Възстановява се движението по южния тунел на бул. "Сливница" при Лъвов мост

Възстановява се движението по южния тунел на бул. "Сливница" при Лъвов мост

© Дневник



От днес се възстановява движението на превозни средства по новия южен тунел на булевард "Сливница" при пътния възел Лъвов мост, съобщават от Столичната община.


Във връзка с ремонта на кръстовището, който продължава, ще бъде създадена временна организация на движение до края на месеца по бул. "Сливница" - между бул. "Христо Ботев" и ул. "Г. С. Раковски", се казва още в съобщението.


Движението в посока площад "Сточна гара" ще се извършва в южния тунел на бул. "Сливница", а движението в посока ж.к. "Люлин" - в северния локал и северния тунел на бул. "Сливница".


Възстановяват се постоянните маршрути на автобусните линии с номера 78, 85, 213, 285, 305, 404 и 413.

Ключови думи към статията:

Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на sadparrot
    sadparrot
    Рейтинг: 499 Неутрално

    Моментът на истината - ще има ли полза от цялото това съоръжение, или просто ще дозатапи следващото кръстовище.

  2. 2 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 1053 Неутрално

    Като цяло добра новина.

  3. 3 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 633 Неутрално

    Транзитното преминаване през Лъвов мост е добро решение. Спорно е кръговото кръстовище отгоре.

    Кръстовището на Сточна гара е сериозен проблем. Не самото то, а това, че поради късогледството на съставителите на ОУП на София, движението но всички МПС на север от жп линията се извършва през това кръстовище (което е южно то нея!?). Този факт допълнително натоварва и по-малкото кръстовище Раковска/Сливница.

  4. 4 Профил на radan_lostov
    radan_lostov
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Браво. Отлична новина. Много направи Фандъчка за София. Поздравления и за бул. Кръстьо Пастухов. Отличен е просто. Чакаме и Малинов с нетърпение, че е АД за живущите в Младост.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  5. 5 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 701 Неутрално

    До коментар [#3] от "irons":

    понеже живея близо до Сточна гара, много пъти съм си мислел как да стане това чудо - явно ще е на поне три нива - сегашното кръгово, плюс тунел между Сливница и Николаев, както и надлез между Левски и Стоилов. Може и друг вариант, който да вкл. т.нар. пробив между бул. Вазов и Централна гара.

    седеньето го зголемува задникот
  6. 6 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2133 Неутрално

    Както се очаква, отново ще се спори трябва ли да се направи нещо хубаво, или не /визирам №1/. Съгласен съм с №4 за оценката на Фандъкова и на общината като цяло. Защото не може с магическа пръчка да се отворят всички кръстовища в София, след като десетки години не е правено нищо.

  7. 7 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 764 Неутрално
  8. 8 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 434 Неутрално

    [quote#3:"irons"]Кръстовището на Сточна гара е сериозен проблем. [/quote]

    Не чак толкова! Решението и за него, и за това на Сливница/Раковски е относително по-леко - вдигане на транзитния поток по Сливница на естакади, а останалите - през регулираните кръстовища. Така от Лъвов мост до района на румънското посолство ще се пътува почти безконфликтно / има две малки идиотщини, които трябва да се оправят, ама това е бял кахър!/. След като направят естакада и там+ връзката на Вапцаров със Сребърна покрай Токуда / ето ТОВА ще е тегава работа, покрай строежа на метрото в района!/ - ще бъде изградена голяма част от този ринг!

  9. 9 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 830 Неутрално

    Парите усвоени, гушките на приятелчетата - напълнени.
    Комисионните - прибрани.
    Транспортната тапа се премества на едно кръстовище нататък.
    А ремонтът на "пуснатото" в чест на изборите съоръжение започва напролет.
    До болка познат сценарии.
    Докога ще ни будалкате бе, алчни, некадърни и корумпирани общинари?
    (Да беше само в София, с мед да го храниш!)

  10. 10 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3057 Неутрално

    До коментар [#5] от "Пипера е много лют":

    За този пробив боце като кмет копна първа копка на едни избори и...до там.

  11. 11 Профил на nicks
    nicks
    Рейтинг: 221 Неутрално

    И така до следващото задръстване.... Направете околовръстното и пътищата към него тогава доста ще се разтовари движението, вместо тези безмислени гимнастики в центъра.

  12. 12 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3057 Неутрално

    До коментар [#8] от "nenad":

    Никой в света вече не прави „естакади“ .Грозно ,замърсява и скъпо за стрителство и поддръжка .

  13. 13 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3057 Неутрално

    До коментар [#5] от "Пипера е много лют":

    Имаше проект 2 от жп линиите да станат магистрала от Ц.гара до Гара Искър и летището ,обаче заради метрото го спряха.

  14. 14 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 434 Весело

    [quote#12:"Всичко е в твоите ръце 7"]Никой в света вече не прави „естакади“ [/quote]

    Ха, ха, хахахааааааахххх

  15. 15 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1200 Неутрално
  16. 16 Профил на sadparrot
    sadparrot
    Рейтинг: 499 Неутрално

    Минах в 10:15 от там, беше супер бързо, от Опълченска до Сточна гара за 3 минути, дано да се задържи така.

  17. 17 Профил на clint_eastwood
    clint_eastwood
    Рейтинг: 719 Неутрално

    До коментар [#1] от "sadparrot":

    По същата логика няма смисъл от инфраструктурата в Германия, защото на края попадаш в задръстване в България... Естествено, че на някое друго място, което не е преустроено по аналогичен начин, ще има задръстване, въпросът е да се преустройват едно по едно, защото е невъзможно едновременно да спреш движението в цяла София за 1-2 години.

    Бедността е справедливо наказание за глупостта.
  18. 18 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 633 Неутрално

    До коментар [#5] от "Пипера е много лют":

    С ОУП беше пропусната възможността бул. История Славянобългарска да се свърже с моста Чавдар - при това щеше да минава безконфликтно през ненаселена бивша промишлена територия. Сега този булеварда свършва внезапно при ул. Каменоделска - нещо типично за софийските булеварди. Така цялото движение от ж-к Надежда в посока изток се изсипва на Сточна гара или в посока ул. Резбарска, която за мен е символ на кошмара в софийското градоустройство. Минавайки по нея, се пренасяте директно в Кабул по време на войната.

  19. 19 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1334 Неутрално

    Честита придобивка,дано запрашаването в региона стане вече по-малко.

  20. 20 Профил на brutester
    brutester
    Рейтинг: 550 Неутрално

    Преди малко минах от там (без да зная, че е тунела е отворен) и мога да кажа, че ми спести поне 5 минути (ще са 20 в час пик). Все пак очаквам в час пик да има тапа на Ботев и Сливница, където имаше и преди да направят тунелите. Хубавото е, че и то и кръстовището на Сточна гара са в следващите проекти на общината. Малко изненадващо беше за мен лекия завой в тунела, но и преди имаше разминаване на лентите на Лъвов мост. Сигурно това го е наложило.
    По въпроса за кръговото на Лъвов мост - то е сложено за да въртят тролеите по него, а да не слизат до Сточна гара. Това е необходимо за да може да се реализира проекта с 3-те нива там.

    <-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
  21. 21 Профил на sadparrot
    sadparrot
    Рейтинг: 499 Неутрално

    До коментар [#17] от "clint_eastwood":

    Грешно си ме разбрал, не казвам, че няма смисъл, просто се чудех какъв ще е ефекта.

    Както и да е, засега е добре.

    А по повод Германия, наскоро гледах по един немски авто канал предаване от 1979г., където даваха пример как са оправили инфраструктурата (автомобилната), което е довело до огромна вълна нови коли в градовете, и още повече се е запушило. Тогава чак са почнали да наблягат на градски транспорт, велосипедна инфраструктура и т.н., и са се оправили в последствие.

    Надявам се в София да сме стигнали вече до този максимум на коли, и да даде само положителен ефект.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK