвети не приемам

    15.02.1989 - 07.02.2018
  33. 33 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 7753 Неутрално

    До коментар [#26] от "..да гласуваме с отговорност, разум и родолюбие..."

  34. 34 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 1041 Гневно

    [quote#14:"42"]да защитаваш тезите си с оръжие в ръка, ха ха ха.[/quote] Ти колко пъти си умирал от оръжие, та ти е толкова смешно? Или детето ти? Или родителите ти? Аман от смахнати!

    Доброто е заразно
  35. 35 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 7753 Неутрално

    До коментар [#26] от "..да гласуваме с отговорност, разум и родолюбие...":

    много си прав ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  36. 36 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 1993 Неутрално

    "По думите на Расате обаче те са влезли през входа на "Дондуков" 1 и с "оттренирани движения" са преодолели загражденията (тип въртележка, през които се минава с магнитна карта).

    Грешката е на полицията , че не са тренирани как да прострат подобни индивиди на парапетите по стълбищата . Ами тия келеши искат с незаконни средства да се борят с "нарушители " на законността . И с цялата си наглост искат ДА СЪЗДАВАТ закони . Които с удоволствие да нарушават . Бедни ми , бедни народе !!! Както е казвал Странджата , струва ми се .

  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  38. 38
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  39. 39 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 1992 Весело

    Е аз ако тука не си покаже магарията, къде ще я покажа! - рекло магарето, като го попитали защо реве насред пазара.
    /От читанката ми за втори клас/.

  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  41. 41 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 1993 Неутрално

    [quote#25:"mishokov"]Може ли това да се случи в САЩ, Великобритания, Швеция, Франция, Германия?
    [/quote]

    Може , що да не може ? Ако се снима многомилионен киноекшън ...

  42. 42 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1278 Неутрално

    "Поводът - протест срещу решение на комисията да спре предизборен клип заради участие в него на дете, което развява националния трибагреник."

    Това е безобразие, не че е правилно да нахлуват където и да е, ама ЦИК са депесарски .......

  43. 43 Профил на Делян (delian) Делчев
    Делян (delian) Делчев
    Рейтинг: 1794 Неутрално

    До коментар [#6] от "42":

    Трябват граждани за да има гражданска война.

  44. 44 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 962 Неутрално

    До коментар [#6] от "42": Как само ти се иска, а?

    Автентичните десни cinik и niksan1 ще гласуват за Мая Манолова на балотажа.
  45. 45 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1366 Весело

    [quote#16:"Торбалан"]
    Абе защо никой не нахлуе в Сараите ?[/quote]

    Защото чрез сараите идат рублите.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  46. 46 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    [quote#43:"Делян (delian) Делчев"]Трябват граждани за да има гражданска война.[/quote] Глупости. Един от най-тъпите вицове от серията "попитали радио "Ереван"". Когато има граждани, се гласува. Малцинството се съобразява с избора на малцинството. Гражданските войни стават само със селяни - особено в съвременните условия. Най-вече защото само те са хора, които могат да заколят пиле, да не говорим за човек.

    Доброто е заразно
  47. 47 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    [quote#46:"..да гласуваме с отговорност, разум и родолюбие..."]Малцинството се съобразява с избора на малцинството. [/quote]... с избора на мнозинството. Инак добър каламбур, но невъзможен.

    Доброто е заразно
  48. 48 Профил на mimeto71
    mimeto71
    Рейтинг: 467 Неутрално

    [quote#6:"42"]И без това второто управление на Тиквата[/quote]

    Да прав си.Тиквоний1 ще ни довърши,а стадото ще блее от възторг.

  49. 49 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 962 Неутрално

    До коментар [#48] от "mimeto71":

    Вашите имаха една година шанс, но всички видяхме какво направиха...

    Автентичните десни cinik и niksan1 ще гласуват за Мая Манолова на балотажа.
  50. 50 Профил на kykyyy
    kykyyy
    Рейтинг: 526 Неутрално

    Пълен смях. И като са толкова оттренирани какво? Сбъркали стаята!

  51. 51 Профил на Скандинавец
    Скандинавец
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#5] от "deaf": "Еми,да се забрани на българите в чужбина да гласуват. В смисъл да има закон за уседналост."
    ...
    В такъв случай, уседни си на село. Защо мигрираш?

  52. 52 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3558 Неутрално

    Тези трябва да ги съдят. Едно е демокрация, а друго е слободия и своеволие!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  53. 53 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2061 Любопитно

    нееее, няма такъв идиотизъм

    "Преди минути около 40 жандармеристи нахлуха в сградата, но малко по-късно напуснаха и споделиха пред репортер на OFFNews, че кандидат-депутатите няма да бъдат изведени тази вечер, защото са защитени от имунитет."

  54. 54 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4370 Неутрално

    Поредната КОНТРА - БЪЛГАРСКА
    КОНТРА - ИЗЦЕПКА
    БЕЗДАРНО изиграна от КОНТРА - БЪЛГАРИ
    Зависими от КОМУНИСТИЧЕСКАТА ДС.
    Апропо,защо наричате лицето БОЯН СТАНКОВ - Боян "Расате" ?!?!?!
    Лицето БОЯН СТАНКОВ е детенце на НОМЕНКЛАТУРЕН КАДЪР.
    Впоследствие попада в зависимост,предвид поведението си на "хулиган" по тогавашните критерии,с множество ПРЕКРАТЕНИ !!!! производства за КРИМИНАЛНИ ДЕЯНИЯ !!!!!
    Сега същият е избран да играе в пиеските на ДС "НАЦИОНАЛИСТ"
    ГОЦЕто Първанов също започна като "националист"
    Руската кукла Сидеров - и той също "националист".
    ДС си умира да преправя марионетките си на "националисти".
    ГНУС !!!

  55. 55 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2061 Гневно

    алооо, жандармеристите, за Марта Георгиева нещо имате ли да кажете бе тюфлеци смотани?

  56. 56 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1138 Неутрално

    Б@хти лумпените! Колкото повече ги оставят да правят каквото си искат, толкова повече стават. Трябва да се вземат мерки веднага.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  57. 57 Профил на vladek
    vladek
    Рейтинг: 708 Неутрално

    До коментар [#3] от “Dantos”: Еми то охраната (НСО) знае да блсъка деца и мирни протестиращи само - справка лятото...

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  58. 58 Профил на vladek
    vladek
    Рейтинг: 708 Неутрално

    блЪска

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  59. 59 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 774 Неутрално

    Оттренирани движения...Тоя Боян не искаше ли по едно време да прави групи за нощни обиколки, нещо като доброволни отряди. Вече спрях да се чудя на изобилието от идиоти, дето ги ражда нашето съвремие. Неизбежна реалност.

  60. 60 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Може да плюете, ама Расате поне прави нещо.. Опитва се, говори, може би не по най-деликатния начин, но прави..

    А всички други - седят, гледат , люпят семки и псуват.... Ей така за спорта..

  61. 61 Профил на antikommunist
    antikommunist
    Рейтинг: 747 Разстроено

    [quote#5:"deaf"]Еми,да се забрани на българите в чужбина да гласуват. В смисъл да има закон за уседналост.[/quote]
    Пълни глупости. Аз пък предлагам да се забрани със закон простотията...

    Набийте си го в главата, че проблемът на България (пък и въобще силата на ДПС) не са изселниците в Турция, още по-малко българите в чужбина, които гласуват като цяло доста интелигентно, а проблемът са онези 50% че и повече българи в България които не глъсуват въобще. Докато това е така, никакви забрани и правила не могат да помогнат. Който каквото сам си направи никой друг не може да му го направи...

  62. 62 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 962 Любопитно

    До коментар [#61] от "antikommunist":

    Като гледам по улиците за какви хора става дума, май по-добре, че не гласуват...


    Автентичните десни cinik и niksan1 ще гласуват за Мая Манолова на балотажа.
  63. 63 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1366 Любопитно

    Абе, има ли клинична пътека към 4-ти километър...или тия трябва с такси да стигнат до там...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  64. 64 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    Расате е прост като комунист.

    не е толкова опасен, просто защото е мега-смотан и е заобиколен от полу-пияни, полу-дрогирани и изцяло ненадеждни футболни фенове, загубеняци, бачкатори-хамали и друга пословична измет. на всичко отгоре са и без пари.

    и заради всичките си престъпни действия трябва да бъде съден. и осъден. и при следващи по-сериозни противозаконни действия да бъде изпратен в затвора!

    РЕФОРМИ !
  65. 65 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1149 Весело

    И те се борят за светлината на прожекторите

  66. 66 Профил на mrtoyaga
    mrtoyaga
    Рейтинг: 436 Любопитно

    До коментар [#16] от "Торбалан":

    За Телевизия "Ден" и за Ник Щайн (онзи, дето викаше: "Вие, българите, имате една приказка: Надеждата ЩЕ умира последна", и дето казваше "Доганче" вместо Доган) спомняш ли си? Щото малцита си спомняме вече.

  67. 67 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 1086 Неутрално

    Той обясни, че в момента с поддръжниците си е в една от стаите, които ЦИК използва за работата си и нямат намерение да напуснат доброволно.

    И така да държат до завършване на изборната кампания. После със спокойна стъпка към психодиспансера.

  68. 68 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 3996 Неутрално

    До коментар [#4] от "..да гласуваме с отговорност, разум и родолюбие...":

    "Расате е опасен психопат..."

    "Без" - безопасен е!
    Спомнете си колко смешен изглеждаше, когато го баха шамаросали!
    Както са казали "винаги гол@м го в@ди, но никога не удря с него по масата"!

    I Want To Believe
  69. 69 Профил на Анализатор -  ДЕМОКРАЦИЯТА Е  КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Рейтинг: 660 Неутрално

    [quote#10:"Чоко и Боко"]Аз пък се чудя има ли полиция в България? Или са в перманентна отпуска.[/quote]
    Не само полиция. Къде е Прокуратурата - да повдигне на този бабаит и биячите му обвинение за дребно хулиганство по бързата процедура? Ако това се случи в нормална демокрация, този арогантен тип незабавно ще бъде пратен да чука камъчки в Пандиз Палас... Или да плати тлъста глоба.

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  70. 70 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2107 Неутрално


    " Нова Демокрация "???

    Нито е нова,нито е демокрация ! Един психопат,събрал около себе си изби колци,финансирани от КОЙ ! Сигурен съм,че,ако се направи едно сериозно проучване на всичките тези " нови демократи ", неминуемо ще се стигне до клиничното заключение - отхвърлени от живота хора,пълни с комплекси,жадуващи обществото да ги забележи на всяка цена !
    Кретени намерили манастир в който да се кръстят ( държава в която липсва държавност ) !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  71. 71 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1721 Неутрално

    А Полицията в носа ли си бърка?

    Предразсъдъците са за ограничените.
  72. 72 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8462 Неутрално
  73. 73 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2107 Неутрално

    До коментар [#5] от "deaf":

    " Еми,да се забрани на българите в чужбина да гласуват "


    Или на турците в чужбина ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  74. 74 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3343 Неутрално

    До коментар [#73] от "niksan1":

    И на двете категории. Наскоро в разговор с един приятел,който живее отдавна в Ню Йорк,му казах,че живеещите в чужбина българи,не трябва да имат право да гласуват на изборите в България. Поради една единствена причина-изгубили са чувството за реалността в България. И той...се съгласи!

  75. 75 Профил на thepirineagle
    thepirineagle
    Рейтинг: 770 Неутрално

    Поредното малоумно мероприятие на някои от службите / или с тяхно знание / . Е как за толкова години не намериха поне един "нормално" държащ се "националист"? Явно толкова им е капацитетът на някои "разузнавачи"

  76. 76 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4720 Неутрално

    До коментар [#74] от "deaf":

    А тези дето гласуват в България не са ли изгубили това чувство за реалност?! Как да си обясня успехите на Бареков, Волен и други подобни? Доводите ти са смешни.

    klimentm
  77. 77 Профил на Анализатор -  ДЕМОКРАЦИЯТА Е  КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#76] от "klimentm":
    Хиляда плюса!!!

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  78. 78
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  79. 79 Профил на thepirineagle
    thepirineagle
    Рейтинг: 770 Любопитно

    До коментар [#74] от "deaf":
    Добре,да речем има някаква логика. Но да погледнем под малко по-различен ъгъл. Аз все още плащам имотни данъци и др. такси в Бг,изпращам ежегодно не малко пари на роднини / разбирам че такива като мен вкарват поне 2 млрд. евро годишно /. Някои мои познати емигранти дори имат втори бизнес в България. Такива като мен не ползват никакви социални или здравни придобивки,ние сме нетни вносители в бюджета. Гласоподавателите на Цензурата ли имат по-реална представа за случващото се в страната? Или необразования турски селянин от някоя паланка в Родопите,който гледа единствено турски сателитни телевизии? Може би феновете на Атака и всякакъв друг лумпенпролетариат са ориентирани по-добре в проблематиката и политическите предизвикателства пред държавата?
    Или всъщност цялата тази теза обслужва отчайващото статукво в Абсурдистан?

  80. 80 Профил на Анализатор -  ДЕМОКРАЦИЯТА Е  КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Политически лилипути(от мъжки и женски род...) се опитват да привлекат внимание върху себе си в навечерие на изборите. Обикновено с хулигански методи. Волният невменяем също е геройствал днес: http://offnews.bg/news/Инциденти_6/Митинг-на-Атака-опита-да-нахлуе-в-ДКЕВР-чупи-фар-снимки_392696.html#ad-image-0
    Интересното е, че полицията проявява двойни стандарти - по време на протестите пред Парламента играеха палки, а сега към тези хулигански отрепки полицията се държи, като се "опитва да предотвратява безредици"...

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  81. 81 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Не е добре! Има толкова много по-цивилизовани форми на протест!

    goblenka
  82. 82 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2107 Неутрално

    До коментар [#74] от "deaf":

    Нали си даваш сметка,каква глупотевина си написал ? Според теб и ограничен кръг комунисти,българите в чужбина били изгубили чувство за реалностите в българия ?! Наистина представа си нямам,какво се случва в България,където ежемесечно изпращам пари за двете ми деца,двете ми внучета и съпругата ми ! И да,глутницата дебили и кретени начело с психопата Боян Расате,са продукт на нас -българите от чужбина ! И няма значение,че имам Конституционно право на глас,че всички ние от чужбина изпращаме в България повече от един милиард евро годишно,което е два пъти повече от официалните инвестиции за страната ! Че в България имам близки,приятели,роднини и ,че след време и аз самият ще се върна !
    Да,като се въведе електронното гласуване,именно ние ,българите от чужбина ще дръпнем въженцето на казанчето и комунистическата престъпна сган ще се оттече в канализацията ! Ето защо " българите в чужбина са изгубили представа за реалностите в България " !
    Гиди червени боклуци !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  83. 83 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2107 Неутрално

    До коментар [#76] от "klimentm":

    " Доводите ти са смешни "


    По-скоро тъпи,с тенденция за манипулация и ... изкарване на шепа жълти стотинки ...!

    До коментар #73 от деаф ( пиша го на български,защото не ми се включва латиницата ) .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  84. 84 Профил на afanko
    afanko
    Рейтинг: 461 Весело

    Предизборно затягане на редиците на ДПС!

    В България националистическите партии са финансирани от етническата за да правят такива номера преди избори.

    По съзнание тук няма националисти, някаква висша раса и другите кучета ги яли, не ний сме прекалено толератни и оставяме една шайка да ни се качва на главите!

    Омръзна ми от евтини трикове!

  85. 85 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3343 Неутрално

    До коментар [#76] от "klimentm":


    До коментар [#79] от "thepirineagle":


    До коментар [#82] от "niksan1":

    Моят силен коз е,че мой приятел живеещ отдавна в чужбина е съгласен с мен,че българите в странство НЕ трябва да гласуват. Самият той е учуден и не разбира как може толкова много българи в Ню Йорк да имат толкова очевадно сбъркани представи за положението в България. И той подчерта,че това се отнася за всички тях,без оглед на политическите им пристрастия. Най-вероятно се дължи и на това,че те си имат съвсем,ама съвсем други грижи и живеят в друг (УРЕДЕН) свят. А иначе приятелят ми си идва всяка година в България най-малко за месец.
    Аз също съм работил и работя от време на време в чужбина. Миналата година например,брах тютюн в Гърция. Въпреки,че съм художник по призвание,(не искам да казвам професия.) Парите,които българите изпращат в България,НЕ са до България,а до техните роднини и приятели. Схващате ли разликата? Щяхте ли да "вложите" пари в България,ако нямахте роднини и приятели в нея?
    Всъщност пропуснах още един важен аргумент. Не може човек,който живее извън родината си,да определя кой да я УПРАВЛЯВА. Не може! Не е честно и справедливо! Все едно аз,който съм работил пет-шест пъти за по няколко месеца,през последните няколко години в Гърция,да гласувам кой да управлява Гърция!!!
    И един факт от живота ми. Бях в 8-ми клас,(още дете),когато се опитах да избягам през границата в Сърбия,и оттам на Запад. Беше по времето на комунистическият режим. Оставаха ми пет (5) метра за да мина браздата,когато граничарят откри огън с Калашника и само тъмнината му попречи да ме убие. След като ме хванаха,режимът искаше да ме съди и прати в затвора,след като навърша 18-ет години. Но прокурорът на Перник,(приятел на нашето семейство),ме спаси. Обадете ми се и ще ви предоставя доказателства. Това е по отношение нелепото обвинение,че съм бил комунист.

  86. 86 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1265 Неутрално
  87. 87 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 1246 Неутрално

    Поствам отново коментар 27, който беше изтрит от модераторите, странно защо:


    Този Расате е по-скоро символ на провалената система за психиатрична помощ в България. Както и онези от Атака, де.

  88. 88 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4720 Неутрално

    До коментар [#85] от "deaf":

    Никой не те обвинява че си комунист.
    Аз самият живея в чужбина и имам представа за политическия живот в България и то по добра от много хора които живеят в България .тези от имигрантите които отдавна не се интересуват от страната си най вероятно няма и да отидат да гласуват дори и да ги караш.

    klimentm
  89. 89 Профил на thepirineagle
    thepirineagle
    Рейтинг: 770 Неутрално

    До коментар [#85] от "deaf":
    Добре,успокойте топката Отнемете ни правото да гласуваме. Всъщност най-добре и гражданството. В момента няма повече от 7.9 млн. бг-граждани около 1.5-2 млн. живеят зад граница. Показват го статистиките на НЗОК и осигурителните вноски по един или друг начин. Само че повечето политици и "държавници" срамежливо избягват да направят точна статистика.
    При приемането на съответните закони тъкмо и "мъртвите" души ще изчезнат от избирателните списъци Като махнем непълнолетните и децата ще си имаме 4 млн. избиратели. При досегашната избирателна активност ще се бетонирате с ДПС като "най-голяма" партия и вечно печелеща около 30-35% за поне 20 години/ще загубят 250 000 избиратели от Турция,но други ще загубят повече/. Ако следите логиката ми, отнемайки българското гражданство и право на гласуване окончателно ще убедите колебаещите се да се върнат някой ден български граждани / грубо 75%/ на нула. При подобни политически реалности и "переспективи" ще убедите поне още милион работещи и/или образовани българи да обърнат гръб на мамковината. Сами преценете дали самият Вие ще искате да продължавате да живеете в подобен "рай" от пенсионери,необразовани турски селяни и отчаяни цигани. Образованите и по-предприемчивите и от малцинствата вече са си били камшика.
    Лично смятам,че за България е въпрос на оцеляване / поне такава каквато я познаваме / да привлече обратно поне част от вече емигриралите български граждани следващите 5-10 години, да ги ангажира максимално с решаването на проблемите си,не да отблъсква вече тръгналите си или прогонва нови свои граждани. Но, разбира се,такива като Вас са с по-"ясна" представа как стоят нещата в страната. Единственото, което мога да добавя е,че заравянето на главата в пясъка и липсата на поглед отвъд тераската на панелката или селската гара не помагат особено при справянето с реалностите. ....
    П.с. Живея в чужбина над 15 години и ще продължавам да гласувам, докато ни отнемете това право ,продължавайки да правя неинформирания си избор основан на всекидневното ми четене на бг-преса,разговори с близки и роднини, на опита който виждам при "варварски" народи живеещи далеч на запад от Калотина......

  90. 90 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3343 Неутрално

    Американците имат една приказка,че емигрантът е такъв до второто поколение. Дъщерята на приятелят ми в Ню Йорк,(родена и израсла там),въпреки че знае перфектно български и всяка година ходи до България,се чувства много повече американка,отколкото българка. А пък нейните деца изобщо няма да се усещат като българи.
    Половината от американците са негри,като половината от тях почти не се различават от циганите у нас. И въпреки това САЩ е свръх сила. Като процент неудачниците,лошият мат.риал и в България,и в Щатите е приблизително равен по количество. Впрочем,половината от циганите у нас работят,и то тежка работа като строителство,например. Не се подвеждайте по апокалиптичните,демографски прогнози на популисти и пишман учени. Дори и пенсионерите са съвсем малко повече от тези в Германия,например. Иначе,наистина не знам защо България няма умна политика за привличане на емигранти от по-бедни,(така да се каже),народи и етноси. Привличането обратно на МНОГО от емигриралите българи,е почти невъзможно. Според мен.
    Явно трябва да го кажа по-опростено. Честно ли е жителите на Пловдив да избират кмет на София? И обратното. Не,нали? Откъде-накъде българин живеещ извън България,сред чужди хора,(айде да ги наречем различни),да има право да избира кой да я управлява!
    Не знам,но не вярвам жител на Ню Йорк,живеещ обаче в Калифорния,да може да избира оттам (?!) губернатора на Ню Йорк. Изборите за американски президент са друга работа.
    Дори и когато Европа,(дай боже по-скоро),стане ЕДНА държава като Щатите,дори и тогава не трябва българин живеещ в Лондон например,да избира премиера,(губернатора) на България. Неприятното е,че Европа все още няма ЕДИН център на власт,какъвто е американският президент.

  91. 91 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3343 Неутрално

    До коментар [#89] от "thepirineagle":

    Горният пост #90 е за Вас.

  92. 92
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  93. 93 Профил на thepirineagle
    thepirineagle
    Рейтинг: 770 Неутрално

    ЩДо коментар [#90] от "deaf":
    Вижте,съгласна съм с много от изброените от Вас неща в този пост. С други не съм. Но основната ми забележка е,че ЕС все още е далеч от САЩ по отношение на интеграция,за общо гражданство да не говори. Второ, за циганите и турците вече споменах,че мнозинството от по-читавите и оправни също са емигрирали, срещам често такива из цяла Европа и САЩ. Трето, по отношение на статистиката можем доста да поспорим,но главно съдя по очите си. Последните 2 години доста често се връщам в България и това,което виждам из Пиринска Македония, районите между Кюстендил и София,Пазарджик,Пловдивско,Казанлъшко,Стара Загора,Сливен,Ямбол,Бургазка област,Северозападна България,Силистренско и т.н. не говори за особен оптимизъм. А сравнението с броя пенсионери в Германия е подвеждащо. Много подвеждащо. Изпускаме факта,че българските пенсионни фондове са пред колапс,бг-икономиката на постоянен ръб,емиграцията е колосална. Германия е добре уредена и стимулира германците да се реализират в страната си и е постоянен магнит за имигранти. България е загубила вече 1.5-2 млн. човека в работна възраст,деца,младежи. Това са грубо около 22-3% от населението отпреди 25 години,а при отчитане на съотношението на пенсионерите спрямо останалото население,не се съмнявайте,че официалните стъкмисти са включили всички като мен като "живеещи" в България.....
    Лек ден!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK