Близнашки: Ако се отворят досиетата в КТБ, това ще е нов 10 ноември (допълнена)

Георги Близнашки

© Дневник

Георги Близнашки



За отваряне на досиетата в КТБ се обяви служебният премиер Георги Близнашки. В интервю за БНТ той подчерта необходимостта от бърза развръзка по казуса в кратък отчет за работата на служебното правителство. По думите му хората с малки депозити трябва да получат достъп до тях.


"Ако се снеме тайната, това ще предизвика доста сътресения в политическия ни елит, това ще бъде нов 10 ноември", подчерта той.


По думите му Цветан Василев най-сетне трябва да се върне в България и да разкаже цялата истина за КТБ. "Той трябва да прояви отговорност и към хората, които са му се доверили, поверявайки средствата си в КТБ, така и към цялото общество", каза служебният министър-председател.




Той коментира и опитите за създаване на правителство. Според очакванията му в средата на следващата седмица трябва да се възложи проучвателен мандат. "Или ще имаме успешен първи мандат, или няма да имаме правителство въобще. Моето лично желание и внушение към основните политически сили е да постигнат съгласие, да намерят допирните точки на компромиса и някъде към 10 ноември да имаме съставено правителство", каза премиерът.


Сред най-важните задачи, свършени от служебното правителство, Близнашки посочи провеждането на честни и легитимни избори, внасянето в Народното събрание на проекта за актуализация на бюджета и възстановяването на нормалния диалог с еврокомисията.


"Изпълнили сме 90% от поетите ангажименти. Този процент можеше да бъде по-висок, ако не се опираше до неща извън прерогативите на правителството, заяви Близнашки. Той изрази съжаление, че бюджетът не е бил актуализиран в края на мандата на предходното Народно събрание, защото това е създало огромни затруднения в работата на служебното правителство. "Ние много често буквално изстисквахме бюджета, за да намерим средства за извънредните ситуации, пороите и наводненията, респективно справянето с последиците от тях", коментира Близнашки. Той каза, че в началото на август са били изразходвани над 80% от средствата в държавния бюджет, предвидени за публичната администрация.


По отношение на нападките към служебното правителство, че правят чистка в държавната администрация Близнашки коментира, в никакъв случай не може да става дума за чистка. По думите му освободените ръководни кадри в държавната администрация са не 400 както се твърди, а 218. Останалите си били тръгнали сами.


"Правителството Орешарски" не си даваше сметка до каква степен хората не искаха те да управляват. Аз всеки ден в годината на протестите съм бил на улицата", каза Близнашки в коментар за грешките на правителството.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (193)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Задължително отваряне на всички досиета както в КТБ така и на ДС.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  2. 2 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    Да се отворят.
    Преди да се предприеме каквото и да е.

  3. 3 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4492 Неутрално

    Отваряне на досиетата на КТБ
    Това е чудесно.
    И какво от това.
    Нали не се заблуждаваме,че този,който е решил да точи,ще го направи от свое име.
    Че в банковото досие ще са имената на КРАЙНИТЕ ПОЛУЧАТЕЛИ НА ИЗТОЧЕНИТЕ СУМИ.
    ЗАЩО постоянно СЕ ВНУШАВА,ЧЕ ПАРИТЕ НА КТБ СА "ИЗЧЕЗНАЛИ"
    И ЧЕ НЕ МОГАТ ДА БЪДАТ СЪБРАНИ.
    И ЧЕ ИЗТОЧИЛИТЕ ГИ НЯМА ДА НОСЯТ НИКАКВА ОТГОВОРНОСТ.
    Някой иска ЦЯЛАТА КРАЖБА ДА ПРИКЛЮЧИ БЕЗ ПОСЛЕДСТВИЯ

  4. 4 Профил на Митко Василев
    Митко Василев
    Рейтинг: 628 Весело

    Най-отговорни фактори казали, че изплащането на депозитите в КТБ ще започне в петък. На въпросът: "Кой петък?" - те отговорили с лаконичното: "Да не издребняваме".

    това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно това
  5. 5 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8837 Неутрално

    И аз , трябва задължително да ги отворят и да се види КОЙ КОЛКО и КОГА...

  6. 6 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1724 Любопитно

    Онези за ЮП щото ги отвори, та се зае с тези на КТБ ли?

  7. 7 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    До коментар [#3] от "Hawaii":

    Но може да се стигне до крайните получатели.
    При желание,естествено.

  8. 8 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4492 Неутрално

    [quote#7:"xmm"]може да се стигне до крайните получатели.
    При желание,естествено. [/quote]
    Това имах предвид и аз.
    Но това трябва ДА СЕ ИЗГОВОРИ НЕДВУСМИСЛЕНО И ЯСНО ОТ НАЙ-ВИСОКО НИВО
    ОТ ПРЕЗИДЕНТ
    ОТ КОКОРБАШИИТЕ НА НАЙ-ГОЛЕМИТЕ ПАРЛАМЕНТАРНИ ПАРТИИ

  9. 9 Профил на stefan111
    stefan111
    Рейтинг: 323 Неутрално

    За сефте да чуя нещо адекватно от този!

  10. 10 Профил на Freedom of Speech
    Freedom of Speech
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Елементарен политически ПР, Близнашки!
    Това е все едно бившите служители на 6-то да искаха прокламиране на досиетата на ДС.
    Та нали КТБ е досущ ДС? Трябва много годинки да минат, че всичко да се подмени, да се замете, да се изтрие.
    Иначе и "наши" и "ваши" ще излязат наяве...

    Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.
  11. 11 Профил на adam1966
    adam1966
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Много приказки за болната банка, но никакви действия и лечение не се прилагат !Както е тръгнало на края ще се спомине пациентката/банката/ !

  12. 12 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Нека ги отворят - тогава коментирайте ...

  13. 13 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1029 Неутрално

    Хммм, ДПС веднага ще изреват на умрел фес.

  14. 14 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1029 Неутрално

    И не само ДПС, ами една камара полит-подлоги, рушветаджии, шмекери и повечето от съдебната сисстема

  15. 15 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1029 Неутрално

    Да не говорим за висшия ешелон, направо ще има изчезнали в стил Галеви или затрити в стил Кюлев

  16. 16 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1029 Неутрално

    Прокурори и съдии, ами сега ?

  17. 17 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2317 Неутрално

    аз не знам кой е крайния получател на парите ,ама виждам ,че червените и комунетата са най богатите крайни получатели на суми ,които никога не са работили по никакъв начин ,тоест изводите са ясни

  18. 18 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1029 Неутрално

    Всичко подсказва, че мотаенето и прехвърлянето на отговорността за КБ не е случайно. Идеята е да мине максимално много време, да се замажат следите, да избледнее желанието за справедливост.

    Ако зависеше от Цонев и Пеевски (ДПС), то датата, на която ще започнат да изплащат депозитите е 32 Декември.

  19. 19 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1029 Неутрално

    Как де сме сигурни, че Квесторите не са изнесли едни добре платени кредитни досиета и не са ги ...... ?

  20. 20 Профил на Жупел
    Жупел
    Рейтинг: 217 Неутрално

    "Отваряне на досиетата в КТБ се обяви служебният премиер"

    Близнашки става от смешен по-смешен. Мисли си, че като преповтори една реплика на президента Плевнелиев, ще се постави по-добре пред публиката. Кои досиета, г-н Близнашки? Кое е това, което не е известно, че да се отваря? Нима не е известно, че Борисов държеше държавните пари в тази банка, "за да не разклати банковата система"? Ето че тази банка не затворена вече 5-и месец, а на банковата система нищо и няма. Нима с държавните пари тази банка не си накупува и раздаде пари на медии, за да хвалят Борисов? Нима тези медии не зомбираха народа, че той е много магестралостроителен и освен това десен? Нима всички погледи не са втренчени сега в г-н Борисов, за да "спасява" държавата след "Кой?". И накрая какво излиза? Че само БСП искат фалирането на тази банка, а всички останали вкупом гласуват за наливането на пари на данъкоплатеца, за да спасяват тази банки, и така да се заметат следите?

    Господ изля върху Содом и Гомора като дъжд жупел и огън от небето, и съсипа тия градове и цялата околност и всички жители на тия градове, и растения земни
  21. 21 Профил на donyon
    donyon
    Рейтинг: 633 Неутрално

    Дрън-дрън ...Дайте да... дадете едни сведения за източване 3-4 милиарда.Гърч...

  22. 22 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 974 Неутрално

    И с отворени досиета, наливайте СВОИ , а не на данъкоплатеца пари, за да спасите ИЗТОЧЕНАТА през офшорни фирми ОФШОРНА банка на комбинаторът и перач /на пари/Цветан Василев!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  23. 23 Профил на Müller
    Müller
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Започна излиза на яве кой ял и кой е пил! Само не е ясно кой ще плаща сметката на края!?

    Сергей Станишев и Моника Станишева. Имат влогове за общо 7 милиона лева.

    Емел Етем – бивша министърка и кадър на ДПС – 2.5 милиона лева.

    Веселин Пенев – депутат от ДПС – 1.1 милиона лева.

    Митхат Метин – депутат от ДПС – 700 000 лева.

    Ахмед Доган – на свое име има 880 000 лева.

    Отново Ахмед Доган – чрез подставени лица и фирми, включително и купени активи в „Булгартабак”, „Техномаркет” и др. – 50 милиона лева!

    Иван Костов – на свое име и на името на своето семейство – влогове над 1 милион лева.

    Стоян Александров, бивш министър и финансист – 1 милион лева.

    Нигяр Джафер, депутат от ДПС.

    Янко Янков, депутат от ДПС.

    Георги Първанов, бивш президент на България – 80 милиона лева.

    Александър Сталийски, син на бившия военен министър Александър Сталийски – 20 милиона лева.

    Жената на Александър Сталийски-син – 10 милиона лева.

    Все познати личности радетели за благото на народа!

    The structure of the EU today is based on the Nazi plans published in Berlin in 1942 - Rodney Atkinson
  24. 24 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 1895 Неутрално


    "По думите му Цветан Василев най-сетне трябва да се върне в България и да разкаже цялата истина за КТБ. "

    Да де , но не направи дори и намек , че е по- добре , като си дойде , да не бъде арестуван , а да му бъде наложена друга мярка за неотклонение . И дори саркастично му обясни , че смъртното наказание в България е отменено . Е кой луд ще се върне , за да смени лукса с арестантска килия ?

  25. 25 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Искам пълна лустрация , искам отварянето на всички досиета,както онези на ДС,така и на КТБ-така или иначе в по-голямата си част те се припокриват!

    Tony
  26. 26 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Искам пълна лустрация , искам отварянето на всички досиета,както онези на ДС,така и на КТБ-така или иначе в по-голямата си част те се припокриват!

    Tony
  27. 27 Профил на senser
    senser
    Рейтинг: 384 Неутрално

    Ясно е, че при отваряне на досиетата няма всичко да се изясни, но това е едно добро начало. Трябва да се почне отнякъде.

    simple mind
  28. 28 Профил на foure
    foure
    Рейтинг: 531 Неутрално

    НА лице е огромен грабеж, който си е престъпление, следователно не ми говорете за никаква банкова тайна, а отваряйте час по скоро досиетата, от там прокуратура и който не избяга в ЮАР (една доста популярна дестинация за фараони) при бай Ставри в ЦСЗ

  29. 29 Профил на foure
    foure
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#3] от "Hawaii":

    Ами все от някъде трябва да се започне за да се стигне до крайните получатели. Отваряне на досиетата е едно много добро начало. Не е зле да се види и ДАНС къде са проспали подобна кражба или кой и с колко ги е приспал. Не да ми се репчат с разни акции срещу кметицата на с Брезово и прехвърлени пенсионни осигуровки и тем подобни боклуци от последната седмица.

  30. 30 Профил на regular_observer
    regular_observer
    Рейтинг: 562 Неутрално

    Ако има подсъдими за обира на КТБ, ще има и разкриване на длъжници, кредитори, вложители...

    Тази работа с призиви не става. Прокуратурата и съда да заработят най-после.

  31. 31 Профил на regular_observer
    regular_observer
    Рейтинг: 562 Неутрално

    Може би ДАНС като излезе от Карлуково ще влезе в КТБ.

    Ако излезе де...

  32. 32 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1338 Неутрално

    Нека да отворят досиетата. Не че ще лъсне вината на Дилянчо (той добре си е прикрил следите), но поне ще знаем кой от управниците на КОЙ дявол е служил и как е лъгал избранниците си. Все отнякъде трябва да се почне.

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ГЛАСУВАЛИ С "ДА" НА РЕФЕРЕНДУМА СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ.
  33. 33 Профил на zdra4
    zdra4
    Рейтинг: 640 Неутрално

    "Ако се отворят досиетата в КТБ, това ще е нов 10 ноември"
    Комунето козината си мени, но нрава...
    Много мразим прозрачността... Щото мат'риалът е мат'риал.

  34. 34 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 697 Неутрално

    Човек, който се е продал се нарича продажник. Добре опряхме продажници да ни управляват, пък и да ни учат на морал.

    Никога повече мутри начело на България.
  35. 35 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 1895 Неутрално

    [quote#17:"tur671"]аз не знам кой е крайния получател на парите ,ама виждам ,че червените и комунетата са най богатите крайни получатели на суми [/quote]

    " Прост съм ,и вие сте прости и затова се разбираме най- добре . С това което си написал , ставаш и за идол на тези които се разбират добре . Не знам кой , но виждам кой ... Връх на логиката .

  36. 36 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3205 Неутрално

    хе, хе . не другарю близнашки . ако се отворят ще последва нов 9 септември .

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  37. 37 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 824 Неутрално

    Ами отворете ги, г-н Близнашки, влезте в историята ! 6 млн българи ще има благодарни за вечни времена.

  38. 38 Профил на tequila_sunrise
    tequila_sunrise
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Близнашки: " Ако се отворят досиетата в КТБ, това ще е нов 10 ноември "

    Тоя потомствен комунист, е имал предвид " нов 9- септември "
    ))

    Aми хайде, какво чакате ?

    Oтваряйте ги, че да Ги мятаме...(

    Защо ли имам усещането, че ще хвърчи олово..?

    (

  39. 39 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    Задължително трябва да се отворят досиетата на КТБ

  40. 40 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2998 Неутрално

    До коментар [#3] от "Hawaii":

    Днес Димитър Цонев каза ,че в някакъв сайт са публикувани.Знае ли някой къде?

  41. 41 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 1218 Любопитно

    Всички говорят за кредитни досиета.
    Тоест на кого са дали пари.
    Това мене не ме интересува защото това са кухи фирми и парите са превъртяни и препрани и трудно проследими.
    Две трети са пръснати за купуване на избори партиино строителство Бюрек партия, телевизия БТК, Булгартабак,НУРТС,Нешка,Батков,Тити разни мотористи който и днес ревът с глас и хвърлят българският паспорт.
    Така че ги пишем бегали.
    Най важният списък не е на кредиторите а на вносителите там е заровено кучето.
    И то списъка на вносителите с преференциална лихва.
    Но за този списък бронебойни патрони няма открити.
    Нека сега да излезем на улицата със същият въпрос

    КОЙ Е В ТОЗИ СПИСЪК И КАКВА Е СУМАТА НА ТЕХНИТЕ ВЛОГОВЕ???

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  42. 42 Профил на regular_observer
    regular_observer
    Рейтинг: 562 Неутрално

    На 10 ноември нещо лошо ли стана?

    Че да се плашим.

  43. 43 Профил на regular_observer
    regular_observer
    Рейтинг: 562 Неутрално

    На 10 ноември нещо лошо ли стана?

    че да се плашим.

  44. 44 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 1015 Неутрално

    До коментар [#40] от "Трябва съдебна реформа":


    [quote#40:"Трябва съдебна реформа"]Днес Димитър Цонев каза ,че в някакъв сайт са публикувани.Знае ли някой къде? [/quote]
    Един от няколкото Няма НИК'ВА гаранция че изнесената информация е достоверна:

    http://newsline.bg/read_more.php?post=4892

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  45. 45 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1147 Весело

    А бе той човека хубаво го иска, ама някой надява ли се че това ще стане? Трябва санкция от НС. "За" ще са някои от ГЕРБ и може би всички от РБ - малцинство...

  46. 46 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 3944 Весело

    До коментар [#20] от "Жупел":

    ,,....И накрая какво излиза? Че само БСП искат фалирането на тази банка,....,,

    И накрая ко излиза жупелче, че и ти имаш добър кредит отпуснат от банката и хайде, като я фалираме и кредита ти фалираме

  47. 47 Профил на tequila_sunrise
    tequila_sunrise
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#44] от "Мойше! Толкоз!!!":

    Разбира се, че не е достоверна !

    Ти сега ли разбра ?
    )



  48. 48 Профил на Мондиана
    Мондиана
    Рейтинг: 1835 Неутрално

    Имам чувството, че се подхвърлят различни, притиворечиви мнения, различна и противоречива информация, дават се разнопосочни сигнали, за да ни объркат и да не можем да преценим дали взетото решение (когато това се случи) е било правилно. А може би даже и да не разберем какво решение всъщност се взима и какво се изпълнява.
    Така е било досега, така ще се опитат да направят и сега.
    Гади ми се от пасмината, която ме е управлявала, откакто съм се родила, управлява ме и вероятно ще ме управлява до края на дните ми.

  49. 49 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2380 Неутрално

    Майката на Цветан василев каза че е давал на всички. Предполагам има предвид политически партии. Цветан Василев, изглежда е първият банкер дето си създаде партия без цензура. Такава очевадност не се хареса на световното банкерство

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  50. 50 Профил на 1107a
    1107a
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Е да де, ама по-скоро василев ще предпочете да се самозастреля, самоотрови, самозапали и скочи от някой мост пред трима нотариуси. И дпс-герб ще платят сметаката на ктб с нашите пари.

  51. 51 Профил на tequila_sunrise
    tequila_sunrise
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#40] от "Трябва съдебна реформа":

    Митьо Цонев, като ти рече " добрутро " погледни слънцето откъде изгрява ))

  52. 52 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 1015 Весело

    До коментар [#47] от "tequila_sunrise":


    [quote#47:"tequila_sunrise"]Разбира се, че не е достоверна !

    Ти сега ли разбра ? [/quote]
    Ами с моя албански реотан-да, чак сега загрях

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  53. 53 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4258 Неутрално

    Какво дрънка само, ако има кураж да ги покаже! Така и аз мога да хвърлям димки. Колко добре изглеждаме на фона на всички лоши наоколо! Хайде няма нужда !

    klimentm
  54. 54 Профил на 3.14
    3.14
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#46] от "сидер":

    Така им изнася май. Не случайно струва ми се напоследък министърът на банковите фалити при Виденов - Румен Гечев все дава съвети и мнения пред медиите. Какво ли е съветвал зад кадър?

    21 ВЕК - ВЕК НА ПРОСВЕТЕНО ВАРВАРСТВО!
  55. 55 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8837 Неутрално

    Е хайде де, всички чакаме това чудо, отваряне на досиетата на КТБ, щото не ИСКАМ да плащам от пенсията си за кражбите на няКОЙ.

  56. 56 Профил на Skydiver
    Skydiver
    Рейтинг: 487 Неутрално

    Какви досиета? Какво да му се отваря на нещо, което липсва. Това което в КТБ има е информация на кои частни лица и кои кухи фирми са давани кредити.
    Информацията къде са отишли 4-те милиарда не е в КТБ - тя е в безкрайната индийска нишка от кухи фирми. Но това са 4 милиарда, не можеш да ги скриеш под дюшека. Пари в такъв размер могат да бъдат лесно проследени при добро желение - как са се движили и при КОЙ са отишли.

  57. 57 Профил на 3.14
    3.14
    Рейтинг: 427 Неутрално

    Макар всички всеки ден да казват по нещо, всичко е в мъгла. Наистина най-добре е да се разследва всичко и да се публикува, а дали ще има нов 10 ноември - какво от това, виновните трябва да си понесат отговорността, пък и какво по-хубаво от едно пречистване в обществото и държавата?

    21 ВЕК - ВЕК НА ПРОСВЕТЕНО ВАРВАРСТВО!
  58. 58 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1292 Неутрално

    К'во чакате??!!
    25 години демоНОкрация, мокър от дъжд се не бои.

    Мачкай климатичния чейндж!
  59. 59 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2155 Неутрално

    "По думите му Цветан Василев най-сетне трябва да се върне в България и да разкаже цялата истина за КТБ. "Той трябва да прояви отговорност и към хората, които са му се доверили, поверявайки средствата си в КТБ, така и към цялото общество"

    Само какъв шегобиец е Близнашки! Цеци Василев напираше да го инервюират посредством видео-мост, само да не стъпва тук!
    На човекът покрива на къщата му в Швейцария тече, те се хванали да го занимават с глупости! Цацата придърпва жена му да свидетелства срещу него, вместо професорката да забърсва с парцала под течащия покрив! И какво стана с Фалкона? Да го товарят с керемиди и една бригада за външна изолация, че идва зима...

    I Want To Believe
  60. 60 Профил на oex13531876
    oex13531876
    Рейтинг: 426 Гневно

    Хайде де ! И ние така мислим. Ами направете го - отворете ги ! 10.11. наближава - да го отпразнуваме заедно по площадите в цялата страна !

  61. 61 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Поредният кьорфишек днес, този път хвърлен от другаря Близнашки. Ако и резултатът от този "нов 10 ноември" е същият като от оригиналния, то - не мерси!

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  62. 62
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  63. 63 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1713 Неутрално

    Искаме 1-ви май!

    Предразсъдъците са за ограничените.
  64. 65 Профил на ямх
    ямх
    Рейтинг: 426 Неутрално

    е това е нов 10 ноември от коментарите!

  65. 66 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4176 Неутрално

    До коментар [#1] от "Танас":
    ++++++++++++++++++++++
    Прав си!Само,че не виждам как политическата класа у нас само ще си направи харакири като разкрие досиетата,защото просто няма никакъв интерес от това?!

  66. 67 Профил на zabejko
    zabejko
    Рейтинг: 554 Неутрално

    и без да ми вадите списъци мога да ви цитирам имената на облажилите крадливи гниди като се почне от спотаилия се от известно време баш хидро-инженера на републиката... сякаш като види популацията имената на гадините ще вземе да ги измете... колкото бяха изметени след безчет нагли пладнешки грабежи, като се почне от поголовното раздаване на кредити на свой хора по времето на жан виденов, което доведе до сриването на лева и загубването на финансовия суверинитет на българия... авторите на всичките тези грабежи и до днес се подвизават на всякакви отговорини постове, пък даже и съвети раздават на офцете

    veni vidi fugi
  67. 68 Профил на ямх
    ямх
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#62] от "багаин": същото е


  68. 69 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 1880 Неутрално

    [quote#44:"Мойше! Толкоз!!!"] Няма НИК'ВА гаранция че изнесената информация е достоверна: [/quote]
    Стоян Александров каза, че има четири милиона в банката. В сайта са по-малко.

  69. 70 Профил на ямх
    ямх
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#1] от "Танас":

    трябва и закон за лустрация в следващите 10 години поне

  70. 71 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 995 Любопитно

    А като си дойде Цв. Василев с хляб и сол ли ще го посрещнат?

  71. 72 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2259 Неутрално
  72. 73 Профил на tourlache
    tourlache
    Рейтинг: 471 Неутрално

    До коментар [#32] от "emil":

    В допълнение, ще узнаем кой не е служил на неговия Дявол. Помниш ли изказването му от изборната нощ за европейски избори и колко беше възмутен, че е няма кой да му се извини за неговото демонизиране. "Те служат на други господари". На други, не на него/вия/.
    Прав си, отнякъде трябва да се започне, във всеки един у нас работи чувство за самосъхранение. Неизвестното е обаче кой ще се захване с тая работа.

    11.03.2015 год., изказване на Премиера от трибуната на Парламента: "За КТБ ще я спасим, пари са, ще ги наваксаме. Етническият мир... Не ги провокирайте".
  73. 74 Профил на marto76
    marto76
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Ще стане наистина любопитно, ако се разкрие банковата тайна.
    Тогава ще лъснат много зависимости и ще се разкрие, че един от създателите на днешната пирамида е именно Иван Костов.

  74. 75 Профил на krastitel
    krastitel
    Рейтинг: 486 Любопитно

    Близнашки от ДПС ли е или от ГЕРБ, чудя се ...

    krastitel
  75. 76 Профил на ямх
    ямх
    Рейтинг: 426 Неутрално

    лично за мен е изненада че първанов води в класацията с доган....естествено за корумпирана олигархична българия е "нормално" шефовете на партии да имат най-много депозити в банките....над 80% от депозитите им се състоят от "усвояване" на еврофондове чрез подставени лица....

  76. 77 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2011 Неутрално

    [quote#13:"tolex"]Хммм, ДПС веднага ще изреват на умрел фес.[/quote]
    За твое учудване точно ДПС внесоха законопроект за отваряне на досиетата КТБ. При което за да е пълна гаврата го внесе Пеевски. Точно както навремето ДС кадъра Доган внесе и прокара въпреки БСП закона за разкриване на досиетата на ДС, същият който СДС-Костов уж искаше но така и не прокара. И впрочем след това като почнаха да се появяват ченге след ченге в СДС, пълен разгром беше.

    Същото и сега, Пеевски внася закон за разкриване на "досиетата КТБ" и обърнете внимание, БСП и РБ ЗАЕДНО гласуват против. Какво ли толкова имат да крият РБ, за БСП си е ясно.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  77. 78 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8410 Неутрално

    В закона на ДПС пише,само на действащи политици-Доган не е политик,на Пеевски мама не е политик има и други,които вече не са.За тях ще разберем ли или изборно ще ни подхвърлят досиета,както правеха с агентите и доносниците на ДС.

  78. 79 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    Значи дупката не била 4.2 милиарда, а само 3.5 милиарда или там някъде. За такова нещо в нормалните държави провесват на върбата, а тук Искров се кипри пред камерите и говори глупости с авторитетен тон. Искров можеше хиляди пъти да отнеме лиценза на КТБ, но не го направи, защото не му стиска и е кукла на конци, дърпана от олигарсите и политиците.
    А тези мухльовци, бившите шефове на банката, които се правят на света вода ненапита няма смисъл да ги коментирам.
    Няма как необезпечени кредити да бъдат дадени, без тези мошеници нищо да не знаят и да не са се облажили.
    Всичките тези обяснения издишат отвсякъде и ако имахме нормална държава тези нехранимайковци отдавна щяха да са в панделата.

  79. 80 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2725 Неутрално

    До коментар [#6] от "extraCACA":

    " Онези за ЮП,щото ги отвори,та се зае с тези на КТБ ли ? "


    В интерес на истината Близнашки не е обещавал нищо за ЮП . При назначаването на служебното правителство,г-н президентът обяви,че " реваншизъм няма да има,но обществото ще бъде наясно с всичко свързано с ЮП и КТБ " . Цитатът ми може да не съвсем точен,но смисълът на казаното е гарантирано точен .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  80. 81 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2011 Неутрално

    [quote#74:"marto76"]че един от създателите на днешната пирамида е именно Иван Костов.[/quote]
    КТБ е приватизирана през 2000г при правителството на Костов чрез една крайно съмнителна приватизация от 10 офшорни фирми зад които се крият българи. Самата КТБ още в началото си е тясно свързана с руските държавни капитали, т.е. с секретните руски служби.

    http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=1129027

    [quote#0:"КТБ"]Корпоративна търговска банка е създадена през 1988 г. като съдружие между Българската външнотърговска банка и съветската Внешекономбанк под името Булгарсовинвестбанк. Името е сменено през 1994 г., година по-късно Русия продава дяловете и банката остава изцяло собственост на Булбанк (както вече се нарича предишната Българска външнотърговска банка), т. е. на българската държава. През 2000 г. при правителството на Иван Костов КТБ бе продадена, преди да се пристъпи към приватизацията на самата Булбанк. 11 години по-късно Велков потвърждава, че зад някогашните купувачи - офшорни фирми, се крият българи. Казва, че е бил мозъкът на операцията, минала по ръба на закона.[/quote]


    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  81. 82
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  82. 83 Профил на basilicum
    basilicum
    Рейтинг: 531 Неутрално


    има ли някой, който все още вярва в българското правосъдие и реалната възможност за възмездие?

  83. 84 Профил на briton
    briton
    Рейтинг: 423 Неутрално

    До коментар [#23] от "Müller":

    Реално, това, което виждаме е максимум 1/2 от това, което съответните личности/фирми притежават. Дори бих казал, че ако си умен, си оставил един 1 млн за "черни дни".
    В случая, Гоце е т*п, както си го знаем, се е отчел с 80.
    Между другото, 1 млн не е толкова много, ако си с нормална висша мениджърска длъжност в частна компания (която съответно си докарва нормална печалба). Друг въпрос е, че хората с нормални доходи над милион лева, ако приемем, че това е някаква граница, не ги депозират в банка като КТБ.

    Бойко е зависим
  84. 85 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2725 Неутрално

    " Ако се снеме тайната на досиетата на КТБ,това ще предизвика силни сътресения в политическия елит и ще бъде нов 10-ти ноември "


    Г-н Близнашки,меко казано,никога не съм бил Ваш фен,но само за това което казвате по-горе - поклон до пояс ! ДАНО !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  85. 86 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    [quote#85:"niksan1"]Г-н Близнашки,меко казано,никога не съм бил Ваш фен,но само за това което казвате по-горе - поклон до пояс ! ДАНО ! [/quote]

    Между другото колкото по-дълго това правителство управлява, толкова по-добре за България. Продължавам да твърдя, че това е най-доброто българско правителство в последните 70 години (резерви имам само към Близнашки).

  86. 87 Профил на Хакуна Матата !
    Хакуна Матата !
    Рейтинг: 774 Неутрално

    [quote#83:"basilicum"]има ли някой, който все още вярва в българското правосъдие и реалната възможност за възмездие?[/quote]
    За съжаление има . Много са . Според мене всички ...които гласуват.

    Stupid people make me sick
  87. 88 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2011 Неутрално

    [quote#78:"rosiraycheva50._"]В закона на ДПС пише,само на действащи политици[/quote]
    Не е вярно, чл.121б(4) включва и лица "които са ЗАЕМАЛИ" длъжности.

    http://parliament.bg/bills/43/454-01-25.pdf

    И въобще нищо не пречи закона да се допълва и усъвършенства вместо изцяло да се отрича необходимостта му, също да се внасят алтернативни варианти. Ето поле за действие на ДСБ но "незнайно" защо те въобще не искат "досиетата КТБ" да се разкрият.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  88. 89 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1505 Неутрално

    Изключително лесно се хващате на гола кука - не вложителите правят дупката. Вложителите я пълнят. Това подхвърлено списъче има една цел - да разлюти хората, които през живота си не са виждали толкова крупна сума - един милион!!! Аз -включително.
    Тез, които са теглили - те са блажили, те са интересните. Подхвърлените суми са димка за наивници.

  89. 90 Профил на Хакуна Матата !
    Хакуна Матата !
    Рейтинг: 774 Неутрално

    [quote#85:"niksan1"]" Ако се снеме тайната на досиетата на КТБ,това ще предизвика силни сътресения в политическия елит и ще бъде нов 10-ти ноември "
    Г-н Близнашки,меко казано,никога не съм бил Ваш фен,но само за това което казвате по-горе - поклон до пояс ! ДАНО ![/quote]
    Аз не чак до пояс, но го поздравявам за куража да го каже. Сега става интересно за партийната номенклатура. Бих подкрепил всеки който застане зад предложението да се снеме тайната на досиетата. Смятам, че това ще е най-добрия изход от ситуацията за всички които искат Държавата да се изчисти и стабилизира.

    Stupid people make me sick
  90. 91 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1724 Весело

    [quote#80:"niksan1"]В интерес на истината Близнашки не е обещавал нищо за ЮП .[/quote]

    в интерес на истината и за КТБ не обещава нищо... също както Плевналиев - плямпат си колкото вятър да става...
    пропуснал си [quote#80:"niksan1"]смисълът на казаното [/quote]

  91. 92 Профил на Хакуна Матата !
    Хакуна Матата !
    Рейтинг: 774 Неутрално

    [quote#89:"Alexander97"]Тез, които са теглили - те са блажили, те са интересните.[/quote]
    Именно , точно техните досиета трябва да се знаят.

    Stupid people make me sick
  92. 93 Профил на thepirineagle
    thepirineagle
    Рейтинг: 742 Неутрално

    Стига приказки! Да ги отварят всичките - и на КТБ и на ДС...Ама сигурно друг път,като пораснем,а може и по-нататък. Стига с евтин популизъм-25 години псевдопреход съсипаха всичко. Време е за истинския. Като гледам първите инициативи на новия парламент,преходът ще стартира по някое време зимата.......с камъни!

  93. 94 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1724 Весело

    [quote#81:"Fred"]КТБ е приватизирана през 2000г при правителството на Костов [/quote]

    Фреди, я изкоментирай движението на бившия шеф на НАП/Красимир Стефанов през ГЕРБ към бебеците на фона на Дянков:
    http://www.docdroid.net/f7sm/dyankov.pdf.html

  94. 95 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 1880 Неутрално

    [quote#88:"Fred"]Ето поле за действие на ДСБ но "незнайно" защо те въобще не искат "досиетата КТБ" да се разкрият. [/quote]

    ДСБ обясниха подробно защо не приемат този закон за разкриване на досиетата. Това, че "те въобще не искат "досиетата КТБ" да се разкрият" е новата дъвка на коалицията ГЕРБ - ДПС.

    1 Възможно е досиетата на КТБ да са избирателно прочистени от прокуратурата, когато бяха иззети от нея в първите дни след затварянето на банката.

    2. Фирмата за проследяване на кредитите ще се избира без конкурс със зададени правила от Народното събрание.

    3. Имената на политици с кредити скрити зад офшорни фирми е невъзможно да се оповестят поради приетите от България и ЕС международни правила.

  95. 96 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    [quote#93:"thepirineagle"]Като гледам първите инициативи на новия парламент,преходът ще стартира по някое време зимата.......с камъни! [/quote]

    Ако не се намери един български Пиночет, който да елиминира правилните хора, преходът никога няма да започне. И понеже вероятността за един такъв национален герой клони към нулата, то и бъдещето на България буквално е поставено на карта.

  96. 97 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 3944 Весело

    До коментар [#61] от "socialen":

    ,,Поредният кьорфишек днес, този път хвърлен от другаря Близнашки. Ако и резултатът от този "нов 10 ноември" е същият като от оригиналния, то - не мерси! ,,

    И язе сум за вращанье на стариот строй преди 1989 гудина. Дет имаши дубра и сигурна работа ие майтапчийскиот лаф, че ний ги лажем чи работим. Ей брато социален славни времина беа тогис. А брато социален повниш ли как са крадеши наред, кут почниш ут Ме Ве Ре- ту, чи стигниш ду Де Зе Се- ту, ут там е лафот ,,при наш Тоша две Българии построихме,, И язе кут теби млогу сожелевам дет ги исторваами теа времина

  97. 98 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    "Управителят на БНБ очевидно не е толкова сигурен в стабилността на системата, колкото говори в речите си

    Управителят на Българската народна банка Иван Искров е изтеглил спестяванията си от български банки. Това показват данните от декларацията по Закона за публичност на имуществото на лица, заемащи висши държавни, обществени и други длъжности в публичния и частния сектор. Декларацията е публикувана на сайта на Сметната палата.

    Според нея от близо 406 000 лв., които семейство Иван и Гинка Искрови декларират като банкови влогове (депозити) в страната за 2012 г., в края на 2013 г. сумите са намалели до около 30 000 лв.**

    Искрови не са декларирали с тези суми да са придобили движими или недвижимо имущество или пък да са инвестирали в ценни книжа.

    Излиза, че за една година семейството е успяло да „похарчи“ приблизително 93% от спестяванията си, които е трупало дълго време. За човек, определящ се като „домошар“ и спестовник това едва ли е постижимо.

    Остава вторият вариант – Искров ударно да е ликвидирал влоговете си в български банки просто защото е знаел нещо, което не е споделил с обществеността. Нещо различно от това, което декларира във всяка своя реч – колко стабилна, ликвидна, добре подредена, регулирана и изобщо идеална е българската банкова система.

    Данните са от края на 2013 г. - няколко месеца преди у нас да се развие ударът по КТБ и ликвидната криза в ПИБ. След тези действия останаха една затворена от БНБ банка – КТБ и една оставена на командно дишане – ПИБ, овладяна само благодарение на държавната помощ от близо 1.5 млрд. лв.
    Въпросът е КАКВО е знаел Иван Искров за банките близо половин година преди да изтегли спестяванията си оттам? КАКВА е била вътрешната му информация? КАКВО е спестил от обществото? И КОГА лъже? Когато обяви, че няма никаква представа какво се случва в Банков надзор на БНБ или когато обясняваше колко е стабилна системата.

    За използване на вътрешна информация от висш чиновник в лична полза в нормалните страни се приключва кариерата с уволнение и разследване от прокуратурата. Дали някой в българските разследващи органи ще се поинтересува какви са били причините за това скоростно теглене на пари от семейство Искрови?

    Семейство, което впрочем е имало вътрешен поглед от двете страни на банковата система – Иван като върховен надзорник на системата, а Гинка като ключов одитор на Pricewaterhouse Coopers в България.
    Съвсем отделен е въпросът колко верни са данните в декларацията на Искров за произхода на средствата му."

    Мирослав Иванов

  98. 99 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1724 Весело

    [quote#88:"Fred"]Ето поле за действие на ДСБ но "незнайно" защо те въобще не искат "досиетата КТБ" да се разкрият.[/quote]

    хехе, и какво ще разкрият... даже и за прословутия милион на Костов вече дадоха заден:
    [quote#23:"Müller"] влогове над 1 милион лева[/quote]
    и къде отиде прословутия конфликт на интереси при думата "влогове", казваш?

    ако в тези досиета имаше нещо повече от нищо отдааавна щяхме да го знаем... зора е че нема

  99. 100 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1724 Неутрално

    До коментар [#95] от "Ще върнем България в Европа":

    "Петър Славов
    Споделям прехваления законопроект за КТБ на Пеевски, Цонев&Местан (оригиналния текст на проекта вижте тук). Веднага става ясно, че на никой нищо няма да му се изясни от досиетата КТБ и че това е поредният „кьорфишек“, подобно по-рано на ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС (т.нар. закон за офшорките). Ето защо:

    1. Критерия за разкриване на банковата тайна в КТБ е наличието на влогове/заеми на лица, които са задължени субекти по Закона за публичност на имуществото на лица, заемащи висши държавни и други длъжности. Само че, тези лица така и така са задължени точно по реда на цитирания закон да обявяват ежегодно цялата тази информация и тя си е публично достъпна и сега. С други думи, нищо ново няма да се разкрие;

    2. Разписаните задължения към вложители/кредитополучатели офшорки също едва ли ще сработят, защото: вложители „офшорки“ едва ли има много; затова пък кредитополучателите „офшорки“ вероятно са доста. Предвид обаче че липсват санкции към тях, ако не разкрият крайните си собственици, едва ли някой особено ще се засили да разкрива кой действително стои зад големите кредитополучатели-офшорки. Още по-малко, при перспективата да се сдобие с някое обвинение от Прокуратурата, щом се разкрие..

    Дали обаче истинските цели на този ялов законопроект всъщност не са ЕТО ТЕЗИ:
    А) Да се компрометира искането на Реформаторския блок за ангажиране на международни форенсик (разследващи) компании, на които да се възложи да издирят следите на раздаваните кредити и прахосвани пари на вложителите, включително да възстановят, каквото е възможно! Защото и законопроектът П,Ц&М говори за „дружества, които имат опит в проследяване на парични трансфери и вземания“, обаче не им дава никакви правомощия, а ги подчинява пряко на синдика. А КОЙ иска да назначава синди(ка)ците всички знаем!

    Б) Законопроектът П,Ц&М не предвижда разкриване на банковата тайна за български дружества, които са действали като пощенски кутии при разпределяне на паричните потоци от КТБ (те, очевидно, не са „офшорки“) и вече отдавна са прехвърлени на някой човек от малцинствата. Така връзката на политическите проекти, корупционните схеми, медийните империи и т. н. с парите на вложителите в КТБ, се прекъсва до тези кухи дружества-пощенски кутии и нищо няма да види бял свят."





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK