Феномен 9/9 при ГЕРБ

Феномен 9/9 при ГЕРБ

© Юлия Лазарова



След феномена 15/15 при БСП на евроизборите, когато 15-ият в листата Момчил Неков измести с преференции водача Сергей Станишев, същото явление се наблюдава сега и при ГЕРБ


Прогнозните резултати от първото преброяване на секционните протоколи в районните избирателни комисии показва, че поне в три района деветият в листите на ГЕРБ се премества на избираема втора позиция.


Преференциалният вот нареди деветия в листата на ГЕРБ в Стара Загора Димитър Желев на второ място. Той е събрал 4103 преференции и минава седемте процента, което означава, че ще бъде депутат, съобщи "Дарик радио".




Деветият в листата на ГЕРБ Сливен Петко Борисов също ще измести втория кандидат-депутат Галя Захариева. За Борисов са гласували 1815 избиратели, което е 7,029%  и означава, че ще бъде депутат, съобщи БТА. Водачът на листата Десислава Танева е получила 73,65%, втората Галя Захариева 5,32%.


Разместването в листата на ГЕРБ се налага заради преференциалния вот и в Благоевград. Деветият в листата Кирил Котев от Сандански събира най-много преференции и минава на второ място, съобщи "Дарик радио". Ако водачът Цветан Цветанов влезе като депутат от Благоевград, Котев ще лиши от място в следващия парламент Георги Андонов, който е четвърти в листата.  


Около 40 гласа не достигат на деветия Димитър Кънчев от ГЕРБ в Русе да влезе в парламента. За него са гласували преференциално 2061, но за да измести втория в листата са му нежни 2107 гласа.


В 25-и район в София ГЕРБ има 128 недействителни бюлетини заради отбелязан знак само в кръгчето (там се отбелязват кандидатите), но не и в квадратчето, където е номерът на партията, научи "Дневник".


В листата на ГЕРБ във Велико Търново най-много предпочитания има 12-ият кандидат Клавдия Ганчева, съобщи "Дарик радио". За нея преференциално са гласували 3155 души. Водачът Цветан Цветанов е получил 2814 преференции, но за него отиват и 16 446 гласа на избиратели, непосочили конкретен кандидат. Четвъртият в листата Мирослав Петков е подкрепен лично от 2080 избиратели, а за деветия Росен Иванов са гласували преференциално 2028 души. Проф. Пенчо Пенчев, втори в листата на ГЕРБ, е предпочетен персонално от 873 избиратели.


При ДПС също се наблюдава феноменът 15/15. Осемнадесетият в листата на ДПС във Варна Алеко Атанасов, чийто номер съвпада с този на партията в бюлетината, е събрал 1454 преференциални гласа. Това реално го прави втори в листата, на мястото на Ерджан Себайтин. Водачът на листата Йордан Цонев е предпочетен от 387, той обаче е втори в листата в Търговище. Ако ДПС имат двама депутати от Варна или ако Цонев се откаже и влезе от Търговище, Алеко Атанасов би трябвало да бъде депутат.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (112)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1110 Неутрално

    Страшна кухария, въвеждането на образователен ценз а наложително!

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  2. 2 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4046 Неутрално

    Ами единственият правдоподобен извод е, че избирателите на ГЕРБ не са кой знае колко по-интелигентни от тия на БСП или ДПС.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  3. 3 Профил на gembirdkz
    gembirdkz
    Рейтинг: 654 Неутрално

    Егати Тъпия народ дето сме,не е истина!

  4. 4 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1855 Весело

    Грешките при растежа при децата са основен проблем в педагогиката. Същото важи и в пълна сила с изборното възпитание при електората.

    "Виж, приятелю, на този свят има два типа хора - тези със заредените пистолети и тези, които копаят. Ти копаеш!"
  5. 5 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1651 Весело

    [quote#1:"today "]образователен ценз[/quote]

    Поне ПУЦ

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  6. 6 Профил на Емо
    Емо
    Рейтинг: 585 Разстроено

    Направо не е за вярване какви тъпаци има сред нас! А претендираме, че сме интелигентна и образована нация!

    Три са според мен основните пороци на българина: липса на респект към закони, правила и личности; тарикатлък на дребно и на едро (ако може), както и несъразмерна завист. Три са основните пороци на държавния чиновник: корупция, немарливост, мързел. В която и лоша новина да прочетете, ще откриете причината в някой или някои от тези пороци.
  7. 7 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2279 Неутрално

    Все едно, че гласуваш 2 пъти. Така гласа ти повече тежи

    The best way to predict the future is to invent it.
  8. 8 Профил на Brickleberry
    Brickleberry
    Рейтинг: 768 Неутрално

    В 25-ти район в София ГЕРБ има 128 недействителни бюлетини заради отбелязан знак само в кръгчето (там се отбелязват кандидатите), но не и в квадратчето, където е номерът на партията, научи "Дневник".

    -

    А как точно разбрахте, че тези бюлетини са били за ГЕРБ? Нещо не мога да зацепя.

    "Не е важно какво е казал, все е вярно каквото и да е казал" by shileto @ 11:18; 18 ное, 2015
  9. 9 Профил на pezar
    pezar
    Рейтинг: 497 Неутрално
  10. 10 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8681 Неутрално

    А Борисов беше сигурен,че в ГЕРБ изненади не може да има.Ето,че може.

  11. 11 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3251 Любопитно

    Смяхте ли се на 15/15? Време е да се посмеем на 9/9 и на кръгчетата!

  12. 12 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2279 Неутрално

    [quote#6:"Емо"]А претендираме, че сме интелигентна и образована нация[/quote]

    Този мит + другите два: за заговора срещу България и за тъпите американци са ни насаждани с години от една "братска" страна.

    The best way to predict the future is to invent it.
  13. 13 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3251 Весело

    До коментар [#5] от "РБ шапчица":

    Магнаурската школа не помага

  14. 14 Профил на civis_eu_sum
    civis_eu_sum
    Рейтинг: 551 Весело

    Ахахахаха

    "И вие сте прости - и аз съм прост!"

    ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.
  15. 15 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2737 Весело

    От прочетеното оставам с впечатление, че няма да е далеч момента, когато партиите ще решат да определят номерът , с който се явяват на избори преди да съставят листите. Така напливът ще бъде, както да бъдеш водач, така и да дублираш, ако е възможно номерът на партията с поредния си номер в листата - демек 15-15; 9-9 и т.н.
    Нещо, като Софиянски за София!

    I Want To Believe
  16. 16 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4046 Неутрално

    [quote#8:"jokataa"]А как точно разбрахте, че тези бюлетини са били за ГЕРБ? Нещо не мога да зацепя.[/quote]

    Ами отбелязано е КРЪГЧЕ № 9, не КВАДРАТЧЕ.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  17. 17 Профил на neutral2
    neutral2
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Имаме и 22/22 феномен в Стара Загора!!!
    Но е интересно, дали сумарно заедно с гласовете от чужбина, ДПС няма да стане втора сила! При разлика от ок. 1% за гласовете от страна, но от чужбина разликата е ДПС ок. 43%, а БСП и Ко. - 2%, това може да се случи!

  18. 18 Профил на dustman
    dustman
    Рейтинг: 530 Весело

    Това е така, защото се брои два пъти вота, как иначе ше имаме 140+ депутата!?

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
  19. 19 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 986 Неутрално

    [quote#2:"Norman Granz"]Ами единственият правдоподобен извод е, че избирателите на ГЕРБ не са кой знае колко по-интелигентни от тия на БСП или ДПС. [/quote]
    Хич биля не си прав На евроизборите 34,000 от 420,000 избирателите на БКП отбелязаха 15/15. 8%.

    За ГЕРБ са гласували към 1,3-1,4 млн на сегашните избори. Едва ли има над 10,000 гласували 9/9.
    До коментар [#2] от "Norman Granz":

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  20. 20 Профил на Iron Maiden
    Iron Maiden
    Рейтинг: 745 Весело

    Нали беа 34% висшисти бре?

    а също така и вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица
  21. 21 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4046 Неутрално

    [quote#19:"Мойше! Толкоз!!!"]На евроизборите 34,000 от 420,000 избирателите на БКП отбелязаха 15/15. 8%. [/quote]

    Взимам си думите назад - избирателите на БКП удрят всички в земята по тъпотия.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  22. 22 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 986 Весело

    [quote#17:"neutral2"]Но е интересно, дали сумарно заедно с гласовете от чужбина, ДПС няма да стане втора сила![/quote]
    ЩЕ СТАНЕ!!!
    До коментар [#17] от "neutral2":

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  23. 23 Профил на Farragut West
    Farragut West
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Лъсна ли истината за материала гласуващ за ГЕРБ. Тежко и горко на България.

  24. 24 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1683 Весело

    До коментар [#2] от "Norman Granz":

    Мииии... така си е.

    Горките гербери

  25. 25 Профил на Знам и Мога
    Знам и Мога
    Рейтинг: 768 Весело

    До коментар [#16] от "Norman Granz":

    Е, това се учи в детската градина. Отдавна е било, много отдавна. За да си правоверен гербер, задължително трябва до 3 часа да забравяш какво е казал "Бойко". Със силна памет не можеш да бъдеш такъв.

  26. 26 Профил на Brickleberry
    Brickleberry
    Рейтинг: 768 Неутрално

    До коментар [#16] от "Norman Granz":

    Какво пречи тази бюлетина да е била за Атака примерно? №11, с преференция 9. Откъде се вади извод, че посналият я е искал дъ даде вота си за ГЕРБ. Не че нещо, ама ми прилича опит за внушение, нещо не ми е достоверно.

    "Не е важно какво е казал, все е вярно каквото и да е казал" by shileto @ 11:18; 18 ное, 2015
  27. 27 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 714 Неутрално

    До коментар [#8] от "jokataa":

    Ами сигурно е бил задраскан номер 9.

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  28. 28 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1683 Неутрално

    До коментар [#3] от "gembirdkz":

    Ми като гледам колко много боклук има в новия парламент, съм склонна да се присъединя към мнението ти.

  29. 29 Профил на pentuer
    pentuer
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Ами като плащат на циганите да гласуват , така ще е...

  30. 30 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1336 Неутрално

    До коментар [#19] от "Мойше! Толкоз!!!":

    е то все някаква поука са си взели. Плюс това изборите бяха различни и избирателните списъци също. При малко по-различни обстоятелства не мисля, че разликата щеше да е много голяма

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  31. 31 Профил на groove
    groove
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#16] от "Norman Granz":

    Любопитна логика, от къде се налага този извод? Защо изключвате възможността симпатизанти на БСП да са отбелязали преференция за Кадиев (№9), а да са пропуснали да отбележат, че гласуват за БСП?

  32. 32 Профил на brutester
    brutester
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#11] от "Всичко е в твоите ръце":

    Че е комично съм съгласен. Даже сега има и феномен 22/22.

    От друга страна за евроизборите преференциите бяха от цялата страна, докато сега са по райони, сиреч на места може да се очакват изненади. Константинов ги предупреди още януари да започват с разяснителни кампании от сутрин до вечер, понеже на немците са им били нужни 10 години за да се научат кое къде се попълва, като се гласува, но нямаше кой да го слуша.

    <-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
  33. 33 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 986 Неутрално

    До коментар [#21] от "Norman Granz":


    [quote#21:"Norman Granz"]Взимам си думите назад - избирателите на БКП удрят всички в земята по тъпотия. [/quote]
    Пък аз твърдя друго: Избирателите на бюрека (не тези платените, и корпоративния вот на Ковачки) удрят всики останали по тъпотия

    Снощи дадоха процентите на гласувалите за бюрека, болния и светльо за чужбина-между 1 и 1,5%. Като се има предвид че там гласове за тях не са купувани. Та това за мен е истинския % на тъпанари по природа (не заблудени от масирана пропаганда в България) между българите. Останалите, гласували за тях (освен платени и корпоративни) са с промити мозъци, не само тъпанари

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  34. 34 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1651 Неутрално

    Е как? "Защото сме прости"

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  35. 35 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3430 Неутрално

    Четох някъде из сайтовете, че и в Добрич се очертава нещо подобно...! Горкия средно-статистически ГЕРБ-ерски избирател, оказва се точно толкова кух, колкото и тези от ДПС и БСП...!

    Бивш tww09306483.
  36. 36 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 986 Неутрално

    До коментар [#23] от "Farragut West":


    [quote#23:"Farragut West"]Лъсна ли истината за материала гласуващ за ГЕРБ. Тежко и горко на България. [/quote]
    НЕ ДУМАЙ Я пак:


    [quote#19:"Мойше! Толкоз!!!"]На евроизборите 34,000 от 420,000 избирателите на БКП отбелязаха 15/15. 8%.

    За ГЕРБ са гласували към 1,3-1,4 млн на сегашните избори. Едва ли има над 10,000 гласували 9/9. [/quote]

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  37. 37 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4657 Весело

    Ето го и гереберския феномен 9/9.... смяха се на избирателите на БСП за 15/15, сега е време да се посмеем и на герберските гласоподаватели!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  38. 38 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 768 Неутрално

    До коментар [#6] от "Емо":

    А на какво отгоре "претендирате"?
    На процентите за ББЦ и Атака още, нали?
    Не "претендирайте", смешно е!
    Дори тъжно!

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  39. 39 Профил на zlobar
    zlobar
    Рейтинг: 442 Весело

    Не вярвам, една от най-прозрачните и честни партии...не е истина просто. Може би има някакво логично обяснение- не вярвам да са купували гласове, нееее.... ей сега някой ГЕРБ-ер ще измисли логично обяснение.

  40. 40 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1040 Весело

    не мога да повярвам
    просто не мога да повярвам какви тъпанари се движат сред нас.

    но това, което повече ме безпокои е, че Бойко отново е сбирщина тъпанари и продажници в листите на ГЕРБ (като ония двамата избягали депутати от миналия парламент, които освен, че бяха уродливо грозни, бяха и невероятно корумпирани и гнусни). и когато има такива тъпанари в някои от листите, неизбежно е да се повторят казуисите 9/9 и 15/15...

    Костов е виновен!

    РЕФОРМИ !
  41. 41 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1973 Весело

    До коментар [#17] от "neutral2":

    И к'во са - ромите си гласуваха само с хиксче в квадратчето на 22, а другаде са гласували и в кръгчето 22 - парадокс е ромите да разберат че се гласува в квадратчето, а в секциите извън махалата да не знаят. Май застаряващия електорат на БСП вече клони към фазата на деменцията.

  42. 42 Профил на Скандинавец
    Скандинавец
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Явно при герП има пълен интелектуален синхрон между мат'риала и вожда.

  43. 43 Профил на stein
    stein
    Рейтинг: 931 Весело

    До коментар [#36] от "Мойше! Толкоз!!!":

    Няма никакво противоречие, избирателите и на едните, и на другите са на ниво

  44. 44 Профил на paladin
    paladin
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Толкоз за грамотността на герберите. Просто на миналите избори номера им беше по-голям.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  45. 45 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1164 Весело

    Извода - не се смей на чуждото нещастие(15-15) ... за да не чувстваш кат в чужди гащи, кат станеш и ти за ташак )) Да видим сега дали и как ще откажат преференциално избраните

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  46. 46 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3536 Весело

    И аз съм проЗД, и вие сте проЗти ...

    Събират си се ...
    По анцуНзи ... официални ...

  47. 47 Профил на gembirdkz
    gembirdkz
    Рейтинг: 654 Неутрално

    До коментар [#28] от "luda_krava":
    Това е отделно друга работа,честно не мога да разбера какво кара хората да гласуват за партии като ББЦ,АТАКА ама наистина НЕ мога,немотията заедно с простотията ли?В това число влиза и ДПС разбира се районите освен Кърджали не са цъфнали ама изобщо!Колко глупав народ сме само,взема и аз да се кандитатирам и ще обещая 2000лв мин заплата след 3-я ми мандат най-късно,жени за всички и вибратор за всяка жена,а за мъжете по една любовница в седмицата,ромите ще ги заключим в бункер,турците ще им дадем по един локум и да си ходят към турция,без турски канали и сериали!И разбира се 5млн. нови работни места,ако не стигат хората ще си вкараме от Китай или от "освободителите" Русия!Гласувайте за мен с номер в бюлетината 666

  48. 48 Профил на скруч
    скруч
    Рейтинг: 506 Весело

    милиционер манго милиционер манго милиционер манго.......

    за чиста и свята република-но не с този народ
  49. 49 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1462 Неутрално

    Ам... какъвто вожда - такъв и мат'риала. Краставите магарета и през 9 баира се надушват.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  50. 50 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1319 Неутрално

    ТЪПОТАТА е наследие генетично, дори и образование по пожаропасност и персонална психичнан пригодност и титли и чинове като "професор", "генерал" или "хонорис кауза" немогат да я изличат от характера.
    Понякога може да бъде пагубна не само за притежателя на тази характерова особеност, което не е кой знае какво, но обвързана социално и обществено персоната може да разруши цял сектор или цялото общество с което го е свързала съдбата като случайно съвпадение на обстоятелства.
    Примери и историография по въпроса има в огромни количества из писмовното човешко наследство.

  51. 51 Профил на ivenco
    ivenco
    Рейтинг: 507 Весело

    А на бас,че първата работа на новото НС е да премахне преференцията!!! Всички ще бъдат "ЗА"!

  52. 52 Профил на mrtoyaga
    mrtoyaga
    Рейтинг: 413 Весело

    [quote#5:"РБ шапчица"]Поне ПУЦ[/quote]

    ПУЦ = Пъдар Учи за Цар

  53. 53 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3536 Весело

    [quote#19:"Мойше! Толкоз!!!"]За ГЕРБ са гласували към 1,3-1,4 млн на сегашните избори.[/quote]
    Ха пОсмали бе, Мойше!

    За Боце, Цуце и задруга са 1,1 млн.

  54. 54 Профил на Frank Zappa
    Frank Zappa
    Рейтинг: 1157 Неутрално

    Стара Зсгора и Сливен се славят с големите си количества индо-българи...

    Всеки сам да си прави извода!

    Кандидат за член на ПП Четвърти километър
  55. 55 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2160 Весело

    Едно подозрение ме е обхванало, че това си е чисто отмъщение на 15/15!

  56. 56 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1938 Любопитно

    Имаше ли кръгче 22, че аз не обърнах внимание?

  57. 57 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1373 Неутрално

    До коментар [#50] от "convince":
    Тъпотата си има география и местонахождение. Посочено ти е в статията:
    Ст.Загора, Сливен, Благоевград, варненските ромо-мохамедани.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  58. 58 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1938 Весело

    До коментар [#46] от "xm...":

    Пише се анцунги...

  59. 59 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1378 Неутрално

    [quote#45:"ь"]Да видим сега дали и как ще откажат преференциално избраните [/quote]
    о ще се откажат и още как помниш ли онова хлапе от Бургас как бързо реши че иска да се откаже, в ГЕРБ самоинициативи не се случват

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  60. 60 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1378 Неутрално

    [quote#48:"скруч"]милиционер манго милиционер манго милиционер манго....... [/quote]
    кво правиш гербери ли броиш

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  61. 61 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3536 Весело

    [quote#58:"Доби ВЕЛКОВ"]Пише се анцунги... [/quote]
    Анцунги казват и пишат редовите проЗтаци.
    А анцунзи казва и пише елитът, с официалните анцунзи ...

    Етикетът си има своите тънкости, Доби!
    А елитът си е елит!

  62. 62 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1164 Весело

    [quote#59:"stg"] помниш ли онова хлапе от Бургас [/quote]
    "Мада фака" ли... е как да не помня, даже го познавам ))

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  63. 63 Профил на Stavrogin
    Stavrogin
    Рейтинг: 823 Неутрално

    бе що при РБ не се получават такива грешки!????

    Отишло едно джудже при Веско Маринов за автограф и му казало: „Г-н Маринов, пораснах с вашите песни“.
  64. 64 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1319 Неутрално

    До коментар [#58] от "Доби ВЕЛКОВ":


    До коментар [#61] от "xm...":

    Дайте да не се излагаме, защото статията е за ТЪПОТАТА придобита или унаследена генетично.

    В немския език, откъдето идва названието на тази дрешка се нарича АНЦУГ, от глагола за събличане, който е АНЦИЕН, а не от мутропридобивките и ползването на това популярно облекло.

  65. 65 Профил на Stavrogin
    Stavrogin
    Рейтинг: 823 Неутрално

    До коментар [#1] от "today ":

    ако и да нямам образование не значи че съм неграмотен и тъп, нали????

    Отишло едно джудже при Веско Маринов за автограф и му казало: „Г-н Маринов, пораснах с вашите песни“.
  66. 66 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1938 Неутрално

    До коментар [#64] от "convince":

    Мани тия интелектуализми, кАжи имаше ли в бюлетините кръгче 22?

  67. 67 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1126 Неутрално

    Много от разочарованите от реформаторите гласуваха за ГЕРБ и това е тяхна работа

  68. 68 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1110 Неутрално

    [quote#65:"Stavrogin"]ако и да нямам образование не значи че съм неграмотен и тъп, нали[/quote]

    Има такава вероятност.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  69. 69 Профил на Фронт за Национално Обединение
    Фронт за Национално Обединение
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#47] от "gembirdkz":

    Да ти кажа ли кое кара хората да гласуват за АТАКА?
    АТАКА е единствена партия която обединява хората около идеята за Силна и Независима България,а не около личности.АТАКА е кауза ,а не партия.АТАКА предлага решения на проблемите,а останалите ни предлагат задълбочаване на проблемите.Смятам, че въпросът ти, кое кара хората да гласуват за АТАКА ще получи логичният си отговор,ако си отговориш на истинският въпрос: Кое,кой,с какво и как накара толкова много хора отново да гласуват за ГЕРБ???Просто си задал грешно въпроса си и затова няма да получиш отговор който да те удовлетвори.

    И въпреки всичко,и въпреки всички ще я има България
  70. 70 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1265 Неутрално

    Опитвам се да се смея,ама гримасата ми е като че плача.

  71. 71 Профил на nonsense
    nonsense
    Рейтинг: 438 Неутрално

    С такъв материал ли се оплакваше Бойко, че трябва да борави? Уважавам избора на всеки, но именно заради имиджа си на супер мен и поведение на селски бек в чалготека, Борисов има толкова широка периферия и популярност сред ''лошия материал''.

    shut up retard
  72. 72 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 686 Весело

    До коментар [#19] от "Мойше! Толкоз!!!":

    Мойше, как ги изкара 1.4 млн.?
    Туй ищаха е голяма работа, ама "посмали манго"!

    pastor
  73. 73 Профил на gembirdkz
    gembirdkz
    Рейтинг: 654 Неутрално

    До коментар [#69] от "Фронт за Национално Обединение":
    Хората 44г ги хранеха точно чрез "КАУЗИ" аха сициализЪма да стане,аха да стане,и така,този твой кумир не е по-различен а напротив,ако трябва да влезна в каузата на Атака,ами нейната кауза не беше ли ВЪН ДПС от властта,какво се случи с тази "кауза"?Не чух Волен да каже нещо за ДПС преди изборите?Нищо!Та така,за това ние нормалните хора смятаме така за БАТАКА и за Цензурата!

  74. 74 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1683 Неутрално

    До коментар [#47] от "gembirdkz":

    Ще ти кажа какво ги кара - хората са ядосани, а онези палячовци им обещават лесни и бързи решения. Хората в яда си не се замислят и не искат да мислят за такива подробности като възможно ли е това да стане и как може да стане. Те искат тук и сега, на момента, да има ред, силна ръка, заплата, апартамент, кола, виличка...

  75. 75 Профил на Фронт за Национално Обединение
    Фронт за Национално Обединение
    Рейтинг: 605 Весело

    До коментар [#73] от "gembirdkz":

    Е, ние "ненормалните" "маргинализираните и лумпенизираните" хора пък заставаме за кауза.Нали това е демокрацията за която Уж всички сме се борили.Дано все пак да си разбрал, какво съм ти казал предният си пост.Все пак ти не си от хората подкрепящи БАТАКА,което ще рече,че си интелигентен и не ти е представлявало трудност,а ако не си ме разбрал просто приеми,че аз съм много прост и не съм ти го обяснил правилно

    И въпреки всичко,и въпреки всички ще я има България
  76. 76 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 686 Неутрално

    До коментар [#17] от "neutral2":

    Нема да стане!
    При избирателна активност от 46% при 6,9 млн гласоподаватели 1% е приблизително 32 000 гласа.
    При нарастване с 1% за някоя партия се получава отнемане от другите партии, като най-много се отнема от най-голямата и най-малко от най малката.
    Ако ДПС си увеличи дела с 3%, то от ГЕРБ ще се свали 1%, от БСП - 0,5% и т.н.
    Нарастване с 3% - около 100 000 гласа за ДПС е невъзможно.
    Най-много са гласувалите в Турция - 55 000 с около 85% за ДПС.

    pastor
  77. 77 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1938 Неутрално

    До коментар [#74] от "luda_krava":


    [quote#74:"luda_krava"]искат тук и сега, на момента, да има ред, силна ръка, заплата, апартамент, кола, виличка... [/quote]
    И любовница, ку може....

  78. 78 Профил на gembirdkz
    gembirdkz
    Рейтинг: 654 Неутрално

    До коментар [#75] от "Фронт за Национално Обединение":
    Абе човек,ти сериозно ли?Какви ги говориш,аз не по малко от теб искам Б-я аз и ти и всички ние да бъдем добре,извади главата от задните части и го проумей,и не ми говори с общи приказки а ми кажи какво стана с ДПС-то,Волен имаше страхотна позиция в миналия парламент да направи програмата Сидеров,защото всички зависиха от него,ти не разбираш ли защо му викаха ЗЛАТНИЯ пръст,кажи ми сериозно не разбираш ли.Ако искаше щеше да ги изнудва всеки ден,ама всеки!Вместо това НИЩО.Волен не иска да управлява разбери го това,това е бизнес модел който работи заради такива като теб.Взима субсидия и заплата и това е,на него му е пределно ясно че няма да вземе мнозинство,ако го искаше наистина това можеше да го покаже много пъти в предния парламент!Събуди се най накрая!Егати как се ядосах!

  79. 79 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 986 Любопитно

    До коментар [#53] от "xm...":


    [quote#53:"xm..."]Ха пОсмали бе, Мойше!

    За Боце, Цуце и задруга са 1,1 млн. [/quote]
    Вероятно си прав, да бъдат 1,1 млн. От тях 10,000 са гласували 9/9. Сега си сравни с 15/15 от евровота, и ми кажи как изгледат нещата процентно:
    [quote#19:"Мойше! Толкоз!!!"]На евроизборите 34,000 от 420,000 избирателите на БКП отбелязаха 15/15. 8%. [/quote]

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  80. 80 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 986 Весело

    До коментар [#72] от "pastor":


    [quote#72:"pastor"]Мойше, как ги изкара 1.4 млн.?
    Туй ищаха е голяма работа, ама "посмали манго"![/quote]
    Сбърках бе, човек, признавам си без бой Направих грубата сметка 1/3 от 50% от 7,5 млн' хора с право на глас Домързя ме да проверя.

    Ама това че от 424,000 гласували за БКП на евровота 34,000 са отбелязали 15/15 го проверих:

    http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%98%D0%B7%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%B8_%D0%B7%D0%B0_%D0%95%D0%B2%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8_%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82_%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B7_2014_%28%D0%91%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F%29

    https://www.google.co.il/?gws_rd=ssl#q=%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%82%D0%B0+15%2F15

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  81. 81 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2657 Любопитно

    До коментар [#2] от "Norman Granz":


    [quote#2:"Norman Granz"]Ами единственият правдоподобен извод е, че избирателите на ГЕРБ не са кой знае колко по-интелигентни от тия на БСП или ДПС. [/quote]
    Точно за случая тук в Сливен истината е малко по-различна !
    """. . . Деветият в листата на ГЕРБ Сливен Петко Борисов също ще измести втория кандидат-депутат Галя Захариева. ""
    За него се водеше доста усилена агитация от най-различни сливнали , защото той тук е разпознаваем и е дал доста лични средства за единствения плувен басеин в града в едно училище за децата ! А Галя просто е неразпознаваема и се чу, че е приятелка на Здравка Танева и тя иска да я наложи .
    Извинявай , но в нашата секция имаше две сбъркани бюлетини : едната беше (БСП) ,а другата бе на РБ с несъществуващ кандидат в листа -=- бе посочена преференция , а листата на РБ е по-къса при нас .
    И двете ги обявихме за невалидни

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  82. 82 Профил на danid
    danid
    Рейтинг: 551 Весело

    Бюлетината да е със снимки и кратка нотация под всяко кръгче, може всяка партия да има лого или картинка(Бат Ман, калинка, полумесец, Сокол, червено знаменце или звезда, сърпове, чукове, всякакви птици, цветя и др.), за да не стават грешки
    Пиша го без злоба, защото хората какво са виновни за бюлетините ни "хем с квадратче, хем с кръгче".
    Всъщност съм за мажоритарен вот.

  83. 83 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1032 Весело

    Цветанов пак е пазарувал роми наред.
    Абе, Цвинокио....

  84. 84 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 673 Неутрално

    Герб започнаха крамолите. Във Велико Търново е било голям цирк. Бивш депутат с/у кандидатка подкрепена от общински кмет.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  85. 85 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1201 Весело

    До коментар [#81] от "Чардо":
    Е защо махнахте на РБ, човекът е бил фен на РБ, но не е одобрявал листата и е искал да го заяви. Все пак ние провеждаме изборите по една система, в която се прехвърлят гласове от един район в друг.

  86. 86 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1235 Неутрално

    При мажоритарни избори грешки не стават. Време е!

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ГЛАСУВАЛИ С "ДА" НА РЕФЕРЕНДУМА СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ.
  87. 87 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2657 Любопитно

    До коментар [#85] от "stoiank":


    [quote#85:"stoiank"]Е защо махнахте на РБ,[/quote]
    Питай Лая Костинбродска , нейния закон го изисква !
    Явно не е бил кой знае какъв фен на РБ , като не е знаел какро префернеция
    А имай предвид , че при нас в Дома за стари хора Сливен от всичко гласували 64 , имаме 23 недействителни !
    Имаше изцяло задраскана бюлетина със Х , други пък бяха празни, други подчертали име или партия. . .
    Абе елементарни неща , НО имаме и доста възрастни хора над 85 години ! И най-много сбъркани бяха на БСП !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  88. 88 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2657 Любопитно

    До коментар [#85] от "stoiank":


    [quote#85:"stoiank"]Все пак ние провеждаме изборите по една система, в която се прехвърлят гласове от един район в друг. [/quote]
    Това просто не е верно за всички райони ! Отнася се за много малко райони и то за гласовете ОТ ЧУЖБИНА !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  89. 89 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1973 Неутрално

    До коментар [#81] от "Чардо":


    [quote#81:"Чардо"]а другата бе на РБ с несъществуващ кандидат в листа[/quote]

    По правилник се признава глас за РБ - бюлетината е невалидна само ако е сбъркана в лявата част с партиите (без да броим външното отбелязване), преференцията само е невалидна, бюлетината е.

  90. 90 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1938 Неутрално

    До коментар [#86] от "emil":


    [quote#86:"emil"]При мажоритарни избори грешки не стават.[/quote]
    Ма пазаруването е по-ясно, нали?

  91. 91 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1201 Неутрално

    До коментар [#88] от "Чардо":
    Не е така. Ние сме по една система на допълване на най-големия остатък, затова някой депутат е избран с 5-10 хил. гласа, а друг с 30 хиляди гласа. Обичайно тези в София имат подкрепата на страшно много, а в някой райони се става с по-малко. Сумарно никой не губи или може да загубят големите с малко, но различните депутати влизат с различен брой гласове.

  92. 92 Профил на danid
    danid
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Този тип смесена бюлетина май се оказва параграф 22.
    Ще трябва да се променя нещо в изборите за в бъдеще.

    Няма какво да се смеем на хората. Всички те са потенциален електорат на всички партии и ако някоя ще иска да ги печели ще трябва да измисли по- нормална бюлетина.
    Аз гласувах за РБ, но какво ще прави РБ, ако иска да печели повече гласове???! Ако иска да е блок с широка подкрепа, а не елитарен клуб? Как ще се навакса грамотност и мисъл за пропуснатите десетилетия?
    Това е действителността.
    За мен, както и за някой по- горе, не си спомням кой пост, по- лошото е гласуване за хора като Бареков например. Съзнателно имам предвид.

  93. 93 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1490 Неутрално

    До коментар [#19] от "Мойше! Толкоз!!!":

    [quote#19:"Мойше! Толкоз!!!"]Едва ли има над 10,000 гласували 9/9. [/quote]

    Трябваше да четеш по-задълбочено статията щото аз преброих над 10 000 случая 9/9 само в четири многомандатни района за ГЕРБ.
    "Стара Загора Димитър Желев на второ място. Той е събрал 4103 преференции "
    "Сливен Петко Борисов За Борисов са гласували 1815 избиратели"
    "Велико Търново - за деветия Росен Иванов са гласували преференциално 2028
    Деветият в листата Кирил Котев от Сандански - 7 129.
    Каква ли е гледката в останалите 27 МИР? Предполагам, същата.
    Та така с ГЕРБ.

    Ecrasez l’infâme
  94. 94 Профил на tsu
    tsu
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#8] от "jokataa":


    Ами щото интелигентните избиратели на герп масово за задраскали кръгче 9 (т.е. предпочели са 9-тия кандидат), ама не им е стигнал акълът да се сетят, че първо трябва квадратче н 9 да се драска.

    Надали някоя партия е сложила най-силния си кандидат 9-ти

    Нещата се нареждат, ако се сетим, че някои вероизповедания четат отдясно наляво....

  95. 95 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2657 Любопитно

    До коментар [#89] от "Deaddark":


    [quote#89:"Deaddark"]бюлетината е невалидна само ако е сбъркана в лявата част с партиите[/quote]
    Анджък !
    Тя бе една от бюлетините на които освен знака Х бе подчертано и текстовата част с името на коалицията и то няколко пъти с връщане на химикалката напред-назад

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  96. 96 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2657 Разстроено

    До коментар [#91] от "stoiank":


    [quote#91:"stoiank"]Обичайно тези в София имат подкрепата на страшно много, а в някой райони се става с по-малко.[/quote]
    Само тази част от текста ти е вярна , НО няма прехвърляне на гласове от един МИР в страната в друг МИР в страната !
    За този стар "" недомислен недостатък"" се говори от години , но все след избори и на края все си остава

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  97. 97 Профил на pitanka_3
    pitanka_3
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Какъвто лидера ,такива са и гласоподавателите.Радвам се ,че съм гласувал с 7.

  98. 98 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1973 Весело

    До коментар [#95] от "Чардо":

    [quote#95:"Чардо"]освен знака Х бе подчертано и текстовата част с името на коалицията[/quote]

    Те това трябваше да го споменеш. Така вече "сичко сий ка требе".

  99. 99 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1973 Весело

    До коментар [#97] от "pitanka_3":

    Браво!
    По-добре за Исмаилов, отколкото за Местан.
    По-добре за Кунева, отколкото за Манолова.
    По-добре за Кънев, отколкото за Бареков.

  100. 100 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1201 Неутрално

    До коментар [#96] от "Чардо":
    Добре, както искаш го определи допълването на остатъците. Все пак си член на комисия и си значително по-запознат от мен. Дано не са чакали много хората в Сливен, че нещо в Пловдив се побъркали при предаване на протоколите. Не знам толкова ли е трудно, на тези хора да се организират нормални условия за чакане, разумен кетъринг и добро обслужване. Толкова ли не можа някой да се хване и да го организира професионално. Идваш, получаваш си номер, сядаш някъде и ти предлагат елементарни напитки и условия. Документите са подготвени, няколко оператора обслужват и приемат, преди това други проверяват нещата верни ли са. Ще кажеш, че сме Сомалия, а не страна от ЕС.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK