Поставени детонатори са предизвикали взрива, твърди собственикът на завода и вижда връзка с изборите

Поставени детонатори са предизвикали взрива, твърди собственикът на завода и вижда връзка с изборите

© МВР



За да се случи взрив като този в унищожения цех трябва да има външна намеса. Имало е няколко междинни детонатора с голяма мощност в помещението. Знам как се прави и за съжаление много хора знаят, каза в интервю за "Нова телевизия" собственикът на завод "Миджур" в Горни Лом Валери Митков.


Според него фактът, че това се случва, когато цялото ръководство е било там, буди въпроси. "Защо точно преди изборите се случи това? Трудно се дават отговори, но личното ми впечатление е, че това е саботаж", допълва Митков. Той пояснява, че не може да си представи кой болен мозък може да направи такова нещо.


В случайния характер на взрива публично първи се усъмни лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов в изборната нощ. Той каза, че трагедията е сложила отпечатък върху изборите, но отказа да коментира кой би могъл да стои зад организацията. В интервю за "Труд", излязло днес, бившият премиер заявява: "Не е случайност тоя взрив! Траурът повлия на изборите. Интереси! Каква работа? Никой няма да прати детето си в тая фабрика, ако знае, че там има опасност. Не злато, не пари, ами изумруди и диаманти да има, няма да пратиш близките си във фабриката."




Не е възможно една мина да взриви всичко, тя би убила двама-трима души, каза още Митков. Според него загиналите в цеха с професионалисти, които си разбират от работата и вярва в тях. "Нима смятате, че ако съм подозирал, че може да се случи нещо такова, ще изпратя там детето си, ще изпратя там двама от близките си приятели, с които се познаваме повече от 20 години? Бъдете сигурни, че никога", казва Валери Митков в отговор на въпрос.


Според него никога в завода не е имало 800 000 мини, както се твърди, като дори в цяла България не могат да се открият толкова. Той отрича твърденията, че е близък с президента между 2002 и 2012 година Георги Първанов.


Валери Митков не скрива, че се е виждал с него и че в качеството си на президент Първанов е присъствал на откриването на обновения завод "Миджур" преди години. "Той дойде, защото това е една от малкото инвестиции в Северозападна България и се създадоха работни места", каза Митков.


Собственикът на взривилия се цех отрече и твърденията, че хората са работили при лоши условия и са взимали ниски заплати. "Реалната работна заплата варира между 600 и 700 лева, а не, както се твърди, 250 лева", каза Валери Митков.


Една мина може да взриви всичко, твърди експерт
Също по "Нова телевизия" бившият зам.-министър на отбраната и експерт по взривове Валентин Радев обаче обори твърдението на собственика на "Миджур". Той каза, че е напълно възможно една мина да се взриви всичко в цеха. "Видяхме го на Петолъчката, в Челопечене, там е станало точно така. Тук разстоянието между отделните взривили се вещества е много по-малко", поясни експертът.


Радев, който е бил сред хората направили огледа на мястото на взривилия се цех, допълни, че в него е имало неправомерни количества взривове, за които Валери Митков вероятно не е знаел. "В сградата е трябвало да има 50 - 100 кг взрив, но ние видяхме четири-пет кратера, тоест имало е на няколко места такива вещества, включително от вече утилизирани мини", поясни експертът.


Прокуратурата: Няма данни за умишлени действия
По повод твърденията на Валери Митков, от прокуратурата казаха за "Нова телевизия", че няма никакви данни за умишлени действия, които да са причинили взрива и нито една версия не води в тази посока.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (95)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1378 Любопитно

    На собственика е ясно, че е сгазил яко лука, и почна да говори небивалици.
    За щастие обаче все пак има хора, които не ядат доматите с колците.

  2. 2 Профил на kimche
    kimche
    Рейтинг: 415 Неутрално

    За прокуратурата винаги каквото и да се случи винаги всичко е ок

    В България властва беззаконието!
  3. 3 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 950 Неутрално

    Другите неща трудно ще се докажат, но поне това за заплатите (дали са 250 или 600 лв) може да се провери сравнително лесно.

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  4. 4 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3914 Неутрално

    Този просташки спектакъл от вариации на тема "кой ми *** в гащите?" започна да ми писва.

    Въпросното предприятие е било затваряно на два пъти за ЛОША производствена дицсиплина и безопасност на труда, натрупало е купища актове, в деня на инцидента НЕ ЗНАЕХА точно кой е бил на смяна - очевидно нямат система за отчитане на присъствието и контрол на достъпа в цеховете, а сега изведнъж тоя мушморок се явява в бяла булчинска рокля и твърди, че не знае кой е бащата.

    Защо изобщо не е в ареста?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  5. 5 Профил на vava
    vava
    Рейтинг: 378 Неутрално

    Коя експертиза сочи към нарочно поставени детонатори? Или собственика е провел свое лично разследване?

  6. 6 Профил на RED MAFIA
    RED MAFIA
    Рейтинг: 636 Любопитно

    Тротил
    Характеристики[редактиране | edit source]

    Химична формула на тротила
    Чувствителност - Нечувствителен към удар, прострелване с куршум, огън, искри, триене, химически взаимодействия. Пресования и прахообразен тротил е добре чувствителен към детонации и взривяването му е надеждно със стандартни капсул-детонатори, запалки и др. Излятият и люспестият тротил имат понижена чувствителност към детонация и се нуждаят от междинен детонатор (боевик) от пресован тротил или друго подходящо взривно вещество.
    http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%BB

    Когато стоиш достатъчно дълго до брега на реката и гледаш, ще видиш как пред теб по водата преминава трупът на врага ти
  7. 7 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1532 Гневно

    Валери, загинали са много хора, по-добре млъкни!

  8. 8 Профил на think
    think
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Дневник, УЖАСНО СА ДРАЗНЕЩИ тези реклами, които излизат на целия екран на компютъра при зареждане на заглавната страница. МНОГО ВИ МОЛЯ, нека има реклами, но не всеки път при зареждане на заглавна страница да излиза нещо на целия екран.

  9. 9 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Собственика вместо да търка нара в някоя килия дава публични изявления и влияе на разследването като иска да го насочи в удобната нему версия срещу неизвестен извършител.
    Цацаров недей спа арестувай го.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  10. 10 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1964 Неутрално

    Илюминатите са сложили детонатори.
    "Бизнесменът" да не се прави на дръж ми шапката. Има премного доказателства за тоталната липса на технологична дисциплина.

    The best way to predict the future is to invent it.
  11. 11 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1163 Неутрално

    боли го..кой е загинал,сега какви ли няма да ги наговори може и летяща чиния да е бомбардирала цеха...пък и като си знаем прокуратурата..аз предричам някаква глоба затваряне на цеха за известо време и прекратяване на обвинението срещу неизвестен извършител...и дежа вю

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  12. 12 Профил на vvy
    vvy
    Рейтинг: 217 Неутрално

    След като е толкова сигурен за "външната намеса" би трябвало до има предположение кой,защо, как? Заводът е бил със специален пропускателен режим и някой брадясал джихадист с торба детонатори трудно би влязъл. Предишните инциденти пак с външна намеса ли ще оправдае? Няма логика в това което казва. Още повече пък тая измислена връзка с изборите.

  13. 13 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1964 Неутрално

    Бъдещият бивш "премиер" вечерта на изборите също каза, че взрива не бил случаен и имал връзка с изборите. Сега въпросния "бизнесмен" просто се възползва.

    The best way to predict the future is to invent it.
  14. 14 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1163 Неутрално

    До коментар [#8] от "think":сложи си добавка в браузъра..красота даже незнам какво рекламират не ги виждам изобщо

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  15. 15 Профил на _dan_
    _dan_
    Рейтинг: 582 Любопитно

    Ха, другарят масон никога няма да се признае за виновен ... защото знае, че братята му масони от прокуратурата и съда няма да позволят да бъде осъден ... още повече, че им се пада старши брат ... А виждаме, през последните 20 години, че съдия или прокурор клел се пред държавата и пред ложата, спазва само клетвата си пред ложата, а държавата - кучета я яли!

  16. 16 Профил на Petko Popov
    Petko Popov
    Рейтинг: 270 Неутрално

    До кога лъжи, този Митков трябва да е в затвора Как са попаднали гръцките мини в завода, гълъби ли са ги донесли или комунистическата му алчност Колко е печелил на месец и каква е била средната заплата? Къде е дебелия прокурор, пак ли се е скрил като посолен охлюв?

  17. 17 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1225 Гневно

    Само кръвожаден сталинистки политик може да пожертва хора в изгода на собствените си амбиции. Нека припомня, че Сталин е казвал: "Смъртта на един човек е мъка, на двама-трима - трагедия, а на един полк - просто статистика"!!! До там ли я докараха нашите изроди в стремежа си за власт и пари?????

  18. 18 Профил на vvy
    vvy
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#8] от "think":

    Аз използвам Хром с разширение АВР-adblock plus . Спира почти всички досадни реклами.

  19. 19 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 950 Неутрално

    [quote#11:"партии -запазване на статуквото..и нищо повече"]боли го..кой е загинал,[/quote]
    И синът му е загинал, така че...май го боли поне за него.

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  20. 20 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 703 Неутрално


    [quote#9:"Танас"]Собственика вместо да търка нара в някоя килия дава публични изявления и влияе на разследването като иска да го насочи в удобната нему версия срещу неизвестен извършител. [/quote]
    Версията му изглежда е съгласувана с победителите на изборите.Поне от този материал така изглежда.

  21. 21 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1237 Неутрално

    До коментар [#8] от "think":

    инсталирай един адд блокър и всичко ще се нормализира!

    По темата, как експерта изказва мнение за това, какво "може би" знае или не знае собственика? Не му е това сферата на експертност.

  22. 22 Профил на alextan
    alextan
    Рейтинг: 539 Неутрално

    До коментар [#3] от "Мойше! Толкоз!!!":

    В България и това не може. Може да се провери осигурителния доход в НОИ, но това не е гаранция, че наистина хората са взимали толкова пари реално, може да се се разписвали на повече, а на ръка да са получавали по-малко. Има много варианти, но къде е истината... Искаха да направят на всички заплати да се превеждат по банкови сметки, но не се одобри.

  23. 23 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#4] от "Norman Granz":

    Другар е на Гоце ... Недосегаемите, правосъдието ги застига само ако се движи по-бързо от звука

    До коментар [#19] от "Мойше! Толкоз!!!":

    Еми... загинал е синът му, сега под влака сам ли да скочи?
    Постави се на неговото място

    Birds of a feather flock together.
  24. 24 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#8] от "think":

    при мен реклами няма, но да са мислили преди да са ги направили досадни...

    Birds of a feather flock together.
  25. 25 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1316 Любопитно

    До коментар [#20] от "vjacho":

    Това вчера го писах на Шилето ама той не верва.
    Има резон да се мисли в тази посока особено, че до сега наш Боце никога не е нападал ДС агент Гоце а и твърдението на собственика защо е бил тогавашният Президент на откриването на завода нашправо е съшито с бели конци.
    Сега остава и ГЕРБ да направи коалиция с АБВ и оркестъра ще свири ТУШ.

    ================
    Преглед на профил
    Танас
    Рейтинг: 7454
    Неутрално
    3522:1007 окт, 2014
    Нали един от работниците каза, по телевизията че е имало камера за видеонаблюдение от която щяло да стане ясно как е станал взрива нещо се сецанаха и казаха, че нямало ток да пуснат компютъра и сега сигурно точно във времето на взрива ще се окаже, че записа е повреден или изтрит.
    Искров оставка ! Веднага ! Стив Ханке какво те пита и защо го излъга ? Бай Ставри те чака .

    Оценка
    -1 +19
    Преглед на профил
    shileto
    Рейтинг: 5939
    Любопитно
    3622:1107 окт, 2014
    Отговор
    До коментар [#14] от "Танас":
    Кога го измисли това че го подкрепя
    Оценка
    -5 +5
    Преглед на профил
    Танас
    Рейтинг: 7454
    Любопитно
    3722:1707 окт, 2014
    Кога го измисли това че го подкрепя - цитат на коментар #36 от “shileto”
    Това се е абсолютна подкрепа и подаване ръка за оневиняване а и Главният Прокурор кой си го избра ?
    Защо този собственик масон не е арестуван или Марта Георгиева може да я арестуват заради МОЧА а този при 15 жертви не . Защо ?
    ================
    В случайния характер на взрива публично първи се усъмни лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов в изборната нощ. Той каза, че трагедията е сложила отпечатък върху изборите, но отказа да коментира кой би могъл да стои зад организацията.
    ================
    Искров оставка ! Веднага ! Стив Ханке какво те пита и защо го излъга ? Бай Ставри те чака .

    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2014/10/07/2395831_sobstvenikut_na_vzriviliia_se_zavod_podozira_sabotaj/?ref=id&_ga=1.185886761.1246197211.1411294018#comment-37

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  26. 26 Профил на varna_11
    varna_11
    Рейтинг: 374 Неутрално

    А защо 'замлъкна' информацията, тиражирана многократно след случката, че КОС не е одобрило молбата на собственика да премести в друг склад натрупалите се в големи количества взривни вещества... От горната статия виждам, че се обвинява собственика, че е държал големи количества взривни вещества, а в същия момент държавна структура не му е позволила да ги премести в склад, за да не стоят в работния цех..

  27. 27 Профил на navy
    navy
    Рейтинг: 845 Неутрално

    Поставени детонатори са предизвикали взрива, твърди собственикът на завода.........................................

    Те /детонаторите/ със сигурност са поставени , ама още от германския производител.
    А когато един работник нормално може да извади 600 , а ти го караш да вади първо 800 и после 1000 за да види някакви пари може и да се е случило , въпреки че е недопустимо да не извадят някой.
    Обаче със сигурност е нарушено драстично количеството на боеприпасите в самото помещение за утилизация за да има изхвърлени 3-4-тонни колони на 200-300 метра по баира.
    При всички положения е човешка грешка , но съществен фактор довел до нея са действията и управлението на този човек търсещ оправдания.

    Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разряд
  28. 28 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 740 Гневно

    Този господин да вземе и да си изяде дипломата!
    Може да е бил специалист по взривове (но едва ли чак такъв), но очевидно не е НИКАКЪВ специалист по мини!
    Няколко пъти се спомена в текстовете, че въпросните пехотни мини са СКАЧАЩИ!!!!
    Т.е., при задействане най-напред се възпламенява доста мощен метателен заряд (най-често от барут), който изхвърля мината около 1-1.5м нагоре! (в случай че е заровена в земята, ако е легнала - ще я изхвърли настрани и по-далеч)!
    След 0.2 до 0.5 секунди следва взрива на бойния заряд вътре, който е от бризантно взривно вещество, много често с висока мощност, не само тротил, а смеси с хексоген, тен, тетрил и добавки от алуминий на прах (за по-висока температура на взрива)!
    Корпусите са масивни и направени от метални сплави, които "осигуряват" огромно количество осколки и летящи "ядра" от разтопен метал - най-често цинк (ценен за утилизация) и стоманени съчми с различни диаметри.
    Всичкото това е ПЕРФЕКТНАТА комбинация за осигуряване на "верижна реакция" при взривяване!!!
    За какви "междинни детонатори" говори този господин!
    Още веднъж повтарям - да си изяде дипломата!
    Освен ако не се "прави на луд" за да откачи отговорност!

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  29. 29 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 687 Неутрално

    [quote#12:"vvy"]Заводът е бил със специален пропускателен режим и някой брадясал джихадист с торба детонатори трудно би влязъл.[/quote]

    До коментар [#12] от "vvy":

    Часове след инцидента не се знаеше колко човека има вътре и кои са. Ти на това "специален пропускателен режим" ли му казваш ???

  30. 30 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2044 Разстроено

    Цитат : "Поставени детонатори са предизвикали взрива"
    - Гръмнаха завода в деня в който служебното правителство/ назначено от Президента на ГЕРБ / увеличи ЦЕНАТА на ТОКА и тръгна спонтанен ПРОТЕСТ. Прекалено удобно, за да е случайно..
    - За детонатори - да кажат експертите.
    - Най-веоятно ще се замълчи ... както за сваления Боинг в Украйана ... ако не е удобно да се каже
    - Жалко за загиналите... нека тежат на съвестта им

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  31. 31 Профил на manu_chao
    manu_chao
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#3] от "Мойше! Толкоз!!!":

    Със 99% сигурност - осигурявал ги е на 250 лв. (това има на документ), а той може и 650 лв. да им е давал.
    Типична картинка за България, в почти всяка една фирма.
    Това е нещо, което може да се поправи лесно законодателно, но.......

  32. 32 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1002 Неутрално

    пълно и тотално разследване на този измекяр и глупак и измамник!

    непрофесионалист, много лош мениджър, невероятно некачествена работа във воденото от него предприятие, куп нарушения на безопасността на труда и т.н.

    тези долни ченгеджийски инсинуации и бягство от отговорност е част от манталитета на такива комунистически боклуци и отрепки, но такова поведение не трябва да се толерира!

    РЕФОРМИ !
  33. 33 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1002 Неутрално

    До коментар [#31] от "Walter_White":

    ако ги е осигурявал на 250 лв. а им е давал повече или по-малко, това трябва да се провери веднага и той трябва да бъде накаран или да се извини публично за лъжите си, и/или да бъде глобен и/или подведен под отговорност (ако е отговорно лице в казуса).

    в сутрешния блок на Нова излъчиха интервю с него, в което той каза, че заплатите най-често били 650-700 лв. (или подобни цифри).

    РЕФОРМИ !
  34. 34 Профил на manu_chao
    manu_chao
    Рейтинг: 531 Любопитно

    До коментар [#8] от "think":

    Ползвай браузър Хром. Инсталирай си разширението AdBlock от Google Play и си решаваш проблема.
    Поне аз така го реших.

  35. 35 Профил на Woodstock
    Woodstock
    Рейтинг: 217 Неутрално

    [quote#27:"navy"]Те /детонаторите/ със сигурност са поставени , ама още от германския производител. [/quote]
    Това, което си написал е абсурдно! Как си представяш трансопортирането на мини с детонатори?!? Като не разбираш, моля не "просвещавай" останалите! Детонаторите са извадени още преди да бъдат превозени и на 5 метра дори, камо ли от Гърция до България.


    [quote#28:"The Core"]Няколко пъти се спомена в текстовете, че въпросните пехотни мини са СКАЧАЩИ!!!!
    Т.е., при задействане най-напред се възпламенява доста мощен метателен заряд (най-често от барут),[/quote]

    Хайде и ти по-сериозно малко! За да "скочат" мините трябва да имат детонатори. А такива, както всеки второкласник може да предположи, няма как да са поставени при утилизацията. При този процес не се обезвреждат мини (професията на сапьорите), а се използват съставните им части за рециклиране.

    Много разбирачи, много нещо...

  36. 36 Профил на yorddj
    yorddj
    Рейтинг: 741 Неутрално

    Комуноидните бонзи и техните перачи имат ''качеството'' да лъжат и мажат във всяка една ситуация. Феодалът, вместо да се смири и помоли за прошка, каканиже фантастични версии за американски и всякакви терористи. НЯМА чувство за лична вина, за катарзис или дори за реално осъзнаване на причините придизвикали трагедията. Алчност и безнаказаност.

  37. 37 Профил на meteor
    meteor
    Рейтинг: 374 Гневно

    Нали Първанката и Боко са му дружки,трябва да го вадят от калта с подобни „конспиративни версии„ които българският тъпак толкоз мн. обича. Иначе, ако започне да се рови около този робовладелец, кой знае колко негови политически приятелчета и масончета ще се окажат оцапан с кръв от тази история. Така, че тази хипотеза всички ги устройва, освен загиналите и техните семейства разбира се.

  38. 38 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 531 Гневно

    Комунистически идиот! Баси ненормалника, гоцев!

  39. 39 Профил на ijj
    ijj
    Рейтинг: 1002 Неутрално

    До коментар [#35] от "Fulham":

    "Много разбирачи, много нещо..."

    И много взривове взеха да стават.

    Явно е, че за да не продължава така, трябва да се въведат много строги изисквания за утилизацията, да се промени нормативната уредба, дори може би да се забранят най-опасните дейности.

  40. 40 Профил на alextan
    alextan
    Рейтинг: 539 Неутрално

    До коментар [#29] от "Булаир":

    То ако пропускателният режим е бил някоя мазна тетрадка и е ясно какво се е случило с нея...
    Трябва всички подобни предприятия да ги карат да си въвеждат определени данни онлайн в реално време + камери, вече поне е евтино.

  41. 41 Профил на Цензуриран от антибългари.
    Цензуриран от антибългари.
    Рейтинг: 527 Неутрално

    Айдеее...тиди коня в ряката...


    "Не е случайност тоя взрив! Траурът повлия на изборите."

    Малййййййй...

    Така кат се зачете човек открива общи "мисли" между ББ и собственика, който пък уж по определение е от другата страна, демек Бесепейц...

    Начи остава да са "повлияли на изборите" я АТАКА я ДПС я РБ я ББЦ... Те ще да са туруристите...

    Скоро да кажете и за извънземните...

  42. 42 Профил на foure
    foure
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Този зидар-боклук е пряко отговорен за смъртта на хората! И да спре спре със словоблудството си, щото пък според мен той е драснал клечката

  43. 43 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 937 Неутрално

    [quote#2:"kimche"]За прокуратурата винаги каквото и да се случи винаги всичко е ок [/quote]

    Преписка срещу неизвестен извършител и чакат да се забрави за случая.

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  44. 44 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#35] от "Fulham":

    Г-н Разбирач,

    При повечето мини детонаторите са си предварително поставени, особено при такива, които са били вече във военните части.
    При миниране съответният детонатор (взривател) просто се поставя в БОЙНО положение.
    Но след това, пехотните мини не се разминират! Трябва да се унищожават на място.
    Няколко пъти беше вече писано, че работниците точно това са правели - премахвали са детонаторите!
    Допълнителната трудност е и наличието на барутните заряди, които също си имат възпламенители, които са "неприятно чувствителни" на външни въздействия!

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  45. 45 Профил на attitude
    attitude
    Рейтинг: 821 Неутрално

    И на тоя "назначен" бизнесмен му е виновна световната конспирация - можело от Белград, можело от Сф или Ню Йорк да го взривят. Думите му бяха 'аз знам как, за съжаление и други знаят"???? По интересно е признанието му, че на работниците са плащани заплати от 500 до 700лв., а не 250лв. Къде е НАП да излезе с позиция на колко са осигурявани работниците и дали заводчето не е работило в сивия сектор. Искаме пари за здраве и пенсии, ама с такива бизнесмени и такъв НАП няма да ги има.
    Случайно чух Маргарита Михнева да пита защо не се разследва следата,че Митков е спечелил поръчка за 1 милиард лв. , а в Бг имало 94 фирми с такава дейност !!! Аре да ни е честито , 2-3 гръмнаха , но държавата има ли кураж да затегне режима или да забрани тази дейност или ще намаляват по "естествен път"?

  46. 46 Профил на yourstruly
    yourstruly
    Рейтинг: 413 Неутрално

    Дори да приемем версията за поставени детонатори (и аз си го мислих), избухливото вещество е събрано на едно място в огромно количество против всякакви правила. Това са били тонове взрив.

  47. 47 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 531 Гневно

    Работник от първата смяна каза, че когато детонаторът не можел да се отвие, ГИ КАРАЛИ ДА КАЧВАТ НА МАШИНИТЕ БОЕПРИПАСИ С ДЕТОНАТОР!
    И тоя червен изрод е тръгнал да се оправдава...няма по-големи изроди от комунягите!

  48. 48 Профил на RED MAFIA
    RED MAFIA
    Рейтинг: 636 Любопитно

    Гръцките мини в Горни Лом внесени нелегално
    http://www.standartnews.com/balgariya-obshtestvo/gratskite_mini_v_gorni_lom_vneseni_nelegalno-256819.html
    Експертът Бояджиев посочва, че има открити и други съставки, които не са типични за нашенския тротил. Това не означава обаче, че бомбата не е от България.
    Бомбата от атентата на Летище Бургас е вероятно българска
    http://burgas-podlupa.com/2012/11/15/%D0%B1%D0%BE%D0%BC%D0%B1%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BE%D1%82-%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%89%D0%B5-%D0%B1%D1%83%D1%80%D0%B3%D0%B0%D1%81-%D0%B5/

    Когато стоиш достатъчно дълго до брега на реката и гледаш, ще видиш как пред теб по водата преминава трупът на врага ти
  49. 49 Профил на opt_02
    opt_02
    Рейтинг: 430 Неутрално

    Не знам дали взрива е повлиял на изборите, но съм сигурен в обратното - че изборите (от всякакъв род) са причина и за този, и за всякакви други взривове.
    Живеем в ненормална държава, където всичко - и човешкия живот - е подчинено на печалбата.
    В предприятие (или склад) за взривове правилата са такива, че да се спазват една десета от тях - аварии няма да има.
    Ама понятието "правила" в държавата България е нещо, което - ако не се заобикаля или пренебрегва - няма как да просъществуваш, не да просперираш!
    Пък сега започват да търсят причините... причините са си в нас! Че търпим да ни управляват хора, довели ни до това положение! Че продължаваме пак да си ги избираме! Че дотолкова сме се примирили със съществуващия модел на управление, та дори не допускаме, че може да има и друг!
    "Колко били получавали"... Ами в една нормална държава дори само това, че са получавали повече, отколкото е сумата, на която са осигурявани, ще е достатъчно на собственика на предприятието задълго да бъде осигурен безметежен живот зад решетки с осигурена държавна охрана!
    "Нормална държава" ли казах?!...

  50. 50 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3584 Любопитно

    Явно някой е пратил военни консултанти за изборите !
    Жалко за хората.

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  51. 51 Профил на no_sense
    no_sense
    Рейтинг: 217 Весело

    Има служби, които могат да установят намесата - намесите до сега. Има възможност за доказване на версията!

  52. 52 Профил на 4itatel
    4itatel
    Рейтинг: 445 Неутрално

    Защо държавата трябва да плаща обезщетение за злополука в частна компания,а не собственикът?!

    4itatel
  53. 53 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 2122 Неутрално

    Човекът изглеждаше наистина смазан от смъртта на сина си отговаряше като жив мъртвец при интервюто. Струва ми се, че най-точно определи нещата интервюиращата, вече след интервюто "Това е защитна реакция", т.е. съзнанието му не иска да приеме вината за смъртта на сина му, надвама близки нему служители и още 12 работници и съответно създава своя версия, която го оневинява и в която той сам си вярва...
    Нека имаме малко човещина и престанем да виждаме във Валери Митков само "мръсния капиталист-експлоататор", както, за съжаление го виждат почти всички в горните коментари.

  54. 54 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 950 Неутрално

    [quote#44:"The Core"]Няколко пъти беше вече писано, че работниците точно това са правели - премахвали са детонаторите! [/quote]
    Това и аз го чух в един пряк репортаж от селото по една от телевизиите, май Нова: Работник разказва че ги гонели да изпълняват нормите, като вадели детонаторите. И каза нещо което няма да забравя: Ами къртехме ги (детонаторите) с чук и длето, за по бързо
    До коментар [#44] от "The Core":

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  55. 55 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 860 Неутрално

    До коментар [#35] от "Fulham":
    Айде и ти малко по сериозно.... версиите са две - неправилна утилизация или взрив във машината за мелене. Двете версии са напълно възможни, а във България специално това не се случва за първи път. Проблема сега е голям, защото освен горните версии имаме и неправилно съхранение, количество, разстояние и т.н.
    Ето ти от 2012г., за щастие там процеса на съхранение е бил по-добър и не е било така катастрофално
    ------
    Пехотна мина се взриви в ръцете на 49-годишна жена и я разкъса. Клетницата, която работи в цех за боеприпаси край Габрово, е починала на място.
    Инцидентът се случи днес в габровското село Чарково, където се намира цех за боеприпаси на испанска частна фирма. Цехът функционира на територията на бившия военен завод “Еловица”.
    Т.н. утилизация на боеприпаси е рискова дейност и никой не е застрахован от подобни опасности, коментират хора от бранша. Мрачният хумор на оръжейниците припомня максимата, че в подобен занаят нямаш право на повече от една грешка. Само преди ден подобна случка имаше в цех на Сопотските военни заводи в Иганово, при която бяха ранени трима работници. Два месеца по-рано гърмяха снаряди в друго габровско село – Ловнидол, където експлозиите не спряха цели 10 дни. До този момент все още не е съобщено официално каква е причината за опасната канонада. Човек се пита колко още подобни фирми функционират под носа ни и какъв по-точно е поминъкът на работещите в тях.

  56. 56 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2044 Разстроено

    До коментар [#47] от "Коки": "когато детонаторът не можел да се отвие, ГИ КАРАЛИ ДА КАЧВАТ НА МАШИНИТЕ БОЕПРИПАСИ С ДЕТОНАТОР! И тоя червен изрод е тръгнал да се оправдава...няма по-големи изроди от комунягите!"
    ### В случая ... тоя не беше ли ЧАСТНИК ???
    Предприятието комунистическо /държавмно / ли е ... или е ЧАСТНО ??? Явно частниците са по-големи ...

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  57. 57 Профил на no_sense
    no_sense
    Рейтинг: 217 Весело

    Политикът, който е замесен не е в управление...

  58. 58 Профил на opt_02
    opt_02
    Рейтинг: 430 Неутрално

    [quote#35:"Fulham"]Хайде и ти по-сериозно малко! За да "скочат" мините трябва да имат детонатори.[/quote]

    Хайде и ти по-сериозно! Ама много!
    За да скочат мините, трябва им обикновен капсул - като на патроните - който произвежда огън - не детонация. Защото мините "подскачат" вследствие на възпламеняването на барут - а на него не му е необходим "детонатор". За да се взривят мините - тогава им трябва ДЕТОНАТОР. Щото основното им взривно вещество е доста по-различно от барут (който, между другото, се класифицира като взривно вещество с понижена мощност).
    Но - да оставим лекциите по минно подривно дело.
    Недопустимо е обезвреждане на мини с детонатор.
    Недопустимо е обезвреждането на голямо количество взрив на едно място - защото човешка грешка винаги може да бъде допусната - но това не бива да става причина за взривяване на цялото предприятие.
    Недопустимо е в едно такова предприятие "НЯКОЙ ДА ИЗВЪРШИ ПРОВОКАЦИЯ, ВНАСЯЙКИ(ПОСТАВЯЙКИ) детонатори (дори тази версия да е вярна).
    Недопустим е и самият факт, че съществува подобно предприятие при такъв ред на недопустимости в него.
    НО НЕ И В БЪЛГАРИЯ, НАЛИ?!...

  59. 59 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2888 Неутрално

    До коментар [#28] от "The Core":
    До коментар [#48] от "RED MAFIA":

    Бойният заряд на мините М16 А1, А2 и т.н. е тетрил - чувствително на удар, триене или искри взривно вещество и се взривява много по-лесно от тротила и пикриновата киселина. Производството и влагането му в щатски боеприпаси отдавна е спряно, а съществуващите се утилизират, какъвто е нашия случай. При естествени условия тетрилът се разгражда сравнително бързо, но преди това да стане той е силно токсичен - кожни заболявания, дихателни пътища, черен дроб. Затова всички работещи там трябва да минат обстойни медицински изследвания. Дължим го на останалите живи.

  60. 60 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1644 Неутрално

    До коментар [#4] от "Norman Granz":

    Червен милионер няма как да е в ареста. Току-виж се разприказвал и ще се наложи да се инценира сбиване в затвора.

    Генерал Сандокан с двата МИГ-а
  61. 61 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3914 Неутрално

    [quote#60:"mitko11"]Току-виж се разприказвал и ще се наложи да се инценира сбиване в затвора.[/quote]

    Или да се подхлъзне 7-8 пъти на джапанката си и да се набоде на вилицата?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  62. 62
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  63. 63 Профил на sanlivko
    sanlivko
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Не ми е симпатичен собственика. Някои отговори бяха смешни. За бизнеса му няма да коментирам, личи си отдалече. Според мен човекът или не може да понесе огромната лична отговорност за съдбата на сина си, или вече не му пука от нищо.

    Не обичам и конспиративните теории, но у нас има много основания за такива идеи. Или някой ще твърди, че през 2013 година не бяхме свидетели на една поредица от шашми? Протестите от февруари, записите на Борисов, Костинброд, назначаването на Пеевски, съвсем случайната верига държавни пари - КТБ - медии - корупция - съдебна система - власт. Защо 2014 да е различна?

    Спомням си в Челопечене имаше дълга поредица от взривове. Не беше само един толкова мощен взрив и няколко вторични. Съмнения, че мините са причина за взрива е изразил и генсека на МВР. Питам се и защо спомена специално Белград, Ню Йорк го каза след пауза. Би трябвало да има много задълбочена експертиза за да се разсеят всякакви съмнения. Експлозията е в седмицата на едни важни и дълго очаквани парламентарни избори. И такава експертиза не може да дойде нито от българската прокуратура, нито от гости в телевизионно студио.

  64. 64 Профил на doneva_a
    doneva_a
    Рейтинг: 479 Гневно

    [quote#53:"patsis"]Нека имаме малко човещина и престанем да виждаме във Валери Митков само "мръсния капиталист-експлоататор", както, за съжаление го виждат почти всички в горните коментари.[/quote]

    Той си е жалък експлоататор, който е пренебрегвал правилата за безопасност, от нехайство и алчност, а на работниците си е хвърлял жълти стотинки, без да го е грижа за безопасността и рисковете за живота им.

    "Цар Самоил во Скопје за 1,5 милиони евра, а во Софија за 50 000 евра и свети!"
  65. 65 Профил на Чушко
    Чушко
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Когато каруцата се обърне, пътища много. Но аз искам да питам къде пласират всичката стока която произвеждат и защо всички тези частни фабрички работят с явно извънредно препълнен капацитет.

  66. 66 Профил на БамБам
    БамБам
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Има логика но трябват доказателства

  67. 67 Профил на Иван  К
    Иван К
    Рейтинг: 2928 Неутрално

    "Една мина може да взриви всичко"

    Това ми е до болка познато. Една мина не е много, но стотици мини в едно помещение са достатъчно, особено ако в съседните помещения са хиляди мини.
    По правилата в помещението се внасят на веднаж лимитиран брой, но работниците ги мързи и поставят повече за по-лесно. А когато нормите и надниците на работниците са убийствени, те- работниците са принудени да нарушават правилата.
    След това е лесно да изкараш работниците виновни.

    подпис
  68. 68 Профил на Чушко
    Чушко
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#67] от "Иван К":

    Тук си прав, че да плащаш на бройка си е да каниш дявола на вечеря до колкото се касае безопасноста.

  69. 69 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Виждал съм професионалисти, които са се "осрали" и после измислят разни легенди, та да замеришат на рози (И гъгзЪ си с рози накичи). После дори си вярват на фантасмагориите.

    chavo64
  70. 70 Профил на blaserr93lrs2
    blaserr93lrs2
    Рейтинг: 446 Гневно

    [quote#1:"rainbou1"]За щастие обаче все пак има хора, които не ядат доматите с колците[/quote]
    А за нещастие много ги хапват с колците.
    Интересно какво мисли собственика за всички предишни инциденти и нарушения които са оставили няколко трупа и десетки ранени?!

  71. 71 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 583 Весело

    Пръв Боко Кратуната пласира тази идея, че му разбивали изборите така и този само това и чакаше....Само незнам докъде може да стигне падението на този човек: От алчност да погубиш детето си и след това да се правиш на жертва, просто явно , че моралът , честа не значат нищо по тези земи вече..

  72. 72 Профил на happymimi
    happymimi
    Рейтинг: 419 Неутрално

    Няма да се учудя ако наистина е умишлено предизборно ... Не е изключено и твърде възможно

  73. 73 Профил на dunaprenti
    dunaprenti
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#63] от "sanlivko":

    Никаква конспирация не беше Костинброд или поне не в смисъла който използвате. Пределно ясно беше кои стоят зад операцията.
    Разследване трябва да има за всички варианти, но този човек трябва да е в ареста или под стража.
    Как точно повлия взрива на изборите? Освен в Горни Лом, разбира се.

  74. 74 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#6] от "RED MAFIA":

    Глей сега. Като остарее тротила, познай какво "сълзи" в чист вид. И и виж на тая течност характеристиките. Ако се затрудниш, ще помагам.

    chavo64
  75. 75 Профил на sanlivko
    sanlivko
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#73] от "dunaprenti":

    [quote#73:"dunaprenti"]Как точно повлия взрива на изборите? Освен в Горни Лом, разбира се. [/quote]

    За мерките срещу Митков съм съгласен. Особено, че може да затрудни следствието, като си оправи компютрите, документите и счетоводството.

    Относно влиянието върху изборите:

    1. Демотивация на колебаещи се избиратели. Негласуващите в голямата си част са отвратени от това, че държавата не стои зад тях, а подпомага такива бизнесмени.

    2. Подсилва се вотът на партии като ПФ, ББЦ и Атака. Думите на Джамбазки (или беше Бареков?) наскоро бяха, че държавата изоставя обикновените хора на бедност, болести и рискове за жовота.

  76. 76 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1225 Неутрално
  77. 77 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3735 Неутрално

    В деня на трагедията в Горни Лом
    БСП Миков апелира за Национален траур
    Преди всички други (не)компетентни органи
    да се изкажат ясно за жертви загинали при взрива.
    Така беше.

    Друго:

    "Шаламанов: Версията за саботаж при взривовете край Горни Лом не може да се изключи"

    http://www.mediapool.bg/shalamanov-versiyata-za-sabotazh-pri-vzrivovete-krai-gorni-lom-ne-mozhe-da-se-izklyuchi-news225734.html



  78. 78 Профил на dunaprenti
    dunaprenti
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#75] от "sanlivko":

    1. Как взрив два дни преди изборите демотивира, колебаещите се, избирателите? Не казвам, че не е възможно, но по тази логика всяка новина може да има същия ефект. Мини "Бобов Дол" например от предишните избори (или всички досега).Също така, "държавата" все още не е взела позиция по въпроса.

    2. Може и да си прав, но пак не виждам причинно-следствена връзка. Това е мантрата на тези партии откакто се пръкнаха. Всичките предишни взривове, наводнения и тн. не вършат ли същата работа?

    Сигурно е имало бройка хора, за които точно този ужас е бил последната капка, но чак пък да е променило чувствително резултата...

  79. 79 Профил на HGRA
    HGRA
    Рейтинг: 87 Весело

    Много ясно, че е конспирация! Винаги някои друг е виновен - комунистите, Русия, ЕС, Царя, Станишев, Доган/Местан/ДПС, малцинствата, бежанците, съдията на мача! Срещу България се действа от 2000 години, защото ние сме толкова важна държава, естествено че ще се опитат да ни спрат!

    Няма как да е вината в обикновения човек, че е немърлив, че не спазва законите, че е апатичен и мързелив във всяко едно отношение...

    ... ... ...

  80. 80 Профил на Ослик, суслик, паукан
    Ослик, суслик, паукан
    Рейтинг: 484 Неутрално

    Не може да си представи кой болен мозък може да направи такова нещо, ние пък гледаме как болен мозък говори измишльотини.

    I had a dream, Joe
  81. 81 Профил на putlernopassaran
    putlernopassaran
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Тази дива алчност и пълно пренебрежение към живота на работници, залагащи всичко за мизерни подаяния, трябва да бъде наказана сурово!

  82. 82 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3607 Неутрално

    всички видяхме резултатите от анализите и съветите на приятелските служби в украйна . подобно обяснение или сценарий може да се роди само в главите на ...... предвид близостта на изказалия съмнения с тях , ето ти го и кюспето за матриала

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  83. 83 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 468 Неутрално

    До коментар [#29] от "Булаир":
    До коментар [#12] от "vvy":

    какъв специален режим - според мен режима е бил куче влаче рейс като гледам новините...

    www.soundcloud.com/x2805
  84. 84 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 2122 Разстроено

    До коментар [#64] от "doneva_a":Какъвто и да е Валери Митков, той си плати, нали?


  85. 85 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 468 Неутрално

    До коментар [#35] от "Fulham":

    Абе то и собтвеника ГОЛеМ разбирач го дава, ама загърби познанията в полза на печалбата...
    Пък това, че някакви бедни хора са се затрили... го боли детонатора... Нагъл комунист от капиталистически тип...

    www.soundcloud.com/x2805
  86. 86 Профил на dunaprenti
    dunaprenti
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#84] от "patsis":

    Предлагам амнистия за всички престъпници със загинали роднини...

  87. 87 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 2122 Разстроено

    До коментар [#85] от "x2805":Чукча не читатель, чукча - писатель!
    Четете и се информирайте преди да пишете!
    Сред тези "няколко бедни хора, които са се затрили" е собственият му син!

  88. 88 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 2122 Разстроено

    До коментар [#86] от "dunaprenti":Никой не е виновен до доказван на противното.
    "Не съдете, за да не бъдете съдени! Защото с каквато мярка мерите, с такава и ще ви се отмери - натъпкана и стръскана" /Новият завет/
    Бихте ли си пожелали да бъдете на мястото на този "престъпник" - със син, буквално разкъсан на атоми при взрива?
    А може би бихте предпочели стръсканата и препълнена мяра - да речем да загубите не само сина си, но и дъщеря си!
    Аман от болшевишко мислене!

  89. 89 Профил на sanlivko
    sanlivko
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#78] от "dunaprenti":

    Изказвам само предположения. Не обичам теориите за конспирация. Взрив в цех за боеприпаси или фойерверки не е нищо необичайно по света, а неспазването на работната дисциплина в тази дейност може лесно да се окаже фатално.

    Но например само влизането на АБВ и Атака в парламента променя много...

  90. 90 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 468 Неутрално

    До коментар [#87] от "patsis":

    Знам но парите говорят иначе... То като бременната булка - а дано се размине ама надали....

    www.soundcloud.com/x2805
  91. 91 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 468 Неутрално

    А и да допълня - какво пречи синът му да е на плаж на Малдивите и да строи детски площадки за бедните малдвичета досами плажа...

    www.soundcloud.com/x2805
  92. 92 Профил на dunaprenti
    dunaprenti
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#88] от "patsis":
    Цитата от Новия Завет няма да го коментирам.

    "Според публикации в медиите за последните 12 години в завод "Миджур" е имало шест експлозии. През 2002 г. два взрива сриват до основи тогавашния цех за производство на тротил. През 2006 г. в завода избухва пожар, при който загива инж. Илия Симов. Прeз 2007 г. камион, натоварен с 3.2 т. амонит, произведен от "Видекс", се взривява близо до открития рудник "Република" близо до Перник. Същата година - на 23 май 2007 г., при взрив в завода сa пострадали двама души, а 28-годишен работник загива на място. Пак през 2007 г. - на 30 ноември, има нов взрив, като този път има само материални щети. През 2010 г. в резултат на пожар има серия от взривове."

    Това се случва във фирмата на един от най-големите специалисти в бранша. Ако живеех в друга държава може би щях да си запазя оценката, но в нашата реалност този човек е очевиден престъпник.

    Не желая да съм на неговото място, но това какво общо има? И цялата му рода до 9то коляно да се беше взривила - все едно. Отговорността за всичките глупости които е правил през годините остава.

    Болшевишко мислене....

  93. 93 Профил на dunaprenti
    dunaprenti
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#89] от "sanlivko":

    Съгласен съм, но просто не виждам как този взрив е помогнал на АБВ (връзката с Първанов) или на Атака.
    Пак казвам - всяка вероятна причина трябва да бъде разследвана.

  94. 94 Профил на ham
    ham
    Рейтинг: 453 Весело

    До коментар [#31] от "Walter_White":Приятелю в районите с голяма безработица липсва тоя феномен!

  95. 95 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 636 Неутрално

    При това, което е останало след взрива, може ли да се намери нещо, доказващо тази хипотеза, или да я отхвърли?

    goblenka




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK