Предозиране: Вероучение ще предпази децата от натрапения от Запад Хелоуин

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (267)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на dmarev
    dmarev
    Рейтинг: 450 Любопитно
  2. 2 Профил на paladin
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на z.123.c.976.9
    z.123.c.976.9
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Хелоуин у нас е безобиден детски празник, много по-тревожни неща се случват, но това е друга тема.

    Който не разбира сам, няма да разбере и с обяснение
  4. 4 Профил на Митко Василев
    Митко Василев
    Рейтинг: 664 Весело

    Дечко ме пита днес, как сме празнували Хелуина някога. Казах, че не сме и последва едно "ама, защо". Казах, че руснаците не са ни давали, защото бил американски празник и можехме да празнуваме само руските празници. Попита, какво са ни давали да празнуваме. Казах, че сме празнували Дядо Мраз (Нова година). Последва "а други?". Казах - не, те и на руснаците не им даваха много да празнуват, но ни караха да празнуваме "деня на съветската армия", "октомврийската революция" и "девети септември". 1-ви май, 9-ти май, 24-ти май и 23-ти септември ги забравих и не ги споменах. Накрая пита за коледа - казах, че и коледа не са ни давали. Не ме пита, дали и тя е американски празник, само каза "много тъпо".

    това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно това
  5. 5 Профил на SML
    SML
    Рейтинг: 616 Неутрално

    "Само тогава ще се върнем към истинските си коре­ни, животът ни ще стане по-лек и изпълнен със светлина и смисъл и ще станем отново чове­ци. "

    Повърнах лекичко...

    Атакистите отново чупят тъпомера със страшна сила.

    One should be free to do whatever he wants, as longs this does not interfere with the equal right of everybody else to do the same.
  6. 6 Профил на cucing
    cucing
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Някога, по нашите земи, дали са бродили друидите на келтите и изобщи въпросните келти???
    Не!!!
    Е тогава, какъв Хулоуин, какви пет лева.
    Що пък да не върнем древните ритуали на траките или прабългарите!!!
    А, че въпросният Хелоуин в САЩ е станал поредната тъпотия с изцяло комерсиална цел, дали не знаете???
    Знаете, и тогава какво да празнуваме? Както между впрочем Трифон Зарезан превърнаха в лигавия Валентин (няма в православния календар Свети Валентин)!
    Хай пайдос на запад и толкова!!!

    ура и да живей!!!
  7. 7 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1605 Неутрално

    Разбира се, че е много по-възпитателно пионерчета с червени връзки и препасани калашници да дават "почетен караул" пред паметници на червени главорези и да рапортуват "Винаги готов!" (да умра за Партията)...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  8. 8 Профил на z.123.c.976.9
    z.123.c.976.9
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Госпожата ще бъде ощи по-доволна, ако освен православно вероучение, в училищата има и задължително обучение по казачок.

    Който не разбира сам, няма да разбере и с обяснение
  9. 9 Профил на Митко Василев
    Митко Василев
    Рейтинг: 664 Любопитно

    До коментар [#6] от "cucing":

    Грешен въпрос и отговор. Бродили са келти. И по Марица, и по Дунав.

    това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно това
  10. 10 Профил на pixela
    pixela
    Рейтинг: 561 Любопитно

    Представямси дечицата на атакистите, как седят вкъщи и тайничко си представят, че са навън с останалите да събират сладки, облечени с интересни костюми..
    Абсолютен противник съм на външната политика на САЩ, но тук говоим за празник, който е предимно детски. Защо да лишим децата си от това щастие? Защо?

    freedom is another word for nothing else to lose
  11. 11 Профил на bborisov
    bborisov
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#4] от "Митко Василев":

    Абсолютно те подкрепям.

  12. 12 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 708 Неутрално

    Време е санитарите да дойдат.

    The best way to predict the future is to invent it.
  13. 14 Профил на 16bit
    16bit
    Рейтинг: 559 Весело

    Едно не разбирам. Щом атакистите са против Хелоуин, защо лидера им толкова години не сваля маската си на психично болен вампир с наполеонови комплекси?

  14. 14 Профил на npiatanasov
    npiatanasov
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Съгласен съм напълно! И не съм атакист, ама хич! Нито пък русофил.

  15. 16 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 708 Неутрално

    Вероучението трябва да се извършва от сертифицирани КГБ свещенници.

    The best way to predict the future is to invent it.
  16. 17 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1336 Неутрално

    Наистина трябва да си почитаме нашите празници,а не натрапените ни такива...

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  17. 18 Профил на SML
    SML
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Значи по тази логика трябва да забраним и кукерите. И те са вещици, чудовища, кожи, маски... езически ритуал и няма нищо православно.

    One should be free to do whatever he wants, as longs this does not interfere with the equal right of everybody else to do the same.
  18. 19 Профил на Backo
    Backo
    Рейтинг: 229 Неутрално

    [quote#6:"cucing"]Знаете, и тогава какво да празнуваме? Както между впрочем Трифон Зарезан превърнаха в лигавия Валентин (няма в православния календар Свети Валентин)! [/quote]
    Само, че на лигавия Св. Валентин мощите са в България, които не знае.

    И аз не го харесвам, защото си имаме Трифон Зарезан и защото е комерсиализиран, но като цяло какъв е проблемът да се отбележи нещо весело???? Като е католическо, да не е адско. Все пак минаваме за една вяра.

  19. 20 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Защо? Хелоуин е най-българският празник. Няма нищо по-хубаво от една тиква. Тиквата е най-хубавият плод. Който яде тиква, става умен и красив.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  20. 21 Профил на Митко Василев
    Митко Василев
    Рейтинг: 664 Неутрално

    До коментар [#18] от "FvH":

    И матровиците

    това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно това
  21. 22 Профил на dustman
    dustman
    Рейтинг: 561 Весело

    [quote#8:"shinjuku"] училищата има и задължително обучение по казачок. [/quote]

    Цък, по - скоро задължително изучаване на Руски език.
    Вечна дружба!

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
  22. 23 Профил на vicada
    vicada
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Интересно дали госпожата стъпва в църква, ако няма камери наоколо.

  23. 24 Профил на Tru Soulja
    Tru Soulja
    Рейтинг: 476 Неутрално

    Мен не ми харесва този празник вярно , децата се радват но това си е чиста просия да ходиш да обикаляш да събираш лакомства на нашите хубави български празници винаги раздаваме.

    Най-добрият съвет, който съм получавал, е да избягвам банките. Те ти дават чадър, но, когато завали, ти го вземат
  24. 25 Профил на vicada
    vicada
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Между другото кукерите ще ги забраняваме ли? Общо взето всичко казано важи и за тях, освен че не идват от запад.

  25. 26 Профил на clutch
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  26. 27 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4565 Неутрално

    Че какво са нашите кукери?!
    Абсолютно същото!

    klimentm
  27. 28 Профил на Михаил Марков - Прост народ, слаба държава!
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  28. 29 Профил на ppancho
    ppancho
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Аз пък ще се маскирам като Волен Сидеров.

  29. 30 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 575 Неутрално

    това сериозно ли е?
    сигурно и с "натрапените" физика, химия, биология, да не говорим за историята и географията, ще се справи?
    Дечицата да седят и да зубкат Библията.
    Православно медресе.

    възхитително...

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  30. 31 Профил на vicada
    vicada
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#24] от "drbbbb":

    По стара българска традиция коледарите не обикалят ли по къщите за орехи и прочие? Даже имаше нещо за крадене на вратата на грубия домакин, който не дава нищо.

  31. 32 Профил на cucing
    cucing
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Мале, мале не знаех, че православието е възникнало в Съветска Русия, а ми се струваше, че доста по отдавна в древна Византия.
    Но очевидно историческият хоризонт, на пишештите тук, опира само до 1917 година и не по назад във времето!

    ура и да живей!!!
  32. 33 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 575 Неутрално

    [quote#5:"FvH"]Повърнах лекичко... [/quote]
    пак имаш здрав стомах, щом лекичко...

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  33. 34 Профил на InmoInvestments
    InmoInvestments
    Рейтинг: 838 Неутрално

    Хахахахахаха хайде ако обичате оставете децата да се забавляват и не им пълнете глават с глупости. Така или иначе дестките приказки се забравят когато пораснат, Господчовците, исусовци, червени шапчици и баби яги са за малките деца. Възрастни хора да се вживяват в тях е вече диагноза, подобна на талибанската...

    You can get much farther with a kind word and a gun than you can with a kind word alone. Al Capone
  34. 35 Профил на Arya Stark
    Arya Stark
    Рейтинг: 672 Весело

    Страхотна премиера на новата рубрика!
    Предозирането дебне от всеки ъгъл, ще има материал за години.
    До коментар [#14] от "boundbyflame":
    остроумно!
    и накрая народната мъдрост:
    "Прекален светец и Богу не е драг!"

    "Winter is Coming"
  35. 36 Профил на Гергин Борисов
    Гергин Борисов
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Толкова много празници имали православните християни... като:
    Коледа (езически празник, припознат от християнството);
    Великден (езически празник, припознат от християнството);
    Задушница (езически празник, припознат от християнството);
    кукерските танци (езически празник, припознат от християнството и почти неразличим от Хелоуин като ритуална практика);
    коледарството (езически празник, припознат от християнството и почти неразличим от Хелоуин като ритуална практика);
    Лазаровден (езически празник, припознат от християнството);
    Еньовден (езически празник, припознат от християнството)...

    Невежеството е присъщо на тия хора...

    http://spasisofia.org
  36. 37 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 575 Неутрално

    [quote#27:"klimentm"]кукери[/quote]
    не е ли имало опити да ги забраняват едно време? Преди болшевиките още. Щото било ерес.

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  37. 38 Профил на Tru Soulja
    Tru Soulja
    Рейтинг: 476 Неутрално

    До коментар [#31] от "vicada":

    Сега се сетих за коледарите ама те пеят за здраве не да събират и не знам дали се прави номер на , който не даде.

    Най-добрият съвет, който съм получавал, е да избягвам банките. Те ти дават чадър, но, когато завали, ти го вземат
  38. 39 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5261 Неутрално

    Какво значи натрапен празник? Някой да задължава децата да се маскират и да обикалят къщите за бонбонки? Просто им е интересно и толкоз. Няма нищо лошо. Докато комунистичèските празници бяха друго нещо - посмей да не си радостен на 7 ноември, например, и да не отидеш на задължителата манифестация на трудЯщите се...

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
  39. 40 Профил на mar_x
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  40. 41 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2796 Неутрално

    "ДА СЕ ДАДЕ ОТПОР НА ПЕРВЕРЗИЯТА НА ЗАПАДА..." - има много други начини да се спре всеки вид перверзия, само че няма БГ политици, лидери, водачи, които да са наясно какво трябва. Иначе на всякакви перверзии, вече, сме претръпнали...

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  41. 42 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2176 Неутрално

    Тия Подлоги на Путин не могат да разберат, че никой нищо не ни натрапва! Аз не празнувам Хелоуин, нито св. Валентин, защото не ги признавам. Ама не преча на който иска, да си ги празнуват! Защо не празнуваме наши си български празници? Защото другари атакисти, оцапахме всичко свято! А такива като вас искат да ни натрапят пак чужди празници, насила! И какво направихме, като празнувахме Октомврийската революция на 7-ми ноември? Нищо! Почти никой не му пукаше, ама ни задължаваха да присъстваме! А аз през последните 20 години на социализма, на никакви масови мероприятия не съм присъствал! Но не ме и закачаха, защото знаеха, че съм опозиция! Вие сега също не ходете! Никой даже няма да се сети за вас! А който иска, да си празнува и св. Иван Драгалевски! Негова си работа!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  42. 43 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 575 Неутрално

    [quote#32:"cucing"]в древна Византия[/quote]
    която е образец за Руската империя, пък империята - образец (но с ъпгрейд, например по-жестоки репресии, по-абсолютно самодържавие) на болшевиките.
    Православната доктрина е най-удобното нещо за една власт. Католичеството се изживява като власт над светската, а православието - като слугиня на текущия властелин (вкл и султан).

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  43. 44 Профил на BiGman
    BiGman
    Рейтинг: 8121 Любопитно

    Що не ви харесва Хелуин бе патриотчета...да не би защото мразите тиквите?

  44. 45 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Нека има още един празник,който да ни развеселява и без това действителността ни е толкова страшна!
    Атакистите самите те са страшни!

    Tony
  45. 46 Профил на mto
    mto
    Рейтинг: 999 Неутрално

    Ако съм пастафарианец трябва ли да уча вероучение? Ами ако съм сциентолог? По-мухлясало нещо не бях чел от 89-та някъде...

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Вместо виц: "Високият морален стандарт в политиката, който зададе ГЕРБ!"
  46. 47 Профил на бабачко
    бабачко
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Абе стига с тези глупости. Гърците, които са много по-религиозни, православни и консервативни от нас, също го отбелязват, заради децата. Оставете децата да се забавляват ... На нашата църква само хелуин им е проблема. Справете се първо с деградиралия морал сред политиците и обществото, чалгата, корупцията и т.н. Това морални неща ли са?

    искаш нов монитор? изтрий тук: ##############
  47. 48 Профил на accidental
    accidental
    Рейтинг: 804 Гневно

    т.е. да учим децата, че Господ е изваял от кал човека преди 5777г. е по-добре, от маски и бонбони????
    М/у другото Хелоуин не е натрапен да речем от политици или от търговци на костюми. а започнал от хората, първо е започнал с обикаляне на гробищата, не много по различно от задушница с кукерски елененти. Е кое е по-добре празник който хората и децата искат или празник който е наложен от старчовците от светия синид? Моят избор е ясен......

  48. 49 Профил на meh
    meh
    Рейтинг: 689 Неутрално

    Че Атака и те са политически трупове, това е техния празник!

  49. 50 Профил на Торбеш
    Торбеш
    Рейтинг: 1306 Неутрално

    Хелоуин е особен празник на вампирясалите ексхуматори на трупа на социализма им.
    На този ден те ще излеят много телесни течности по Запада.
    На този ден ще се закълнат във вярност на Господаря от Изток, който мрази Запада, защото щерките му са там, а не в Красноамейск, Красномилицейск, Красночекийск.
    На този ден вампирите ще лъжат с пълно гърло, че са "православни", макар да правеха доноси кой запалил свещ пред икона.
    На този ден вампирите ще си припомнят времената, когато с такава наслада забраняваха, заклеймяваха, затваряха, донасяха и заточваха.
    На този ден ще преговорят всичките си опорни точки, в които се казва, че тяхната мизерия превъзхожда целия свят.
    Най-голямата мизерия е тяхната, на едва мърдащите умствено, вампири-ексхуматори на трупа на социализма им!

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  50. 51 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1284 Неутрално

    не празнувам разбира се хелоуин, но просто децата и младежите харесват шаренията на тоя празник, вместо да се цупим ако църквата иска да седне и да помисли що никой не я смята за нищо, тук на църквата никой не и е виновен

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  51. 52 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1294 Неутрално

    Има извращение и то се нарича "Атака".Представям се Чуколов и Сидеров как ходят между децата и им обясняват,че това е империалистически празник.

  52. 53 Профил на lqs09308325
    lqs09308325
    Рейтинг: 8 Неутрално

    САЩ празнува Хелоуин от много време и въпреки това е най-богатата страна в света, с световно известни фирми, изкуство, писатели, бизнесмени, компютърни програмисти, и тн.

    А разни набожни общества със безкрайно силни морали и "ценности" които не празнуват Хелоуин (от сорта на Нигерия, Мали, Судан, и Египет) не могат да предложат на хората си елементарни права, икономически възможности, че даже и телесна сигурност в много случаи.

    Предлагам ви да идете да поживеете в Нигерия близо до Боко Харам да видите колко е хубаво народа да има бескомпромисни ценности. Там няма нито Хелоуин нито Западна музика.

    И направо райски си живеят там дето моралния упадак на Запада не е стигнал нали?

    Стига сте се баламосвали.

    Хелоуин не е проблема на България.

    Имаме си десетки други проблеми които нямат нищо общо с Хелоуин и Дявола.

    Далеч по-големи и по-сериозни.

  53. 54 Профил на бабачко
    бабачко
    Рейтинг: 450 Неутрално

    [quote#39:"Blood Red Skies"]посмей да не си радостен на 7 ноември, например, и да не отидеш на задължителата манифестация на трудЯщите се... [/quote]

    ама смееше ли? като знаеш, че ще има опрян калашник ...

    искаш нов монитор? изтрий тук: ##############
  54. 55 Профил на Judjuk
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  55. 56 Профил на М.Георгиева
    М.Георгиева
    Рейтинг: 449 Неутрално

    Какъв е този примитивен ранен стадии в развитието на човек и как е възможно :
    ДА СЕ ВЪВЕДЕ ВЕРОУЧЕНИЕ В УЧИЛИЩАТА, ДА СЕ ДАДЕ ОТПОР НА ПЕРВЕРЗИЯТА НА ЗАПАДА.
    Или може би безобиден натиск , чрез увещания и молитви към покорство и какво влияние на религиозни емоции.

  56. 57 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1436 Неутрално

    Някои упорито разпространяват легенди, че по време на соца не е имало отбелязване на традиционните православни празници. Ама хич не съм съгласен. Вероятно, по различни причини, това засяга техните семейства. В семейството на мама и татко празнувахме всички големи религиозни дни, просто не се вдигаше патардия по този повод, разбираемо защо. Не е е добре да се създава съзнателно погрешно разбиране в подрастващите поколения само защото нещо трябва да се изопачи, ей така на.

  57. 58 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 798 Неутрално

    [quote#6:"cucing"]Що пък да не върнем древните ритуали на траките или прабългарите!!! [/quote]

    Ми върни ги бе, кой те спира???

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  58. 59 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2660 Неутрално

    [quote#8:"shinjuku"]Госпожата ще бъде ощи по-доволна, ако освен православно вероучение, в училищата има и задължително обучение по казачок.[/quote]
    Казачок? Вече съм пенсионер, пък не помня да са ни учили на такова нещо. Ех, склероза, склероза. А младите знаят, знаят. Откъде ли са се научили?

    Judjuk
  59. 60 Профил на Reveal
    Reveal
    Рейтинг: 838 Неутрално

    Happy Helloween.

    Хайде по-весело, с психично волния

    дявола е уцелил точния образ. Какъв по-добър повод за маскарад! Ха-ХА-Хааааа.....

    "Да се махаш от тази банка веднага миличка. Шефа й е параноик и измъчва момчето само защото чело някакви си книги и филми за обири" из Призрачния град
  60. 61 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 575 Неутрално

    [quote#29:"ppancho"]ще се маскирам като Волен Сидеров[/quote]
    наистина, радикално зловещо решение

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  61. 62 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Прости, Господи - на всички тук и гледай да не пропуснеш някого ...

  62. 63 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 789 Весело

    До коментар [#24] от "drbbbb":
    "...чиста просия да ходиш да обикаляш да събираш лакомства..."
    И коледарите ли са на чиста просия? И те ходят, и те събират...

  63. 64 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1913 Неутрално

    [quote#3:"shinjuku"]Хелоуин у нас е безобиден детски празник[/quote]
    Нищо не е безобидно!
    1. Промиват се мозъчетата на беззащитните дечица!
    2. Чисто изнудване от страна на търговците!

    В Русия съм! В Русия съм!
  64. 65 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5261 Неутрално

    До коментар [#50] от "Торбеш":
    +++++++++++

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
  65. 66 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 575 Неутрално

    [quote#22:"Интелекта на Босфора"]задължително изучаване на Руски език. [/quote]
    хм.
    кво му е на руския?
    на него говорят не само путинистите, но и тези, които рано или късно ще свалят путин от власт.

    иначе, "задължително" - не, не е гот.

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  66. 67 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1913 Неутрално

    [quote#10:"pixela"]но тук говоим за празник, който е предимно детски.[/quote]
    Какъв празник е това бе? На кого е празник?
    Какво празнуваш ТИ?

    В Русия съм! В Русия съм!
  67. 68 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 798 Неутрално

    До коментар [#19] от "Backo":

    ау, какъв ужас, на младите им е по-интересно да си подаряват розови бонбони и цветя, отколкото да ходят с ватенки по лозята, и после да седнат да уморят по две дамаджани домашно вино. Битовия алкохолизъм не е за всеки...

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  68. 69 Профил на Веселин Дечев
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  69. 70 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 575 Неутрално

    [quote#12:"Росфалитнадзор"]Време е санитарите да дойдат. [/quote]
    няма линейки - забравил ли?

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  70. 71 Профил на the_flea
    the_flea
    Рейтинг: 1137 Весело

    [quote#50:"Торбеш"]Красномилицейск[/quote]
    Грешиш, името на града е Красномилиционерск...

    Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
  71. 72 Профил на Tru Soulja
    Tru Soulja
    Рейтинг: 476 Неутрално

    До коментар [#63] от "joro4900":

    Коледарите пеят за здраве и ако някой им даде нещо това е и не правят някви пакости.

    Най-добрият съвет, който съм получавал, е да избягвам банките. Те ти дават чадър, но, когато завали, ти го вземат
  72. 73 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1913 Неутрално

    [quote#25:"vicada"]Между другото кукерите ще ги забраняваме ли? [/quote]
    Не.те са си българска традиция.
    И не съм чул някой някого да изнудва за да "празнува" някакво кукерство.

    В Русия съм! В Русия съм!
  73. 74 Профил на М.Георгиева
    М.Георгиева
    Рейтинг: 449 Неутрално

    До коментар [#47] от "pedro":

    Тези са продали телата и душите си и се опитват да пробутат някакви глупави църковни усещания в които и те не вярват.
    Затуй както е казал поета :

    Не взимайте глупаците за нещо по-различно , отколкото те били са и ще бъдат: Глупаци.

  74. 75 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 575 Неутрално

    [quote#7:"Norman Granz"]препасани калашници[/quote]
    е, то тогава е съблазнително всички да се пишем пионерчета, да ни раздадат пуцалата, пък дали ще стоим на пост край паметници - наша си работа...

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  75. 76 Профил на Веселин Дечев
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  76. 77 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 575 Неутрално

    [quote#6:"cucing"]дали са бродили друидите на келтите и изобщи въпросните келти??? [/quote]
    според историческите данни - да. Почти триста години са се мотаели.

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  77. 78 Профил на Веселин Дечев
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  78. 79 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 789 Весело

    До коментар [#53] от "lqs09308325": "...Предлагам ви да идете да поживеете в Нигерия близо до Боко Харам да видите колко е хубаво..."
    А бе къде чак Нигерия...защо до Нигерия да ходиме? Ей къде са ни под носа "православните славянски ценности". Или викаш за там визи си трЕбват...

  79. 80 Профил на yourstruly
    yourstruly
    Рейтинг: 395 Неутрално

    [quote#7:"Norman Granz"]Разбира се, че е много по-възпитателно пионерчета с червени връзки и препасани калашници да дават "почетен караул[/quote]

    Ха-ха-ха, друго щеше да е да дават караул с маски и фенери от тикви. Но не би!

  80. 81 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2660 Неутрално

    То не са само празниците. Цели държави са превърнати в духовни пепелища. Нашата как да прави изключение. Културата струва пари, като нямаш за собствена приемаш чужда. А ние българите отдавна сме патологични чуждопоклонници. Историята ни гъмжи от примери.

    Judjuk
  81. 82 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1605 Неутрално

    [quote#39:"Blood Red Skies"]Какво значи натрапен празник?[/quote]

    Натрапени празници бяха 9 септември и 7 ноември - по същество, два СЪВЕТСКИ празника, на които ни ЗАДЪЛЖАВАХА да се явим на МАНИФЕСТАЦИЯ, за да засвидетелстваме лоялността си към един НАТРАПЕН режим.

    Halloween е ВЕСЕЛ празник - децата се маскират, в момента моето е на гости при детето на съседите, съседската майка ги е гримирала, и двете са с карнавални костюмчета, и двете са весели и щастливи.

    Вампири и зомбита са онези, които се опитват да ни върнат във времената на петилетките, купоните, насрещния план и клетвата за вярност на единствената Партия.

    Ама нема да им се получи.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  82. 83 Профил на Цензуриран от антибългари.
    Цензуриран от антибългари.
    Рейтинг: 506 Любопитно

    То пък кой ли го и празнува...

  83. 84 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 575 Неутрално

    [quote#6:"cucing"]Що пък да не върнем древните ритуали на траките или прабългарите!!! [/quote]
    тогава да върнем и някои обичаи като рязането на езиците на лъжците... политическата ни класа ще онемее много бързо.
    Да върнем и задължението на всеки гражданин да държи у дома бойна екипировка, за да е готов по сигнал (преди - копие с конска опашка, днес и със смс може да стане) да е готов да даде отпор на изедници (вътрешни и външни, като за първото от сигнал няма нужда, заповед за отбрана не се дава, само за настъпление).
    А и ако ще връщаме "прабългарските" (кога българите са наричали себе си "прабългари" впрочем?) табиети, тогава трябва да изпъдим представителите на "ромейската вяра"...

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  84. 85 Профил на joro4900
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  85. 86 Профил на joro4900
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  86. 87 Профил на Цензуриран от антибългари.
    Цензуриран от антибългари.
    Рейтинг: 506 Весело

    [quote#69:"Веселин Дечев"]Дневник, как допускате такива тролове да тровят медията ви ден след ден? [/quote]

    Въпросните са на заплата към известна централа... Провеждат "проевропейска" политика сред нас, неуките и заблудените.

    Същите, ще видите как упорито защитават "Хелоуин" като наш празник. Дори няма нужда да ги чета. Просто по никовете им знам какво са написали по повод дадена статия.

  87. 88 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1063 Неутрално

    Дневник, не съм чел горните коментари и се извинявам за евентуалното повторение: престанете да следите този съветски психо-националист! Иначе ще си помисля, че се стараете да го популяризирате.

  88. 89 Профил на yourstruly
    yourstruly
    Рейтинг: 395 Неутрално

    [quote#14:"npiatanasov"]Съгласен съм напълно! И не съм атакист, ама хич! Нито пък русофил.[/quote]

    И аз. Ама някой си смятал, че като не харесвам Хелоуин, съм в културна и даже политическа грешка. На чужд акъл не уйдисвам. Аз съм си на къщата, обичам си българските празници и обичаи, кой ще ми определя на мене как да се държа в собствения си дом, де гиди гьостерица!

  89. 90 Профил на Цензуриран от антибългари.
    Цензуриран от антибългари.
    Рейтинг: 506 Весело

    Мили деца...едно време, много отдавна, по "кумунистическо" съм дълбал тикви и съм слагал свещи в тях... Определено не беше "Хелоуин", но какво беше ми е абсолютно невъзможно да си спомня. Че е било по "тиквено" време е ясно, но някой ако се сети може да припомни какъв тиквен празник сме празнували, който сега е забравен и се заменя от "Хелоуин"

  90. 91 Профил на yourstruly
    yourstruly
    Рейтинг: 395 Неутрално

    [quote#27:"klimentm"]Че какво са нашите кукери?!
    Абсолютно същото![/quote]

    Доколкото обичаят е езически - да.
    Иначе няма общо. Кукерите са борци против тъмните сили и носители на оплодяващото начало, те идват, за да разчистят земята от зимната скованост и да я подготвят за засяване и плодоносене.
    Един кукер с дървения си меч одма ги размита всичките тия вещици, вампири, скелети и прочия зловещи създания.

  91. 92 Профил на yourstruly
    yourstruly
    Рейтинг: 395 Неутрално

    [quote#90:"Търкай здраво! Да не изтървеш нещо !!!"]Мили деца...едно време, много отдавна, по "кумунистическо" съм дълбал тикви и съм слагал свещи в тях... [/quote]

    Отпреди комунизъма е, и патиланците на Ран Босилек правят тиквени фенери. Не знам дали е повлияно, но не беше Хелоуин, защото изцяло отсъстваше символиката на задгробното и вещерското и нямаше маски. Много светло и весело забавление беше.

  92. 93 Профил на InmoInvestments
    InmoInvestments
    Рейтинг: 838 Неутрално

    Всъщност Холоуин си е църковен празник, познат още като денят на Вси Светии или Денят на Мъртвите !

    You can get much farther with a kind word and a gun than you can with a kind word alone. Al Capone
  93. 94 Профил на Judjuk
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  94. 95 Профил на yourstruly
    yourstruly
    Рейтинг: 395 Неутрално

    [quote#53:"lqs09308325"]САЩ празнува Хелоуин от много време и въпреки това е най-богатата страна в света, с световно известни фирми, изкуство, писатели ...[/quote]

    Мъка-аа, мъкаа-аа ...

  95. 96 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 782 Неутрално

    [quote#93:"InmoInvestments"]Всъщност Холоуин си е църковен празник, [/quote]
    Всъщност, въобще не го чувствам за празник. Ебати простотията!
    Тук, в България си имаме куха тиква без свещичка в нея от която вече ми се гади!

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  96. 97 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3977 Неутрално

    Има много неща в статията от вестник "Атака" с които съм съгласен, примерно, че Вероучението ще бъде много полезно за учениците, но има и места, където нещата са малко "пресолени"... така да се каже.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  97. 98 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 1046 Неутрално

    До коментар [#6] от "cucing":

    Всъщност келти е имало по българските земи. Но не там е въпроса. А това че живеем в свобода, и могат да се правят неща стига д ане вредят на други. Какво толкова лошо има, че децата се забавляват. Освен това погледни от положителната страна малко, може да е полезно за производителите на тикви (не се шегувам).

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  98. 99 Профил на z.123.c.976.9
    z.123.c.976.9
    Рейтинг: 616 Неутрално

    [quote#69:"Веселин Дечев"]Дневник, как допускате такива тролове да тровят медията ви ден след ден? Някакво удоволствие ли ви носи или полза?[/quote]

    Мнозинството коментатори в тази статия са на позиции, съзвучни на политиката и ценностите на изданието.

    Който не разбира сам, няма да разбере и с обяснение
  99. 100 Профил на yourstruly
    yourstruly
    Рейтинг: 395 Неутрално

    [quote#63:"joro4900"]И коледарите ли са на чиста просия? И те ходят, и те събират...[/quote]

    Ама благославят, а не плашат.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK