Румяна Бъчварова: Ще търсим подкрепа от Реформаторите и "Патриотичния фронт"

Румяна Бъчварова

© Надежда Чипева, Капитал

Румяна Бъчварова



Приемаме тези избори като победа, въпреки намаления брой мандати. Ние сме в една нова политическа ситуация. Тази конфигурация в парламента показва, че така както беше досега, не може да продължава. Оттук нататък няма решение, което може да бъде взето без участието на ГЕРБ. Това заяви в сутрешния блок на "Нова телевизия" Румяна Бъчварова от ГЕРБ. 


Тя обясни, че докато партията й не получи мандата, ще се провеждат само неформални разговори с другите партии. По думите на Бъчварова оттук нататък най-важна е прозрачността на разговорите на условията в тях, да няма нищо скрито за българските граждани.


"Трябва да търсим подкрепа за нашата дясноцентристка програма. Ще обявим нашите основни приоритети и позиции, от които не можем да отстъпим. След това ще се опитаме да потърсим подкрепа за основните ни политически тези и на каква цена можем да я получим", коментира тя. 




Освен от Реформаторите ГЕРБ е възможно да търсят подкрепа и от "Патриотичния фронт", обясни Бъчварова, като ги нарече по-дясностоящи. Те обаче не могат да приемат партията на Касим Дал, която участва в Реформаторския блок. "Категорично не желаем да участваме в едно общо управление с "България без цензура" и с ДПС. БСП са основният ни политически опонент", поясни Бъчварова. 


"Въпросът не е колко души ще съберем за подкрепата на това правителство, а каква политика ще правим оттук нататък, ще минираме ли възможността за дясноцентристко управление, или ще правим едно компромисно управление, което ще закрепи положението до следващите избори", заяви още тя.


Че е невъзможна коалиция с ДПС увери и Томислав Дончев от ГЕРБ в ефира на Би Ти Ви. Той коментира, че коалициите, които ще бъдат направени, ще бъдат съпроводени с много компромиси. "Повече компромис трябва да направи този, който е по-малък", подчерта Дончев. Той коментира изборните резултати така: "Имаме пълна дефрагменатация на политическото пространство и имаме един безспорен фаворит, за който една трета от българските граждани са дали гласа си. Подобно представяне няма аналог в последните 25 години."


Дончев обяви, че има информация, че ДПС не са единствените, които купуват гласове и подчерта, че има още 2 политически формации, които го правят, но запази правото си да ги обяви на по-късен етап.

Ключови думи към статията:

Коментари (60)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Митко Василев
    Митко Василев
    Рейтинг: 676 Весело

    Не се съмнявам, че ще се извърнат, само и само да се докопат до властта.
    Иначе оня ще умре и тия отиват да правят компания на Недесеве

    това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно това
  2. 2 Профил на julesta
    julesta
    Рейтинг: 610 Неутрално
  3. 3 Профил на Georgi Yordanov
    Georgi Yordanov
    Рейтинг: 684 Неутрално

    е .. дори и да се мяркат някакви смислени проблясъци, повечко блести влиянието на „Вожда“ - неадекватност (поне за сега).

    Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!
  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  5. 5 Профил на Mark Twain
    Mark Twain
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Уважаеми 8 партии, ако не си направите коалиция разписана черно на бяло, всичко друго ще е задкулисие. Не Ви заплашвам, констатирам. Засега...

    "Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Форд
  6. 6 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1103 Неутрално

    И въпреки че във формата ГЕРБ-РБ-ПФ всеки не иска някой от другите, дори да предположим, че коалицията е възможна, пак стават 125 човека, крайно недостатъчно за добро управление и реформи.

    Няма шики-мики.
  7. 7 Профил на Forrest Gump
    Forrest Gump
    Рейтинг: 928 Неутрално

    подкрепа от всички в РБ едва ли ще получат, но според мен АБВ ще ги подкрепи гласно или негласно. Борисов и Първанов много отдавна заровиха томахавката. неслучайно от АБВ мълчат многозначително.

    Истината ни прави свободни.
  8. 8 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 1874 Неутрално

    ГЕРБ не трябва да канят Реформаторския Блок. Така подменят вота на избирателите си. Според тях:
    "Въпросния реформаторски блок е сбирщина от всякакви забравени партии, ДСБ, СДС, Кунева, някакви остатъци от царската партия и др."

  9. 9 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 571 Весело

    Защо никой не коментира АБВ, въпреки че са леви може да обърнат палачинката, както Атака нееднократно го направи?

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  10. 10 Профил на hasanço
    hasanço
    Рейтинг: 478 Неутрално

    ГЕРБ:Не желаем коалиция с ДПС и Касıм Дал от Реформаторски блок,Р.Кънев не подкрепям правителство на4ело с Б.Борисов.Какво излезе от сега ли каналът е задръстен?

    ne mutlu türküm diyene.
  11. 11 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    ГЕРБ ще получи негласна подкрепа от ДПС. В парламента обаче няма да остане незабелязано
    По гласуването ще ги познаете...

  12. 12 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Ами сериозните коалиции , като Реформаторския блок , да започват да се готвят за НОВИ избори ...
    Без Южни потоци и ново заглобване на България !!
    Без държавни мангизи за КТБ !!
    Строги икономии на разходите на бюджета !!
    И ОЩЕ НОВИ идеи - предложени , частично и от мен !!
    ЯСНА ЕВРОатлантическа позиция - и без подобряване на отношенията с Русия - сякаш ЕС е влошил ситуацията , положението !!Санкции- докато ЕС -единно ги поддържа !!!
    И никакъв популизъм на атака, бареков и сие - не трябва да се поддържа !!

    BIG AL
  13. 13 Профил на Forrest Gump
    Forrest Gump
    Рейтинг: 928 Неутрално

    дали ни харесва или не, ще има правителство на ГЕРБ с официалната подкрепа на ПФ и АБВ и може би част от РБ и негласната подкпрепа на ДПС. ще го подкпрепят и някои 'независими' депутати от други групи, ДПС ще гласува 'въздържал се' и ще изкара поне 2 години.

    Истината ни прави свободни.
  14. 14 Профил на За европейските граждани ГЕРБ e БСП
    За европейските граждани ГЕРБ e БСП
    Рейтинг: 577 Любопитно

    Бъчварова: Въпросът не е колко души ще съберем за подкрепата на това правителство, а каква политика ще правим оттук нататък..

    А, така!
    Въпросът е също ще има ли "Ало, Танов", ще има ли "игра на карти със Златев", ще се види ли в КОЙ ТИМ играят по черноморието ГЕРБавите представители, колко калинки ще извадите от "скамейката с експерти" на ГЕРБ и др. такива.

    А, и също дали ще бъде Русия заплаха или ще я карате по БСПарски?

    Прост охранител в СИК не било мутра,а професия? От такова КОЙ направи премиер,а пък от БКП - ГЕРБ/БСП/ДпС! Борисов:Вие сте прости и аз съм прост - разбираме се.
  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  16. 16 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Ами сега?
    ГЕРБ и "реформаторите" обвиняваха правителството на Орешарски че се ползвало с подкрепата на националисти. Опищяха цяла Европа. Сега обаче били готови на коалиция с националистите от "Патриотичния фронт".

  17. 17 Профил на dali_da
    dali_da
    Рейтинг: 458 Неутрално

    При тази изборна система, това е възможно най - добрият резултат за България! Само изцяло мажоритарните избори могат да осигурят по - добър! Но, и до там ще стигнем един ден!
    Сега трябва да се направи това, което предлагат от Патриотичния фронт - широка коалиция за национални приоритети! И няма да може да се краде както при едно-дву партиините правителства!
    А премиер - Томислав Дончев!
    Опитът да се наложи Бойко Борисов за премиер ще създаде проблеми, а и евентуален неуспех!

  18. 18 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2110 Любопитно

    До коментар [#7] от "Forrest Gump":

    И според мен ще е горе долу такава картинката като при теб с малко допълнение :
    основни ГЕРБ + ПФ с негласна или пък явна подкрепа на част ОТ РБ и с негласна подкрепа на АБВ и ДПС
    А и друго ,
    защо не се забелязва ""изтикването"" на показ в последно време на Бъчварова ! ?
    Имам пресантимана ,
    че може би Боце ще я предложи за премиер ? ? ?
    И току виж тогава Ръбан Кънев няма къде да ходи . . . .
    Знам ли ???
    Абе ще видим ,
    дано бъде по-добре ,
    ама на дали !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  19. 19 Профил на sanlivko
    sanlivko
    Рейтинг: 519 Неутрално

    Наизлязоха вече всички високоинтелигентни и неподкупни гласоподаватели на Бареков, Сидеров и Миков да ни учат, какво е най-доброто за ГЕРБ и РБ, или колко са лоши те.

    Някак си незабелязано остана вчерашното мнение от Швейцария, за порочните избори в България. И некоментиран остава и въпросът за порочния кръг власт-пари-медии-корупция-власт, който вчера отново ни беше демонстриран, и който е причина както за ниската избирателна активност, така и за разпиляването на гласовете по всякакви луднерски партии.

  20. 20 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 834 Неутрално

    [quote#7:"Forrest Gump"]Борисов и Първанов много отдавна заровиха томахавката.[/quote]

    С мижавите си 4% Първанов си заслужи поне вицепремиерски пост.

    Продажниците - най-успешните политици на българския преход.

    Никога повече мутри начело на България.
  21. 21 Профил на BG Territory
    BG Territory
    Рейтинг: 2030 Неутрално

    Честита "победа". Честит трети мандат. РБ няма работа в коалиция с партии - инженерни проекти на ДС!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  22. 22 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 683 Неутрално

    До коментар [#9] от "Consumer":

    изборите свършиха бе

    Birds of a feather flock together.
  23. 23 Профил на Тишо
    Тишо
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#7] от "Forrest Gump":

    АБВ мълчат многозначително, защото при прибавянето на гласовете от чужбина може да се озоват под чертата с нещо от сорта на 3,98%.

  24. 24 Профил на sanlivko
    sanlivko
    Рейтинг: 519 Неутрално

    До коментар [#16] от "horilka":

    [quote#16:"horilka"]ГЕРБ и "реформаторите" обвиняваха правителството на Орешарски че се ползвало с подкрепата на националисти. [/quote]

    При правителството на Орешарски ставаше дума за чиста измама на избирателите с обединението антифашисти-малцинства-неофашисти. Проблематично беше не само участието на Атака, а и абсолютното разминаване между претенции и действия при всички участници. Приличаше ми на един ежедневен водевил по новините, в който в продължение на една година ни показваха как Сергей, Ахмед и Волен по жартиери ни пеят "Рубли, рубли, рубли, мъст би фъни."

  25. 25 Профил на yado_san
    yado_san
    Рейтинг: 458 Любопитно

    Не желаем коалиция с ДПС и партията на Касим Дал, но пък обещахме да сложим навсякъде по един зам.-министър турчин?

  26. 26 Профил на hhhuuunnnn
    hhhuuunnnn
    Рейтинг: 1110 Неутрално

    До коментар [#12] от "BIG AL":

    категорична позиция срещу Южен Поток, за разкриване на банковата тайна в КТБ и антипутинска и пронатовска риторика - това беше снощи пресконференцията на ДПС... Кво праим сега?

    нищо не прилича повече на Работническо Дело от Дневник
  27. 27 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#24] от "sanlivko":
    Може и други оправдания да се измислят, но добре помня как до Брюксел стигаха вопли за подкрепата на националисти.
    В Европа има какви ли не странни коалиции - консерватори с либерали, социалдемократи с консерватори и т.н., но това което ги изправя на нокти е национализмът. Нещо което бе използвано за да се атакува правителството на Орешарски в Европа.
    Но сега какво ще правим с тези националисти? Или те са добри националисти?

  28. 28 Профил на hhhuuunnnn
    hhhuuunnnn
    Рейтинг: 1110 Неутрално

    До коментар [#23] от "Тишо":

    гласовете от чужбина си се прибавят непрекъснато и чисто математически няма как да повлияят дори на АБВ

    нищо не прилича повече на Работническо Дело от Дневник
  29. 29 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 792 Неутрално

    [quote#14:"Европейски гражданин ГЕРБ=БСП "десни""]Въпросът е също ще има ли "Ало, Танов", ще има ли "игра на карти със Златев"[/quote]
    Задаваш риторични въпроси. За всичко друго мвението на Буда може да се мени през 5 минети,но за тия неща- никога.

  30. 30 Профил на soave
    soave
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    Бойко, Доган и Първанов имат своите партии в парламента. Питам се с каква формула ще ни излъжат и ще се договарят за управлението. Нито един от тримата не желае РБ да бъде във властта, защото ще им нарушат далаверите.

    "Лъжата е обиколила половината свят преди истината да има възможност да си обуе гащите." Уинстън Чърчил
  31. 31 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2891 Неутрално

    [quote#6:"Tъп и заблуден костовак"]И въпреки че във формата ГЕРБ-РБ-ПФ всеки не иска някой от другите, дори да предположим, че коалицията е възможна, пак стават 125 човека, крайно недостатъчно за добро управление и реформи.[/quote]
    От тези 125 веднага можеш да махнеш от РБ поне 10 които ще са маши на Костов и ще забият ножа в гърба на ББ в посоченият от него момент. В този парламент просто не може да се състави нормално правителство, това са фактите. И докато не се промени Избирателният закон това ще се повтаря.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  32. 32 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2891 Неутрално

    [quote#27:"horilka"]Или те са добри националисти?[/quote]
    Абе смееш се но днес Валери Симеонов звучеше много разумно. И не е само днес, аз го наблюдавам от доста време.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  33. 33 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 729 Неутрално

    До коментар [#32] от "Fred":

    Потвърждавам. Отделно, че има доста смислени инициативи.

    Неприятното в ПФ са Слави Бинев, Пламен Чернев и ВМРО, но те са за амбалаж и окрупняване на вота, което и се случи.

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  34. 34 Профил на иван
    иван
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#11] от "Хи-хи":

    Буда им обеща 10 зам-министри...

    effi
  35. 35 Профил на иван
    иван
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#27] от "horilka":

    Ама добрички са! Нали са българи!!!

    effi
  36. 36 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 576 Неутрално

    [quote#2:"julesta"]127 гласа [/quote]

    Плюс негласната подкрепа на ДПС?

  37. 37 Профил на sanlivko
    sanlivko
    Рейтинг: 519 Неутрално

    До коментар [#27] от "horilka":

    Уважаема другарко,
    Уважаеми другарю,

    Въпросите около съставянето на бъдещото правителство не са от компетентността на червеното ви мислене с характерната за това склонност към подливане на вода. Дали ПФ с добри или лоши националисти, ще покаже времето.

    Надявам се, че ГЕРБ и РБ ще могат да застанат зад решенията си и подкрепата, която ще търсят, с достойнство, което при последното Ви правителство липсваше.

  38. 38 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2891 Неутрално

    [quote#10:"hasanço"]ГЕРБ:Не желаем коалиция с ДПС и Касıм Дал от Реформаторски блок,Р.Кънев не подкрепям правителство на4ело с Б.Борисов.[/quote]
    Не е вярно че ГЕРБ са поставили условие против Касим Дал от РБ, това го направиха от ПФ. И то Джамбазов от ВМРО вчера, Валери Симеонов днес го потвърди но и намекна, че може и да има малки компромиси. В статията е допусната грешка като се твърди, че ГЕРБ имат възражения против Касим Дал, гледах всичко по Нова.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  39. 39 Профил на plamen1967
    plamen1967
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Ако борисов не успее да състави правителство. Това ще го стори РБ с подкрепата на ГЕРБ и ПФ. В противен случай отиваме на вариант АБВ да сформират правителство с ГЕРБ ( първанов и борисов вече го заявиха че ще си партнират) с мълчаливата подкрепа на ДПС (приятелите в далаверата на първанов). И това ще е най-гадния и отвратителен вариант за България.

    ЧУДО!!! Запознайте се как осъдих "УниКредит Булбанк" в Русе за повишени лихви : http://plamen1967.wordpress.com/myloan/
  40. 40 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 576 Неутрално

    [quote#2:"julesta"]127 гласа [/quote]

    Значи Борисов , предлага правителство.
    ДПС го подкрепя негласно. Някой от ръбовете също 2-3 процента. , НПФ също.
    Колко процента стават?

  41. 41 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 576 Неутрално

    [quote#39:"plamen1967"]Ако борисов не успее да състави правителство. Това ще го стори РБ с подкрепата на ГЕРБ и ПФ. В противен случай отиваме на вариант АБВ да [/quote]

    Забрави ръбовете да играят каквато и роля да е.

  42. 42 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3606 Весело

    До коментар [#20] от "bgkurshum":

    Гоце, този маргинал, е загубил изборите дори в собственото си село! Е тва е той, най-великия ни президент, избран 2 мандата мажоритарно. Мъдрият български избирател му отреди достоен резултат. Нали така, Пророк Илия?

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  43. 43 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    [quote#30:"soave"]Бойко, Доган и Първанов имат своите партии в парламента. Питам се с каква формула ще ни излъжат и ще се договарят за управлението. [/quote]
    национално спасение, европейки приоритети , каквото се сетиш

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  44. 44 Профил на ages
    ages
    Рейтинг: 946 Неутрално

    Томислав: "Имаме пълна дефрагменатация на политическото пространство..."
    Май е искал да каже "фрагментация". ГЕРБ се опита да дефрагментира и усвои дясното, но сбърка. Вместо да се опитват да прилапат цялото дясно, по-добре да насърчат израстването на един силен партньор от семейството на НП. Иначе и собствените им избиратели ще отвратят от алчността им.
    Сега ще е любопитно да видим дали ще се случи едно управление на светло и пред очите на всички. Тогава се вижда дали си добър политик.

    Защо ако не да?!
  45. 45 Профил на Forrest Gump
    Forrest Gump
    Рейтинг: 928 Неутрално

    До коментар [#5] от "Mark Twain":

    "ако не си направите коалиция разписана черно на бяло " - ти наистина ли смяташ, че има някакъв шанс Борисов да подпише коалиционно споразумение с който и да е било? ще каже: 'спечелих изборите, а те ми извиват ръцете'. затова коалиция с РБ не е възможна. ПФ и АБВ могат да го подкрепят и без коалиционно споразумение черно на бяло.

    Истината ни прави свободни.
  46. 46 Профил на БамБам
    БамБам
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Но задължително в писмена форма!

  47. 47 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1303 Неутрално

    С РБ при условия,разчитайки на слагането на Лукарски до разцепление.

  48. 48 Профил на The.Teacher
    The.Teacher
    Рейтинг: 627 Неутрално

    "Имаме пълна дефрагменатация на политическото пространство"

    Да оставим настрана очевидната липса на български думи в речника на човека ... Явно си мисли, че като хвърли ей така някаква чуждица, на която не и знае значението и стават нещата ... Може и да минават пред неговите избиратели ... Но без да иска е уцелил точно десетката! Да, има политическа "дефрагментация", защото вече няма отделни партии с отделни програми и идеологии. Идеологията е една - да се обогатят едно определено количество хора, чрез фирми, източващи бюджета с обществени поръчки и скъпи договори с държавата - за ВЕИ и т.н. Да, до такова елементарно ниво е сведена нашата "политика" - "усвояване" на националния и общинските бюджети на всяка цена. И нищо повече.

    Местоживеене:---> Магратеа. Образование:---> Антична филология, трансформационна етика и вълново-хармонична теория на историческата перцепция.
  49. 49 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 4181 Неутрално

    Чудесно, прекрасно, велико, с лек дъх на държавническа позиция...
    Лъха лек сексапилитет...

  50. 50 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1158 Неутрално

    Не се хващайте с реформаторите там командира дърпа конците и който се е хванал с него се е закъсвал и пропадал

  51. 51 Профил на Търпана
    Търпана
    Рейтинг: 402 Неутрално

    За сведение на някои хора, преди няколко години Валери Симеонов инициира местния референдум в Бургас, който ОТХВЪРЛИ РУСКИЯ ГАЗОПРОВОД Бургас - Александруполис. Така че е абсурдно някой да обижда Симеонов, че е бил рубладжия.
    Следва да отбележим и тоталното мълчание, което "демократичните" медии наложиха на Патриотичния Фронт по време на предизборната кампания. За сметка на това персонажи като Куница Пръмова и Барека постоянно се ръгаха в очите на избирателя. Въпреки всичко, патриотите спечелиха 19 места! Успех и не забравяйте - БЪЛГАРИЯ ЦЯЛА СЕГА ВАЗИ ГЛЕДА!

    Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!
  52. 52 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4827 Любопитно

    Маи се задава се новата тройна коалиция... този път между Герб, РБ и ПФ.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  53. 53 Профил на Цветна
    Цветна
    Рейтинг: 515 Неутрално

    По-добре тройна дясна коалиция, отколкото тройна лява. Ще се краде, но пак има някакъв шанс за някоя по-интелигентна реформа. Всичко без ДПС и БСП е добро.. А, да - и без Барека.

  54. 54 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Няма ги зелените и някои други ..
    След като ги няма - "патриотите " с ГЕРБ-а - да правят правителство - от ден до пладне :) И с Гоце , и с Гоце :)))
    Да го правят - до скорошните НОВИ избори :)))
    То, само май ТЕЗИ "патриоти" - с ДС - доносника и рентиер на македонските имоти - каракачанов - НЕ са се награбили достатъчно :))

    BIG AL
  55. 55 Профил на Тишо
    Тишо
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#28] от "hhhuuunnnn":

    Сутринта изрично навсякъде беше указано, че гласовете от чужбина не са прибавени. Не знам как е в момента, явно и медиите не знаят. Е, ако са прибавени, угасва и последната надежда двете руски партии да паднат под бариерата.

  56. 56 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#51] от "Търпана":

    За сведение на някои хора, преди няколко години Валери Симеонов инициира местния референдум в Бургас, който ОТХВЪРЛИ РУСКИЯ ГАЗОПРОВОД Бургас - Александруполис. !!??
    ............:::)))))))
    ..........Първо бях АЗ - по сайтовете , ПОСЛЕ беше ДСБ - да говори за този газопровод ...
    После симеонов се ослуша - и реши и ТОЙ да го подкрепи- референдума :))

    BIG AL
  57. 57 Профил на Търпана
    Търпана
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#56:"BIG AL"]После симеонов се ослуша - и реши и ТОЙ да го подкрепи- референдум[/quote]
    Симеонов не просто подкрепи референдума, а го СЪЗДАДЕ - в качеството си на шеф на Общинския съвет в Бургас по това време Референдум имаше само защото Общинския съвет в Бургас, под ръководството на Симеонов, взе решения за провеждането му! Чудно защо ли в "демократичните" медии премълчават тези факти.

    Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!
  58. 58 Профил на 16bit
    16bit
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#14] от "Европейски гражданин ГЕРБ=БСП "десни"":

    Олеле, на някои хора май започна да им липсва Орешарски. Дясна коалиция е много по-добър вариант от безпринципната лява такава която гледахме през изминалата година и се крепеше на един златен пръст. Та стига конспирации, нагледахме се на глупости, нека седнат най-сетне да се разберат.

  59. 59 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9137 Неутрално

    Вие търсите безусловна подкрепа,а такова чудо в политиката няма.

  60. 60 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 792 Любопитно

    До коментар [#39] от "plamen1967":
    Колко опита за сформиране на правителство има? Според теб са безброй.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK